Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 7 z 8]

151 Re: [O-S-W]Sezu on Wto Maj 21, 2013 4:44 am

Ooman

avatar
Earthling
Earthling
W pierwszym, Oparze włosy wyszły bardzo dobrze mi najbardziej się podoba II.Ładne cieniowanie spodni ;3 i ładnie też wyszedł ci ten kosmyk po boku, a buty coś w stylu...Shinigami?.
A kolorystyka bardziej mi się podoba II.Dlaczego? Bo jest taka różnorodność. :P

> Ocena Samuraja "Shinigami" 9/10

No więc base kobiety ładny, ale lewa noga jest prosta, usztywniona
a oczy przypominają te z mangi więc jest, ok! :) PS: trochę oczy też przypominają mi smutne. :(

> Ocena Base'a 7,5/10

No i Opar kobiety...Tak co tu dużo mówić włosy ładne ale nie widzę dużo cieniowania :P , piersi ci trochę nie wyszły bo wyglądają jak na wypuklenie w tej "zbroi" oczy ledwo co widać i moim zdaniem dziwnie wygląda, że ma długie rękawy a krótkie spodnie...ale jak sam już napisałeś jest kilka niedociągnięć :P

> Ocena Kobiety 6,5/10

Łączna Ocena 23/30.

KP: 2
/Feli

152 Re: [O-S-W]Sezu on Sro Maj 22, 2013 3:28 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
A oto dalej, jest to jedna poza z projektu, podstawiona do postaci i myślę, że już akurat ten atak będzie wyglądał fajnie.

A oto animacja. Nie pytajcie mnie dlaczego wszędzie nie ma głowy, a w ostatnim jest, tak po prostu wyszło :P

153 Re: [O-S-W]Sezu on Czw Maj 23, 2013 5:05 pm

Dragneel

avatar
Second Child
Second Child
Dobra może i sie nie znam i pewnie mam racje na ten temat,ale widze jak sie męczysz i każdemu oceniasz żeby ci tylko ocenili,też tak mam chlopie,dlatego własnie widząc to że chcesz ale innym sie niechce,ktoś tak mierny w tych duperelach ci oceni.
Doobra a więc tak praca na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo estetyczna,bardzo ciekawy podobający mi się styl LSW,idealnie dobrana paleta kolorów,co właśnie sprawia że praca jest tak bardzo estetyczna,co do animacji to nie koniecznie jestem pewnien czy tutaj,ale ja się w końcu nie znam :D
także czekam na dalsze prace,cześć.

154 Re: [O-S-W]Sezu on Sob Sie 23, 2014 7:50 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman

Coś na rozkopanie tematu :)
Taki mag.

155 Re: [O-S-W]Sezu on Sob Sie 23, 2014 9:25 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman



Tak bardzo stary styl LSW, tak bardzo tego nie lubię. ;_;
Sprite byłby dobry, ale kilka lat temu, teraz wygląda staro, przestarzale, no i po prostu słabo.
Miejscami kolorowe kontury, czarny kolor "w środku" sprita = ble, to imo nie jest fajne, choć niektórym to się może jeszcze podobać. ;|

156 Re: [O-S-W]Sezu on Nie Sie 24, 2014 11:56 pm

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
Dziadek Sezu wreszcie coś wrzuca. Po pierwsze tak jak wspominał Royalz - praktykujesz rozwiązania, które były używane w czasach kiedy zrobiliśmy największego collaba w historii forum przed Ragnarokiem. Sprite pod względem 'technicznym' jest dobry, błędów nie ma, ale wkradają się antyk[taki antyk lsw], który nie będzie podlegać ocenie ze względu na twoją absencję(?), w końcu ile można kisić się w małych pikselach.


@Yoh: „Oceniam Kreatywnie”
+1 KP

157 Re: [O-S-W]Sezu on Pon Sie 25, 2014 4:05 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
O, Sezu zmartwychwstał Shocked Aizen!
OPARek wygląda dobrze ale reprezentuje sobą raczej stary, dobry styl, który jest praktykowany już bardzo rzadko. Tak jak napisał forumowy troll/Shine (niepotrzebne skreślić), pod względem "technicznym" nie jest źle - ostatecznie jednak nie warto jej konkretnie oceniać, ze względu na twoją tendencję do robienia sobie długich przerw w pikselowaniu. Co za tym idzie, skill stoi w miejscu lub się lekko cofa :c







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

158 Re: [O-S-W]Sezu on Wto Sie 26, 2014 10:31 am

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
To nauczcie mnie nowego stylu bo ja przeglądam i przeglądam oparki wszystkie przeróżne i jakoś aż tak dużej różnicy nie widzę :D
No ale dziękuje za opinie. Jakby co to poszukam jeszcze bardziej i sprawdzę czy mi się uda coś zrobić w tym "nowym" :)

