Ocenię Ci tak, żebyś wiedział jakie błędy zrobiłeś, jednak ocenę podwyższę z tego powodu że to twoja pierwsza animacja
No więc.. Ogólnie rzecz biorąc, animacja jest niestety słaba. Przeskoki można dostrzec gołym okiem. Brak mapki i słabe Sprity sprawiają wrażenie, jakby Gif był jeszcze gorszy. Nie wymagam od Ciebie od razu tworzenia animacji z mapkami, ale Sprity mógłbyś dobierać lepiej.
Pierwszy przeskok następuje gdy Goku zaczyna lecieć do przodu. Po co odbiłeś go o te dwa px do góry?
Między klatką 2, a 3 Sprit Goku się nie rusza, kiedy Sprit Buu wykonuje Zanzoken'a. Każda klatka powinna zawierać jakiś nawet mały ruch każdej z postaci. U Ciebie Goku chwilowo zatrzymał się w czasie.
Między klatką 3, a 4 Goku spada w locie o jeden px.
Później teleportacja, Buu czeka, a po chwili włącza aurę. Kolejny przeskok. Między klatkami 5, a 6 Buu przesuwa się o 2-3px w bok.
7, 8 i 9 klatka to same przeskoki. O ile Goku stoi i zamienia się w SSJ, o tyle zmienia miejsce położenia o jeden px w bok.
Buu natomiast lata po tym tle jakby miał jakiegoś JetPacka.
Tutaj się na moment zatrzymajmy, bo dalej nie będę o tym wspominał. W wielu klatkach zostawiasz kawałki ciała/techniki Spritów.
Postaraj się je kasować, a wszystko zostawiać w całości nie pozbywając się przypadkowo konturów czy kawałków Spritów.
Dobra, dalej.
Między klatką 9, a 10 Buu robi przeskok, bardzo dobrze zauważalny. Leci AŻ kilka(naście?) px do przodu, żeby wykonać Genocide Attack.
Genocide Attack z kolei jest przycięty. Postaraj się wrzucić kolejnym razem całą technikę, a nie w częściach ^^''
Kolejny przeskok między 10, a 11 kiedy Buu rzuca kulkę w stronę Goku. Dziwne że Goku cały czas stoi nieruchomo. Czyżby Buu użył niepostrzeżenie 'ZA WARUDO!'?
Między 11, a 12 ucinasz palce Buu i przycinasz już przyciętą technikę, którą używa.
Dalej lot Genocide Attacku. Nie dość że wolno leci to w dodatku, robisz przeskoki podczas lotu. Tworzysz tak jakby dołek. Pierw atak leci z góry i powoli w dół, a gdy jest przy Goku z dołu leci w górę.
Kolejne.. Goku dostaje techniką Buu i... nic. Po prostu odlatuje kawałek dalej, robiąc przy tym pixelowe opadanie i wznoszenie się. Tak, przeskoki T.T ..
Klatki od 29 do 31 to same przeskoki, tym razem u Goku. Skacze sobie po planszy, choć nie tak jak wcześniej Buu.
Dalej. Skąd ta nagła Genki-dama?! Nie powinno być jakiegoś ładowania czy czegoś w tym stylu? Technika o tej mocy nie może być od tak sobie stworzona i rzucona jak jakiś Ki Blast.
Najzabawniejsze jednak jeszcze przed nami. Poza tym że uciąłeś kawałek Genki-damy po bokach, to w dodatku co mamy pod nią podczas pierwszych 5 klatek lotu? Haha! Goku zgubił włosy, albo wzięły się tam z innego wymiaru.
Dalej się nie czepiam, Genki-dama leci, zostawiając włosy za sobą (lol2).
Między klatką 43, a 44 mamy cud. Genki-dama się zatrzymuje, a Goku normalnie staje. Później sobie spokojnie ta Genki leci.
Między klatkami 49, a 50 Genki-dama spada o px w dół. Między 50, a 51 ucinasz jej dół. Brawo!
Między 51, a 52 Genki-dama nagle spada o przynajmniej dwa px w dół. Kolejne oklaski.
Zanim Goku się przeniesie za Buu, temu różowemu ucinasz kolejny raz palce. Czy to jakaś mania o.O?
Buu leci z przeskokami. 'A to polecę sobie w dół, a to w górę.' - Tak pewnie myśli.
Między klatkami 59, a 60 jest najwięcej walki! Aż jedno uderzenie pięścią! Cóż za emocje o.O!
Tym samym zrobiłeś przeskok. Goku ucieka kilka px w dół, Buu leciał tyłem, pada przodem do Goku.
Koniec.
Ogółem. Cały gif jest jakby to określić, jednym, wielkim przeskokiem. Co klatka, dosłownie CO KLATKA robisz jakiś przeskok.
W dodatku, tak mało walki wręcz jeszcze nie widziałem. Z kolei samo tło jest w porównaniu do spritów, GIGANTYCZNE. Rób animacje na mniejszym obrazie.
Moja rada? Poczytaj poradniki Spaniela, Viega i mój, a także obejrzyj tutoriale Dase'a dot. robienia animacji.
Jak na razie, nie wychodzi Ci to najlepiej. Ocenę jak obiecałem, podniosę o jeden punkt. Nie zmienia to jednak faktu że będzie strasznie słaba.
2/103kp