Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : Previous  1, 2, 3  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 2 z 3]

26 Re: Projekt: AnRevolution on Wto Kwi 14, 2015 7:26 pm

Safari

avatar
Ryuuzoku
Ryuuzoku
"A ty chyba jesteś userem - częścią forum, nie"

Troche ciężko stwierdzić Berciu. Większość z was sama porobiła postacie jako sprity, grała też na pbfie (obecnie zdechł ten dział) i znacie się od lat. A moje postaci oficjalnie tu nie istnieją i nie brałam w niczym udział prócz paru konkursów.

Nie no, moge pomóc przecie :P
Tylko co byście chcieli bym wam zrobiła prócz screena startowego ?
W kwestii fejsów, to moge się domyślać, że Rayem użyje szablonu jednej czy dwóch mord :P przez co każda postać utraci na indywidualności wyglądu.

27 Re: Projekt: AnRevolution on Wto Kwi 14, 2015 9:43 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Mr.Bercikovsky napisał:(którego dyrektorem jest Rayem)
Jestem dyrektorem? o_O' Yay!

Yoh napisał:
Tylko co byście chcieli bym wam zrobiła prócz screena startowego ?
Twoja decyzja - jeżeli Rayem pójdzie na taki układ, to możesz zrobić facesety. Tego niestety będzie trochę więcej niż "w cholerę" xd
I tak miałem zamiar prędzej, czy później to na kogoś zrzucić xd Zresztą, widzieliście facestety Yoha i Rayema w moim wykonaniu na trailerze. Kicha. Nie pisałem póki co niczego do kogokolwiek na ten temat, by uznałem, że jest na to czas. Nie wiem jeszcze, jakich dokładnie "graficznych elementów gry" bym potrzebował, więc póki co niczego nie wymagam. Poza tym, nie sprawdziłem jeszcze jakiej rozdzielczości powinny być screeny, by najlepiej (czy nawet w ogóle) pasowały do rozdzielczości samej gry. Zrobię to jutro podobnie jak (mam nadzieję) wiele innych rzeczy, bo mam akurat dzień wolny od zapieprzu na studiach :P I tak, tego będzie naprawdę do "diabła i jeszcze trochę" jak to mawiał mój wykładowca - nie tylko dlatego, że postaci jest sporo, ale ponieważ też chcecie, by przy każdej transformacji zmieniał się ich wygląd. Cóż, ja też tego pragnę i postaram się to rozpracować.

Safari napisał:Troche ciężko stwierdzić Berciu. Większość z was sama porobiła postacie jako sprity, grała też na pbfie (obecnie zdechł ten dział) i znacie się od lat. A moje postaci oficjalnie tu nie istnieją i nie brałam w niczym udział prócz paru konkursów.
Podobnie jak w sytuacji Erika - teoretycznie timeskip jest na tyle odległy, że bezproblemowo mógłbym wprowadzić do gry twojego Safari, czy jakąkolwiek byś tam nie chciała postać. Warunek jest ten sam - wyślij mi pełną kartę postaci na PW ze wszystkimi technikami i przemianami, a jeśli chcesz, możesz nawet wyszczególnić konkretne relacje z innymi postaciami.

Safari napisał:Tylko co byście chcieli bym wam zrobiła prócz screena startowego ?
W kwestii fejsów, to moge się domyślać, że Rayem użyje szablonu jednej czy dwóch mord :P przez co każda postać utraci na indywidualności wyglądu.
Jak już wspomniałem, nie mam obecnie ŻADNYCH wymagań, czy wizji screenów, których chciałbym użyć w grze, czy jako ekranu startowego. Równie dobrze mogłabyś machnąć cokolwiek związanego z naszymi postaciami, czy światem gry i zwyczajnie wklepać do tego napis "AnRevolution" jako logo, ale jaki jest tego na chwilę obecną sens, jeżeli w przyszłości uznam, że mi to już nie odpowiada, czy coś. W tej kwestii lepiej poczekać, aż narodzą się jakieś pomysły w mojej głowie. A czasem rodzą się zdecydowanie zbyt szybko... Co do kwestii samych facestów, tutaj sprawa wygląda nieco inaczej i jeżeli masz czas i oczywiście ochotę pomóc, to do prac nad nimi mogłabyś przystąpić nawet od zaraz. A w sprawie szablonu... nie mam niczego takiego. Grafiki muszą mieć rozmiary 96x96 i powinny przedstawiać OC'ki z naszego starego PBFa (także podczas ich transformacji). Mogą to być nawet jakieś stare szkice, byle by style ich wykonania drastycznie się od siebie nie różniły. Mój jedyny wymóg, a raczej zalecenie? Niech linia oczu będzie w górnej połowie grafiki. Dlaczego? Interfejs walki, który niedawno wprowadziłem, a którego (przynajmniej w najbliższym czasie) raczej nie zmienię, ucina około połowę grafiki twarzy postaci na paski stanów. Widać to zresztą bardzo dobrze na filmiku. Pomijając ten fakt, mogą sobie stać twarzą do nas, bokiem, pod kątem, rozglądać w dowolnych kierunkach, mieć miny jakie tam chcą, a nawet stać całkowicie odwróceni cholernymi plecami - byle by dana postać była rozpoznawalna. Lista "bazowych" modeli została już podana a propo poszukiwanych spritów tych postaci. Co do przemian, którymi będą dysponować - możesz pytać o nie mnie lub autorów, gdyby grafiki były już nieaktualne lub ich wizerunek miał ulec zmianie.

Yoh, który chyba lubi wszystko wymieniać napisał:
- kilka wariantów Gi,
- kilka wariantów zbroi,
- Iesteriańska Zbroja,
- Iesteriański Kombinezon Bojowy,
- Blade of Soul (ekskluzywny dla: Shigeru Nakatoni),
- Brązowa zbroja Rysia (ekskluzywny dla: Woogy Roleyo),
- Złota zbroja Skorpiona (ekskluzywny dla: Woogy Roleyo),
- Worldwide Data Gatherer (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Silvia Sawako, Viego Insyendar, Kaylin Cemineya),
- kilka wariantów scouterów,
- Golden Crucifix (ekskluzywny dla: Silvia Sawako),
- Krzyż Quincy (ekskluzywny dla: Aki Kimura),
- Ubranie Quincy (ekskluzywny dla: Aki Kimura),
- Phoenix Amulet,
- Visored Mask (ekskluzywny dla: kilku postaci),
- Soul Calibur & Soul Edge (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Koszula Razera (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Wódka Gruzińska Twarzowa (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Razer Awate),
- kolczyki Potara,
- kilka wariantów Zanpakutou,
- kilka wariantów Hoi Poi,
- fasolki Senzu,
- Devil Soul,
- Angel Soul
Gi pewnie będzie, ale nie wiem ile wariantów. Na pewno nie więcej niż kilka.
Zbroje... tylko co przez to rozumiecie? To nie jest de facto typowa gra RPG z gatunku fantasy. Jeżeli macie na myśli kombinezony bojowe, czy pancerze ochronne to tak - parę powinno się pojawić. Erik nawet mi już kilka podesłał.
Iesteriańską zbroję i kombinezon bojowy zaliczę raczej do powyższych, ale pojawią się, spokojnie.
Blade of Soul był już zaplanowany podobnie jak krzyż/łuk quincy, czy złota zbroja skorpiona. Mam pewne obiekcje co do brązowej zbroi rysia, która należy co prawda do Boiana, ale niech najpierw Jata wypowie się na ten temat, a później podejmę decyzję.
WDG posługiwała się także Rosa - taki szczegół.
Nie jestem pewien co do tych skanerów. Niby pasowałyby kosmetycznie do klimatów gry, ale raczej by nie pokazywały statystyk wroga xd No, chyba, że uda mi się zmodyfikować jakiś skrypt, by pokazywał tylko odkryte cechy, a przypadku bossów - wcale.
Amulet feniksa nie jest naszyjnikiem Rayema. Yoh też taki dostał. Nie sądzę, by mógł jednorazowo "wskrzeszać" noszącego i potem się rozpadać, więc jego prawdziwa funkcja przepada. Jeżeli naprawdę chcecie, mogę go jednak wprowadzić jako błyskotkę.
Dla maski pustego mam dwa warianty nosicieli - osoby posiadające moce pustych (a w grze po ograniczeniu liczby form jest ich... 2? :/) lub osoby, które posiadają i posiadały owe moce (tu zakres byłby większy o parę postaci).
Kilka wariantów Zanpakutou? Podobnie jak ze zbrojami - nie rozumiem do końca. Jeżeli chodzi o osoby, które z nich korzystają, to i tak miały je dostać. Jeżeli macie na myśli coś innego, musicie mi to dokładniej wyjaśnić.
Hoi Poi? Nie widzę na daną chwilę dla nich zastosowania. Ewentualnie coś na wzór Xenoverse - kapsułka energii jako HP/EP potion. Albo jako "schowek" na środki transportu - o ile to możliwe.
Z senzu kwestia wygląda tak, że trzeba im nadać dokładniejsze zastosowanie, o czym wspomniałem wcześniej chyba przy odpowiedzi na komentarz Bercika. Nie wiem, czy faktycznie mogła by pełnić wiele funkcji na raz, ale pamiętajmy, że nawet magiczne fasolki nie powinny być zbyt OP.
Dusze anioła i demona jako 1-razowy przedmiot-buff? Jestem jak najbardziej za.
Reszta, której nie wymieniłem - nie mam zastrzeżeń lub miały się one znaleźć w grze już od początku moich planów.

Listą zajmę się jutro, znajdziecie ją pod koniec pierwszego posta. Jeżeli ktoś mi wyjaśni, jak stworzyć w poście tabelkę, będzie mogła mieć taką formę, jeśli byłaby dla was bardziej przejrzysta.

