Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1 [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Sob Sty 09, 2010 12:59 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Nie bójcie się nazwy! Jest bazowana na najdłuższej mandze nie mającej adaptacji anime. JoJo's Bizarre Adventure, tytuł oryginalny Jojo no Kimyō na Bōken.

(Rozdziały 0 i 1 są ze sobą ściśle powiązane, więc nie mają osobnej numeracji odcinków)
Rozdział Zero: (Kolejny) Początek
Odcinek 1 - Przybysz
Odcinek 2 - Przesłuchanie
Odcinek 3 - Rebelia cz. 1
Odcinek 4 - Rebelia cz. 2
Rozdział Pierwszy: Rebelia
Odcinek 5 - Trzecia strona medalu
Odcinek 6 - Ich dwóch
Odcinek 7 - Na dopingu
Odcinek 8 - Ostatnie odliczanie
Odcinek 9 - czyli ostatni zajazd na Epsilon cz. 1
Odcinek 10 - ...cz.2. Historia Odyneczka z roku 2010 w jednej stronie wpi*r*olem.
Odcinek 11 - IT'S A TRAP! Tyrania, Rozpoznanie, Akupunktura, Przybycie

Następny odcinek będzie, kiedy go zrobię.
Może zrobię jakieś małe logo.

Credits:
- Za Sprity
Simetra666 (Barin Soldiers)
nie wiem kto zrobił sprite Oddyna, ale widać, że był robiony dla beki xd
Shun
Uleq
Woogy
Cineg
Pucolini
Sezu
Ivul_Goku
Miller
Thorex/Edar
Bercik
Tray
Hihori
Rizuke
Trunk
Ketsu
Jackmen10 (czerwony Barin Soldier, z którego zrobiłem zielonego xP)
Angryboy (Goku, Gohan [w ramach VRP], )
Devons aka Morai (Vegeta)
nieznany twórca Future Gohana (zrobionego na bazie Goku LSWA)
Team LSWR (Future Trunks)
nieznany twórca Gotena
Son Goharotto i spółka (Trunks)
VRP [Angryboy & MasterChefX] (Gotenks)
godofhell & MikFiren (Broly)
MajinBear, Son Goharotto, Angryboy (Vegito)
ssjmv (Gogeta)
Talian (posłaniec z Jupitos)
Maxpayne1996 (posłaniec z Terra)
Spaniel (posłaniec z Luna)
Template (posłaniec z Saturnus)
Mailman (posłaniec z lotnych dywizji)
- Za Efekty (i wyposażenie)
Gabriel aka Frag (efekty)
vanmall (tutorial, z którego zrobiłem krzesło)
nieznany autor paczki, z której wziąłem stół
Dbznut
Bardock aka The Beast 666 (pistolet jest z jego sprita xd)
St. Cronides
nieznany autor paczki z typu kapsułami, które w odc. 5 są butlami na gaz
Andrew the Hedgehog
AzRaezel/Dan (cele)
- Za Tła
dimps
Bonzai, Chainsaw, AlexTheBlind, 58 i Atomik
Apocalypse, Tarantula1711
i inni nieznani

Strój Viega Taimatsu wykonałem sam. Pozę "bossa" też.

A za Warudo credit dam innym razem :P



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Czw Sty 27, 2011 11:25 am, w całości zmieniany 11 razy



Tray


Saiyan
Saiyan
Tak, to jest komiks. Kurde Viego, kozaku. Tym komiksem pokazałeś, że jesteś prawdziwym koxem. Takie właśnie powinny być, DŁUGIE przede wszystkim i wciągające. Ostatni odcinek jest nieco nudny, ale rozumiem, że fabułę trzeba ciągnąć. Mimo tego, w gifie ocena byłaby słaba, za brak akcji. :( Trochę tylko w tym komiksie robisz ze swego sprita za dużego koxa, ale zobaczymy dalej.

Rizuke

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Przybysz - Dobra oprawa graficzna, ciekawa fabuła która aż prosi się o czekanie na next w tym mało co jest pokazane ale cóż i tak jest super!

