Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Brygada RR on Sob Sie 08, 2015 10:57 am

Rayem

avatar
KOX
KOX
Imię: Raymond
Nazwisko: Uruka
Ksywka: Rayem
Wiek: nieznany
Rasa: half-saiyan
Pochodzenie: Wyspa Dante; Terra

Poziom mocy: 100.000 PL
Reputacja: 

Wizerunek postaci:


Statystyki: (1000)
Atak: 195
Obrona: 100
Energia: 256
Szybkość: 159
Inteligencja: 77
Siła fizyczna: 72
Koncentracja: 141

Usposobienie: Neutral Good

Osobowość:
Na pozór dosyć spokojna, wyważona osoba. Sympatyczny, wesoły, działający instynktownie. Jednak jego wojownicza natura powoduje, że toczy walki z przyjemnością. W walce wręcz jest niemalże geniuszem, gdyż już od dziecka miał smykałkę do tejże dziedziny walki. Pojedynki woli toczyć na osobności, by nie narażać innych, a w szczególności bliskich i niewinnych ludzi. Uwielbia starcia z silniejszymi od siebie przeciwnikami, kiedy to ma okazję się wykazać, lecz również dobrze zabawić. Gdy światu lub ludziom zagraża niebezpieczeństwo jest gotów porzucić dotychczasowe zajęcia i stanąć w ich obranie, kładąc na szali własne życie. Nawet w trudnych sytuacjach zwykł nie tracić poczucia humoru. Stara się myśleć pozytywnie, a nawet drwić z przewagi przeciwnika. Nie łatwo jest go całkowicie wyprowadzić z równowagi, lecz swoją prawdziwą moc ujawnia dopiero w gniewie. Ekstremalne przeżycia i silne emocje mogą udowodnić, że jest silniejszy niż się wydawało.

Obecne cele:
- Chronić świat.
- Zasłużyć sobie na tytuł bohatera.
- Szukać nowych wyzwań.
- Stać się pełnoprawnym bogiem.
- Zostać patronem Terry.
- Zreformować boski świat.
- W pełni opanować wszystkie swoje moce i osiągnąć limit.
- Zhybrydyzować wszystkie swoje moce i przekroczyć limit.
- Nauczyć Horora aportowania.
- Spłodzić syna.

Ukończone cele:
- Zrewanżować się Amane.
- Poznać prawdziwą naturę Ertrota.
- Pożegnać się z mocami shinigami i pustego, by móc się skupić na naturalnych zdolnościach.
- Zakochać się.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Ekwipunek:
Telefon komórkowy - jeden z najnowszych obecnie modeli tego typu urządzeń. Dzięki seriom modyfikacji i wgrania programów hakerskich, posiada wiele ciekawych funkcji, jakich normalny telefon mieć nie powinien.
Kapsułka Hoi Poi z patelnią - kapsułka z dosyć... nietypową zawartością. Niewielu wie o posiadaniu przez młodzieńca tej kapsułki, a tym bardziej o celu, dla którego ją przy sobie nosi.
Fasolki senzu (x12) - magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zapasy energii.
Amulet feniksa - prezent za wykonane zadanie w piekle. Wewnątrz amuletu znajdują się łzy feniksa. Ożywia osobę, która aktualnie go nosi, lecząc przy tym również wszelkiego rodzaju obrażenia. Przedmiot jest jednorazowego użytku.
Devil Soul - pochodzenie nieznane. Niewielka, czerwona kulka, po zmiażdżeniu której użytkownik na krótki okres czasu dostaje potężnego wzmocnienia do atrybutów związanych z ofensywą. Przedmiot jednorazowego użytku.
Smoczy radar - urządzenie służące do namierzania Smoczych Kul, co bardzo pomaga w ich skompletowaniu. Młodzieniec nie oddał tego przedmiotu właścicielowi, przez co stał się on jego własnością.

