Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Sro Lis 27, 2013 11:14 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen"
Imię: Boian
Nazwisko: Stogniw
Pseudonim: Perun
Wiek: 16 lat
Rasa: Człowiek
Pochodzenie: miasteczko Debes, Gentopa

Sprite:


Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 6
Energia: 11
Szybkość: 9
Inteligencja: 7
Wytrzymałość: 8
Siła fizyczna: 7
Zwinność: 9
Prezycja: 8
Koncentracja: 6

Poziom mocy: 11.000j

Usposobienie: Chaotic Neutral>Good

Osobowość: Boian pomimo swojego wieku, nie zachowuje się jak większość jego rówieśników. Jest indywidualistą o nieco anarchistycznych poglądach. Nie cierpi odgórnie nałożonych zasad, które wg niego ograniczają wolność osobistą na rzecz interesu władzy (w jakiej formie by ona nie występowała). Jednak pomimo jego poważnych poglądów i silnych przekonań, na co dzień jest raczej wesołym chłopakiem, otwartym na nowe znajomości, nawet pomimo jego niektórych wścibskich zachowań. Ma specyficzne poczucie humoru, czasami zupełnie niezrozumiałe dla innych; często ironizuje i bywa sarkastyczny. Ponadto jest bardzo uparty, co jest charakterystyczne dla ludzi zamieszkujących jego rodzinne strony. Prawdopodobnie ze względu na swój nastoletni wiek, bywa bardzo drażliwy - ciężko jednak stwierdzić kiedy naprawdę się zezłości.

Cele:
- wyzwolić pełną moc Zbroi Rysia
- pokonać zdrajców z Sanktuarium
- odnaleźć brata
- zemścić się na Złotym Rycerzu Skropiona za śmierć rodziców
- odzyskać zbroję ojca

Historia:
Spoiler:
Dzieciństwo
Boian jest synem Broniusa Stogniwa, Srebrnego Rycerza Wielkiego Psa oraz Susany Quintero-Stogniw, która była Brązowym Rycerzem Rysia. Miał także brata bliźniaka, Tomę. Jego rodzice byli wiernymi wojownikami Sanktuarium, które, jak wierzyli, było pod opieką Ateny. Jednak pewnego dnia Bronius wrócił do domu z wiadomością, że muszą uciekać. 4-letni Boian był za mały, aby pamiętać o co chodziło, jednak kilka następnych wydarzeń wbiło się w jego pamięć. Nim rodzina zdążyła uciec, pojawiło się kilku tajemniczych osobników. Susana ukryła obu synów i wraz ze swoim mężem podjęła walkę. Niestety nieprzyjaciel miał przewagę liczebną i ostatecznie para rycerzy została pokonana. Ponadto dostrzegli ukryte dzieci i postanowili, że je także muszą uśmiercić. Rodzice nie mogli na to pozwolić - w chwili, w której jeden z wrogów wystrzelił w ich stronę pocisk energii, Bronius go zaatakował, a Susana zasłoniła synów własnym ciałem. Choć tego już Perun nie pamięta, silne emocje wywołane tą chwilą, aktywowały jego tajemniczą moc. Dokładnie w momencie, gdy Bronius powalił napastnika, Toma odskoczył od brata chcąc pobiec do ojca, zaś rażona atakiem Susana osłoniła obu synów, chłopak w jakiś sposób zagiął i rozerwał czasoprzestrzeń, tworząc tym samym wyrwy prowadzące w różne miejsca tego uniwersum i poza nie. To sprawiło, że sam znalazł się na drugim końcu kontynentu. Chłopak nie wie gdzie znaleźli się pozostali - chwilę potem stracił przytomność.

Palaestra
Boian obudził się w Palaestrze - szkole dla młodych Rycerzy, która miała przygotować ich do służby dla Sanktuarium i Ateny. Powiedziano mu tam, że jego rodzina padła ofiarą ataku Berserkerów Aresa i przeżył tylko on. Pozostał mu tylko jeden ślad po tamtych zdarzeń - białe kosmyki włosów z tyłu i z przodu jego fryzury. Nikt nie potrafił jednoznacznie odpowiedzieć skąd się one wzięły.
Stogniw został już w szkole i w niej dalej się wychowywał, z czasem rozpoczynając nawet treningi przygotowujące go do zostania Rycerzem. Cały personel Palaestry zastępował mu rodzinę - najmilej wspomina Dionę, młodą gospodynię internatu, w którym mieszkał. Spędzał z nią mnóstwo czasu, czasem także pomagał w obowiązkach. Diona właściwie zastępowała mu matkę i starała się robić to jak najlepiej, choć wiedziała, że nigdy nią nie będzie.

