Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 4 z 6]

76 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Pon Mar 24, 2014 11:59 am

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

77 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Nie Mar 30, 2014 12:02 am

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

78 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Nie Mar 30, 2014 1:51 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
"Doodle"... Masa postaci, cholernie dużo Yoha i częsty widok moich przerobionych szkiców xD
Smoczek wyszedł naprawdę przyzwoicie - wygląda na leniwego i zmęczonego dotychczasowym, monotonnym życiem. Styl cieniowania jest całkiem przyjemny dla oka osoby komentującej.
Thor natomiast... no... szczerze powiedziawszy, gdy patrzę na tą gębę, brakuje mi słów xd
Good job, Safciu!

79 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Wto Kwi 15, 2014 12:45 am

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

Brak ci słów ?
Zrób zboczonego FireCata !!

80 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Wto Kwi 15, 2014 1:02 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Znowu skompromitowałaś mi postać! FUUUUU
Cienie są wyjątkowo przyjemne dla oka.
Poza tym, świetnie wpasowałaś te kocie uszka we fryzurę Yoha. No i ogromny plus za zajebisty pomysł na umieszczenie kolczyka Potara! xd

81 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Wto Kwi 15, 2014 4:03 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
Lubie kompromitować twoją postać :3

82 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sro Kwi 16, 2014 8:38 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

i sam Yosz poszedł na odstrzał

83 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sro Kwi 16, 2014 9:37 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Trochę jak cygan/hiszpan/arab* wygląda. Ble. Sam rysunek spoko, fajnie zaznaczone kontury szyi, natomiast nie podobają mi się dość krzywe usta, zawyżone ucho, małe, zbyt zbliżone do siebie oczy oraz krzywe czoło. xD


*niepotrzebne skreślić

84 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Czw Kwi 17, 2014 7:09 am

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Roy napisał:Nie podobają mi się dość krzywe usta, zawyżone ucho, małe, zbyt zbliżone do siebie oczy oraz krzywe czoło. xD
No to musimy składać się na operacje plastyczną dla Yoha ;< Wtedy Safari poprawi arta, który jak dla mnie całkiem fajnie wyszedł. Dobrze, że wybrała zdjęcie w miarę krótkich włosach i bez "tej" brody. Najbardziej podoba mi się cieniowanie. Good Job.

Roy, od dawna wiadomo, że Yoh to arab. DOWÓD
Yoshi ;*

85 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Czw Kwi 17, 2014 2:46 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
Co ja poradze na takie usta ?
Yoh ma duże usta...
Nie omieszkam jeszcze pare razy poćwiczyć na nim.

86 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Czw Kwi 17, 2014 4:03 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Trochę jak cygan/hiszpan/arab* wygląda. Ble.
Nienawidzę Cię, gejuchu Awesome Face
Co ja poradze na takie usta ?
Yoh ma duże usta...
Awesome Face

Pozwolenie na rysowanie mojej wspaniałej, boskiej mordki już masz, także czekam na ewentualne poprawki i kolejny portrecik. Tak jak już Ci napisałem na dA, zrobiłaś odrobinę za krótką twarz i trochę za małe oczy. Jeżeli unikniesz tych błędów w kolejnych portretach, to będzie naprawdę zajebiście.
Dzięki, tak swoją drogą! :d

87 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Czw Kwi 24, 2014 6:20 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

88 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sro Maj 07, 2014 9:24 am

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku








89 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sro Maj 07, 2014 9:37 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

90 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Pią Maj 09, 2014 12:43 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Spoiler:
Fajne i przyjemne dla oka wykonanie. Ten "flashowy" rodzaj cieniowania idealnie pasuje do stylu postaci, w jakim ją narysowałaś.

