Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1 [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sob Sie 17, 2013 5:49 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
No tak więc za radą Versil'a (Viego), postanowiłem stworzyć animację walki dokładnie przeczytałem jeden TuT. Tak więc przejdźmy do samych animacji! proszę
_______________________________________
GIF I


Trunks vs Goten

^^^Credits^^^
Goten - Beard
Trunks - Angryboy
Mapki - Jak zwykle nie znani mi :F
_______________________________________
GIF II


Goku Jr vs Vegeta Jr

^^^Credits^^^
Goku Jr - Angryboy i spółka :)
Vegeta Jr - OozaruMaster
Budokai - Nieznany mi ;x
_______________________________________
GIF III


Broly vs Goku Part 1

^^^Credits^^^

Goku - Dbznut's
Broly - Angryboy
Mapka i efekty - Nieznani mi, jak zwykle ;x
_______________________________________
GIF IV

Broly vs Goku Part 2!

^^^Credits^^^
Goku - Dbznut's
Broly - Angryboy
Mapka i efekty - Nie wiem, ale dziękuje
Demoniczna Pięść (Atak) - Jest to atak z gry online MapleStory, a ja go skleiłem w sheet i do Gif'a ;p
_______________________________________
ANIMACJA I (Test, możliwości programu w mierze animacji LSW)


Gohan Test! ;d

^^^Credits^^^
Gohan - Luka
Mapka - Nie wiem, ale oczywiście dziękuję ;d
Maximus - za zaproponowanie wejść poziom wyżej ;d i pokazał mi tutka theredheadhenry
theredheadhenry - za tutka który był dla mnie, wszystkim inspirowałem się animacją z tutka ale poprawiłem i zmodyfikowałem kilka rzeczy ;d
_______________________________________
ANIMACJA II (Kolejny Test)

Vegitto and Piccolo Test! ;d

^^^Credits^^^
Vegitto i Piccolo - Luka
Mapki - nie wiem, ale dziękuję ;x
_______________________________________
ANIMACJA III

Goku (Normal, Super Saiyan) vs Trunks (Super Saiyan)

^^^Credits^^^
Goku Normal - Angryboy
Goku Super Saiyan - Luka
Trunks Super Saiyan - Luka



Ostatnio zmieniony przez Raixo dnia Sob Gru 14, 2013 10:43 am, w całości zmieniany 17 razy

2 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sob Sie 17, 2013 6:15 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Kiedy mi się ostatnio zdarzyło specjalnie do ocenienia gifa otworzyć go w EGA, pomijając fakt, że dawno temu?

Jeśli chodzi o płynność tego gifa, jest bardzo dobrze. Liczyłem jednak, że w ramach ćwiczeń uwzględnisz więcej typowej wymiany ciosów, trochę więcej niż kopniak-odlot-pięść-odlot-pięść-odlot-ki blast.
Klatki z niedużymi przejściami ustawione na 6/100? Bardzo dobrze. Szczególnie, że tradycyjnym standardem są nieco większe przejścia przy 12/100.

Dlatego mogę się czepić szczegółów.
Moment, gdy Trunks uderza Gotena od góry po kopnięciu. Nie usunąłeś białego tła spomiędzy ramion wklejając sprita.
Dziwi mnie ten cios wybijający Gotena w górę. Mignięcie białym ekranem to skrzętnie ukrywa, ale było tu dziwne przesunięcie postaci w bok. Co mam na myśli - uderzenie trafia w kolano. Po mignięciu Goten jest zgięty jak po uderzeniu w brzuch i ustawiony względem Trunksa jakby został uderzony w brzuch. Ale nie był.
Dalej, nie podoba mi się to Kamehameha. Rozmycie to skrzętnie ukrywa, ale wypatrzyłem to i bez studiowania klatka po klatce w EGA. Pocisk na końcu nie jest połączony ze strumieniem, lub bardziej precyzyjnie jest za mało połączony. Widać przerwę między jednym i drugim. Niekoniecznie ładne.
Dalej, również dotyczące tego samego ataku. Tym razem mignięcie nastąpiło w innym momencie, więc tego aż tak nie ukryło. Trunks jest zasysany do środka ataku? Przesuwa się z klatki na klatkę w prawo, jakby wchodząc do środka pocisku. Jeśli nie wiedziałbyś, jak akurat to przejście w miarę zrobić, żeby miało więcej sensu, to akurat tu mógłbyś zastosować mignięcie, żeby pocisk przez te 60ms wystarczająco zaszedł na Trunksa.
Jeszcze jedno... również dotyczące tego Kamehameha. Tym razem to, jak znika. Konkretnie - nie zwęża się cały czas tak samo z obu stron, tylko raz więcej z jednej, raz więcej z drugiej i sprawia wrażenie takiego nienaturalnego falowania. Zwężanie strumienia - tak. Ale istotne jest też wyrównanie jego środka, żeby znajdował się cały czas na tym samym poziomie.

