Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 16 z 18]

376 Re: [O-S-W] by Zbir on Sob Cze 29, 2013 10:38 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator

Takie małe cuś po dłuższej przerwie



Ostatnio zmieniony przez Zbir dnia Nie Cze 30, 2013 4:29 pm, w całości zmieniany 2 razy

377 Re: [O-S-W] by Zbir on Sob Cze 29, 2013 11:54 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
// - Good morning Sir, do You have time to talk about Jesus ? //

Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze, po przybliżeniu - jeszcze lepiej :D
Ciekawie wykonana kurtałka, laska również, odpowiednie proporcje zachowane, poza rozpierdala.
Kapelutek trochę odstaje od reszty, można go poprawić.
Ogółem ? Dobry trening po przerwie :D

/btw
Można dodać jeszcze warstwe #2f2f2d z kryciem 88% i wypełnieniem 71% - wtedy wygląda przekozacko :D
http://screenshotuploader.com/s/1306kcc-5
KP: 1
/Feli

378 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Cze 30, 2013 3:07 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Dzięki zią :3
Power girl:

379 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Cze 30, 2013 7:07 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Mam dziś wene pindolki ;*
Hobgoblin:

380 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Cze 30, 2013 8:13 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Babcia:

Ogółem fajnie wykonana, jej walorami są głównie ręce, tylna noga oraz płaszcz. Przednia noga natomiast jest strasznie krzywa, trzeba ją poprawić.
Cycki ma troszkę małe, tułów wykonany przyzwoicie, pocieniowany dobrze.
Po co ona ma ten czarny "pieprzyk" na twarzy ? Usuń go.

Hobgoblin:

Nie ma się do czego przyczepić, proporcje zachowane, cieniowanie na wysokim poziomie (szczególnie nóg i rąk)
W płaszczu niepotrzebnie dodałeś najjaśniejsze pixele zaraz za kapturem, są całkowicie zbędne.

Try hard, go pro !


381 Re: [O-S-W] by Zbir on Pon Lip 01, 2013 1:01 am

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Ten pieprzyk to częśc włosów ... wcześniej naniego nie zwróciłem uwagi ;p Dzięki

Zrobilem spideyego i wpindolilem go do jednego obrazka z goblinami ... ta laska to Mary Jane tak na marginesie :P

382 Re: [O-S-W] by Zbir on Wto Lip 02, 2013 11:35 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Mysterio !

383 Re: [O-S-W] by Zbir on Pią Lip 05, 2013 3:19 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Gobliny prezentują się świetnie - nie mam zastrzeżeń.
Spidey oraz jego dziewczyna są nieco za wysocy na styl LSW, w jakim de facto wykonałeś dwie poprzednie prace. Warto byłoby wokół oczu dodać mu również ciemne otoczki - chociaż, nie mam zielonego pojęcia, na jakiej wersji się wzorowałeś, tworząc tego OPARa. Twarz Mary Jane wygląda dziwnie, ale poza tym bez większych zastrzeżeń.

DAT ASS Super zboczony Yoh

Mysterio także prezentuje się bardzo dobrze - jedynym zastrzeżeniem jakie tak naprawdę mam do tej pracy, to średni odcień zielonego stroju. Przejście pomiędzy nim, a ciemnym odcieniem jest po prostu zbyt słabe - w efekcie, cienie są słabo widoczne.

Chcieć więcej, Zbirku.
KP: 2
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

384 Re: [O-S-W] by Zbir on Pią Lip 05, 2013 7:32 am

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
Zacznijmy od kobity, pisałem już na dA, że jej prawa noga mogłaby być lepsza, tak poza tym to chyba bez zastrzeżeń.
Goblin drugi wygląda znakomicie, zresztą podobnie w tym przypadku do pierwszej pracy(just epic). Tak naprawdę to nie ma się co przyczepić, sama maska została wykonana perfekcyjnie. Jeden z najlepszych sprite w ostatnim czasie widziałem.
Spidey już trochę gorszy, jak wspomniał Yoh troszeczkę za duży, twarz eMdżeJ wydaje się dziwna ale tylko po przybliżeniu, z daleka spełnia swoją funkcję jakiejś tam twarzy. xd A co do Mysterio to mogę chyba tylko powiedzieć, że to twój best pix eva. :O Jest po prostu W Y J E B I S T Y. Jedyne co rzuca się w oczy, to że pelerynke zrobiłeś po swojemu.