28 Re: Projekt: AnRevolution on Sro Kwi 15, 2015 1:03 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Wkracza naczelny narzekacz, lub jak kto woli - czepialski. Nie dziękujcie, od tego tu jestem :D

Safari napisał:Troche ciężko stwierdzić Berciu. Większość z was sama porobiła postacie jako sprity, grała też na pbfie (obecnie zdechł ten dział) i znacie się od lat. A moje postaci oficjalnie tu nie istnieją i nie brałam w niczym udział prócz paru konkursów.
Co do postaci - Rayem wyjaśnił te kwestię. Pomijam fakt znajomości - bo znając życie i tak nie wszystkie stare postacie pojawią się w grze(sam podsunąłem pomysł Rayemowi do kasacji pewnej osoby). Nie brałaś w niczym udziału poza konkursami? To skąd tyle postów nabiłaś? Czy ci sie to podoba jesteś tutejszym, pełnoprawnym userem - byłaś nim już po rejestracji ;)

Erik&Yoh napisał:- Koszula Razera (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Wódka Gruzińska Twarzowa (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Razer Awate),
O rly...
Wspomniałem o tym na początku - czy da sie ubierać postacie w stroje innych osób? A tu wyskakujecie z ekskluzywną koszulką? RLY? Jak dla mnie przedmioty ekskluzywne zależą od mocy postaci.
- Woogy chyba przyzywał zbroje.
- Shigeru materializował Blade of Soul
- WDG posiadali tylko JigenTankenka
- Aki był Quincy
Toteż ekskluzywna koszulka jak dla mnie nie pasuje. To samo z golden crucyfix... meh.
Wikipedia napisał:Ze względu na zbyt duże zapotrzebowanie rzadko spotykanych minerałów niezbędnych do stworzenia owego artefaktu, istnieje zaledwie sześć par.
Z tego co się orientuje ograniczają one jakoś prawdziwą naturę wampira... To nie znaczy, że nikt inny nie moglby ich założyć. Btw. Sandra też jest wampirem ;) Choć Rayem nigdy nie wspomniał, że te dwie panie będą postaciami grywalnymi, wiec nie wiem po co ten wywod ;/
Ale wódka? Mam nadzieje, że to był tylko taki mało śmieszny joke.

Rayem napisał:Nie jestem pewien co do tych skanerów. Niby pasowałyby kosmetycznie do klimatów gry, ale raczej by nie pokazywały statystyk wroga xd
Po prostu daj im inne zastosowanie. Niech przedmioty, których prawdziwe zastosowanie nie bedzie moglo byc odwzorowane w grze zwyczajnie podnoszą staty. Tak jak w Chrono Triggerze pierścionki czy naszyjniki.
Natomiast co do senzu - nie wiem czy tak sie da, ale najlepiej gdyby znokałtowanego tylko ocucały(bez przywracania dużej ilości HP), a kogoś bez tego stanu zwyczajnie leczyły. Nie wiem, albo jakoś rozbudować system samych fasolek - jakieś świeże fasolki, młode, dorodne. Cokolwiek.

Teraz coś od siebie - mam nadzieje, że nie zaniedbasz kwestii zwyczajnych NPC. W sensie, bedzie sporo mieszkancow miast, ludzi szwedajacych sie po rowninach, z ktorymi bedzie mozna pogadac, dostac od nich jakis item, albo nawet wykonac dla nich zadanie.
Miałem powiedzieć coś jeszcze... ale w trakcie wypadło mi z głowy ;/

@EDIT
Wiem! Pamiętam co chciałem powiedzieć. Chodziło mi o zbroje. Podałem Rysia tak tylko. Chodziło mi głównie o to, by było jakieś poziomowanie w grze. Bo głupio by było, gdyby Woog'y chodził w kamizelce pół gry a potem raptownie Złota zbroja. Dajmy coś pomiędzy - zbroję z brązu. A Rysia podałem tak zwyczajnie, bo dał ją nowej postaci. Nie miałem pojęcia co by chciał.

29 Re: Projekt: AnRevolution on Sro Kwi 15, 2015 1:48 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Mr.Bercikovsky napisał:
Erik&Yoh napisał:- Koszula Razera (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Wódka Gruzińska Twarzowa (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Razer Awate),
O rly...
Wspomniałem o tym na początku - czy da sie ubierać postacie w stroje innych osób? A tu wyskakujecie z ekskluzywną koszulką? RLY? Jak dla mnie przedmioty ekskluzywne zależą od mocy postaci.
- Woogy chyba przyzywał zbroje.
- Shigeru materializował Blade of Soul
- WDG posiadali tylko JigenTankenka
- Aki był Quincy
Toteż ekskluzywna koszulka jak dla mnie nie pasuje. To samo z golden crucyfix... meh.
Przeoczyłem te kwestie w poprzednim poście, dzięki.
Koszulka Razera na pewno nie będzie ekskluzywnym itemem, bo to tylko zwyczajne odzienie, nawet gdyby z nazwy faktycznie była to "Koszulka Razera" czy coś.
Wódka? Cóż, Woogy zwykle nosił piersiówkę - to tak jakby akcesorium do jego kompletu xd Nie widzę zatem przeciwwskazań, by się obecnie pojawiła. Ale nie jako przedmiot ekskluzywny, no bez przesady z nimi... :/
Co to tego przyzywania ekwipunku, to nie jest to takie głupie zwłaszcza, jeżeli dane wyposażenie było połączone z transformacją postaci. To jest akurat dobra baza pod wybór przedmiotów ekskluzywnych czy to dla danej/danych postaci, czy do auto-zakładania ich podczas przemian.
WDG i Złoty krucyfiks również nie wydają mi się być jakoś specjalnie wyjątkowe - to normalne rzeczy. Co najwyżej mogę im nadać jakieś dodatkowe (lub ukryte) właściwości dla odpowiednich postaci. Moim zdaniem to by miało większy sens. Btw. obie wymienione panie najprawdopodobniej będą postaciami grywalnymi. Taki spoiler.

Znowu Mr.Bercikovsky napisał:Natomiast co do senzu - nie wiem czy tak sie da, ale najlepiej gdyby znokałtowanego tylko ocucały(bez przywracania dużej ilości HP), a kogoś bez tego stanu zwyczajnie leczyły. Nie wiem, albo jakoś rozbudować system samych fasolek - jakieś świeże fasolki, młode, dorodne. Cokolwiek.
O tym właśnie pisałem. Ale myślę, że jednak zostawię fasolki jako Ultimate-Potion, a do ocucania będą służyły nasionka ;)

I znowu Mr.Bercikovsky napisał:Teraz coś od siebie - mam nadzieje, że nie zaniedbasz kwestii zwyczajnych NPC. W sensie, bedzie sporo mieszkancow miast, ludzi szwedajacych sie po rowninach, z ktorymi bedzie mozna pogadac, dostac od nich jakis item, albo nawet wykonac dla nich zadanie.
Cóż, ciężko powiedzieć, biorąc pod uwagę stan świata rozgrywki. Z pewnością jednak napotkamy podczas rozgrywki różne, inne postacie - czy to zwyczajnych ludzi, czy też nie. Na pewno będzie można z nimi porozmawiać, pohandlować, wykonać jakąś przysługę, czy nawet wyzwać do walki.

30 Re: Projekt: AnRevolution on Sro Kwi 15, 2015 2:23 pm

Jata

avatar
Moderator
Moderator
Czas na odpowiedź. Huh, trochę się tego nazbierało, więc będę odpowiadał po kolei w stylu Q&A, jak to Rayem nazwał :P

Ray napisał:Nie zrezygnowałem z języka ojczystego na rzecz angielskiego dlatego, bo chcę mieć większą rzeszę odbiorców także z innych krajów czy też dlatego, że w angielskim wszystko brzmi bardziej kozacko, bo to zresztą nie prawda. Zrobiłem to dlatego, żeby zachować spójność samego języka całej gry. Program jest w języku angielskim, co już samo narzuca mi język w pewnych kwestiach. Podobnie jest ze skryptami, których używam lub spróbuję wprowadzić, one także mają często narzucony język (ang/jpn), choć co prawda nie zawsze i to akurat można zmienić. Próbowałem co prawda wcześniej pracować na "polskiej" wersji programu z Twierdzy RPG Makera, ale tam pojawiają się za to napisy po japońsku, których już kompletnie nie jestem w stanie zrozumieć.
Przecież nawet jeśli program masz po angielsku to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby grę zrobić po polsku. Tym bardziej, że raczej zakładam, że całą bazę danych i tak zmieniasz (w sensie nie korzystasz z podstawowych itemów i skilli tylko robisz je od początku).
A co do polskiej wersji - razem z programem ściągasz projekt o nazwie "Baza danych". Tam cała ta baza, która normalnie obrasta krzaczkami, jest spolszczona. Tylko chmurki z podpowiedziami pozostają dżapańskie, jeśli o to chodzi, ale idzie się obejść bez nich.