Na razie ode mnie tyle. I dodaj gdzieś tu credity za oba sprity.
Randomowa ciekawostka - post pisany przy Yugoton - Malcziki. Na pewno to słyszeliście, nawet jeśli tytuł wam nic nie mówi.

A, właśnie.
Nie jest to sankcjonowane czy coś, ale tak dla pewności - możesz dawać wszystko w jednym temacie. Może być w ten sposób przejrzyściej, żeby widzieć twój postęp.
Chyba że masz jakieś plany do tamtego poprzedniego jako osobnej serii czy coś.
Ogólnie, nikt nie będzie bił ani za jeden temat, ani za kilka, ale tylko informuję, że jest taka mająca również sens możliwość.

/„Oceniam Kreatywnie”
/3 KP



3 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sob Sie 17, 2013 6:33 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Nie wszystko zrozumiałem (:P) ale wiem, że muszę się poprawić (na razie tyle więcej się rozpisze potem bo na razie nie jestem na swoim PC)

4 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sob Sie 17, 2013 6:42 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Próbowałem w miarę właśnie specjalnie się rozpisać, żeby to sformułować również inaczej niż ja to wytworzyłem.

Daj mi choćby na pw dokładnie, co jest do wyrażenia inaczej, to napiszę to w inny sposób.

Chyba że ktoś z userów uzna, że w swoim poście tutaj od razu powtórzy całość w inny sposób.



5 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sob Sie 17, 2013 7:09 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Nie o to chodzi, że nie zrozumiałem tylko musiałem szybko czytać bo nie byłem na swoim PC
ale teraz już jestem więc...
co do "...Moment, gdy Trunks uderza Gotena od góry po kopnięciu. Nie usunąłeś białego tła spomiędzy ramion wklejając sprita.
Dziwi mnie ten cios wybijający Gotena w górę. Mignięcie białym ekranem to skrzętnie ukrywa, ale było tu dziwne przesunięcie postaci w bok. Co mam na myśli - uderzenie trafia w kolano. Po mignięciu Goten jest zgięty jak po uderzeniu w brzuch i ustawiony względem Trunksa jakby został uderzony w brzuch. Ale nie był." Tu masz rację właśnie sam wiedziałem, że ktoś to zauważy bo nie wiedziałem jak to wymierzyć, bo Trunks jest na górze to nie wiedziałem jak to będzie wyglądać
a jak go już przesunąłem to okazało się, że jest źle itd. a co do "białego tła przy ramieniu" nie zauważyłem :P. Co do Kamehamehy to nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale to źle, że Trunks jest w środku Kamehy albo, źle trafił czy co? wiesz wzorowałem się na poradniku i tam tak było :P.
O falowaniu też niezbyt zrozumiałem ale chyba chodzi o to, że mam zwężać od jednej strony i od drugiej tylko, że jak tak zrobię to fala jak będzie się zmniejszać to może to nie wyjść płynnie, bo za duże "odstępy" no to koniec niedługo dodam Credity
@Edit
Credity dodane.



Ostatnio zmieniony przez Raixo dnia Pon Sie 19, 2013 7:58 am, w całości zmieniany 1 raz

6 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sob Sie 17, 2013 8:30 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Co do Trunksa, po prostu nie ma to za bardzo sensu fizycznego (tak, odwołuję się do sensu fizycznego przy czymś wzorowanym na Dragon Ballu. To na pewno idzie do Drinking Game, gdy będzie moja kole- wait, jest moja kolej).
Kamehameha go pcha w lewą stronę. Dlaczego więc wpadł w dziwny sposób do środka i przesunął się względem poprzedniej klatki w prawo?