Zdolności bierne:
Mistrzostwo Kamehameha - dzięki nabytym doświadczeniom, a przede wszystkim latom ciężkich treningów, Rayem do perfekcji opanował technikę sławnej fali uderzeniowej Boskiego Mistrza. Teraz, nawet najsłabsza wystrzelona przez Urukę fala cechuje się wielką mocą. Z powodu ogromnego ryzyka i wielkiej siły destrukcji, ich użycie zostało ograniczone do ostateczności.

Zdolności naturalne:
Władza nad pogodą - naturalna zdolność, jaką chłopak posiadał od urodzenia. Naukę korzystania z tego daru rozpoczął jednak dopiero po poznaniu swojej boskiej natury. Nie korzystając z żadnych transformacji, jest w stanie np. wywołać deszcz, huragan i burzę lub rozpogodzić niebo. W swej boskiej postaci możliwości te ulegają znacznemu poszerzeniu - jest w stanie np.: manipulować temperaturą otoczenia, wywołać opady śniegu, gradu, a nawet deszczu ognia.

Zdolności nabyte:
Clothes Beam - promień, który materializuje lub naprawia odzież. Wbrew pozorom to całkiem pomocna umiejętność.
Ripper - umiejętność wzmacniająca Ki Cannon. Umożliwia ona trwałe niszczenie komórek zdolnych do regeneracji.
Fusion Dance -  zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.
Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Miracle Step - zaawansowana technika szybkiego poruszania się.
Instant Transmission - technika służąca do wykrywania energii innego wojownika, a następnie umożliwiająca przeniesienie się do niego. Biegle opanowana umożliwia teleportację do dowolnego miejsca, o którym się pomyśli, a które znajduje się w obrębie danej przestrzeni.

Techniki fizyczne:
Nope! - nieprzewidywalna kontra na dowolnego rodzaju akcję przeciwnika.
Rayem Punch - szybki cios w twarz o zaskakująco dużej sile.
Slice & Dice - wielokrotna seria szybkich cięć przy pomocy broni białej (lub nie tylko...). Atak zwieńczony jest w dosyć efektywny sposób, poprzez rzut orężem i przeszycie nim przeciwnika, a następnie złapaniu go i szybkiemu wyprowadzeniu ostatecznego cięcia.

Techniki fizyczne z użyciem energii:
Spirit Sword - otoczenie dłoni energią, tworzącą ostrze o różnej długości.
Soaring Dragon Strike - potężny podbródkowy, którego siła została zwiększona energią Ki. W efekcie, uderzeniu towarzyszy błękitna smuga energii, przypominająca kształtem smoczą głowę.
Dragon Fist - przeszycie przeciwnika na wylot przy pomocy zgromadzonej w pięści energii. W trakcie uderzenia zwykle odnosi się wrażenie, iż przez cel przelatuje szarżujący smok.

