Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 2 z 5]

26 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Czw Lip 15, 2010 12:45 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Wielkie THX za ocenki Samerayo i Rayem dzisiaj może dam poprawioną wersje :D
jeszcze raz wielkie dzięki za ocenki.

27 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Czw Lip 15, 2010 2:44 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Sory za double ale wstawiam polepszoną wersje oparka.
Nie poprawiłem zbyt wiele bo niewiedziałem co.Rozjaśniłem go troche poprawiłem bandaż i zrobiłem 2 wersje 1 ma włosy z cieniowaniem ciemne po bokach a jasne w srodku a druga na odwrót wybierzcie która wersja z cieniami jest lepsza.Bo chce juz byc o 1 krok bliżej do stworzenia spritka :D

:cheers: Błagam o ocenki :cheers:
Credity
S-H base
Włoski-Bloody Seker

28 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Lip 16, 2010 9:42 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Tak więc włosy wyglądają dość cienko ,zarówno w wersji 1. jak i 2. . Winę ponosi sposób w jaki je pocieniowałeś ,bo sam kształt jest ok ,bez szału ,ale też nie kole w oczy ( zakładam ,że masz w planach saiyan form ,bo włosy właśnie na to wskazują :P ). Cieniowania twarzy zwykle sie nie czepiam ,bo mimo wszystko ,jest to najmniej rzucająca się w oczy część ciała ,ale to co zrobiłeś tutaj wygląda niespecjalnie ciekawie.

Bluza z krótkimi rękawami jest dobrym pomysłem ,ale mało się postarałeś przy samym rozłożeniu cieni. Prócz tego jest dziwnie naciągnięta po bokach ( mam na myśli okolice ud ). Ach zapomniałbym jeszcze wspomnieć ,że bluza zlewa się ze spodniami ,powinieneś to koniecznie poprawić. Bandaże na ręce ,to także ciekawy pomysł ,ale znowu wykonanie leży i kwiczy.

Spodnie jak na mój gust zbyt jaskrawe ,a na dodatek cieniowanie cienko Ci wyszło. Jeżeli chodzi o buty to zastanawia mnie taka jedna rzecz ,a mianowicie czemu w pierwszej pozie ,jeden z butów nie jest pocieniowany ?! Poza tym o te białe części także mógłbyś zadbać...

Łocena konicowa 3/10

2kp

29 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Nie Lip 18, 2010 5:24 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Okey dodałe kilka poprawek zmieniłem cienie na bluzie i spodniach,twarzy i skórze.
Poprawiłem cienie na włosach w dwóch wesjach.


Credit for
S-H base
Bloody Seeker za włosy

30 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Nie Lip 18, 2010 7:22 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Wersja pierwsza według mnie ma lepsze włosy,a dokładniej cieniowanie.
Widać, wielką różnice pomiędzy tą pracą a tą którą ocenialem ci ostatnio. Usunołeś te czerwone coś z tyłu włosów i zmieniłeś oczy, dodałeś sznurki od kaptura zamiast jakiegoś szarego paska, no i coś tam chyba zmienialeś z tym białym na ręce, i ostatecznie zmieniłeś styl cieniowania(jak dla mnie an lepsze). No i niczym innym się nie różni teraz mogę ci dac ocene 7/10.

/f
KP: 1

31 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Wto Lip 20, 2010 3:27 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King

Dodałem kilka póz jutro postaram sie dorobić więcej :D Credity te co ostatnio

32 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Wto Lip 20, 2010 5:49 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Póz nie am co oceniać bo to jest ta sama praca w innych pozach...(przynajmniej jak dla mnie) najwyżej zrób cały sprit tego gościa z dużą ilością póz,technik itp. i potem dodaj w temacie gdzie się pokazuję swoje sprity.

33 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Wto Lip 20, 2010 6:03 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Wielkie dzięki za ocenki wszystkim którzy mi oceniali oparki.
Tera będe wstawiał rzadziej (raz na 2 tygodnie) ponieważ zaczne robic sprita.

34 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pon Lip 26, 2010 7:30 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Siema!
Niewiem gdzie to wstawic to wstawiam tutaj xD
Aktualny wygląd mojego "1/4" sprita.

(PS:Oparka żadnego nie wstawia dpuki nie dokończe sprita AH, EVIL. )
Credity:
Rexio
S-H
Bloody Seker
Yoh
Ulqviorra



Ostatnio zmieniony przez mikidius dnia Pon Lip 26, 2010 7:38 pm, w całości zmieniany 1 raz

35 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pon Lip 26, 2010 7:37 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
mikidius napisał:Siema!
Niewiem gdzie to wstawic to wstawiam tutaj xD
Aktualny wygląd mojego "prawie" sprita.

No błagam Cię ... można chyba się domyślić ,że Sprity wstawia się do działu który się nazywa "Sprity" -.-.

Ażeby nie było spamu ,to tylko napiszę ,że nic specjalnego. Mało póz ,mało ataków ,brak póz z lataniem ,żadnych ataków pięściami ,żadnych kopniaków. Zrób sprit do końca i dopiero potem się nim chwal.