159 Re: [O-S-W]Sezu on Wto Sie 26, 2014 11:01 am

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Sezu napisał:To nauczcie mnie nowego stylu bo ja przeglądam i przeglądam oparki wszystkie przeróżne i jakoś aż tak dużej różnicy nie widzę :D
No ale dziękuje za opinie. Jakby co to poszukam jeszcze bardziej i sprawdzę czy mi się uda coś zrobić w tym "nowym" :)

Najlepszy przykład to Luka z zagranicznego forum - z Vortexa, on trzepie jak pojebany sheety wszelakich postaci i on chyba najlepiej reprezentuje "nowy" styl LSW.
http://lukasahl1.deviantart.com/art/Frieza-Sheet-468074811?q=gallery%3ALukasAhl1&qo=2
http://lukasahl1.deviantart.com/art/Gohan-Ultimate-Sheet-463685075?q=gallery%3ALukasAhl1&qo=3
http://lukasahl1.deviantart.com/art/Marvel-LSW-Project-2-0-450811395

Poza Lukasem, jest jeszcze Nasz Zbir, którego świeże sprity widzisz w logu.

160 Re: [O-S-W]Sezu on Wto Sie 26, 2014 11:51 am

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Czyli tu chodzi po prostu o wygląd głowy (która wyglądem przypomina sprzed 5 lat tak btw :) ) iż widać tylko jedno oko a drugie gdzieś się zapodziało. Oraz bardziej proste nogi niżeli w takim rozkroku. A cieniowanie to tylko dwa kolorki, a zamiast kontury czarnego w środku to najciemniejszy odcień jako trzeci kolor. A więc dalej nie widzę aż takiej wielkiej zmiany w tworzeniu oparków :) Przecież takie cieniowanie przechodziło tędy nie raz i potem znowu było do trzech kolorów powrót. Więc nadal nie widzę aż takiej wielkiej różnicy, ale ok. Coś pokombinuje i postaram się "podszkolić". Będę was męczyć wtedy oparkami to mi powiecie czy dobrze :P

161 Re: [O-S-W]Sezu on Wto Sie 26, 2014 6:39 pm

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
Po pierwsze - nogi są bardziej odchudzone, to też tyczy się stóp. Also różnice w cieniowaniu - dominuje najjaśniejszy odcień, najciemniejszy sporadycznie. To samo tyczy się włosów, powrócił solidny outline, który nie jest przerywany.

162 Re: [O-S-W]Sezu on Sro Sie 27, 2014 1:16 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman

O takie coś chodzi?

163 Re: [O-S-W]Sezu on Sro Sie 27, 2014 1:58 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Ooo, właśnie coś takiego, tylko imo jest jeszcze kilka rzeczy, które trzeba poprawić.
Po pierwsze, primo, "przednia" noga jest dziwnie wygięta, strasznie dziwnie. Wygląda jakby "coś" mu przeszkadzało w tej nogawce i musiał zrobić miejsce.
Po drugie, primo, znowu kolorowy outline, get rid of it.
Po trzecie, primo, o tyle o ile cieniowanie klatki piersiowej wygląda całkiem gut (aka. da się znieść), o tyle ręka jest ble.
Po czwarte, primo, zmień cały kształt "przedniej" dłoni i zrób coś z tym uchem, bo wygląda fuckin' nienaturalnie.

PS. Shine cygan. Kappa!


@Yoh: „Oceniam Kreatywnie”
+1 KP

164 Re: [O-S-W]Sezu on Sro Sie 27, 2014 2:32 pm

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin


takie mini porównanie między base, a moją pracą[oc Zbira].

Zacznijmy od kolorów - musisz wybrać dobrze kontrastujący najjaśniejszy kolor z powiedźmy mid-colorem(go będzie najwięcej). Zobacz na przykładzie głowy - użyłem tylko w paru miejscach najciemniejszego odcienia, przez co twarz wydaje się chuda/zgrabna - w twoim przypadku jest ona nieco pulchna. Zauważ też 'szyję' - nowość w LSW jednak w ostateczności jest jedną z rzeczy wymaganych, by praca trzymała ten 'nowoczesny poziom'. To samo tyczy się ręki - zobacz jak jest wąska, ale dzięki użyciu dwóch cieni definicja mięśnia jest zarysowana i sprawia wrażenie umięśnionej(to samo jest w prawdziwym życiu, zrzucając tłuszcz wymiarowo stajesz się mniejszy, ale optycznie większy, bo pojawia się zarys mięśni). Spójrz też na koszulkę, gdyby się uprzeć można by i kolorować ją dwutonowo, dopiero najciemniejszy odcień użyty w odpowiednim miejscu(jednak bez przesady) tworzy głębie. Typowe cieniowanie spodni możesz zobaczyć w oparku po lewej(specjalnie go wrzuciłem tutaj, ponieważ u postaci Zbira wykorzystałem workowate spodnie rodem z DB). Buty to buty, bez zbędnej filozofii. Twój opar wydaje się płaski przez brak przejścia między klatą a ręką(u Ciebie jest tylko płaski cycek) - tego trzeba się nauczyć, aczkolwiek uważam, że efektowne przejście jest trudne do zrobienia i mi osobiście trudno jest zrobić zadowalający efekt - przez to chyba większość moich prac jest WIP, bo nie mam satysfakcji z tej części pracy.


