Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 5 z 5]

101 Re: By Michass on Nie Gru 18, 2011 12:24 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Hmmm.. Widziałem kilka prac z nosem i max. jedna z nich wyglądała przyzwoicie. U Ciebie wygląda to trochę dziwnie to pewnie wina cieniowania. Czarnego się nie cieniuję powiadasz? Według mnie chociaż coś mogłeś z nimi zrobić, nawet minimalne zmiany czasem dają niezły efekt. Jego tors jest nieco za wąski, szczególnie lewa strona wygląda to nawet nie realnie. Cieniowanie ujdzie, imho ucho wielkie i to byłoby chyba wszystko.

KP: 1
/Yoh

102 Re: By Michass on Pią Mar 16, 2012 9:53 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
Kolejna długa przerwa, kolejny nowy opar. Wiem że jest słaby ale trzeba sobie przypomnieć jak to się robiło ;d

103 Re: By Michass on Pią Mar 16, 2012 10:53 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Rety, rety, rety... mówiłem, że ocenię więc to robię.
Zacznijmy od włosów. Nie wyglądają jakoś fenomenalnie. Kształt jest dość słaby, cieniowanie średnie a odcienie co najmniej dziwne. W oczy razi ten kąt prosty z tyłu. Wystarczyło dać dwa czarne pixele po skosie w górę i byłoby ok. Twarz suxi po całości. Ten nos, z dolnym pixelem, który wygląda jak usta wytwarza wrażenie, że ma on umieszczone usta odrobinę za wysoko. Lub zwyczajnie ma wydłużoną, podwiniętą do góry brodę. Całości sprzyja takie, a nie inne cieniowanie. A sam ryj wygląda na płaski. Ewentualnie ryzykuje stwierdzeniem, że koleś ma coś w buzi.
Szyja wygląda na zbyt grubą, może ma świnkę. Albo ogólnie jest cały spuchnięty, patrząc ponownie na twarz. Koszulka nie jest taka zła. Mimo, że większość uznaje taki styl cieniowania za słaby mi się podoba. Oczywiście miejscami bym go poprawił, co i tobie polecam. Cieniowanie rąk przeciętne.
Spodnie nie są chyba najlepszym elementem tego opara. Cieniowanie jest w miarę dobre, kolorystycznie też są ok. Tylko nie rozumiem twojego dobierania odcieni, jeśli chodzi o cieniowanie. Przejście między najjaśniejszym, a średnim odcieniem jest dziwne. Prawy but(nasza perspektywa) wygląda baaardzo dziwnie.
Ogólnie rzecz biorąc widać, że miałeś przerwę w robieniu. Jednak się nie poddawaj. Czekam na kolejne prace.

W sumie przerwę widać i w moich pracach, więc gdybyś je ocenił i powiedział co mam poprawić byłbym wdzięczny. Rozruszajmy to forum!

KP: 2
/Feli

104 Re: By Michass on Sob Mar 17, 2012 5:45 pm

Aki

avatar
Genin
Genin
To teraz ja ocenię! Tak, zgadza się, mam dobry dzień, więc ocenię.
Zacznijmy od włosów. Są strasznie nisko zrobione, przez co wygląda, jakby miał od góry spłaszczoną czaszkę, a długą twarz. O cieniowaniu nie będę nic mówił, bo sam się na nim mało znam. Tyle że, jeśli chodzi o odcienie to tak, jak Berciak powiedział, dziwnie je dobierasz, szczególnie ten średni, co widać najbardziej na włosach i spodniach. Jeśli chodzi o kształt, to włosy są płasko i jeden kosmyk przydałby się z tyłu głowy, gdzie jest taki większy odstęp pomiędzy kosmykami. Co do twarzy, to jest ona strasznie owalna. Nos jest za wysoko, oczy również. Zaś ucho powinno być w miarę na równi z oczami - jeden piksel wyżej od nich. Tułów jest nieproporcjonalny do nóg, jest o wiele za długi, przez co nogi wydają się za krótkie. Jedyne, co wiem, że na pewno źle zrobiłeś w cieniowaniu to, to że za dużo dałeś najciemniejszego odcienia na spodniach, a za mało średniego, który ma dziwny kolor w odniesieniu do reszty odcieni na spodniach. Jego lewy but wydaje się za mały w porównaniu do ręki.

