Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1 [VGif] SKYnet. on Sob Maj 14, 2011 2:45 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Cześć, przestawię wam dziś pierwszy odcinek cyklu SKYnet.
Główną inspiracją był pewien film, może potem zdradzę jego nazwę jednak VGIF ma całkiem odmienną fabułę. Na początek coś krótkiego, następne odcinki będą zdecydowanie dłuższe, możliwe że kolejny odcinek będzie w następną sobotę.

Głównym celem, było stworzenie jak najlepszej fabuły. A nie jak to zwykle bywa w gifach, że w pewnym momencie jedna osoba opowiada o jakiejś mocy, i tak to się ciągnie.. Moim celem, było aby to wszystko razem wkomponować w wciągającą przygodę.


1 Odcinek:

https://www.youtube.com/watch?v=ohkZ7_lPb80
Dokładna Lista Creditów:
Spoiler:
Yoh Sprite
Sołtys Sprite
Sezu Sprite
Viego Sprite
AzRaezel/Dan The BZZZ Room
Gussprint Ptolematic Machinegun Unit, Scientist, WeaponSFX,
Random Talking Bush Mission 3 boss
The Mad Soldier Rebel Soldier
Suikoden II Zombies
SoundEffectsCapital


2 Odcinek:

https://www.youtube.com/watch?v=6Hwe8OJue6o&feature=player_embedded



3 Odcinek:

https://www.youtube.com/watch?v=yOLOBj18rJI&list=UUDNLgLT0n2atQTVda_s7Lmw&index=1&feature=plcp


Zapraszam do komentowania.



Ostatnio zmieniony przez Feli dnia Sob Kwi 14, 2012 12:31 pm, w całości zmieniany 2 razy

2 Re: [VGif] SKYnet. on Sob Maj 14, 2011 3:58 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Wreszcie jakiś konkretnie się zapowiadający V gif. Już dawno żadnego nie widziałem. Mam nadzieję ,że nie zrobisz tego samego co wszyscy inni - zaczynasz jeden odcinek ( ewentualnie 2 ) i na tym poprzestajesz.
Sam początek nie mówi za wiele ,jest mało jasny ,generalnie mógłby być dłuższy. Prócz tego w niektórych momentach są pzreskoki. Np. kiedy Sołtys atakuje ki blastem ,czy jak to tam się zwie. Wiem ,że przy zadawnaniu ciosów ruszanie ekranem było zamierzone ,ale to co ma miejsce w 1:33 wygląda mało naturalnie. Może ze względu na to ,że pomiędzy 1 poruszeniem mapą ,a kolejnym był zbyt duży odstęp czasu. Druga sprawa ,to fakt ,że przy cięciu mieczem w plecy powinna pojawić się krew ,a nie ,że efkt jest podobny do uderzenia pięścią. Nie podoba mi się także ogółem scena walki ,treningu ,czy cokolwiek to było. Zrobione tak jakby na siłę ,nie lepsza byłaby już jakaś rozmowa?
Na pochwałę natomiast zasługuje dobór odpowiedniej muzyki ,oryginalność i samo rozpoczęcie V Gif'a. Zapowiada się całkiem dobrze ( mimo ,że druga część nieco to psuje.
Czekam na dalsze części.

KP: 2
/Feli

3 Re: [VGif] SKYnet. on Sob Maj 14, 2011 4:39 pm

Sołtys

avatar
Zasłużony
Zasłużony
O stary :d
Czekałem na dobrego gifa odkąd tylko pamiętam i się doczekałem ;d
Wszystko elegancko,dzwięki super,efekty super. Fioletowe ki <3
Stary sprite ale przecierpię bo nie mam nowego ;dd

Więcej napiszę się jak zobaczę następną,konkretniejszą część.

4 Re: [VGif] SKYnet. on Sob Maj 14, 2011 9:07 pm

SmokuXD

avatar
Observer
Observer
Fak je ! Pierwszy raz widzę pracę Feliego (chodzi o tego typy prac), nie zawiedź mnie co do gifa ! Go go next part !
(Nie chce mi się pisać dokładnie co i jak, bo zbyt mało, ale dźwięki dobrze dobrane - Bravo !)

