Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 9 z 9]

201 Re: Ykmowe Oparki on Nie Maj 06, 2012 1:51 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Dzięki za rady i oceny ;p

Poprawiłem trochę base, myślę, że teraz wygląda lepiej, jednak spieprzyłem włosy xd

202 Re: Ykmowe Oparki on Pon Maj 07, 2012 7:30 pm

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
Się zdziwiłem się. :japa:

Mówisz, że włosy spaprałeś, a dla mnie to chyba najlepszy element pracy - co nie zmienia faktu, że mają błędy. Nie podoba mi się kilka outline w nich, no i te kosmyki opadające na mordę pozostawiają wiele do życzenia. Cieniowanie tej koszulki... Geez! Wygląda jak nałożony płaski plastik na niego! Staraj się zrobić ją bardziej obcisłą, by było widać mięśnie, lub lekki zarys mięśni jak ma opar Zbira(ten w fioletowej koszulce). Ręce są średnie, szczególnie 'mięśnie', bo nie wyglądają zbyt realistyczne. Ja zazwyczaj robiłem tak, że brałem jakieś zdjęcia, ew. w przypadku mniej umięśnionych ziomków napinałem swojego bica i się wzorowałem( XD ). Z nogami aż takich wielkich problemów nie ma, no poza tą prawą nogą, bo tam cienie ssą. Butki ujdą.


Ogólnie nie jest źle, chciałbym z tobą pogadać i mniej więcej pomóc, jak w przypadku Krychy, który przecież swego czasu zaliczał się do czołówki.

KP: 2
/Feli

203 Re: Ykmowe Oparki on Wto Maj 08, 2012 12:01 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Yoh Theme!

Proporcje - odpowiednie. Proponuję jedynie popracować nad 'gęstością' włosów oraz o maksymalnie dwa pixele dłuższymi rączkami.
Cieniowanie - słabe. Jeżeli chodzi o cienie, nie wykazałeś się w tym przypadku chęcią zachwycenia oceniających pracę użytkowników. Włosy wykonane 'na odwal się', bez jakiegoś konkretnego pomysłu na cienie; gdybyś chciał w bardzo łatwy sposób umieściłbyś na nich jeszcze jeden odstający pixel w środku, za pomocą trzech odcieni i kilku pixeli outline'u. Tors najwyraźniej robiony od niechcenia, nie zachwyca mnie; mam na myśli w tym przypadku cieniowanie podkoszulki, jak i wykonanie górnej części klatki piersiowej jaka jest widoczna. Masa mięśniowa została stworzona dosyć opornie - jest bardzo słabo uwidoczniona. Jedynym plusem jest z tego wszystkiego jeszcze w miarę ciekawie pocieniowana prawa nogawka postaci; lewa wymaga wielu zmian - zbyt dużo ciemnego odcienia. On sam także wydaje się być aż nazbyt ciemny.
Pomysł. Praca nie powala na kolana jeżeli chodzi o kreatywność. Wykonana w bardzo prosty sposób, prawdopodobnie jedynie dla sprawdzenia proporcji stworzonego 'base'. Buty aka. Yoh Atsuko.

Ogólnie rzecz biorąc, postać jest wykonana dosyć słabo. Włosy nie są najgorzej wykonanym elementem pracy, tak jak wspomniałeś. Całość wymaga bardzo wielu zmian. Mam nadzieję, że poprawisz postać i wkrótce ujrzymy jej nowszą wersję.

KP: 3
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

204 Re: Ykmowe Oparki on Wto Maj 08, 2012 1:24 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper
Już dawno takiej krytyki nie wyłapałem xd

Starałem się poprawić kilka wymienionych błędów, między innymi cieniowanie. Włosy tez, jednak wydaje mi się, że to nie o to dokładnie chodziło i teraz wyglądają gorzej ;/ Czekam na kolejne rady i jakąś pomoc.
A co do pogawędki Shine to bardzo chętnie posłucham rad takiego starego wyjadacza ;p Jeżeli chcesz to napiszę ci na gg lub na pw.