KP: 2
/Feli

105 Re: By Michass on Nie Mar 18, 2012 11:22 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Proporcje włosów nie zostały zachowane i mimo, że cieniowanie nie jest tragiczne to wymaga jeszcze wielu poprawek z Twojej strony. Cała postać wydaje się nieco za długa - to prawdopodobnie wina zbyt długiego torsu, a zbyt krótkich nóg. Zmniejsz tors o kilka pixeli - ten prosty zabieg powinien sprawić, że praca będzie wyglądała trochę lepiej. Dłoń wydaje się zbyt duża. Lewa ręka niech odstaje trochę bardziej od ciała. Cieniowanie całości począwszy od twarzy, poprzez podkoszulkę i na spodniach oraz mięśniach kończąc wymaga naprawdę wielu poprawek. Nie jest jednak źle.
Dobra robota.

KP: 1
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

106 Re: By Michass on Pią Wrz 14, 2012 3:46 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
Pół roku przerwy i w końcu zrobiłem opara... Nie jest jakiś świetny ale w sumie nigdy nie byłem dobry w lsw 9



Dobra jednak nie pół roku bo zrobiłem 2 opary na konkursy ;D .

107 Re: By Michass on Pią Wrz 14, 2012 7:02 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
O, dobrze wiedzieć, że w końcu odświeżyłeś swój temat z O-S-W. Na pierwszy rzut oka, praca prezentuje się dobrze; paleta kolorów wydaje się być nieco za jasna, ale nie jest źle. Po dokładniejszym przyjrzeniu się pracy, w oczy rzuca się Nam kilka nieciekawych błędów, które warto byłoby poprawić. Włosy wyglądają dobrze – tył włosów staraj się jednak cieniować dwoma kolorami, gdzie oczywiście użyjesz tylko ciemnego i średniego odcienia. Ciekawszy efekt, po prostu. Usuń nos z twarzy OPARa. Głowa Twojego base jest niestety zbyt mała, a żeby pomieścić takie elementy jak usta i nos. Postać wyglądałaby zdecydowanie lepiej, gdybyś zaoszczędził sobie właśnie wspomniane detale. Cieniowanie bluzy wymaga poprawek; przydałoby się również użyć nieco ciemniejszej palety kolorów. W przypadku spodni, cieniowanie jest względnie dobre, ale jeżeli chodzi o kolorystykę, to patrz wyżej – na uwagę dot. bluzy. Ogólne wrażenie? Praca trzyma przeciętny poziom. Jeżeli już tworzysz, staraj się tworzyć dość często, a nie jak Viego, co rok. Wtedy poprawa skilla będzie niemożliwa – albo skup się również na LSW, albo daruj sobie spritowanie na rzecz sygnatur 4



KP: 2
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

108 Re: By Michass on Czw Maj 09, 2013 3:04 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
W sumie to nic nowego nie wrzucam, bo to ten sam Michass tylko że na innym base. No ale skoro już zrobiłem to wrzuce, co mi tam.



zapomniałem prawie xd credit dla Sezu za base

109 Re: By Michass on Czw Maj 09, 2013 4:26 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Przede wszystkim, ciemny odcień użyty w przypadku włosów, powinien być jeszcze odrobinę ciemniejszy – można odnieść wrażenie, że różnica pomiędzy nim, a średnim jest zbyt mała. Cieniowanie włosów jest stosunkowo dobre, ich kształt nienajgorszy. To „base” Seza? Być może tylko mi się wydaje, ale jest zbyt wychudzone w pasie. Poza tym, w niektórych miejscach niepotrzebnie usuwałeś outline. Nad cieniowaniem spodni trochę popracuj. Bluza natomiast wygląda znośnie. Na lewym bucie postaci przywróć czarny kontur – na chwilę obecną wygląda to po prostu… źle. Ogólnie rzecz biorąc, widać lekki spadek formy – ale wszystko jest do nadrobienia ^^

KP: 1
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

110 Re: By Michass on Czw Maj 16, 2013 7:21 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
Zachciało mi się oparka i w taki sposób powstał on. Miał to być Trafalgar Law, no właśnie miał być.

Komentujcie, oceniajcie!

111 Re: By Michass on Pon Maj 20, 2013 4:30 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Marne cieniowanie, słabo wykonana broń.
Widoczne błędy w proporcjach – zbyt mała głowa, za wysoki tors.
Polecam tworzyć prace na „base”, aby podczas tworzenia „custome” wiedzieć jakie mniej więcej proporcje powinna mieć postać.