Ray napisał:Co do wielokrotności obrażeń ataków, takie założenie było już od początku projektu. Wciąż jednak nie rozumiem do końca, dlaczego niektóre animacje pokazują się raz i lecą HP'ki, a inne powtarzają efekt za każdym razem nim odejmą punkty życia. Chciałbym się dowiedzieć, co na to wpływa i nauczyć się nad tym zapanować, by walka lepiej się prezentowała. Co do samej fuzji, była robiona tylko i wyłącznie na pokaz i nie jestem pewien, czy w ogóle wprowadzę taką możliwość do gry. Nawet, gdybym opanował jak wprowadzić taką zdolność w życie. Obecnie i tak tylko te silniejsze postacie potrafią się fuzjować, a robienie ich jeszcze silniejszymi poprzez możliwość fuzji wydaje mi się zbędna i... krzywdzące dla samego gameplay'u. Co najwyżej mógłbym to zastosować dla dzieciaków, choć i tak jeszcze muszę tą kwestię przemyśleć.
Nie jestem pewny czy czytałeś instrukcję wewnątrz skryptu :P Tam masz instrukcje jak modyfikować niektóre jego elementy. To, o czym piszesz, najprawdopodobniej zależy od notetagów przy poszczególnych skillach. Jeśli wprowadzisz przy którymś
Kod:
<one animation>
to animacja będzie zawsze pojedyncze, niezależnie od ilości trafień.

Ray napisał:Moim zdaniem takie warianty jeżeli chodzi o sloty ekwipunku są najbardziej odpowiednie. Broń nie jest wymagana. Jeżeli jakaś postać z żadnej nie korzystała, nie będę jej niczego narzucał na siłę. Przedmioty i tak nie będą dawały aż takiego kopa do statystyk, by sprawiało to większą różnicę. Tak sądzę, przynajmniej na chwilę obecną. Co do samej różnorodności przedmiotów... myślę, że ubieranie Maxa w bezrękawnik Shigeru i tak byłoby wykonalne. Nie planowałem przystosowywać ekwipunków do danych postaci AŻ TAK rygorystycznie. Naturalnie, pewne przedmioty lub ich typy mogą być ekskluzywne dla wybranych postaci, lecz nie będzie ich raczej zbyt wielu. Jeżeli natomiast chodzi o same statystyki przedmiotów... Raczej nie będziecie wszyscy latać z koszulą Rosy (cholera wie, co od niej wszyscy chcecie) tyle, że z innymi statystykami. Dodatkowych epitetów też raczej nie będę dodawał typu: "Odlotowa super-duper kamizelka Woogiego", bo to najzwyczajniej w świecie głupie. Ale zawsze mogę im dopisywać do nazw +1, 2, 3, itd.! Ha! Żartuję... Recolory to też dosyć lamerski pomysł. Wyglądy postaci w grze raczej nie będą się zmieniały, ale ich ekwipunek zawsze może. Raczej postawię tutaj na różnorodność samych przedmiotów i wyciągnę je z różnych kompletów strojów, jakie miały okazje nosić nasze postacie, czy chociażby te "ulubione kurtki", uniformy, stroje treningowe, kombinezony bojowe, czy nawet zbroje. Jeżeli takich było mało, hej, zawsze możecie rzucić jakimś pomysłem! Graficy będą mnie za to nienawidzili... choć i tak planowałem taki zabieg od samego początku. Tyle, że jeszcze im o tym nie powiedziałem... <.< Co do samego nazewnictwa bez ikonek... naaaaaah. Wolę jak coś widać od razu, jestem wzrokowcem i spora część z Was zapewne również :P
Jasna sprawa, że takie rozwiązanie jest najlepsze. Jasna sprawa, że graficy Cię za nie zabiją xd

Ray napisał:Jak już wspomniał Jata, tak. Jeżeli chcecie, nie miałbym nic przeciwko takiemu rozwiązaniu. Problem jest jeden - opcja ta sprawia, iż za postacią lidera podąża CAŁA drużyna, a nie tylko np. wybrana do składu 4. Wyobraźcie sobie teraz end-game'ową sytuację, gdzie drużyna liczy ponad... nie wiem, na przykład 10 osób i wszystkie podążają za tobą na mapie. Jak dla mnie to trochę absurdalne, dlatego nie zdecyduję się wprowadzić takiego systemu dopóty, dopóki nie będziecie tego naprawdę chcieli i nie znajdę skryptu, który ogranicza widoczny na mapie team do wybranego party.
Korzystasz ze skryptu zwiększającego ilość osób w drużynie? Jesteś pewny, że będzie latała cała ta ekipa, a nie tylko wybrana 4? Jak możesz to podeślij mi link do tego skryptu, może tam coś wyłapię :P

Ray napisał:Wiem o tym bardzo dobrze, problem pojawił się, gdy zastosowałem nowy skrypt systemu walki - po wgraniu tych lamersko zrobionych przeze mnie na próbę facesetów. W przyszłości przy ich "produkcji" będę pilnował, by oczy i ogółem twarz znajdowała się mniej-więcej na tej samej wysokości, co domyślny faceset użyty pod postać Ryu. Co zabawniejsze, zauważyłeś to, ale nie zauważyłeś tego błędu, gdzie koszt użycia techniki, pokrywa się z jego nazwą:
Dodam coś jeszcze - pasek ATB jest w innej odległości od paska EP, niż EP od HP. Oczywiście nie przeszkadza to aż tak bardzo, ale jeśli spróbujesz poszerzyć paski to HP zostanie częściowo zakryty przez EP. Sprawdzałem :P

Ray napisał:Nie rozumiem za bardzo, o co Ci chodzi. Jeżeli masz na myśli, żeby stworzyć nieco większe grafiki postaci na obrazku rozmiarów np. 64x64, to nie sądzę by to było jakieś...  super-efektywne. Poza tym, z tego co kojarzę, grafiki "dużych potworów" są w takich właśnie rozmiarach i nie obracają się profilem podczas poruszania :/
Chodzi mi o to, że łatwiejsze do zrobienia i, wg mnie, ładniejsze byłyby odrobinę większe charsety.
Grafiki dużych potworów nie mają profili i tyłu dlatego, że nie mają profili i tyłu. Po prostu twórcy programu byli leniwi :P

Ray napisał:Szczerze, to robienie mapek jest dla mnie chyba jednym z najprzyjemniejszych zajęć podczas robienia tej gry, więc - choć skilla w tym jakiegoś specjalnego nie mam - wolałbym się tym samemu pobawić. Z drugiej strony, ułatwiłoby mi to prace, więc chętnie bym skorzystał tej propozycji, kiedy zajdzie taka potrzeba lub w ogóle nie będę już ogarniał. Mapki możesz przesłać, nawet jeśli ich nie wykorzystam, może podsuną mi jakieś ciekawe pomysły na podobne, czy zupełnie odmienne lokacje ;)
As u wish, daj znać jakbyś zmienił zdanie.

Ray napisał:Nie wiedziałem o tym. Z drugiej strony, niewiele mi to pomogło, bo po przejściu w tryb pełnoekranowy obraz zaczyna zwyczajnie migać i na ułamek sekundy rozrzucać czarne pasy po całym ekranie. Nie wiem, czy to u mnie jest coś nie tak, czy też nie. W każdym razie wolę poczekać, aż znajdę do tego odpowiedni skrypt lub sam to jakoś rozpracuję w opcjach programu.
Mi tam działa normalnie ;/ Fakt, że na większych rozdzielczościach obraz jest zwyczajnie brzydki, bo rozciągnięty.

Ray napisał:#1: Jako, że spora część zainteresowanych chciała by gra została stworzona po polsku, mam do Was następujące pytanie: Biorąc pod uwagę szczegół, o którym wspomniałem przy decydowaniu się na wyborze języka angielskiego, nadal jesteście za tym, aby gra była właśnie po polsku? Jeżeli tak, dajcie mi znać w tych paru kwestiach i nie wiem, wybierzcie jedno, zaznaczcie "X", czy coś:
1. Wszystko po polsku. Koniec. Kropka. []
2. Wszystko, co się da po polsku. []
3. Tylko dialogi, opisy przedmiotów i skill'ów po polsku. []
4. Tylko dialogi, nazwy przedmiotów, opisy przedmiotów i skill'ów oraz bazowy interfejs w menu po polsku. []
5. Inne rozwiązanie [] (komentarz - jakie?)
Ja tam jestem za opcją nr 1. No, może poza nazwami technik (i niektórych nazw przedmiotów) :P Choć w Xenoversie podoba mi się próba ich przetłumaczenia (czasami niezbyt udana próba, ale zawsze) to tutaj mogłoby to być za trudne tym bardziej, że nie Ty je wszystkie wymyślałeś.

Ray napisał:Weźcie jedynie pod uwagę, że gra będzie miała wówczas mieszane języki lub prace nad nią wydłużyć się mogą diametralnie, by udało się dosłownie wszystko spolszczyć.
E tam diametralnie. Spolszczenie kilku podstawowych skryptów Yanfly'a, które widziałem u Ciebie, zajęło mi jakieś 15 minut :P Z niektórymi może być trochę ciężej, ale wszystko jest do zrobienia :)

Ray napisał:#2: Gra jest robiona przez usera dla userów, więc chcę, by jak najwięcej szczegółów pasowało jak największej ilości osób (no i mnie...). Skoro równie duża liczba osób zwróciła uwagę na samo wyposażenie, mam do Was kolejne pytanie: Z czego powinien się składać ekwipunek naszych postaci? Sama broń i ubiór? A może jeszcze jakiś dodatek do tego? Nie? Dajcie mi znać w postaci krótkiej, ogólnej listy typu:
Broń
Coś
(więcej coś'ów)
Ubiór
Coś
(więcej coś'ów)
lub wybierzcie jeden z przykładów, który podałem, odpowiadając na Wasze pytania. Myślę, że wymyślony przeze mnie i wyjaśniony wcześniej system mający zróżnicować ekwipunek w grze, wydaje się Wam sensowny i przystaniecie na to ;)
Na ten element gry nie mam żadnego ciśnienia, ale moja luźna propozycja to:
* Broń
* Ubiór (góra)
* Ubiór (dół)
* Akcesoria
* (ewentualnie) Akcesoria 2

Safari napisała, bo to ona, a ten czasownik na prawo kłamie napisał:Tylko co byście chcieli bym wam zrobiła prócz screena startowego ?
Myślę, że jest mnóstwo rzeczy, które mogłabyś zrobić, więc sama wybierz co wolisz :) Np. ekran tytułowy, facesety, battlery (grafiki przeciwników), a nawet panoramy. Pomijam jakieś inne, pojedyncze grafiki, które mogą się do projektu przydać.

