Imię: Woogy
Nazwisko: Roleyo
Pseudonimy: Woogbert, Magneto, Yonken, Scorpio
Rasa: Hybryda
Wiek: 28 lat
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]Statystyki:
Atak: 180
Obrona: 100
Szybkość: 140
Siła fizyczna: 120
Energia: 190
Koncentracja: 140
Inteligencja: 80
Poziom mocy: 95.000j
Osobowość:
Na ogół bardzo wesoły, spontaniczny i szczery w swoich zachowaniach. Stały żartowniś, humoru nie traci nawet podczas walki. Chwilami bywa także dziecinny, co działa niektórym na nerwy. Choć jest otwarty do ludzi to nie lubi opowiadać za wiele o sobie, czy zwierzać się innym – twierdzi, że ze swoimi problemami poradzi sobie sam. Lubi natomiast wspierać innych, gdy te ich dotykają. Zdarza się, że ma gorszy dzień i odcina się od świata zakładając swoje słuchawki i pogrążając w muzyce. Poza tym bardzo lubi walczyć – posiada spory potencjał, choć nie zawsze potrafi go wykorzystać przez własną lekkomyślność. Choć zawsze stara się zachować zimną krew to często pod wpływem emocji postępuje pochopnie. Złość nie przynosi mu żadnej korzyści, dopiero gdy dochodzi do prawdziwej furii, jego moc rośnie – choć zdarza się to bardzo rzadko.
Usposobienie: Chaotic Good
Wygląd:
Woogy jest wysokim szatynem w krótkich włosach z wiecznie potarganą grzywką. Ma zielone oczy, a na jego twarzy widnieje często głupawy, choć szczery uśmiech. Choć nie nosi brody to niejednokrotnie można zobaczyć go z trzydniowym zarostem. Jest dobrze zbudowany, a jednak nie widać po nim szczególnej muskulatury, jak to bywa w przypadku wielu wojowników.
Ubiera się zazwyczaj w brązowy bezrękawnik z kapturem, pod którym nosi czarny podkoszulek. Spodnie najczęściej zakłada krótkie, jeansowe. Do tego chodzi w białych butach do kostek. Jego drugim zwyczajowym ubiorem jest bladoczerwona koszula z długim rękawem, miejscami przetarte jeansy w jasnym odcieniu i wysokie czarne trampki z zielonymi elementami. Zdarza się, że na głowie nosi czarną czapkę bez daszka z niewielką flagą w kolorach zielonym, żółtym i czerwonym lub okulary lustrzanki. Posiada także kilka strojów treningowych – najczęściej zakłada tradycyjne gi Szkoły Żurawia.
Ekwipunek:
Większości przedmiotów Woogy nie nosi przy sobie, a przywołuje je za pomocą techniki Handy Beam.
Telefon + MP3Piersiówka – ze specjalnych alkoholem, niezbędnym do wykonania techniki Drunker Devastation Wave.
Pangalaktyczny Gardłogrzmot – jeden z najpotężniejszych napojów alkoholów we wszechświecie. Woogy posiada jedną butelkę tego trunku, którą dostał od Viega Insyendara na balu z okazji Tenkaichi Budokai.
Papierośnica – z samodzielnie wykonanymi skrętami, niektóre z nich zawierają specjalny susz niezbędny do wykonania techniki Smoker Shock Wave.
Fasolki Senzu – posiada ich 6, zdobył podczas wizyty w Alesvo. Całkowicie regenerują rany i przywracają energię. Jedną zjadł po eliminacyjnej walce na Tenkaichi Budokai, drugą i trzecią podarował Ayano i Ryu po walkach w finałach turnieju, zaś czwartą zjadł po walce z Shigeru w półfinale.
Zbroja Skorpiona – zdobył ją po wyprawie do Nauqit, czyni Woogyego jednym z 12 Złotych Rycerzy Ateny.
