Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1Ray Uruka Empty Ray Uruka Sro Lip 28, 2010 9:43 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Spis treści:

1. Rayem
2. Techniki
3. Transformacje
4. Overdrive
5. Byty wewnętrzne
6. Postaci towarzyszące




Ray Uruka 06297966670008877554
Imię: Raymond
Nazwisko: Uruka
Ksywka: Rayem
Wiek: 17 lat

Staty :
Atak – 10
Obrona – 8
Energia – 14
Szybkość – 14
Inteligencja – 8
Siła Fizyczna – 6

Cele:
- Chronić świat.
- Zasłużyć sobie na tytuł Bohatera.
- Szukać nowych wyzwań.
- Stać się pełnoprawnym bogiem.
- Zreformować boski świat.
- Osiągnąć limit.
- Przekroczyć limit.
- Nauczyć Horora aportowania.
- Zakochać się.
- Spłodzić syna.


Opis postaci:
Ray jest raczej spokojną, wyważoną osobą. Jednak jego wojownicza natura powoduje, że toczy walki z przyjemnością. W walce wręcz jest dosłownie geniuszem i nie ma sobie równych. W trudniejszych sytuacjach woli walczyć w pojedynkę, żeby nie narażać niepotrzebnie innych. Nawet w najtrudniejszych chwilach nie traci poczucia humoru. Gdy światu lub innym wymiarom zagraża jakieś niebezpieczeństwo, rzuci wszytko i stanie w ich obronie. Nie tak łatwo go zdenerwować, lecz najpotężniejszy jest właśnie w gniewie. Ekstremalne przeżycia i silne emocje mogą udowodnić, że jest silniejszy niż się wydawało.

Historia:
Ray wychował się na niewielkiej wyspie Dante nie daleko miasta Rebo. Wysepka ta obecnie nie jest widoczna na mapach, ponieważ została zniszczona przez potwora o imieniu Greks. Ojciec Raya (Tyson) był Super Wojownikiem. Ray chciał iść w ślady ojca i również zaczął trenować. Pierwszą super techniką jaką opanował było Burning Attack. Najpierw używał jej jako fali energetycznej, ale później kiedy zaczął z nią eksperymentować, nauczył się jej używać także w postaci kuli. Pewnego dnia, gdy miał 7 lat, Tyson złapał gigantyczną rybę. Ray był w tedy bardzo energiczny i pewny siebie, więc prosił ojca, żeby pozwolił mu ją potrzymać. Mimo namawiań żony by mu na to nie pozwolił, Tyson zgodził się i pozwolił synowi spróbować ją utrzymać. Założył się ze swoją żoną (Kaylą), że chłopak nie ma szans jej podnieść i powiedział, że jeśli jakimś cudem mu się to uda, pierwszy raz skosi trawę. Kiedy Ray dosłownie zniknął po rybą, nagle pojawiła się złota aura. Ryba uniosła się ku górze, a 7-latek jako Super Wojownik trzymał ją jedną ręką. Kayla i Tyson byli w zupełnym szoku. "Pozytywnie załamany" Tyson musiał skosić trawę na całej wyspie. To były jakieś 34 kilometry kwadratowe... Około miesiąc później Tyson nauczył Raya techniki Fali Uderzeniowej.
Gdy Ray miał 14 lat wyruszył w świat... Stoczył wiele wspaniałych walk i nauczył się wielu nowych technik. Jednak dzień powrotu do domu, zapamięta już do końca życia... Gdy po rocznej przygodzie chłopak wrócił do domu, zaczął opowiadać o swoich przygodach i pokazywać pamiątki po stoczonych walkach. Jednak nie minęło nawet 5 minut, gdy w telewizji pojawił się komunikat, że sąsiednia wyspa Fubuki zniknęła z powierzchni Ziemi. Nagle na Dante pojawił się kosmita. Wyglądał bardzo dziwnie. Miał 2 pary nóg, głowę wydłużoną do tyłu jak Frieza w 3 formie i długi ogon. Nie emanował jakąś potężną energią, dlatego Tyson zdecydował, że sam stanie z nim do walki. Kosmita przedstawił się jako Greks. Widać było, że stwór nie ma pokojowych zamiarów w dodatku, że przyznał się do zniszczenia tamtej wyspy. Tyson nie docenił przeciwnika, zmienił się w Super Saiyana myśląc, że to wystarczy, żeby go pokonać. Jednak potwór był potwornie uzdolnionym wojownikiem. Tyson zginął w walce... Chłopak widząc śmierć ojca, który był dla niego wzorem był w szoku... Nagle Greks rzucił się w stronę Raya. Matka chcąc chronić syna stanęła przed nim i zasłoniła go. Dopiero po śmierci matki coś go tknęło... Coś, co zupełnie otrzeźwiło Raya. Najpierw pojawił się gniew i moc Super Wojownika, następnie chłopak wpadł w furię. Jego krzyk było słychać nawet w Rebo. Pierwszy raz w życiu zmienił się w Super Saiyana 2 i dorównał mocy ojcu. Bez większych problemów pokonał potwora, jednak w czasie bitwy wyspa uległa zniszczeniu i zatonęła.
Teraz Ray chce zacząć nowe życie i zamierza dać z siebie wszystko, by móc chronić świat...