Ray napisał:Mam pewne obiekcje co do brązowej zbroi rysia, która należy co prawda do Boiana, ale niech najpierw Jata wypowie się na ten temat, a później podejmę decyzję.
Racja, to Boian jest Ryszardem. Woogy był tylko Skorpionem, chociaż kiedyś myślałem jakie zbroje spośród brązowych i srebrnych bym mu przydzielił. Jeśli zależy Ci na stopniowaniu - możesz zrobić brązową Hydry, srebrną Oriona i złotą Skorpiona. Jeśli nie i wolisz trzymać się tego, co było w Genao - ja nie mam obiekcji.
+ Woogy miał miecz - Espacran. Właściwie chyba nawet nigdy z nie nie skorzystał, ale miał xD

Ray napisał:Nie jestem pewien co do tych skanerów. Niby pasowałyby kosmetycznie do klimatów gry, ale raczej by nie pokazywały statystyk wroga xd No, chyba, że uda mi się zmodyfikować jakiś skrypt, by pokazywał tylko odkryte cechy, a przypadku bossów - wcale.
Jest bardzo fajny skrypt na skanowanie przeciwników autorstwa Yanfly'a (który ogólnie ma mnóstwo zajebistych skryptów do VXAce, a z części z nich już korzystasz) - nazywa się Enemy Target Info. Można dzięki niemu samemu decydować kogo i jak da się zeskanować. Idealne rozwiązanie dla scouterów wg mnie, sprawdź sobie.

Bercik napisał:Natomiast co do senzu - nie wiem czy tak sie da, ale najlepiej gdyby znokałtowanego tylko ocucały(bez przywracania dużej ilości HP), a kogoś bez tego stanu zwyczajnie leczyły.
I uważam, że to jest najlepsze rozwiązanie. A jestem prawie pewien, że da się to zrobić. Przy okazji, można też po prostu ograniczyć ilość posiadanych senzu przez bohaterów i nie dawać im całego wymiaru fasolek (pozdro, Yoh xd), tylko pojedyncze sztuki.

Uffffff, to chyba tyle xD

Generalnie mam propozycję - może powołać ekipę i zrobić subforum dla tego projektu (jak dla Rangnaroka)? Do tego teamu należałby ofc Rayem, wszyscy graficy, pomocnicy, konsultanci (avonu) :P Co Wy na to? Bo w pojedynczym temacie zaczyna się robić burdel xd

@edit
Rayem mnie wyprzedził ze swoim postem ;/

Ray napisał:Wódka? Cóż, Woogy zwykle nosił piersiówkę - to tak jakby akcesorium do jego kompletu xd Nie widzę zatem przeciwwskazań, by się obecnie pojawiła. Ale nie jako przedmiot ekskluzywny, no bez przesady z nimi... :/
Piersiówka Woogyego była mu niezbędna do wykonania techniki Drunker Devastation Wave. Taki mały pomysł na kolejny specjalny item do gry ;)
Btw, ciekawostka: przy aktualizacji karty (której nie zdążyłem zrobić, bo rest) miała pojawić się także w jego ekwipunku papierośnica ze specjalnymi jointami do wykonania techniki Smoker Shock Wave xd

31 Re: Projekt: AnRevolution on Sro Kwi 15, 2015 3:59 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Jataman napisał:Przecież nawet jeśli program masz po angielsku to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby grę zrobić po polsku. Tym bardziej, że raczej zakładam, że całą bazę danych i tak zmieniasz (w sensie nie korzystasz z podstawowych itemów i skilli tylko robisz je od początku).
A co do polskiej wersji - razem z programem ściągasz projekt o nazwie "Baza danych". Tam cała ta baza, która normalnie obrasta krzaczkami, jest spolszczona. Tylko chmurki z podpowiedziami pozostają dżapańskie, jeśli o to chodzi, ale idzie się obejść bez nich.
Właśnie, że niektórych szczegółów gry NIE DA się zmienić mimo, iż nie korzystam z podstawowych itemów i skilli jak to napisałeś. Mogę ściągnąć ponownie polską wersję z Twierdzy RPG Makera z tą całą bazą danych, ale słowo daję - jeżeli znajdę tam choć 1 japoński znaczek, którego nie będzie się dało zmienić programem lub nawet skryptem, to wywalam ten szajs i wracam do pracy na mojej zaufanej angielskiej wersji.

Jataman napisał:Nie jestem pewny czy czytałeś instrukcję wewnątrz skryptu :P Tam masz instrukcje jak modyfikować niektóre jego elementy. To, o czym piszesz, najprawdopodobniej zależy od notetagów przy poszczególnych skillach. Jeśli wprowadzisz przy którymś
Kod:
<one animation>
to animacja będzie zawsze pojedyncze, niezależnie od ilości trafień.
Zawsze czytam instrukcje każdego pobranego skryptu, żeby mieć świadomość, co mogę zmienić. Tego fragmentu zupełnie nie zauważyłem, choć analizowałem skrypt jakieś 10 raz. Dzięki.

Jataman napisał:Korzystasz ze skryptu zwiększającego ilość osób w drużynie? Jesteś pewny, że będzie latała cała ta ekipa, a nie tylko wybrana 4? Jak możesz to podeślij mi link do tego skryptu, może tam coś wyłapię :P
Nie, póki co żadnego tego typu skryptu nie pobierałem. Już działa należycie i pokazuje jedynie wybrane party. Możliwe, że była to wina błędu programu.

Jataman napisał:Dodam coś jeszcze - pasek ATB jest w innej odległości od paska EP, niż EP od HP. Oczywiście nie przeszkadza to aż tak bardzo, ale jeśli spróbujesz poszerzyć paski to HP zostanie częściowo zakryty przez EP. Sprawdzałem :P
Zauważyłem, ale nic w tej kwestii nie robiłem. Uznałem po prostu, że są to dwa zupełnie inaczej działające paski stanów: HP&EP/ATP. Jedyne co bym w tej kwestii zmienił, to wielkość czcionki samego "ATP" o 1 czy 2 rozmiary by lepiej pasował do "HP" oraz "EP".

Jataman napisał:Chodzi mi o to, że łatwiejsze do zrobienia i, wg mnie, ładniejsze byłyby odrobinę większe charsety.
Grafiki dużych potworów nie mają profili i tyłu dlatego, że nie mają profili i tyłu. Po prostu twórcy programu byli leniwi :P
Znajdź mi przykładowe (i oczywiście działające w VX Ace) sprity tak wykonanych postaci, to potem się już będziemy dogadywać z obsadą graficzną odnośnie ich dokładniejszego wykonania. Przypominam tylko, że wówczas różnica w wielkości postaci nie powinna być zbyt duża ze względu chociażby właśnie na tilesety i realizm gry. Postać wielkości drzewa? Nope.

Jataman napisał:Mi tam działa normalnie ;/ Fakt, że na większych rozdzielczościach obraz jest zwyczajnie brzydki, bo rozciągnięty.
Pomijam ten fakt, u mnie po prostu gra klatkuje, a sam obraz szaleje. Myślałem, że to kolejny błąd programu, który sam się naprawi, ale ciągle wygląda tak samo :<

Jataman napisał:E tam diametralnie. Spolszczenie kilku podstawowych skryptów Yanfly'a, które widziałem u Ciebie, zajęło mi jakieś 15 minut :P Z niektórymi może być trochę ciężej, ale wszystko jest do zrobienia :)
Świetnie! Będziesz mi spolszczał skrypty, jak mnie będzie przy tym szlag trafiał xd

Jataman napisał:+ Woogy miał miecz - Espacran. Właściwie chyba nawet nigdy z nie nie skorzystał, ale miał xD
Wiem, pamiętam. Może w końcu będzie miał okazję ;)

Jataman napisał:Przy okazji, można też po prostu ograniczyć ilość posiadanych senzu przez bohaterów i nie dawać im całego wymiaru fasolek (pozdro, Yoh xd), tylko pojedyncze sztuki.
Maksymalną ilość senzu w ekwipunku można ograniczyć, bo widziałem to w skrypcie (albo jednym z tych, których używam, albo w jakimś innym). Poza tym i tak raczej nie będą do pozyskania w ilościach OVER 9000!, co najwyżej do znalezienia, zdropienia (jako super-duper rzadki loot) lub kupienia w pojedynczych ilościach.

Jataman napisał:Jest bardzo fajny skrypt na skanowanie przeciwników autorstwa Yanfly'a (który ogólnie ma mnóstwo zajebistych skryptów do VXAce, a z części z nich już korzystasz) - nazywa się Enemy Target Info. Można dzięki niemu samemu decydować kogo i jak da się zeskanować. Idealne rozwiązanie dla scouterów wg mnie, sprawdź sobie.
Znalazłem go właśnie dzisiaj, szukając różnych innych skryptów. Zassałem go, niedługo zacznę z nim eksperymentować ;)

Jataman napisał:Generalnie mam propozycję - może powołać ekipę i zrobić subforum dla tego projektu (jak dla Rangnaroka)? Do tego teamu należałby ofc Rayem, wszyscy graficy, pomocnicy, konsultanci (avonu) :P Co Wy na to? Bo w pojedynczym temacie zaczyna się robić burdel xd
Ofc, że ja! Jestem dyrektorem! Bercik tak powiedział! ;< Ale na poważnie: To już nie leży w mojej mocy, ani kompetencjach. Ja tylko rzuciłem pomysłem, zbieram ludzi i robię grę. Co Wy zamierzacie z tym faktem uczynić, to już inna sprawa. Choć przyznaję, trochę robi się tu bajzel...