Espacran – ostrze należące kiedyś do Króla Skorpiona, Woogy zdobył je podczas wyprawy do Nauqit, gdzie pokonał strażnika Zbroi Skorpiona i poprzedniego właściciela Espacrana. Jego wygląd jest dość charakterystyczny – ma złotą zdobną rękojęść, na której końcu doczepione są elementy przypominające ogony skorpiona. Jelec i taszka także odwzorowują dwa skorpiony. Srebrne ostrze jest w bardzo specyficzny sposób zagięte, a na jego końcu widoczne są symbole o bliżej nieokreślonym znaczeniu.
Instant Traesto - otrzymana od Damensayi, specjalna odmiana kart Gyaku JigenRide, nie wymagająca terminalu pod postacią Jigendrivera (lub manipulacji kwantowych), respondująca bezpośrednio do dużego terminalu na Latającym Mieście. Pozwala każdemu, kto ma tę kartę, otworzyć portal do natychmiastowego przeniesienia się do doków na statku. Karty są aktywowane poprzez nakreślenie na nich okręgu przekreślonego krzyżykiem - powoduje to nakreślenie takiego samego symbolu nad lub przed używającym, w zależności od tego, jak zorientowana jest karta. Symbol się następnie otwiera jako natychmiastowy portal, automatycznie teleportujący to, co jest w jego zasięgu (nie trzeba samemu przechodzić przez otwarte przejście). Karty są wielokrotnego użytku, wykonano je z materiału, który przetrwa nawet Viego Insyendara. Uruchomienie drugiego terminalu w Geofroncie dało możliwość upgrade'u - oryginalna komenda "kółko-krzyżyk" otwiera portal do Latającego Miasta, a jeśli statku nie ma w Genao, otwiera portal do Geofrontu. Narysowanie okręgu z literą A bez poprzeczki w środku (lub odwróconym V) przenosi bezpośrednio do Geofrontu. Karty mają zabezpieczenie, rozpoznają energię korzystającego z nich. Da się jednak przestawić je między trybem "prywatnym" i "udostępnionym".
Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)
Cele:
- chronić bliskich
- poznać Atenę
- dowiedzieć się o przyczynie katastrofy dawnej planety Saiyan i odwiedzić nową
- zdobyć informacje o planecie Fertan i jeśli to możliwe, odwiedzić ją
- zbadać tajemnice własnej podświadomości
- spotkać i pokonać swoich dawnych najsilniejszych przeciwników (m.in. Goemona Yoemiego, Savio Aranela)
Zdolności:
Mistrz ofensywy – Woogy w walce niemal zawsze skupia się na ataku i kontrataku – zarówno fizycznym, jak i energetycznym. Dzięki temu stał się prawdziwym ekspertem w ofensywnych elementach walki.
Taesaesong – czyli „wielki mistrz kopnięć”; chłopaka zawsze fascynowały najróżniejsze techniki nożne, więc obserwował i uczył się najwymyślniejszych ich wariantów, dzięki czemu stał się prawdziwym i bezkonkurencyjnym arcymistrzem kopnięć.
Mistrz Stylu Żurawia – dziadek Woogyego – Gempachi Shinhan – jest mistrzem i nauczycielem sztuki walki nazywanej Stylem Żurawia i niemal całą swoją wiedzę przekazał wnuczkowi. Ta szkoła walki charakteryzuje się niebezpiecznymi, a czasem nawet podstępnymi technikami.
Ekspert ki i cosmo – dzięki wieloletniemu treningowi energii ki oraz ostatnimi czasy cosmo, potrafi korzystać z nich w optymalny sposób – jak najmniejsze zużycie energii z jak najlepszym skutkiem.
Moce:
Kontrola ki – już od dziecka Woogy potrafi kontrolować własną energię, głównie do walki.
Kontrola cosmo – od dłuższego czasu Woogy potrafi kontrolować także energię cosmo.
