Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 10]

1 Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 8:49 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
No a więc moi drodzy użytkownicy.
Jest to zabawa dla ludzi z jajami(bez obrazy Umi) i dla tych odważnych.
Wstawiajcie tu swoje zdjęcia, no bo jak to się mówi do odważnych świat należy. A myślę że nie mamy się czego wstydzić, nie ? Jeśli już wstawiacie zdjęcie to proszę aby to było wasze prawdziwe foto ^^ No ale żeby nie było że zakładam temat a sam nic nie daje no to:

http://iv.pl/viewer.php?file=20514545847611223057.jpg
Brzydki jestem :D A zdjęcie robione dziś a więc macie mnie na świeżo.

Oczywiście komentujcie jeśli chcecie, przyjmuje krytykę na luzie :D
A więc, zapraszam tu kozaków !

/Y
@Edit
Właśnie miałem to poprawić :<

2 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 9:25 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
To jak Ty... to nie będziesz sam, ja też dam ; ). Jednak nie tak szybko! Wpierw skomentuje. Masz ładne oczy, bo lubię brązowy odcień tęczówek. Prócz tego oczywiście trzeba pamiętać o tym, by wspomnieć, że nie jesteś wcale zły Fuck yea. . Okey, wielka chwila, kilka osó z ARS mnie widziało, ale też na odwrót, ale proszz...:
Klik, ale uwaga na monitory! ;x

/Ty serio ładna jesteś ;d
/Dase



Ostatnio zmieniony przez Umi dnia Czw Sty 06, 2011 9:30 pm, w całości zmieniany 1 raz

3 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 9:27 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Tyle chłopaków a to jednak dziewczyna ma jaja :p
No ale cóż cieszę się że wstawiłaś.
I powiem ci że aż taka brzydka nie jesteś. hah nie no całkiem zjadliwa :p Monitor się cały czas trzyma :D

4 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 9:30 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
Edit na górze ^^.

/ edit

To jest Shun:
Moje kochanie <3.

5 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 9:34 pm

Bercik6c

avatar
Zbanowany
Zbanowany



Ostatnio zmieniony przez Bercik6c dnia Czw Sty 06, 2011 10:10 pm, w całości zmieniany 1 raz

6 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 9:47 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Shun słodziak ;D Jak to smoku powiedział Sexi Blondi, no i do tego z Umi pod śpiworkiem :D
A Bercik strasznie duży jesteś :D Ile ty masz wzrostu ;D Pasują ci te okularki :p

7 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 9:48 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
To jest Dywan, zdjęcie z rzed pięciu minut. Nie no, a tak na serio to z przed roku i ch... xD
Uwaga na monitory.
I Dywan z Dodą :): - xDD.


Cineg xD z wakacji ;).

8 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 10:31 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
/ edit

Zbiorowe wakacje u Shuna. Ja byłam na jakieś dwa tygodnie, zaś reszta na tydzien, wpieprzyła się w połowie tygodnia i siedzieli.. Ah było super, ale gdyby nie to, że Cineg się wpierniczył na moje miejsce za Shun'kiem :( :
Klik!

/lol
/Y

9 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Czw Sty 06, 2011 11:06 pm

Gazille

avatar
Olympic God
Olympic God
Nasz Pro Elo Gang Nortenos
Yeaaaaaaaaaa

10 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pią Sty 07, 2011 2:37 pm

Kanishima

avatar
Wizard
Wizard

No dokładnie do odważnych świat należy a co mi tam :D to z Wakacji
http://img694.imageshack.us/img694/8464/nkmodified.jpg



A te z Sylwestra tego ;d
http://img225.imageshack.us/img225/5140/gffj.png

11 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pią Sty 07, 2011 3:02 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
Well, well.. Nie jest tak źle, to muszę Ci powiedzieć jako jedyna dziewczyna z forum Fuck yea..
Jak to ujął Ykmo, można by Ciebie schrupać xd.
Masz u mnie plusa za ava z Madarą z Naruto :3.

Shun i tak jest najsłodszy <3.

12 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pią Sty 07, 2011 3:08 pm

Bercik6c

avatar
Zbanowany
Zbanowany
Zajebisty masz fryz i czapkę. Przynajmniej jedyny odważny poza nami. Na pierwszym zdjęciu lepiej wyglądasz.

13 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pią Sty 07, 2011 3:11 pm

Kanishima

avatar
Wizard
Wizard
Spoko wy też dobrze wyglądacie ;D
a na 2 zdjęciu byłem juz wcięty nieźle ;D
pozdroski dla was.