Techniki energetyczne:
Ki Cannon - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidocznej dla oka, czystej energii Ki.
Energy Shield - rodzaj frontalnej bariery służącej do ochrony siebie lub innych.
Galactic Donut - energetycznie pierścienie unieruchamiające przeciwnika. Siłę ucisku można z każdą chwilą kontrolować, a także doprowadzić do detonacji owych tworów.
Gekiretsu Madan - seria iskrzących pocisków, których rozmiary oraz moc wzrastają, gdy użytkownik jest zdenerwowany.
Masenko - złota fala energetyczna. Choć moc tej techniki nie jest aż tak ogromna, siła z jaką naciera na cel, czyni ją ciekawym wariantem obronnym, bądź możliwością kontrataku.
Burning Attack - kula energii sprawiająca wrażenie płonącej, która powoduje sporą eksplozję. Technika musi być poprzedzona serią szybkich gestów rękami.
Heat Dome Attack - użytkownik otacza się kopułą Ki, a następnie wystrzeliwuje potężny słup złotej energii, mający na celu znajdującego się nad użytkownikiem oponenta.
Big Bang Attack - kula energii, która po zetknięciu się z celem wywołuje ogromnych rozmiarów eksplozję.
Maximum Flasher - skoncentrowana wiązka energii Ki o złotej barwie, wywołująca spory wybuch.
Final Shine Attack - jedna z najpotężniejszych technik wykonywanych przy pomocy jednej ręki. Jej barwa graniczy w odcieniach zieleni i błękitu. Powoduje ogromne szkody, zaś jej ładowaniu towarzyszy charakterystyczny świst.
Final Flash - potężna, złota fala energetyczna, mogąca obrócić w nicość niemalże wszystko. Jej ładowaniu mogą towarzyszyć różne anomalie pogodowe - na przykład wichury, wyładowania elektryczne i atmosferyczne, powstanie ogromnego krateru pod użytkownikiem, czy nawet zaćmienie. Techniki tej należy używać z rozwagą, gdyż nawet minimalny błąd może być potworny w skutkach.
Stardust Breaker - tęczowa kulka, przybierająca po złapaniu postać gwiazdek. Po trafieniu w cel dokonuje rozpadu ciała przeciwnika oraz oczyszczeniu jego duszy z negatywnej energii. Idealna do niszczenia demonów i innych złych stworzeń, lecz na skutki działania techniki trzeba zaczekać to kilka sekund.
Kamehameha - technika fali uderzeniowej o niebieskiej barwie. Jej siła zależy od czasu ładowania oraz użytej mocy.
Instant Kamehameha - połączenie technik Instant Transmission oraz Kamehameha. Polega na przeniesieniu się chwilę przed wystrzeleniem fali uderzeniowej.
Super Kamehameha - znacznie potężniejsza wersja zwykłej fali uderzeniowej. Jej ogromna siła zależy od czasu ładowania oraz użytej mocy.
Supernova - olbrzymia kula energii, na którą wpływ ma także energia termiczna znajdująca się w okolicy. Pobierając ciepło, może doprowadzić do chwilowego oziębienia otoczenia. W zależności od czasu ładowania i użytej mocy, atak może być bardziej lub mniej destrukcyjny.

Transformacje:

Super Saiyan
Jako half-saiyan, Raymond posiada możliwość transformacji w Super Wojownika. Ponieważ osiągnął tą formę już w wieku dziecięcym, za sprawą treningów zdołał przyzwyczaić do niej organizm na przestrzeni lat. Jest to dopiero pierwszy, najbardziej podstawowy poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a dzięki treningom i częstemu z niej korzystaniu, zużycie energii jest wręcz nieodczuwalne.

-----------------------------------------------------------------------

Imię: Horor
Wiek: nieznany
Rasa: chowaniec
Pochodzenie: Polana stworzeń; Świat bogów

Poziom mocy: 43.000 PL
Reputacja: 

Wizerunek postaci:


Statystyki: (430)
Atak: 169
Obrona: 16
Energia: 61
Szybkość: 48
Inteligencja: 40
Siła fizyczna: 32
Koncentracja: 64

Usposobienie: Lawful Evil

Osobowość:
Na pozór energiczny, lekko postrzelony i przyjacielski chowaniec. W rzeczywistości jednak ukrywa on swoją prawdziwą naturę ze względu na swojego pana. Lubi krwawe rozwiązywanie problemów i w sporach często opowiada się za brutalnością. Nie jest jednak aż tak pracowity, na jakiego wygląda. Nie lubi brudzić sobie rąk i preferowałby, gdyby to ktoś inny odwalał za niego całą robotę. Pomimo swojej skrywanej krwiożerczości posiada dość elokwencji, by grać rolę znakomitego dyplomaty. Niestety, z tego daru korzysta jedynie, gdy zostanie o to poproszony.

Obecne cele:
- Strzec Rayema.
- Uzyskać możliwość przemiany.
- Namówić bogów do gry w piłkę nożną.
- Nie dać się nauczyć aportowania.

