Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:48 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Spis treści:

Yoh
Atsuko
Silvia
Atsuko (Sawako)
Yuki
Atsuko
Ayano
Morioka
Gemmei
Nobunaga
Haniko
Yanagimoto
Gensai
"Primero"
Sara
Utsukushi
PL: 110,000j
PR: 0
PL: 100,000j
PR: 0
PL: 20,000j
PR: 0
PL: 85,000j
PR: 0
PL: 85,000j
PR: 0
PL: 50,000j
PR: 0
PL: 25,000j
PR: 0
PL: 20,000j
PR: 0

Transformacje
Ekwipunek
#



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Nie Gru 25, 2016 4:00 pm, w całości zmieniany 4 razy







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

2 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:48 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Yoh
Nazwisko: Atsuko
Wiek: -
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra, U#212

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 175
Obrona: 150
Energia: 250
Szybkość: 170
Inteligencja: 65
Siła fizyczna: 70
Koncentracja: 220

Usposobienie: Chaotic Good
Osobowość: Yoh jest szczerym i wesołym mężczyzną, który stara się czerpać z życia pełnymi garściami. Cechuje go spontaniczność oraz żywiołowość - nie jest w stanie usiedzieć w jednym miejscu przez dłuższy czas, gdy dostrzega okazję do zabawy. Gdy brakuje okazji do walki, góruje leniwość i chęć obserwacji walorów płci pięknej, często poprzedzanej krwotokami z nosa.
Jako wojownik, jest bardzo pewny siebie. Podczas pojedynku, potrafi pomyśleć - analizuje ruchy oponenta, jego zachowanie. Uwielbia trenować, choć głównie w samotności. Nie gardzi jednak wspólnymi sparingami, uważając je za całkiem fajną zabawę i odskocznię od codziennych ćwiczeń. Lubi pomagać innym, nie zwracając uwagi na to, czy ktoś tego chce, czy nie. Nienawidzi, kiedy na jego oczach źle traktuje się kobiety i dzieci - prawdopodobnie jest to spowodowane urazem w psychice z czasów, gdy był jeszcze przetrzymywany przez organizację Daishi. Dodatkowo - o czym wspomniano powyżej - Atsuko jest niezwykle zboczonym indywiduum.


Cele:
1. Odnalezienie wojowników będących pozostałością po Gidayu i przekonanie ich do "dołączenia do drużyny", bądź eliminacja.
2. Kradzież najcenniejszych przedmiotów oraz artefaktów w multiwersum.
3. Osiągnięcie poziomu, dzięki któremu będzie mógł stanąć do walki z Sanjiro Godō.
4. Dokonanie zemsty na Majinie ponoszącym winę za śmierć rodziców - zarówno jego, jak i Silvii.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Door of the World: podstawowa zdolność determinująca bycie Jigen Tankenka. Umożliwia otwieranie nadprzestrzennych portali. Za ich pomocą można się przenosić w obrębie jednego wymiaru lub pomiędzy dwoma różnymi, z czy do Korytarza oraz do własnej, prywatnej przestrzeni.
Key of the World: rozwinięcie zdolności „Door of the World” wykorzystujące moc Azaza. Umiejętność ta pozwala na rozrywanie struktury międzywymiarowego Korytarza w celu przebicia się do jego drugiej wersji, gdzie dostępne są jedynie wejścia do światów zamkniętych, bądź zapieczętowanych przez byty nadprzestrzenne.
Za Wārudo: pozwala na zatrzymanie czasu lub - patrząc z innego układu odniesienia - poruszanie się poza nim. Czas działania techniki jest zależny od dwóch rzeczy - ilość dostępnej energii oraz wytrzymałość własną organizmu użytkownika - przy czym pierwsze kryterium Yoha nie obowiązuje.
Prelude: zdolność umożliwiająca absorpcję cząsteczek energii przeciwnika w celu przywłaszczenia sobie jego mocy. W mniejszych ilościach efekty są chwilowe - w większych, stałe.
Betsuri: zdolność pozwalająca na rozdzielenie istoty będącej połączeniem dwóch stworzeń, lub wyniku scalenia z jakimś artefaktem.

Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha: potężna fala energii Ki o niebieskiej barwie.
Big Bang Kamehameha: połączenie technik „Big Bang Attack” oraz „Kamehameha”. Wojownik tworzy przed sobą kulę energii, z której po chwili zostaje uwolniona niesamowicie niszczycielska moc w postaci fali uderzeniowej.
Ikari no Kamehameha: silna fala energii Ki o złotej barwie, która zostaje wystrzelona za pomocą jednej ręki.
Ten Times Kamehameha: niewyobrażalnie potężna fala energii Ki o czerwonej barwie, która jest dziesięć razy silniejsza od swojego pierwowzoru.
Ki Sword: wytworzenie energetycznego ostrza o długości zależnej od użytkownika, w jednej, bądź dwóch dłoniach.
Kienzan: technika polega na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o niebieskiej barwie, tnącego wszystko, co stanie na jego drodze.
Tsubi Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na utworzeniu dwóch energetycznych tarcz - poza nieco zwiększoną szybkością, nie różnią się praktycznie niczym od oryginału.
Rezoku Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na szybkim tworzeniu dysków energii, którymi użytkownik rzuca w oponenta.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.
Big Bang Attack: kula energii o średniej wielkości, która powoduje ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem, bądź czymkolwiek innym.
Dragon Fist: wojownik z ogromną szybkością leci w kierunku oponenta, ostatecznie przebijając go pięścią na wylot. W trakcie lotu, wokół atakującego pojawia się iluzja złotego smoka.
Genki Dama: potężna technika polegająca na zebraniu sił witalnych od wszystkich żywych organizmów (rośliny, zwierzęta, ludzie, kosmici, bogowie itd.) w formie ogromnej, jasnej kuli energii.
Eternal Dragon Shot: wokół wojownika powstaje pięć ogromnych sfer energii z których po chwili wyłaniają się smoki, nacierając na oponenta i raniąc go ze wszystkich stron. Obrażenia bardzo często okazują się śmiertelne.

Ice Maker: zdolność polegająca na tworzeniu mniejszych, bądź większych lodowych tworów, które dzięki energii użytkownika mogą się nawet poruszać.
Crystal Lance: niezwykle szybka, nasączona zimną energią, lodowa lanca. Po trafieniu w oponenta, dodatkowo zamraża miejsce, w które trafiła.
Ice Sword: niezwykle wytrzymałe, lodowe ostrze.
Iceberg Breaker: potężny i bardzo wytrzymały, lodowy młot.
Absolute Zero: teren w promieniu kilometra od użytkownika zaczyna zamarzać, zaś temperatura spada do zera bezwzględnego. Po zetknięciu się ze zlodowaciałym podłożem, ciało oponenta również zaczyna pokrywać lód.
Winter of Millennium: technika polegająca na wytworzeniu potężnej eksplozji w postaci błękitnej sfery energii, która zamraża wszystko w promieniu dwóch kilometrów.
Cold Sphere: wokół użytkownika powstaje błękitna sfera zimnej energii, która skutecznie chroni go przed atakami fizycznymi. Jest jednak bezużyteczna w przypadku technik energetycznych.

Dark Maker: zdolność polegająca na tworzeniu mniejszych, bądź większych tworów z czarnej materii tworzącej ciało Azaza - dzięki energii użytkownika są one w stanie nawet się poruszać.
Nightmare Tentalces: macki wytworzone z czarnej materii tworzącej ciało Pana Koszmarów, którymi może schwytać, bądź unieruchomić swój cel.
Nightmare Arms: końcówki macek zamieniają się w dłonie, którymi użytkownik może posługiwać się w bezpośredniej konfrontacji.
Absorption: absorpcja żywych, bądź martwych istot oraz różnego rodzaju artefaktów w celu zwiększania swojej mocy.
Grim Disk: technika polegająca na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o ciemnoczerwonej barwie, tnącego dosłownie wszystko na swojej drodze.
Grim Disk Barrage: modyfikacja „Grim Disk”, polegająca na szybkim tworzeniu dysków energii, którymi użytkownik rzuca w oponenta.
Nightmare: przerodzenie największych lęków oponenta w iluzję, która wpływa na wszystkie jego zmysły - dezaktywować technikę może jedynie jej twórca.
Dark Area: użytkownik zamyka siebie oraz przeciwnika w całkowicie czarnej przestrzeni przypominającej na zewnątrz ciemną, niezwykle wytrzymałą sferę energii - wpływając na umysł oponenta, twórca techniki kreuje dla niego iluzję przeciwną do jego wyobrażenia świata idealnego.
Terror Eyes: z ciała użytkownika wyłania się sześć ciemnoczerwonych gałek ocznych, które osłaniają go przed wszelkiego rodzaju atakami. Po otrzymaniu zbyt dużych obrażeń, po prostu wybuchają całą nagromadzoną mocą - tutaj dodatkowo, twórca może je wysłać w dowolne miejsce, w którym ma nastąpić eksplozja.
Time Stop: zdolność pozwalająca na całkowite zatrzymanie czasu, bądź - patrząc z innego układu odniesienia - poruszanie się poza nim.
Black Hole: otwieranie, bądź zamykanie czarnej dziury na znak twórcy - technika może mieć zastosowanie zarówno w ofensywie, jak i defensywie.
Vacuum Balls: technika polega na utworzeniu jednej, bądź kilkunastu kul skoncentrowanej energii o różnych rozmiarach, które obracają w nicość wszystko, z czym tylko się zetkną - ich znikaniu towarzyszy zjawisko implozji.
Dead World: użytkownik wytwarza wokół siebie ciemną, powiększającą się sferę energii, która obraca w nicość wszystko, co tylko stanie jej na drodze. Technika może działać we większej, lub mniejszej skali, w zależności od woli swojego twórcy.
Dead Zone: modyfikacja „Dead World”, polegająca na wytworzeniu niewielkiej sfery energii wokół siebie, podczas wykonywania bezpośredniego ataku przez oponenta.
„Welcome Home”: użytkownik wytwarza wokół przeciwnika ciemną trumnę, w której zostaje on zamknięty - na odpowiedni znak, niezwykle wytrzymały twór zaczyna się zmniejszać, miażdżąc swoją zawartość.
Iron Maiden: modyfikacja „Welcome home...”, która polega na wykreowaniu wokół użytkownika dość powabnych, kobiecych kształtów - na odpowiedni znak, zawartość jest przebijana przez energetyczne kolce w kilkudziesięciu miejscach.
Nightmare Zone: technika polegająca na wystrzeleniu w niebo czerwonego pocisku, który na odpowiedniej wysokości eksploduje tworząc wokół planety czerwoną sferę wewnątrz której moc użytkownika znacząco wzrasta. Dla działania techniki charakterystyczne jest krwisto-czerwone niebo, przez które nie przedostaje się światło - temperatura na całym globie nieznacznie spada. Brakuje podziału na dzień oraz noc.
Death Impact: użytkownik wyzwala ogromne pokłady energii, niszcząc wszystko, co znajduje się w promieniu minimalnie dziesięciu kilometrów od niego. W efekcie powstaje krater o gigantycznych rozmiarach, dla którego charakterystyczna jest ciemna ziemia, przypominająca proch ciał po spaleniu.
Dark Bomber: ciemna kula energii o średniej wielkości, która po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym powoduje eksplozję o dość pokaźnych rozmiarach.
Last Judgment: przyzwanie burzowych chmur, z których zamiast deszczu spada żrący kwas - w zależności od woli użytkownika, działa na mniejszą, bądź większą skalę.
Apocalypse: z ciała użytkownika wyłania się kilkadziesiąt energetycznych macek, które wbijają się w ziemię i mkną w kierunku jądra planety. Kiedy do niego docierają, oddzielają się od ciała swojego twórcy - na jego znak eksplodują, doprowadzając do zniszczenia danej planety.


