Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 #2 CADS on Pią Lut 26, 2010 3:29 pm

Sołtys

avatar
Zasłużony
Zasłużony
1. Miejsce Sezu [6]
Klik.

2. Miejsce Viego [5]
Kilk


3. Miejsce:

Rekinxxxl [0]
Klik

Xoni [0.]
Klik

Riseq [0]
Klik

Gratuluję Tym którzy zajęli miejsce na podium,czyli gratuluję wszystkim :d
Zachęcam do brania udziału w kolejnych konkursach :^^


nagroda przyznana
/f



Ostatnio zmieniony przez Sołtys dnia Pią Lut 26, 2010 6:00 pm, w całości zmieniany 1 raz

2 Re: #2 CADS on Pią Lut 26, 2010 5:00 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Gratulacje, wiadome było że to Seza praca np. po spritach ;p. Praca najkrótsza a wygrała ;p.
Viega, też zabawna, reszta niesłabsza xdd, Gratki jeszcze raz.

3 Re: #2 CADS on Pią Lut 26, 2010 5:54 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Hmm... Osobiście ostateczny wynik konkursu mnie mało interesuje (nic nie dostanę przy wygranej i nikt mnie nie zdzieli łopatą, jak przegram), ale mam do was jedno małe pytanko.

Czy naprawdę w komiksie wszystko, czego wam trzeba to fajne sprity i mem (tak, "Pucek nie ma adma" to mem, tylko z bardzo ograniczonym zasięgiem, ale nie różni się niczym od takich typu "IMMA FIRIN' MAH LAZOR")? Bo serio, już mniej wyszukane, mniej przemyślane i mniej złożone pomysły na komiksy są poza zasięgiem mojej wyobraźni, więc raczej niczym w tej kategorii już was już nie zaciekawię.

W każdym razie dzięki tym, którzy zagłosowali na moją pracę i naprawdę gratuluję, Sezu, przynajmniej tobie udało się trafić w gusta większości. Może to dzięki ortowi?

A co do reszty prac i ich autorów... Zatwardzenie, kupa i nieudana próba zrobienia czegoś z fabułą... Kreeeeatywne i ciekawe.

Serio, userzy, próbuję was zrozumieć, ale za cholerę się nie da.

Btw, Sołtys, skoro wszystkie pozostałe 3 prace określasz jako 3 miejsce, w jaki sposób możesz mówić:
Gratuluję zarówno tym którzy zajęli miejsce na podium jak i tym,którym się to nie udało.

/S
Ups? :d Mój błąd. Już poprawiam.



4 Re: #2 CADS on Sob Lut 27, 2010 9:05 am

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
W sumie gdyby to było inne forum i było bez tego meme, to Viego by wygrał, ciekawe czy choć część userów zajarzyła o co chodzi(nie wliczając Pikacza bo mu pewnie musiałeś tłumaczyć, ale on i tak zawsze na jakichś konkursach głosuje na Ciebie, albo uważa twój sprit za największe dzieło xd, nie przeczę, że nie jest dobry. Sytuacja podobna do Dase i Feliego, w dziwnych okolicznościach jak Feli startuje w konkursie to Dase głosuje na niego ;o). Tak czy siak gratki dla Sezu ;], kolejny punkt dla timu.

/Viego
Nie przypominam sobie, żebym cokolwiek tłumaczył Pikaczowi, ale tego nie wykluczam.

I cóż, twój team jest niepokonany xD




Sytuacja podobna do Dase i Feliego, w dziwnych okolicznościach jak Feli startuje w konkursie to Dase głosuje na niego ;o).
Yyyy, tutaj nie głosowałem na Dasego.
A jak już tak twierdzisz to podaj przykład cwaniaku -.-, albo spierdalaj.
/f

5 Re: #2 CADS on Sob Lut 27, 2010 9:29 am

Sezu

avatar
Shaman
Shaman
Szczerze ? Zrobiłem to jedynie dla beki, miałem wtedy jakąś 'Schizę' na skype, bo z kimś rozmawiałem i zrobiłem, sam się z tego śmiejąc jak głupi ;>, nawet nie myślałem, że dostanę jakiś głos na to. Xd No cóż, ale dziękuję wam za zrozumienie Pucka !