Kindankai – jako Złoty Rycerz, rozpalił swoje cosmo do maksimum, co pozwala mu m.in. na poruszanie się z prędkością światła, utrzymuje przy życiu w krytycznym stanie lub nawet zastępuje wszystkie zmysły po ich utracie.
Kontrola metali – dzięki genom fertańskiej rasy, Roleyo ma możliwość kontroli pierwiastków metali. Może zmieniać metal we własną energię i na odwrót (tworzyć metal z własnej energii), manipulować niemal każdym metalowym obiektem oraz własnym ciałem w Meta Form.
Piętno Niguro – klątwa lidera klanu Niguro, która pozwala Woogyemu na przeistaczanie się się w Jokera i utworzyło w jego podświadomości personifikację tej mocy.
Cheater – jest to zdolność charakterystyczna dla klanu Niguro (w tym przypadku dla Woogyego w formie Jokera), która pozwala wojownikowi na częściowe łamanie niektórych praw fizyki, różnych ograniczeń, pieczęci, a także na manipulowanie rzeczywistością w niewielkim stopniu. Wiele technik Jokera opiera się na tej mocy.
Techniki:
Ki:
Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiai - technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Domination Rain – użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Woogyego, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
Razor Hurricane – kula energii przypominająca huragan wystrzelona z obu rąk. Jej siła i wielkość zależy od woli użytkownika i czasu ładowania techniki.
Razor Typhoon – potężniejsza wersja Razor Hurricane, gdzie wystrzeliwana jest fala energii przypominająca tajfun.
Destructo Disc – nad uniesioną nad głową ręką tworzy się cienki dysk, który w stanie jest przeciąć niemal każdy materiał.
Destructoboard – jest to innowacyjna wersja techniki Destructo Disc. Zaraz po wyrzuceniu dysku, użytkownik wskakuje na niego i steruje, jakby jeździł na snowboardzie.
Callin' Home – energia kumulowana w dłoni na wysokości ucha jest wystrzeliwana z wyprostowanej ręki w formie silnych, samonaprowadzających pocisków. Znikną dopiero, gdy trafią w cel.
Dodonpa – kumulowana energia na czubku palca jest wystrzelona z wyprostowanej ręki w formie zazwyczaj niedużego, ale szybkiego promienia porażającego cel. Technika wygląda niepozornie, jednak swoją siłą dorównuje niejednej fali uderzeniowej.
Kikōhō – potężna technika mogąca tworzyć wielkie kratery w ziemi. Wojownik składa przed sobą dłonie w trójkąt i wystrzeliwuje potężne promienie energii na dużą skalę, przez co trudno ich uniknąć. Niestety jest też dość niebezpieczna dla użytkownika, który wykonując ją, naraża własne zdrowie.
Shiyōken – użytkownik wykorzystuje swoją energię, by stworzyć drugą parę ramion wyrastających mniej więcej w miejscu łopatek.
Bunshin – wojownik tworzy własne kopie dzieląc swoją energię na klony. Aktualnie chłopak jest w stanie podzielić się na maksymalnie 8 takich klonów.
Meigeki – aura energii otacza wybrane części ciała (lub całe ciało) sprawiając, że każdy cios fizyczny zadaje obrażenia energetyczne.
Jibaku – technika poświęcenia; dosłownie samozniszczenie. Wojownik wywołuje potężną eksplozję, w której jest epicentrum doprowadzając do śmierci własnej i zazwyczaj wszystkiego, co znajdzie się w jej zasięgu. Najsilniejsza technika ki znana Woogyemu.
Mukerumon – gdy w stronę wojownika leci jakiś atak, otwiera on przed sobą portal, który przenosi technikę w dowolne, niedalekie miejsce (np. za plecy oponenta).
Kidam – prosta półprzezroczysta bariera, która może chronić z jednej lub wielu stron.
Mafūba – bardzo trudna do wykonania technika, wymaga dużej koncentracji i precyzji. Dzięki niej można uwięzić dowolnego przeciwnika w naczyniu bez możliwości wydostania się od wewnątrz.
