Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1[O-S-W] by Nikolas Empty [O-S-W] by Nikolas Nie Lis 20, 2011 5:33 pm

Nikolas

Nikolas
Earthling
Earthling
Witam. W tym temacie będę umieszczał swoje najnowsze postacie. Mam nadzieje, że się spodobają!

OPAR LVL1 - 001-005
Spoiler:
OPAR LVL2 - 006-011
Spoiler:

NEW - NOWA POSTAĆ

CREDIT: ShadowHunter - BASE.



Ostatnio zmieniony przez Nikolas dnia Sob Kwi 21, 2012 8:23 am, w całości zmieniany 21 razy

2[O-S-W] by Nikolas Empty Re: [O-S-W] by Nikolas Nie Lis 20, 2011 8:45 pm

Hesher

Hesher
Zasłużony
Zasłużony
Ocenię najnowszą postać 3, bo najbardziej mi się podoba.
Chciałbym zaznaczyć, że moja ocena jest obiektywna gdyż nie znam się na oparach, jestem giferem i animatorem, nie pixartystą, ale wypowiedzieć się raczej mogę.

Zacznijmy. Plusem tego oparka jest jego poza, bardzo fajna i dobrana do... "sytuacji". Niestety zamiast tych pseudo ogni mogłeś dać coś nieco lepszego, jakiś lekki efekt PSowy? Włosy... wyglądają fajnie ale... oh god, chciałem powiedzieć tekstura -.-... w każdym razie kolor włosów jest tragiczny, nie pasuje do całości. Jest, że tak powiem, oczojebny. Ich cieniowanie totalnie leży, to samo tyczy się cieniowania ciała i całej reszty, czyli ubioru.
Ogółem: Trenuj, a na pewno coś z ciebie będzie. Wiesz co to credity i robisz nowe prace - dobry początek. TRAIN!

KP: 1
/Feli

3[O-S-W] by Nikolas Empty Re: [O-S-W] by Nikolas Nie Lis 20, 2011 8:59 pm

Nikolas

Nikolas
Earthling
Earthling
Bardzo dziękuję. Postaram następnym razem odpuścić sobie te ''pseudo płomienie'' i spróbuję cały czas się rozwijać...



Ostatnio zmieniony przez Nikolas dnia Sob Kwi 21, 2012 8:23 am, w całości zmieniany 1 raz

4[O-S-W] by Nikolas Empty Re: [O-S-W] by Nikolas Pon Lis 21, 2011 3:43 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin