Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 9]

1 [o-s-w] by smokuXD on Sro Sty 13, 2010 5:32 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Oto ja w nowym stroju


Teraz mam pytanie jak najlepiej będzie wyglądał ?? (nie musicie oceniac wystarczy ze napiszecie ktora wam się podoba najbardziej :D

2 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Sty 13, 2010 6:39 pm

Sołtys

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Słabo z deka xO
Koszulka...
Jaka by nie była przydałoby się parę zgnieceń materiału :p
Pobaw się cieniami żeby wyglądało to naturalnie.

Klata-Słaba
Gdybym miał odgryzać się Yohowi za jego zaczepki powiedziałbym,że hoYowa :o
Tak też mówię.
Dorzuć czarny piksel z jego prawej i na mostku. Niech będzie jakotaki zarys a nie niekształtna masa :o

Gdy uprzesz się przy koszuli wypadałoby poprawić spodnie :P
Nie pasują do niej. A tym bardziej już te stare,ze sprita.
Daj im jakiś inny kolorek czy coś :^^:

Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f



Ostatnio zmieniony przez Sołtys dnia Wto Sty 19, 2010 4:11 pm, w całości zmieniany 1 raz

3 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Sty 13, 2010 7:02 pm

Kumalski

avatar
Third Child
Third Child
Według mnie najlepszy jest 6 Opar od lewej więc go ocenię. Na włoskach nie widać cieni :-(. Twarz bardzo ładnie pocieniowana. Bluzka koxerska, cienie na niej w porządku. Pas dobrze wygląda. Ta koszulka wchodząca na spodnie też zajebista! Spodnie bardzo dobrze pocieniowane :-). Buty jak u Yoh'a. Ogólnie radzę robić z tego sprita!

Ocena: :sparta1010:


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

4 Re: [o-s-w] by smokuXD on Sro Sty 13, 2010 7:52 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Zrobiłem coś takiego ^^

5 Re: [o-s-w] by smokuXD on Czw Sty 14, 2010 11:15 am

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Ocenię Ci tylko tą ostatnią pracę. No cóż zrobiłeś coś takiego, lecz według mnie wygląda dziwacznie z lekka. Ta bluza wygląda jakby miała zaraz z niego spaść. To znaczy, że dwa/trzy piksele przy głowie powinny być proste, a nie takie skrzywione. Cienie na tej bluzie także powinny być z lekka zmienione. Wiem jak trudno się cieniuje biały kolor, ale może wypaść lepiej. Następnie ta jego klata wygląda dosyć dziwacznie, w sumie można stwierdzić zadziwiający brak takowej 'klaty'. Takie kreski po prostu nie mające nic wspólnego z klatą. Kolejna rzecz to włosy. Cienie włosków są dosyć słabe. Powinieneś je inaczej pocieniować, a mianowicie ze spodu ciemny kolor, a u góry taki jaśniejszy. Spodnie zaś nie wyglądają tak kiepsko, może ujść, lecz przydała by się lekka poprawka. To tyle jeśli chodzi o moje zdanie na temat tej pracy.


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 3kp.
/f

6 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pią Sty 15, 2010 5:59 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Ja z mieczem Bogini Piorunów (Yaiba)


Chce dodać miecz Bogini piorunów do sprita ale nie wiem czy warto i czy ten miecz w ogóle mi wyszedł...
Mam nadzieję że będzie więcej ocen...

@edit
zapomniałem credita dla Woogiego xD

7 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pią Sty 15, 2010 6:12 pm

Niss

avatar
Zbanowany
Zbanowany
Wipek dobry, włoski nie zbyt mi się podobają, cienie dobre.
Miecz Bogini Piorunów jest fajny, popraw na nim lekko cieniowanie.
Spodnie są fajne, koszulka nie zbyt, ale to Ty robisz.
Butki są spoko.
Dostaniesz 8/10.
Niech :pedolsw: Cie nie zje.

8 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pią Sty 15, 2010 6:31 pm

Kumalski

avatar
Third Child
Third Child
Ocenię od góry.

Włoski spoko. Cienie na twarzy także. Fajnie ci wyszła ta bluzka. Mieczyk fajny dodaj do sprita. Dorób jeszcze maskę a będzie Vizard :). Bluzka wygląda kox! Butki Saiyan'a nie pasują :P. Zmień buty i będzie spoko.