Ekwipunek:
Ray Uruka 64882451515983440801
Kapsułka z patelnią
Kapsułka z bardzo dziwną zawartością. Chłopak trzyma w niej patelnię, o niesamowitej mocy bojowej. W dodatku jest teflonowa, żeby nie przywierało.
Ray Uruka 45736949924254492688
Senzu Beans(Obecnie: 3)
Czarodziejskie fasolki, które regenerują pełnię sił i leczą wszelkie rany. Jednak ilość fasolek zależy głównie od obecnych wydarzeń.
Ray Uruka 40881733847201524953
Fructus Vitae Et Virtutis
Tajemniczy owoc, który Raymond otrzymał w prezencie od Maximusa. Chłopak wie jedynie, że działa podobnie jak senzu - odnawia siły, lecz zamiast regenerować obrażenia, dodaje dodatkowego kopa moc.
Ray Uruka 08564830464394513302
Naszyjnik z zębem smoka
Pamiątka po wykonaniu pewnego, nietypowego zadania.
Ray Uruka 90316435514393066648
Amulet Feniksa
Amulet, w którym znajdują się łzy feniksa. Dzięki temu przedmiotowi, można zostać wskrzeszonym po śmierci z pełnymi siłami i w pełni wyleczonym. Niestety, ten dar od bogów jest jednorazowego użytku.
Ray Uruka 80674884446938629501
Dragon Radar
Młodzieniec nie oddał tego przedmiotu właścicielowi. Służy on do namierzania Smoczych Kul i bardzo pomaga w ich skompletowaniu.
Ray Uruka 50734486878321049735
Burst Decoder
Urządzenie autorstwa Raya. Służyło do dekodowania form chłopaka i uwalniania jego prawdziwego potencjału, pozwalając mu osiągnąć Burst Mode. Obecnie jest zniszczone, zaś młodzieniec zachował je w nadziei, że kiedyś uda mu się je naprawić.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Kwi 05, 2012 12:09 pm, w całości zmieniany 41 razy

2Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Sro Lip 28, 2010 10:36 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Akceptuję, miłej gry.

3Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Sro Sie 18, 2010 5:01 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Spis treści:

1. Rayem
2. Techniki
3. Transformacje
4. Overdrive
5. Byty wewnętrzne
6. Postaci towarzyszące




Legenda:
Techniki i zdolności wykorzystujące energię Rayema.
Techniki i zdolności wykorzystujące energię Ki.
Techniki i zdolności wykorzystujące reiroku.
Techniki i zdolności wykorzystujące boską moc.
Techniki i zdolności wykorzystujące potęgę Lorda Piekieł.


Lista technik i zdolności:
Shunpo - jedyna technika szybkich kroków, jaką Rayem może używać także bez założenia maski pustego. Polega na jak najszybszym pokonaniu jak największej odległości za pomocą jak najmniejszej liczby niepotrzebnych kroków.
Ripper - technika przypominająca z wyglądu Ki Cannon, mogąca trwale zniszczyć tkanki zdolne do regeneracji.
Instant Transmission - teleportacja o niesamowitym zasięgu. Ułatwia także wyczuwanie energii na dalszych odległościach.
Fusion Technique - taniec służący do 30 minutowego scalenia się z drugą osobą. Czas trwania fuzji skraca się wraz ze wzrostem potęgi powstałego osobnika.

Ki Cannon - prosty atak przy użyciu czystej energii Ki.
Energy Shield - rodzaj frontalnej bariery. Częściej jest używana do ochrony innych, a niżeli samego siebie.
Extreme Flash - złota kulka, która po złapaniu i ponownym rozluźnieniu pięści powoduje oślepiający błysk, który obejmuje spory teren.
Galactic Donut - pierścienie energii, które unieruchamiają przeciwnika. Dodatkowo mogą wybuchać. Od poziomu SSJ można miotać od razu po 3 pierścienie naraz.
Ki Sword - dłoń otacza energia Ki i tworzy z niej długi miecz. Po ostrzu można puścić promień, który zada przeszytemu oponentowi dodatkowe obrażenia.
Burning Attack - kula energii o złotej barwie powodująca duży wybuch. Technikę poprzedzają niezwykle szybkie gesty rękami.
Masendan - spłaszczona kula energii o dość chaotycznym sposobie lotu. Tworzy wybuch, dorównujący mocą Masenko.
Gekiretsu Madan - seria iskrzących pocisków używana jako specyficzny Renzoku Energy Dan. Im użytkownik jest bardziej zdenerwowany, tym większa jest moc kul.
Masenko - fala energetyczne o złotej barwie.
Double Masenko - możliwość wystrzelenia dwóch osobnych fal energetycznych w tym samym lub niewiele późniejszym czasie.
Buster Cannon - fala energetyczna o sporej sile.
Big Bang Attack - kula powodująca wielką eksplozję po trafieniu w cel.
Kamehameha - technika potężnej Fali Uderzeniowej.
Instant Kamehameha - połączenie technik Instant Transmission oraz Fali Uderzeniowej.
Powerful Knockout - znokautowanie przeciwnika poprzez wymierzenie potężnego prawego sierpowego w skroń oponenta.
Dragon Fist - potężna technika, którą możemy przeszyć przeciwnika na wylot za pomocą pięści.
Maximum Flasher - koncentrowana wiązka złotej energii, powodująca dość duże szkody i porządny wybuch.
Wymagane: SSJ.
Final Shine - zielona i niesamowicie potężna fala energetyczna, wykonywana jedną ręką. Technice towarzyszy charakterystyczny świst.
Wymagane: SSJ.
Final Flash - złota, niby "rozproszona" fala energetyczna pokaźnych rozmiarów. Ładowaniu techniki mogą towarzyszyć anomalie pogodowe.
Wymagane: SSJ.
Instant Flash - połączenie technik Instant Transmission i Final Flash.
Wymagane: SSJ.
Heat Dome - potężny słup złotej energii wystrzeliwany w znajdującego się wyżej przeciwnika.
Wymagane: SSJ.
Stardust Breaker - tęczowa kulka, która po złapaniu przybiera formę gwiazdek. Doskonała do niszczenia demonów i złych sworzeń. Efekt działania techniki jest widoczny od kilku do kilkunastu sekund. Można jej użyć jak Genki Damy.
Wymagane: SSJ.
Super Kamehameha - ogromna i przepotężna Fala Uderzeniowa wykonywana przez zużycie większego ułamka energii.
Wymagane: SSJ.
Soaring Dragon Strike - każdemu uderzeniu towarzyszy smuga błękitnej energii przypominająca kształtem głowę smoka. Efektem tego jest zwiększona siła ciosu i moc przebicia.
Wymagane: SSJ2.
Big Finish - początkowo wygląda jak Big Bang Attack, jednak zamiast kuli wystrzeliwana jest dość szybka seria fal energetycznych. Powodują one coraz coraz poważniejsze obrażenia, ale także i coraz większe eksplozje.
Wymagane: SSJ2.
Stardust Destroyer - tęczowa kula przypominająca w użyciu i wielkością Rasengana. Prawdopodobnie jest to ulepszona wersja Stardust Breakera.
Wymagane: SSJ2.
One Hand Kamehameha - Super Fala Uderzeniowa wykonywana jedną ręką.
Wymagane: SSJ2.
Renzoku Kamehameha - wystrzał serii jednoręcznych Fal Uderzeniowych.
Wymagane: SSJ3.
Super Dragon Fist - niesamowicie potężna technika. W momencie wykonywania zamachu ręką, następuje potężna eksplozja, a z dymu wylatuje gigantyczny smok, który przeszywa przeciwnika.
Wymagane: SSJ3.
10x Final Flash - działa na podobnej zasadzie co 10x Kamehameha. Atak przyjmuje postać skupionej fali energetycznej o niebieskiej barwie.
Wymagane: SSJ4.
10x Kamehameha - czerwona Fala Uderzeniowa. Zużywa nie wiele więcej energii co Kamehameha, ale ma ok. 10x większą moc.
Wymagane: SSJ4.
Final Shine Attack - silniejsza wersja najpotężniejszego, jednoręcznego ataku Ki. Tym razem technika przybiera barwę nie zieloną, a niebieską.
Wymagane: SSJ4.