P.S.
A właśnie! Skoro mamy już tak wszystko spolszczać, to szczegóły takie jak statystyki (HP, EP, STR itd.) i nazwy przedmiotów (bez technik, bo to się ni chuja nie sprawdzi) też mają być po polsku (PŻ, PE, Siła itd.), czy zostawić je angielskie? Piszcze.

32 Re: Projekt: AnRevolution on Sro Kwi 15, 2015 8:03 pm

Aki

avatar
Jounin
Jounin
Łooooooo, w końcu coś napiszę! 
Ale nie chce mi się cytować, więc nie będzie tak długo xdd.
 
Na początek się pochwalę moim Akioszkiem, którego zrobiłem ostatnio, wzorując się na Shigerowatym Joha (wiem, że to nie cud pixelozy, więc liczę, Johu, że na niego spojrzysz i go poprawisz, jak będziesz miał czas czy coś ;c) 


Co do przedmiotów ekskluzywnych, to zgadzam się z Bercikiem, że powinny mieć związek z mocą danej postaci. Jakoś teraz nic mi nie przychodzi na myśl, co mógłbym dopisać do zamieszczonej już listy... 

Jeśli chodzi o język, to uważam, że najważniejsze jest to, żeby dialogi były w języku polskim, choć miło byłoby grać w grę, w której wszystko jest spolszczone (oczywiście oprócz technik, przemian itd.). Więc jak mam wybierać, to byłbym za: "3. Tylko dialogi, opisy przedmiotów i skill'ów po polsku." albo "4. Tylko dialogi, nazwy przedmiotów, opisy przedmiotów i skill'ów oraz bazowy interfejs w menu po polsku."; choć oczywiście nie obraziłbym się, gdyby - tak jak wcześniej powiedziałem - wszystko byłoby spolszczone ;p  

Co do wyposażenia to najbardziej przemawia do mnie wersja Ługeja:
* Broń
* Ubiór (góra)
* Ubiór (dół)
* Akcesoria
* (ewentualnie) Akcesoria 2

No i ogólnie to fajnie byłoby, gdybyś skończył :c. Będę próbował pomóc, o ile w czymkolwiek dałbym radę pomóc ;/.

33 Re: Projekt: AnRevolution on Czw Kwi 16, 2015 6:53 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Wódka? Cóż, Woogy zwykle nosił piersiówkę - to tak jakby akcesorium do jego kompletu xd Nie widzę zatem przeciwwskazań, by się obecnie pojawiła. Ale nie jako przedmiot ekskluzywny, no bez przesady z nimi... :/
Dobra, mniejsza o ekskluzywne przedmioty ale wódka powinna być - mimo wszystko, gra ma przecież być również nieco humorystyczna, nie? O ile dobrze pamiętam, był moment, w którym stworzyłem dla Yoha "Styl Pijanego Złodzieja" - wypicie wódki mogłoby zwiększać na przykład zręczność czy jakąś podobną statystykę, a wpływać negatywnie na coś innego. Nie tylko w jego przypadku, ale również bohaterów czy bohaterek, którzy posiadali podobne techniki lub umiejętności po spożyciu większych ilości alkoholu. W zależności od nich, buffy lub debuffy byłyby inne.
Z senzu kwestia wygląda tak, że trzeba im nadać dokładniejsze zastosowanie, o czym wspomniałem wcześniej chyba przy odpowiedzi na komentarz Bercika. Nie wiem, czy faktycznie mogła by pełnić wiele funkcji na raz, ale pamiętajmy, że nawet magiczne fasolki nie powinny być zbyt OP.
Zakładając, że linia fabularna, którą mi opisałeś, nie ulegnie większym zmianom to status śmierci nie ma większego sensu - podobnie jak ożywianie za pomocą smoczych kul. Fasolki Senzu proponuję pozostawić jako potężny środek leczący, nic ponadto. Do ożywiania postaci, które zdarzyło się uśmiercić podczas walki widzę dwa rozwiązania. Stosunkowo proste, de facto.

  1. Postać
    Umożliwić pewnym postaciom przywracanie martwych członków ekipy do życia - w tym przypadku, doskonałym sprzymierzeńcem byłaby na przykład Silvia, która posiada takową umiejętność. Nie wiem jak wygląda sprawa z innymi, ale to rozwiązanie byłoby fajne, gdyby gracz nie chciał wydawać pieniędzy lub zabrakłoby mu...
  2. Wywar z fasolek Senzu
    Przekazujesz jakiemuś NPC odpowiednią ilość fasolek Senzu, a on tworzy dla Ciebie wywar, który wylewasz na martwego towarzysza broni, czy coś. Takim NPC mogłaby być na przykład Bogini Życia, która w starej odsłonie miała czasami dość znaczący wpływ na przebieg fabuły. Oczywiście, w "druidkę" zabawiałaby się po wykonaniu dla niej jakiegoś zadania.

Ale wódka? Mam nadzieje, że to był tylko taki mało śmieszny joke.
Nawet jeżeli nie byłby to przedmiot ekskluzywny, co w sumie rzeczywiście nie ma większego sensu, to patrz wyżej. Wprowadzenie wódki byłoby nieco humorystycznym posunięciem, ale wielu postaciom może dawać chwilowe buffy lub debuffy.
Z tego co się orientuje ograniczają one jakoś prawdziwą naturę wampira... To nie znaczy, że nikt inny nie moglby ich założyć. Btw. Sandra też jest wampirem
W przypadku zbyt potężnych wampirów, ograniczały ich prawdziwą moc do takiego stopnia, by nie stwarzały one zagrożenia dla otoczenia. Jeżeli nie są przedmiotem ekskluzywnym to widzę dla nich nieco inne zastosowanie - dają potężnego buffa postaciom, których "rasą" jest wampir.
Nie wiem, albo jakoś rozbudować system samych fasolek - jakieś świeże fasolki, młode, dorodne.
• niedojrzałe fasolki - 15%
• młode fasolki - 30%
• świeże fasolki - 60%
• dorodne fasolki - 80%
• eliksir z pięciu fasolek - 100%
• wywar z dziesięciu fasolek - zniknięcie statusu "zwiedza Zaświaty" xd
W Genao były przecież postacie, którym w pewnym momencie rzuciły się na głowę takie indywidua jak Frieza, Cell, Buu, Brolly czy Janembuu - ta ekipa pojawiła się praktycznie w tej samej chwili. Nie oszukujmy się - na takich opów pojedyncza świeża fasolka nie zadziała w 100%. Między innymi dlatego na przestrzeni lat opracowano eliksir z kilku magicznych fasoli. Jakieś zastrzeżenia?
O tym właśnie pisałem. Ale myślę, że jednak zostawię fasolki jako Ultimate-Potion, a do ocucania będą służyły nasionka
Patrz: wyżej.
Rzecz jasna, z grafikami byłoby więcej zabawy, ale i rozgrywka stałaby się bardziej urozmaicona.
I uważam, że to jest najlepsze rozwiązanie. A jestem prawie pewien, że da się to zrobić. Przy okazji, można też po prostu ograniczyć ilość posiadanych senzu przez bohaterów i nie dawać im całego wymiaru fasolek (pozdro, Yoh xd), tylko pojedyncze sztuki.
Patrz: wyżej.
Generalnie mam propozycję - może powołać ekipę i zrobić subforum dla tego projektu (jak dla Rangnaroka)? Do tego teamu należałby ofc Rayem, wszyscy graficy, pomocnicy, konsultanci (avonu) Co Wy na to? Bo w pojedynczym temacie zaczyna się robić burdel xd
Ha! Oczywiście, mógłbym to zrobić. Jasne, że tak...
Ale będę chujem i pozostawię kwestię stworzenia sub-forum w rękach waszego ulubionego sucharmistrza. Viecie już kogo zaspamować prywatnymi wiadomościami. Nie zwlekajcie ani chwili dłużej! Do dzieła!
A właśnie! Skoro mamy już tak wszystko spolszczać, to szczegóły takie jak statystyki (HP, EP, STR itd.) i nazwy przedmiotów (bez technik, bo to się ni chuja nie sprawdzi) też mają być po polsku (PŻ, PE, Siła itd.), czy zostawić je angielskie? Piszcze.
Nie mam zdania. Takie detale nie zrobią mi różnicy podczas rozgrywki, więc zostawię tą kwestię innym.
Dlaczego ja? ;c
Jak będę miał chwilę, poprawię go. Powoli muszę się zbierać za modele postaci, tak czy siak.

Podstawowy set górnych części ubiorów, plus kilka przedmiotów jakie zmieściły się w skali 24x24 i mogą być przydatne.