5 Re: [VGif] SKYnet. on Pią Maj 20, 2011 8:06 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Drugi lub trzeci raz widzę animację w wykonaniu Feliego. Oczywiście, nie zawiodłem się myśląc że to nie będzie byle co. Video Gif trzyma poziom, zwłaszcza dzięki ścieżce dźwiękowej i ładnemu dopasowaniu dźwięków ciosów, pracy komputerów i tak dalej. Jeżeli chodzi o fabułę, to aktualnie niewiele można powiedzieć.
Stworzono Zombie przed którymi będziemy musieli się bronić na każdy możliwy sposób, ogólnie to mnie na chwilę obecną mocno nie zachęca, ale same efekty podczas walk wyglądają dobrze. Jak wspomniał również Zbir, animacja jest stosunkowo krótsza. Rozumiem że to coś w stylu "Prologu" i nie chciałeś zdradzić Nam zbyt dużej części fabuły, ale mimo wszystko, całość mogłaby być trochę dłuższa i zamiast krótkiej walki, tudzież treningu, mógłbyś umieścić jakąś konkretną rozmowę, a następnie nieco dłuższą walkę i jakiś wstęp do tego co się dzieje.

Niewiele mogę powiedzieć z tego powodu że animacja jest dosyć krótka. Niewiele zdradza jeżeli chodzi o fabułę. Mam nadzieję że w pierwszej lub drugiej części, w zależności od tego czy to prolog czy nie, ujrzymy nieco więcej w nieco dłuższym wydaniu.

KP: 2
/Yoh



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Pon Maj 23, 2011 3:34 am, w całości zmieniany 1 raz







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

6 Re: [VGif] SKYnet. on Nie Maj 22, 2011 7:18 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Gif zapowiada się super, dialogi są dobrze zrobione i widoczne. Ta akcja na początku z kolesiami z metal sluga (chyba) jest świetna. Dodatek super wojowników do zoombie i wojska jest dobry. Pod koniec gdy trenują, to ta fala nie powinna się inaczej kończyć? Zapowiada się bardzo ciekawie i czekam na dalsze odcinki.

7 Re: [VGif] SKYnet. on Wto Maj 24, 2011 12:05 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Yea! Resident Evil, muzyczka na początku wymiata, później jakaś taka według mnie nie pasująca do krótkiej walki, ale nie jest źle. Ujdzie ;> Ogólnie dźwięki podobają mi się bardzo, wszystko zostało ładnie ujęte. Co do ogólnego zarysu gif'a, to jestem ciekawy co z tego wyjdzie. Połączenie Zombie i ivul fightów? No ciekawie, ciekawie.

8 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 4:38 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Wszystkim wyżej dziękuje za komenty, naprawdę pomagają.

2 Odcinek już zrobiony!
https://www.youtube.com/watch?v=6Hwe8OJue6o&feature=player_embedded

Kolejne przygody naszych bohaterów w mieście opanowanym przez wojsko i Zombie. Nasza grupka jest zdana tylko na siebie. Armii jednak się ostatnio powodzi gdyż zmalało ryzyko zaatakowania Zombie na żołnierzy, to wszystko źle wróży naszym towarzyszom.



Ostatnio zmieniony przez Feli dnia Sro Maj 25, 2011 5:07 pm, w całości zmieniany 1 raz

9 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 4:51 pm

Bombi

avatar
Paramecia User
Paramecia User
Smaczek jest :>

Zacznę od początku. Gif jest na wysokim poziome, co każdy mógł się po tobie spodziewać. Jednej rzeczy tu brakuję - opening. Mam taką słabość do openingów, że...Walki są nawet fajnie zrobione, lecz moim zdaniem powinny być bardziej dynamiczne (Nie mówię, że jest źle). Bardzo ładne efekty. Ogólnie gif jest godny oklasków. Bardzo wciąga. Czekam na kolejne i mam nadzieję, że będą dłuższe.

Zrób opening :>

KP: 1
/Feli

10 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 5:20 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Nie będę cię chwalić bo zapewne wiesz co jest dobre, i dłużej wypisywać walety niż wady. Więc jak się domyślasz napiszę o tym drugim.
- Czasem niepotrzebne jest to powiększanie i pomniejszanie obrazu. Chodzi mi o przypadki gdy jest rozmowa i ta sama klatka, z tą samą wypowiedzią nagle się powiększa. Zakładam, że nie robiłeś tego celowo, lub skończyłeś ostatnio tam prace i wymiary ci się popieprzyły.
- W drugim odcinku Viego coś mówi. Nagle znika(bez teleportacji), Sołti coś mówi i nagle idą wszyscy razem. Ogólnie chyba o nim zapomniałeś, lub tą warstwę zrobiłeś przypadkowo niewidzialną.
- Ta morda w drugim odcinku ni stąd ni zowąd. Niby napięcie budowałeś tym spacerkiem, co było serio genialnym pomysłem. A tu nagle morda. Tak jak w tych, niektórych powalonych grach. Moim zdaniem, nie potrzebne.
- Obraz z kamery, na której jest Sołti jest źle dopasowany do ekranu. Ale tu też motyw iście zajebisty.