Mafūba Kaeshi – technika obronna przeciwko Mafūbie – odwraca jej działanie, zamykając w naczyniu jej użytkownika. Jest jednak równie trudna do wykonania.
Bakurei – technika bardzo podobna do Kaiokena. Wielokrotnie zwiększa siłę ciosu oraz szybkość, a wokół wojownika pojawia się aura.
Spooky Jump – technika teleportacji; pozwala na przemieszczanie się bez strat czasowych, jednak na ograniczone odległości (zazwyczaj w obrębie planety). Wymaga chwili koncentracji na lokalizację miejsca docelowego lub namierzenie energii.
Handy Beam – z pomocą tej techniki wojownik potrafi zmaterializować konkretne przedmioty. Ich liczba oraz rodzaj jest ograniczony w zależności od użytkownika. Woogy najczęściej wykorzystuje to do przyzwania Espacrana, woreczka z fasolkami senzu lub utworzenie nowego ubrania.
Cosmo:
Kōsoku – dzięki rozwinięciu Kindankai, wojownik jest w stanie poruszać się z prędkością światła.
Gingadan – czysta energia cosmo, która w przypadku Woogyego przybiera krwistoczerwoną barwę. Jej siła i wielkość zależy od włożonej w to energii.
Gingahō – potężniejsza wersja Gingadan, która przyjmuje formę fali energii cosmo.
Scarlet Needle – jest to jedna z najniebezpieczniejszych, a zarazem podstawowych technik, jakich używa Rycerz Skorpiona. Paznokieć w palcu wskazującym znacznie wydłuża się i nabiera szkarłatnej barwy. Następnie zadawany jest nim przeszywający cios w przeciwnika (bezpośrednio lub z dystansu za pomocą promienia). Wykonuje się ich maksymalnie 14 (aktualnie Woogy może wykonać 2-3 takie ataki naraz), a rany na ciele układają się na wzór konstelacji skorpiona. Każdy kolejny atak pozbawia w coraz większym stopniu wszystkich zmysłów wroga, aż któryś może okazać się śmiertelny (im słabszy przeciwnik, tym mniej ich trzeba). Jeśli tak się nie stanie przez wszystkie 14 ciosów…
Scarlet Antares – ostateczny, 15. atak Scarlet Needle, zadawany prosto w serce. Kończy się bezwzględną śmiercią przeciwnika. Wadą tej techniki jest fakt, że można go wykonać wyłącznie po uprzednich 14 Scarlet Needle.
Katakaio Needle – bliźniacza technika do Scarlet Needle, różniąca się jedynie sposobem działania. Zamiast pozbawiać przeciwnika zmysłów, trucizna z tej techniki powoduje podniesienie temperatury krwi, co może się bardzo szybko okazać śmiertelne w skutkach.
Katakaio Antares – 15. cios Katakaio Needle, który powoduje dosłowne wrzenie krwi, a co za tym idzie - śmierć.
Scerum – wyłącznie za pomocą tej techniki możliwe jest zniwelowanie działania Scarlet i Katakaio Needle. Odbywa się to przez uciśnięcie kluczowego punktu na ciele rannej osoby i zneutralizowaniu trucizny za pomocą cosmo Rycerza Skorpiona.
Crimson Brush – poprzez bezpośrednie ciosy fizyczne lub podmuchy energii z dystansu, użytkownik zadaje celowi rany, które powodują obfite krwawienie.
Pin Tempest – rozkładając ręce wysoko na boki, Rycerz tworzy obszarową zamieć, która zadaje liczne rany cięte.
Restriction – oczy zmieniają barwę na pomarańczową, a w stronę oponenta kierowane są koliste fale powodujące paraliż.
Safeguard – użytkownik krzyżuje otwarte dłonie, by stworzyć przed sobą pole ochronne. Następne ustawienie dłoni w stronę przeciwnika pozwala odbić w niego jego własny atak.
