Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" Empty Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" Sro Lis 27, 2013 11:14 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen"
Imię: Boian
Nazwisko: Stogniw
Pseudonim: Perun
Wiek: 16 lat
Rasa: Człowiek
Pochodzenie: miasteczko Debes, Gentopa

Sprite:
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" 1o5k

Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 6
Energia: 11
Szybkość: 9
Inteligencja: 7
Wytrzymałość: 8
Siła fizyczna: 7
Zwinność: 9
Prezycja: 8
Koncentracja: 6

Poziom mocy: 11.000j

Usposobienie: Chaotic Neutral>Good

Osobowość: Boian pomimo swojego wieku, nie zachowuje się jak większość jego rówieśników. Jest indywidualistą o nieco anarchistycznych poglądach. Nie cierpi odgórnie nałożonych zasad, które wg niego ograniczają wolność osobistą na rzecz interesu władzy (w jakiej formie by ona nie występowała). Jednak pomimo jego poważnych poglądów i silnych przekonań, na co dzień jest raczej wesołym chłopakiem, otwartym na nowe znajomości, nawet pomimo jego niektórych wścibskich zachowań. Ma specyficzne poczucie humoru, czasami zupełnie niezrozumiałe dla innych; często ironizuje i bywa sarkastyczny. Ponadto jest bardzo uparty, co jest charakterystyczne dla ludzi zamieszkujących jego rodzinne strony. Prawdopodobnie ze względu na swój nastoletni wiek, bywa bardzo drażliwy - ciężko jednak stwierdzić kiedy naprawdę się zezłości.

Cele:
- wyzwolić pełną moc Zbroi Rysia
- pokonać zdrajców z Sanktuarium
- odnaleźć brata
- zemścić się na Złotym Rycerzu Skropiona za śmierć rodziców
- odzyskać zbroję ojca

Historia:
Spoiler:

Ekwipunek:
- Skrzynia ze Zbroją Rysia - brązowa zbroja reprezentująca Konstelację Rysia, u której charakterystyczne są naramienniki w kształcie łap dzikiego kota oraz elementy na głowie, które przypominają uszy rysia (Boian jednak rzadko zakłada ten element). Aktualnie jest gdzieś ukryta przez Stogniwa.
- Kamień Zbroi - zaczepiony na łancuszku przy pasie, niewielki kamień wyglądem przypominający pomarańczowy kryształ. Służy do przyzywania zbroi w bardzo krótkim czasie bez względu na odległość w jakiej znajduje się jej właściciel od owego artefaktu. W zależności od woli przyzywającego, może on sprowadzić do siebie całą skrzynię lub od razu przywdziać zbroję. Aby aktywować kamień, musi być w zasięgu wzroku użytkownika, zaś w razie zguby - właściciel potrafi wyczuwać miejsce, w którym się ten przedmiot znajduje (podobnie jest ze zbroją).
- Plecak - najzwyklejszy plecak, w którym Stogniw nosi najpotrzebniejszy prowiant oraz ubranie na zmianę.