Przesłuchanie - tutaj pokazane pierwszy raz w komiksach animacja! super Ci to wyszło fajna pozycja xDD

Rebelia cz.1 - w tym pokazałeś wiele ciekawych efektów i wyjaśniłeś co nieco

Rebelia cz.2 - tutaj to aż tylko przemowy że czytać mi się nie chciało ogólnie ten chap dużo wyjaśnia również co i jak xd

Trzecia strona medalu - Ten bo bardzo długi Chap wiele się dzieje podoba mi się twoje tworzenie komiksów

Ich dwóch - Chap na który czekałem miesiącami! xD ładny opis nazwisko mi się podoba ogólnie cały komiks zajebisty czekam na inne!

Pikachu

avatar
Sennin
Sennin
1. Fajnie się zapowiada.. mało akcji ale to nic :].
2. AHAHAHAHHAHAH Weszły pierwsze animacje i "czy pod tym stołem jest palnik?"
epic
3.Nonono , po prawej stronie widać kogoś ciekawego :P
Viego w rogu lecący za nimi? dopiero teraz to zauważyłem xD
Coraz bardziej ciekawie :>
4.Omg , super odcinek , dużo się stało i długi wciągajacy.Takie powinny być komiksy!
A i Headshot ROX! xd
I fajna jest ta minka (ta z tymi oczami do środka xD)
5.Najlepszy , zdecydowanei najlepszy!Humor, akcja wyszstk oczgeo potrzbea :P. "Uwaga łatwopalne xD"
6.HAha ,dużo można było się dowiedzieć :P , daj troche nałkowego bełkotu o tym surowcu , bo jestem tego ciekawy xD
No i ... skąd wziąłeś tą gitarę?



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

Rexio

avatar
Bronze Saint
Bronze Saint
Odcinek 1 - Hah.. Viego i jakiś kosmonauta XD W ostatniej scence gada jak jakiś filozof.
Odcinek 2 - Haha! Animejszon XD Tylko jakoś tak dziwnie skacze =/ :D
Odcinek 3 - Hehh.. Fajne efekty tutaj są :D Np Z jednej scenki, jak lecą dwaj kolesie a Viego w oddali i przejście do scenki Viega :P
Odcinek 4 - Fajny motyw z czerpaniem energii ze słońca i w ogóle jest pro XD
Odcinek 5 - Haha Pro, są 2 rozbrajające momenty :D 1: "Twoje tajemnicze zniknięcie coś zmieni?" i jeszcze drugi: "Łatwopalne?! To co ja tu jeszcze robię!? " XD
Odcinek 6 - XDD "Skąd wziąłeś tą gitarę? - To jeszcze więcej naukowego bełkotu" hasahsash XDD

10/10 Wszystko jest PRO xd

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
Ogólnie komiks jest dobry, tylko nie podoba mi się jedno, a dokładnie za bardzo przykoksiłeś Viego, przecież to istny kox, a reszta to słabeusze, to nie jest fajne ;x.

/Viego
Nie bój się, zaraz dostaną swoje prochy xP




Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 1kp.
/f

Ketsu

avatar
Notowany
Notowany
Komiks jest dobry :P Ale nie podoba mi się jak pojawiają się te drzwi.Dziwnie też wygląda poza na krześle :P Nie podoba mi się też animacja w komiksie x/ Komiks to komiks, nie gif. Fabuła jest dobra.Czekam aż pojawi się jego kobieta :P Kontynuuj bo za dużo błędów tu nie ma.Tak jak Shine napisał, za bardzo robisz z siebie k0xa :p



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

Sneaki


Zbanowany
Zbanowany
1-6= 10/10
Fajnie zrobione.
Według mnie żadnych błędów :)

divers


Namekian
Namekian
Komiks podobał mi się bardzo z miłą chęcią czytałem.....
Moja ocena to 10/10 :)


/R
cóż za mało się rozpisałeś WARNED

10 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Pon Mar 01, 2010 4:22 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Odcinek 7 - Na dopingu

Credity dodane w pierwszym poście, fluidy wstrzyknięte, plecy i twarz solidnie zjechana, czas robić następny odcinek xd

Uwaga, nie spodziewajcie się walki w następnym. Będzie to coś a'la mission briefings, żeby móc przejść do fazy zasadniczej w odcinku 9.