Zbroja Rysia
Gdy skończył 10 lat, wyruszył w podróż podczas której miał odnaleźć swoją konstelację i zdobyć zbroję. Udał się w swoje rodzinne strony, gdzie odnalazł grób swoich rodziców. Na nagrobku nie było jednak imienia jego brata, postanowił więc wypytać o to tutejszą ludność. Okazało się, że dawno temu kilku mieszkańców wioski Debes odnalazło ciała Broniusa i Susany, jednak nigdy nie znaleziono ich synów; nikt nie wiedział co się z nimi stało, dlatego też nie można było postawić nawet symbolicznego nagrobka. Dopiero jeden z dawnych przyjaciół jego rodziców, poznał w Boianie ich syna. Pomimo wymiany informacji, nikt dalej nie wiedział co stało się z bratem chłopca.
Następne trzy lata młody Stogniw spędził w rozległych lasach wschodniej Gentopy. Trenował naśladując sposoby walki tamtejszych drapieżników, m.in. rysi, czy dzikich psów, następnie sprawdzał się w walkach z bandytami. Pomagał także mieszkańcom Debes i innych miasteczek lub wiosek w pobliżu lasów. Udało mu się rozpalić swoją energię cosmo, jednak nie zdołał zdobyć żadnej zbroi. W wieku 13 lat musiał wrócić do Palaestry zawiedziony, że rozpocznie właściwego szkolenia przez brak przypisanej mu konstelacji. Dopiero po powrocie powiedziano mu, że zbroja czekała na niego tutaj. Otrzymał Brązową Zbroję Rysia, która należała do jego matki, a wraz z nią kamień tejże zbroi. Mógł podjąć oficjalną naukę w Palaestrze.

Pożegnanie
Gdy nadeszło nowe pokolenie Rycerzy, do szkoły przybyli uczniowie, którzy również byli Rycerzami z Brązu. Wśród nich znalazła się Suelo spod konstelacji Złotej Ryby oraz Chayton spod konstelacji Feniksa. Z obojgiem zaprzyjaźnił się Boian, jednocześnie z nimi rywalizując podczas nauki, choć to Chayton zawsze wykazywał się ponadprzeciętną energią cosmo. Gdy przyjaciele nadawali sobie przydomki, Boianowi przypadł "Perun", Suelo "Jurata", a Chaytonowi "Surtur".
Pewnego dnia, po dwóch latach nauki, Rycerz Rysia został poproszony o dostarczenie paru folderów do dyrektora. Gdy dotarł do jego gabinetu, nikogo nie zastał - postanowił więc wejść i poczekać na niego w środku. Z niewinnej ciekawości zaczął się rozglądać, a gdy położył foldery na jego biurku, zobaczył tam skrawek listu, który na zawsze miał zmienić jego życie...
"Panie Ryutaro,
Od dłuższego czasu nie daje Pan odpowiedzi na temat tego, co dzieje się z młodym Stogniwem. Wielkiemu Mistrzowi kończy się cierpliwość - oboje doskonale wiemy dlaczego ten chłopak wymaga szczególnego nadzoru. Przestrzegam więc, że jeśli Bronius zdążył się z kimkolwiek skontaktować zanim go doścignęliśmy i ten ktoś teraz skontaktuje się z Boianem lub chłopak odnajdzie brata przed nami i Toma będzie coś pamiętał, być może skończy się to dużo większą jatką, niż ta pod Debes i ciężko będzie to uciszyć przed odnalezieniem i dostarczeniem do Sanktuarium Ateny - wtedy to właśnie Pan jako pierwszy za to odpowie przed obliczem Wielkiego Mistrza i reszty Złotych Rycerzy.
Dodam, że dostaliśmy wiadomość od Rycerza Skorpiona, że jeszcze przez dłuższy czas nie wróci. Tym lepiej dla nas - nikt nie będzie mógł mącić naszemu wykonawcy wyroku w głowie.
Liczę na niezwłoczną odpowiedź,
Alastriona"

Przez dłuższą chwilę Perun po prostu stał, gapiąc się na list, jakby nie docierało do niego to, co jest tam napisane. Chciał wziąć list, jednak nie zdążył przed powrotem sekretarki, która szybko wygoniła go z gabinetu - na jego szczęście nie sprawdziła jednak co uczeń znalazł. Nie wiedział już komu może ufać, a jedyna rzecz, jakiej teraz pragnął to ucieczka. Wieczorem spotkał się z Suelo i Chaytonem w dormitorium i opowiedział o tym, co zobaczył. Niestety przyjaciele mu nie uwierzyli, a ucieczkę uznali za szaleństwo. Co gorsza, Diona również nie potrafiła uwierzyć w tą historię. Wściekły Boian postanowił uciec jeszcze tej nocy. Zabrał swoją zbroję, a dzięki temu, że się tu wychował, doskonale znał całą szkołę, więc wymknięcie się nie stanowiło dla niego problemu. Gdy znalazł się na wybrzeżu, ukradł jakąś drewnianą łódź i samodzielnie opuścił wyspę, na której znajdowała się Palaestra, docierając w końcu do Gentopy.