36 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pon Lip 26, 2010 8:28 pm

Dragneel

avatar
Second Child
Second Child
Opiszę tylko główną pozę czyli pierwszą bo nie ma sensu reszty...
Zacznijmy oceniać :) ...
A więc tak:
Cieniwanie włosów:jest ono dobre lecz można by było sporo poprawic.
Włosy:Popraw kilka kosmyków które się da wznieś je do góry...
bluza:bluża jak każda inna kaptór dobry cieniowanie dobre całość ogólnie dobra...
Band:Band na ręce jest fajny potkreśla w pocnym stopniu tego opara...
Spodnie: spodnie są brzydkie żle pocieniowane i w ogóle nie fajne spróbój z innym kolorem bo ten nie pasuje do tego opara, tylko go niszcze a wiadomo że jak coś jest żle to trzeba poprawić...
Bóty:ładne dobrze pocieniowane nie mam zastrzeżeń...
Całość:Opar w 75% jest dobry niszczą go tylko te spodnie mam nadzieje że je poprawisz no i jeszcze kilka kosmyków włosów...A więc myślę że twój opar zasługóje na ocenkę nie mniejszą ani nie więkrzą niż : 5/10
PS: co do sprita doradzę ci... wpierw rób najbardziej potrzebne pozy apotem baw się w Emotions i takie inne...
Pozdro :lol:

KP: 2
/f

37 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Wto Lip 27, 2010 8:45 am

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King

Poprawiłem cieniowanie na spodniach i dodałem nowe warianty koloru.
Niewiem ktory kolor jest najlepszy.
Dlatego chce żebyście wy ocenili.
Credit for:
S-H
Bloody Seker

38 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Sro Lip 28, 2010 4:24 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Co nuda robi z człowiekiem xD
Jakiś tam rycerz który służy dobrej sprawie xD

Credit for:S-H
I Assasin Creed


Credit for:S-H,Samerayo

39 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Czw Lip 29, 2010 10:07 am

Death

avatar
First Child
First Child
Ocenię assasina.

Kaptur jest najlepszą rzeczą z całego opara, ale on nie jest twój...

Cienie są cieniutkie, wręcz beznadziejne, szabelka mogła by być bardziej widowiskowa, strój tez jest cienki mogłeś się bardziej postarać, taka samo buty.

Ogółem cienie są kiepskie i oparek wymaga wielkiej poprawki

3/10

Pozdro

40 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Czw Lip 29, 2010 10:14 am

Wzol

avatar
Paramecia User
Paramecia User
Nie, nie, nie, nie !
Przestań ! Idź obejrzeć tutoriale, i jak się nauczysz, to wróć. Dałeś już tyle prac, i wszystkie tak samo brzydkie. Proszę cię, zrób to.
Co się tak na mnie patrzysz ! Cieniowanie... Nie wolno robić takich rzeczy. Poszukaj dobrego tutoriala na cieniowanie i postaraj się nie robić już więcej takich prac.

41 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Lip 30, 2010 4:10 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Wzol...twój post jest krótki ale bardzo pouczający xD.Wiem cienowanie to moja najgorsza strona.
Teraz sprubowałem pocieniowac według tutoriala Sezu.Ale tez cos nie wyszło ;(
Zrobiłem tez własny kaptur i wzorowalem sie mocno cieniami na samerayo.Bo sam niewiedziałem jak pocieniować.

42 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Lip 30, 2010 8:57 pm

Trynka

avatar
Saiyan
Saiyan
Hmm Więc tak
Zaczynając od głowy w dół

Jak dla mnie to kaptur ładnie Ci wyszedł ale nie tak "super", cienie od dołu ciągnące sie w góre i nie do końca? hmmm mi się wydaje ze nie powinno tak być
Na twarzy mogłes dodać chociaż jakieś usta bo tam za pusto jest, cieni prawie tak wgl nie widać
Tułów poprawia całego Oparka, dobrze pocieniowany
Rękawiczka no jak rękawiczka ale zeby w takim czymś cienie zwalić to już poprostu...Ale za to mieczyk ładny : )
Spodnie hmmm wydaja sie takie proste dodaj kreski w zagięciach i będzie git,cieniowanie dupa ; /
Buty troszku krzywe z prawej nogi zrobiłeś jakiś trójkąt a z lewej powinieneś zrobić tą stope mniejszą, cieni prawie wgl nie widać ; /

To wszystko ode mnie


Pozdrawiam, Tryna


KP: 1
/f

43 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Lip 30, 2010 9:56 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King

Dzięki za ocenke a tutaj update oparka.
I te nogi to...sam niewiem coto ale takie jakby "płachty" xD Takie miał assasin.
I rękawice to takie metalowe ochaniacze na ręce takie tez miał.Poprawiłem tez troche kaptur.

44 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Nie Sie 01, 2010 6:05 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Wale doubla xD
Oto niu ferszyn mojego oparka.