Dobra, to tak naprawdę 30%, oni nie muszą wiedzieć xP



11 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Pon Mar 01, 2010 4:36 pm

Pikachu

avatar
Sennin
Sennin
Hmm, mi się bardzo spodobał.
Na sam początek monolog-inferno xD.
Dalej, ta strzykawka koksi XD.
Walka bardzo ładnie zrobiona, niezła potyczka we trzech.
Dalej, już troche gorzej.Za dużo ich tam.Super Saiayanie?Tak, dokładnei w każdym wymiarze xP.
Przy tym wybuchu, myślałem że stanie się : :kame:

Przyznaję się, właśnie chciałem odzwierciedlić fakt, że już mamy za dużo tych Super Saiyan.
Jednakże, kilka spritów ma tą "opcję", więc szkoda by było z niej nie skorzystać :P

12 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Czw Mar 11, 2010 7:56 am

Bankrut


Zbanowany
Zbanowany
+ Bardzo ciekawe efekty.
+ Bardzo dobre dialogi
+ Wrogowie drugoplanowi typu power rangers

- Słabo rozbudowana fabuła
- GIF! TO JEST KOMIKS a nie anime.
- Za mało efektów świetlnych typu ogień.

4/6


Bardzo ładnie

13 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Czw Mar 11, 2010 2:14 pm

Katayachi

avatar
Logia User
Logia User
Bardzo podoba mi się "Na dopingu"

Ponieważ uchyla tajemnicy rąbek .

Jest z Sensem i nie mogę się doczekać next części .

A i zrób trochę dłuższą niż zwykle : P

Ocena 9+/10.

Czekam na więcej .

14 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Pią Kwi 02, 2010 4:58 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Odcinek 8 - Ostatnie odliczanie

Z takim ocenianiem nie będzie dalej!

W fragmencie z raportem białe linie między kadrami wyznaczają kolejność. Mówię tak dla pewności.

Następnego odcinka spodziewajcie się po zakończeniu Operacji Świeża Krew. Jeśli będzie jakieś zainteresowanie następnym (w nim będzie niemal 100% walki!)...

A tak przy okazji, to dziesięciotysięczny post na forum. Ot taka pierdółka.



15 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Pon Kwi 05, 2010 8:17 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
(w nim będzie niemal 100% walki!)...
To mi się rzuciło w oczy, poza twoim komiksem ^^

Jeżeli to prawda, to z niecierpliwością czekam na następny part.. Kończący chyba tą Sagę/Rozdział, tak?
W tej części poznaliśmy nową umiejętność Vieg'a, która jest "odmianą" Za Warudo. Hmm.. Ciekawie to wymyśliłeś, serio.
Niema zbytnio co oceniać, bo ta część komiksu ma widać więcej tekstu, a mniej efektów i walki. Mimo wszystko czasem taka odmiana jest potrzebna by zrozumieć fabułę.

Cóż, czekam na kolejne części.

/V
Jasne, że nie kończący. Dopiero zdobywają jakąś bazę na zadupiu xP

Ale tak, zrobię jakiś time-skip, żeby to przyspieszyć (w końcu wiadomo, najczęściej ivule przegrywają. Ale kto tu jest ivulem tak naprawdę?...).

Hmm.. To jest pytanie, na które tylko Ty znasz odpowiedź.. Albo jeszcze nie znasz bo się zastanawiasz xDD







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

16 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Kwi 11, 2010 10:21 am

Szark

avatar
Mazoku
Mazoku
Komiks mi się bardzo podoba ;D. Fabuła ciekawa a te wypowiedzi są tak długie i mądre że nie wiem co powiedzieć xD. Fajnie wyszła walka w 7 odcinku i te nazwy ataków też fajne :D.
Viego ma taki sam talent do rysowanie strzykawek jak i rezydencji ;p.
Ocenka 10/10 i czekam na next part...