Energy Unite:
Dark Ice Maker: zdolność łącząca moc Eichiro (kreowanie lodowych tworów) oraz Azaza (wpływanie na wytrzymałość utworzonych kształtów), która umożliwia tworzenie mniejszych, bądź większych tworów z ciemnego lodu - dzięki energii użytkownika, są ona również w stanie się poruszać.
Nightmare Resurrection: Vocare Anima: rozwinięcie zdolności „Resurrection: Vocare Anima”, polegająca na wykorzystaniu mocy Pana Koszmarów jako zewnętrznego źródła energii, niezbędnej do wykonania techniki - ze względu na rzekomo nieograniczoną energię nadprzestrzennej istoty, możliwe jest przyzwanie nawet kilkunastu dusz jednocześnie - nie wpływa to jednak na czas ich pobytu w świecie żywych. W przypadku obydwojga użytkowników, zmęczenie wywołane zużyciem gigantycznych zasobów energii jest widoczne zaledwie po kilku minutach.
Kekkon Sphere: małżeństwo opiera się o siebie plecami, wystawiając po jednej ręce do przodu. W przypadku Yoha, przed otwartą dłonią powstaje czarna kula energii, zaś u jego żony, biała. Proces łączenia obydwu sfer wymaga czasu oraz koncentracji obydwojga użytkowników - teren wokół nich również zostaje dość mocno zdewastowany uwalnianą energią. Technika jest gotowa do wystrzelenia, kiedy przybierze postać ogromnej, jasnej kuli, mającej ciemny środek - pożera gigantyczne zasoby energii, jednakże jej moc jest w stanie zniszczyć nawet kilka planet z rzędu - wymagane jest więc zachowanie szczególnej ostrożności.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

3 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:49 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Silvia
Nazwisko: Atsuko (Sawako)
Wiek: -
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra, U#212

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 100
Obrona: 100
Energia: 150
Szybkość: 250
Inteligencja: 200
Siła fizyczna: 50
Koncentracja: 150

Usposobienie: True Neutral
Osobowość: Silvia to szczera i wesoła kobieta, która doskonale wie, jak powinna zachowywać się w danej sytuacji. Uwielbia dzieci - nienawidzi, kiedy na jej oczach są źle traktowane. Mimo to, zwykle zachowuje zimną krew i nawet w takich okolicznościach stara się opanować. Bardzo ciężko wyprowadzić ją z równowagi. Wampirzycę cechuje pracowitość oraz pewność siebie. Gdy już postawi sobie jakiś cel, uparcie dąży do jego realizacji. Czyni to z niej również doskonałą Panią domu. Wybuchowa, zarówno w pozytywnym, jak i negatywnym znaczeniu tego słowa. Ma charakter kobiety dominującej - lubi rządzić swoim partnerem, a także mieć na niego oko. Jest jednak świadoma tego, iż nie ma wpływu na podejmowane przez niego decyzje. Potrafi się z tym pogodzić. Wbrew pozorom, Silvia to również wrażliwa i bardzo uczuciowa kobieta - jak każdą inną, łatwo ją zranić. W przeciwieństwie do swojego męża, wampirzycę cechuje bardzo wysoka inteligencja, a także spostrzegawczość - szybko obmyśla plan działania na daną okazję, a co za tym idzie, praktycznie nigdy nie działa spontanicznie. Jej ruchy są doskonale przemyślane. Dodatkowo, bezpośrednia, lubiąca mieć zawsze porządek wokół siebie.