Techniki/umiejętności:
Skyjump - prosta technika, która pozwala Perunowi na wykonywanie wyjątkowo wysokich lub dalekich skoków; stosowana głównie do szybkiego przemieszczania się.
Wildleer - poprzez ruch oczu użytkownik odpycha pobliskiego przeciwnika bez względu na to, z której strony on stoi.
Balaan - czysta energia cosmo, która w przypadku Boiana przybiera postać pioruna kulistego. Na jej siłę i wielkość składa się włożona w to energia oraz czy wykonywana jest oburącz czy nie.
Kymaan - potężniejsza wersja Balaan, która przyjmuje formę fali energii cosmo (a w przypadku Stogniwa z dodatkowym wyładowaniami wokół); jej siła, zasięg i wielkość zależą od takich samych czynników, co w poprzednim przypadku.
Astida - tarcza z energii cosmo, którą tworzy się po skrzyżowaniu przed sobą rąk do bloku. Jej wytrzymałość oraz wielkość zależy od włożonej w to energii.
Lightning Claw - ułożenie dłoni na wzór łapy dzikiej bestii, która chce zaatakować swoimi szponami, oraz skumulowanie w niej energii cosmo powoduje po wymachu powstanie kilku niewielkich półksiężyców z wyładowaniami elektrycznymi, które ranią oponenta.
Thunder Fang - pocisk energii o zwężonym z przodu czubku (jak położony poziomo stożek lub po prostu kieł), który jest w stanie wbić się lub nawet przebić cel.
Lethal Bite - Perun wystrzeliwuje z palców kilka wiązek energii, które mają za zadanie chwycić za gardło oponenta (imitując chwyt paszczą dzikiego zwierzęcia). Technika może powodować tylko duszenie ofiary, jednak może także zadać poważniejsze rany.
Rapid Pounce - będąc w pewnej odległości od celu, użytkownik wykonuje błyskawiczną szarżę (lub skok) na przeciwnika, atakując go ze zwielokrotnioną siłą. Podczas wykonywania techniki wokół rycerza pojawia się aura cosmo w formie przypominającej piorun.
Thunderclap - dużo potężniejsza wersja Rapid Pounce. Podczas wykonywania ekstremalnie wysokiego Skyjumpa (oraz będąc jeszcze w najwyższym punkcie skoku), Perun zbiera mnóstwo cosmo i niemal się z nią scalając uderza w znajdujący się daleko pod nim cel niczym grom z jasnego nieba. Choć atak nie jest nacechowany żywiołem pioruna to na taki wygląda; podczas uderzenia towarzyszy mu dźwięk grzmotu. Wadą tej techniki jest precyzja - z takiej wysokości i przy takiej prędkości niełatwo jest trafić w cel, dlatego najlepiej ją wykonywać przeciw unieruchomionemu przeciwnikowi. To najpotężniejszy ruch opanowany przez Boiana.
Pillarbolt - wystawiając obie ręce w kierunku celu, użytkownik rozpala swoje cosmo, po czym wystrzeliwuje filar szalejącej energii niszczący wszystko na swojej drodze (najlepiej celować będąc nad przeciwnikiem, w ziemię); odpowiednio wykonane może tworzyć wielkie kratery w ziemi. W przeciwieństwie do Thunderclap, ten ruch nie jest skoncentrowany w jednym punkcie, przez co jest najbardziej destruktywnym ze wszystkich znanych Boianowi.
Cosmo Burst - technika wielokrotnie zwiększająca poziom mocy, siłę ciosu i szybkość rycerza. Niestety nie można jej zbyt długo utrzymać, dlatego Boian często ją stosuje jako chwilowe doładowanie jakiejś techniki lub ciosu.

Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" Cimn
Lynx Saint - Konstelacją Boiana jest Ryś, zdobył więc i nosi Brązową Zbroję spod jego znaku i korzysta z jej mocy. Aktualnie jednak nie jest jeszcze w stanie korzystać z pełni jej możliwości, choć ciągle nad tym pracuje.

Istoty stowarzyszone:
Imię: Shiva
Płeć: żeńska
Wiek: 3 lata
Rasa: kot szablozębny
Pochodzenie: Las Selvas, Palan

Wygląd:
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" Jjlmhj
art by Raven Moonwolf (?)

Statystyki:
Atak: 8
Obrona: 6
Energia: 6
Szybkość: 12
Inteligencja: 6
Wytrzymałość: 6
Siła fizyczna: 6
Zwinność: 16
Precyzja: 8
Koncentracja: 6

Poziom mocy: 4.000j

Usposobienie: Neutral (Chaotic Good)

Charakter: Shiva nie jest równie agresywna, co większość kotów szablozębnych - wręcz przeciwnie, zazwyczaj zachowuje się łagodnie. Potrafi bardzo szybko polubić jakąś osobę, lecz może się również zdarzyć, że za kimś nie będzie przepadała. Jest także bardzo inteligentnym zwierzęciem, często można odnieść wrażenie, że doskonale rozumie wszystko, co się do niej lub przy niej mówi. Często oddala się od Boiana, podróżując swoimi ścieżkami, jednak za każdym razem znajduje drogę powrotną. Jest samodzielna, choć czasami lubi posiedzieć w towarzystwie ludzi i pobyć w centrum uwagi.

Cele:
- towarzyszyć i pomagać w osiągnięciu swoich celów Boianowi
- zostać słynnym kotem
- spotkać atrakcyjnego i ustatkowanego samca i mieć z nim potomstwo

Historia: work in progress

Techniki/umiejętności:
Tiger Rush - technika szybkiego przemieszczania się. Kocica może rozpędzić się do takich prędkości, że widoczny pozostaje jedynie powidok co kilka metrów.
Healing Breath - technika leczenia. Shiva za pomocą swojego oddechu tworzy srebrzystą energetyczną mgiełkę, która zasklepia rany i przywraca energię.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Lip 02, 2014 5:07 pm, w całości zmieniany 15 razy

NPC

NPC
NPC
NPC
Lynx Saint:
Poziom mocy: x15.
Atak: x2
Obrona: x2
Energia: x3
Szybkość: x3
Wytrzymałość: x3
Zwinność: x2
Koncentracja: x3
Akcept.
Miłej gry.