Jeśli wciąż mówię niejasno, może komuś innemu się uda to lepiej sformułować, ja mam za mało punktów w Expression. [drinking game, +1]

Co do zwężania, weźmy na przykładzie Painta. Weźmiesz zaznaczenie prostokątne. Jeśli odejmiesz od góry (czyt. złapiesz za punkcik na górnej krawędzi i przesuniesz w dół) 2 piksele, powinieneś odjąć też 2 piksele od dołu, żeby środek był na tej samej wysokości.

Dałem ten przykład, bo jest z banalnego programu (chyba że to ten bullshitowy Paint z Win7...) i chyba widać, o co chodzi. Jeśli po prostu to jakoś zmniejszasz za jednym zamachem, po prostu przesuń to w górę/dół tak, żeby środek był w tym samym miejscu. I hope I'm clear.



7 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 4:25 am

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Teraz wszystko zrozumiałem :P
Co do Trunks'a, masz rację jak fala w niego uderzyła przesunął się w bok żeby wejść w falę.
A co do zwężania to zrobiłem jak powiedziałeś, jak tą falę pomniejszałem to przesunąłem ją na środek. Więc już nie wiem :I
@Edit
Chociaż jak się przyjrzałem w EGA to rzeczywiście w jednej klatce tego nie wyśrodkowałem i już tak zostało.
PS: To jak wstawiam kamehe lub coś innego to nie rozmazywać tego?
@Edit2
Biorę się za kolejną animację znów uwzględniając rady Viego. ^^

8 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 9:30 am

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Rozmazywanie to akurat twoja sprawa.

Btw, zarejestrowałeś się na długo po tym, jak zmieniłem nick, a korzystasz z mojego dawnego. Czyim jesteś multi?



9 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 11:38 am

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Nie jestem tylko jak patrzyłem na PBF'a to tam miałeś Viego :P
I jeszcze jak czytam tematy to dużo osób nazywa cię Viego.

Odpowiedź legitna. /vph

To znaczy, że dobrze czy źle? ;x

10 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 2:18 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Kolejny gif. Wybacz Versil ale nie użyłem raczej twoich rad, bo miałem taki pomysł na gif'a :P
ale w następnym gif'ie postaram się użyć rad :).
A i w któreś tam klatce Vegete trochę do góry przesunęło więc nie musisz tego dawać do oceniania, bo to wiem :P. No ale najważniejsze czyli Gif:

Goku Jr vs Vegeta
Jr


^^^Credits^^^
Goku Jr - Angryboy i spółka :)
Vegeta Jr - OozaruMaster
Budokai - Nieznany mi ;x

Zaraz przypnę do głównego tematu ;)
@Edit
Przypięte

11 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 2:34 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
To znaczy, że dobrze.

A i w któreś tam klatce Vegete trochę do góry przesunęło więc nie musisz tego dawać do oceniania, bo to wiem
Dlatego się sprawdza gifa przed jego ostatecznym zapisaniem, czy nie ma czegoś do poprawy.

Poprawiłeś to z byciem pochłoniętym przez pocisk, to dobrze.
Płynność jest naprawdę świetna. Teleportacje jej nie zakłócają i wszystko dobrze pasuje. Oprócz jednego momentu, teleportacji młodego Vegety od ciosu do szykowania transformacji. Tu mogłeś dać jeszcze w końcowym położeniu rozmycie zanim dałeś aurę.
Co do aury, ciekawa sprawa, że przy SSj Goku Jr się najwyraźniej rozleniwiłeś i zrobiłeś aurę sekwencją nie trzech, a dwóch naprzemiennych klatek. Tak, zauważyłem to i bez EGA. Może dlatego, że gdy ja robiłem jeszcze gify, to właściwie korzystałem dokładnie z aur tego typu i je pamiętam, dopiero później były te fikuśne. Gadam jak emeryt. A przecież nikt z ARS mi nie daje kasy.

Jakiś jeszcze błąd wypatrzony? Tak, w momencie, gdy Goku Jr odwraca głowę, w ostatniej klatce tego fade widać wciąż kontury włosów poprzedniego położenia.

