A więc męczy mnie jedna rzecz zwana wygrywaniem konkursów i pojedynków po znajomości. Chodzi mi o to, że osoba która bierze udział w pojedynku czy konkursie pisze osobą żeby głosowali na jej prace, możecie mi wierzyć lub nie ale głosy podczas konkursów same o tym świadczą + mam jedna czy dwie wiadomości na pw aby głosować na cudze prace ale nie podam nicków bo nie chcę aby dostały warna. Takie głosowania na pewno występują w wszystkim co ma wspólnego z sygnaturami bo szczerze oparami się nie interesuje. Tym co potwierdza moje racje jest 12 SADS gdzie praca Mr.Bercikovsky! ma 2 punkty a Vladka któremu też sygna nie wyszła ale jest lepsza dostała zero czy Sameyaro dostał wyrzyskie punkty uczciwie sam nie wiem bo przyznam, że praca michassa ma największy potencjał z tych 4.
#10 SADS to coś co pokazuje takie oszustwa idealnie. Umi głosuje na najgorszą prace Diwana który potem głosuje na pracę Umi nie to wcale nie jest podejrzane choć sądzę że Umi nie zdobyła żadnego głosu uczciwie gdyż ta sygna ssie prawda że prace w tym SADS nie powalały ale z konkurencji wszystkie głosy dla Yosza są słuszne bo ma najlepszą prace a od pracy Umi i Diwana lepsza jest pana który zrobił pracę (patrz załącznik nr jeden ) a dostał 0 głosów.
#09 SADS niestety zawiodłem się na Ketsu gdy zobaczyłem wyniki
jego praca to same negatywy nie jestem wymienić innego punktu na "+" niż to, że jego praca jest na temat.
Z pojedynków nie chce mi się szukać.
Dowody
1. praca z 10 SADS'a
Linki z wynikami:
2.#10 SADS
3.#09 SADS
A teraz jak temu zaradzić moja propozycja jest taka aby oddając głos było by trzeba napisać kilka zdań o każdej prace napisać co się w niej podoba a co nie. A nie jak było do tej pory że połowa ocen polega na napisaniu "podoba mi się" przy pracy na której się głosuje. Więc jeśli nie można dać + jakieś pracy więc wiadomo, że się na nią nie głosuje, bo jak w przypadku pracy Ketsa nie ma + ale wygrała. Rozumiem, że są gusta i guściki ale podczas oceny podlega wykonanie pracy w przypadku sygnatury jest to dobre dobranie kontu padania światłą kolorystyka wtopienie renderu czy jego brak ( w niektórych pracach to pasuje) ogólna koncepcja i jej wykonanie, nie należy oceniać tak, że jakaś shit praca ma 100 warstw które się nie trzymają kupy wszędzie widać pixele itp ale wygra z praca która ma np 20 ale wszystkie ze sobą współgrają tworzą harmonijną lub chaotyczną całość ( w zależności od koncepcji pracy) dając świetne Outy przegrywa. A czasami się zdarzało, że głównym powodem głosowania na jakąś pracę jest render/stock co moim zdaniem jest bez sensu bo dawanie komuś głosu za nie jego pracę mija się z celem, to może zacznę dawać prace pro grafików ? jak za to dostanę punkty to czemu nie ;s
#10 SADS to coś co pokazuje takie oszustwa idealnie. Umi głosuje na najgorszą prace Diwana który potem głosuje na pracę Umi nie to wcale nie jest podejrzane choć sądzę że Umi nie zdobyła żadnego głosu uczciwie gdyż ta sygna ssie prawda że prace w tym SADS nie powalały ale z konkurencji wszystkie głosy dla Yosza są słuszne bo ma najlepszą prace a od pracy Umi i Diwana lepsza jest pana który zrobił pracę (patrz załącznik nr jeden ) a dostał 0 głosów.
#09 SADS niestety zawiodłem się na Ketsu gdy zobaczyłem wyniki
jego praca to same negatywy nie jestem wymienić innego punktu na "+" niż to, że jego praca jest na temat.
Z pojedynków nie chce mi się szukać.
Dowody
1. praca z 10 SADS'a
Linki z wynikami:
2.#10 SADS
3.#09 SADS
A teraz jak temu zaradzić moja propozycja jest taka aby oddając głos było by trzeba napisać kilka zdań o każdej prace napisać co się w niej podoba a co nie. A nie jak było do tej pory że połowa ocen polega na napisaniu "podoba mi się" przy pracy na której się głosuje. Więc jeśli nie można dać + jakieś pracy więc wiadomo, że się na nią nie głosuje, bo jak w przypadku pracy Ketsa nie ma + ale wygrała. Rozumiem, że są gusta i guściki ale podczas oceny podlega wykonanie pracy w przypadku sygnatury jest to dobre dobranie kontu padania światłą kolorystyka wtopienie renderu czy jego brak ( w niektórych pracach to pasuje) ogólna koncepcja i jej wykonanie, nie należy oceniać tak, że jakaś shit praca ma 100 warstw które się nie trzymają kupy wszędzie widać pixele itp ale wygra z praca która ma np 20 ale wszystkie ze sobą współgrają tworzą harmonijną lub chaotyczną całość ( w zależności od koncepcji pracy) dając świetne Outy przegrywa. A czasami się zdarzało, że głównym powodem głosowania na jakąś pracę jest render/stock co moim zdaniem jest bez sensu bo dawanie komuś głosu za nie jego pracę mija się z celem, to może zacznę dawać prace pro grafików ? jak za to dostanę punkty to czemu nie ;s