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen"
Imię: Glacier
Pseudonim: Ro'qen, Roqen, Glacier Słaby
Wiek: 46 lat
Rasa: Changeling (Demon Mrozu)
Pochodzenie: Kosmiczna Organizacja Handlu, dokładnie nieokreślone

Sprite:
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" 13zrj0y

Statystyki:
Atak: 7
Obrona: 7
Energia: 9
Szybkość: 9
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 11
Siła fizyczna: 8
Zwinność: 7
Precyzja: 7
Koncentracja: 7

Poziom mocy: 12.000j

Usposobienie: Neutral>Lawful Evil

Osobowość: Dominującymi cechami Glaciera jest przebiegłość i chytrość, których musiał się nauczyć, aby funkcjonować jako członek imperialnej rodziny wśród nawet silniejszych żołnierzy. Podobnie jak inni przedstawiciele jego rasy, nie kieruje się żadnym kodeksem honorowym. Jest jednak coś, co różni go od braci i ojca - to duma i pycha, którą unosi się jego rodzina, a której wystrzega się Ro'qen. Ponadto jest bardzo uparty, wiele jest w stanie poświęcić, aby osiągnąć cel lub dokonać zemsty. Na co dzień, gdy nie myśli o walce i podbojach, jest spokojnym osobnikiem, który wbrew pozorom nie lubi podlizywania się ze strony swoich żołnierzy i często rozmawia z nimi jak równy z równym, choć podczas akcji wymaga bezwzględnej dyscypliny.

Cele:
- zdobyć władzę nad Kosmiczną Organizacją Handlu oraz imperiami jego braci i ojca
- zemścić się na rodzinie i istotach z nimi współpracujących za lata upokorzeń i wygnanie
- stworzyć własny oddział oraz podbić pierwszą planetę, tworząc tym samym fundament do własnego imperium
- stać się na tyle silnym, by móc zrealizować swoje cele

Ekwipunek:
- Pancerz bojowy - standardowy strój bojowy noszony przez członków KOH charakteryzujący się dużo wytrzymałością. W przeciwieństwie do pancerzy saiyańskich, nie jest jednak aż tak elastyczny.
- Scouter - drugie, obok pancerza, podstawowe wyposażenie członków Organizacji. Służy do pomiaru poziomu mocy oraz określania położenia jego wysokiego źródła. Ma niestety określoną wytrzymałość i po przekroczeniu pewnej ilości jednostek wybucha.
- Mały statek kosmiczny "Zguba" - podobny do tych, których używają inni Changelingowie, jednak jest dużo mniejszy. Mieści się w nim mostek z kabiną leczniczą i małym magazynem, dwa pomieszczenia mieszkalne - jedno należące do Glaciera, drugie dla reszty załogi oraz niewielka salka treningowa. Ro'qen nazwał go Zgubą twierdząc, że wraz z nim dostał szansę do zemsty na swojej rodzinie.