Viega już dorwali? Eh... Nie no, nic nie mówię xd.
Fabuła spoko, efekty i dynamika też, tylko jak napisałem wyżej nie zawsze zmiana rozmiarów jest konieczna, szczególnie gdzie jest brak akcji. Czekam na kolejny odcinek. To wszystko czego nie wymieniłem wyżej naprawdę jest dobre i nie zmieniaj tego.


KP: 3
/Feli

11 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 5:36 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Coraz ciekawiej Feli :). Efekty są super, akcje też dobre, ale są i minusy :D (jak w każdej forumowej pracy. Jak idą korytarzem, to Sołtys i Viego mają widoczne nogi, a to nie pasuje do tego efektu chodu. Jeszcze ten straszny obrazek, tak jak Bercik uważam, że nie potrzebne. Aha! Jak Viego znika przed akcją z tunelem, to chyba coś Ci się nie udało nie?

Jeszcze wróćmy do tej strasznej twarzy, mogła by być, jakbyś straszniejszą wrzucił. Jak gaśnie światło po tym fejsie i Sołtys się rozgląda, to myślałem, że ich rozdzielisz, a tu nie :/
W sumie i tak jest super, czekam na next! :D


KP: 1
/Feli

12 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 5:48 pm

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Zacznę od końca. Viego - "Dziabnął mnie świnia!". Uuu zuo, ogólnie prawie jest ładnie zrobione. Muzyczka z Residenta wpasowuje się pięknie i tutaj za to masz wielki +! :D W tych podziemiach to Viego znika ! O.o A później się pojawia. Też taki błąd można uznać na początku jak są w mieście, Sołtys i Viego tak chamsko stoją jedną nogą na samochodzie a drugą na ziemi? Wtf? Takie lekkie niedopracowania. Czekam na resztę i może podarujesz Sobie ten długi wstęp i "W poprzednim odcinku", według mnie nie jest to potrzebne.


A teraz przyznać się, kto się wystraszył jak "wesoła Pani" wyskoczyła na ekranie z miłym krzykiem ? :D

KP: 1
/Feli

13 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 6:17 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Ta morda była niepotrzebna, chyba że to jest "to" o czym myślę. Animacja jest na naprawdę wysokim poziomie, tu należą Ci się owacje na stojąco ^^ Fabuła niezwykle wciągająca, akcja trzyma cały czas w napięciu. Takiego Video Gifa od dawien dawna w Polskim LSW nie było, jeżeli zachowasz aktualny poziom, akcja będzie się rozwijała powoli, ale do przodu, a projektu nie porzucisz jak wielu przed Tobą to jest szansa na naprawdę duży sukces. Co mi się tu nie podobało.. Jak wspomniał Bercik, Viego w pewnym momencie, ot tak nagle zniknął, w kolejnych klatkach był jednak dalej. Chyba że te klatki i zwolnione tempo jest już tym "o czym" myślę, jeżeli tak, to nie wiem czy zaliczyć zniknięcie Viega do błędów. Może wszedł po drabinie XD? Jeżeli nie, to jak najbardziej jest to błąd, niewielki bo niewielki. Drugim błędem, a właściwie nie wiem czy nawet nazwać to błędem jest po prostu żołnierz. Zniszczone miasto? Zgoda. Żołnierze napieprzający w Naszych bohaterów? Zgoda. Ale już zwykły żołnierz który zna dokładny plan armii jeżeli chodzi o SKYnet już nie za bardzo mi się spodobał. Tu raczej powinieneś poczekać z tym aż akcja nieco się rozwinie. Bohaterowie animacji nic nie wiedzą, walczą z czymś czego nie znają, później spotykają jakiegoś wysokiego rangą wojskowego i dopiero on wszystko im mówi. Motyw z żołnierzem wiedzącym wszystko na temat tajnej operacji wojska jest zbyt.. słaby? Tak, to dobre określenie.

