Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 7 z 7]

151 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Pią Lis 12, 2010 11:46 am

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Fajnie widzieć wreszcie jakąś Twoją nową pracę ,ale mimo wszystko miałeś małą nadzieję zobaczyć jakiś zupełnie nowy OPAR ,a nie odświeżenie "starego" WIP'a. Zakładam ,że chodzi Ci o ocenę ostatniej postaci / odsłony Twojej postaci.
Włosy oczywiście ładnie wykonane ,twarz też ok ,tylko ta jego rozwarta paszcza. Jeżeli chciałeś zrobić z niego psychicznego popaprańca ,to powiem Ci ,że w 100 % osiągnąłeś zamierzony cel. Ręka jak i rękawiczka wyglądają ok ,nie mam większych zastrzeżeń ,choć przy tej białej rękawiczce mogłoby sie więcej dziać. Klata ,pasek na ,którym zawieszony jets miecz i on sam wyglądają dobrze. To białe coś na spodniach ... no właśnie ,co to na dobrą sprawę mialo być ? Wygląda ok ,aczkolwiek dobrze byłoby gdybyśmy wiedzieli jakie to ma mieć zastosowanie :P. Spodnie wyglądają dobrze ,nawet mimo dość dużej ilości średniego odcienia oraz zbyt jasnego ,ciemnego koloru. Buty zaś ,są oryginalne ,podobają mi się.

2kp

152 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Pią Lis 12, 2010 5:28 pm

Krycha95

avatar
Don
Don
Już odpowiadam:
Tak chciałem,żeby wyglądał na psychika xD
Teb biały pas to coś w stylu pasa/sukieneczki Goku z fanartów DBAF.
Nie martw się Zbir niedługo powinienem skończyć mó najnowszy projekt choć nie gwarantuje ponieważ na to potrzebuje dużo czasu, którego ostatnimi czasy mam bardzo mało.

153 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Pią Lis 12, 2010 8:18 pm

Diwan

avatar
Zbanowany
Zbanowany
A więc tak...

Najbardziej podoba się mi ostatni opar, jest to taki hmm... Krycha Rambo ; p
Czarne włosy z białymi kosmykami najlepiej ci pasują, cienie są bardzo dobre.
Ogólny strój i cienie są ogólnie dobre.

ocenie od razu. 8,4/10

154 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sob Gru 25, 2010 2:57 pm

Krycha95

avatar
Don
Don
Oto nowa odsłona Krychy(Kris) :P
Jest to dopiero prowizorka.

155 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sob Gru 25, 2010 4:42 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Do cieniowania oraz kształtu włosów nie mam żadnych zastrzeżeń. Są po prostu dobre, jak to w twoim przypadku dość często bywa. Przyczepię się jedynie do tej ostatniej formy. Tu nie podoba mi się pomysł z zastosowaniem 4 odcienia i zdecydowanie lekko niszczy pracę.
Twarz.. Cóż, samo cieniowanie nieco bym poprawił. Bowiem twarz z takim stylem oczu powinno się cieniować odrobinę inaczej, zwłaszcza właśnie przy oczach. Uśmiech jest dobry, ale ten jeden pixel odchodzący w górę, oznaczający to że jest to nieco szerszy uśmieszek to trochę słaby pomysł.
Z podkoszulką bym pobawił się nieco inaczej i dodatkowo skasował te czarne pixele przy pasie i pod pachą. Psują wygląd podkoszulki. Cieniowanie ujdzie, choć pobawiłbym się na twoim miejscu z nim jeszcze odrobinę.
Mięśnie rąk.. Coś tu widzę, ale czy nazwać to mięśniami? No, niech będzie. Ciekawy pomysł z pokryciem ręki wraz z transformacją jakąś zieloną materią. Nieco przypomina mi to coraliana z "Eureka Seven", ale mniejsza o to.
Ogonka nie oceniam. Od czasów DBEvS, czyli jak ujrzałem twoją pierwszą pracę, ogonek był nieodzowną częścią Ciebie XD
Spodnie są wykonane całkiem fajnie. Nieco za dużo średniego odcienia na prawej nogawce. Postaraj się go jakoś ograniczyć. Do lewej nie mam zastrzeżeń.
Na butach nieco za dużo odcieni, ale wyglądają stosunkowo dobrze. Przy lewym bucie mam jedno zastrzeżenie. Jak już przyciemniasz nogę i rękę po lewej stronie OPAR'a, rób to samo również z butem.