@Yoh: „Oceniam Kreatywnie”
+3 KP

165 Re: [O-S-W]Sezu on Czw Sie 28, 2014 1:39 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Ok, postaram się coś wykombinować, aby ten styl Sobie przystosować, dla ćwiczeń ten oto Kirito!

166 Re: [O-S-W]Sezu on Czw Sie 28, 2014 5:56 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Osobiście jeśli miałbym powiedzieć czym różni się ten starszy styl od aktualnego to powiedziałbym, że przede wszystkim cieniowaniem - wydaje mi się, że idzie ku większej prostocie i przypomina bardziej twarde cieniowanie, niż miękkie. 
Co do tej zmiany base - sylwetka bardziej mi się podoba u poprzedniego, ale cieniowanie w nowym.
A co do ostatniej pracy, jest całkiem fajna, podoba mi się najbardziej miecz. Cieniowanie na włosach wydaje mi się odrobinę dziwne, a nogi aż za chude. Ale myślę, że szybko wyczujesz ten "nowy styl" ;)

Witaj z powrotem, Sezowaty :D

[kp]1[/kp]



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Wto Gru 08, 2015 8:31 pm, w całości zmieniany 1 raz



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



167 Re: [O-S-W]Sezu on Czw Sie 28, 2014 8:15 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Dzięki za komentarz :) No to zaraz skombinuje może ten base pierwszy z cieniami u drugiego :P i tylko zmiana może klatki w kwestii kontur. 
U Kirito powiadasz nogi za cienkie? Hmm... Zobaczę co da się z tym zrobić.
A tutaj oto Asuna

168 Re: [O-S-W]Sezu on Pią Sie 29, 2014 9:26 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman

Final Boss

169 Re: [O-S-W]Sezu on Nie Sie 31, 2014 10:47 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
O, Sword Art Online... Twoje grafiki mi przypomniały, że muszę zabrać się za prace wykończeniowe przy technologii FullDive, gdyż NerveGear jest praktycznie gotowy do użycia. Problem w tym, że przy testach spalił zwierzętom łby. Well, ostatecznie idę w dobrym kierunku. Mniejsza...

Kirito - zbyt chude i nieco amatorsko pocieniowane nóżki. Trochę dziwny wygląd mordki. Lekko spieprzone cieniowanie włosów. Odrobinę nieładnie wykonana część powiewającego płaszczyka - zarówno pod kątem rozmieszczenia cieni, jak i proporcji. W wielu miejscach niepotrzebnie przerywasz kontur.
Asuna - w przeciwieństwie do poprzedniej grafiki, jej twarzyczka jest nieco za mała, a przynajmniej takie sprawia wrażenie na pierwszy rzut oka. Dolna część włosów mogłaby być nieco ciekawiej wycieniowana - nie bój się używać tego cholernego, średniego odcienia w ilości większej niż jakiegokolwiek innego! xD Poza tym, tułów wydaje się trochę za długi, ale to może być także kwestia gustu. Widać szybki wzrost umiejętności w stosunku do Kirita - zwłaszcza przy powiewającej części sukienki, która jest znacznie lepiej wykonana niż u chłopaka.
Heathcliff - zbroja wydaje się zbyt mała w stosunku do głowy, chociażby - jej wielkość jest adekwatna do szerokości i długości całej klatki piersiowej. Ręka po naszej lewej stronie także sprawia wrażenie trochę za długiej. Podoba mi się za to fryzura - sama twarz mogłaby być znacznie lepiej pocieniowana, ale nie ma horroru. Staraj się stosować czarny kontur wewnątrz pracy jak najrzadziej - jeżeli jest to konieczne, baw się. Dla przykładu, nie warto marnować przestrzeni, którą mógłbyś wykorzystać przy poprawianiu zbroi na zaznaczenie konturu, sugerującego nam gdzie kończy się ubiór, a gdzie zaczyna twarz. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi... Pelerynka także mogłaby być wykonana odrobinę ciekawiej, ale nie będę czepiał się już szczegółów. Ogólnie rzecz biorąc, przy tej pracy widać największą poprawę, przyglądając się na Kirita, ale nie oznacza to tego, że jest ona wolna od błędów. Wręcz przeciwnie...