Dalej nie mam się do czego przyczepić, jest dobrze, niemalże idealnie. Jak wspomniałem na początku, tak dobrej animacji dawno nie widziałem, chciałbym abyś ją kontynuował.
Pomijając ocenę.. Czy ja cały czas kur*a śpię, nie wiedząc o zombie i zostawiając Viega, Sameyaro, Seza i Sołtysa samych XD? Nie to że sobie nie poradzą, ale cholera. Źle się czuję wiedząc że olałem cały świat i śpię jak gdyby nigdy nic XD


KP: 3
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

14 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 6:18 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Patrz szwagier, jaka franca.

Są 2 możliwości:
1. Zombie z rusztu.
2. Feliemu znudziło się wstawianie mojego sprita.

Którą obstawiamy?


Przydałoby się więcej nie-gadania, może to się uda w następnych odcinkach. Jak mówił Maximus, "kamera" obejmowała przy spacerku przez tunel za dużo, gdyby była najwyżej do pasa, byłby lepszy efekt chodu. Zniknięcie? Buu. Niefajnie też zrobiłeś z tym skokowym przejściem mojej postaci z Entei do normalnej formy. Nawet bez jakichkolwiek wskazówek chyba powinno być oczywiste, że takich kwiatków się nie robi.
Pytanie... Czemu Yoh cały czas śpi?

Poza tym jest naprawdę nieźle, Animatora masz nie bez powodu. Dawaj następną część. Jako że dałeś w 4:13 akurat taką twarz, a nie inną, niech no się zastanowię, ile mamy ci dać na niego czasu. O, wiem.
SEVEN DAYS


KP: 1
/Feli



15 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 6:30 pm

Sołtys

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Szybko powiem co jest spoko a co nie :d

Te przypomnienie jest słabe. Udało Ci się pominąć najważniejsze momenty xD Na Twoim miejscu zrezygnowałbym z przypomnienia i zrobił Opening. Jakiś mega 8D
Motyw z wszystkowiedzącym żołnierzem też mi się nie spodobał.

Mi najbardziej podobała się scena z chodzeniem. Ładnie wybrnąłes mimo braku odpowiednich poz w sprite'ach. Wielki plusior.

Muzyka pierwsza klasa :d.

Trochę mało walk na razie :/ Wiem,że próbujesz na razie trochę wyjaśnić,wprowadzić,i że niedługo zobaczę taką walkę,że mi noga w fotelu zmięknie :>

Ogólnie Gif na wysokim poziomie. Oby takich więcej było :d


KP: 1
/Feli

16 Re: [VGif] SKYnet. on Sro Maj 25, 2011 6:40 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Bombi napisał:Jednej rzeczy tu brakuję - opening.
No cóż, jak na razie nie mam żadnej idei jakby mógł on wyglądać więc dlatego jak na razie go nie ma, może w przyszłości.


Bercik napisał:- Obraz z kamery, na której jest Sołti jest źle dopasowany do ekranu. Ale tu też motyw iście zajebisty.
Wielkie dzięki, jednak niestety tutaj youtube coś zepsuło, u mnie ten monitorek wyglądał normalnie. Do reszty błędów przyznaję się bez bicia :awesomeface:.

Sezu napisał:A teraz przyznać się, kto się wystraszył jak "wesoła Pani" wyskoczyła na ekranie z miłym krzykiem ?
Haha XD, no kto? :J:

Yoh napisał:Czy ja cały czas kur*a śpię, nie wiedząc o zombie i zostawiając Viega, Sameyaro, Seza i Sołtysa samych?
Heh Xd, no cóż ciesz się że będziesz mógł być ostatnią deską ratunku.


Wielkie dzięki za oceny chłopaki, jak tylko coś wstawicie to się odwdzięczę.

17 Re: [VGif] SKYnet. on Pon Maj 30, 2011 7:20 am

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Dobra, ocenię part 2.