Pytanie do wszystkich: planowaliście jakieś zmiany designu na przestrzeni tych 7-8 lat?
Pytanie do Rayema: kiedy demo? xD







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

34 Re: Projekt: AnRevolution on Czw Kwi 16, 2015 3:28 pm

Erik

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Rayem napisał:
Mr.Bercikovsky napisał:
Erik&Yoh napisał:- Koszula Razera (ekskluzywny dla: Razer Awate),
- Wódka Gruzińska Twarzowa (ekskluzywny dla: Yoh Atsuko, Razer Awate),

Wspomniałem o tym na początku - czy da sie ubierać postacie w stroje innych osób? A tu wyskakujecie z ekskluzywną koszulką? RLY? Jak dla mnie przedmioty ekskluzywne zależą od mocy postaci.
- Woogy chyba przyzywał zbroje.
- Shigeru materializował Blade of Soul
- WDG posiadali tylko JigenTankenka
- Aki był Quincy
Toteż ekskluzywna koszulka jak dla mnie nie pasuje. To samo z golden crucyfix... meh.
Przeoczyłem te kwestie w poprzednim poście, dzięki.
Koszulka Razera na pewno nie będzie ekskluzywnym itemem, bo to tylko zwyczajne odzienie, nawet gdyby z nazwy faktycznie była to "Koszulka Razera" czy coś.
Wódka? Cóż, Woogy zwykle nosił piersiówkę - to tak jakby akcesorium do jego kompletu xd Nie widzę zatem przeciwwskazań, by się obecnie pojawiła. Ale nie jako przedmiot ekskluzywny, no bez przesady z nimi... :/
Co to tego przyzywania ekwipunku, to nie jest to takie głupie zwłaszcza, jeżeli dane wyposażenie było połączone z transformacją postaci. To jest akurat dobra baza pod wybór przedmiotów ekskluzywnych czy to dla danej/danych postaci, czy do auto-zakładania ich podczas przemian.
WDG i Złoty krucyfiks również nie wydają mi się być jakoś specjalnie wyjątkowe - to normalne rzeczy. Co najwyżej mogę im nadać jakieś dodatkowe (lub ukryte) właściwości dla odpowiednich postaci. Moim zdaniem to by miało większy sens. Btw. obie wymienione panie najprawdopodobniej będą postaciami grywalnymi. Taki spoiler.

Ja napisałem że tylko soul calibour i soul edge byłyby dla mojej postaci ekskluzywne, no i ewentualnie ta wódka. Cóż przynajmniej z Joszakiem rozreklamuje nasz produkt pośród graczy :P

EDIT
Zrobiłem po kilka wersji tego samego, może się przyda.

35 Re: Projekt: AnRevolution on Czw Kwi 16, 2015 5:49 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Dobra, za modele postaci na razie się nie biorę - decyzja dyrektora projektu.
Fajnie byłoby, gdyby każda wersja kolorystyczna zbroi miała jakiś unikatowy dodatek. Naramienniki, kombinezon pod spodem czy też nieco zmodyfikowany wzór.
Ale to decyzja twórcy - mogę się zająć armorkami pod tym kątem, o ile mi na to pozwoli. Kwestię detektorów zostawię reszcie użytkowników. Do wyboru, do koloru, jak widać xd







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

36 Re: Projekt: AnRevolution on Czw Kwi 16, 2015 9:25 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Yoh napisał:Do ożywiania postaci, które zdarzyło się uśmiercić podczas walki widzę dwa rozwiązania. Stosunkowo proste, de facto.

  1. Postać
    Umożliwić pewnym postaciom przywracanie martwych członków ekipy do życia - w tym przypadku, doskonałym sprzymierzeńcem byłaby na przykład Silvia, która posiada takową umiejętność. Nie wiem jak wygląda sprawa z innymi, ale to rozwiązanie byłoby fajne, gdyby gracz nie chciał wydawać pieniędzy lub zabrakłoby mu...
  2. Wywar z fasolek Senzu
    Przekazujesz jakiemuś NPC odpowiednią ilość fasolek Senzu, a on tworzy dla Ciebie wywar, który wylewasz na martwego towarzysza broni, czy coś. Takim NPC mogłaby być na przykład Bogini Życia, która w starej odsłonie miała czasami dość znaczący wpływ na przebieg fabuły. Oczywiście, w "druidkę" zabawiałaby się po wykonaniu dla niej jakiegoś zadania.

Postacie i tak będą posiadały różne zdolności, m.in.: buffy, debuffy, nakładające różnego rodzaju statusy na przeciwników, zdolności leczące, usuwające negatywne statusy (w tym przypadku to tylko idea, wyjdzie w praniu), czy nawet te do "wskrzeszania" sojuszników. Nie wszystkie osobistości, bo nie wszystkie się do tego nadają, czy nadawały w starym pbfie, ale będą wśród nich takowi "support'ci".

Yoh napisał:W przypadku zbyt potężnych wampirów, ograniczały ich prawdziwą moc do takiego stopnia, by nie stwarzały one zagrożenia dla otoczenia. Jeżeli nie są przedmiotem ekskluzywnym to widzę dla nich nieco inne zastosowanie - dają potężnego buffa postaciom, których "rasą" jest wampir.
Trochę mindfuck. Skoro krucyfiksy blokowały wampirze moce, to czemu mają dawać wampirom buffy?

Yoh napisał:• niedojrzałe fasolki - 15%
• młode fasolki - 30%
• świeże fasolki - 60%
• dorodne fasolki - 80%
• eliksir z pięciu fasolek - 100%
• wywar z dziesięciu fasolek - zniknięcie statusu "zwiedza Zaświaty" xd
W Genao były przecież postacie, którym w pewnym momencie rzuciły się na głowę takie indywidua jak Frieza, Cell, Buu, Brolly czy Janembuu - ta ekipa pojawiła się praktycznie w tej samej chwili. Nie oszukujmy się - na takich opów pojedyncza świeża fasolka nie zadziała w 100%. Między innymi dlatego na przestrzeni lat opracowano eliksir z kilku magicznych fasoli. Jakieś zastrzeżenia?
O ile system jest całkiem sprawiedliwy, to samo nazewnictwo w niektórych przypadkach mi nie odpowiada. Z pewnością wezmę ten pomysł pod uwagę, ale spróbuję opracować coś innego, by system potionów nie opierał się wyłącznie na samych alternatywach senzu :P
Poza tym... Janemba*
Janembuu - albo Gąbka jak lubiłem na niego mawiać - pojawił się zupełnie w innej sadze. Taki szczegół :P
Yoh napisał:Ha! Oczywiście, mógłbym to zrobić. Jasne, że tak...
Ale będę chujem i pozostawię kwestię stworzenia sub-forum w rękach waszego ulubionego sucharmistrza. Viecie już kogo zaspamować prywatnymi wiadomościami. Nie zwlekajcie ani chwili dłużej! Do dzieła!
You dick! Nie no, żart. Już mówiłem, mnie to tam wszystko jedno, więc nie interweniuję w tej sprawie. Jeżeli chcecie, proszę bardzo, spamujcie biednego Viegosława na PW czy Skypie. Macie moje błogosławieństwo, czy coś. Whatevah.

Yoh napisał:Pytanie do wszystkich: planowaliście jakieś zmiany designu na przestrzeni tych 7-8 lat?
Pomijając alternatywne stroje postaci? Aktualnego Rayema masz na 5-combo obrazku z dA. Tego z nie-czarnymi włosami, dłuższym od saiyańskiego (i nie brązowym) ogonem i opaską na ramieniu. Rosa praktycznie nic się nie zmieniła, Tagiru też nie.

Yoh napisał:Pytanie do Rayema: kiedy demo? xD
C- C- C- C-Co?! Ż-Że co?! Że jak?! Jakie demo?! Gdzie?! Teraz?! Dopiero trailera dostałeś! Jakie demo?! Gdzie?! N-Nie! Nie. Nie wymagaj ode mnie zbyt wiele. Jestem tylko studentem, który wybrał sobie najgorszy okres zapierdolu na studiach i przygotowań do poprawy matury na rekrutację :( N-Nie. No po prostu nie :/ Nawet czasu na wrzucenie listy potrzebnych grafik nie mam, a co dopiero wykreowania gry do etapu dema. Przynajmniej na razie... A! I listę postaram się sporządzić jutro wieczorkiem, jak już wrócę do domu. I nie będę się musiał martwić cholernymi laborkami z chemii...

Yoh napisał:Fajnie byłoby, gdyby każda wersja kolorystyczna zbroi miała jakiś unikatowy dodatek. Naramienniki, kombinezon pod spodem czy też nieco zmodyfikowany wzór.
Ale to decyzja twórcy - mogę się zająć armorkami pod tym kątem, o ile mi na to pozwoli. Kwestię detektorów zostawię reszcie użytkowników. Do wyboru, do koloru, jak widać xd
To akurat dobry pomysł. Od razu zamówienie ode mnie - niech ciemny zielony kombinezon wygląda jak ten Bardock'a z DBM (a wiem, że czytasz, więc ogarniesz ;)). Mogło by się to tyczyć również skanerów, nadając im różnorodność podobną do tej z DBO czy najnowszej kinówki DBZ lub samą świeżość (chociażby jak te ich 3 wersje (od starego do nowego modelu) w DB Xenoverse).