Zanjutsu - umiejętność walki mieczem.
Jinzen - zdolność do komunikacji ze swoim zanpakutō poprzez medytację.
Tengokumon - utworzenie z energii niebieskawej zawiesiny, która w postaci sierpa/półksiężyca leci wprost na przeciwnika. Siła ataku zależy od warstwy energii, jaka zgromadzi się na ostrzu.
Ryūketsu Shūkaku - forma manipulacji energii przypominająca Getsugę Tenshō. Ataki przyjmują niemal czarną, ciemnofioletową barwę, a ich moc zależy od ilości energii otaczającej ostrze oraz czasu ładowania.
Wymagane: BanKai/Hollow.
Chōsoku Saisei - natychmiastowa regeneracja polegająca na zasklepianiu ran i odnawianiu utraconych kończyn białą substancją, tworzącą maskę pustych.
Wymagane: Hollow.
Cero - niewielka, czerwona kula, z której wystrzeliwuje naprawdę pokaźnych rozmiarów promień energii.
Wymagane: Vizard/Hollow.
Cero Águila - Cero mające kształt strzały. Choć jest słabsze, cechuje się sporą prędkością. Może być wystrzelone jedynie palcem. Wstępuje w 3 odmianach kolorów: czerwieni, zieleni i fiolecie.
Wymagane: Vizard/Hollow.
Cero Escarlata - indywidualne Cero Raya i Horō Raya o szkarłatnej barwie. Ma niesamowitą moc i nieco większe rozmiary od podstawowej wersji tej techniki. Atak podpala okolicę w promieniu kilkunastu do kilkudziesięciu metrów od ścian promienia.
Wymagane: Vizard - BanKai/Hollow.

