Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Witam. on Sro Lut 23, 2011 8:33 pm

ulryk

avatar
Earthling
Earthling
Mam na imię Adam i mam lat ile mam ^^ Mieszkam w Łodzi, moje zainteresowanie to grafika. Lubię placki ^^ :perfect:

2 Re: Witam. on Sro Lut 23, 2011 9:13 pm

Maly

avatar
Second Child
Second Child
ulryk napisał:Mam na imię Adam i mam lat ile mam

Witam Adam a co do wieku mamy tyle samo (masz podany w profilu ). Zapoznaj się z regulaminem i takie tam pierdoły ;d. Fajnie, że interesujesz się grafiką ;d

3 Re: Witam. on Sro Lut 23, 2011 9:44 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Lubię placki ^^
Serio ?! A ja ich nienawidzę, jesteś na mojej czarnej liście ! Nie no serio, za dużo to o Sobie nie opisałeś jedna, ale cóż.
Witamy.

4 Re: Witam. on Czw Lut 24, 2011 8:30 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Lubisz placki? Nie przepadam za nimi : (
Nie zbyt dużo o sobie napisałeś, niewiele więc można tu powiedzieć. No, ale żeby nie było..

Yo.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

5 Re: Witam. on Czw Lut 24, 2011 1:39 pm

Kanishima

avatar
Wizard
Wizard
yo ja tam placki lubie ale po wegiersku xd
malo napisales moze poznamy cie blizej z czasem, nie lap waranow.
przeczytaj regulamin poradniki itp i baw sie dobze narazie jestes na liscie podejrzanych xd.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.