Ukończone cele:
- Spotkać swego pana.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Zdolności bierne:
Głód - Horor powinien żywić się głównie istotami władającymi elektrycznością oraz wiatrem. Wówczas, absorbuje on część ich mocy, na stałe zwiększając swoją siłę.

Zdolności naturalne:
Invisibilibity - poprawnie, nazwa tej zdolności winna brzmieć "Invisibility", lecz Horor woli nazywać ją po swojemu. Pozwala ona chowańcowi pozostać ukrytym w eterze, będąc niedostrzegalnym dla zmysłów, a słyszalnym jedynie dla tych, kogo uzna on za sojuszników.
Fear the Predator - ruch psychologiczny, polegający na zastraszeniu ofiary samym spojrzeniem. Efekt użycia tej zdolności jest widoczny, gdy ślepia użytkownika zaczynają świecić na czerwono. Ciężko powiedzieć, co dokładnie widzi lub wyobraża sobie ofiara tej techniki.
Beast Mode - Horor ujawnia swoją prawdziwą moc oraz prawdziwe oblicze. Ceną korzystania z pełni sił nie jest jednak pobór energii, lecz możliwa utrata świadomości i przyjęcie kontroli przez dzikie instynkty.

Zdolności nabyte:
Lightning - przemiana w błyskawicę, dzięki czemu można szybko się przemieszczać, unikać obrażeń, a także sprawnie je zadawać.
Defibirllator - bardzo korzystna technika, gdyż dzięki niej można ocalić komuś życie.
Deployment - umiejętność do teleportacji między światem żywych, a boskim światem, z którego użytkownik pochodzi.
Welcome to My World - Horor dostał pozwolenie na stworzenie swojego własnego wymiaru. Teraz używa go jako pułapkę na wrogów. Świat ten jest dość nietypowy. Mroczne otoczenie budzi niepokój i grozę, a widoczność jest ograniczona do jakichś 20 metrów. Normalnie widać zawsze jedynie szare, niby kamienne podłoże, które rozciąga się praktycznie bez granic.

Techniki fizyczne:
Wolf Fang Fist - chyba najbardziej zwyczajna i nieelektryczna technika chowańca. Polega na zadawaniu szybkich i bolesnych uderzeń niczym wilcze kły.
Chomp - zaciśnięcie ostrych jak maczety zębów w uścisku szczęk o ogromnej sile. Technika z łatwością może zniszczyć nawet bardzo wytrzymały obiekt lub odgryźć komuś kończynę.

Techniki fizyczne z użyciem energii:
Shocking Claws - chowaniec tworzy dodatkowe, większe pazury z energii elektrycznej, by zwiększyć swoje szanse w zwarciu. 
Shocking Wheel - Horor zwija się w kulkę i otoczony wyładowaniami elektrycznymi atakuje wroga z rozpędu.
Mad Rush - wielokrotna szarża na przeciwnika. Często chaotyczna i nie przemyślana.
Thunder Claw - potężne uderzenie pazurami ulepszone mocą burzy. Wbrew pozorom atak ma ogromną siłę przebicia.