Ogólnie..
Znowu powrót czy jedna praca i dłuuga przerwa? OPAR'ek jest na wysokim poziomie, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Ale stwórz wreszcie coś innego, niż aktualizacja wyglądu twojego OPAR'a!

KP(CHRISTMAS): 4
/Feli

156 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sob Gru 25, 2010 5:46 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Powiem tak że opar jest bardzo bardzo fajny ale ma także kilka błędów.
Włosy są bardzo ładne ale to jest twój atut, są zarombiste.
Ale twarz ! Ten uśmiech mi nie pasuje, wygląda dość dziwnie i nie przypomina mojego Kryszarda... Daj mu jakiś delikatniejszy, żeby nie zakrywał połowy twarzy. No i cienie najlepiej by było jakbyś je kompletnie zmienił.
Do koszulki nic nie mam ładne cienie a biały kolor trudno się cieniuje.
Jedynie ten pixel pod pachą, bym usunął. A mięśnie są ładne :D Cieniowanie spodni jak dla mnie są ok i nie potrzebują poprawek. Ogonek jest bardzo fajniutki :p Do butów nie mam żadnych zastrzeżeń.


KP(CHRISTMAS): 3
/Feli

157 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sro Sty 26, 2011 5:41 pm

Krycha95

avatar
Don
Don
Wiem,że Yosz powie,ze dalej robie to samo ale co tam XD

158 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sro Sty 26, 2011 7:44 pm

Michass

avatar
Lieutenant
Lieutenant
Ocenię tą ostatnią wersje.
Zaczynając od góry, włosy kształtem ładne, cieniowanie dobre. Twarz przyzwoita ale nie podoba mi się ta biała kreska, cieniowanie ujdzie. Klata elegancka , choć wg mnie mógłbyś dodać jeszcze jeden odcień. Futro super , pocieniowane tak samo. Fajny ogonek XD. Spodnie spoko, pocieniowane przyzwoicie. Buty jak buty , zwyczajne.
Ogólnie praca bardzo ładna, bez większych błędów.

KP: 1
/Yoh

159 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sro Sty 26, 2011 9:25 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Wiesz co? Dorób jeszcze dwie pozy z bardziej rozłożonymi nogami i szpagat jak murowany! :D Nie żartuje, dla mnie ten base ma za bardzo nogi rozstawione. Spodnie dobrze są pocieniowane, o wyglądzie nie będę pisał, bo po co? Bluzka mogłaby być lepiej pocieniowana (nie wyjeżdżaj mi z tekstem lepiej pocieniuj, wiem, że też źle cieniuje), za mało ciemnego pod pachą :P. Butki wyglądają mi, jakby tak się bardziej przyjrzeć, to na kulfony :P. No taki dziwny kształt xD. Nie pamiętam już w którym oparze nie robiłeś ogona.. Twarz mi jakoś się nie podoba, może to.. chociaż nie :P. Włoski dobre, ale chyba ich za dużo, chodzi mi o prawą stronę (jak nie kojarzysz to ten pion co ogon). Cieniowanie jest dobre, moim zdaniem zawsze dobrze cieniowałeś włoski. W dwóch ostatnich to włoski mogłyby się bardziej różnić od siebie nie? W ostatnim, a chodzi mi o włoski (kosmyki na ramionach) to po prawej (tam gdzie ogon!) jest za duży kosmyk w porównaniu do tego po lewej. No chyba wszystko :).