Spoiler:
Trochę "mroczniejsza" wersja Batmana, co? Tak jak powyżej, wykonanie całkiem przyjemne dla oka osoby komentującej. Jedyne zastrzeżenia budzą okienka budynków - rozumiem, że rysownik zwykle woli darować sobie tło, na rzecz postawienia postaci na pierwszym planie, ale skoro już zabierasz się za coś podobnego to postaraj się trochę bardziej pilnować prostej linii w kwestii umieszczania okienek na jednym poziomie. Aktualnie odnoszę wrażenie, że wszystkie kwadraciki zostały rozrzucone losowo, a architekt budynków był kretynem nie znającym się na swojej pracy. Prawie jak Yoh, ale to jednak nie to - on jest perfekcjonistą! xD
 
Spoiler:
Marcos prezentuje się bardzo fajnie. Charakterystyczny uśmiech oraz ogólna poza w jakiej go narysowałaś, nadaje tej postaci pewnego uroku. Jedyne zastrzeżenia mogę mieć tylko do oryginalnego autora - strój wydaje się mało kreatywny... ^^'

Spoiler:
Enigma prezentuje się zajebiście. Taka masa mięśniowa niby nie pasuje do kobiety, ale z drugiej strony, akurat tej postaci nadaje pewnego rodzaju pazur. Wyraz twarzy jest wręcz idealny. Do stroju nie mam zastrzeżeń - kiedy ja się tutaj rozwijam w kwestii lekkich ubranek treningowych lub niekoniecznie a'la. Son Goku, ludzie kreują dla Saiyan całkiem ciekawie wyglądające uniformy.

Spoiler:
Widać, że Enigma i Bender grają w jednej drużynie - w sensie, ten sam autor OCków. Łatwo to wywnioskować po charakterystycznym wyglądzie uniformów. Niemniej, kwadratowa mordka świetnie pasuje do postaci z takim wyrazem twarzy.

Spoiler:
Dlaczego przedostatnia? Bo mam trochę więcej do powiedzenia na temat postaci, którą doskonale kojarzę z naszego forumowego PBFa! Przede wszystkim, zacznę od główki. Narysowanie oczek w takim, nie innym stylu sprawia, że dziewczyna prezentuje się co najmniej zajebiście - jeszcze większego uroku dodaje jej przyzwoite narysowanie włosów. Mimo, że to "big head", to jednak sprawia, że człowiek zupełnie inaczej zaczyna postrzegać postać Arisy Tomoyuki. Do tego wszystkiego dochodzi także naprawdę świetne wykonanie stroju - taki pas doskonale pasuje do tej zwariowanej bohaterki.

Spoiler:
"Miszcz xd" - Mr.Bercikovsky on dA.
Kiedy człowiek widzi narysowaną postać, która początkowo była jedynie spritem, zaczyna dostrzegać jak bardzo oryginalny ubiór wykreował. Niby nic specjalnego, a cieszy oko. Taka poza idealnie pasuje do międzywymiarowego złodziejaszka, a wyraz twarzy nadaje mu jeszcze większego uroku. Brak kolczyków Potara nie jest problemem - uświadomiłaś mi jedynie, że muszę kiedyś opisać w opowiadaniu, w jaki sposób Atsuko je otrzymał. Tak. Wyjątkowo TYCH artefaktów nie skradł, chociażby ze względu na wiedzę, że mógł równie dobrze trafić na podróbki. W każdym bądź razie, zajebista fryzurka, zajebiście wykonany ubiór i dodatkowo kamyczek, jako drugoplanowy bohater tego rysunku. Kawał świetnie wykonanej roboty! :D

91 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Pią Maj 09, 2014 10:28 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
"architekt budynków był kretynem"

Bez urazy, ale tylko kretyn nie zauważy że jest noc i że część ludzi dawno śpi


"strój wydaje się mało kreatywny... ^^'"

Już chciałam go zmodyfikować, ale zostałam przy oryginale :p

"kwadratowa mordka świetnie pasuje do postaci z takim wyrazem twarzy."

Też jestem tego zdania
Z racji tego, że to kurdupel to w innym wypadku wyglądałby jak Vegeta gdybym nie zrobiła takiej szczeny.