205 Re: Ykmowe Oparki on Czw Maj 10, 2012 10:00 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Już dawno takiej krytyki nie wyłapałem xd
Kiedyś trzeba ; )
Włosy tez, jednak wydaje mi się, że to nie o to dokładnie chodziło i teraz wyglądają gorzej ;/ Czekam na kolejne rady i jakąś pomoc.
Fakt, całość nie prezentuje się najlepiej ale o tym za chwilę.
Proporcje odpowiednie dla Twojego stylu. Zastrzeżenia te same co wcześniej, jeżeli jesteśmy przy tej kwestii - dłuższe rączki (max. 2px), a także gęstsze włosy. W drugim przypadku, proponuję uzupełnić 'brakujący piksel' na największym kosmyku włosów, uniesionym do góry. Jeżeli będziesz chciał, możesz również dodać jakiś odstający włos z tyłu - tak dla ciekawszego efektu. Gwarantuję Ci, że dwa piksele sprawią, iż całość będzie prezentowała się nieco lepiej - sprawdziłem. Cieniowanie podkoszulki lepsze niż w poprzedniej wersji; dodatkowo, nieco rozjaśniłeś kolory, dobre posunięcie. Do spodnie nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Buty aka. Yoh Atsuko; również brak zastrzeżeń.
Praca nie powala pod względem oryginalności i pomysłu, jednak kilka niewielkich elementów powinno pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Nie jest to konieczne ale miło byłoby zobaczyć 'coś' nieco bardziej kreatywnego - przynajmniej czasami. Dobra robota.

KP: 2
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

206 Re: Ykmowe Oparki on Sob Cze 02, 2012 11:50 am

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Bercikovsky theme!

Dawno nic nie oceniałem, więc trzeba rozprostować kości, naoliwić palce i rozruszać to forum. Na wstępie powiem, że podobają mi się bardziej włosy prawej wersji, więc to ona będzie oceniana. Choć nie różnią się niczym poza właśnie włosami - chyba. Bez tych trzech, czarnych pixeli wygląda o wiele lepiej. Sam kształt fryzury jest dobry. Wprawdzie niezbyt przypadł mi do gustu pierwszy kosmyk. Ten opadający. Jednak to nie zmienia faktu, że włoski są plusem tej pracy. Cieniowanie jest fajniutkie, jak przystało na takiego gracza jak ty. Usta moim zdaniem są totalnie niepotrzebne, nie lubię ich w oparkach. Choć po dłuższym zastanowieniu się stwierdzam, iż niekoniecznie są złe. Ale nadal uważam, że nie potrzebne. Cieniowanie klaty. O i widzę drugą różnicę. Choć chyba nie była ona celowa. Zapomniałeś dwóch pixeli, aby pozbyć się tych dwóch jasnych prostokątów. W pierwszej wersji ten efekt na szczęście został zażegnany. Ręka bliżej ciała nie podoba mi się. Wystaje jej zbyt mały kawałek. Wygląda to trochę dziwnie. Co do tej drugiej nie jest zła. Może miejscami odrobinę za chuda, choć może to tylko moje zdanie. Prawa nogawka z naszej perspektywy pocieniowana bardzo fajnie, to samo tyczy się lewej, ale tylko do połowy. Te jasne kawałki przy dłoni i bluzce psują cały efekt. Praca jest fajna i cieszy mnie, że czasem jeszcze coś wrzucisz. Mam nadzieje, że mój komentarz zmotywował cię do pracy.

KP: 3
/Feli

207 Re: Ykmowe Oparki on Sob Cze 30, 2012 4:47 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Podziękowania dla Yoha, który swoimi pracami zmotywował mnie do zrobienia czegoś xD W końcu wygrałem z nim walkę więc nie mogę zostać w tyle ;p

Nudziłem się troche ;p A tak poza tym to tworzone to było po ognisku więc i trochę nie wyspany i taki troche wczorajszy byłem gdy to tworzyłem xd

208 Re: Ykmowe Oparki on Nie Lip 01, 2012 8:16 am

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Jakoś tak z nudów robię tego coraz więcej ;d