Techniki energetyczne:
Barrier - wytrzymała, niebieskawa tarcza stworzona z energii.
Vanishing Lightning - przeciwnika znikąd uderzają błyskawice. Kierunek ataków jest zgodny z kierunkiem ruchu łap.
Volt Blast - fala energetyczna, która składa się z energii burzy. Technika jest ładowana w łapach chowańca.
Volt Blaster - technika podobna do Volt Blasta. Różnica jest taka, że promień ładuje się w paszczy chowańca, a jego moc jest około 3 razy większa.
Thunderbolt - piorun kulisty, którego moc jest zwiększana z każdą chwilą. Gdy zostanie rzucony, po trafieniu w cel, wywołuje elektryzującą eksplozję.
Thunder Strike - pioruny niczym grad spadają na przeciwnika. Atak ten jest dużo bardziej niebezpieczny, niż może się to wydawać.
Demolish Thunder Strike - na całe pole walki spada deszcz piorunów, który niszczy wszystko w okolicy.
Flashing Thunder - z nieba spadają złote pioruny wprost na oczy przeciwników, oślepiając ofiary i dodatkowo raniąc ich twarze.
Thunder Death Ball - olbrzymich rozmiarów burzowy Death Ball. Moc tej kuli jest naprawdę potężna. Przy rzucie atak jakby teleportuje się i pojawia się w odległości niewielu ponad 3 metrów od celu. Po trafieniu następuje implozja.
Thunder Death Strike - jest to kombinacja kilku burzowych Death Balli. Różnią się one jednak mniejszą wielkością i mocą od regularnych kul, lecz ostatecznie zadane obrażenia są znacznie większe. Czasem atak zwieńczony jest jedną, olbrzymią wersją powyższej techniki.
Gigantic Thunder - w chmurach gromadzą się olbrzymie ilości wyładowań elektrycznych. Po dłuższej chwili atak jest gotowy, a na wroga spada gigantyczny piorun. Taki rozmiar i moc powodują poważne szkody i obrażenia.
Feral Strike - używane najczęściej przy napadzie szału. Użytkownik gromadzi w sobie energię burzy, a następnie wyrzuca jej masy w postaci pocisków, które lecą gdzie popadnie.

-------------------------------------------------------------------

Imię: Rosa
Wiek: nieznany
Rasa: feniks
Pochodzenie: Królestwo feniksów

Poziom mocy: 40.000 PL
Reputacja: 

Wizerunek postaci:


Statystyki: (400)
Atak: 59
Obrona: 31
Energia: 78
Szybkość: 45
Inteligencja: 74
Siła fizyczna: 31
Koncentracja: 82

Usposobienie: Neutral Good

Osobowość:
Spokojna, zwyczajna osoba. Nie przepada za walką, choć chętnie obserwuje tego typu widowiska. Z natury zwykła przyjmować rolę obserwatorki i stara się nie wtrącać w dyskusję. Ostrożnie dobiera sobie przyjaciół i czasem sprawia pozory, że obcy zupełnie jej nie obchodzą. W rzeczywistości to dobra, troskliwa i ciepła osoba, której można zaufać.

Obecne cele:
- Napisać książkę o wojownikach z Terry.
- Mieć dzieci.
- Znaleźć nić porozumienia z rodzicami.
- Pomóc Amane wybrnąć z nałogu.
- Przytulić każdego słodziutkiego zwierzaczka w multiwersum.

Ukończone cele:
- Znaleźć miejsce dla siebie.
- Zakochać się.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Ekwipunek:
Takashi - katana nieznanego pochodzenia, znaleziona w jakichś ruinach. Ponoć broń ta niczym się nie różni od zwyczajnej klingi chyba, że trafi w ręce wprawionego szermierza.
Runy - różnego rodzaju magiczne runy, których zastosowanie jest dość szerokie. Ponadto są dość łatwo dostępne w niektórych przestrzeniach, przez co nie ma problemów z uzupełnianiem ich zapasu. 
Fasolki senzu (x39) - magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zapasy energii.
Worldwide Data Gatherer - w skrócie WDG; urządzenie przypominające dotykowego palmtopa. Służy głównie do gromadzenia oraz pobierania informacji o odwiedzonych przestrzeniach, choć posiada także inne funkcje przenośnych urządzeń elektronicznych. Ta wersja zawiera wysuwaną klawiaturę qwerty.
Burst Decoder - gadżet autorstwa Rayema, zbudowany z przypadkowych części w domu Yoha. Służył do analizy mocy chłopaka i uwalniania ich pełnego potencjału, osiągając Burst Mode. Obecnie urządzenie jest zepsute i Rayem się go pozbył, lecz zostało znalezione i przechowane przez Rosę.
"Inne paści" - innego rodzaju pamiątki ze zwiedzonych światów. Głównie jakieś posążki i artefakty, ale także rzeczy osobiste.