Atena Exclamation – przez swoją ogromną moc ta technika została zakazana przez samą Atenę. Możliwa do wykonania tylko przez trzech Rycerzy. Stają oni w charakterystycznym szyku, po czym skumulowane ogromne pokłady energii cosmo wystrzeliwują we wroga. Druga co do siły technika Rycerzy Ateny.
Atena Exclamation (solo) – wersja Atena Exclamation wykonywana samodzielnie. Wymaga poświęcenia ogromnych zasobów energii, a mimo to jest znacznie słabsza od pierwowzoru.
Kontrola metali:
Techniki Woogyego opartę na kontroli metali również zużywają jego energię ki.
Metal Bullet – metalowy pocisk utworzony z energii użytkownika, który zadaje fizyczne obrażenia.
Metachine Gun – seria metalowych pocisków wystrzeliwana jak z karabinu maszynowego.
Spike Cannon – wojownik materializuje metalowe kolce różnej wielkości, po czym wystrzeliwuje je w stronę przeciwnika.
Breakin’ Meteor – użytkownik tworzy dużą metalową kulę, którą bombarduje przeciwnika. Jest niezwykle twarda, przez co ciosy są bardzo bolesne. Może być także stosowana np. do burzenia.
Frag Rocket – pocisk w kształcie rakiety, który eksploduje przy zetknięciu z celem zadając obrażenia nie tylko od samej eksplozji, ale także od odłamków metalu powstałych w jej wyniku. Siła wybuchu zależy od włożonej w niego energii.
Alkali Torpedo – odmiana Frag Rocket, w której pocisk ekploduje dopiero w reakcji z wodą.
Jail Ring – użytkownik tworzy obręcze, które mogą unieruchomić cel (np. poprzez przygwożdżenie kończyń do ziemi).
Magnet Mark – poprzez wskazanie palcem jakiegoś punktu lub mniejszego obszaru (może być to przeciwnik), wojownik powoduje że staje się on magnesem przyciągającym wszystkie pobliskie metalowe obiekty.
Adamant Wall – technika podobna do Kidam, jednak tutaj tworzona jest ściana z nadzwyczaj wytrzymałego stopu metali.
Scrapstorm – burza metalowych obiektów atakujących z każdej strony. Możliwa do wykonania, jeśli w pobliżu użytkownika znajduje się dostatecznie dużo materiału.
Scrapssus – wojownik wykorzystuje wiele metalowych obiektów do skonstruowania czegoś na wzór metalowego kolosa i za pomocą odpowiednich gestów steruje nim. Wymaga ogromnej koncentracji i prezycji w wykonaniu.
Jokera:
Techniki, które wymagają przemiany w Jokera. Również zużywają energię ki, ale jej zasoby są niezależne od podstawowych.
Jeer Flick – pstryknięcie palcami implikuje prostego psikusa w pobliżu użytkownika – może to być np. zmiana koloru jakiegoś obiektu, doczepienie mu czegoś lub jakiś niegroźny, losowy efekt. Technika raczej nie ma zastosowania bojowego, może jedynie drażnić przeciwnika.
Jeer Blast – bojowa wersja techniki Jeer Flick. Skoncentrowany promień energii wystrzeliwany jest z jednej ręki i jeśli dosięgnie celu to nie tylko zadaje obrażenia, ale także wywija jakiś kawał.
Shoop Da Whoop / Imma Firin Mah Lazor – jedna z ulubionych technik Jokera. Polega na wystrzeleniu zaskakującej fali energii z otwartych ust.
Flawa Da Whoop – spod kurtki, bluzy, koszulki lub jakiejkolwiek innej części garderoby, użytkownik odsłania kwiat, z którego wystrzeliwuje pocisk lub fala energii. Bardzo zaskakująca technika będąca wariacją Shoop Da Whoop.