Ucieczka
Wraz z opuszczeniem Palaestry, Boian obiecał sobie, że pokona całe zdradzieckie Sanktuarium w imię Ateny, odnajdzie brata i zemści się na Rycerzu Skorpiona za zabicie jego rodziców. Jednak na razie wiedział, że mus uciekać - z całą pewnością wkrótce ogłoszą go zdrajcą i wyślą za nim pościg. Na początku udał się do Debes, gdzie mieszkańcy, którym on kiedyś pomagał, teraz pomogli jemu się zorganizować. Wiedział jednak, że nie może tu zostać, gdyż wysłannicy Sanktuarium wkrótce się pojawią. Zaczął ponad półroczną tułaczkę po Gentopie, wędrując po najróżniejszych jej zakamarkach, aby nie zostać odkrytym. Przez ten czas ukształtował swój charakter i stał się dużo bardziej samodzielny, niż większość jego rówieśników - nawet w porównaniu do innych Rycerzy z Brązu, którzy zawsze byli dojrzalsi, niż przeciętni nastolatkowie. Nauczył się wielu nowych rzeczy, pozostawiał za sobą fałszywe tropy, spotkał wiele niesamowitych istot, dowiedział się o innych rodzajach energii... Nigdzie jednak nie mógł się zatrzymać i odetchnąć. W końcu musiał się pomylić i trafił na niego Rycerz ze Stali Kurt, któremu Sanktuarium obiecało zbroję Boiana, jeśli go schwyta. Pomimo wielu prób, Perun nie zdołał przekonać chłopaka, że nie warto ufać Wielkiemu Mistrzowi. Wywiązała się walka, w której Kurt zyskiwał przewagę aż do chwili, w której Boian po raz pierwszy wpadł na pomysł techniki Thunderclap. Pomimo poziomu trudności techniki, Rycerzowi Rysia udało się trafić swojego przeciwnika i zwyciężyć. Gdy pokonany leżał bezsilny na ziemi, Perun podszedł do niego i powiedział, że bezzwłocznie uda się do Vuartec, aby się tam ukryć i odpocząć przez jakiś czas od ciągłej ucieczki, następnie pożegnał go z zamiarem wyprowadzenia ostatecznego ciosu. Wystrzelił w niego Balaan, które jednak nie pozbawiło życia, a jedynie przytomności Kurta -ten po pewnym czasie doszedł do siebie i wrócił do Sanktuarium poinformować Wielkiego Mistrza o zamiarach ucieczki Stogniwa na Vuartec. Prawda jednak była taka, że Perun celowo nie zabił przeciwnika. Chciał, aby ten tak myślał i doniósł Sanktuarium fałszywą informację o podróży do Vuartec. Tymczasem on postanowił wybrać się do Palan, gdzie miał nadzieję na odnalezienie tymczasowego schronienia. Po paru miesiącach od tego wydarzenia udało mu się wkraść na pokład jednego z statków turystycznych płynących z Gentopy do Palan...

Azyl
Plan Peruna wypalił idealnie - w czasie, gdy poszukiwano go w Gentopie i na Vuartec, on spokojnie dotarł do portu w Eminie i miał nadzieję na rozpoczęcie nowego rozdziału w życiu... w którym zacznie przygotowania do osiągnięcia swoich celów.

Ekwipunek:
- Skrzynia ze Zbroją Rysia - brązowa zbroja reprezentująca Konstelację Rysia, u której charakterystyczne są naramienniki w kształcie łap dzikiego kota oraz elementy na głowie, które przypominają uszy rysia (Boian jednak rzadko zakłada ten element). Aktualnie jest gdzieś ukryta przez Stogniwa.
- Kamień Zbroi - zaczepiony na łancuszku przy pasie, niewielki kamień wyglądem przypominający pomarańczowy kryształ. Służy do przyzywania zbroi w bardzo krótkim czasie bez względu na odległość w jakiej znajduje się jej właściciel od owego artefaktu. W zależności od woli przyzywającego, może on sprowadzić do siebie całą skrzynię lub od razu przywdziać zbroję. Aby aktywować kamień, musi być w zasięgu wzroku użytkownika, zaś w razie zguby - właściciel potrafi wyczuwać miejsce, w którym się ten przedmiot znajduje (podobnie jest ze zbroją).
- Plecak - najzwyklejszy plecak, w którym Stogniw nosi najpotrzebniejszy prowiant oraz ubranie na zmianę.