Historia: work in progress

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.
Kiai - technika polegająca na odepchnięciu przeciwnika za pomocą dowolnej części ciała.
Optic Heater - wojownik wystrzeliwuje z oczu lasery, które mogą nawet poważnie poparzyć przeciwnika.
Hellish Reel Bomb - technika podpatrzona u innego wojownika, nieco zmodyfikowana została zaadaptowana przez Glaciera. Wirująca kula energii z charakterystycznymi zadziorami, wystrzelona z jednej lub dwóch rąk.
Hellish Drill Cannon - również podpatrzona, potężniejsza wersja poprzedniej techniki, w której Glacier nie wystrzeliwuje pocisku, a wirującą falę z zadziorami.
Regicide Gleam - przez innych Changelingów nazywana Death Beam, ich ulubiona technika stosowana do zabijania jednostek. Na końcu palca wskazującego powstaje niewielka kula energii, która następnie jest wystrzeliwana w postaci cienkiej wiązki. Zazwyczaj przebija na wylot zabijając cel. Wbrew pozorom nie jest łatwa do wykonania.
Regicide Stream - wariant Regicide Gleam, w którym użytkownik nieprzerwanie wystrzeliwuje całą falangę morderczych promieni. Bardzo trudna technika, wymagająca ogromnych zasobów energii, dlatego Glacier jest w stanie ją wykonać tylko w 3. formie.
Ducal Tray - nad uniesioną ręką tworzony jest cienki dysk, który zdolny jest przeciąć niemal wszystko, co znajdzie się na jego torze lotu.
Doomsday Giant - odpowiednik Death Balla (lub Supernovej) stosowany przez Glaciera. Niestety w jego przypadku wymaga długiego czasu ładowania i nie jest na tyle potężny, by niszczyć całe planety. Może jednak anihilować ogromne tereny, być może nawet kontynenty. Ładowana zazwyczaj w obu rękach z lekko zgiętymi łokciami, lecz trzymanymi nad głową.
Psychokinesis - podstawowe umiejętności psychokinetyczne, zaliczają się do nich: telekineza (przesuwanie przedmiotów siłą umysłu), lewitacja (unoszenie przedmiotów lub osób; czasami traktowana jako telekineza), teleportacja (przemieszczanie się na nieduże odległości bez strat czasowych). Choć Glacier lepiej rozwinął te zdolności od innych Changelingów to i tak nie są one zaawansowane, stanowią jedynie wsparcie do innych technik walki lub są wykorzystywane w celach niebojowych.
Inertial Chains - użytkownik zamyka przeciwnika w energetycznej kuli, a dzięki swoim psychokinetycznym zdolnościom sprawia, że więzień nie jest w stanie się ruszyć. Wymaga dużej koncentracji do utrzymywania oponenta w paraliżu, dlatego niemożliwe jest zastosowanie silnej techniki cały czas utrzymując działanie tej.
Splitting Mark - prosta technika stosowana do eliminowania tylko najsłabszych celów. Poprzez wycelowanie palcem wskazującym w potencjalną ofiarę, po pewnym czasie użytkownik może ją wysadzić.

Brak potrzeby oddychania - Changelingowie są rasą, która nie potrzebuje powietrza, aby funkcjonować, co pozwala im przetrwać w próżni kosmicznej.
Zdolność przetrwania - bardzo przydatną zdolnością rasy Glaciera jest możliwość przetrwania nawet najstraszliwszych ran, jakie odniosą w walce.

Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" 346nw4x
2. forma - postać, która nie redukuje poziomu mocy osobnika w tak dużym stopniu, jak pierwsza forma. Skutkiem tego może być gorsze kontrolowanie się. Ro'qen nie ma jednak już problemów z przebywaniem w tej postaci. Demon staje się dużo większy - zarówno, jeśli chodzi o wzrost, jak i masę mięśniową, a jego moc wzrasta dziesięciokrotnie.

[tymczasowy brak obrazka]
3. forma - najmniejsza z trzech redukcji poziomów, która wymaga jeszcze lepszej samokontroli, niż poprzedniczki. Z tego powodu, Glacier może w niej przebywać tylko przez krótki czas, inaczej zupełnie przestaje nad sobą panować i wariuje. Czaszka znacznie się wydłuża i pojawia się na niej więcej rogów, naramienniki również stają się dłuższe, twarz zostaje uwypuklona, a na plecach pojawiają się kolce. Demon ma zgarbioną sylwetkę. Moc wzrasta około pięćdziesięciokrotnie.

Ro'qen Tokusentai
Mały oddział pod komendą Glaciera. Są przedstawicielami różnych ras, których w jakiś sposób Ro'qen przekonał do przyłączenia się. Choć nie mieliby z nim szans w walce dzięki jego transformacjom to mają zbliżone poziomy mocy, gdy przebywa w pierwszej formie. Pierwotnie oddział składał się z trzech osobników, aktualnie jednak pozostało tylko dwóch.
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" Am5qfk
Imię: Nanaz
Wiek: 29 lat
Rasa: Oravil
Pochodzenie: dawna planeta Oravil, aktualnie Hail #32

Statystyki:
Atak: 14
Obrona: 6
Energia: 10
Szybkość: 6
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 8
Siła fizyczna: 10
Zwinność: 5
Precyzja: 6
Koncentracja: 8

Poziom mocy: 8.000j

Opis postaci: Nanaz jako pierwszy dołączył do Glaciera i to on pełni rolę umownego przywódcy Ro'qen Tokusentai - nawet pomimo faktu, że nie jest szczególnie inteligentny. Lubi brutalną i destrukcyjną walkę i żywi nienawiść do rodziny Glaciera, a szczególnie do Haila, który podbił jego planetę i przyczynił się do śmierci niemal całej jego rasy. Obiecując zemstę na bracie i jego poplecznikach, Demon Mrozu nakłonił go do współpracy. Z czasem Nanaz stał się jego najwierniejszym żołnierzem, mocno przekonanym o słuszności działań Glaciera.