Dematerialization - postać rozpada się na ciemnoniebieskie pióra z energii elektrycznej.
Wymagane: God of Heaven.
Blink - szybka, wręcz natychmiastowa teleportacja.
Wymagane: God of Heaven.
Separation - odizolowanie pewnej części otoczenia, całkowicie uniemożliwiając wykrycie energii znajdujących się wewnątrz sfery.
Wymagane: God of Heaven.
Divine Pillar of Light - na Boga Niebios spada z nieba filar białego światła. Nie tylko leczy jego rany, ale także pełni funkcję niepozornej bariery.
Wymagane: God of Heaven.
Vanishing Lightning - przeciwnika znikąd uderzają błyskawice. Kierunek ataków jest zgodny z kierunkiem ruchu ręki.
Wymagane: God of Heaven.
Sharp Wind - wiatr, który osiąga ekstremalną prędkość może działać jak ostrze lub żyletka i dosłownie ciąć wroga.
Wymagane: God of Heaven.
Heavy Wind - porządne machnięcie skrzydłami Boga Niebios powoduje, że masy powietrza z ogromną, niszczycielską siłą naciskają na znajdujący się przed i pod nim teren, wywołując ogromne szkody w okolicy.
Wymagane: God of Heaven.
Lance of Thunder - wystrzelenie z jednego palca skoncentrowanej wiązki, która przeszywa wroga. Atak jest natychmiastowy, dorównujący prędkości światła.
Wymagane: God of Heaven.
Wind Blade - technika działająca na podobnej zasadzie co Ki Sword, lecz tym razem ostrze jest tworzone nie z energii Ki, a z wiatru. Dodatkową zaletą tej techniki jest słaba widoczność broni.
Wymagane: God of Heaven.
Feather Knives - po rozpostarciu skrzydeł Bóg Niebios jest chwilowo otoczony przez masę piór, które następnie lecą w kierunku przeciwnika, przyjmując właściwości małych noży.
Wymagane: God of Heaven.
Thunderbolt - piorun kulisty, którego moc jest zwiększana z każdą chwilą. Gdy zostanie rzucony, po trafieniu w cel, wywołuje elektryzującą eksplozję. Technika samonaprowadzająca.
Wymagane: God of Heaven.
Chain Lightning - jednoczesne wystrzeliwane z ręki kilku silnych piorunów. Jeśli w pobliżu znajduje się więcej niż jeden przeciwnik, wszyscy mogą zostać trafieni przez łańcuch.
Wymagane: God of Heaven.
Thunder Cage - utworzenie filarów z setek błyskawic, które otaczają przeciwnika. Ucieczka jest praktycznie niemożliwa chyba, że rozbijając klatkę energią tyle, że to niełatwe zadanie.
Wymagane: God of Heaven.
Discharge - wyrzucenie z siebie przepotężnych wyładowań elektrycznych. Całą najbliższą okolicę przeszywają pioruny.
Wymagane: God of Heaven.
Storm Web - na polu walki zostaje utworzona sieć z tysięcy błyskawic, które zarówno uniemożliwiają przeciwnikowi ruch, jak i zadają obrażenia po zetknięciu. Technika jest nieprzewidywalna, gdyż ułożenie błyskawic często ulega zmianie, jeszcze bardziej utrudniając oponentowi manewrowanie.
Wymagane: God of Heaven.
Tornado - po okolicy zaczyna wiać silny wiatr. Po chwili tworzy się potężne tornado o ogromnej i niszczycielskiej mocy. Technika jest podatna na syntezę z innymi atakami - głównie żywiołowymi.
Wymagane: God of Heaven.
Lightning Tornado - z nieba spadają błyskawice. Zaczynają się bardzo szybko kręcić i tworzą coś w rodzaju burzowego tornada. Obrażenia są zadawane poprzez ściany leja.
Wymagane: God of Heaven.
Thunder Stirke - pioruny niczym grad spadają na przeciwnika. Atak ten jest dużo bardziej niebezpieczny, niż może się to wydawać.
Wymagane: God of Heaven.
Demolish Thunder Stirke - na całe pole walki spada deszcz piorunów, który niszczy wszystko w okolicy.
Wymagane: God of Heaven.
Demolish Tornado Stirke - po całej okolicy zaczynają szaleć silne tornada, które niszczą i rozrzucają wszystko to, co zbiorą w różne strony.
Wymagane: God of Heaven.
Hell Storm - z nieba spada piorun, który ulega podziałowi na pięć kolejnych, z nich zaś tworzą się pioruny kuliste. Po wskazaniu, bądź zetknięciu się z celem, kule uderzają w przeciwnika i tworzą wielką, elektryczną sferę, która działa jak klatka. W środku kuli przeciwnik przeżywa niewyobrażalne cierpienia, gdyż jest non-stop przeszywany przez setki błyskawic. Z zewnątrz nie wygląda to przyjemnie z powodu rozlewającej się krwi.
Wymagane: God of Heaven.
Zeus Thunder - potężny, mityczny piorun, który Bóg Niebios może przywołać za pomocą odpowiedniej modlitwy. Gdy kończy, w ręku boga pojawia się błyskawica przypominająca włócznię. Przyzwanie jest ograniczone czasowo. Rzucona błyskawica z prędkością światła przeszywa wroga i powoduje wielką, oślepiającą eksplozję.
Wymagane: God of Heaven.
Thunder Crisis - przepotężna i niebezpieczna technika. W przeciwnika ze wszystkich stron uderzają błyskawice. Po chwili tworzy się z nich kula piorunów, która eksplodując, zadaje ostateczne, poważne obrażenia.
Wymagane: God of Heaven.
Rainbow Claw - z nieba ciskają po okolicy kolorowe błyskawice. Po chwili wszystkie padają na rękę Boga Niebios, formując różnokolorowy, elektryczny szpon. Po wykonaniu zamachu, wroga jak i również całą okolicę dosłownie kroją poświaty przypominające tęcze.
Wymagane: God of Heaven.
Heaven Gate - najpotężniejsza technika Boga Niebios. Atak ten może obrócić w Nicość wszystko i wszystkich, nieważne, czy to bogowie, czy może nawet silniejsze istoty. Zniszczeniu może ulec kontynent lub nawet połowa planety. Technika ta wymaga jednak dość długiego czasu oczekiwania i pełnego skupienia. W niebie tworzy się gigantyczna, biała dziura, która wszystko pochłania, a jeśli nie zostanie w porę zamknięta, może wciągnąć nawet samego Boga Niebios.
Wymagane: God of Heaven.

Transcendental Punch - potężne uderzenie pięścią o ogromnej, niszczycielskiej sile. W miejscu uderzenia wyzwalane są ogromne ilości czerwonej energii.
Wymagane: Hells Control One Shot.
Devil Claw - otoczenie ręki czerwoną energią w postaci szponu, a następnie użycie jego pazurów do niezwykle niszczycielskiego ataku.
Wymagane: Hells Control One Shot.
Hell Beam - czerwony promień o ogromnej, niszczycielskiej mocy. Mimo tak potężnej siły, Ertrot - jako jej sponsor uważa tą technikę za żałosną.
Wymagane: Hells Control One Shot.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Kwi 05, 2012 12:57 pm, w całości zmieniany 11 razy

4Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pią Sie 27, 2010 9:54 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Spis treści:

1. Rayem
2. Techniki
3. Transformacje
4. Overdrive
5. Byty wewnętrzne
6. Postaci towarzyszące




Super Saiyan
Ray Uruka 60273016538038575612
Moc wzrasta wielokrotnie. Niestety, nic nie ma za darmo i ta powielona energia jest z czasem spalana. Raya to jednak teoretycznie nie dotyczy, gdyż formę tą opanował już jako 7-latek.