Coś jeszcze?
Wreszcie dałeś jakąś wymianę ciosów. Problem w tym, że zapętla się po czterech klatkach i trwa 3 i pół sekundy. Sprity mają wystarczająco dużo różnych ataków, by można było przy niedużym nakładzie kreatywności zrobić większą sekwencję. Jasne, zapętlenie - czemu nie. Ale nieco dłuższe niż cztery klatki. Tutaj 14 razy widzieliśmy dokładnie to samo. Walki tak (zazwyczaj) nie wyglądają.

Nie wiem, czy to jest naprawdę postęp, czy po prostu to umiałeś, ale potrzebowałeś, żeby to zostało wytknięte i przypomniane.

/„Oceniam Kreatywnie”
/3 KP



12 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 2:58 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Versil'u tylko jedna rzecz mnie intryguję, czemu tylko ty oceniasz gif'y? ; d
A tak już o gif'ach to z tymi dwiema pozycjami o aurach, mogłem zrobić trzy tylko, że zrobiłem tak specjalnie ponieważ chciałem żeby był taki efekt szybkości, mocy itd. ; d
"...żeby to zostało wytknięte i przypomniane." nie wiem o co chodzi z przypomnieniem, bo to mój drugi gif (praktycznie) nigdy wcześniej nie robiłem gifów. No to koniec wypowiedzi ;x
btw. Gif'y mnie wciągnęły na max'a ciągle chce robić jakiegoś Gif'a. Może to i dobrze? Podczas czasu "Manii na gif'y"
Może się pod lepsze? Trzeba to wykorzystać póki chce mi się ich robić tak dużo ;)



Ostatnio zmieniony przez Raixo dnia Pon Sie 19, 2013 8:02 am, w całości zmieniany 1 raz

13 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 3:02 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Versil'u tylko jedna rzecz mnie intryguję, czemu tylko ty oceniasz gif'y? ;
A cholera wie. Ja zazwyczaj też miałem maksymalnie jedną osobę oceniającą, jeśli w ogóle.

Mnie intryguje tylko, czemu tak korzystasz z apostrofów, gdzie naprawdę nie ma potrzeby.



14 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Nie Sie 18, 2013 5:30 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Przyznaję się bez bicia, że totalnie nie chce mi się czytać Waszych wszystkich postów tutaj, więc tylko pokrótce ocenie Twoją ostatnią animację.
Po pierwsze - zmień sprity. Choć do treningu każdy sprit jest dobry, to wg mnie śmiało możesz poszukać już prac, które stoją na wyższym poziomie - są dużo schludniejsza i ładniej się prezentują. Podobnie efekty, warto poszperać za lepszymi efektami, choćby technik (nie mówię tu nawet o efektach specjalnych do PS/GIMPa, do których potrzebny jest kanał alfa [przezroczystość], ale choćby to siłowanie się pocisków - wydaje mi się, że są efekty, które ukazują je w bardziej naturalny sposób [nie zderzają się jedynie czubkami]). No ale to właściwie tak btw, spójrzmy na samo wykonanie z tego, co miałeś.
Widać, że już całkiem całkiem ogarniasz gifowanie, bo wszystko jest w miarę płynne. Zdarzają się momenty, w których za szybko przeskakujesz z klatki do klatki, ale sporadycznie. Są też dwie, które przytrzymałeś za długo - gdy Vegeta Jr SSJ łapie pięść Goku Jra SSJ oraz gdy obaj ładują techniki. Przy takim ładowaniu techniki również przydałyby się jakieś efekty, które by to trochę urozmaicały (choćby kule energii w dłoni). Co do samej walki - oddaj się bardziej fantazji :P. Tzn. kombinuj bardziej, wymiana ciosów jest zbyt prosta, ogranicza się do powtarzania najwyżej 4 klatek. Owszem, w takim powtarzaniu nie ma nic złego, ale powinieneś dać tych klatek więcej i niekoniecznie cały czas w tej samej kolejności (np. masz klatki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i w takiej kolejności dajesz pierwsze powtórzenie, drugie powtórzenie to już np. 4, 7, 2, 5, 8, 3, 1, 6, trzecie jeszcze inne, itd.). Porozglądaj się ogólnie po pozach różnych spritów i pomyśl, jakie ciekawe akcje można by z nich zrobić.

No, to chyba tyle na razie. Ogólnie gif jak na jeden z pierwszych trzyma naprawdę przyzwoity poziom, choć z pewnością jeszcze musisz trochę potrenować. Ode mnie powodzenia i czekam na więcej ;).