209 Re: Ykmowe Oparki on Nie Lip 01, 2012 1:12 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Yoh Theme!

Toshi w nowej odsłonie nie prezentuje się źle, jednakże nie ukrywam tego, iż ma błędy o których warto wspomnieć. Do dzieła!
Włosy wyglądają dobrze; widzę, że zmieniłeś swój styl cieniowania i do stworzenia kosmyków włosów, używasz ciemnego odcienia - to bardzo dobre posunięcie, ale uważaj - łatwo się też na tym przejechać. Nie podoba mi się twarz postaci. Usta nie pasują do mordki, mającej tak małą przestrzeń. W przypadku 'base' na którym aktualnie pracujesz, polecam skasować usta i pod żadnym pozorem nie dodawać nosa. Nad klatką piersiową Toshiego, przydałoby się popracować - brak ciemnego odcienia skóry nieco razi. Poza tym, z daleka nie widać tego umięśnionego torsu. Podkoszulka ujdzie. Masa mięśniowa rąk wymaga pewnych, niewielkich poprawek, lecz nie została źle wykonana. Cieniowanie spodni; odpowiednie. Nieco za mało ciemnego odcienia na lewej nogawce, jednakże to nie tragedia. Ogonek jest ciekawym dodatkiem. Ogólnie rzecz biorąc, postać w swojej bazowej postaci prezentuje się przeciętnie. Może być lepiej, Ykmo. W przypadku form Super Saiyan, wprowadziłeś jedynie niewielkie poprawki na włosach, co trochę mnie smuci. Zdecydowanie ciekawsze efekty możesz uzyskać, tworząc włosy od zera - oczywiście, staraj się uwzględniać wtedy to, pod jakim kątem padną dane kosmyki włosów, kiedy uniosą się w powietrze. Forma demona wygląda średnio. Nie jest źle, ale zawiera podobne błędy, jakie wymieniłem wyżej.

KP: 2
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

210 Re: Ykmowe Oparki on Wto Lip 31, 2012 4:15 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Jakaś tam "poprawiona" wersja Gohana z walki z Yohem...

211 Re: Ykmowe Oparki on Czw Sie 02, 2012 4:36 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Wybacz, że komentuję teraz, ale wcześniej za cholerę nie widziałem tutaj żadnych, nowych postów.
Włosy postaci prezentują się trochę lepiej, aczkolwiek niepotrzebnie używałeś w tym przypadku aż czterech odcieni. Jasny odcień ma mało różni się od odcienia średniego - być może, lepiej wyglądałaby tutaj, użyta w poprzedniej wersji paleta kolorów. Twarz prezentuje się nieco gorzej pod względem cieniowania, w obydwu przypadkach popełniłeś również błąd ze zbyt łagodnie wykonanym okiem - to Super Saiya-jin 2. Paleta kolorów stroju, była lepsza w poprzedniej wersji pracy. Cieniowanie również. Aktualnie wygląda, jakbyś na siłę próbował dostosować się do panującej mody w LSW. Błąd. Twórz tak jak Ci wygodnie, a nie tak, jak chcą ludzie. Lewa noga powinna być bardziej zgięta - odpowiednia jest w poprzedniej wersji. Poza tym, nie dostrzegam jakichś większych, konkretnych zmian. Praca trzyma poziom, jest wykonana bardzo ładnie. Oby tak dalej.

/2KP
/@Yoh







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

212 Re: Ykmowe Oparki on Sob Sie 18, 2012 8:52 am

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Kilka nowych oraz kilka starszych prac, których jakoś nie publikowałem. Od teraz postaram się je wrzucać częściej ; )
Możecie ocenić wszystko pokrótce albo wybrać jedną/dwie prace i ocenić dłużej ;p tak czy siak będę zadowolony.

213 Re: Ykmowe Oparki on Sob Sie 18, 2012 9:29 am

Future Bardock

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Kid Gohan trochę za duży nie wiem czy to przez te włosy. Co do Goku myślę, że jego oczy są za wielkie. 4,5/5.