Ocena: 9,75/10



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

9 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pią Sty 15, 2010 7:41 pm

Talian

avatar
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3
Miecz mi się podoba, ale gdy jest pod ukesem to wtedy jest za gruby no i chyba troche za krótki.
W wipku ne podobają mi się cienie na włosach, koszuli i spodniach, ale sama koszula nie jest taka zła. Pomysł na strój fajny, ale buty nie pasują.
Zawaliście wygląda ta 2 poza.

Ciekawi mnie jak ty chcesz zrobić sprita z tym mieczem, ponieważ jeżeli chcesz użyć ataków z Entaillo base czy jakoś tak to odradzam, bo one mi się wogle nie podobają.


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

10 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Sty 17, 2010 9:39 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Nie wiem jak jej dać na imię :^^: hmm może Julka xD

Dziękuję Sezu
Oceniajcie....

11 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Sty 18, 2010 6:23 am

Hesher

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Włosy są źle pocieniowane...poprawka, KOSZMARNIE pocieniowane. Tak się nie cieniuje, masz kilka (jeden xd) tutków od seza o cieniowaniu, może on pomoże? Bo to cieniowanie jest okropne. Anyway, jedźmy dalej. Nie widzę u niej oczu. To samo z ustami...Cycki wymiarowe...xDD Koszulka może być ale pod nią okolice pępka znów...źle pocieniowane x< Spodnie ujdą, ale dziwnie wyglądają jej nogi, ma klapki czy zrobiłeś jej brudne nogi? xD
Ogólnie według mnie lepiej szło ci wcześniej. Ta praca jest dla mnie słaba.
Pozdrawiam, Dase.



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

12 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Sty 18, 2010 6:52 am

Niss

avatar
Zbanowany
Zbanowany
OMFGLOL.

Włosy za duże, brzydkie cieniowanie na nich.
Skóra wydaje się blada, też ma brzydkie cienie.
Koszuleczka ujdzie, spodnie mógłbyś poprawić.
Ona ma gołe stopy?Bo Sezu jej takie malutkie stópki zrobił, że nie widać.
No, Dase już Ci napisał - jedna z Twoich gorszych prac.
Czekam na więcej, i lepiej xP
6/10.


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

13 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Sty 18, 2010 2:52 pm

Kumalski

avatar
Third Child
Third Child
Ocenię ostatniego :P.

Włoski i wszystko ma cienie w lewą stronę. Dlaczego? Cienie są do tyłu :D. Włoski fajne gdyby nie cienie :P. Mogłeś lepiej je zrobić.

Twarz OMG! Co to jest? Wygląda jak rozmazana. lepiej tego nie komentować :D.

Bluzka w porządku ale mogła być bardziej widoczna na piersiach. Cienie na niej słabe ponieważ w lewą :P. Nie jesteśmy w Anglii.

Spodnie też bardzo dobre ale cienie! Mogłeś jej dorobić jakieś kacie lub coś a nie na bosaka będzie chodzić.

Tak więc cienie są na lewą stronę :P.

Ocena: 8/10

Byłoby 10 gdyby nie cienie :/. Jak takich nie lubię.


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

14 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Sty 19, 2010 2:42 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Julka...

DO NOT USE !!!!
dobra nowa wersja, wiem tamta była cienka ale może ta lepsza ^^

a oto SmokuXD w wersji Shinigami

DO NOT USE !!!!
I prosze mi to bez żadnych spekulacji że przerobiłem wersje Yoh'a....
Sam go zrobiłem od zera ^^ naprawdę

15 Re: [o-s-w] by smokuXD on Wto Sty 19, 2010 2:48 pm

Dubrix


Second Child
Second Child
A więc ocenię ci smokaxD


Wizard: Maska Ładna ale taką już gdzieś widziałem(w każdym razie Podobną)
Co by się przydało poprawić?? Włosy wystające za Maski i Stopy

Shinigami: Popraw tylko Stopy xD

Hollow: ten jako jedyny mi się nie podoba

Ocena 7/10



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 1kp.
/f

16 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Sty 24, 2010 3:09 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Dzięki za oceny w końcu to nie mnie się podlizujecie...
NO ale ok to następna praca mój smoczek znów poprawione Ciuszki i Cieniowanie

Mam nadzieję że tym razem ocen będzie więcej...

17 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Sty 24, 2010 4:22 pm

Dubrix


Second Child
Second Child
Włosy Ładne jak zawsze cienie też..

Na każdym z 4 Kolesi są ładne cienie ale najlepszy jest drugi (według mnie)
Bluza Pasuje Do Spodni a Na SPodniach są Wyjebane w Kosmos Ognie ładnie zrobione..