Plusy:
+Powielona moc i wzrost cech.
+Błyskawiczna transformacja.
+Wręcz nieodczuwalne zużycie energii.

Minusy:
-Brak.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, którą chłopak ma we krwi. Dzięki temu Ray samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.

Super Saiyan 2
Ray Uruka 01426580863618410595
Użytkownika otaczają wyładowania elektryczne. Moc jest powielona jeszcze bardziej niż przy SSJ, jednak energia ta jest spalana o wiele szybciej. Złość oraz ekstremalne przeżycia mogą wpłynąć na dodatkowy wzrost mocy w tej formie.

Plusy:
+Jeszcze większy wzrost mocy i cech.
+Błyskawiczna transformacja.
+Dość niewielkie zużycie energii.
+Gniew sprawia, że forma ta może stać się potężniejsza od każdej innej.

Minusy:
-Brak.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, którą chłopak ma we krwi. Dzięki temu Ray samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.

Super Saiyan 3
Ray Uruka 20742010407764084768
Użytkownika otaczają wyładowania elektryczne. Aura wojownika staje się wyczuwalna nawet w Zaświatach. Niestety, SSJ3 wymaga zużycia bardzo dużej energii i czasem godzina wystarczy, by spalić całą moc.

Plusy:
+Potężny wzrost mocy i cech.
+Błyskawiczna transformacja.

Minusy:
-Szybkie spalanie energii.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, którą chłopak ma we krwi. Dzięki temu Ray samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.

Super Saiyan 4
Ray Uruka 60075394531626375364
Mimo, że to kolejna transformacja i posiada trochę więcej mocy od SSJ3, zużywa tyle energii co zwyczajny SSJ. Aura nie jest już, aż tak wyczuwalna, jak w przypadku SSJ3, za to ma większe możliwości i potężniejsze ataki. Osoba przemieniająca się w SSJ4, staje się tak wysoka jak by była dorosłą osobą. Ciało zapamiętuje każdą technikę użytą przeciw niemu i kolejne użycie danego ataku nie jest już tak efektywne jak za pierwszym razem. Ray był pierwszym Half-Saiyanem, który opanował tą formę.

Plusy:
+Większa moc i zwiększenie cech od SSJ3.
+Błyskawiczna transformacja.
+Utrata energii niewiele większa od SSJ.
+Drugie użycie danej techniki przeciw SSJ4, nie jest już tak efektywne jak za pierwszym razem.

Minusy:
-Korzystanie z tej formy wymaga ogona.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, którą chłopak ma we krwi. Dzięki temu Ray samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.

Hollow
Ray Uruka 76614737238124931061
Kontrolę nad Rayem przejmuje wewnętrzny pusty. Powoduje to nie tyle utratę kontroli, co także potężny wzrost mocy i zmianę wyglądu. Nie jest to jeszcze pełen popis umiejętności pustego. Wciąż nasuwa się pytanie, jak potężny byłby jako Vasto Lorde.

Plusy:
+Olbrzymia siła.
+Nieprzewidywalny i niezwykle niebezpieczny.
+Z zanpakutō stanowi jeszcze większe zagrożenie.

Minusy:
-Brak kontroli.
-Łatwo się złości, dodatkowo zwiększając swoją moc.

Zdolności bierne:
Hierro - skóra staje się niezwykle twarda, pozwalając walczyć gołymi rękami z oponentem używającym broni białej.
Chaotyczne Cero - korzystanie z Cero wedle własnych upodobań to niezwykle ciekawa umiejętność. Dzięki temu można: zatrzymać ładujące się np. w paszczy Cero i wystrzelić je momentalnie rogami, gestem znikąd zdetonować Cero, szybko machając mieczem naokoło siebie otoczyć barierą lub wywołać eksplozję, zaginać lub zmieniać kierunek wystrzelonego promienia.

Vizard - ShiKai
Ray Uruka 63412630583125391863
Po założeniu maski, Ray staje się Vizardem. Może wtedy korzystać z nowych mocy oraz swojego zanpakutō. Dochodzi także możliwość używania Cero.

Plusy:
+Wzrost mocy.
+Niesamowity wzrost szybkości.

Minusy:
-Możliwe, że kontrolę nad chłopakiem może przejąć wewnętrzny pusty.

Zdolności bierne:
Hierro - skóra staje się niezwykle twarda, pozwalając walczyć gołymi rękami z oponentem używającym broni białej.
Chaotyczne Cero - korzystanie z Cero wedle własnych upodobań to niezwykle ciekawa umiejętność. Dzięki temu można: zatrzymać ładujące się np. w paszczy Cero i wystrzelić je momentalnie rogami, gestem znikąd zdetonować Cero, szybko machając mieczem naokoło siebie otoczyć barierą lub wywołać eksplozję, zaginać lub zmieniać kierunek wystrzelonego promienia.

Vizard - BanKai
Ray Uruka 94108827318311411205
Po założeniu maski, Ray staje się Vizardem. W formie BanKai moc wzrasta wielokrotnie. Ataki są naprawdę niebezpieczne, a osiągana prędkość - ekstremalna.

Plusy:
+Wzrost mocy.
+Ekstremalna szybkość.

Minusy:
-Utrata energii.
-Możliwe, że kontrolę nad chłopakiem może przejąć wewnętrzny pusty.

Zdolność bierna:
Hierro - skóra staje się niezwykle twarda, pozwalając walczyć gołymi rękami z oponentem używającym broni białej.
Jōzan - automatycznie przechodząc w formę BanKai, chłopak zyskuje umiejętność na pograniczu multiplikacji, a klonowania. Kopie robią, co chcą i mogą atakować w dokładnie tej samej sekundzie. Nie mają jednak możliwości używania żadnych technik, a ich obecność wymaga świadomej zgody użytkownika.
Chaotyczne Cero - korzystanie z Cero wedle własnych upodobań to niezwykle ciekawa umiejętność. Dzięki temu można: zatrzymać ładujące się np. w paszczy Cero i wystrzelić je momentalnie rogami, gestem znikąd zdetonować Cero, szybko machając mieczem naokoło siebie otoczyć barierą lub wywołać eksplozję, zaginać lub zmieniać kierunek wystrzelonego promienia.