KP: 2
/Yoh

160 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sro Sty 26, 2011 9:34 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Jak ja dawno nic nie oceniałem ... i to jeszcze w TYM temacie ! Ocenię ( jakbyś zapomniał ) tylko ssj4 ,bo tak się umawialiśmy :P.
No więc włosy z kształtu raczej ok ,jedynie nie podoba mi się wielkość jednego kosmyka ,a mianowicie tego opadającego na jego bark - tego z NASZEJ lewej. Jest zdecydowanie za mały. Powinien być tej samej wielkości lub minimalnie mniejszy niż ten po JEGO lewej. Taki mały detal ,ale mimo wszystko przykul moja uwagę. Druga sprawa to to ,że miejscami brakuje mi pixeli tonu śrenidego i naciemniejszego ( no może jednak bardziej tego drugiego ). Chodzi mi dokłądniej o ten największy kosmyk na czubku głowy. Trochę na dole ,przy konturach ,trochę u góry ( prawe zgięcie w dół ). Chodzi mi tylko ot o ,żeby go nieco bardziej zaokrąglić tam i ówdzie. Teraz twarz. No więc złowieszczy ( psychiczny ) uśmieszek wygląda fajnie. Jedyną rzeczą która mnie irytuje na jego twarzy ,jest ten biały element nad JEGO prawym okiem. Co to jest ? No ,może jeszcze dodam ,że jego oczy wyglądają na zbyt "puste". Co do jego torsu ,to wygląda raczej dobrze. Może jedynie przyadałoby się troszkę zaokrąglić jego klatkę piersiową ,a raczej mięśnie na niej. Po jednym pixelu średniego tonu w dwóch przeciwległych kątach i styknie ,ale to tylko sugestia. Jego ręce wyglądają ładnie ,nie mam zastrzeżeń. Pasek wygląda arczej ok ,nie jest przesadzony i z daleka nie wyróżnia się za bardzo. Co do wykonania spodni to jest dobrze aczkolwiek kilak rzeczy możnaby poprawić. Po pierwsze niepotrzebne jest to "wcięcie" na środku spodni idące w górę od zgięcia przy kolanie. Na samym zagięciu są 2 dziwnie umiejscowione pixele tony najciemniejszego ,nie jestem pewien w jakim celu. Buty raczej wyglądają ok ,a ogon to fajny dodatek ... wszak to ssj4 ,no nie ? Tylko 2 małe uwagi.
"Primo" na dolnej części ogona przydałoby się dodać kontury ,bo jest prawie ,że niezauważalny z daleka
"Primo - ultimo" jak masz zakończenie ogona usunąłeś przy zgięciu 1 pixel konturów i zastąpiłeś o tonem najciemniejszym. Dodaj przy nim (po jego lewej ) 1 pixel tonu średniego ,a nie dość ,że go zaokrąglisz ,to brak 1 pixela z konturów będzie troszkę mniej zauważalne.
Praca wygląda bardzo ładnie ,większość moich uwag to naprawdę małe detale ,choć są też rzeczy neico bardziej zauważalne.

KP: 3
/Yoh

161 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Czw Sty 27, 2011 12:33 pm

Krycha95

avatar
Don
Don
Rozpędziłem się AH, EVIL.
Kolejny opar, tym razem Gotenks.

162 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Czw Sty 27, 2011 3:43 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Jeżeli chodzi o kształt włosów to jest całkiem dobry. Nie podoba mi się natomiast cieniowanie głównie na tej ciemnej części. Moim zdaniem OPAR lepiej by się prezentował gdyby zastosować tu cieniowanie dwu-tonowe. Dodatkowo, po lewej stronie OPAR'a, ta fioletowa część wygląda dosyć dziwnie. Cieniowanie twarzy ogólnie prezentuje się fajnie. Ale ten brąz po prostu tu nie pasuje. Tak mocny odcień powinno dawać się stosunkowo rzadko, a nie rzucać na całą twarz. Cienie na twarzy przypominają w górnej części Pillowing. Nie przesadzaj z ilością średniego i najciemniejszego odcienia w przyszłości bo tutaj przesadziłeś ^^' Kamizelka dosyć fajnie zrobiona, podoba mi się. Gorzej tu z klatką piersiową, która wygląda zwyczajnie słabo.. Mięśnie na prawej ręce są, lewa ręka jest zdecydowanie za ciemna. Spodnie wyglądają fajnie choć nad samym cieniowaniem bym jeszcze na twoim miejscu popracował.

Ogółem..
Widać spadek skilla i przyzwyczajenie do tworzenia tylko swojej pracy. Popełniasz dość dużo błędów w cieniowaniu, choć nie powinieneś tego robić. Praca mimo wszystko nie wygląda źle, choć w twoim wykonaniu mogłaby wyglądać zdecydowanie lepiej.