Cele:
1. Zemsta na osobie ponoszącej winę za śmierć Mei - przyjaciółki wampirzycy z dzieciństwa.
2. Osiągnięcie poziomu, dzięki któremu będzie mogła równać się ze swoim mężem.
3. Przekonanie Yoha do tego, by w końcu zaprzestał kradzieży.
4. Urodzić trójkę wspaniałych, zdrowych dzieci, które będą doskonałymi następcami aktualnych obrońców Terry.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

„Know Your Place!”: niewyobrażalnie silne kopnięcie w podbródek, powodujące uszkodzenie żuchwy przeciwnika oraz wybicie wysoko w powietrze.
Silver Shine: zdolność pozwalająca na przenoszenie się w miejsca, w których użytkowniczka pozostawiła linie papilarne odbite ze swojej krwi. Efekt wizualny daje wrażenie, jakby poruszała się z zawrotną szybkością, lecz w rzeczywistości teleportuje się z punktu A do punktu B.
Yobusa: technika przyzwania oparta na posiadaniu odpowiedniego znamienia. W zależności od przyzwanego stworzenia, podtrzymywanie jego obecności kosztuje wampirzycę mniej lub więcej energii.
Hitogoroshi: przyzwanie małego, wrednego, demonicznego nietoperza. Jego głównymi zadaniami są zwykle zwiady, śledzenie i tym podobne czynności, wymagające dyskrecji.
Maturoshi: przyzwanie ogromnego, demonicznego nietoperza, z paszczy którego wydobywa się śmiertelna trucizna. Dzięki swojej masie jest także w stanie odwrócić uwagę oponenta od wampirzycy. Z reguły miły oraz uporządkowany, pomimo mylącego wyglądu.
Femaroshi: przyzwanie wojowniczki o ludzkich proporcjach, posiadającej skrzydełka nietoperza zamiast uszu. Femaroshi to mistrzyni w walce wręcz, a także w posługiwaniu się bronią białą. Nie potrafi kontrolować energii na tyle dobrze, by pomagała jej ona w walce, jednakże nadrabia to niewiarygodną szybkością i precyzją podczas wykonywania ataków. Zwykle jest bardzo cicha oraz spokojna.
Metaroshi: przyzwanie wojownika o ludzkich proporcjach, który wygląda na skrzyżowanie człowieka i nietoperza, z cząsteczką demonicznej mocy. Doskonale sprawdza się w bezpośrednich konfrontacjach, a także posiada rozległą wiedzę na temat kontrolowania energii - potrafi wykorzystywać ją do ataków energetycznych, jak i poprawy własnych aspektów fizycznych takich jak szybkość czy wytrzymałość.
Vinculum Mentium: rozmowa telepatyczna pomiędzy dwoma przedstawicielami gatunku wampirów.
Telekinesis: rozwinięta moc telekinezy, czyli wpływania na zachowanie materii.
Undead Beam: jasnofioletowy promień energii o dużej mocy wystrzeliwany oburącz.
Lamia Blast: użytkowniczka unosi jedną rękę do góry, gromadząc nad otwartą dłonią fioletową energię, która szybko przybiera kształt kuli o stosunkowo dużej mocy. Dość energochłonna technika powodująca ogromne zniszczenia.
Regulus Bomber: niewielka, ciemnoczerwona kula energii o pokaźnej sile, służąca głównie jako element zaskoczenia - do czasu bezpośredniego trafienia przeciwnika, trzymana jest w zaciśniętej dłoni.
„Good night...”: kiedy na palcach użytkowniczki znajduje się krew oponenta, klaśnięcie w dłonie wywołuje u niego senność oraz uczucie zmęczenia.
Regulus Impact: wybuch energii w postaci fioletowej sfery, która obraca w proch praktycznie wszystko co znajduje się w promieniu 200 metrów od użytkowniczki.
Deus Subjugation: wampirzyca tworzy energetyczny łuk oraz strzałę, do której przelewa praktycznie całą swoją moc. Wystrzelona strzała porusza się z niewyobrażalną szybkością, zaś po trafieniu w cel wybucha i kreuje rosnącą kulę jasnofioletowej energii spalającej wszystko wokół. Jeżeli zostanie zastosowana na obiekcie naziemnym, przybierze formę półkuli - efekt będzie jednak taki sam. Atak ten z pewnością zasługuje na miano najpotężniejszego z arsenału wampirzych technik Silvii.
Lilith Curse: ciało użytkowniczki zostaje pokryte ciemnoczerwonymi symbolami, przypominającymi ściekającą krew. Jej moc i aspekty fizyczne zwiększają się do maksymalnego możliwego poziomu, lecz ogromnym kosztem. Do czasu utraty całej energii, kobieta wpada w szał - wyzbywa się człowieczeństwa, zamieniając się w skuteczną maszynę do zabijania.

Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Shunkan Ido: technika polega na namierzeniu energii innego stworzenia, a następnie przeniesieniu się bezpośrednio do niego. Zdolność nie ma ograniczeń - można przenieść się do każdej istoty, jaka znajduje się w obrębie danej przestrzeni.
Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha: potężna fala energii Ki o niebieskiej barwie.
Big Bang Kamehameha: połączenie technik „Big Bang Attack” oraz „Kamehameha”. Wojowniczka tworzy przed sobą kulę energii, z której po chwili zostaje uwolniona niesamowicie niszczycielska moc w postaci fali uderzeniowej.
Ikari no Kamehameha: silna fala energii Ki o złotej barwie, która zostaje wystrzelona za pomocą jednej ręki.
Shunkan Ido Kamehameha: połączenie technik „Shunkan Ido” oraz „Kamehameha”. Użytkowniczka w normalny sposób ładuje falę energetyczną, a następnie teleportuje się do przeciwnika i uwalnia przed nim całą skumulowaną moc.
Ki Sword: wytworzenie energetycznego ostrza o długości zależnej od użytkownika, w jednej, bądź dwóch dłoniach.
Kienzan: technika polega na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o niebieskiej barwie, tnącego wszystko, co stanie na jego drodze.
Tsubi Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na utworzeniu dwóch energetycznych tarcz - poza nieco zwiększoną szybkością, nie różnią się praktycznie niczym od oryginału.
Kienrenzan: modyfikacja „Kienzan”.
Pojedynczy dysk energii, który przed trafieniem w przeciwnika dzieli się na kilka mniejszych tarcz. Wszystkie zmierzają w kierunku oponenta - jeżeli okaże się zbyt wolny, atak może być dla niego śmiertelny.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Rezoku Bang Bang: wystrzeliwanie „Big Bang Attack” niczym zwykłych energetycznych pocisków. Technika jest niezwykle energochłonna, lecz powoduje również gigantyczne zniszczenia.
Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.
Big Bang Attack: kula energii o średniej wielkości, która powoduje ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem, bądź czymkolwiek innym.
Galactic Donut: stworzenie pierścienia energii, którego zadanie polega na skutecznym unieruchomieniu wroga.
Delta Blaster: użytkowniczka wystrzeliwuje potężny, szybki promień energii o jasnozielonej barwie, którego ruchem można sterować za pomocą rąk.
Nuclear Shot: technika polegająca na uniesieniu jednej ręki do góry i utworzeniu nad nią ogromnej kuli energii o złotej barwie, którą następnie wykonuje się rzut w oponenta. Moc porównywalna jest do wybuchu dwóch bomb atomowych, jednak kosztem zużycia naprawdę niewyobrażalnych zasobów energii.