God of Heaven
Ray Uruka 93798476655466382826
Forma zapisana w genach po matce. Moc ta nie ujawniała się u bliższej rodziny chłopaka. W przypadku Rayema było inaczej i potrafi z niej korzystać. Jest potomkiem boga, którego elementem były Niebiosa i we władaniu miał wiatry i błyskawice. Na ciele widoczne są niebieskie symbole, wewnątrz których zachodzą wyładowania elektryczne. Charakterystyczną cechą tejże formy są pokaźne, ciemnoniebieskie skrzydła.

Plusy:
+Boska moc i wzrost cech.
+Padający deszcz zwiększa siłę elektrycznych ataków.
+Minimalne zużycie energii.
+Dodatkowa produkcja energii w symbolach na ciele.
+Niewrażliwość na jakiekolwiek ataki elektryczne, czy wiatrowe.

Minusy:
-Brak.

Zdolności bierne:
Manipulacja pogodą - Raymond jako Bóg Niebios ma pełną kontrolę nad panującą pogodą. Może w każdej chwili wywołać np. deszcz, czy huragan lub zapewnić słoneczną pogodę.

Hells Control One Shot
Ray Uruka 74037771027195778455
Efekt jednorazowego użycia mocy Ertrota, nad którymi Rayem jest w stanie zapanować. Na prawej ręce i policzku pojawiają się boskie symbole, lecz są one czerwonego koloru, a wewnątrz można spostrzec jakby płomienie. Źrenica prawego oka się zwęża, zaś tęczówka przyjmuje czerwoną barwę. Zaraz po wykonaniu ataku, młodzieniec traci wszystkie siły i nie jest w stanie kontynuować dalej walki. Chyba, że użyje czegoś, co odnowi jego poziom mocy...

Plusy:
+Olbrzymia siła techniki.
+Emanowanie niewyobrażalnymi pokładami energii.
+Kontrola nad mocami Lorda Piekieł.

Minusy:
-Jednorazowego użytku.
-Po wykonaniu ataku, następuje całkowita utrata energii.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Sro Maj 30, 2012 9:09 pm, w całości zmieniany 9 razy

5Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pon Sie 30, 2010 9:40 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Spis treści:

1. Rayem
2. Techniki
3. Transformacje
4. Overdrive
5. Byty wewnętrzne
6. Postaci towarzyszące




-=BRAK DANYCH=-



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Kwi 05, 2012 12:17 pm, w całości zmieniany 6 razy

6Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Sro Wrz 01, 2010 9:09 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Spis treści:

1. Rayem
2. Techniki
3. Transformacje
4. Overdrive
5. Byty wewnętrzne
6. Postaci towarzyszące




Wygląd świata wewnętrznego: Tereny górzyste
Liczba mocy: 2
Liczba bytów: 1

Moce:

Ray Uruka 55033706826189957253
Saiyan Power
Kula energii reprezentująca saiyańskie moce chłopaka w jego podświadomości. Potęga tej energii rośnie, gdy Ray jest zdenerwowany lub bliski śmierci. Prawdopodobnie to właśnie ona jest powodem tego, iż chłopak lubi walczyć i kieruje się instynktem.

Ray Uruka 27300433567469919695
God Power
Kulka energii reprezentująca boskie moce chłopaka w jego podświadomości. Ray nie ma trudności z kontrolą tych mocy, lecz musi się jeszcze wiele o nich nauczyć. Ciekawym zjawiskiem jest fakt, że moce te same przekazują ważne informacje, jakie powinien znać Bóg Niebios.

Byty:

Ray Uruka 14240780023958023762
Lord Piekieł - Ertrot
Najbardziej tajemniczy i nieprzewidywalny byt, jaki zamieszkuje podświadomość chłopaka. Lord Piekieł to niezwykle potężna i chaotyczna istota. Nie ma pewności, co do jego prawdziwych umiejętności z tego względu, że nigdy ich w pełni nie demonstrował. Rayema i resztę bytów pokonuje bez najmniejszych problemów używając jedynie 3% swojej mocy. W umyśle chłopaka znalazł się w celach pasożytnictwa - jego moc wzrasta dokładnie o tyle samo, co młodzieńca i znajdujących się tu mocy i istot. Mimo wszystko, Ertrot daży chłopaka pewnym szacunkiem.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Lip 11, 2013 12:30 pm, w całości zmieniany 5 razy

7Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Sob Wrz 11, 2010 7:21 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Spis treści:

1. Rayem
2. Techniki
3. Transformacje
4. Overdrive
5. Byty wewnętrzne
6. Postaci towarzyszące




Horor
Ray Uruka 40666339554361282074
Chowaniec Rayema. W brew pozorom jest całkiem silny, a dodatkowo czerpie moc z wyładowań elektrycznych zachodzących w symbolach na jego ciele. Chowaniec burzy. Horor jest całkowicie odporny na wszelką elektryczność oraz częściowo niewrażliwy na ataki wiatrowe. Pożera istoty korzystające z takiej mocy, zyskując przy tym część ich sił. Naturalnie, prócz przyjaciół oraz swego pana.

Cele:
- Strzec Rayema.
- Przemieniać się bez obecności Raya w boskiej formie.
- Namówić bogów do gry w piłkę nożną.
- Nie dać się nauczyć aportowania.