214 Re: Ykmowe Oparki on Pon Sie 20, 2012 12:08 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Son Gohana oceniłem wcześniej - nie ma sensu, bym powtarzał wszystko co napisałem lub wklejał poprzednią wypowiedź. Wszak, to pierwszy post na tej stronie - jak chcesz, odnieś się w sprawie tej pracy, właśnie do niego.
Son Goku nie wygląda najlepiej już na pierwszy rzut oka, ale to wina kilku widocznych błędów, które przydałoby się poprawić. Włosy prezentują się w miarę ciekawie, jednak niepotrzebnie wydłużyłeś ten największy i najgrubszy kosmyk włosów, dodatkowymi dwoma pikselami na zakończeniu - dzięki odjęciu jednego piksela, uzyskasz zdecydowanie ciekawszy efekt. Cieniowanie twarzy wykonane znośnie - zastrzeżenia budzi jednak zbyt wielkie oko. Sama głowa wydaje się być zbyt malutka w porównaniu do całego ciała - efekt uzyskany przez zbyt duże włosy? Gi wykonane na dość mizernym poziomie - być może jest to wina zbyt niewielkiej przestrzeni na jakiej działasz, przez zbyt duży pas. Poza tym, postać jest zbyt wąska w talii; warto byłoby coś z tym zrobić. Masa mięśniowa, wykonana przeciętnie - w Twoim przypadku, mogłoby być zdecydowanie lepiej. Widać lekki zastój w skillu. Proporcje są jednak odpowiednie. Na spodniach zbyt duża ilość czarnych pikseli - jest to zbędne. Zdecydowanie ciekawsze efekty możesz uzyskać, wykorzystując kolory, używane do cieniowania - serio. Za przykład weź OPARa Son Goku, którego nie dawno stworzyłem. Buty powinny być nieco dłuższe, ale nie jest źle. Najważniejsze, byś poprawił spodnie - jest to bowiem, najgorzej wykonany element pracy.
Toshi wygląda dobrze - włosy wykonane z dość dużą dbałością o szczegóły; przyjemne dla oka cieniowanie z daleka, jak i z bliska ; ) Potara, który znajduje się na uchu postaci, jest zbyt duży. Warto byłoby poświęcić na jego stworzenie zaledwie dwa piksele. Chodzi o to, by piksel skóry ucha, również był widoczny. Masa mięśniowa, wykonana przeciętnie. Zaje-kuźwa-bisty ogonek - nie wiem dlaczego, ale ten niewielki szczegół, cholernie przypadł mi do gustu. Poza tym, cieniowanie strojów odpowiednie - nie mam tutaj większych zastrzeżeń. W przypadku diamentowej formy, nie podoba mi się ramię oraz usunięty z niego piksel outline, zapewne jedynie po to, by uzyskać efekt nieco większego zaokrąglenia. Nie chodzi o to, że źle wykonałeś łapki, ale są one zbyt wielkie na ramieniu, zbyt cienkie przy dłoni. Włosy wydają się sprawiać wrażenie zbyt pustych - wrażenie, które nie towarzyszy oglądaniu poprzednich form. Forma demona (nigdy nie pamiętam tej pieprzonej nazwy xd) prezentuje się dość ciekawie. Dość innowacyjnym pomysłem jest stworzenie demonicznego ogonka, który po transformacji na tą postać, zmienia się w ogonek demoniczny. Pazurki wykonane przeciętnie. Szału nie ma.
Revamp Krychmo, czy mi się tylko wydaje? Oczywiście, że nie! To spokojne, ale pełne chęci walki spojrzenie. Te świetne włosy! To musi być Krychmo. Tak jak we wcześniejszych przypadkach, zastrzeżenia budzi masa mięśniowa postaci. Ogonek proponowałbym jednak "rozwiązać" - w przypadku Krychy oraz Ykma (Toshiego?), ogonek był świetnie widocznym elementem. Cieniowanie spodni przydałoby się zmodyfikować. Brak kolczyka Potara, mimo, że jest to postać stworzona z jego użyciem - dość częsty błąd wśród postaci dokonujących fuzji Potara.
Ogólnie rzecz biorąc, postacie są wykonane dobrze, ale mają jeszcze dość dużą ilość błędów, jaką powinieneś z czasem starać się ograniczać - serio. Skilla masz, ale trzeba go regularnie ćwiczyć, a nie robić sobie dłuższe przerwy, tak jak Rayem czy Viego, którzy mają potencjał, ale zwyczajnie to olewają ; )
Czekam na wiadomość Rayema oraz edycję posta przez Viega xd

/3KP
/@Yoh







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

215 Re: Ykmowe Oparki on Czw Lis 15, 2012 5:18 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Ekhem... Samey, czekam na rysunki ; )

216 Re: Ykmowe Oparki on Czw Lis 15, 2012 5:23 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Taki nijaki, standardowy.