/„Oceniam Kreatywnie”
/3 KP



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



15 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Pon Sie 19, 2013 8:11 am

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Ktoś inny ocenił Gifa ; d, a tak na poważnie na razie mam czas to biorę się za kolejnego Gifa (Tak Gifa będę pisał z dużej litery bo mi się tak chce :P) Tylko Nie rozumiem do końca "Zmień sprity"
chodzi ci by były pocieniowane czy o iLSW? No nie wiem, ale jak już chodzi o iLSW to kompletnie nie lubię tego stylu wolę tradycyjne LSW ;)No i efekty tak...Spróbuje dodać do następnej animacji jakieś konkretne efekty, żeby wyglądało to ładnie. A teraz Versilu jeżeli chodzi o walkę to postaram się zrobić takową ale oczywiście jakieś kameszki czy czegoś nie zabraknie ;3 no więc zaraz biorę się za kolejnego Gifa.

16 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Pon Sie 19, 2013 8:39 am

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Jataman napisał:wydaje mi się, że są efekty, które ukazują je w bardziej naturalny sposób [nie zderzają się jedynie czubkami]
W mojej paczce natrafiłem zaledwie na dwa.
http://imageshack.us/a/img90/7921/gink.png
http://imageshack.us/a/img819/9025/fcjs.png

I jak widać mają swoje ograniczenia.
Jataman napisał:Po pierwsze - zmień sprity. Choć do treningu każdy sprit jest dobry, to wg mnie śmiało możesz poszukać już prac, które stoją na wyższym poziomie - są dużo schludniejsza i ładniej się prezentują.
Raixo napisał:Tylko Nie rozumiem do końca "Zmień sprity"
chodzi ci by były pocieniowane czy o iLSW? No nie wiem, ale jak już chodzi o iLSW to kompletnie nie lubię tego stylu wolę tradycyjne LSW ;)
Bierz do treningu jakie sprity chcesz (o ile nie będzie bullshitów ze zgodą autora). Jakieś lepsze sprity naprawdę, jeśli będziesz robił jakąś może serię czy coś w tym guście. Jakość spritów jest nieistotna, jeśli chodzi o same umiejętności animatora.

Besides, trochę retro nikomu nie zaszkodzi. Ale nie łudźcie się, że wskrzesiłbym najdłuższego gifa w historii polskiego LSW. Szczególnie, że ten przerwany był dopiero drugim odcinkiem, nigdy nie sklejonym w gifa. Zawieszony na 1757 klatkach, EGA pewnie by szlag trafił. Teraz, jak patrzę po moim archiwum, to faktycznie, EGA pewnie trafił szlag, bo wydzieliłem pierwsze 322 klatki na pierwszą część gifa.



17 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Pon Gru 09, 2013 1:57 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Okej, jestem już na forum (nie, nie odszedłem xd )
i sorka, że mnie nie było no ale, coś miałem do zrobienia
ale nie mogło zabraknąć Gif'a! (nie ma on nawalanki pięściowej, a sumie to prawie w ogóle żadnej bitwy... )
a bijatyka na pięści będzie w drugim part'cie tego Gif'a :)
Broly vs Goku Part 1 !
PS: Miałem na dodatek formata ale może jakoś zreuploaduję 2 Gifa :)

Credits:
Goku: Dbznut's
Broly: Angryboy
Mapka i efekty: Nieznany mi, jak zawsze ale mu dziękuję ;D

18 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Wto Gru 10, 2013 4:08 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Well, widziałem go wczoraj, ale na uczelni nie miałem za bardzo możliwości dokładnego przeanalizowania gifa.

Zaburzenie gruntu po lądowaniu Brolyego pojawia się o klatkę za późno. "O, wylądował. A tak, racja, mam się rozlecieć. Okej." Noep, Ziemia jest bardziej wyrachowana.

Natychmiastowe zniknięcie gruzu też jest pozbawione sensu.

Aura się powtarza przy zmianie koloru, to wygląda po prostu źle.

...tak samo jak fragment Brolyego na lewym krańcu ekranu zostający tam aż do przemieszczenia się pola widzenia.

Obrócenie Brolyego o ten pewien kąt, żeby rzucił, jest tak absurdalnie oczywistą rzeczą, jaką powinno się zrobić, że dobrze wygląda. Lekki odrzut od swojego pocisku to też dobre rozwiązanie. Jednakże, to, jak się nieco w trakcie tego obraca, wygląda źle.