Fajnie, że zrobiłeś "W poprzednim odcinku".
Do dialogów się nie czepiam, fajnie się je czyta. Efekty dźwiękowe dobrze wykonane.
Gdy oni są na tej ulicy i walczą z żołnierzami to ja i Sołtys... ciśniemy stolca? Tak to jakoś śmiesznie wygląda.
Kombos w wykonaniu Mnie i Sołtysa, gdy ja go wywalam w powietrze mam jakieś wrażenie że coś tam jest nie halo, może to szybkość z jaką dostaje w twarz, albo jego tor lotu? Kurde nie wiem, ale jakoś dziwnie.
Gdy idą korytarzem, fajniej by to wyglądało gdyby Sołtys i Viego byli niżej ustawieni, a tak to jakoś tak dziwnie wygląda.
Hah, i teraz jesteśmy przy "uroczej pani" nie no rozwaliło mnie to ^^. Tylko nie za bardzo rozumiem czemu smutny czy tam wściekły Sołtys rozgląda się na prawo i lewo.
Pomysł z tymi "kamerami" miałeś dobry, ale jak widać coś chyba nie pykło.
A i jeszcze jak Sezu macha mieczem, dałeś tam jakieś dziwne dźwięki, pewnie trudno jest znaleźć odpowiednie dźwięki, ale tan jakoś tak mi nie pasuje xd.

Ogólnie Gif jest bardzo dobry, nie licząc niewielkich błędów.
Ale dziwne, że Viega tak szybko dorwali, myślałem że on będzie jakoś bardziej czujny czy coś. A Yoh, obudzi się w następnym odc?

KP: 2
Obudzi, obudzi ; ].
/Feli

18 Re: [VGif] SKYnet. on Pon Cze 27, 2011 9:47 am

Pikachu

avatar
Sennin
Sennin
Jak się w końcu feli ruszy, to gif jest pierwsza klasa.
Co tu dużo mówić, świetna fabuła. Mam nadzieję że dobrze ją rozwiniesz, animacja na bardzo wysokim poziomie, szybkie zwroty akcji, dobrze i ciekawie wykonane dialogi. Same plusy, ale jest też kilka drobnych uwag które mam:
Podczas dialogów nadal mogłoby się coś dziać, ponieważ największym minusem tego gifa są przestoje między animacjami. Jakieś wybuchy w tle, postać która mówi nie stoi w miejscu.
Kilka mniejszych błędów:
3:11 - ta fala tak "brzydko" wyskoczyła z jego ręki, lepiej byłoby gdyby tą jedną go tryzmał, drugą strzelił.
Gdy idą w tym tunelu, wszystkich mogłeś uciąć do pasa, i postawić troche wyżej to najniższe sprite(nie wiem czyje to :/). Super efekt kiedy sołtys stoi na ekranie. Nie mam pojęcia co robi tam ten ryj w 4:13, no ale.

Podsumowująć, GIMME ME MOAR OF THIS EPIC SHIT! :P.


KP: 2
/Feli

19 Re: [VGif] SKYnet. on Pon Lip 18, 2011 9:56 pm

Aki

avatar
Genin
Genin
Iście zarąbisty gif. Nie podoba mi się tylko kilka rzeczy:
-gdy Sezu sieka zombiego trochę za długo się on trzyma w kupie (w sensie że zombiak, 3:28)
-w 3:56 znika Viego
-nie podoba mi się "wesoła Pani" tak mi jakoś trochę nie pasuje
-i jeszcze to niedopasowanie video z monitoringu w ekran (ale sam mówiłeś, że to przez youtube)
Tak to świetny gif, bardzo mi się podoba, tak jak wszystkim (taki inny).
PS.: Dlaczego tak długo nie wstawiasz następnego odcinka? Tylko nie mów że przerwałeś produkcję :( ...

KP: 1
/Feli

20 Re: [VGif] SKYnet. on Pon Lip 25, 2011 6:19 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Sołtys napisał:Ale dziwne, że Viega tak szybko dorwali, myślałem że on będzie jakoś bardziej czujny czy coś. A Yoh, obudzi się w następnym odc?
Dobrze kombinujesz. Jak mówiłem scenariusz przemyślałem więc dbam o takie szczegóły. Jak już zdradziłem, Yoh wstanie i narobi hałasu :P.
Pikach napisał:3:11 - ta fala tak "brzydko" wyskoczyła z jego ręki, lepiej byłoby gdyby tą jedną go tryzmał, drugą strzelił.
Racja, postaram się tego unikać.

adrian napisał:PS.: Dlaczego tak długo nie wstawiasz następnego odcinka? Tylko nie mów że przerwałeś produkcję ...
Spokojnie, była przerwa ale ostatnio znowu nabrałem sił na gifowanie. Wpadło mi też kilka ciekawych pomysłów do głowy które mam nadzieje urozmaicą 3 Odcinek który będzie niebawem :P.