Lazor Cube – kolejna wersja Imma Firin Mah Lazor. Użytkownik z kieszeni wyjmuje niewielkie kwadratowe pudełko, które rzuca w pobliże przeciwnika. Po zwiększeniu się rozmiarów przedmiotu, wyskakuje z niego klaun na sprężynie. Po zdekoncentrowaniu przeciwnika, z zabawki wydobywa się krzyk "IMMA FIRIN MAH LAZOR" po czym z jamy gębowej klauna wystrzeliwuje fala energii (wraz z głośnym "BLAAARGH!") wprost w zaskoczonego oponenta.
Burning Deck – użytkownik wyciąga karty do gry, doładowuje je własną energią i rzuca w cel zadając głębokie rany cięte. Ponadto karty samoistnie się zapalają i mogą poważnie poparzyć.
Murderous Surprise – wojownik tworzy jedną lub kilka malutkich kulek energii, które podrzuca potencjalnym celom (np. wrzuca za ubranie), a później je detonuje. Zadaje poważne obrażenia zwłaszcza, gdy kulki przylegają do ciała lub są bardzo blisko niego.
Hypnotizing Lollipop – spod dowolnej części garderoby, Joker wyjmuje ogromnego lizaka (niczym w magicznej sztuczce) z biało-różowym spiralnym wzorem. Można go użyć jako prostej broni obuchowej, a także zahipnotyzować nim przeciwnika (np. uśpić go, zmusić do udawania kaczki etc.).
"Woogy Boogy!" – wymawiając te słowa i patrząc w oczy przeciwnika, Joker jest w stanie przybrać postać jego największych lęków i wpłynąć na jego umysł tak, by wierzył w to, co widzi. Technika działa dopóki Joker jej nie przerwie lub przeciwnik jakimś sposobem nie wyrwie się spod jej działania.
Inne:Drunker Devastation Wave – użytkownik po wypiciu specjalnego alkoholu wykonuje serię chwiejnych ruchów, po których mocno przechyla się na bok i wystrzeliwuje potężną falę energii podobną do Kamehameha. Efekt wypicia alkoholu znika po kilkudziesięciu sekundach. Dużym plusem tej techniki jest fakt, że użytkownik nie poświęca na nią ani trochę swojej energii.
Smoker Shock Wave – bliźniacza technika Drunkier Devastation Wave; użytkownik po zaciągnięciu się skrętem z suszem specjalnej rośliny wykonuje serię dziwnych gestów, po czym rozkłada ręce na boki i wywołuje potężną eksplozję podobną do Bakuhatsuha. Efekt upalenia mija po kilkudziesięciu sekundach. Dużym plusem tej techniki jest fakt, że użytkownik nie poświęca na nią ani trochę swojej energii.
Transformacje:
Super SaiyanWoogy stał się Super Saiyaninem i ma możliwość transformacji nawet na trzeci poziom tego stadium. Po transformacji tęczówki zmieniają barwę na jasnozieloną, zaś włosy na złotą, jednocześnie wydłużając się z każdym kolejnym poziomem. W przypadku USSJ zwiększa się diametralnie masa mięśniowa, a w SSJ3 zanikają brwi. Spalanie energii na pierwszym poziomie (także na pierwszym drugiego stopnia) jest znikome, na drugim nieco większe, natomiast duże w przypadku trzeciego. Z każdym poziomem następuje także duży skok mocy.
Scorpio SaintPo ciężkich zmaganiach, Woogy dostąpił zaszczytu noszenia Złotej Zbroi spod znaku Skorpiona. Zbroja jest zbudowana z jednego z najwytrzymalszych materiałów we wszechświecie, zamarznąć może dopiero w temperaturze zera bezwzględnego, a z użytkownika wyzwala ogromną moc. Po jej założeniu, Woogy korzysta z arsenału technik cosmo, których nauczył się podczas treningu przygotowawczego przed wyprawą po zbroję. Wadą tutaj jest brak możliwości korzystania z innych typów energii.