KP: 1
\f







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

112 Re: By Michass on Pią Cze 07, 2013 2:28 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
new

113 Re: By Michass on Pią Cze 07, 2013 3:15 pm

DS

avatar
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3
Włosy nawet fajnie pocieniowane, jak dla mnie nie ma się o co przyczepić, kontur też jest w porządku. Urzekła mnie "druga broda" bądź też szyja, moim zdaniem mogłeś sobie ją odpuścić bądź też pokombinować z lepszym wykonaniem.
Co do górnej części (barki), ciekawi mnie jak cholera, o co w rzeczywistości przyczepiłbyś te dwie złote końcówki(o skórę ;d?). Ogólnie słabo widoczne są te dwa punkty.
Klatka piersiowa niczego sobie, ale na mnie wow nie robi. Co do peleryny, gdybyś pokombinował z konturem(kwestia rozwiania itd) to byłaby na propsie! Ale jest nawet w porządku, przyrównując tę pracę do Twoich wcześniejszych.
Jeansy/ Leginsy git majonez, moim zdaniem brakuje paska być może to Twoja wizja ale zawsze taki mały szczegół może bardziej zatrzymać odbiorcę ;d
Co do rękawicy tej po prawej, uważam że cieniowanie jest źle dobrane.
Szkoda że postać nie wyróżnia się jakoś tematycznie albo jakimś ciekawym atrybutem, ale jest całkiem wporzo.

Liczę na rewanż.

KP: 2
\f

114 Re: By Michass on Nie Cze 09, 2013 7:59 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Przede wszystkim, postać wykonana bez konkretnego pomysłu.
Przyjemne dla oka wykonanie włosów – nad cieniowaniem można byłoby co prawda trochę popracować, jednakże nie jest najgorzej. Staraj się nie tworzyć dodatkowych kosmyków wykorzystując do tego czarny kontur. Ograniczając ilość ciemnego odcienia jedynie do zaznaczenia poszczególnych kosmyków, mógłbyś uzyskać naprawdę ciekawe efekty.
Wykonanie masy mięśniowej stoi na przeciętnym poziomie.
Cieniowanie spodni to tragedia sama w sobie – zbyt duża ilość ciemnego odcienia jest tutaj co najmniej odpychająca. Ogranicz go do zaznaczania zagnieceń.
Peleryna reprezentuje marny poziom. Średni odcień bardzo niewiele różni się od ciemnego – dopiero po przybliżeniu i wytężeniu wzroku dostrzegłem, iż jest to cieniowanie trzy-tonowe. Rozmieszczenie cieni oraz proporcje wymagają poprawek.
Pracuj dalej – z czasem powinno być lepiej 4







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

115 Re: By Michass on Wto Sty 28, 2014 7:35 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
Po ponad półrocznej przerwie, nowy opar :D

116 Re: By Michass on Sro Sty 29, 2014 5:56 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Przede wszystkim, w oczy od razu rzuca się zbyt długi tułów - zmniejsz go o trzy, cztery piksele. W kwestii cieniowania poszczególnych elementów postaci... Włosy wykonałeś naprawdę przyzwoicie i tutaj nie mam większych zastrzeżeń. Dodatkowo, bardzo podoba mi się pomysł na kolorowy outline w tym konkretnym przypadku. Jeżeli chodzi o twarz, zwiększ przejście pomiędzy średnim i ciemnym odcieniem koloru skóry. Czoło zamaluj średnim odcieniem - będzie wyglądało lepiej. Przy "szyi" również niepotrzebny jest piksel w jasnym odcieniu. Nad cieniowaniem bluzy oraz podkoszulki przydałoby się jeszcze dość solidnie popracować. Przede wszystkim, podkoszulki. W przypadku bluzy, proponuję skupić się na jej dolnej oraz środkowej części. Butów również nie musisz tak szczegółowo cieniować - na prawym wystarczyłoby użyć jasnego i średniego odcienia, zaś w przypadku lewego, wydłużyć go o jeden piksel.
Mam nadzieję, że jakoś ci tym komentarzem pomogłem - czekam na więcej prac ;)







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

117 Re: By Michass on Wto Lut 04, 2014 1:08 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Jak na moje, to przerwa jest widoczna, ale nie należy się poddawać, tylko robić dalej. Po pierwsza base wydaje mi się za duże i odrobinę krzywe. Tułów jest chyba za duży względem nóg. Cieniowanie nie jest złe, całkiem miłe dla oka. Najbardziej chyba podobają mi się włoski. Więc nie pozostaje mi nic innego jak zmotywować cię do wrzucania większej ilości prac! Czekam!