Akcja - Oceniam Kreatywnie!
1KP
/Y

17 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Kwi 11, 2010 10:29 am

Ketsu

avatar
Notowany
Notowany
Odcinek jest dobry, ciekawy, dużo gadania ale coś tam, jakaś walka też jest :D Trochę bardziej chaotycznie są poustawiane klatki niż w innych odcinkach ; O Nie mogłem się połapac kiedy jest ta długa rozmowa, musiałem przeczytac drugi raz.Ale ogólnie jest dobrze, najlepszy komiks jaki widziałem :) PS.Nie chcę zginąc szybko xd

18 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Sob Kwi 24, 2010 4:43 pm

frezer123

avatar
Super Saiyan
Super Saiyan
Komiks Mi się bardzo podobał i czekam na następne Odcinki :)

Szczególnie Odc.1 - Bardzo fajnie dopasowane efekty i rozmowy

Czasami nawet też się zaśmiałem :).Dobry komiks przy którym można się pośmiać ;p

9/10

19 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Maj 02, 2010 1:29 pm

Bercik6c

avatar
Zbanowany
Zbanowany
Viegasny czekam na kolejny part, to jeden z niewielu przyczyn dla których odwiedzam to forum, w następnym wymiarze możesz umieścić Shigeru jak go skończę, Wszystko zejebiste tylko szkoda, że krotkie. Nie ma co oceniac, bo znasz ocene 10/10


@Edit
Dopiero zauważyłem imiona Rapier i Falar - ci z Duoversum. to fajnie że pamiętasz o nieznajomych ludziach xd

20 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Cze 20, 2010 11:03 am

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Hej, o to dziewiąty odcinek, z którym się tak wybitnie opieprzałem!
A tak szczerze, brakowało mi odpowiednich teł. Musiałem dopiero zrezygnować z pewnego konceptu, żeby jakoś to się udało.

Odcinek 9 - ...czyli ostatni zajazd na Epsilon cz. 1

Jeśli ktoś nie wie, do czego aluzją jest tytuł, niech się nawet nie odzywa (dopuszczalny wyjątek: Akagi Shigeru).

Odcinek 10, czyli 2 część "ostatniego zajazdu na Epsilon" niedługo, będzie zawierał niemal 100% walki. W końcu po coś przyszli do tego pomieszczenia xd



21 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Cze 20, 2010 11:22 am

Bombi

avatar
Paramecia User
Paramecia User
Viego, Ja zwykle mnie zaskoczyłeś. Tzn. Twój talent do komiksów. Komiks jest bardzo ładny. Fabuła dalej się rozwija i trzyma w napięciu. Czekam na kolejne części. Mało było walki, ale jak napisałeś, że będzie 100% w 10 odcinku to spoko. Teraz jeszcez coś napiszę. Komiks jest długi, eee... no i jest fajny :>. Naprawdę robisz najlepsze komiksy. To tyle z mojej strony. Czekam na kolejne odcinki. Mam nadzieję, że wyjdą jak najszybciej :)

1kp

22 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Cze 20, 2010 12:05 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Jedno słowo - "WOW!" O.o
Tyle czekałem na ten komiks i się cholera nie zawiodłem! NO! I na to liczyłem! A teraz oceniamy.

Komiks wykonany ładnie, a fabuła wciąż mnie zaskakuje. Cóż.. Szkoda że te cholerne tła tak ograniczają swobodne wykonywanie komiksu, ale nic na to nie poradzimy, przynajmniej nie bez speca od teł xD
Podobał mi się tutaj szczególnie motyw z karabinkami xDD
'Karabinki. Jaja sobie ze mnie robicie czy co?' i swobodnie ich unika jak gdyby nigdy nic xDD Hah xD

Nie podoba mi się trochę 'klatka' (?) kiedy Sezu dołączył do reszty. Sensaiyo w tym momencie stoi na... ściance?! On nie unosi się w powietrzu, a przynajmniej to nie poza lotu :/
Na końcu wszyscy, bodajże w pierwszej klatce ostatniej linii, stoją jak chcą. Nie latają, ale Sezu stoi na ścianie, Woogy i ten którego niestety nie kojarzę (xd) też.
Zdradziłeś że tam jest Oddyn, szkoda. Chciałem się zdziwić, kogo tam zastaną. Na początku myślałem że to Viego jakąś ognistą techniką rozjaśnia teren, ale po rozjaśnieniu obrazu zauważyłem że to Oddyn zapala światło :/ Trochę głupio, ale może być.. Cóż..

Błędów jako takich niema. W trzeciej klatce na początku powinno być jednak chyba - "Pod bazę" - a nie - "Pod baz". Wiem, to zwykła literówka. Zdarza się ;) Ale warto wspomnieć, nie?