Technik i zdolności:
Wolf Fang Fist - chyba najbardziej zwyczajna i nieelektryczna technika chowańca. Polega na zadawaniu szybkich i bolesnych uderzeń niczym wilcze kły.
Defibirllator - bardzo korzystna technika, gdyż dzięki niej można ocalić komuś życie.
Barrier - wytrzymała, niebieskawa tarcza stworzona z energii.
Lightning - przemiana w błyskawicę, dzięki czemu można szybko się przemieszczać, unikać obrażeń, a także sprawnie je zadawać.
Vanishing Lightning - przeciwnika znikąd uderzają błyskawice. Kierunek ataków jest zgodny z kierunkiem ruchu łap.
Thunder Cage - utworzenie filarów z setek błyskawic, które otaczają przeciwnika. Ucieczka jest praktycznie niemożliwa chyba, że rozbijając klatkę energią.
Shocking Claws - chowaniec tworzy dodatkowe, większe pazury z energii elektrycznej, by zwiększyć swoje szanse w zwarciu.
Shocking Wheel - Horor zwija się w kulkę i otoczony wyładowaniami elektrycznymi atakuje wroga z rozpędu.
Volt Blast - fala energetyczna, która składa się z energii burzy. Technika jest ładowana w łapach chowańca.
Volt Blaster - technika podobna do Volt Blasta. Różnica jest taka, że promień ładuje się w paszczy chowańca, a jego moc jest około 3 razy większa.
Thunderbolt - piorun kulisty, którego moc jest zwiększana z każdą chwilą. Gdy zostanie rzucony, po trafieniu w cel, wywołuje elektryzującą eksplozję.
Thunder Stirke - pioruny niczym grad spadają na przeciwnika. Atak ten jest dużo bardziej niebezpieczny, niż może się to wydawać.
Demolish Thunder Stirke - na całe pole walki spada deszcz piorunów, który niszczy wszystko w okolicy.
Flashing Thunder - z nieba spadają złote pioruny wprost na oczy przeciwników, oślepiając i dodatkowo raniąc ich twarze.
Thunder Claw - potężne uderzenie pazurami ulepszone mocą burzy. Wbrew pozorom atak ma ogromną siłę przebicia.
Thunder Death Ball - olbrzymich rozmiarów burzowy Death Ball. Moc tej kuli jest naprawdę potężna. Przy rzucie atak jakby teleportuje się i pojawia się w odległości niewielu ponad 3 metrów od celu.
Gigantic Thunder - w chmurach gromadzą się olbrzymie ilości wyładowań elektrycznych. Po dłuższej chwili atak jest gotowy, a na wroga spada gigantyczny piorun. Taki rozmiar i moc powodują poważne szkody i obrażenia.
Welcome to My World - Horor dostał pozwolenie na stworzenie swojego własnego wymiaru. Teraz używa go jako pułapka na wrogów. Świat ten jest dość nietypowy. Otoczenie jest całe czarne i mroczne, a widoczność ograniczona do jakichś 30 metrów. Normalnie widać zawsze jedynie szare, niby kamienne podłoże, które rozciąga się praktycznie bez granic.

Giant Form
Horor ma możliwość osiągnięcia gigantycznych rozmiarów jako chowaniec. Cała przemiana wymaga zgody jego pana. Niestety, Rayem nie ma pojęcia, że Horor posiada takową możliwość...

___________________________________________________________

Amane Horigome
Ray Uruka 05317422337705840387
Amane jest kuzynem Raya ze strony ojca. Jako Saiyan pełnej krwi posiada niezwykły talent do walki. Nie mniej jednak bardzo dobrze się kontroluje i wie kiedy odpuścić. Niegdyś był jednym z dowódców Gidayu. Obecnie postanowił, że wraz ze swoim kuzynem będzie walczył w obronie tego, co jest dla niego ważne, czyli spokoju.

Cele:
- Walczyć o spokój na świecie.
- Pokonać Raya w pojedynku rewanżowym.
- Poznać wuja - Tysona.

Technik i zdolności:
Ki Cannon - prosty atak przy użyciu czystej energii Ki.
Barrier - wytrzymałe pole siłowe używane najczęściej do ochrony własnej.
Instant Transmission - teleportacja o niesamowitym zasięgu. Ułatwia także wyczuwanie energii na dalszych odległościach.
Energy Blade - dłoń otacza fioletowa energia, która formuje krótkie ostrze.
Full Power Energy Wave - skoncentrowana fala energetyczna o sporej sile.
Zeta Blaster - potężna kula energii ładowana i wystrzeliwana z ust. Bez większych problemów może konkurować z silniejszą falą energetyczną.
Photon Flash - promień złotej energii, powodujący znaczne szkody. Istnieje 20% szans, że technika zdolna będzie przeszyć przeciwnika.
Wymagane: SSJ.
Vi Ictum Diaboli - czerwony, silny promień energetyczny. Nie wiadomo, dlaczego nazywa się tak, a nie inaczej i co wspólnego z demonicznymi mocami ma Amane.
Wymagane: SSJ2.
Galactic Buster - niezwykle potężna fala energetyczna o zielonej barwie. Technika zadaje nie tylko duże szkody, ale jest także dosyć szybka w przygotowaniu.
Wymagane: SSJ3.

Transformacje:
Super Saiyan
Ray Uruka 73302214880988911216
Moc wzrasta wielokrotnie. Niestety, nic nie ma za darmo i ta powielona energia jest z czasem spalana.

Plusy:
+Powielona moc i wzrost cech.
+Błyskawiczna transformacja.
+Minimalne zużycie energii.

Minusy:
-Brak.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, dzięki której Amane samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.

Super Saiyan 2
Ray Uruka 16424156481348549171
Użytkownika otaczają wyładowania elektryczne. Moc jest powielona jeszcze bardziej niż przy SSJ, jednak energia ta jest spalana o wiele szybciej. Złość oraz ekstremalne przeżycia mogą wpłynąć na dodatkowy wzrost mocy w tej formie.

