Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 [Sprite] Royal sprite sheets. on Sro Wrz 18, 2013 8:15 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
02/06/2015:



Ostatnio zmieniony przez Royalz dnia Pon Cze 01, 2015 10:42 pm, w całości zmieniany 8 razy

2 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sro Wrz 18, 2013 8:28 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Noo! W końcu ktoś zdecydował się na odświeżenie tego działu - stary, dzięki Tobie człowiek nabiera chęci do stworzenia pełnego sprita! :DNa razie prezentuje się nieźle, aczkolwiek jestem pewien, że ostateczna wersja wgniecie mnie w ziemię.

3 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sro Wrz 18, 2013 8:40 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Yoh napisał:stary, dzięki Tobie człowiek nabiera chęci do stworzenia pełnego sprita! :D
Więc raz, raz, zabieraj się do tworzenia czegoś nowego, a nie forum zaśmiecasz. = D

4 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Wto Lut 04, 2014 1:12 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Ziomeczku, robisz ty go jeszcze? Bo jest świetny. W sensie... podziwiam cie, że zabrałeś się za sprita z tak trudnym do wykonania strojem. Rób, rób bo i ja znów nabieram chęci, może i inni nabiorą.

5 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Wto Lut 04, 2014 3:39 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Nah, porzuciłem go, obecnie mam ważniejsze sprawy na głowie.
Po maturze może zacznę go znowu robić, kto wie ~.

6 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Wto Lip 29, 2014 8:21 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman


F5 z nowym sheetem, którego SKOŃCZĘ, skończę go kuwa i koniec kropka.

7 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sro Lip 30, 2014 12:01 am

LanceMaster

avatar
Namekian
Namekian
SHANKS...GILDART...GILSHANKS...SHANKSDART!

sheet is coming along nicely dude an-wait..this is the polky forum...

Arkusz idzie ładnie koleś, i że jest trochę niesamowite faceset (jest to, że jeden Onis stałe?).
W każdym razie, do tej pory tak dobrze, tak trzymać kolego :3

8 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sro Lip 30, 2014 12:20 am

Mr.Bercikovsky

avatar
Shifter
Shifter
Lance napisał:Also, the spanish moves are like really wrong XD, [...] the translation screams google so bad XD
Say it again Polky language master. Rly, don't use translator. But... it is not so bad. Only "Arkusz" and "że", "stałe" are wrong.
Polky lesson #1 :
It seems to me, that we don't have Polky word to "sheet". We just call it Spirte, or sprite sheet. If sprite have only one pose, we call him OPAR - „One pose and ready”.
And... "jest dobrze" not "tak dobrze" if you mean "is good"


@Topic
Dobra, teraz czas na ocenę pracki. Mnie sie podoba. Sam w sumie nie wiem czy jest lepszy, czy gorszy od Eldoki na wolno. Mam nadzieje, ze go skończysz i bedziesz dla mnie i dla innych natchnieniem. Bo dziś Yohowi płakałem, że nowych polskich spritów ze swiecą szukać. Podobają mi się włoski :D No i cieszę się, ze poprawiłeś faceseta.

9 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sro Lip 30, 2014 12:29 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
Mr.Bercikovsky napisał:
Lance napisał:Also, the spanish moves are like really wrong XD, [...] the translation screams google so bad XD
Say it again Polky language master. Rly, don't use translator. But... it is not so bad. Only "Arkusz" and "że", "stałe" are wrong.
Polky lesson #1 :
It seems to me, that we don't have Polky word to "sheet". We just call it Spirte, or sprite sheet. If sprite have only one pose, we call him OPAR - „One pose and ready”.
And... "jest dobrze" not "tak dobrze" if you mean "is good"


@Topic
Dobra, teraz czas na ocenę pracki. Mnie sie podoba. Sam w sumie nie wiem czy jest lepszy, czy gorszy od Eldoki na wolno. Mam nadzieje, ze go skończysz i bedziesz dla mnie i dla innych natchnieniem. Bo dziś Yohowi płakałem, że nowych polskich spritów ze swiecą szukać. Podobają mi się włoski :D No i cieszę się, ze poprawiłeś faceseta.

Jeżeli się nie mylę, sheet to odpowiednik naszej polskiej kartki, więc sprite sheet to kartka spritów, czyli zbiór wszystkich spritów danej postaci.
Skończyć skończę, ale nie wiem kiedy, bo wujaszek z usa jest w Polszy, tu zaraz studia się zaczną itd itd. Faceset by Onis, bo jebany ma skilla ogromnego w robieniu facesetów, a włosie zapożyczone od Zbira. #jaranko_włosami_zbira

@LanceMaster
Check out my topic on Vortex, i did something for you and have posted it there.
2nd thing, DON'T YOU DARE USE TRADUTOR AGAIN, DON'T. YOU. DARE. This is useless shit when you want to communicate with other people in language you don't know, however, it's good when you want to translate single words.

10 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Pią Sie 01, 2014 2:32 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman


Gif biegnącego Victora. Włosy nie mają animacji, bo jeszcze nie zrobiłem takowej, muszę nad tym posiedzieć i dorobić jeszcze ze 2 klatki. Kappa!

Tutaj credity dla Onisa i Zbira.

11 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Pią Sie 01, 2014 2:56 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
lol.
LOL.

Skończ go. Nabieram coraz więcej ochoty do zabawy w stworzenie pełnego sprita.
Jak ogarnę pojedyncze pozy kilku OCków, zabiorę się za rysowanie Silvii i Yoha.

Co do wykonania - nie jest źle. Animacja, jak i postać prezentują się całkiem przyzwoicie.
Oby tak dalej! :o

12 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sob Sie 02, 2014 5:22 pm

LanceMaster

avatar
Namekian
Namekian
Oh damn that running pose looks pretty good.
I kinda feel bad for champz, since he made it everyone be using it XD

Keep it up dude :3

13 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Sob Sie 02, 2014 6:41 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
Fajnie to wygląda.
Tylko może trzeba by było nieco poszerzyć palete klatek.
Start tej postaci nie jest płyny.
Jak w slajdzie przeskok jest do biegu.
Może z dwie klatki by się przydały jak zmienia pozycje i rusza do biegu.

"zabiorę się za rysowanie Silvii i Yoha."
Yoh, jesli to jest to o czym myśle... Nie dam ci spokoju.

14 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Nie Maj 31, 2015 4:49 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman


Taki mały bump. =p

15 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Pon Cze 01, 2015 10:42 pm

Royalz

avatar
Shaman
Shaman
02/06/2015:

Progress is real.

16 Re: [Sprite] Royal sprite sheets. on Wto Cze 02, 2015 7:42 pm

Samey

avatar
Badass Fighter
Badass Fighter
Wygląda całkiem ładnie, a szczególnie kurteczka mi się spodobała oraz to że chce ci się robić jej animację jak postać jest w ruchu(patrz dash forward/backward). 
eep up the good work.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.