Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Hai Empty Hai Nie Sie 18, 2013 5:14 pm

Shekan

Shekan
Earthling
Earthling
Cześć, jestem początkującym grafikiem i zawitałem na waszym forum w celach naukowych, by poprawić swoje marne zdolności. Mam nadzieje że dużo złego nie wyrządzę podczas moich wizyt. :D 
Próbuje swoich sił ze Spritami, mam zamiar stworzyć dzięki tej technice jakiś komix lub w przyszłości cały film w Gifach :P
Co do mnie to jestem Kuba, 15 lat, lubię Punk'a z lat 70/80
Kto wie czy nie zostanę tu na dłużej? Lub też do końca swoich przygód.
Pozdrawiam

2Hai Empty Re: Hai Nie Sie 18, 2013 5:18 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Zachęcamy do pozostania na dłużej i od siebie życzę Ci powodzenia w przygodzie ze spritami, gifami i czymkolwiek, w czym swoich sił będziesz próbował ;).
Na starcie może wydać Ci się ciężko, ale nie zniechęcaj się - jak już wkręcisz się w tą naszą mini-atmosferę to będzie już tylko lepiej ;).

W każdym razie - siema!

3Hai Empty Re: Hai Nie Sie 18, 2013 5:32 pm

Shekan

Shekan
Earthling
Earthling
Dzięki :)narazię przejrzałem multum tutków o spritach i zaraz biorę się za robotę pierwszego z nich. Myślę w jaką tematykę się udac. Moja siostra podpowiada żeby to było coś o Naruto [lubi takie klimaty, ja zresztą też] ale sądzę że na start powinno być to coś prostego, scena z dwoma bohaterami żeby dobrze pasowała do sygnaturki xD

4Hai Empty Re: Hai Nie Sie 18, 2013 5:35 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Pamiętaj, żebyś nie rzucał się od razu na głęboką wodę ;). Pierwsze OPARy z pewnością nie będą najwyższych lotów, ale z czasem załapiesz co i jak. Dopiero wtedy polecałbym Ci myślenie o całym spricie.
W każdym razie, czekam na efekty pierwszych zmagań :D.

5Hai Empty Re: Hai Nie Sie 18, 2013 6:40 pm

Shekan

Shekan
Earthling
Earthling