Cóż, Royalz dał Bartoszewskiego, to ja dam coś innego.
Spoiler:


Jak już robisz postacie marvela to zarzucisz Kernejdzem? :)

KP: 2
/Feli

385 Re: [O-S-W] by Zbir on Pią Lip 05, 2013 7:26 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Dzieki Shine ,no myslalem nad tym. Rowniez Luka mnie prosil o jego zrobienie ,wiec bardzo prawdopodobne ze w najblizszym czasie nawiedzi ten temat ;p

EDIT OOO zauwazylem ze Yoszaka tez skomentowal ,dzieki ziomie XD
Jezeli chodzi o mysterio to fakt ,sredni odcien jest nieco za slaby nie zwrocilem na niego wczesniej uwagi.

386 Re: [O-S-W] by Zbir on Wto Lip 09, 2013 12:31 am

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator

Goku Jus

387 Re: [O-S-W] by Zbir on Pią Lip 12, 2013 10:17 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator

King Piccolo. Baaardzo dużo czasu straciłem na wykończenie twarzy ,było pełno różnych wariantów jej wykonania i na żadną w zasadzie nie mogłem się jednoznacznie zdecydować. Tak ,czy siak ,enjoy

388 Re: [O-S-W] by Zbir on Sob Lip 20, 2013 9:11 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator

Gladiator z X menów

389 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Lip 21, 2013 10:04 am

Majek

avatar
Super Saiyan
Super Saiyan
Goku:
-Jest ładny to prawda, ale z daleka nie widać jego twarzy, dopiero gdy przybliżymy sobie możemy ją ujrzeć. Może gdyby użyć inne odcienie skóry to więcej będzie można dostrzec. Ciekawe ubranie mu dałeś, niestety mało widać na nich cieniowanie. Nie wiem jak to nazwać, ale chodzi mi o to brązowe (spódnica? :P) na dole z bliska jest zbyt kwadratowe, z daleka też to trochę widać, ale mimo wszystko może być.

King Piccolo:
Baaardzo dużo czasu straciłem na wykończenie twarzy ,było pełno różnych wariantów jej wykonania i na żadną w zasadzie nie mogłem się jednoznacznie zdecydować. Tak ,czy siak ,enjoy
Jak dla mnie to bardzo fajnie wyszła twarz, taka 'demoniczna' :D
-Cieniowanie fajne, przejrzyste w tym przypadku nie ma się do czego doczepić. Przyczepić się mogę jedynie do proporcji postaci. Porównując go z obrazkami w google zdaję mi się, że przesadziłeś z długością nóg względem górnej części ciała, mówiąc już o górnej części uważam, że jest zbyt szeroka (za duże 'V' z niego zrobiłeś) spokojnie można by z jego lewej strony zmniejszyć o 1-2 pixele.

Gladiator:
-Na pierwszy rzut oka - genialny! - ale oczywiście gdy go przybliżymy dostrzeżemy parę błędów. Nie wiedziałem jak on dokładnie wygląda i od razu pomogły mi google. Na początku to włosy... Myślałem, że ma afro a tu się okazuje, że ma irokeza. Rozumie ciężko takie coś zrobić ale kompletnie nie widać, że to jest irokez dla mnie. Muskulatura... jest ok, ale jego prawą nogę przesadziłeś w udzie nad kolanem, wygląda jakby coś tam go użarło albo tak ma ciasny kombinezon w kolanie, że aż wypchało mu wszystko do góry. Jeszcze tylko jego 'majty' powinny dojść do samego dołu (na cały krok) oczywiście może wzorowałeś się na innych obrazkach niż ja teraz patrzę, ale na wszelki wypadek zwrócę uwagę na to :P. Jeżeli chodzi o pelerynę to jest po prostu super.
KP: 3
/Feli