217 Re: Ykmowe Oparki on Sob Lis 17, 2012 11:15 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Royalz, ja rozumiem, że nie chce się Wam pisać jakichś konkretnych ocen dotyczących danej pracy, ale z długością krótkich komentarzy nie przesadzajmy – Twoja wypowiedź podchodzi pod zwyczajne nabicie bezsensownego posta. Wszak, w czym tak naprawdę mu pomogłeś, lub w jaki sposób zmotywowałeś do dalszej pracy? W żaden… Jeżeli coś takiego będzie miało dość często miejsce, zwyczajnie zacznę wystawiać ostrzeżenia słowne.
Przechodząc do tematu… Cóż, praca rzeczywiście nie jest najwyższych lotów – po kimś takim jak Ty można byłoby się spodziewać znacznie więcej. Widzę jednak, iż w Twoim przypadku dość ważną rolę gra… leń. Włosy maja odpowiednie proporcje, pod tym kątem nie ma do czego się przyczepić poza małymi niedociągnięciami. Nieco gorsza sprawa to cieniowanie – w porównaniu do Ykma, którego postać widzimy na PBFie, włosy pocieniowałeś w tym przypadku na odwal się. Żadnych ciekawych kosmyków wewnętrznych, żadnego ciekawego efektu jaki de facto przydałby się w przypadku tego ważnego dla pracy elementu. Twarz wygląda dobrze. Mogę Cię trochę pochwalić za cieniowanie bluzy – nie jest najgorsze. Nie znaczy to jednak, że możesz być z siebie dumny. Gówno prawda – stać Cię na zdecydowanie więcej, z tym, że aktualnie uzyskany efekt jest zwyczajnie znośny dla oka. Dobrze pocieniowane spodnie, choć zapewne zawdzięczasz to swojemu base – nie wnikam, nie ma tutaj jakichś większych problemów. Nieco pobawiłbym się z cieniowaniem lewej nogawki, ale tylko jeżeli Ci się chce. Do butów nie mam zastrzeżeń – standardowe. Lewa dłoń wydaje się nieco za wielka, lub zwyczajnie za płaska. Ogólnie rzecz biorąc, stać Cię na znacznie więcej i tylko tego od Ciebie oczekuję – szkoda mi oceniać takich słabych prac w Twoim wykonaniu, bo wiem, że po pierwsze się do tego nie przyłożyłeś, a po drugie, olejesz moją ocenę. Czekam na coś ciekawego.

KP: 3
/Feli







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

218 Re: Ykmowe Oparki on Pon Lut 18, 2013 4:09 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Zero pomysłu, po prostu się nudziłem.

219 Re: Ykmowe Oparki on Sro Lut 27, 2013 1:01 pm

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Te włoski już widziałem gdzieś, albo takie podobne. Oczywiście nie wyglądają one źle, są spoko 4 Twarz jak to twarz, ma dobre cienie, ale przydałoby się w końcu coś tam dodać. 'Pakerka' jest fajna, dobrze pocieniowane według mnie. jeśli chodzi o ręce, to poprawiłbym te prawe ramię, reszta mięśni ok 4 Zawiodłem się na spodniach, bo myślałem, że będzie coś bardziej kreatywnego, wiem, że robiony z nudów, ale przyłożyć się trochę można :) No butki zwykłe, ale dobrze zrobione.