14 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pią Sty 07, 2011 9:54 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Wowowo Kanishima też często tak układam włosy :< Ale zazwyczaj jak gdzieś wychodzę :D Ogólnie to sexi jesteś XD I masz jaja chłopie nie to co te pipeczki XD

/
oO'
Hej, wrzucił bym ale nie mam jak X< Nie mam kabla do komórki żeby przesłać zdjęcia, a aparatu nie mam x<
/Y

15 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Sob Sty 08, 2011 7:28 pm

Kanishima

avatar
Wizard
Wizard
Hehe ;d
no ja mam tak cały czas. Lubię się wyróżniać od innych :)
moje motto ''Bądź sobą''


P.S
Mam nadzieje że więcej osób się przyłączy do zabawy ;D

16 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Sob Sty 08, 2011 8:45 pm

Hesher

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Świetne zdjęcia ;d Najlepsza Umi i... Kanishima (nie, nie jestem gejem xd). Swoje wstawię jutro, ale bd się pokazywał stopniowo ;d.

17 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Nie Sty 09, 2011 3:06 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
Dase, no wiesz co? Odczep się w końcu ode mnie :<.

18 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Nie Sty 09, 2011 9:24 pm

Sage

avatar
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3

19 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Nie Sty 09, 2011 10:11 pm

Kanishima

avatar
Wizard
Wizard
Ciesze się, ze znalazła się kolejna odważna osoba :D fajne włosy
i to jeszcze gitarzysta, pobrzdąkaj nam coś ;p

20 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Nie Sty 09, 2011 11:05 pm

Cineg

avatar
Zoan User
Zoan User
Tak, to co pokazała wcześniej Umi to moje zdjęcie ;s. To jest jakoś ostatnio robione.
/Uwaga, osoby o słabej psychice i skłonnościami pedofilskimi proszę o nieotwieranie tego linku./
A więc przedstawiam wam moją szpetną mordę. :;.;:

http://img827.imageshack.us/img827/954/cinigami.png
Tak, to jest moja siostra

/OMFG, jesteś dziewczyną : O?! Ah.. Sorry. Serio xd Jakaś taka.. Jakby to.. Kobieca uroda ;p Siostra KOX. Jest zajebista, poczekajmy aż trochę urośnie i PedoYoh sprawi że się uśmiechnie jeszcze bardziej... Dżołk x<.
/Y


Dobre włosy, ale ja takich nie chciałbym mieć ;s /CT.

21 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pon Sty 10, 2011 1:24 pm

Gazille

avatar
Olympic God
Olympic God
Noo Cineg, muszę się zgodzić z PedoYohem, masz tą kobiecą urodę o.O
A ten wyżej to twój starszy brat?
pozdrowionka.

22 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pon Sty 10, 2011 1:37 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Sage kozak xD Fajną masz gitarę :D
A ty Cineg wyglądasz jak laseczka :s Proszę cię obetnij włosy :<

23 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pon Sty 10, 2011 2:57 pm

Kanishima

avatar
Wizard
Wizard
O.o oooooo sorki ale mnie wcięło w Fotel
Cineg nom przydałby się fryzjer :D nie boj się. Jak co to ja żadnych pretensji nie mam ;p tylko dobra rada.


Moja najdłuższa fryzura to grzywka do brwi
ale wstrzymam się od dodania bowiem były to czasy buntu od 2 gim do 2 połowy 3 gim
i tak jakby pod emo :D
chyba że ktoś chce się pośmiać to mówić ;p

24 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pon Sty 10, 2011 3:04 pm

Lollipop

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Kanishima wygląda najlepiej :)
Cineg też ma fajne włosy.
Nie będę gorsza więc dam tez swoje:

To jakieś stare
http://iv.pl/images/96159227666927780359.jpeg
Z wakacji
http://iv.pl/images/75298661097950812484.jpeg
http://iv.pl/images/19454682871273782418.jpeg
A to z tego roku
http://iv.pl/images/86126190846834398550.jpeg

Nie widzę tu zdjęć Mateusza i Adiego więc złapie ich jutro w szkole na przerwie z aparatem i wrzucę wspólną fotę.

25 Re: Zdjęcia ARSowiczów on Pon Sty 10, 2011 3:21 pm

Umi

avatar
Wizard
Wizard
No, no ładna z Ciebie dziewczyna :).

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 10]

Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.