@Yoh:
„Oceniam Kreatywnie” - 1 KP

118 Re: By Michass on Czw Lut 06, 2014 12:17 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Zamknąłem kartę z postem ;_;

Może spróbuj z base? Bo ogólnie widzę, że np. włoski są całkiem całkiem, natomiast całość postaci jakaś taka krzywa. Szczególnie jego prawa noga, chyba złamanie xd Cieniowanie też miejscami można by dopracować, ale kataklizmu nie ma :P



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



119 Re: By Michass on Wto Lip 22, 2014 10:15 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
W sumie to zatęskniłem troche za tym, więc zacząłem coś robić, na razie jeden oparek : 

credit dla Zbira za base ( wrzucałeś do swojego tematu więc pomyślałem, że mogę go użyć, jeśli jednak nie to daj znać )

edit : CZEMU STRACIŁEM MÓJ KOLOREK GRAFIKA ;_________; ?

120 Re: By Michass on Wto Lip 22, 2014 11:10 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Michass napisał:
edit : CZEMU STRACIŁEM MÓJ KOLOREK GRAFIKA ;_________; ?

To tajemnica, tak samo jak utrata kolorku mojego vipa, podczas gdy ranga dalej jest ustawiona. xdd


Oparek ma dobrą tylko jedną rzecz - kontur. Reszta wg. mnie do poprawy. Włosy - staromodne, chociaż jeszcze trzymają jakiś poziom. Usta i nos - zbędne. Koszulka, do pocieniowania, wygląda jak jakaś szara plama. Spodnie - pocieniowane w stary, dla mnie brzydki i stary sposób. Buty - pocieniowane w zły sposób, randomowo ustawione pixele - ble + zbyt duży kontrast pomiędzy najjaśniejszym i tym środkowym.

121 Re: By Michass on Czw Lip 24, 2014 3:27 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin

Cieniowanie włosów w starym, dobrym stylu - kosmyki umieszczone bardziej z tyłu cieniuj dwoma odcieniami - średnim i ciemnym. Efekt będzie nieco ciekawszy. Staraj się także nie stosować czarnego konturu do zaznaczania poszczególnych kosmyków - ten zabieg nie sprawia, że praca będzie prezentowała się lepiej. Tak jak również napisał Roy~, usta i nos są zbędnymi dodatkami. Usuń je, popracuj trochę nad zmianą proporcji mordki oraz jej cieniami. Podkoszulka rzeczywiście reprezentuje marny poziom cieniowania, by nie rzec, że wręcz amatorski. Nad cieniami spodni także wypadałoby posiedzieć trochę dłużej. Co ważne, wydaje mi się, że masz problem z ustaleniem odpowiedniego kontrastu dla średniego odcienia - bardzo często jest zbyt ciemny. Przesadzasz również z ilością ciemnego odcienia skóry - zdecydowanie za dużo. Ograniczaj się do minimum, tj. lekkiego zaznaczenia masy mięśniowej. Nie przesadzaj.
Ogólnie rzecz biorąc, praca zawiera dużą ilość błędów.
W przyszłości postaraj się ich unikać.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

122 Re: By Michass on Wto Gru 02, 2014 7:59 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
 
credit: Luka

Kurdę, taka przerwa daje się we znaki, jestem świadom tego jak to wygląda :/

123 Re: By Michass on Wto Gru 02, 2014 8:34 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
To jest chyba Yoszowy base, Luka nie tworzy tych zjebanych nosów, bo totalnie nie pasują do LSW. Ogółem postać mało oryginalna, base niewykorzystane w 100%, zmieniłeś cieniowanie i kolor spodni, dodałeś dziwnie pocieniowaną szatę (PS. kilka lat temu byłaby dobra, teraz big nope), a włoski, hmm... włoski w sumie nie są złe, lecz zbyt dobrze też nie jest.

124 Re: By Michass on Sro Gru 03, 2014 6:10 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Roy~ zawsze ma jakieś zastrzeżenia, jeżeli praca nie jest wykonana lepiej od tych, które tworzy on sam. Możesz więc zignorować jego komentarz, jak większość... xd

Grafika trzyma przeciętny poziom. Niby nie jest źle, ale nie brakuje również widocznych błędów.
Rozmieszczenie cieni na klatce piersiowej wypadałoby zmodyfikować - nie prezentuje się zbyt ciekawie. Podobnie jest w przypadku płaszczyka. Cieniowanie włosów, jak i ich wykonanie nie jest złe. Problem polega na tym, że trochę za bardzo przesadzasz - jak dla mnie - z wewnętrznym, czarnym konturem. W kwestii gustu mógłbym przyczepić się jeszcze do cieni na spodniach czy dodania takiego elementu jak nos, w przypadku twarzyczki bardziej pulchnej, niźli podłużnej.

Pracuj dalej ;)







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 5 z 5]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.