Cienie zostaną takie jakie sa bo lepiej nie umie ale może cos poprawie.
Credits for:
Yoh
S-H

45 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Wto Sie 03, 2010 10:31 am

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Last:
Dobra zaczynajmy. Widzę że we włoskach trochę narobiłeś. Wyglądają dość dobrze, ale mało kreatywnie. Cienie są nawet dobre, ale miejscami koło czarnych konturów przydało by się więcej tego cienia. Twarz ma trochę dziwne cienie, za grube warstwy kolejnych barw, i oko jest mało realne. Zjeżdżamy niżej, bluza rzuca tutaj się cieniowanie które kompletnie schrzaniłeś. Nie wiadomo czemu, u doły bluzy zostawiłeś bez cieni, trochę za jasne barwy na środku bluzy. Dalej jedziemy, bluza wygląda nie realnie bo z jednej strony ma kaptur i nawet sznurki ale z drugiej na ręce jest ucięta i widać bandaże które są dobrze pocieniowane.
Więc bluza kompletnie Ci nie wyszła. Co do spodni, średniawo zrobiłeś to w miarę ale można było zrobić o wiele lepiej kładąc czarne kreski i je cieniując. Butki miejscami za kwadratowe.

/Y
+2KP

46 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Wto Sie 03, 2010 2:16 pm

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King

Dzięki za ocenke bo już 3 doubla bym walnął xD
Tutaj nowsza wersja.zmieniłem cienie na podstawie totriala Sezu.Poprawiłem bluze.Usunołem jeden badaż i zorbiłem 2 warianty bandaże.W 1 styka sie z bluzą a w 2 odstaje od niej.Zrobiłem też wersje z dziurami w spodniach.Na spodniach cienie tez poprawiłem.Cienie twarzy zmieniłem tez troche.
Prosze o ocenki.

47 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Sro Sie 04, 2010 9:49 am

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
I kolejny double xD
Miałem robić sprita ale dałem se fajrant narazie
Oto Vegeta

48 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Sie 13, 2010 10:10 am

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Jeżeli chodzi o poprzednią pracę ,to tak:
Włosy nie specjalnie mi się podobają ,szczególnie cienie. Cienie twarzy są dobre ,fajny kolor ,jeżeli chodzi o bluzę ,to strasznie "śmierdzi" Yohem ,to na jego pracy wzorowałeś swoją pracę ,prawda ? Jeżeli chodzi o kaptur ,to nie lubię kiedy pojawia się znikąd ... zrób jakieś kształty naokoło głowy ,ażeby było widać gdzie się zaczyna. Jeżeli chodzi o samo cieniowanie ,to jest całkie dobre ,chociaż nie doskonałe :P. Sam kształt u dołu jest przegięty. Mam na myśli to ,że opada jak jakaś kobieca sukienko - koszulka jaką nosi moja znajoma ( tylko ,że Twoja ma kaptur i jest szara :P ). Ręce dobrze pocieniowane ,może szału nie ma ,ale nie jest źle. Spodnie są także dobrze pocieniowane ,w kilku miejscach ewentualne poprawki mogłyby się pojawić ,ale to na prawdę detale. Jeżeli chodzi o buty ,to strasznie irytują mnie "saiyańskie buciory" :/.
Za tę pracę daje :
6+/10

Ostatnia praca:
Ta praca niestety nie prezentuje się już tak dobrze. Włosy są strasznie słabo pocieniowane. Nawet po przybliżeniu ledwo ,ledwo widać ,że coś tam jest. Tawrz ( oczywiście wersja druga ) może być ,aczkolwiek sam ten dzyndzel do sprawdzania siły ciosujest słabo pocieniowany. Zbroja także wymaga poprawy pod względem cieniowania. To samo tyczy się całej reszty ,nie ma tutaj wiele co pisać.
Ocena końcowa to 4/10

PS Mój temat jest opustoszały T-T

2kp

49 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Sie 13, 2010 10:41 am

Brek


Super Saiyan
Super Saiyan
ja ocenie Vegete
włosy....myślałem ze to czarny ale za bardzo się nie rożni słabe cienie.twarz(tak jak up wersja 2)cienie mogą być ale mogą też być lepsze gdy dasz ich trochę więcej.scouter fajnie ci wyszedł według mnie, trochę jaśniejszy ten biały i będzie fajnie.zbroja super wykonanie bardzo mi się podoba i cienie na niej też.ten ogon to chyba nie ma cieni i bardziej przypomina pas niż ogon.na ręce widać mięśnie według mnie dobrze.spodnie te cieniowanie to srednie.buty mi się nie podobają popraw je i będzie fajnie.
ocena to 8/10

1kp

50 Re: [O-S-W] Dom strachów pana Mikidiusa. on Pią Sie 13, 2010 11:14 am

mikidius

avatar
Shaman King
Shaman King
Mój nowy oparek.

A tutaj to na czym sie wzorowałem.
Click
PS:Brek...on nie miał ogona...
Credit for:SmokuXD



Ostatnio zmieniony przez mikidius dnia Nie Sie 15, 2010 8:09 pm, w całości zmieniany 1 raz

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 2 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.