Buty i włosy bez zmian ;]


9/10



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 1kp.
/S

18 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lut 07, 2010 3:22 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire


Zrobiłem nowe włoski oceńcie....

19 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lut 07, 2010 3:40 pm

Dubrix


Second Child
Second Child
To Ja Ocenie Ci Po raz Kolejny xD

Włosy- Ładnie Zrobione Kosmyki i pocieniowanie
Koszula- Nie Podoba mi się za bardzo tak nie przypadła mi do gustu ale jest fajnie pocieniowana i zagięcia są zrobione .

Spodnie- Stare są już xD
Buty też

Miecz- Szkoda że widać tylko Koniec i początek a nie cały :( Ładnie rączka miecz wygląda. i cieniowanie good

9/10

Mam nadzieję że mi też ocenisz xD

20 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lut 07, 2010 4:14 pm

Takesori


Zbanowany
Zbanowany
Przy tym puklu włosów co mu spada na oko brakuje kilku pikseli, włoski ładne, skóra piękna, koszula dobra, spodnie maja dziwaczne cieniowanie, nie podobają mi się, buty orginalne, mieczyk fajny!
Daje ci 9/10

21 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lut 07, 2010 5:11 pm

Pikachu

avatar
Sennin
Sennin
OMG!Super fryz, bardzo łądnie pocieniowany i ekstra sięprezentuje \../!
Twarz ,okej, efekt dopłenia opaska, jak podsufitka w maluchu o.o!
Płaszcz, bardzo ładny ale kształt ci nie wyszedł, mniej więcej wiem co chciałeś zrobić , tam koło brzucha, ale ci to nie wyszło, bo z jednej strony jest wcięcie z drugiej nei ma nic, popraw xD
Spodnie ładne, ale brakuje mi tych takich "fałdek" na nich.
Buty, troche nie pasują do reszty ale ok :P
Miecyzk całkiem fajny, i pasuje do reszty.
Ogólnei : dobre cienie i fajny pomysł.Popraw tlyko płascz i będzie koks :D


Akcja "Oceniam Kreatywnie" - 1kp.
/f

22 Re: [o-s-w] by smokuXD on Nie Lut 07, 2010 10:34 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony

Kształt włosków nawet ciekawy, fajne rozczochranie cieniowanie też nie grzeszy. Mogło by być lepsze ale złe nie jest. Ale nadal trochę jest pillow shadingu, jest parę kresek ale trochę za mało ;<<<<<.
Bluzeczka dosyć kreatywna, sprzydały by się na niej lepsze cienie brak kresek naprawdę tutaj na bluzie cieniowanie słabe. Sam kształt średni jak wspomniałem za mało luźna, co oddaje malo realistyczny efekt. Powinna być taka rozwiana. Spodenki też średnie, mogły by wyjść o wiele lepiej.
W spodniach za dużo nie zrobiłeś, szkoda mogłeś dodać jakiś bajerek. Butki są dobre.
Ogólnie kształt włosów naprawdę pasuję do takiego typa z mieczem xd. Ale cieniowanie na bluzie suxi, a na spodniach jest średnie. Pamiętaj nie zawsze cieniuj tak samo bluzy jak włosy czy spodnie.

Akcja "Oceniam Kreatywnie" - 2kp.
/S

23 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Lut 08, 2010 8:41 am

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Włoski od prawej strony dla mnie za dużo ich tam jest mógł byś ująć parę pikseli i by moim zdaniem było lepiej.Cienie na nich są dobre. Mieczyk widac ma fajną rękojeść i ciekawi mnie jak by wyglądał cały. Bluzka fajna choć jak powiedział Feli mogła by byc luźniejsza. Cienie na skurzę bardzo ładne :P Za to na bluzce już takie sobie :/ Nie wiem czemu ale jakoś mi się nie podobają. Spodnie są takie normalne ale do tego oparka pasują. Cienie na nich też są niezłe.
Buty jak buty no ale fajne :p. Ocena 8/10


Pozdrawiam Ykmo


Akcja "Oceniam Kreatywnie" - 2kp.
/S

24 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Lut 08, 2010 6:10 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Dziękuję za oceny (w końcu doczekałem się jakiś)

Dobra kolejan faza xD mam nadzieję że to się bardziej spodoba i proszę o oceny XD

25 Re: [o-s-w] by smokuXD on Pon Lut 08, 2010 10:30 pm

Tuffle

avatar
First Child
First Child
Włosy naprawdę Cool-ersko wyglądają,cały wip jest naprawdę bardzo dobry czekam na sprita.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 9]

Idź do strony : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.