"pas doskonale pasuje do tej zwariowanej bohaterki."

Jedna z kilku lekkich modyfikacji, które miałeś okazje widzieć.


"wyraz twarzy nadaje mu jeszcze większego uroku"

Bardziej jak szarlatan


"Brak kolczyków Potara nie jest problemem - uświadomiłaś mi jedynie, że muszę kiedyś opisać w opowiadaniu, w jaki sposób Atsuko je otrzymał. Tak. Wyjątkowo TYCH artefaktów nie skradł, chociażby ze względu na wiedzę, że mógł równie dobrze trafić na podróbki."

Ciesze się, że dałam ci do myślenia w tej sprawie


"dodatkowo kamyczek, jako drugoplanowy bohater tego rysunku."

Bo coś mi było ciut pusto

92 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sob Maj 10, 2014 9:31 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Bez urazy, ale tylko kretyn nie zauważy że jest noc i że część ludzi dawno śpi
Ale... ja jestem kretynem... Awesome Face
Poza tym, pisząc: „[...] skoro już zabierasz się za coś podobnego to postaraj się trochę bardziej pilnować prostej linii w kwestii umieszczania okienek na jednym poziomie.” - chodziło mi o to:


Bo coś mi było ciut pusto
Zawsze można było wrzucić na miejsce kamyczka jakąś związaną, cycatą panienkę, którą porwał z innego świata, z oczywistych powodów... xd

93 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sob Maj 10, 2014 5:16 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Yoh napisał:[...]postaraj się trochę bardziej pilnować prostej linii w kwestii umieszczania okienek na jednym poziomie.
Stary, to jest Gotham. Tam okna działają jak chcą. Coś jak w Polsce, gdy dom budują budowlańcy pod wpływem. Ostatnio obejrzałem niemal wszystkie najnowsze animacje z batmanem a i przeszedłem grę "Batman Arkham City", więc wiem o czym mówię. Dodatkowo może te okna po prostu nie są z tego samego budynku, a zwyczajnie jeden stoi przed drugim i nakładają się na siebie - jak tutaj Klik!

Ogólnie to plus za arta, bo ostatnio jak wspomniałem wyżej zajarałem się na nowo Batmanem, a raczej ogólnie całym DC.

94 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sob Maj 10, 2014 7:28 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
Yosz, to tylko marne tło XD
Zresztą moja siorka i tak pewnie się nie przygląda temu tak dokładnie, bo Batman ważniejszy.


Berciu, ja jeszcze się wystaram o arty spod tej tematyki jak i Marvela.
Ale nie obiecuje, że od razu.

95 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Wto Maj 13, 2014 10:47 am

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
to wszyscy już znają :3


bazgrołki z Ockiem znajomego








96 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Nie Maj 18, 2014 7:12 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Spoiler:
Shigeru rzygający Yohem? Ma mnie wyjątkowo dużo w tym gardziołku... Ciekawe, dlaczego?... Awesome Face
Pomysł naprawdę fajny, a i wykonanie zabawne.
Spoiler:
O, Bender - chodząca maszynka do zabijania, która nie myśli o niczym innym, jak wyrywanie flaków z zimną krwią, z szyderczym uśmiechem na twarzy. Mimo, że każda wersja prezentuje się świetnie to najlepiej wyszły chyba postacie po środku, które - dla odmiany - narysowałaś w charakterystycznym dla siebie stylu. Miło byłoby widzieć więcej tego typu "szkiców".