Nigdy bym nie pomyślał, że w pracach Seza znajdę aż tyle błędów - chyba naprawdę się polepszyłem, gdy Ty szpanowałeś autem na mieście xD







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

170 Re: [O-S-W]Sezu on Nie Sie 31, 2014 12:46 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Spokojnie jeszcze Cię dogonię ponownie Yoszu ;) Dobrze, że tyle błędów wypatrzyłeś, będę wiedział czego unikać przy następnych pracach. (Ale co prawda to prawda, bezruch przy oparkach wziął skilla w dół :() Teraz akurat robię oparka Illfang the Kobold Lord, będzie nieco duży i mam trochę problemów z cieniowaniem go. Myślę, że wezmę się za kogoś innego a go dokończę potem. Zaś poprawki zrobię jak skończę większość postaci z SAO, oczywiście, że będę się starał nie popełniać błędów przy następnych jakie wymieniliście.

171 Re: [O-S-W]Sezu on Czw Maj 07, 2015 7:49 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman

Ostatnia praca, tak myślę czy by tego wyglądu nie użyć w na base i dodać pozy z dwoma mieczykami.

172 Re: [O-S-W]Sezu on Pią Maj 08, 2015 7:10 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Jak dla mnie, postać jest zbyt wąska w talii. Poszerz ją.
Popracuj również nad prawą nóżką. Przy talii masz trochę nienaturalny łuczek, if u know, what I mean. Jeżeli poszerzysz talię, ten nieco dziwny efekt powinien zniknąć.
Cieniowanie miejscami mogłoby być nieco ciekawsze, jednak nie jest pod tym kątem źle.
W drugiej pozie, lewa noga wygląda jakby była złamana. Posiedź nieco dłużej nad rozmieszczeniem cieni w jej przypadku. Ogólnie, to nie wiem jak on trzyma te mieczyki - ciężko się połapać, co jest co.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

173 Re: [O-S-W]Sezu on Pią Maj 08, 2015 7:51 am

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Trochę poprawiłem to co wspomniałeś, tylko nie jestem pewien co do tali, jak ją powiększę tak jak mówisz wygląda dosyć brzydko i dziwnie :P Może po prostu poszerzę całą postać o jeden piksel, ale na razie takie coś

- Poprawiłem nogi w obu pozach "chodzi o cienie",
- Lekko zmienione ręce przy trzymaniu mieczy,
- Talia jeszcze nie zmieniona
A co myślisz o szyi? Bo chyba akurat ona mi się wydaje jakby musiała być jeden piksel węższy.

Jeszcze dużo mnie czeka aby wrócić do tego jak kiedyś pikselowało się  ;3

174 Re: [O-S-W]Sezu on Nie Maj 17, 2015 9:22 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Szyję rzeczywiście mógłbyś zrobić o ten jeden piksel węższą.
Łapki prezentują się lepiej niż wcześniej, choć wiem, że nie jest to szczyt Twoich umiejętności xd
W przypadku rozmieszczenia cieni na nóżkach, chodziło mi raczej o tą ciemniejszą, zgiętą nogę w drugiej pozie. Nie wprowadziłeś w jej przypadku żadnych, większych zmian, a to właśnie ona sprawia wrażenie złamanej. Skup się teraz na talii. O ile potężne poszerzenie nie wchodzi w grę, by postać nie była zbyt "pulchna", tak o ten jeden lub dwa piksele nie zaszkodzi.
Czy ja wiem, czy tak długo Ci zajmie powrót do dawnej świetności? Awesome Face







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

175 Re: [O-S-W]Sezu on Nie Maj 17, 2015 1:09 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Myślę, że base wymaga nieco poprawek. Po pierwsze lewa ręka zdaje się być nieco za gruba przy takiej sylwetce, po drugie lewa noga za bardzo odstaje od reszty ciała. Kolejną sprawą są niesamowicie wskie biodra. Ani kobiety, ani mężczyźni nie mają tak nienaturalnie wąskich bioder. Ich poszerzenie z pewnością pomoże nieco z tą wystającą nogą, nie będzie wyglądać już tak sztywno i sztucznie. Postaraj się też jakoś delikatnie ( chociażby nawet optycznie ) przesunąć głowę w lewo. Dodać nieco jaśniejszego tonu na twarzy i zarysować krtań czarną kreską, nie ciemniejszym odcieniem skóry i problem zdaje się niknąć.
Tak jak zauważył Yoszek ta nóżka i szyja z pewnością neico pomogą.
Szybciutko poprzesuwałem kilka rzeczy na Twoim parku, żebyś zobaczył o co mniej więcej chodzi. Oczy i ubiór to raczej kwestia gustu i lenistwa z mojej strony :>


[kp]2[/kp]

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 7 z 8]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.