Pocisk uderza tuż przed stopami Goku.
Wybuch ma epicentrum na Goku.
Po wybuchu Goku nie ma.
Because fuck logic.

"Ciąg dalszy nastąpi". Tak jakby tu była jakakolwiek fabuła i miało to znaczenie.

To tyle.



@Yoh:
„Oceniam Kreatywnie” - 3 KP



19 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Wto Gru 10, 2013 5:17 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Versil'u dzięki za taką ocenę... przynajmniej wiem co poprawiać ;d
a Goku po wybuchu nie ma bo się przeteleportował za Broly'iego ale to miało być w następnej części, więc w sumie skąd miałeś to wiedzieć xd
ale już się biorę za drugi part, i spróbuję zrobić walkę na pięści...
no i w sumie, jak to tak bywa, przy tej aurze też się rozleniwiłem bo 2 "pozy" na jakieś 8 xd
a ten Broly po lewo, to dopiero zauważyłem, jak kończyłem gifa ;/
i miałem takie wrażenie, że ten Broly za wolno leciał na tą ziemie, a dziurę zrobił ale, już tego raczej nie poprawię...
i jeżeli takie zniknięcie po prostu resztek skał było bez sensu, to co miałem zrobić? Zostawić? (W sumie to właśnie chyba zostawić.... ) xd
btw. Mam takie jedno pytanie które nie ma nic wspólnego z moimi animacjami... Czy można dołączyć do jakieś grupy np. VIP bo przy każdej grupie piszę, że jest zamknięta i nie przyjmujecie ale... przy każdej? Więc stąd moje pytanie ;P

20 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Wto Gru 10, 2013 6:10 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Versil'u dzięki za taką ocenę... przynajmniej wiem co poprawiać ;d
Nie pojmuję tego zastosowania apostrofu. To nie erfelański β-1.3, żeby apostrofem oddzielać temat rzeczownika od sufiksów deklinacji.
Że użyłem takiej pisowni w lekcji 0, której zapewne i tak nikt nie czytał, to tylko dla tych wyimaginowanych czytelników, żeby się nie pogubili. Ja nigdy z nich nie korzystam.
i miałem takie wrażenie, że ten Broly za wolno leciał na tą ziemie, a dziurę zrobił ale, już tego raczej nie poprawię...
1. Wywalić dosłownie jedną klatkę.
2. Przyspieszyć klatki przed nią.
3. (opcjonalne) Dodać klatki pośrednie między nimi i je jeszcze trochę przyspieszyć.
4. ???
5. PROFIT!
a ten Broly po lewo, to dopiero zauważyłem, jak kończyłem gifa ;/
Potrzebny ci artefakt dający Psynergię "Sprawdź Przed Sklejeniem".
Czy można dołączyć do jakieś grupy np. VIP bo przy każdej grupie piszę, że jest zamknięta i nie przyjmujecie ale... przy każdej? Więc stąd moje pytanie ;P
→ Jest tylko jeden sposób na dołączenie do VIPów. Bardzo łatwy do znalezienia. Bardzo łatwy do wykonania, aczkolwiek czegoś wymaga.
→ Jest tylko jeden sposób na dołączenie do Zasłużonych. Bardzo łatwy do domyślenia się. Niemożliwy obecnie dla niemalże wszystkich userów.
→ Jest tylko jeden sposób na dołączenie do KOXów. Bardzo łatwy do znalezienia. Względnie łatwy do wykonania.
→ Jest tylko jeden sposób na dołączenie do Notowanych, absurdalnie łatwy do domyślenia się i wykonania. Jest również technicznie tylko jeden sposób na opuszczenie Notowanych, ale to swoją drogą.
→ Jest tylko wiele równoważnych sposobów na dołączenie do Zbanowanych. To nie wymaga komentarza, I hope.
→ Jest dokładnie zero sposobów na dołączenie do Spammerów, bo od startu ARS ta ranga i tak nam się do niczego nie przydała. A szkoda, bo ma różowe tło w zielone kropki, zasugerowane przez Sage'a, gdy zapytałem o najbardziej pedalski kolor, jaki może sobie wyobrazić. Jeśli jakichś gejów tu mamy: jeśli uważasz, że słowo "pedał" cię razi, prawdopodobnie jednym jesteś. Ja bowiem robię różnicę między gejem i pedałem. Człowiek obdarzony mózgiem jest w stanie się jej domyślić.
→ Jest dokładnie zero sposobów na dołączenie do rang Specjalistów, bowiem do czasu update'u nie będzie prowadzona żadna rekrutacja do nich.
→ Jest niezerowa szansa na dołączenie do Moderatorów, jednak to prawdopodobieństwo się różnie rozkłada po całym forum.
→ Jest zerowa szansa na czyjekolwiek dołączenie do Administratorów, bowiem szukalibyśmy takowych tylko wśród Moderatorów.
→ Jest absurdalnie duża szansa na dołączenie do grupy Gracze PBF. W bardzo trywialny sposób. Wymagający bardzo małego nakładu pracy (chociaż jak patrzę co po niektórych, to ostatnie zdanie mogło być fałszem).
→ Jest zerowa szansa na doł- Yoszu, serio jej nie usunąłeś? Ale whatever, jest i tak ukryta. Ci, którzy w niej byli, a właściwie są, na pewno się domyślą. Później ją skasuję, jak nie zapomnę. Albo może nie skasuję? Humiš fanelteyot. erf. Czas powie. "mówić" to eltat. Też mam wrażenie, że może to wymagać skrócenia. Będę musiał zobaczyć, jak funkcjonuje węgierski, bo też jest aglutynacyjny. I to solidnie.