KP: 2
/Yoh



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Czw Sty 27, 2011 4:59 pm, w całości zmieniany 1 raz

163 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Czw Sty 27, 2011 4:42 pm

Wzol

avatar
Paramecia User
Paramecia User
Tego Ci ocenię. A więc tak - pierwsze co się rzuca w oczy to na pewno świetne włosy. Nie mam co do nich zastrzeżeń. Kolory ładnie dopasowane, cienie wyśmienite, choć ja bym zmienił w jednym miejscu (tj. Ten kłak z przodu powinien być jaśniejszy przy końcówce.. ot) Najgorzej wypadła klatka. Praktycznie brak realizmu w stosunku do Twoich wcześniejszych prac. Nie wiem, czy najciemniejszy ton nie jest zbyt ciemny. Dalej.. ręka, całkiem dobrze umięśniona, nie wiem jak w oryginale, więc nie ocenie stopnia podobieństwa, ale wygląda to przyzwoicie. Spodnie... także wyszły ładnie, dla mnie perfecto, choć już dawno nie oceniałem prac ^^.
Prawy but jest trochę skopany. Wygląd wręcz komicznie.Nie wiem jak, ale powinieneś to lekko poprawić. Do ubrania nie mam zastrzeżeń, choć nie wiem, czy przypadkiem nie odstaje zbytnio z prawej strony.
Choć teraz jak tak patrzę ma lekko prostokątną postawę (patrz brzuch). Niby nic takiego, ale jak byś przyciemnił lekko, to nic by się nie stało.
Ogólnie praca dobra, ładnie dopasowane kolory, jest kilka mankamentów, ale mimo wszystko praca na poziomie. Niestety jest mało urozmaicona.. takie.. dobrze przerobione Base. Powodzenia w dalszych pracach.

KP: 2
/Yoh

164 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Nie Kwi 15, 2012 1:08 pm

Krycha95

avatar
Don
Don
O kurr ;3
Jak tu się pozmieniało :pokerface:
Może niektórzy się ździwią ale pod włpywem nurtującej nudy postanowiłem zrobić prackę xD
http://imageshack.us/f/213/shinobikljasfpkaasfasf.png
Ogon zjebałem...wiem xD

165 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Nie Kwi 15, 2012 1:42 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Bercikovsky Theme!

Yay, jak dobrze widzieć twoją pracę po tak długim czasie. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo fajnie, ale pojawia się kilka rzeczy, które niekoniecznie mi się podobają. Jednak zacznijmy od początku. Włosy mają ciekawy kształt i dość dobre cieniowanie, ale poprawiłbym nieco tył. Twarz także przypadła mi do gustu. Cieniowanie wydaje się ok, ale to może dlatego, że nie wrzuciłem pracy do painta. Ten najciemniejszy odcień nad okiem mi nie pasuje. Armor zajebisty, zresztą zawsze je lubiłem. Cieniowanie jest git. To samo tyczy się rękawów czy nogawek. Jest jednak jedna rzecz, która mi się nie podoba - są to nogi. Zdają się krzywe i trochę rozlazłe. Jednak widzę już w czym jest rzecz, credit dla Shajna! God Damn It. Mniejsza xd
Praca dobra jak zawsze.

KP: 2
/Feli

166 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Nie Kwi 15, 2012 1:50 pm

Tuffle

avatar
First Child
First Child
Krycha wrócił :),co do prac jak zwykle włosy są kozackie cieniowanie ułożenie dobranie kolorów wszystko pasuje,Dziwnie trochę ułożone masz te nogi w tym base,ale wszystko ślicznie pięknie witaj z powrotem :).

167 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Nie Kwi 15, 2012 3:22 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Yoh Theme!

Mimo wszystko, widać, że miałeś dłuższą przerwę od tworzenia prac. Włosy nie prezentują się źle - bardzo jednak przypominają te, które miał „Yoh [Modern]” w postaci Super wojownika. Odpowiednie proporcje zostały zachowane; cieniowanie mogłoby być lepsze. Zbyt dużo ciemnych pixeli wewnątrz włosów, które mają jasny odcień, nie wygląda zbyt ciekawie - uwierz mi. Twarz normalna. Na moje oko nieco przesadziłeś z ilością średniego odcienia. Gdyby tak miejscami go ograniczyć i 'wcisnąć' jasny odcień, myślę, że byłoby dobrze. Zbroja jest nieporównywalnie słabsza o tych, które tworzyłeś kiedyś. Po pierwsze, wydaje się zbyt mała. Po drugie, nie przypomina zbroi Saiya'jin, a jakiś pieprzony gorset. Prawa ręka wydaje się zbyt gruba - uwidocznienie mięśni jest dosyć słabe. Dodatkowo, do minusów można zaliczyć brak outline'u w niektórych miejscach. Nogi dla postaci w tak ciasnym stroju wydają się zdecydowanie za grube - popracuj nad ich proporcjami. Outline stosowany 'pod' stopami niekoniecznie dobrze się sprawdza w tak 'kanciastych' butach jak lewy (nasza perspektywa!).