Zdolności bierne:
Odrodzenie - feniksy posiadają bardzo dobre zdolności regeneracyjne, lecz korzystanie z nich wymaga wpierw przeszkolenia. Ojciec Rosy w ciągu kilku lat zdołał przekazać tą wiedzę swojej córce. Dzięki temu, kobieta może teraz regenerować swoje rany i odtwarzać utracone kończyny tak długo jak tylko będą jej na to pozwalać zasoby energii. Jednakże im poważniejsze straty i uszczerbki na zdrowiu, tym więcej mocy trzeba przeznaczyć na ich leczenie.

Zdolności naturalne:
Klucz do światów - technika feniksów, służąca do otwierania portali i podróżowania między wymiarami.

Zdolności nabyte:
Flight - zdolność do latania.
Dimension-deposit - stosunkowo niewielki, prywatny wymiar do przechowywania różnych przedmiotów.

Techniki fizyczne:
Poise Break - seria kilku słabych cięć, zakończona silniejszym zamachem miecza znad głowy.
Blade Whirlwind - użytkownik zaczyna się obracać w okół własnej osi lub okrążać przeciwnika. W tym samym czasie zadaje rany cięte przy pomocy broni białej.
Nightsever - precyzyjne cięcie lub ich możliwie duża seria, jaką można wykonać w czasie mrugnięcia oka. Atak jest na tyle szybki, że istnieje wysokie ryzyko nie trafienia w wybrane punkty na ciele przeciwnika.
Sakura Slash - seria kilku cięć, którym towarzyszą opadające płatki kwiatów wiśni. Choć technika ta wydaje się być raczej na pokaz, może zadać solidne obrażenia.
Sakura Dance - kombinacja cięć z niemalże wszystkich możliwych kierunków, którym towarzyszy efekt opadających płatków kwiatów wiśni. To przyjemne dla oka widowisko może solidnie zranić nawet kilka celów na niewielkim obszarze.

Techniki fizyczne z użyciem energii:
Fire Slash - technika wykonywana najczęściej przy pomocy broni białej, lecz czasem także w postaci kopnięcia. Ostrze lub kończyna w momencie ataku pokrywa się ogniem, drastycznie zwiększając siłę samego uderzenia. Z trafionego miejsca, przez krótką chwilę, często unoszą się ukształtowane z dymu czaszki.
Fire Hurricane - technika o dość szerokim zastosowaniu. Można jej użyć, podpalając dany obszar i tworząc tym samym ognistą burzę; zmienić zwyczajne tornado w ognisty wir; wykonać serię cięć lub obrotów pokrytym ogniem ostrzem.

Techniki energetyczne:
Reflection - półprzeźroczysta soczewka, pozwalająca na odbicie ataków energetycznych lub zaklęć.
Cure - podstawowe zaklęcie do powolnego leczenia ran.
Fireball - zwyczajna kula ognia. Jej rozmiary i moc można nieznacznie zwiększyć poprzez poświęcenie większej ilości energii i czasu ładowania.
Hurricane - zwiększenie ruchliwości mas powietrza na danym obszarze. Dzięki temu efektywność technik ognistych i wiatrowych wzrasta, natomiast elektrycznych nieznacznie spada.
Rune End - poświęcenie runy do wystrzelenia skoncentrowanej wiązki magicznej energii. 
Rune Trap - użycie jednej lub wielu run, które po aktywacji wywołują różne niespodzianki w zależności od użytej ich kombinacji.
Rune Shield - użycie odpowiedniej runy do utworzenia magicznej tarczy, chroniącej przed obrażeniami. Typ bariery determinuje rodzaj użytej runy.

