Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 [O-S-W] by Rexio on Nie Sty 10, 2010 11:58 am

Rexio

avatar
Bronze Saint
Bronze Saint
No więc takie byle jakie Oparki.

Rexio Kyuubi Form.



Credits:
- S-H
- Hihori
- Autor Ogona

Senshou


Credits:
- S-H
- Mimie

Rexio SSJ2 State xD



Credits:
-Shadow Hunter
-Autorzy włosków, z których zrobiłem sklejkę

Old Rexio Kyuubi Form:



Omg Credity =.=:

-Yoh92
-Autor ogona
-Pucolini
-Hihori

Ushuahus!! Oto mój Ivul Zuo Mastah

Hollow Rexio:



Inspiracja: http://ejslayer.deviantart.com/art/Hollow-Ichigo-56415048

Rexio z Gitarką:



Credits:
-SH

Rexio Hollow v2.:



Rexio:
To miał być projekt Sprita, dopóki Sołtys nie zrobił mi Opara XD

2 Re: [O-S-W] by Rexio on Nie Sty 10, 2010 1:26 pm

Coolt


Zasłużony
Zasłużony
Rexio Kyuubi Form - żal czego tu ludzie nie wymyślą xd. Pillowing na ogonie i głowie ;p. Klata i ręce nic nowego. Spodnie mają dziwne cienie. Tramposze byłby rox, są i będą.

Senshou - Kształt włosów i cienie ok, ale za dużo kontur. Cienie twarzy trochę przymulone. Kurtka i cienie sux. Głupi otwór, nie wygląda to realnie. Pillowing na spodniach. Buty mi się nie podobają.

Rexio SSJ2 State xD - włosy te same jak wyżej, więc nie mam czego oceniać. Twarz tak samo. Bluza fajna, czy przypadkiem nie jest od Yoha O.o ? Reszta - nic nowego. To samo z tramposzami.

Old Rexio Kyuubi Form - Wszędzie widzę ten cholerny pillowing. Nic ciekawego, oprócz tej minki xd. Widać, że wścieklizna mu dopisuje.

Hollow Rexio - Cienie włosów takie sobie. Sam styl wykonania jest ciekawy, ale cienie złe. Spodni i butów nie ma co oceniać ;p :zuo: :^^:

Rexio z Gitarką - Włosy nie podobają mi się, cienie twarzy te same jak wyżej. Spodnie i buty nie podobają mi się. Gitarka już tak. Cienie mogą być.


Rexio Hollow v2. - O Boże, znowu to samo, nie chcę mi się oceniać. Tylko w innej pozie ;p

Rexio - Włosy denne, pillowing już się robi sux. Brak cieni twarzy? OMG?! Ręka - słaba cienie. Buty spodnie też. Koszulka mi się troszku podoba, ale dopracuj ją i wiele innych rzeczy.

Weź wymyślaj inne nazwy dla tych oparów bez duszy, bo gdyby każdy był Rexiem to nie wiedziałbym którego wybrać, np. do gifa.

//Rexio
Wszystkie są Rexiami bo mam 3 sprity XD
Tylko teraz używam tego blondasa a tamte poszły w niepamięć + są to stare opary

3 Re: [O-S-W] by Rexio on Nie Sty 10, 2010 2:07 pm

Iveen

avatar
Saiyan
Saiyan
Rexio Kyuubi Form
Ogon mi się nie podoba, ale skoro nie jest twój to trudno. Cienie są słabe. Klata taka standardowa, popraw ją, popatrz jak inni robią. Można też wywalić czarne kontury i zmienić kolor butów.

Senshou
Nie podobają mi się włosy. Styłu jakby Vegety GT, a z przodu Sołtysa. Strój słaby, koszula trochę za długa. Buty i cienie kiepskie.

Rexio SSJ2
Włosy te same co w poprzednim wip'ie, tylko przekolorowane. Słaba sklejka. Bluza fajna. Spodnie i buty standardowe. Słabe cienie.

Old Rexio Kyuubi Form
Ogon fajny. Nie podoba mi się ten strój. Nie pasuje do tej formy. Tak jakby ten Kyuubi był nagi, tylko naklejony na niego strój. Fajny efekt "czegoś" lecącego do góry. No, ale cieniowanie słabe.

Hollow Rexio
Podobają mi się te wystające włosy. Maska trochę zła, bo ona nie zakrywa tylko twarzy, a u ciebie tylko do uszu i kawałek włosów, a za uszami też powinna być. Ładny ogon. Podoba mi się klata. A spodnie znowu kiepskie.

Rexio z Gitarką
Gitarka fajna. Trochę te rogi zbyt kanciaste. Cienie też można poprawić. Mógłbyś zrobić więcej póz z nią.

Rexio Hollow v2
Większość podobna jak u popszedniego Hollow'a. Ogon znowu fajny. Klata mi się podoba. Ale spodnie i buty to mógłbyś zmienić. Fajne czerwone paski.

Rexio
Włosy bardzo słabe, cienie na nich też. Strój słaby. Cienie kiepskie. Popraw buty, zmień kolor. Słabe cienie na skórze.


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 3kp.
/f

4 Re: [O-S-W] by Rexio on Pią Sty 15, 2010 8:36 pm

Xoni


Pillar Man
Pillar Man
Rexio Kyuubi Form

Ogonek fajny, i na nim cienie ujdą.
Klata dobrze zrobiona, lub chyba z Base jest ona.
Buciki fajne.
Włoski trochę słabe.

Ocena-7/10

Senshou

Włosy słabe.
Koszula dobrze zrobiona i cienie też dobrze.
Spodnie i buty normalne.
Kolory całkiem dobrze dobrane.

Ocena-8/10

Rexio SSJ2 State

Włoski słabe, tak jak /\
Bluza fajnie zrobiona z kapturem, dobre cienie są.
Pasek ujdzie.
Buty też ujdą, ale są słabe.

Ocena-7/10

Old Rexio Kyuubi Form

Ogonek bardzo ładny i cienie na nim :**.
Ładna kurtka jest
i spodnie, dobrze dobrane cienie.
Włosy takie jakieś dziwne.
Ta fajna furia jest jego.

Ocena-9/10

Ocena OGólna:31/40

Średnia:7/10

Nie chce mi się oceniać tamtych :(



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

5 Re: [O-S-W] by Rexio on Nie Sty 17, 2010 11:13 am

Rexio

avatar
Bronze Saint
Bronze Saint
Odświeżam :P

Nowe oparki :P

Credit for:
- Yoh92
- ShadowHunter

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.