Techniki/umiejętności:
Skyjump - prosta technika, która pozwala Perunowi na wykonywanie wyjątkowo wysokich lub dalekich skoków; stosowana głównie do szybkiego przemieszczania się.
Wildleer - poprzez ruch oczu użytkownik odpycha pobliskiego przeciwnika bez względu na to, z której strony on stoi.
Balaan - czysta energia cosmo, która w przypadku Boiana przybiera postać pioruna kulistego. Na jej siłę i wielkość składa się włożona w to energia oraz czy wykonywana jest oburącz czy nie.
Kymaan - potężniejsza wersja Balaan, która przyjmuje formę fali energii cosmo (a w przypadku Stogniwa z dodatkowym wyładowaniami wokół); jej siła, zasięg i wielkość zależą od takich samych czynników, co w poprzednim przypadku.
Astida - tarcza z energii cosmo, którą tworzy się po skrzyżowaniu przed sobą rąk do bloku. Jej wytrzymałość oraz wielkość zależy od włożonej w to energii.
Lightning Claw - ułożenie dłoni na wzór łapy dzikiej bestii, która chce zaatakować swoimi szponami, oraz skumulowanie w niej energii cosmo powoduje po wymachu powstanie kilku niewielkich półksiężyców z wyładowaniami elektrycznymi, które ranią oponenta.
Thunder Fang - pocisk energii o zwężonym z przodu czubku (jak położony poziomo stożek lub po prostu kieł), który jest w stanie wbić się lub nawet przebić cel.
Lethal Bite - Perun wystrzeliwuje z palców kilka wiązek energii, które mają za zadanie chwycić za gardło oponenta (imitując chwyt paszczą dzikiego zwierzęcia). Technika może powodować tylko duszenie ofiary, jednak może także zadać poważniejsze rany.
Rapid Pounce - będąc w pewnej odległości od celu, użytkownik wykonuje błyskawiczną szarżę (lub skok) na przeciwnika, atakując go ze zwielokrotnioną siłą. Podczas wykonywania techniki wokół rycerza pojawia się aura cosmo w formie przypominającej piorun.
Thunderclap - dużo potężniejsza wersja Rapid Pounce. Podczas wykonywania ekstremalnie wysokiego Skyjumpa (oraz będąc jeszcze w najwyższym punkcie skoku), Perun zbiera mnóstwo cosmo i niemal się z nią scalając uderza w znajdujący się daleko pod nim cel niczym grom z jasnego nieba. Choć atak nie jest nacechowany żywiołem pioruna to na taki wygląda; podczas uderzenia towarzyszy mu dźwięk grzmotu. Wadą tej techniki jest precyzja - z takiej wysokości i przy takiej prędkości niełatwo jest trafić w cel, dlatego najlepiej ją wykonywać przeciw unieruchomionemu przeciwnikowi. To najpotężniejszy ruch opanowany przez Boiana.
Pillarbolt - wystawiając obie ręce w kierunku celu, użytkownik rozpala swoje cosmo, po czym wystrzeliwuje filar szalejącej energii niszczący wszystko na swojej drodze (najlepiej celować będąc nad przeciwnikiem, w ziemię); odpowiednio wykonane może tworzyć wielkie kratery w ziemi. W przeciwieństwie do Thunderclap, ten ruch nie jest skoncentrowany w jednym punkcie, przez co jest najbardziej destruktywnym ze wszystkich znanych Boianowi.
Cosmo Burst - technika wielokrotnie zwiększająca poziom mocy, siłę ciosu i szybkość rycerza. Niestety nie można jej zbyt długo utrzymać, dlatego Boian często ją stosuje jako chwilowe doładowanie jakiejś techniki lub ciosu.


Lynx Saint - Konstelacją Boiana jest Ryś, zdobył więc i nosi Brązową Zbroję spod jego znaku i korzysta z jej mocy. Aktualnie jednak nie jest jeszcze w stanie korzystać z pełni jej możliwości, choć ciągle nad tym pracuje.

Istoty stowarzyszone:
Imię: Shiva
Płeć: żeńska
Wiek: 3 lata
Rasa: kot szablozębny
Pochodzenie: Las Selvas, Palan

Wygląd:

art by Raven Moonwolf (?)

