Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 6 z 17]

126 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Lip 30, 2010 2:44 pm

Zigur

avatar
Third Child
Third Child
Fajna laska ^^ szkoda, że nie kolorowy ;P
6/10

127 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Lip 30, 2010 4:01 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Dość ciekawy, lecz monotonny.

128 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Lip 30, 2010 4:05 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Cóż, w pewnym sensie interesujący :P.
Osobiście nie przepadam za takim "dynamicznymi" avatarami, ale może być :P.

@edit
Halls:
Jak Ci się może nudzić mój avatar?!



Ostatnio zmieniony przez Woogy dnia Pią Lip 30, 2010 5:04 pm, w całości zmieniany 1 raz



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



129 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Lip 30, 2010 4:34 pm

Halls

avatar
Logia User
Logia User
Od ilu ty go masz xD.
5/10 bo mi się nudzi.

130 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Sob Lip 31, 2010 1:16 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
7/10

131 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Sie 02, 2010 3:51 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Trochę stary już, ale nawet fajnie wygląda.

132 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Sie 02, 2010 5:01 pm

Akagi Shigeru

avatar
Genin
Genin
Falcon Punch!
10/10

133 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Sro Sie 04, 2010 6:23 pm

Zigur

avatar
Third Child
Third Child
Masked Raider?
Looks like he's smiling xP
7/10

134 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Sro Sie 04, 2010 6:30 pm

Ketsu

avatar
Notowany
Notowany
fajny, ale monotonny ;p 3/5

135 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 06, 2010 10:44 am

Halls

avatar
Logia User
Logia User
Nie wiem co ten avatar ma przedstawiać xd
3/10

136 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 06, 2010 11:14 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
@Up
Obejrzyj Angel Beats!, a dowiesz się co ten avatar przedstawia ;d

@Top
Fajny.
7/10







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

137 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 06, 2010 11:16 am

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Nawet fajny xD
8/10

138 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 06, 2010 1:09 pm

Filike

avatar
Zbanowany
Zbanowany
ahhaahahhaha WTF?! :D dobree xD 4/5

139 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 06, 2010 6:11 pm

Diwan

avatar
Zbanowany
Zbanowany
słit, ale moja lepsza :* xD

140 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 06, 2010 6:17 pm

Zigur

avatar
Third Child
Third Child
Nom Diwan kawaii ta japoneczka ^^ 10/10

141 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Sie 09, 2010 10:36 am

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Normalny. 3/10

142 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pon Sie 09, 2010 2:50 pm

Halls

avatar
Logia User
Logia User
Hmm.. ten trochę lepszy ale nadal mi się nie zbyt podoba.

143 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 13, 2010 12:30 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Staaaary, ; OOOO.
Cienie twarzy dziwne ;.

144 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 13, 2010 12:38 pm

Vladek

avatar
Operative Director
Operative Director
Muhahahha pro!
10/1

145 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 13, 2010 2:16 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Lubię Matsumoto z powodu jej cyc.. twarzy. Więc fajny xD
8/10







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

146 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 13, 2010 2:43 pm

Zigur

avatar
Third Child
Third Child
Truskawa xP

7.5/10

147 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 13, 2010 7:17 pm

Bilet

avatar
Super Saiyan God
Super Saiyan God
Stary Avatar ;s co tu oceniać poprzednik powiedział już wszystko, przeciętny

148 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Pią Sie 13, 2010 8:04 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Em... mało śmieszny jak dla mnie ; d 3/10

149 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Wto Sie 17, 2010 8:45 am

Hanratty

avatar
Saiyan
Saiyan
Niezbyt mi sie widzi. Zbyt puste tlo, slabe kolory.
5/10

150 Re: Oceń avatar poprzednika oO on Wto Sie 17, 2010 11:51 am

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Pomysłowy, kolorki Ciekawe, jak i napis.
8/10

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 6 z 17]

Idź do strony : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.