Wielkie dzięki za oceny, jak tylko będę mógł to się odwdzięczę.

21 Re: [VGif] SKYnet. on Sob Kwi 14, 2012 12:30 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Ktoś zwątpił w produkcję SKYnet :awesomeface:? Nie dziwie się, ostatni part był jakiś czas temu.
Przez ostatnie dni dokańczałem 3 Odcinek i myślę że wam się spodoba. Kilka spraw się wyjaśniło, kilka znowu jest zagadką, Yoh się obudził XD i tym podobne.
Kilka osób narzekało na etap "W poprzednim odcinku" innym się podobało, myślę że tutaj to jest jak najbardziej na miejscu gdyż przypomina w jakimś stopniu co się działo wcześniej z uwagi że 2 Odcinek był jakiś czas temu.


3 Odcinek:
https://www.youtube.com/watch?v=yOLOBj18rJI&feature=youtu.be

22 Re: [VGif] SKYnet. on Sob Kwi 14, 2012 1:53 pm

Danioss

avatar
Don
Don
Fabuła zajebista! Ogólnie bardzo mi się podoba ten pomysł tylko że nadal czekam aż to wszystko się bardziej rozkręci. Fajnie zrobiłeś z tym zwolnionym tempem jak Sezu przecinał zombiaki.. Czekam na dalsze odcinki i mam nadzieje że będzie więcej akcji ; ]

23 Re: [VGif] SKYnet. on Sob Kwi 14, 2012 11:19 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Heh, juz myślałem, że już porzuciiłeś projekt, tak jak większość twórców gifów porzuca po 2-3 odcinkach.
W każdym razie, co do gifa no to tak, animacja jest płynna z resztą jak w każdym innym odc. Mi tam się podoba to "w poprzednim odcinku", ale najbardziej mi się spodobała scena kiedy sołtysowi oderwało rączki a najmniej to chyba jak zabierali Viega tym portalem, jakos dziwnie wyszło.
Ogółem gif wyszedł dobry jak dla mnie tak trzymaj i nie porzucaj projektu, to jets najważniejsze.

KP: 1
/Feli

24 Re: [VGif] SKYnet. on Nie Kwi 15, 2012 1:52 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Bercikovsky Theme!

Ja pierdziu, całkiem o tym zapomniałem xd. Widzę sporo niedociągnięć już w pierwszej scenie retrospekcji. Po pierwsze ten biały pasek u dołu. Po drugie pole z dialogami - raz jest półprzeźroczyste, raz białe. Jednak wracamy do teraźniejszości. Viego zaczyna ownić i to nawet w dobrym stylu. Podoba mi się wykończenie Sołtysa. Nie. Podoba mi się sam pomysł, bo wykonanie mogłoby być lepsze. Moment gdy te ręce jeszcze się ruszają wygląda trochę dziwnie. Jednak LSW nie pozwala na dużo więcej. On tak klęczy przez dłuższy czas. Kolana go nie bolą? Wcale też nie krwawi. Motyw z ruszającymi się ekranami cieszy oko. Za to duży plus. Niektóre dialogi są naprawdę denne, jednak inne są b.dobre. Aż dziwi coś takiego. Utrzymaj je w jednym poziomie - oczywiście mówie o tym lepszym. Ogólnie rzecz biorąc gif jest dobry.

KP: 2
/Feli

25 Re: [VGif] SKYnet. on Nie Kwi 15, 2012 3:23 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Yoh Theme!

W końcu się przebudziłem. To dobrze. I widzę, że robię też niezły zapieprz.
Fajnie, że wykorzystałeś te X-Raye - miałem jednak nadzieję na to, że nieco przyciemnisz tło, a żeby to wszystko było lepiej widoczne. Bardzo podobały mi się niektóre z zastosowanych efektów. Najlepszym przykładem może być tutaj zwolnienie czasu, aby Sezu mógł z niesamowitą szybkością wykonać masę cięć na zombie. Kilka rzeczy mi się nie podobało - nieco za szybki przebieg całej akcji, zasysanie Viega i znikanie 'robota'. Czasami trudno się połapać, skąd wszystko się wzięło - staraj się nieco zwolnić.

KP: 2
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.