----------------------------------------------------------------------

Imię: Amane
Nazwisko: Horigome
Wiek: 27 lat
Rasa: saiyan
Pochodzenie: nieznane

Poziom mocy: 67.000 PL
Reputacja: 

Wizerunek postaci:


Statystyki: (670)
Atak: 105
Obrona: 80
Energia: 90
Szybkość: 90
Inteligencja: 105
Siła fizyczna: 100
Koncentracja: 100

Usposobienie: Lawful Neutral

Osobowość:
Cichy, spokojny i dumny mężczyzna. Nie mówi wiele, a na dodatek jest samotnikiem. Nie obchodzi go zdanie innych. Często droczy się z kuzynem i jego chowańcem. Nie lubi ruszać tyłka do walki, jeśli nie ma ochoty, ale nie można mu zarzucić, by nie znał się na wojowaniu. Jako saiyan pełnej krwi posiada niezwykły talent do pojedynkowania się, lecz w porównaniu do większości przedstawicieli swojej rasy, bardzo dobrze się kontroluje i wie, kiedy odpuścić. Ostatnio zależy mu jedynie na tym, by żyć w spokoju i z pełnym portfelem.

Obecne cele:
- Mieć spokój.
- Zyskać więcej mocy.
- Odpłacić się Shigeru za zabicie go i zwyciężyć z nim w walce.
- Pokonać Raya w pojedynku rewanżowym.
- Poznać wuja - Tysona.

Ukończone cele:
- Odnaleźć kogoś z rodziny.
- Odejść z Tesserakt Gidayu.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Zdolności bierne:
Co cię nie zabije, to cię wzmocni - saiyanie to rasa wojowników. Ich wrodzona determinacja sprawia, iż toczą walki do samego końca. Im bliżej śmierci jest przedstawiciel rasy saiyan, tym większą zyskuje on siłę.

Zdolności naturalne:
Great Ape -  przedstawiciele rasy saiyan posiadają możliwość zmiany w wielką małpę. Bestia zwykle nie kontroluje swojego zachowania i kieruje się instynktem, choć po odpowiednim przeszkoleniu, można utrzymać się przy zdrowych zmysłach. Korzystanie z transformacji warunkuje posiadanie ogona oraz obecność księżyca. Naturalnie, przedstawiciele tej rasy opracowali specjalną technikę, dzięki której mogą zignorować brak naturalnego satelity planety, tym samym wymuszając przemianę.

Zdolności nabyte:
Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Power Ball - specjalna kula energii, pod wpływem której posiadający ogon użytkownik rasy Saiya-jin zmienia się w wielką małpę.
Instant Transmission - technika służąca do wykrywania energii innego wojownika, a następnie umożliwiająca przeniesienie się do niego. Biegle opanowana umożliwia teleportację do dowolnego miejsca, o którym się pomyśli, a które znajduje się w obrębie danej przestrzeni.

Techniki fizyczne:
Showdown - ruch używany najczęściej jako kontratak. Polega na złapaniu pięści przeciwnika, a następnie wielokrotnym ciskaniu nim z impetem o podłoże. Czynność tą kończy obrót i wyrzucenie go gdzieś w dal.
Suck it, bitch! - potężny cios w brzuch, zmuszający wroga do padnięcia na kolana tuż przed swoim oprawcą. Chwilę potem wojownik z ogromną siłą wymierza ciężki cios w jego twarz.
Hopeless Bane - złapanie przeciwnika za szyję, a następnie wyprowadzenie serii uderzeń jego brzuch. Akcja często kończę się wbiciem oponenta w ziemię i brutalnym wdeptywaniu go w podłoże.

Techniki fizyczne z użyciem energii:
Energy Blade - otoczenie dłoni energią, tworzącą krótkie ostrze.
??? - wystrzelenie z podłoża ogromnej, kościstej ręki otoczonej złowrogą, fioletową aurą. Twór najczęściej służy do nagłego złapania celu i ciśnięciu nim w podłoże.