Ogółem.
Komiks kox. Przyjemnie się czyta, rzadko można znaleźć tak rozbudowany, a co najciekawsze z taką fabułą. Poza kilkoma błędami, nie mam zastrzeżeń ;)

9/10

/f
KP: 3


Dzięki za wyłapanie literówki, za kilka chwil poprawię.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

23 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Cze 20, 2010 4:02 pm

Danisz

avatar
Hamon User
Hamon User
Fajniutki komiks. Czytałem go kilka razy (wszystkie odcinki) i bardzo mi sie podoba. Fabuła z każdym odcinkiem zaskakuje. Jedynie denerwuje mnie to, że robisz z siebie takiego koxa. No ale w najnowszym oodcinku juz nie jesteś sam koxem. Najlepszy moment według mnie to byłwtedy kiedy żołnieże myśleli, że fala energi wytsrzeli z ręki Sensaiya a poszło CHOOP DA WHOOP. Jest kilka błedów miedzy innymi ten co powiedział Yoh czyli że literówka.

Ogółem kox komiks lecz nadal jest parę błedów.

Ocenka:
9/10


/f
KP: 1

24 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Nie Cze 20, 2010 8:28 pm

ChrisPLful

avatar
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3
All bardzo fajne masz talent do robienia komisków czekam na dalcze części

10/10

25 Re: [Komiks] Jigentankenka no Kimyou na Bouken on Czw Lip 29, 2010 2:15 pm

Bercik6c

avatar
Zbanowany
Zbanowany
Nie oceniłem ostatniego parta? To dobry pretekst do tego, żeby ocenić wszystko i nabić trochę KP.

Pierwszy part:
Dowiadujemy się conieco o tym, że prowadzisz dziennik i podróżujesz. Masz też towarzyszkę lub wroga - płci pięknej. Jest "przeskok" w pierwszysch kadrach kiedy się tepasz stoisz na innym kamieniu niż na tym w kolejnym kadrze kiedy zapisujesz. Odcinek bardzo krótki.

Drugi part:
Bardzo długo mi się ładował... Poza jak siedzisz jest fajna, bardzo mi się podoba. Nie załadował się do końca, nie ocenie zbytnio.

Part trzeci:
Ładuje sie! ale jakoś ocenie z pamieci. Przebierasz się w stylu koxa. Hmm.. Śledzisz Shuna no i to chyba wszystko.

Part czwarty:
No więc sporo się napisałeś, dowiadujemy się coraz więcej. Cineg strzelił Heada? Musze z nim zagrac w CS albo Combata xd Shun zdziwiony? Troche zrobiłeś z niego głupka większego niż w rzeczywistości jest. Opisywanie bohaterów, no ta nawet ja tam jestem! Tylko, ze z Puckiem mamy najgorsza fuche. Zrobiłęś z siebie zbyt wielkiego koxa.

Part piaty:
Viego znowu koxi rozwalając wszystkich. Pokaz siły i odorbina chumoru z tym S.O.S - jedyny błąd jaki zauważyłęm to ten kiedy Tray(jeszcze w zbroi) mówi "Brac tego zasrańca" jest stary kolor Soldiera. Na głowie. No i rebelia dostała to co chciała.

Part szosty:
Też się długo ładuje. Nie załadował się. Z tego co pamietam poznajemy Hihoriego i Rizuke oraz jakiś tam symbol, który był podczas poprzedniej rebeli czy coś. Ogólnie dużo gadania.

Part siodmy:
Strzykawka?! NIE! Troche ci nie wyszła xd. Kiedy wbijasz ją Viego ma dziwny odcień na ręku. Walka bardoz energiczna. Hiken i Pucek mając najgorsza robotę tez walczą ze sobą. Jea! Nawet się wypowiedziałem!

Part osmy:
Nie! Dostałem hita i padłem!? Znowu mam iść z Puckiem? No widzę, ze bardzo się lubimy xd. Oczywiście nie ma nas w głównej fabule. Zabawe czas zacząc!

Part dziewiaty:
Walka, walka i wlaka bardoz energiczna. Viego znowu zgrywa koxa. Sezu spotyka starego kumpla.

No i gdzie 10?!

Pamiętam tez, ze gdzieś byli Rapier i Falar - ci z Duoversum.

Nie wyszło to rozpisanie tak jak chciałem bo nie ładuje mi się...

KP: 3
/f

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.