Statystyki:
Atak: 8
Obrona: 6
Energia: 6
Szybkość: 12
Inteligencja: 6
Wytrzymałość: 6
Siła fizyczna: 6
Zwinność: 16
Precyzja: 8
Koncentracja: 6

Poziom mocy: 4.000j

Usposobienie: Neutral (Chaotic Good)

Charakter: Shiva nie jest równie agresywna, co większość kotów szablozębnych - wręcz przeciwnie, zazwyczaj zachowuje się łagodnie. Potrafi bardzo szybko polubić jakąś osobę, lecz może się również zdarzyć, że za kimś nie będzie przepadała. Jest także bardzo inteligentnym zwierzęciem, często można odnieść wrażenie, że doskonale rozumie wszystko, co się do niej lub przy niej mówi. Często oddala się od Boiana, podróżując swoimi ścieżkami, jednak za każdym razem znajduje drogę powrotną. Jest samodzielna, choć czasami lubi posiedzieć w towarzystwie ludzi i pobyć w centrum uwagi.

Cele:
- towarzyszyć i pomagać w osiągnięciu swoich celów Boianowi
- zostać słynnym kotem
- spotkać atrakcyjnego i ustatkowanego samca i mieć z nim potomstwo

Historia: work in progress

Techniki/umiejętności:
Tiger Rush - technika szybkiego przemieszczania się. Kocica może rozpędzić się do takich prędkości, że widoczny pozostaje jedynie powidok co kilka metrów.
Healing Breath - technika leczenia. Shiva za pomocą swojego oddechu tworzy srebrzystą energetyczną mgiełkę, która zasklepia rany i przywraca energię.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Lip 02, 2014 5:07 pm, w całości zmieniany 15 razy



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



2 Re: Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Czw Lis 28, 2013 4:26 pm

NPC

avatar
NPC
NPC
Lynx Saint:
Poziom mocy: x15.
Atak: x2
Obrona: x2
Energia: x3
Szybkość: x3
Wytrzymałość: x3
Zwinność: x2
Koncentracja: x3
Akcept.
Miłej gry.

3 Re: Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Pon Lut 10, 2014 10:32 am

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen"
Imię: Glacier
Pseudonim: Ro'qen, Roqen, Glacier Słaby
Wiek: 46 lat
Rasa: Changeling (Demon Mrozu)
Pochodzenie: Kosmiczna Organizacja Handlu, dokładnie nieokreślone

Sprite:


Statystyki:
Atak: 7
Obrona: 7
Energia: 9
Szybkość: 9
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 11
Siła fizyczna: 8
Zwinność: 7
Precyzja: 7
Koncentracja: 7

Poziom mocy: 12.000j

Usposobienie: Neutral>Lawful Evil

Osobowość: Dominującymi cechami Glaciera jest przebiegłość i chytrość, których musiał się nauczyć, aby funkcjonować jako członek imperialnej rodziny wśród nawet silniejszych żołnierzy. Podobnie jak inni przedstawiciele jego rasy, nie kieruje się żadnym kodeksem honorowym. Jest jednak coś, co różni go od braci i ojca - to duma i pycha, którą unosi się jego rodzina, a której wystrzega się Ro'qen. Ponadto jest bardzo uparty, wiele jest w stanie poświęcić, aby osiągnąć cel lub dokonać zemsty. Na co dzień, gdy nie myśli o walce i podbojach, jest spokojnym osobnikiem, który wbrew pozorom nie lubi podlizywania się ze strony swoich żołnierzy i często rozmawia z nimi jak równy z równym, choć podczas akcji wymaga bezwzględnej dyscypliny.

Cele:
- zdobyć władzę nad Kosmiczną Organizacją Handlu oraz imperiami jego braci i ojca
- zemścić się na rodzinie i istotach z nimi współpracujących za lata upokorzeń i wygnanie
- stworzyć własny oddział oraz podbić pierwszą planetę, tworząc tym samym fundament do własnego imperium
- stać się na tyle silnym, by móc zrealizować swoje cele

Ekwipunek:
- Pancerz bojowy - standardowy strój bojowy noszony przez członków KOH charakteryzujący się dużo wytrzymałością. W przeciwieństwie do pancerzy saiyańskich, nie jest jednak aż tak elastyczny.
- Scouter - drugie, obok pancerza, podstawowe wyposażenie członków Organizacji. Służy do pomiaru poziomu mocy oraz określania położenia jego wysokiego źródła. Ma niestety określoną wytrzymałość i po przekroczeniu pewnej ilości jednostek wybucha.
- Mały statek kosmiczny "Zguba" - podobny do tych, których używają inni Changelingowie, jednak jest dużo mniejszy. Mieści się w nim mostek z kabiną leczniczą i małym magazynem, dwa pomieszczenia mieszkalne - jedno należące do Glaciera, drugie dla reszty załogi oraz niewielka salka treningowa. Ro'qen nazwał go Zgubą twierdząc, że wraz z nim dostał szansę do zemsty na swojej rodzinie.