Pucek powoli się wypala, bo rzadko co tutaj przebywa wraz z nami :(

/P
Pucek paczy na wasze posty ;<

6 Re: #2 CADS on Nie Lut 28, 2010 11:14 am

Pikachu

avatar
Sennin
Sennin
Shine napisał:W sumie gdyby to było inne forum i było bez tego meme, to Viego by wygrał, ciekawe czy choć część userów zajarzyła o co chodzi(nie wliczając Pikacza bo mu pewnie musiałeś tłumaczyć, ale on i tak zawsze na jakichś konkursach głosuje na Ciebie, albo uważa twój sprit za największe dzieło xd, nie przeczę, że nie jest dobry. Sytuacja podobna do Dase i Feliego, w dziwnych okolicznościach jak Feli startuje w konkursie to Dase głosuje na niego ;o). Tak czy siak gratki dla Sezu ;], kolejny punkt dla timu.

/Viego
Nie przypominam sobie, żebym cokolwiek tłumaczył Pikaczowi, ale tego nie wykluczam.

I cóż, twój team jest niepokonany xD




Sytuacja podobna do Dase i Feliego, w dziwnych okolicznościach jak Feli startuje w konkursie to Dase głosuje na niego ;o).
Yyyy, tutaj nie głosowałem na Dasego.
A jak już tak twierdzisz to podaj przykład cwaniaku -.-, albo spierdalaj.
/f

...Nie jetsem aż takim debilem, żeby tego nie zrozumieć.Na seza (pewnie...)głosowali sami debile i idioci, bo nie zrozumieli bardziej złożonego humoru ^^."Pucek nie ma adma" OMFG, zaraz znowu posądzicie mnie o lizodupstwo, ale moim zdaniem to tylko poziom naszych userów zdecydował o wygranej.Do tego jeszcze mówisz, że zawsze głosuje na viega... być może jego prace poprostu są dobre O,o?
Mimo to, gratulacje Sezu, trafiłęś w gusta wszystkich ;o.

7 Re: #2 CADS on Nie Lut 28, 2010 11:34 am

Shine

avatar
Chuunin
Chuunin
Hmm z pewnością tak, większość pewnie nie zajarzyło z szybką ręką, ale cóż.

@Feli
Bezpodstawnie przecież bym cię nie oskarżał i nie chodzi mi tu o spisek, że mówisz Dejsowi, która praca jest twoja i potem dochodzi do lizodupstwa ;o.
http://anrevosprites.forumpl.net/konkursy-f8/1-potw-t552.htm
http://anrevosprites.forumpl.net/battle-royale-f18/yoh92-vs-viego-vs-sezu-vs-pucolini-vs-feli-vs-sotys-vs-cineg-vs-katayachi-vs-ketsu-vs-rexio-vs-shine-vs-smokuxd-vs-talian-vs-aragami-vs-t425-15.htm - tutaj nawet zabrakło mu uzasadnienia, napisał, że ładny z niej opar(nie przeczę), ale terminu OPAR używa się raczej w odniesieniu do prac LSW, bierz udział w kolejnych konkursach to będę miał więcej dowodów. Żeby nie było, powtórzę, że nie najeżdżam na ciebie(Viego jakoś mnie nie atakuje) to tłumaczę, że tylko widzę, jak liże dupe ;x.

O-oł, czyżby nowa afera miała nastąpić? Skąd my komisję na to weźmiemy?

8 Re: #2 CADS on Nie Lut 28, 2010 4:53 pm

Feli

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Bezpodstawnie przecież bym cię nie oskarżał
http://anrevosprites.forumpl.net/konkursy-f8/1-potw-t552.htm
A to jest dowód?
Dajesz link do konkursu gdzie na Mnie Dase Głosuje i co? Ja też mogę dać parę linków jak ktoś na Ciebie głosuje. WIEC ODPIERDOL SIĘ, NIE POKAZUJE MU NAWET KTÓRA PRACA JEST MOJA!

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.