390 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Lip 21, 2013 3:09 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Dzięki nie za tak wyczerpujacy komentarz :)
Goku byl wzorowany na fanarcie z DA.
Jezeli chodzi o piccolo to rowniez mialem na czym sie wzorowac i szczerze mowiac ,to to V i dlugosc nog w porownaniu z Piccolo z tamtego obrazka ,sa tutaj mniejsze ( moze nie zdecydowanie ,ale mniejsze ;p ).
Co do Gladiatora to fakt ,przesadzilem - ostatnio mam bzika na uwydatnianiu miesni ;p.
Tutaj mały edit ,robiony na szybciutko :

391 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Lip 21, 2013 5:18 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Srebrny serfer

392 Re: [O-S-W] by Zbir on Pon Lip 22, 2013 6:08 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Patriot Carnage:

393 Re: [O-S-W] by Zbir on Pon Lip 22, 2013 6:47 pm

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
ON JEST W Y J E B I S T Y. Naprawdę, tak sobie wyobrażałem główkę Carnage w LSW. Just epic. Imo praca bezkonkurencyjna, nie widzę żadnych błędów. Perfekcyjna praca.

394 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Wrz 22, 2013 3:10 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Dzięki :3
Coś nowego - Chewbacca ,który miała być LSW ,ale absolutnie nie jest :/

395 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Wrz 29, 2013 6:20 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Bardziej poszło chyba w kierunku JUS, nie sądzisz? Ale styl nie jest tutaj ważny, tylko uzyskany efekt. Ten natomiast jest naprawdę świetny - zarówno cieniowanie, jak i proporcje są odpowiednie. Nie mam żadnych konkretnych zastrzeżeń, chyba, że na upartego - dziwny ma ryjek... xd







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

396 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Wrz 29, 2013 10:34 am

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
No cóż -fakt - ,ryj wygląda dziwnie ... jak York miniaturka mojej koleżanki :P

397 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Paź 06, 2013 12:31 am

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator

398 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Paź 06, 2013 12:24 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Earthworm Jim!!!

Ciekawe, że sam próbowałem go kiedyś zrobić. Dlatego właśnie go nie ma.

Twoich prac w zasadzie nie da się oceniać przyjmując założenie, że to LSW.
Myślę, że mogłeś odrobinę przegiąć z muskulaturą. Pomijając to, bardzo fajnie się prezentuje prawe ramię, choć imho można by było nieco zmienić kształt przy barku, bo wydaje się krzywy. Oprócz tego ramię wygląda dokładnie tak, jak powinno w tym ustawieniu. Lewe zaś wygląda... grudkowato przez to cieniowanie. Pozbyłbym się też nadmiaru czerni z łokcia. Ale to tylko ja, co ja tam wiem.

Idź ratować księżniczkę. I uważaj na krowę.

/„Oceniam Kreatywnie”
/1 KP



399 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Paź 06, 2013 1:10 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Tak jak wspominałem na dA, za bardzo chciałeś uwidocznić te zagniecenia, których tak naprawdę niewiele na oryginale jest - wyszło grudkowato, o czym już wspomniał Versil. Poza tym, nie mam większych zastrzeżeń - więcej błędów masz wymienionych powyżej, a mi nie chce się tego wszystkiego powtarzać :P

Jest naprawdę dobrze, ale może być lepiej.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

400 Re: [O-S-W] by Zbir on Nie Paź 06, 2013 9:10 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator

Dzięki za komentarze :)

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 16 z 18]

Idź do strony : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.