Historia: work in progress

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.
Kiai - technika polegająca na odepchnięciu przeciwnika za pomocą dowolnej części ciała.
Optic Heater - wojownik wystrzeliwuje z oczu lasery, które mogą nawet poważnie poparzyć przeciwnika.
Hellish Reel Bomb - technika podpatrzona u innego wojownika, nieco zmodyfikowana została zaadaptowana przez Glaciera. Wirująca kula energii z charakterystycznymi zadziorami, wystrzelona z jednej lub dwóch rąk.
Hellish Drill Cannon - również podpatrzona, potężniejsza wersja poprzedniej techniki, w której Glacier nie wystrzeliwuje pocisku, a wirującą falę z zadziorami.
Regicide Gleam - przez innych Changelingów nazywana Death Beam, ich ulubiona technika stosowana do zabijania jednostek. Na końcu palca wskazującego powstaje niewielka kula energii, która następnie jest wystrzeliwana w postaci cienkiej wiązki. Zazwyczaj przebija na wylot zabijając cel. Wbrew pozorom nie jest łatwa do wykonania.
Regicide Stream - wariant Regicide Gleam, w którym użytkownik nieprzerwanie wystrzeliwuje całą falangę morderczych promieni. Bardzo trudna technika, wymagająca ogromnych zasobów energii, dlatego Glacier jest w stanie ją wykonać tylko w 3. formie.
Ducal Tray - nad uniesioną ręką tworzony jest cienki dysk, który zdolny jest przeciąć niemal wszystko, co znajdzie się na jego torze lotu.
Doomsday Giant - odpowiednik Death Balla (lub Supernovej) stosowany przez Glaciera. Niestety w jego przypadku wymaga długiego czasu ładowania i nie jest na tyle potężny, by niszczyć całe planety. Może jednak anihilować ogromne tereny, być może nawet kontynenty. Ładowana zazwyczaj w obu rękach z lekko zgiętymi łokciami, lecz trzymanymi nad głową.
Psychokinesis - podstawowe umiejętności psychokinetyczne, zaliczają się do nich: telekineza (przesuwanie przedmiotów siłą umysłu), lewitacja (unoszenie przedmiotów lub osób; czasami traktowana jako telekineza), teleportacja (przemieszczanie się na nieduże odległości bez strat czasowych). Choć Glacier lepiej rozwinął te zdolności od innych Changelingów to i tak nie są one zaawansowane, stanowią jedynie wsparcie do innych technik walki lub są wykorzystywane w celach niebojowych.
Inertial Chains - użytkownik zamyka przeciwnika w energetycznej kuli, a dzięki swoim psychokinetycznym zdolnościom sprawia, że więzień nie jest w stanie się ruszyć. Wymaga dużej koncentracji do utrzymywania oponenta w paraliżu, dlatego niemożliwe jest zastosowanie silnej techniki cały czas utrzymując działanie tej.
Splitting Mark - prosta technika stosowana do eliminowania tylko najsłabszych celów. Poprzez wycelowanie palcem wskazującym w potencjalną ofiarę, po pewnym czasie użytkownik może ją wysadzić.

Brak potrzeby oddychania - Changelingowie są rasą, która nie potrzebuje powietrza, aby funkcjonować, co pozwala im przetrwać w próżni kosmicznej.
Zdolność przetrwania - bardzo przydatną zdolnością rasy Glaciera jest możliwość przetrwania nawet najstraszliwszych ran, jakie odniosą w walce.


2. forma - postać, która nie redukuje poziomu mocy osobnika w tak dużym stopniu, jak pierwsza forma. Skutkiem tego może być gorsze kontrolowanie się. Ro'qen nie ma jednak już problemów z przebywaniem w tej postaci. Demon staje się dużo większy - zarówno, jeśli chodzi o wzrost, jak i masę mięśniową, a jego moc wzrasta dziesięciokrotnie.

[tymczasowy brak obrazka]
3. forma - najmniejsza z trzech redukcji poziomów, która wymaga jeszcze lepszej samokontroli, niż poprzedniczki. Z tego powodu, Glacier może w niej przebywać tylko przez krótki czas, inaczej zupełnie przestaje nad sobą panować i wariuje. Czaszka znacznie się wydłuża i pojawia się na niej więcej rogów, naramienniki również stają się dłuższe, twarz zostaje uwypuklona, a na plecach pojawiają się kolce. Demon ma zgarbioną sylwetkę. Moc wzrasta około pięćdziesięciokrotnie.

Ro'qen Tokusentai
Mały oddział pod komendą Glaciera. Są przedstawicielami różnych ras, których w jakiś sposób Ro'qen przekonał do przyłączenia się. Choć nie mieliby z nim szans w walce dzięki jego transformacjom to mają zbliżone poziomy mocy, gdy przebywa w pierwszej formie. Pierwotnie oddział składał się z trzech osobników, aktualnie jednak pozostało tylko dwóch.