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.
Kiai - technika polegająca na odepchnięciu przeciwnika za pomocą dowolnej części ciała.
Grievous Blaster - popisowa technika Nanaza. Czerwona fala energii o sporej sile rażenia i aż nieproporcjonalnej wielkości, wystrzeliwana z jednej ręki, gdy druga podtrzymuje ją w nadgarstku.
Rabid Onrush - atak fizyczny polegający na uporczywym i bardzo agresywnym nacieraniu na przeciwnika, koncentrując swoje ciosy na jego twarzy, zakończona przemieszczeniem się za plecy i wymierzeniem silnego kopnięcia okrężnego w kark.
Wrecking Geyser - technika wykonywana w parze z Valnudem; użytkownicy kładą obie ręce na ziemi, koncentrując pod nią mnóstwo energii, która przemieszcza się na wybrany obszar, po czym wystrzeliwuje w postaci bardzo obszernego, energetycznego słupa. Niezbyt opłacalna do stosowania przeciwko pojedynczym przeciwnikom, raczej służy do niszczenia konkretnych obszarów, np. wiosek lub nawet mniejszych miast.
Imię: Valnud
Wiek: 34 lata
Rasa: Ronthianin
Pochodzenia: dawna planeta Ronth, aktualnie Snowed #19

Statystyki:
Atak: 8
Obrona: 8
Energia: 8
Szybkość: 5
Inteligencja: 7
Wytrzymałość: 10
Siła fizyczna: 12
Zwinność: 5
Precyzja: 7
Koncentracja: 7

Poziom mocy: 7.000j

Opis postaci: Najpóźniej dołączył do oddziału, jednak również wiernie postanowił służyć Glacierowi. Nieliczni przedstawiciele jego rasy, którzy przeżyli atak oddziałów Snoweda, postanowili wcielić się do jego armii. Valnud jednak zdezerterował i dopiero później spotkał Glaciera, który obiecał mu znacznie wyższą pozycję w swoim przyszłym imperium. Zachęcony tą wizją, chciwy Ronthianin do niego dołączył. Nie należy do istot honorowych, a raczej przejmujących się własnym interesem i respektujących prawo wyższości silniejszego.

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.
Eye Laser - z oczu wystrzeliwane są skoncentrowane wiązki energii, zdolne nawet przebić słabszego (lub osłabionego) przeciwnika.
Exhaust Cannon - bardzo silna, pomarańczowa fala energii wystrzeliwana z ust po wcześniejszym głębokim wdechu, który jest formą kumulowania energii.
Bonecrusher Head - rozpędzając się, Valnud z impetem uderza głową w przeciwnika, a kolce na jego czerepie powodują dodatkowy ból. Technika tak silna, że zdolna jest łamać kości.
Wrecking Geyser - technika wykonywana w parze z Nanazem; użytkownicy kładą obie ręce na ziemi, koncentrując pod nią mnóstwo energii, która przemieszcza się na wybrany obszar, po czym wystrzeliwuje w postaci bardzo obszernego, energetycznego słupa. Niezbyt opłacalna do stosowania przeciwko pojedynczym przeciwnikom, raczej służy do niszczenia konkretnych obszarów, np. wiosek lub nawet mniejszych miast.
Imię: Tayber
Wiek: 23 lata
Rasa: nieznana
Pochodzenie: nieznane
AKTUALNIE MARTWY

Statystyki:
Atak: 7
Obrona: 7
Energia: 6
Szybkość: 10
Inteligencja: 6
Wytrzymałość: 7
Siła fizyczna: 6
Zwinność: 10
Precyzja: 10
Koncentracja: 6

Poziom mocy: 5.000j

Opis postaci: Pod względem kolejności dołączenia do Glaciera, drugi członek Ro'qen Tokusentai. Pozornie najsłabszy, jednak dzięki swojej unikalnej zdolności, mógł stać się najgroźniejszym z całej trójki. Poza tym, że był bardzo pewny siebie, niewiele o nim wiadomo. Został osłabiony przez Gensaia Primero i zabity przez Sarę Utsukushi na Terrze.