37 Re: Projekt: AnRevolution on Pią Kwi 17, 2015 5:49 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Trochę mindfuck. Skoro krucyfiksy blokowały wampirze moce, to czemu mają dawać wampirom buffy?
Skoro klucz francuski to narzędzie, to czemu miałoby służyć jako grzechotka? xD
Próbuję znaleźć dla nich inne zastosowanie bo głupio byłoby, gdyby Silvia musiała je ściągać za każdym razem by przejść na wampirzą formę. Po drugie, nie wiem czy taki zabieg jest w ogóle możliwy. Po trzecie, pozostaje kwestia powrotu do "naturalnej" postaci. Jaki kretyn zakładałby kolczyki postaci, która po ich zdjęciu zyskuje potężnego boosta, nie spalającego teoretycznie ani grama energii? xd
Rzecz jasna, poza mną - ja bym podziwiał jej naturalny wygląd, który stworzyłem dbając o każdy detal, ot co!
To akurat dobry pomysł. Od razu zamówienie ode mnie - niech ciemny zielony kombinezon wygląda jak ten Bardock'a z DBM (a wiem, że czytasz, więc ogarniesz ). Mogło by się to tyczyć również skanerów, nadając im różnorodność podobną do tej z DBO czy najnowszej kinówki DBZ lub samą świeżość (chociażby jak te ich 3 wersje (od starego do nowego modelu) w DB Xenoverse).
Sponio. Jak będę miał chwilę wolną po robocie, to się z tym pobawię.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

38 Re: Projekt: AnRevolution on Pią Kwi 17, 2015 10:45 am

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Yoh napisał:Pytanie do wszystkich: planowaliście jakieś zmiany designu na przestrzeni tych 7-8 lat?
Poza tym, że dzieci na pewno będą starsze... to raczej niewielkie zmiany. Czej, liczę. Mayu miała hmmm 7 lat(+ rok za sprawą RoSaT). Czyli 8. Akcja dzieje się po 7-8 latach... moja dziewczynka ma już 16 lat! Jak to szybko czas zapierdala. W takim razie Rin(Co ja z nią począ, gdy szedłem do RoSaT? Nie mówcie, żem wziął ją ze sobą... kurwa, wziąłem 2 letnie dziecko do HTC -_-) Czyli Rin ma 3 po zakończeniu pierwszego TB... ma 11 lat, zajebiście. I teraz...

Rin Poza tym, że nie jest już biało-niebiesko głową a posiada włosy zbliżone bardziej do Shigeru to niewiele...
- Stary design posiada, ale w nim nie chodzi, więc wystarczą itemki. - czyli czarna, krótka spódniczka z łańcuchem, niebieska bluzeczka pod czarną kamizelką(to chciałbym najlepiej na jednym itemie, zamiast oddzielnie kamizelkę i bluzkę)itp. -Wygląd! Trzecia wersja ubranka
- Nowy design - czarne spodnie... biały bezrękawnik(to czy z żebrami czy bez nie ma większego znaczenie. Ale lepiej chyba bez, bo skoro jedna grafika owego już powstała nie ma sensu.) Tak ma też sie prezentować w grze(jako sprit) - Wygląd!

Mayu Niewiele, w zasadzie nowa jak i stara wersja różnią się praktycznie niczym. Wygląd! To czy będzie miała długie, czy krótkie spodnie... Albo czy górna część stroju będzie żółta albo pomarańczowa, nie ma znaczenia chyba. Juz chyba nic ważnego nie mam do dodania... No może poza tym, że ma chłopaka(?) któremu nie zaktualizowałem nadal wyglądu. I nie mam żadnego konkretnego pomysły na nowe ubrania dla niego... Takashi Iwahara Tak, włosy miały być podobne do tych Shigeru. Wątpię, aby się pojawił, ale jak już wypisuję wszystkie zmiany, to wszystkie...

Arisa Ciagle to samo z niewielkimi dodatkami, które zrobiłą Safcia na rysunku. Zajebisty zwisajacy pas. Białe elementy przy zakończeniach tego czegoś na przedramionach. choć wyczuwam, że coś takiego cieżko będzie zrobić w tak małej skali.
Wygląd!
Fajnie by też było, gdyby gdzieś w grze pojawił się jej stary design w formie itemków. Chodzi mi o ten biały top na czarnej koczulce. Wygląd!

Sandra Poza lepszym wyglądem włosów to nic. Wygląd!

Keiji O ile się pojawi fajnie gdyby chodził w dwóch wersjach - zależnie od sytuacji/fabuły etc.
1. W płaszczu z kapturem - tak, żeby widać było tylko twarz.
2. W normalnym swoim ubranku.
Wprawdzie po rozpadzie The Fate - do którego by zapewne doszło prędzej czy później miałem mu zmienić wygląd, ale nadal nie wiem na jaki. Tak samo nie wiem co z tą maską, którą przywdział przed TB. Wiem jedynie, że dwoje ludzi z The Fate postanowiło nie opuszczać go i dalej trwać w trio pod pierwotną nazwą - Emiko Sugase i Seiryu Nishimura. Czyli trzyosobowe The Fate. To chyba tyle. Wątpię szczerze, że to postaci się pojawią czy coś(tak samo wątpie w pojawienie się Keijiego), no ale wypadałoby je dać, żeby potem nie było niespodzianek xd


Znając życie, Maxiu albo nie odpisze albo nie ma wyglądów własnych postaci... Dlatego tez napiszę o Hanako. Po tym jak zabujała się w Kazuo(a on chyba w niej) a przed tym jak miała/mieli iść do RoSaT zrobiłem jej nowy wygląd. Nie wiem tylko co na to Maxiu. Czy mu to pasuje itd. Tak samo nie wiem czy wgl. Kazuo i Hanako będą w grze. Ale siostrę Maxa zrobiłem - Wygląd!

Co do dziecka Maxa i Arisy... zdawało mi się, ze czytałem iż się wcale nie pojawi. Może to i trochę lepiej? Nie mamy nadal wybranego imienia. A co dopiero mówić o wyglądzie. A przypominam, ze miałoby już jakieś 6/8 lat. Także ten...

To chyba tyle!

39 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Kwi 18, 2015 10:05 am

Rayem

avatar
KOX
KOX
Yoh napisał:Skoro klucz francuski to narzędzie, to czemu miałoby służyć jako grzechotka? xD
Cholera wie. Nie ja wymyślam takie określenia, jeżeli chodzi o narzędzia.

Yoh napisał:Jaki kretyn zakładałby kolczyki postaci, która po ich zdjęciu zyskuje potężnego boosta, nie spalającego teoretycznie ani grama energii? xd
Zawsze mogę sprawić, by bez nich ta energia była spalana. Ha? Ha! Your mind blew up!

Mr.Bercikovsky napisał:Co do dziecka Maxa i Arisy... zdawało mi się, ze czytałem iż się wcale nie pojawi. Może to i trochę lepiej? Nie mamy nadal wybranego imienia. A co dopiero mówić o wyglądzie. A przypominam, ze miałoby już jakieś 6/8 lat. Także ten...
Raczej 7 lat, jak już. Czy ja tak napisałem? Pomyślmy... Na pewno nie, że nie pojawi się w grze. Prędzej, że jej/jego osoba ukaże się w niej później. Więc... tak... do roboty kreatywności! xd

Pomijając to, zgadnijcie, kto zapomniał wczoraj zrobić listy potrzebnych grafik? Kto? No kto? No pewnie, że ja xd Ale na szczęście moja pamięć działa pomimo lekkiego opóźnienia i za jej utworzenie zabiorę się zaraz po skończeniu tego posta. Zakładam więc, że gdy większość z was będzie go czytać, pierwszy post będzie już po edycji i będzie zawierał ową listę na swoim końcu :P

40 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Kwi 18, 2015 2:25 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Zawsze mogę sprawić, by bez nich ta energia była spalana. Ha? Ha! Your mind blew up!
A co stanie się z postacią, jeżeli bez kolczyków cała jej energia zostanie spalona? Wróci do "bazowej formy", do której może powrócić jedynie po założeniu kolczyków, które na powrót ograniczą jej moc? Ha? HA! Your mind blew up! A tak całkowicie serio, właśnie dlatego próbuję znaleźć dla tego przedmiotu inne zastosowanie w grze. Ogólnie rzecz biorąc, "pieczętują" wampirzą formę Silvii, która - uwaga - jest jej oryginalną postacią. Spalanie jakiejkolwiek energii jest więc bez jakiegokolwiek sensu.


Zbroje zmodyfikowane ogólnie, zaś detektory pod kątem cieniowania. Tak jak poprosiłeś, stworzyłem również trzy wersje zbroi na wzór tej, którą nosi Bardock z DBM. Smoczy radar narysowałem od nowa. Nie wiem jednak, czy lepsza jest wersja ze sznureczkiem, czy może bez niego. Dodałem również patelnię, lol.

I nie, nie było u mnie innej postaci. Nie liczę Yui Tsumiko, która występuje tylko w opowiadaniu.
Nie jestem co do tego pewien, ale Yuki i Mayu nie są rówieśniczkami?







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

41 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Kwi 18, 2015 3:46 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Dobra, olać teraz te krucyfiksy, będziemy się martwić, jak Silvia wejdzie do akcji xd

Yay! Bardock Armor! Yay! ^^
Dzięki za Twoją pracę :) Teraz tylko muszę wybrać kilka z nich... cholera... ... ... ... Tak... Dobra. Pewnie! Róbcie więcej pierdyliardów (2) wariantów jednego przedmiotu, żebym musiał się męczyć, który wybrać! Dzięki :<
No, ale przynajmniej ze scouterami nie będę miał takich prob-... God damn it.
Ale przynajmniej radar wybrałem bez problemowo! Ha! Tak, wersja ze sznureczkiem jest lepsza.
Mam nadzieję, że lubisz robić patelnie, Yoh, bo łącznie będzie ich 5 :P

I tak, formalnie dziewczynki były rówieśniczkami, ale jak Bercik sam wspomniał, Mayu była z nim w RoSaT, przez co minął dla niej dodatkowy rok.

42 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Kwi 18, 2015 4:32 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Okej, okej. Pora coś dodać... znowu. Po pierwsze, radziłbym dopisac przy postaciach, która do kogo należy - skoro safari ma robić facesety. Biedna nie bardzo orientuje się, który OC jest czyj. Kiedy rysowała mnie rzygającego Yohem narysowała Maxa. Pomijam fakt, że myliła Maxia z Maximusem, bo wszyscy to robią. Chodzi mi tylko, aby wiedziała do kogo się zwrócić z tym, jak dana postać wygląda.