Imię: Nanaz
Wiek: 29 lat
Rasa: Oravil
Pochodzenie: dawna planeta Oravil, aktualnie Hail #32

Statystyki:
Atak: 14
Obrona: 6
Energia: 10
Szybkość: 6
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 8
Siła fizyczna: 10
Zwinność: 5
Precyzja: 6
Koncentracja: 8

Poziom mocy: 8.000j

Opis postaci: Nanaz jako pierwszy dołączył do Glaciera i to on pełni rolę umownego przywódcy Ro'qen Tokusentai - nawet pomimo faktu, że nie jest szczególnie inteligentny. Lubi brutalną i destrukcyjną walkę i żywi nienawiść do rodziny Glaciera, a szczególnie do Haila, który podbił jego planetę i przyczynił się do śmierci niemal całej jego rasy. Obiecując zemstę na bracie i jego poplecznikach, Demon Mrozu nakłonił go do współpracy. Z czasem Nanaz stał się jego najwierniejszym żołnierzem, mocno przekonanym o słuszności działań Glaciera.

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.
Kiai - technika polegająca na odepchnięciu przeciwnika za pomocą dowolnej części ciała.
Grievous Blaster - popisowa technika Nanaza. Czerwona fala energii o sporej sile rażenia i aż nieproporcjonalnej wielkości, wystrzeliwana z jednej ręki, gdy druga podtrzymuje ją w nadgarstku.
Rabid Onrush - atak fizyczny polegający na uporczywym i bardzo agresywnym nacieraniu na przeciwnika, koncentrując swoje ciosy na jego twarzy, zakończona przemieszczeniem się za plecy i wymierzeniem silnego kopnięcia okrężnego w kark.
Wrecking Geyser - technika wykonywana w parze z Valnudem; użytkownicy kładą obie ręce na ziemi, koncentrując pod nią mnóstwo energii, która przemieszcza się na wybrany obszar, po czym wystrzeliwuje w postaci bardzo obszernego, energetycznego słupa. Niezbyt opłacalna do stosowania przeciwko pojedynczym przeciwnikom, raczej służy do niszczenia konkretnych obszarów, np. wiosek lub nawet mniejszych miast.
Imię: Valnud
Wiek: 34 lata
Rasa: Ronthianin
Pochodzenia: dawna planeta Ronth, aktualnie Snowed #19

Statystyki:
Atak: 8
Obrona: 8
Energia: 8
Szybkość: 5
Inteligencja: 7
Wytrzymałość: 10
Siła fizyczna: 12
Zwinność: 5
Precyzja: 7
Koncentracja: 7

Poziom mocy: 7.000j

Opis postaci: Najpóźniej dołączył do oddziału, jednak również wiernie postanowił służyć Glacierowi. Nieliczni przedstawiciele jego rasy, którzy przeżyli atak oddziałów Snoweda, postanowili wcielić się do jego armii. Valnud jednak zdezerterował i dopiero później spotkał Glaciera, który obiecał mu znacznie wyższą pozycję w swoim przyszłym imperium. Zachęcony tą wizją, chciwy Ronthianin do niego dołączył. Nie należy do istot honorowych, a raczej przejmujących się własnym interesem i respektujących prawo wyższości silniejszego.

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.
Eye Laser - z oczu wystrzeliwane są skoncentrowane wiązki energii, zdolne nawet przebić słabszego (lub osłabionego) przeciwnika.
Exhaust Cannon - bardzo silna, pomarańczowa fala energii wystrzeliwana z ust po wcześniejszym głębokim wdechu, który jest formą kumulowania energii.
Bonecrusher Head - rozpędzając się, Valnud z impetem uderza głową w przeciwnika, a kolce na jego czerepie powodują dodatkowy ból. Technika tak silna, że zdolna jest łamać kości.
Wrecking Geyser - technika wykonywana w parze z Nanazem; użytkownicy kładą obie ręce na ziemi, koncentrując pod nią mnóstwo energii, która przemieszcza się na wybrany obszar, po czym wystrzeliwuje w postaci bardzo obszernego, energetycznego słupa. Niezbyt opłacalna do stosowania przeciwko pojedynczym przeciwnikom, raczej służy do niszczenia konkretnych obszarów, np. wiosek lub nawet mniejszych miast.
Imię: Tayber
Wiek: 23 lata
Rasa: nieznana
Pochodzenie: nieznane
AKTUALNIE MARTWY

Statystyki:
Atak: 7
Obrona: 7
Energia: 6
Szybkość: 10
Inteligencja: 6
Wytrzymałość: 7
Siła fizyczna: 6
Zwinność: 10
Precyzja: 10
Koncentracja: 6

Poziom mocy: 5.000j

Opis postaci: Pod względem kolejności dołączenia do Glaciera, drugi członek Ro'qen Tokusentai. Pozornie najsłabszy, jednak dzięki swojej unikalnej zdolności, mógł stać się najgroźniejszym z całej trójki. Poza tym, że był bardzo pewny siebie, niewiele o nim wiadomo. Został osłabiony przez Gensaia Primero i zabity przez Sarę Utsukushi na Terrze.