Plusy:
+Jeszcze większy wzrost mocy i cech.
+Błyskawiczna transformacja.
+Niskie zużycie energii.
+Gniew wpływa na wzrost mocy w tej formie.

Minusy:
-Brak.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, dzięki której Amane samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.

Super Saiyan 3
Ray Uruka 44747644575471230070
Użytkownika otaczają wyładowania elektryczne. Aura wojownika staje się wyczuwalna nawet w Zaświatach. Niestety, SSJ3 wymaga zużycia bardzo dużej energii i czasem godzina wystarczy, by spalić całą moc.

Plusy:
+Potężny wzrost mocy i cech.
+Błyskawiczna transformacja.

Minusy:
-Szybkie spalanie energii.

Zdolności bierne:
Saiyan Determination - determinacja, dzięki której Amane samoistnie daje z siebie więcej, im walka staje się coraz trudniejsza. Gdy zaś jest bliski śmierci, jego energia wzrasta.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Kwi 05, 2012 2:36 pm, w całości zmieniany 4 razy

8Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Wto Wrz 14, 2010 4:48 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty

- Ogólna aktualizacja karty.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Kwi 05, 2012 12:20 pm, w całości zmieniany 5 razy

9Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Nie Wrz 19, 2010 12:16 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty

- Ogólna aktualizacja karty.



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Czw Kwi 05, 2012 12:21 pm, w całości zmieniany 2 razy

10Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Czw Wrz 23, 2010 7:54 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 23.9.2010r

- Dodano Bóg 4 Elementu: Niebiosa.
- Dodano Boskie Techniki.

11Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Nie Paź 31, 2010 7:41 am

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 31.10.2010r

- Zaktualizowano grafiki (Normal oraz SSJ3) ze zmienionymi mięśniami.
- Dodano nową technikę: Strength Up.
- Dodano nową technikę: Speed Up
- Usunięto "Shinigami".
- Usunięto techniki Horora.


Ad.5
Nikt nie ma technik swoich kompanów, a poza tym chowaniec i tak przeszedł "transformację" dlatego używa nowych ataków, nad którymi się jeszcze zastanawiam.

12Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Czw Gru 23, 2010 11:47 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 24.12.2010r

- Dodano nową technikę: Super Kamehameha.

13Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Czw Sty 06, 2011 8:58 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 6.1.2011r

- Zaktualizowano nowy wygląd postaci.
- Dodano nowy przedmiot do ekwipunku.
- Usunięto: Strength Up oraz Speed Up.
- Dodano nowe techniki:
Masendan
Double Masenko
Maximum Flasher
Final Shine
Instant Kamehameha
Big Finish
Super Final Shine
Blazing/Flashing Kamehameha
Renzoku Kamehameha
Final Shine Attack
.
- Dodano zdolność: Full Power.

14Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Wto Sty 25, 2011 9:19 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 25.1.2011r

- Odblokowano: Super Saiyan 4.
- Dodano nowe techniki:
Ki Cannon
Gekiretsu Madan
Multiple Kamehameha
.
- Podzielono Dragon Fist na Dragon Fist oraz Super Dragon Fist.
- Nieco zmodyfikowano efekt SSJ3 przy Full Power.
- Dragon Lance staje się techniką o nieznanych wymaganiach i jej używanie jest obecnie niemożliwe.


Ad.3
Podział Ryukena wcale nie znaczy, że stał się jakiś słabszy. Teraz jest po prostu możliwość używania go nawet na Normalu. Przy SSJ3 ma taką moc jak miał. Super Ryuken natomiast jest ulepszeniem Ryukena, ale wymaga czasu na skupienie energii przed użyciem.

15Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Czw Kwi 07, 2011 12:26 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 7.4.2011r

- Zmiana wieku postaci.

Mam już 16 lat! Teraz jestem dorosły! :|

16Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pią Kwi 22, 2011 1:13 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 22.4.2011r

- Dodano Shinigami.
- Dodano ShiKai oraz wprowadzono informacje na jego temat.

17Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Nie Kwi 24, 2011 12:21 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 24.4.2011r

- Dodano BanKai oraz wprowadzono informacje na jego temat.

18Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Nie Kwi 24, 2011 9:08 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 24.4.2011r

- Odblokowano Horōka dla ShiKai oraz BanKai i uzupełniono informację na jego temat.

19Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Sro Maj 04, 2011 1:34 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 4.5.2011r

- Dodano Cele.

20Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pon Lip 11, 2011 10:15 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 12.7.2011r

- Zmieniony wygląd całej karty postaci.

21Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pią Lip 15, 2011 12:53 am

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 15.7.2011r

- Usunięto Smoczą Kulę.
- Dodano Smoczy Radar.
- Zaktualizowano informacje na temat Burst Decodera.
- Dodano Blue Bird{Burst Mode}.

22Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Nie Lip 31, 2011 1:26 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 31.7.2011r

- Dodano nowy cel.
- Zaktualizowano liczbę Senzu Beans.
- Dodano Amulet Feniksa.

23Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pon Sie 08, 2011 9:58 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 8.8.2011r

- Ogólnie zaktualizowano kartę postaci.

24Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Czw Wrz 15, 2011 6:43 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 15.9.2011r

- Dodano Hollow.
- Odblokowano nowy Burst Mode - Soaring Dragon.
- Zaktualizowano informacje na temat Soaring Dragon'a.

25Ray Uruka Empty Re: Ray Uruka Pią Lut 03, 2012 11:37 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Aktualizacja karty
Dnia 4.2.2012r

- Ogólna aktualizacja karty.
- Dodano informacje na temat Amane.
- Dodano Byty wewnętrzne.
- Dodano Hells Control.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.