KP: 2
/Feli

168 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Nie Kwi 15, 2012 6:32 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Od razu przejdę do cieni skóry, no moim zdaniem są złe, inną paletę skombinuj. Jeśli chodzi o kształt włosków to są fajne, jeśli chodzi o odcienie, nie już same cieniowanie, to gorzej, bo nie podoba mi się ten najciemniejszy odcień. Jakoś psuje mi on te włoski. Co do armoru to jest git, fajnie się prezentuje, cienie w porządku. Ogon jest dobry, tylko cienie... W sumie cienie też dobre, prócz tego najciemniejszego - za ciemny. Do sylwetki też się przyczepić muszę, bo te nogi na prawdę są krzywe. Od pasa w górę dobrze, ręce też git, ale nogi psują go trochę.

No cóż, fajna pracka. Powodzenia w następnych :)

KP: 1
/Feli

169 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Pon Kwi 16, 2012 4:22 pm

Krycha95

avatar
Don
Don

170 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Pon Kwi 16, 2012 8:24 pm

DeVile

avatar
Notowany
Notowany
Uwaga atak od Profesjonalnego Cudotwórcy w dziedzinie LSW nadchodzi!
Nie upadaj!
@ Brokułek:
- Postać z daleka ładna, a z bliska już nie. Włoski, dużym ich plusem jest kolor, bardzo podoba mi się ten odcień zieleni, bo nie jest żarówiasty, nie taki jak LSSJ czy inne Digimony. Ładnie ułożone, dobrze pocieniowane. Taki nieład artystyczny ma na głowie. Twarz to jest jak dla mnie masakra piskelowa. Kolczyk ładny, ale damski. Oczy zaciemnione nijak się tu mają. Ten uśmiechnięty ryj, raczej do totalnego porąbańca z siekierą w dłoni pasuje, aniżeli Sayiana. ( Nie wiem jak się to pisze ) Pancerzyk jest typowo vegetowy, nic oryginalnego. Ale został ładnie wykonany i za to masz punkt. Cieniowanie jak na ciebie, dobre. Mięśnie mi się podobają, adekwatne do postury. Ta gumko-frotko-opaska też ładna i pasuje tutaj. Druga ręka zawsze wychodzi cienko. Ogonek mi się podoba bardzo. Dobrze zrobiony, światło tam gdzie ma być. Spodnie, vegetowe, dobrze pocieniowane ale nic ciekawego. Buty, Sayiańskie i tyle, ale sposób ich nałożenia fajny. Ogólnie, postać ładna ciekawa z daleka, a z bliska, mocno dziiiiiwna.
@ Bananek:
- Bananek, włoski ma ładnie, trochę jak dla mnie ujedzone, ale to przez to mocne światło na nich chyba. Ryj mocno oświetlony, a uśmiech się zlewa. Skóra się mocno opaliła. Zaciemnione oczy nie wyglądają dobrze. Kolczyki nadal kicz. Dlaczego tylko skóra mu się opaliła ? A ciuchy to już nie ? Błąd na łapce, jest jeden piksel z poprzedniej skóry. Zapomniał nasmarować. No i ogółem, skóra i włoski oraz oczęta zmienione, a pancerz i spodnie już na odpierdol się, leniwość.
@ Ogólnie:
- Rób dalej, zmień nieco sposób przechodzenia odcieni skóry i Jockerowe smileye sobie daruj bo nie podoba się mi,
Peace.

/3KP
/@Yoh

171 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Pon Kwi 16, 2012 9:37 pm

Zbir

avatar
Battle Moderator
Battle Moderator
Ja bym radził zmienić to nieszczęsne base ,bo prezentuje się naprawdę słabo. Ta wielka noga ... Ten koleś wygląda trochę jak jeden z tych ludzi słoni ( nie wiem jak się nazywa ta choroba ). Przydałoby się również przysunąć ją nieco ku drugiej nodze. Dobór kolorów jest raczej ok ,niestety cieniowanie słabiutkie. AA jest naprawdę niepotrzebny ,staraj się go ograniczać ... choć w porównaniu z przedostatnią pracą jest zdecydowanie lepiej. Ręka także wygląda dość specyficznie - zdaje się być przyklejona do reszty ciała. Może ten efekt zmieni się po zmianie rozmiaru i położenia tej wielkiej nogi.
Masz trochę do nadrobienia ,więc bierz się do roboty mój drogi koleżko.