Spoiler:
Tak jak pisałem jakiś czas temu na dA, kiedy dodałaś tam wszystkie te szkice - nie miałem zielonego pojęcia, że opracowałaś AŻ tyle różnych wersji pary naszych forumowych przewodników. Miłe zaskoczenie. Większość szkiców prezentuje się zajebiście. Niektóre trochę mniej. Inne niespecjalnie się zaś wyróżniają, lecz nie zmienia to faktu, że całokształt wyszedł Ci po prostu epicko.
Spoiler:
Wyraz twarzy pasuje do "wiecznie chłodnego" Iestera, jakim jest Nakatoni. Zastrzeżenia? Oczy. Nie rozumiem, dlaczego tak bardzo różnią się rozmiarem. Odnoszę wrażenie, że - jeżeli już stosujesz taki efekt - całość powinna wyglądać odwrotnie. Mniejsza tęczówka powinna być po lewej stronie chociażby ze względu na lekkie oddalenie tej części twarzy. Poza tym, bez zastrzeżeń. Bluza to inwencja twórcza, więc nie mam uwag. Poza tym, zajebiste włoski.

Spoiler:
To cwaniackie spojrzenie, hah! Zapewne rozmyśla nad sposobami uwiedzenia Arisy i dorwania się do jej "tyłeczka"... xD
W każdym bądź razie, zajebiście wyszły Ci zarówno włoski, jak i spodenki. Gdy patrzę na ten rysunek, podziwiam wykonanie tych dwóch elementów. Lewa rączka dziwnie wygląda. Poza tym, nie mam innych, konkretnych uwag. Jest dobrze.
Spoiler:
Odnoszę wrażenie, że dobrze działałaby ustami... xD
W każdym bądź razie, ta panna jest świetna. Włoski prezentują się naprawdę dobrze, a ubranko - pomimo swojej prostoty - dodaje jej pewnego uroku. Poza tym - są cycki, jest zajebiście. Nie mam uwag.

97 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Czw Cze 12, 2014 3:57 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku


















a tu pare bazgrołów:



98 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Pią Cze 20, 2014 11:46 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku

99 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Sob Cze 21, 2014 7:14 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Za dużo tego, żebym skomentował wszystko - wybieram więc kilka faworytów... xD

Silvia wyszła świetnie. Wyraz twarzy, który jej nadałaś, idealnie pasuje do tej postaci. Co prawda, nie codziennie chodzi zdenerwowana bez powodu, tak jakby miała okres, ale przez głupotę partnera, zdarza się jej to bardzo często. Bardzo ładnie odwzorowałaś ubranko i nadałaś nieco więcej szczegółów, których nie mogłem uwzględnić przy OPARkach - na przykład, buty. Ogromny plus za włosy - zawsze chciałem żeby wyglądały podobnie, ale moje zacofane zdolności jeszcze nie pozwalają mi się wykazać... xd

Kaczuszki wyszły wyjątkowo słodko - naprawdę przyzwoicie wykonana robota. Jak zwykle, główną uwagę przykuwasz do postaci / zwierząt na pierwszym planie. To dobrze. Chwila, zanim przejdę dalej muszę się jeszcze napaczać... Awesome Face

"Kurugan" także wygląda świetnie, aczkolwiek popracowałbym jeszcze trochę nad wyglądem okularków - średnio wkomponowały się w postać. Zajebista czacha, a'la. Punisher - masz plusa.

Bender prezentuje się dobrze, za to Vegetę mogłabyś wykończyć. W Księciu z Uni13(?) drzemie duży potencjał xd

Jarosław i Lechu wyglądają zajebiście w nowej odsłonie - już Ci to pisałem.
Naturalne środowisko, świetne wykonanie Kaczuszek. Szkoda, że jedna została zestrzelona przez myśliwego Putina i usmażona na rożnie... :c

Ogólnie, good job.
Więcej, ale nie w takich ilościach xd

100 Re: [RYSUNKI]- czyli mini Deviant Saf on Pon Lip 21, 2014 5:10 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
""Kurugan" także wygląda świetnie, aczkolwiek popracowałbym jeszcze trochę nad wyglądem okularków - średnio wkomponowały się w postać."

Ten tego. To koleś zamawiający chciał gogle w stylu Steampunk :P wiec raczej taki maja wygląd a nie inny.

"[...]Vegetę mogłabyś wykończyć."
Mam lenia jakoś...
Ale spróbuje :P

NEW:
dla fanów Świata Dysku

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 4 z 6]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.