Rayem napisał:- Takashi Iwahara (wiek: 16 lat)
Niewiele to zmienia, ale lat ma 17. Chyba... w założeniu miał być o rok starszy od Mayu już po TB. Przedstawiłbym jego historię, ale nie wiem czy nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie.

Zauważyłem też w przedmiotach Semmies. Nie spisywałem go, bo uznałem za głupie dodawanie czegoś w rodzaju "soczewki" do spisu itemów, no ale cóż... skoro Rayem tak zarządził to niech będzie. Choć chyba nigdy nie miało to swojego wyglądu - no dobra, może kiedyś zrobiłem coś krzywego w paincie, ale na 100% już tego nie mam. Mogę podać jedynie wygląd po włączeniu dodatkowych funkcji - tak, chodzi tu o samo oko i te kilka kółek.

Dodatkowe itemy? Shigeru posiadał książkę pustą w środku, którą tylko on potrafił czytać. No i oczywiście nieśmiertelny odtwarzacz MP3, który powędrował z nim do boskiego sądu xd Pewnie niewiele zmieni to w rozgrywce, ale stwierdziłem je wypisać.

Wracając do scouterów - mam nadzieje, że pamiętacie o tym na dwoje oczu z najnowszej kinówki.

Zbroja Iesteriańska - kilka wersji, które zrobiłem już jakiś czas temu.

(radze komuś zapisac, bo ostatnio IV dość szybko kasuje)
Pierwsza wersja damska to Hana(żona Scizora), pierwsza męska natomiast to Scizor(tak samo jak ostatnia).
Nie jest to do końca to, co obecnie siedzi mi w głowie, ale najnowszy projekt dłuuuuuuugo nie ujrzy światła dziennego. Zwłaszcza, że pewnie będę chciał go dopracowywać co chwilę.

Co do dziecka Arisy i Maxa - nie będę się narazie spieszył. Wiem, że prace są na wczesnym etapie, więc nie widzę sensu w wymyślaniu imienia i wyglądu na szybko. Nie mam pomysłu, więc nic na siłę. Postaram się jednak niebawem to zmienić.

Zapomniałem o czymś?

[j]Podepnę się tutaj, bo mogę. I nie chcę spamić krótkimi, mało wnoszącymi do tematu postami.
Już mi się nie chce bawić w Q&A, a padło tu już tyle długich postów od mojego ostatniego, że nie ogarniam. Więc jeśli komukolwiek na cokolwiek miałem jeszcze odpowiedzieć - przypomnijcie mi. Może być przez PW.[/j]

43 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Kwi 18, 2015 5:42 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Mr.Bercikovsky napisał:Po pierwsze, radziłbym dopisac przy postaciach, która do kogo należy - skoro safari ma robić facesety. Biedna nie bardzo orientuje się, który OC jest czyj. Kiedy rysowała mnie rzygającego Yohem narysowała Maxa. Pomijam fakt, że myliła Maxia z Maximusem, bo wszyscy to robią. Chodzi mi tylko, aby wiedziała do kogo się zwrócić z tym, jak dana postać wygląda.
Info dodane. Zapisałem Twoje postacie i Maxa razem, bo... bo wiem, że tak w sumie to ty nad nimi pracowałeś, pomimo, że należą do niego.

Mr.Bercikovsky napisał:Niewiele to zmienia, ale lat ma 17. Chyba... w założeniu miał być o rok starszy od Mayu już po TB. Przedstawiłbym jego historię, ale nie wiem czy nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie.
Skoro takie miało być założenie - poprawione.

Mr.Bercikovsky napisał:Zauważyłem też w przedmiotach Semmies. Nie spisywałem go, bo uznałem za głupie dodawanie czegoś w rodzaju "soczewki" do spisu itemów, no ale cóż... skoro Rayem tak zarządził to niech będzie. Choć chyba nigdy nie miało to swojego wyglądu - no dobra, może kiedyś zrobiłem coś krzywego w paincie, ale na 100% już tego nie mam. Mogę podać jedynie wygląd po włączeniu dodatkowych funkcji - tak, chodzi tu o samo oko i te kilka kółek.

Dodatkowe itemy? Shigeru posiadał książkę pustą w środku, którą tylko on potrafił czytać. No i oczywiście nieśmiertelny odtwarzacz MP3, który powędrował z nim do boskiego sądu xd Pewnie niewiele zmieni to w rozgrywce, ale stwierdziłem je wypisać.
Cóż, możesz mnie nazwać głupim, ale wygląd Semmies wyobrażałem sobie właśnie jako taką błękitnawą soczewkę z jakimś symbolem xd Poza tym, MP3? Proszę cię, w planach miałem MP4! W sumie to dobrze, że o tym wspomniałeś, bo zapomniałem jej tam dopisać... A MP3 jeszcze rozważę, spokojna głowa :P

Mr.Bercikovsky napisał:Wracając do scouterów - mam nadzieje, że pamiętacie o tym na dwoje oczu z najnowszej kinówki.
A no właśnie! Yoh, zjebałeś :< Przerób na niego jakoś ten niebieski wariant, bo i tak nie wiem, co z nim począć xd

Mr.Bercikovsky napisał:Co do dziecka Arisy i Maxa - nie będę się narazie spieszył. Wiem, że prace są na wczesnym etapie, więc nie widzę sensu w wymyślaniu imienia i wyglądu na szybko. Nie mam pomysłu, więc nic na siłę. Postaram się jednak niebawem to zmienić.
I bardzo dobrze, nic na siłę. Ich szkrab raczej się nie pojawi na początku gry, nad którym zresztą dopiero (czy może raczej jeszcze) siedzę.

44 Re: Projekt: AnRevolution on Pią Kwi 24, 2015 7:27 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Halo, alo przyjaciele! Jak wam idzie?
Grafiki... skrypty... rysunki?
Cisza nastała niefajna. Róbcie coś tam.

45 Re: Projekt: AnRevolution on Pią Kwi 24, 2015 10:07 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Prace nad grą wciąż idą, ale... dosyć mozolnie bym powiedział. Myślę, że to przez powrót "starego" PBFa - większość zainteresowanych pracuje teraz nad kreowaniem swoich kart postaci. Ja zresztą również tyle, że nad grą wciąż siedzę w wolnych chwilach. Co robię? Cóż, głównie ustalam statystyki dla każdej postaci, by między bohaterami zachować jakiś balans. Poza tym, ustalam mnożniki wszystkich transformacji, a jest ich naprawdę sporo. W dodatku każdą z nich muszę traktować z osobna.
W kwestii grafik... od ostatniej porcji "składników" od Yoha nie otrzymałem żadnych nowych prac ani na PW, ani na Skypie.

Myślę, że gdy PBF znowu ruszy, ludzie będą mieli więcej czasu (ja również) i prace nad grą ponownie nabiorą tempa :) Na chwilę obecną jednak będziemy się musieli pogodzić z pewnym zastojem ograniczeniem szybkości tworzenia gry, za co Was przepraszam.

46 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Cze 06, 2015 9:05 pm

Erik

avatar
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
To co, już po grze?

47 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Cze 06, 2015 11:00 pm

Rayem

avatar
KOX
KOX
Tak jak napisałem wcześniej, powrót do "starego" pbfa kompletnie spowolnił pracę nad grą. Nie mówię tu tylko o sobie, bo kartę mam już od pewnego czasu gotową (oprócz historii, bo są opcjonalne, a nie chce mi się tego pisać), ale również o pozostałych osobach, które zgodziły się pomóc w projekcie (głównie od strony graficznej). Jak mam wolną chwilę i nie sieję Mordoru w Xenoversie, to coś tam staram się postępować w pracach, ale przyznam, że o obecnej sytuacji ciężko jest mi zrobić więcej od map lokacji i innych niewymagających wiedzy na temat Waszych postaci rzeczy. Nie wiem, czym dokładnie miałyby się posługiwać poszczególne OCki na "end-game", więc nie bardzo wiem, jakie przemiany i skille im wprowadzać.

Cóż więcej mogę powiedzieć? Prace nad grą idą tak jak innych nad kartami postaci do pbfa, a że idą nie najszybciej, na to już, niestety, nic nie poradzę :P

48 Re: Projekt: AnRevolution on Nie Cze 07, 2015 9:18 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Cóż więcej mogę powiedzieć? Prace nad grą idą tak jak innych nad kartami postaci do pbfa, a że idą nie najszybciej, na to już, niestety, nic nie poradzę
Dodatkowo, od strony graficznej dość długo stoimy w miejscu, bo nie miałem do Dnia Dziecka czasu się zabrać nawet za coś prostego. Jeszcze kilka dni, by posprzątać ten burdel i może wrócę do normalnego trybu pracy - tj. 10:00 - 18:00. Mam nadzieję, że wtedy ruszę i z kartami postaci, i z pomocą do projektu gry :P







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

49 Re: Projekt: AnRevolution on Sob Cze 20, 2015 10:08 pm

Mr.Bercikovsky

avatar
KOX
KOX
Będę nachalny... ale jak tam prace?
Chociaż te najmniejsze poprawki od czasu do czasu wrzucaj(bo wiem, że ciągle coś robisz). Niech temat żyje. Może ludzie od grafik się ogarną. Zrób znowu hype. Na PBF'a i tak już nic nie robisz. sesja albo ci się skończyła, albo kończy. I'm hungry. Feed me more!

50 Re: Projekt: AnRevolution on Nie Cze 21, 2015 9:27 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Nachalny Bercik jest... Bercikiem.
Mimo wszystko, na dobrą sprawę sam chciałbym wiedzieć o choćby minimalnych poprawkach. Wena mnie opuściła i jak na razie, stoję w miejscu - spróbuj to zmienić jakimiś nowinkami na temat gry :c







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 2 z 3]

Idź do strony : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.