Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 3 z 3]

51 Re: Sanktuarium pixeli... on Sro Gru 25, 2013 4:37 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Senketsu!


Junketsu zaś jest w planach xd

52 Re: Sanktuarium pixeli... on Czw Gru 26, 2013 8:59 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Doszło "kilka" nowych przedmiotów, jeżeli nie więcej... xd

53 Re: Sanktuarium pixeli... on Nie Gru 29, 2013 2:33 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Komentarze sypią się niczym lawina!

55 Re: Sanktuarium pixeli... on Sob Sty 25, 2014 1:01 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
Łoooooo, wszystkie są super. Bardzo mi się podobają i naszła mnie wielka ochota na jakiegoś OTS'a, a własny OTS to przecież nie jest zły pomysł, no ale jak wspomniałeś, potrzeba czasu xd.

56 Re: Sanktuarium pixeli... on Nie Sty 26, 2014 4:33 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Łoooooo, wszystkie są super. Bardzo mi się podobają i naszła mnie wielka ochota na jakiegoś OTS'a, a własny OTS to przecież nie jest zły pomysł, no ale jak wspomniałeś, potrzeba czasu xd.
Jak ogarniemy aktualizacje związane z forum, być może rozpocznę realizację takiego projektu - ale to niezwykle odległe plany ;)
W każdym bądź razie, dzięki za krótki komentarz.

Aktualizacja.
• zmieniłem wygląd dźwigni,
• dodałem drugi wygląd "Hell Fruit",
• dodane "Senzu Beans",
• dodane przedmioty znajdujące się na siłowni.

58 Re: Sanktuarium pixeli... on Wto Lut 04, 2014 1:52 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Biedny Yoshi, nikt nie komentuje. Bo za dużo tego wrzucasz, albo userzy są zbyt leniwi, albo forum stoi, albo nikt cie nie lubi. Ja jednak cie lubię i nie jestem leniwy, dlatego ocenie... nawet, że dużo wrzucasz. Udowodnię tym, ze forum nie stoi! Tak jak już mówiłem na Deviantarcie, mógłbyś zrobić OTS'a. Ogólnie wszystkie są bardzo fajne, jednak tymi poniżej 10 rzędu(skórzane ciuchy i drewniana tarcza) jaram się dużo mniej. Są takie zwyczajne. Nie mogą swoim wyglądem oddać twojego skilla, bo są takie zwyczajne. Albo tak jak mówiłem w przypadku masowych revampów, je robiłeś już trochę z przymusu. Tak czy inaczej, dobra robota!


@Yoh:
„Oceniam Kreatywnie” - 1 KP

Czasami są chęci i wychodzi naprawdę fajnie, a czasami człowiek chce coś zrobić, ale widzi, że nie najlepiej mu to idzie. Zresztą, siedzisz w spritach tak samo jak ja - coś na ten temat wiesz, prawda? xd

59 Re: Sanktuarium pixeli... on Czw Lut 06, 2014 12:16 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Kurcze, wiele tu nie wniosę, ale napiszę, że naprawdę fajny zbiór. Wszystko wygląda w miarę schludnie i ładnie. Zastanawia mnie tylko jedno - to samo, co na przykład w LoGu. Dlaczego Janemba jest 2x większy od reszty postaci xD? Owszem, był wyższy, ale bez przesady. Nie czepiam się tego, bo wiem, że zawsze w pracach w tym stylu ta różnica jest wyolbrzymiana, to tylko taka sobie uwaga :P


@Yoh:
„Oceniam Kreatywnie” - 1 KP



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



60 Re: Sanktuarium pixeli... on Pią Lut 07, 2014 1:12 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Jataman napisał:Kurcze, wiele tu nie wniosę, ale napiszę, że naprawdę fajny zbiór. Wszystko wygląda w miarę schludnie i ładnie. Zastanawia mnie tylko jedno - to samo, co na przykład w LoGu. Dlaczego Janemba jest 2x większy od reszty postaci xD? Owszem, był wyższy, ale bez przesady. Nie czepiam się tego, bo wiem, że zawsze w pracach w tym stylu ta różnica jest wyolbrzymiana, to tylko taka sobie uwaga :P
W przypadku tej pracy, zostałem poproszony o jej zrobienie już jakiś czas temu właśnie w takich rozmiarach. Jasne, że łatwiej byłoby umieścić go w kwadraciku 32x32. Pamiętajmy jednak, że im większa praca, tym więcej szczegółów na niej zmieścimy. Dzięki za komentarz ;3

61 Re: Sanktuarium pixeli... on Sro Maj 28, 2014 4:45 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
"Na szybko" przed spaniem :P
Nie wiem, co mnie naszło... xd

62 Re: Sanktuarium pixeli... on Sob Kwi 11, 2015 4:27 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Jako, że zgodziłem się pomóc w rozwoju projektu Rayema od strony graficznej, przydałoby się trochę potrenować lub przynajmniej nieco odświeżyć umiejętności. Na początek, przedmioty pochodzące głównie z uniwersum smoczych kul - poza aktualizacją poprzednich grafik, planuję również stworzyć kilka nowych.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 3 z 3]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.