No Ykmo, mam nadzieję, że przy następnej pracy bardziej się przyłożysz.
Ćwicz skill'a ćwicz 9

/1KP
/@Yoh

220 Re: Ykmowe Oparki on Pią Mar 01, 2013 8:58 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Postać wykonana bez jakiegoś konkretnego pomysłu – z góry widać, że jest to efekt nudy twórcy, a nie chęć stworzenia czegoś ciekawszego. Włosy wykonane całkiem przyzwoicie. Zarówno pod kątem proporcji, jak i cieniowania, nie ma tutaj jakiejś mocno widocznej tragedii. Twarz stricte „Ykmowska”. Podkoszulka mogłaby być pocieniowana na znacznie wyższym poziomie. Akurat w Twoim przypadku wiemy, że jest to możliwe, ale nie ma chęci. Podobny problem pojawia się w przypadku spodni, aczkolwiek tutaj można nieco odpuścić. Dość rzadko wrzucasz jakiekolwiek prace, więc to oczywiste, że widoczny jest spadek „skilla”. Masa mięśniowa ujdzie w tłoku. Nie jest źle. Nie ma zbyt wielu błędów, ale czego tak naprawdę oczekiwać od bohatera wykonanego bez jakiegoś większego namysłu, efektu chwilowej nudy? Gdybyś tylko chciał, poprawiłbyś pewne błędy, a i zapewne bez problemu stworzył coś znacznie ciekawszego – Twój problem nie jest obcy żadnemu użytkownikowi, który udziela się na tym forum. Staraj się wrzucać częściej prace, które trzymają nieco wyższy poziom niż „przeciętny”, by nie rzec „amatorski”. Każdy doskonale wie, że tego Ykma stać na więcej, ale jest pieprzonym leniem 4

/2KP
/@Yoh







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

221 Re: Ykmowe Oparki on Sro Gru 23, 2015 8:50 pm

Ykmo

avatar
Sniper
Sniper

Kto by pomyślał. Na pewno nie ja :D Kiedyś to bym nawet tego nie pokazał bo słabizna no ale po kilku latach przerwy... Chyba raczej do tego nie wrócę ale co sobie napostawiałem pikseli to moje ;) 
Jakiś mini credit dla Yoha pewnie bo mi podesłał swój remake mojej pracy i miałem wgl. skąd się wzorować na wyglądzie.

222 Re: Ykmowe Oparki on Sro Gru 23, 2015 8:57 pm

SmokuXD

avatar
Vampire
Vampire
Gościu, dobre to jest! Chyba nie widziałeś moich ostatnich prac, które zrobiłem :)
Fajnie, że znów startujesz i obyś pozostał dłużej, a nie "że nie wrócę". Bardziej się postaram oceniając Twoją następną prace ;)

223 Re: Ykmowe Oparki on Pią Gru 25, 2015 8:52 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Słabizna? Chciałbym po takim czasie nieobecności rysować takie włoski, trzymając zarówno poziom przy ich cieniowaniu! Sama postać sprawia wrażenie dość niskiej, ale to również jest jakiś powiew świeżości, jeżeli chodzi o styl rysowania. Jak już wspomniałem na początku, włosy wyszły Ci zajebiście - nie mam uwag. Przy rozmieszczeniu cieni na podkoszulce i spodenkach można byłoby jeszcze chwilę posiedzieć, ale jak na tak długi czas bez otwierania Painta, całokształt tak czy siak trzyma zacny poziom. Stwórz resztę tych postaci, które Ci podesłałem - jestem cholernie ciekawy ich finalnego wykonania!







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

224 Re: Ykmowe Oparki on Pią Gru 25, 2015 10:58 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Jeśli Ty mówisz, że byś tego nigdy nie pokazał to radzę nie zaglądać do mojego tematu xd
Jedyne, do czego mogę się przyczepić to trochę nieproporcjonalnie duża głowa do reszty ciała. Włosy może nie uber ciekawe, ale jak dla mnie zwyczajnie przyzwoite. Nie jestem pewny jeszcze co do cieni na koszulce - z bliska trochę dziwne to wygląda, ale z daleka wygląda w porządku (no a właściwie o to chodzi).
Dawaj więcej :)



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



225 Re: Ykmowe Oparki on Sob Gru 26, 2015 7:10 am

Maximus


Dragon Slayer
Dragon Slayer
Nie ma tu się za bardzo czego czepiać. Jedyne co mi się rzuciło w oczy po pierwszym spojrzeniu, to to, że włoski mogłyby mieć nieco inny kształt ;)

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 9 z 9]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.