[You must be registered and logged in to see this image.]
Imię: Yukio
Nazwisko: Kyōraku
Wiek: nieznany
Rasa: Shinigami
Przynależność: Onmitsukidō, Gotei 13
Zawód: Oficer 5. rangi 2. Oddziału
Poziom mocy: 10 000j
Usposobienie: Lawful GoodStatystyki:
Atak: 15
Obrona: 11
Szybkość: 18
Siła fizyczna: 16
Energia: 17
Koncentracja: 12
Inteligencja: 11
Osobowość:
Typ samotnika. Stanowczy i zdyscyplinowany, wykonuje wszelkie powierzane mu rozkazy - nie robi tego jednak bez namysłu, kieruje się własnym poczuciem sprawiedliwości. Ze względu na młody wiek oraz pokrewieństwo z Kapitanem Kyōraku często jest ofiarą mylnych osądów o braku umiejętności, nie wzbudza jednak to w nim złości, a raczej politowanie dla komentujących.
Cele:
- Chronić niewinnych.
- Wygrać w walce z Sendaiem Kyōraku.
- Wygrać w walce z Shiganorim Atsuko.
- Zostać kapitanem.
Historia:
Szczegółowa historia nie jest bliżej znana, wiadomo jednak, że od dzieciństwa wykazywał duże pokłady energii duchowej, co nie umknęło uwadze jego wuja Sendaia Kyōraku. Zaraz po ukończeniu Akademii Shinigami został członkiem Sekcji Kidou. Aktualnie jednak zajmuje funkcję 5. oficera 2. Oddziału Gotei 13, a tym samym jest Żołnierzem Onmitsukidou. Głównie współpracuje z Korpusem Patrolu, jednak wypełnia misje powierzone mu z każdego Oddziału w zależności od decyzji Kapitana Atsuko.
Zdolności:
Kidou - forma walki Shinigami polegająca na tworzeniu zaklęć - są generowane za pomocą Reiryoku i dzielą się na dwie podstawowe kategorie: Hadō służące do ofensywy oraz Bakudō jako techniki defensywne oraz wspomagające. Yukio jako były członek Sekcji Kidou jest klasyfikuje się jako zaawansowany w posługiwaniu się zaklęciami - bez problemu potrafi użyć Kidou do 40. poziomu włącznie bez wypowiadania inkantacji.
Hohou - defensywny styl walki oparty na poruszaniu się. Ważna umiejętność, łącząca w sobie szybkość i zwinność. Chłopak jest na tyle szybki, by za pomocą Shunpo pozostawiać za sobą powidoki.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Fukanzen Shunkō - niekompletna forma Shunkō Yukio. Sprężone Kidou pokrywa rękę użytkownika, przybierając postać błyskawicy, wzmacniając tym samym siłę bojową użytkownika. Kidou samo w sobie może być kontrolowane i wystrzeliwane w przeciwników w postaci elektrycznych pocisków.
- Raiōken - technika polega na chwilowym pokryciu Kidou obu rąk użytkownika i wyprowadzeniu serii niewyobrażalnie szybkich serii ciosów.
- Shunretsugeki - najsilniejsza technika chłopaka, Shinigami zbiera Kidou w jednej ręce i wystrzeliwuje w postaci wielkiej fali elektrycznej, mogącej uszkodzić sporą część terenu. W zależności od długości kumulowania energii, technika może prowadzić od wyłączenia Shunkou po omdlenie.
Shunkō - technika nieopanowana
Zanpakutō
[You must be registered and logged in to see this image.]
Saibakan - zapieczętowany wygląda jak zwykła katana o czarnej rękojeści wraz ze srebrnym wykończeniem na jej końcu oraz podłużnej tsubie w tym samym kolorze.
W świecie wewnętrznym Saibakan materializuje się jako rosły, starszy samuraj o białych włosach i krótkiej brodzie. Posiada pancerz pokrywający jego spodnie, nogi i prawe ramię oraz przewieszone u lewego boku Zanpakutō o wyglądzie takim samym, jak jego nosiciela - z jednym wyjątkiem, rękojeść miecza ma kolor niebieski. Nad, a właściwie przed jego głową unoszą się dwie energetyczne kule, a pomiędzy nimi okrąg przypominający aureolę.
- Dan - podstawowa technika pozwalająca wytworzyć wybuchające kule ognia, które są uwalnia z ostrza Saibakana.
Shikai: Uwalnia się słowami Wydaj wyrok. Użytkownik wyciąga miecz przed siebie, a rękojeść, tsuba oraz ostrze przywdziewają kolor srebrno-biały. Do końca rękojeści przymocowana jest wstęga, potrafiąca zmieniać swą długość w zależności od woli użytkownika. Uwolnienie wieńczy pokrycie ostrza błękitnym płomieniem.
Specjalne zdolności Shikai: W zależności od intencji drugiej osoby wobec Yukio płomienie Saibakana mogą być bardziej dotkliwe bądź mniej. W sytuacji użycia ich na sprzymierzeńcu mają charakter uzdrawiający.
- Sensu - użytkownik chwyta za wstęgę na końcu rękojeści i zaczyna rozkręcać miecz ponad głową, na ostrzu zbierają się płomienie, po czym użytkownik wyrzuca rozkręcone ostrze w kierunku przeciwnika - przypomina ono płonący dysk. Istnieje możliwość kontroli trajektorii lotu za pomocą ruchów ręką.
- Kizu - na ostrzu gromadzi się energia w postaci buchających płomieni, po zgromadzeniu wystarczających ich ilości, użytkownik wyprowadza cięcie, a zgromadzony ogień mknie w kierunku przeciwnika pod postacią fali przypominającej płonący półksiężyc.
- Maru - tworzy ścianę ognia, która otacza cel, a następnie tworzy zwarte strefy ognia, które więżą przeciwnika. W przypadku użycia na sojuszniku ma niezwykle skuteczne działanie uzdrawiające.
Ostatnio zmieniony przez Aki dnia Wto Sie 28, 2018 3:34 pm, w całości zmieniany 2 razy