/2KP
/@Yoh

172 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Wto Kwi 17, 2012 8:06 am

Template

avatar
Super Saiyan 3
Super Saiyan 3
Wielki Krycha powrócił. Przejdźmy do rzeczy.

Saiyan SSJ

Cieniowanie jest dobre zwłaszcza na twarzy, gdzie kosmyki rzucają cień na twarz. I ta noga o której Zbir i inni zauważyli. Można by ją o kilka pikseli odchudzić :D. Kolorystycznie praca wypada całkiem fajnie. Tu też widać gdzie światło rzuca cień co jest na plus. Z włosami widzę jest lekki problem, bo widzę dużo ciemnych kolorów. Teraz mam wrażenie jakby światła była nad nim. Wiadomo jak to jest po dłuższej przerwie.

Green Saiyan.

No tu już dużo lepiej, mimo nogi giganta. Kolorystyka bardziej żywa niż w przypadku poprzedniej pracy, gdzie koloru wydawały się martwe. Cieniowanie włosów wygląda o wiele lepiej. Najbardziej podobał mi się największy kosmyk. W poprzedniej pracy nie zwróciłem uwagi na ogon. Ta praca a poprzednia ma dokładnie tak samo pocieniowany ogon mimo zmiany kolorystyki. Jedyna rzecz, która ostro razi to włosy na SSJ: Ledwo dostrzegalne cienie co już jest na minus. Praca jest dobra. Czekam na kolejną pracę do skomentowania.

173 Re: [O-S-W] by Krycha95 on Sro Kwi 18, 2012 12:44 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Yoh Theme!

Praca ma dosyć dziwne proporcje - miejscami są one naprawdę dobre, ale w niektórych przypadkach mam do czynienia z totalną porażką. Lekko wydłuż lewą rękę (nasza perspektywa!); proponuję o jeden, do maksymalnie dwóch pixeli w dół. Staraj się nie tworzyć tak 'gigantycznych' nóg, bo naprawdę, nie wygląda to tak dobrze jak Ci się wydaje. Zbroja wydaje się zbyt mała na tle butów - popracuj nad tym. Kwestia cieniowania... Rozmieszczenie cieni na włosach nie jest tragiczne, lecz z pewnością źle się za to zabrałeś. Dodatkowo, dochodzi do tego jeszcze kwestia czarnych pixelów w środku. Uwierz mi, są one całkowicie zbędne na włosach, by uzyskać ciekawy efekt. Zbir wie coś na ten temat, ja również się o tym już jakiś czas temu przekonałem. Staraj się stosować czarne pixele jedynie do wykonywania outline'u, miejscami możesz się nim bawić 'w środku' pracy. Staraj się go jednak unikać w nadmiarze - zwłaszcza w przypadku włosów. Pixel w średnim kolorze na górze włosów niekoniecznie się sprawdza gdy dochodzi do tego, żeby używać jasnego odcienia - idealny przykład mamy w postaci Super Saiya'jina. Ręka zbyt mocno 'zwisa'. Proponuję Ci pomyśleć nad jakimś nieco dłuższym ramieniem lub 'zgięciem' łapki by nie dawała takiego wrażenia jak na chwilę obecną. Ogon wykonałeś dosyć słabo - niechlujnie. Zbroja wygląda nieco lepiej niż w przypadku poprzedniej pracy, lecz to dalej nie jest to samo co tworzyłeś kiedyś; pracuj dalej. Nogi i buty to tragedia - i pod względem proporcji, o czym pisałem wyżej i pod względem cieniowania, o czym piszę teraz. Brak uwidocznionych mięśni nóg, proste błędy w cieniowaniu, miejscami brak outline'u na butach wielkości Saiya'jin Armora - nie wygląda to ciekawie.
Dużo pracy przed Tobą, jeżeli chcesz wrócić do dawnego skilla.

KP: 3
/Feli

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 7 z 7]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.