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.

Volt Storage - unikalna umiejętność Taybera; użytkownik potrafi absorbować oraz przechowywać energię elektryczną w swoim ciele i wykorzystać ją do wielokrotnego zwiększenia swojego potencjału bojowego. Energia ta jednak nie jest odnawialna, dlatego w trakcie walki wojownik słabnie aż do momentu powrotu do swojego naturalnego poziomu mocy lub ponownego doładowania się elektrycznością z jakiegoś źródła. Dzięki temu, Tayber mógł stać się nawet 25 razy silniejszy i rmierzyć się z Gensaiem w formie Oozaru.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Czw Wrz 11, 2014 3:00 pm, w całości zmieniany 4 razy



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



4 Re: Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Sob Cze 07, 2014 9:59 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
10.02.2014
Drobna aktualizacja: poprawione zauważone błędy oraz podmienione sprity postaci. Miło by też było, gdybym się doczekał odnośnika do karty w profilu xd

06.07.2014
Garstka aktualizacji:
- poprawiony ogólny wygląd karty
- zmieniony opis osobowości (sam charakter postaci pozostaje bez zmian, poprawiłem tylko opis)
- dodane pochodzenie oraz ekwipunek
- poza poprawionymi opisami technik, kilka dodatkowych zmian: High Jump to teraz Skyjump, Wild Glance to teraz Wildleer, dodane Astida, Deadly Bite to teraz Lethal Bite, Lightning Pounce to teraz Rapid Pounce, dodane Thunderclap, Storm Howl zmienione na Pillarbolt, usunięte Doomclaw Blast

Poza tym dodam, że historię już piszę, a gdy ją wrzucę to poprawię też cele na jakieś konkretniejsze, te to taka wersja beta.

I btw, serio tylko ja aktualizuję KP xd?

16.06.2014
Nowa istota stowarzyszona: Shiva

02.07.2014
Nowa postać: Glacier
Dodam, że Ro'qen Tokusentai to istoty stowarzyszone z postacią, jednak kontrolę nad nimi w pełni pozostawiam NPC - ja ich tylko wymyśliłem.
Btw, wiecie od czego brały się imiona dla żołnierzy Freezera? Od nazw owoców (no, może poza Ginyu Force, którzy właściwie nie podlegali bezpośrednio Freezerowi, z tego co pamiętam). RT to wcale nie ananas, walnut i tayberry.

Dodałem także historię (i poprawiłem cele) Boiana Stogniwa. Może zawierać sporo błędów, ale i tak się umęczyłem z dokończeniem jej i nie chciało mi się nanosić poprawek xd Może zrobię to next time. Na razie muszę dokończyć historię Glaciera (choć niektóre jej elementy można wywnioskować z jego KP).

Aa, zapomniałem jeszcze o dodanych celach i charakterze Shivy.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Lip 02, 2014 1:32 am, w całości zmieniany 8 razy



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



5 Re: Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Pon Cze 16, 2014 12:33 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
AKTUALIZACJA: 16.06.2014



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



6 Re: Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Sro Lip 02, 2014 1:24 am

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
AKTUALIZACJA: 02.07.2014
(wyżej dodałem listę aktualizacji)



Ciekawe kiedy tylko na to wpadną,
że prawda autorytetem jest, a nie autorytet prawdą?



7 Re: Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" on Sro Lip 02, 2014 5:07 pm

NPC

avatar
NPC
NPC
Ro'qen Tokusentai
Mały oddział pod komendą Glaciera. Są przedstawicielami różnych ras, których w jakiś sposób Ro'qen przekonał do przyłączenia się. Choć nie mieliby z nim szans w walce dzięki jego transformacjom to mają zbliżone poziomy mocy, gdy przebywa w pierwszej formie. Pierwotnie oddział składał się z trzech osobników, aktualnie jednak pozostało tylko dwóch.
Okej.
Glacier - 2nd form:
Poziom mocy: x10
Energia: x2
Wytrzymałość: x2
Siła fizyczna: x3


Czas używania: 10 tur (później utrata kontroli)
Glacier - 3rd form:
Poziom mocy: x50
Atak: x3
Obrona: x3
Energia: x3
Szybkość: x3
Wytrzymałość: x3
Siła fizyczna: x3
Zwinność: x3
Koncentracja: x3


Czas używania: dwie tury (później utrata kontroli)
Akcept.
Miłej gry.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.