Techniki/umiejętności:
Bukujutsu - podstawowa umiejętność umożliwiająca lot dzięki energii ki.
Ki Blast - najprostsza forma ataku energetycznego w postaci pocisku lub promienia o zazwyczaj niedużej sile.

Volt Storage - unikalna umiejętność Taybera; użytkownik potrafi absorbować oraz przechowywać energię elektryczną w swoim ciele i wykorzystać ją do wielokrotnego zwiększenia swojego potencjału bojowego. Energia ta jednak nie jest odnawialna, dlatego w trakcie walki wojownik słabnie aż do momentu powrotu do swojego naturalnego poziomu mocy lub ponownego doładowania się elektrycznością z jakiegoś źródła. Dzięki temu, Tayber mógł stać się nawet 25 razy silniejszy i rmierzyć się z Gensaiem w formie Oozaru.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Czw Wrz 11, 2014 3:00 pm, w całości zmieniany 4 razy

Jata

Jata
Moderator
Moderator
10.02.2014
Drobna aktualizacja: poprawione zauważone błędy oraz podmienione sprity postaci. Miło by też było, gdybym się doczekał odnośnika do karty w profilu xd

06.07.2014
Garstka aktualizacji:
- poprawiony ogólny wygląd karty
- zmieniony opis osobowości (sam charakter postaci pozostaje bez zmian, poprawiłem tylko opis)
- dodane pochodzenie oraz ekwipunek
- poza poprawionymi opisami technik, kilka dodatkowych zmian: High Jump to teraz Skyjump, Wild Glance to teraz Wildleer, dodane Astida, Deadly Bite to teraz Lethal Bite, Lightning Pounce to teraz Rapid Pounce, dodane Thunderclap, Storm Howl zmienione na Pillarbolt, usunięte Doomclaw Blast

Poza tym dodam, że historię już piszę, a gdy ją wrzucę to poprawię też cele na jakieś konkretniejsze, te to taka wersja beta.

I btw, serio tylko ja aktualizuję KP xd?

16.06.2014
Nowa istota stowarzyszona: Shiva

02.07.2014
Nowa postać: Glacier
Dodam, że Ro'qen Tokusentai to istoty stowarzyszone z postacią, jednak kontrolę nad nimi w pełni pozostawiam NPC - ja ich tylko wymyśliłem.
Btw, wiecie od czego brały się imiona dla żołnierzy Freezera? Od nazw owoców (no, może poza Ginyu Force, którzy właściwie nie podlegali bezpośrednio Freezerowi, z tego co pamiętam). RT to wcale nie ananas, walnut i tayberry.

Dodałem także historię (i poprawiłem cele) Boiana Stogniwa. Może zawierać sporo błędów, ale i tak się umęczyłem z dokończeniem jej i nie chciało mi się nanosić poprawek xd Może zrobię to next time. Na razie muszę dokończyć historię Glaciera (choć niektóre jej elementy można wywnioskować z jego KP).

Aa, zapomniałem jeszcze o dodanych celach i charakterze Shivy.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Lip 02, 2014 1:32 am, w całości zmieniany 8 razy

Jata

Jata
Moderator
Moderator
AKTUALIZACJA: 16.06.2014

Jata

Jata
Moderator
Moderator
AKTUALIZACJA: 02.07.2014
(wyżej dodałem listę aktualizacji)

NPC

NPC
NPC
NPC
Ro'qen Tokusentai
Mały oddział pod komendą Glaciera. Są przedstawicielami różnych ras, których w jakiś sposób Ro'qen przekonał do przyłączenia się. Choć nie mieliby z nim szans w walce dzięki jego transformacjom to mają zbliżone poziomy mocy, gdy przebywa w pierwszej formie. Pierwotnie oddział składał się z trzech osobników, aktualnie jednak pozostało tylko dwóch.
Boian "Perun" Stogniw | Glacier "Ro'qen" Am5qfk
Okej.
Glacier - 2nd form:
Poziom mocy: x10
Energia: x2
Wytrzymałość: x2
Siła fizyczna: x3


Czas używania: 10 tur (później utrata kontroli)
Glacier - 3rd form:
Poziom mocy: x50
Atak: x3
Obrona: x3
Energia: x3
Szybkość: x3
Wytrzymałość: x3
Siła fizyczna: x3
Zwinność: x3
Koncentracja: x3


Czas używania: dwie tury (później utrata kontroli)
Akcept.
Miłej gry.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.