Techniki energetyczne:
Ki Cannon - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidocznej dla oka, czystej energii Ki.
Barrier - pole siłowe otaczające użytkownika. Używane najczęściej do ochrony własnej.
Kienzan - płaski twór, przypominający kształtem dysk, który w postaci tnącej tarczy przecina wszystko, co stanie mu na drodze.
Big Bang Attack - kula energii, która po zetknięciu się z celem wywołuje ogromnych rozmiarów eksplozję.
Maximum Flasher - skoncentrowana wiązka energii Ki o złotej barwie, wywołująca spory wybuch.
Supernova - olbrzymia kula energii, na którą wpływ ma także energia termiczna znajdująca się w okolicy. Pobierając ciepło, może doprowadzić do chwilowego oziębienia otoczenia. W zależności od czasu ładowania i użytej mocy, atak może być bardziej lub mniej destrukcyjny.
Nova Strike - seria kilku, sporych kul energii, stanowiących mniejsze wersje powyższej techniki. Atak wymaga czasu na zebranie odpowiedniej ilości energii, lecz kombinacja ta jest niezwykle niszczycielska i z pewnością warta zachodu.
Full Power Energy Wave - skoncentrowana fala energetyczna o sporej sile. Często mylona z Kamehameha z powodu postawy, jaką zwykli przyjmować użytkownicy do jej przegotowania.
Zeta Blaster - kula energii ładowana i wystrzeliwana z ust. Jest ona na tyle silna, by skutecznie siłować się z falą energetyczną.
Ka-Boom - niewielkich rozmiarów kulka energii, która na zasadzie satelity zawisa w wybranym punkcie. Emituje ona specjalne fale, tworzące wokół przestrzeń alarmową. Po zbliżeniu się jakiegoś obiektu, twór dwukrotnie zwiększa swoje rozmiary, a następnie eksploduje.
Photon Flash - złoty promień skoncentrowanej energii, powodujący najczęściej spore szkody. Ponoć istnieje ok. 20% szans na to, że wiązka przebije przeciwnika na wylot, choć nie są to potwierdzone informacje.
Vi Ictum Diaboli - silny promień energii o czerwonej barwie. Nie wiadomo, czemu technika zawdzięcza swą nazwę, ani jak dużo jej użytkownik ma wspólnego z demonicznymi mocami.
Galactic Buster - niebezpieczna i stosunkowo szybka w przygotowaniu technika. Polega na wygenerowaniu, a następnie połączeniu dwóch sfer energii w jedną całość i wystrzeleniu niezwykle potężnej fali energetycznej o zielonej barwie.

Transformacje:

Super Saiyan
Jako saiyanin, Amane posiada możliwość transformacji w Super Wojownika. Jest to dopiero pierwszy, najbardziej podstawowy poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a dzięki treningom i częstemu z niej korzystaniu, zużycie energii stało się wręcz minimalne.


Super Saiyan 2
Jako saiyanin, Amane posiada możliwość transformacji w Hiper Wojownika. Jest to drugi, bardziej zaawansowany poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to jeszcze lepiej nadaje się do każdej dziedziny walki, lecz kosztem wyostrzenia pozytywnych aspektów, zużycie energii stało się znacznie bardziej odczuwalne.


Super Saiyan 3
Jako saiyanin, Amane posiada możliwość transformacji w Mega Wojownika. Jest to trzeci, a zarazem najbardziej zaawansowany poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a zdolności bojowe użytkownika zostają podniesione do granic możliwości. Kosztem tak potężnej mocy jest ogromne zużycie energii oraz stres dla organizmu.

2 Re: Brygada RR on Sob Sie 08, 2015 11:37 am

NPC

avatar
NPC
NPC
Nie mam większych zastrzeżeń.
Możesz rozpocząć grę. Akcept.

3 Re: Brygada RR on Nie Lut 25, 2018 6:27 pm

NPC

avatar
NPC
NPC
Punkt 14. regulaminu wewnętrznego PBF.
Zamykam, przenoszę do archiwum.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.