Meta FormJest to właściwie technika, która pozwala rozwinąć Woogyemu jego zdolność kontroli metali. Choć poziom mocy nie wzrasta, to cały pokryty jest tajemniczym metalem utworzonym z własnej energii, co czyni go wyjątkowo odpornym na ciosy. Ponadto transformacja daje mu możliwość regeneracji wszelkich ran i zdolność manipulacji własnym ciałem (zmiana kształtu, rozmiaru, stanu skupienia itp.).
JokerWoogy posiada tzw. Piętno Niguro, które umożliwia mu przeobrażenie się w Jokera – przedstawiciela klanu Niguro i kiedyś jego lidera. Jego włosy nieznacznie się wydłużają i zmieniają kolor na zielony. Skóra staje się biała, twardówki czarne, a tęczówki czerwone. Na jego twarzy widnieje nienaturalny uśmiech, wyglądający jak blizna. Osobowość Woogyego także ulega zmianie – wyostrzają się pewne cechy charakteru i cały czas przemawia przez niego spaczone poczucie humoru. Jego pełna moc jest aktualnie nieokreślona, ale na pewno większa niż SSJ3.
Świat wewnętrzny:
Woogy Roleyo jest hybrydą kilku ras i ma wiele różnych mocy, przez co posiada też wiele, często sprzecznych ze sobą, cech. Spowodowało to powstanie w jego umyśle tzw. świata wewnętrznego, będącego po prostu jego podświadomością, do której może się przenieść poprzez medytację lub wyciszenie. Istoty, które w nim żyją są wyimaginowaną przez niego personifikacją jego mocy. Prócz nich, nie istnieje w tym świecie nikt inny, choć Woogy może wymyślić jakąś postać na czas swojego przebywania w podświadomości. Podobnie jest z otoczeniem, które wtedy powstaje – zależy ono często od aktualnego stanu mentalnego Woogyego.
Istoty wewnętrzne:
Akira – jest wesołym, zakręconym nastolatkiem. Odpowiada za terrańskie geny Woogyego. Choć jest teoretycznie najsłabszy to posiada najlepszą technikę walki spośród wszystkich istot wewnętrznych Roleyo. Często korzysta z Bakurei jako wzmocnienia.
Usposobienie: Chaotic Good
Brasko – pewny siebie, chwilami arogancki Saiyanin. Przebywa cały czas na najwyższym poziomie Super Saiyana, jaką Woogy aktualnie osiąga. Dysponuje dzięki temu ogromną mocą.
Usposobienie: Chaotic Neutral
Scorpio – tajemnicza istota, która przybiera dwie formy: jedną jest Zbroja Skorpiona w formie totemu, w której pozostaje nieruchoma i pasywna, zaś drugą jest niematerialna postać, która nosi zbroję. Posiada cechy szlachetnego, choć srogiego Złotego Rycerza.
Usposobienie: Lawful Neutral
Irtin – jedyna przedstawicielka płci żeńskiej w podświadomości Woogyego. Odpowiada za jego fertańskie pochodzenie. Jest cicha i spokojna, cechuje ją wielka rozwaga i mądrość. Do każdego odnosi się z szacunkiem.
Usposobienie: Neutral Good
Joker Bukkumo – powstał przez klątwę Niguro, która wisi nad Woogym. Ma na imię tak samo, jak dawny przywódca tego klanu. Jest szaloną, a zarazem bardzo inteligentną postacią. Prawdopodobnie najpotężniejsza istota w podświadomości Roleyo, co jest powodem jego drwin z pozostałych.
Usposobienie: Chaotic Evil
Ciekawostki:
Przydomek "Magneto" wziął się od jego umiejętności kontrolowania metali, a miał nawiązywać po prostu do magnesu przyciągającego metalowego obiekty.
"Yonken" natomiast nawiązuje do techniki Shiyōken, dzięki której zyskuje dodatkową parę ramion.
Jest potomkiem alternatywnego rodu Tien Shinhana (znanego z uniwersum Smoczych Kul) w przestrzeni Genao.
Popiera legalizację marihuany na kontynencie Palan.