To tyle raz jeszcze.



21 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Wto Gru 10, 2013 6:56 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Aha spoko, i dzięki...
i jeszcze jedno pytanie, czy trzeba zrobić w ogóle zrobić lub jakąś super, postać do PBFa?

22 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Wto Gru 10, 2013 7:46 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
i jeszcze jedno pytanie, czy trzeba zrobić w ogóle zrobić lub jakąś super, postać do PBFa?
...all your base are belong to us. Jeśli ktoś pojmuje jego pytanie, chętnie posłucham tłumaczenia.



23 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Sro Gru 11, 2013 8:06 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Ok, drugi part bitwy już jest, ;D
Broly vs Goku Part 2 ;D
pewnie Versil (no bo kto inny xd) zauważysz dużo błędów
ale to moja taka pierwsza walka na "ręce i nogi" ^^ (nie licząc pierwszego, i drugiego Gifa gdzie to raczej nie była taka walka tylko... zabawa xd)
a co do, tej pięści na końcu, tej demonicznej to specjalnie zrobiłem, że jest taka "nie płynna" bo chciałem wolniejsze tempo ;)
a teraz oczywiście... :
Credits:
Broly - Angryboy
Goku - Dbznut's
Mapka i efekty - Nie wiem, ale dziękuje xd
Demoniczna pięść - Pochodzi z gry online, MapleStory ale ja to jakby skleiłem w całość, zeby się nadawało do animacji (skleiłem, nie zrobiłem)
btw. Versil, poprawiłem tą "dziurę" w ziemi ;D...... ranga Teen ;3 xd

24 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Czw Gru 12, 2013 2:16 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Okey, za radą Maximusa przeniosłem się na AAE (Adobe After Effects) i... Awesome! xd
jest to mój taki teścik, pierwsza animacja w tym programie ;) i sorka za pourywane dźwięki ;/
Zapraszam do oceny! :)

btw. Użyłem iLSW! :O, A jednak przyzwyczaiłem się ;p
Credits:
Luka - Gohan
Mapa - Nie wiem, lecz jak zawsze dziękuję ;D
Maximus - że polecił mi przejść poziom wyżej i za pokazanie tutka theredheadhenry'ego ;D
theredheadhenry - za tutka na którym się trochę wzorowałem ;D

25 Re: [Animacje] Animacje od Raixo ;D on Czw Gru 12, 2013 7:28 pm

Raixo

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Okey, tutaj kolejny Test, wiem dużo poprawek trzeba
dźwięki urywają, a ten Vegitto na dole tak dziwnie, coś mi się zrobiło przed zrenderowaniem, walka nie jest super, bo to tylko test, a i tak coś mi się nie udaję ta walka ;/
no ale już sam teścik ;d

^^^Credits^^^
Vegitto i Piccolo - Luka
Mapki - nie wiem, ale dziękuję ;x

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.