Light Maker: zdolność polegająca na tworzeniu mniejszych, bądź większych tworów z niezwykle jasnej materii tworzącej ciało Chie - dzięki energii użytkowniczki są one w stanie nawet się poruszać.
Lumen Bomb: mała kulka jasnej energii, która po wyrzuceniu w powietrze eksploduje i powoduje ogromny rozbłysk światła, oślepiający wszystkie stworzenia znajdujące się w promieniu 50 metrów.
Spirit Lance: niewiarygodnie szybka, świetlista lanca, która zadaje stosunkowo małe obrażenia, lecz chwilowo paraliżuje oponenta.
Celeritas Lucis: technika umożliwiająca rozpędzenie każdej molekuły ciała do prędkości światła, co daje wrażenie, jakby wszystko wokół działo się w niemalże zamrożonym czasie. W trakcie działania techniki użytkowniczka może swobodnie sie poruszać, nawet spacerując - wciąż jednak będzie się to działo z prędkością światła. Dodatkowo, ponieważ światło wciąż będzie oddalało się ze swoją prędkością, zmysł wzroku cały czas pozostanie sprawny.
Lux Semitam: użytkowniczka wystrzeliwuje z palca wskazującego niezwykle jasny, cienki promień energii, którego ruchem może sterować za pomocą dłoni. Po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym, wywołuje ogromną eksplozję.
Semitam Patiendo: technika polegająca na stworzeniu pięciu energetycznych postaci, przypominających zmechanizowane anioły. Po zetknięciu się z celem lub czymkolwiek innym, wywołują eksplozję o niewyobrażalnej mocy w postaci jasnego filaru światła. Jest to jeden z ataków pochłaniających gigantyczne zasoby energii.
God Seal: zablokowanie przepływu energii w ciele oponenta na około 30 minut.
Bless: błogosławieństwa, które wpływają na zwiększenie aspektów fizycznych przez około 30 minut. Zastosowanie jednego nie wyklucza kolejnych.
Bless Aria: pięciokrotne zwiększenie siły fizycznej wojownika.
Bless Varie: pięciokrotne zwiększenie wytrzymałości wojownika.
Bless Lumino: pięciokrotne zwiększenie szybkości wojownika.
Unlock Potential: uwolnienie całkowitego potencjału drzemiącego w wojownikach na około 30 minut.
Holy Cancellation: anulowanie mocy technik wykorzystujących energię Bogów oraz bytów nadprzestrzennych.
Absolution Field: niezwykle potężna sfera jasnej energii, tworząca się w promieniu 3 metrów od użytkowniczki. Przebicie się w przez powstałą barierę jest niezwykle ciężkim zadaniem. Istnieje jednak druga strona medalu - bariery nie można przebić również od wewnątrz.
Chie Cancel: usuwanie wszelkiego rodzaju negatywnych skutków (zatrucie, paraliż itp.).
Recovery: leczenie pojedynczego celu ze wszelkiego rodzaju obrażeń - technika nie odnawia utraconych kończyn.
Mass Recovery: leczenie grupy osób zebranych w promieniu do 5 metrów od użytkowniczki - technika nie odnawia utraconych kończyn.
God Message: przywracanie utraconych kończyn kosztem braku regeneracji reszty obrażeń.
Resurrection: ożywienie osoby, która zmarła w wyniku otrzymania śmiertelnych obrażeń. Niemożliwym jest przywrócenie życia komuś kto zmarł śmiercią naturalną, na skutek choroby, bądź nie żyje więcej niż 2 godziny. Dodatkowo, etap „zmartwychwstawania” musi mieć miejsce po zregenerowaniu obrażeń powstałych na skutek walki. Technika bowiem nie działa lecząco, a jedynie ściąga duszę zmarłego ponownie do ciała. Owa zdolność pożera praktycznie całą moc użytkowniczki.
Resurrection: Vocare Anima: zdolność pozwalająca ściągnąć duszę zmarłego do świata żywych na około 30 minut - przyczyna śmierci oraz data nie są ważne. Duch otrzymuje na czas pobytu materialne ciało. Użycie technki jest możliwe raz na trzy dni ze względu na gigantyczne zasoby wymaganej energii - daną duszę można natomiast ściągnąć raz na rok.
Annihilation of Soul: technika polegająca na skoncentrowaniu się, a następnie wystrzeleniu z całego swojego ciała kilkuset cienkich promieni poruszających się z zawrotną szybkością w kierunku oponenta. Po bezpośrednim trafieniu, jego ciało jak i dusza są bezpowrotnie anihilowane. Pochłania praktycznie całą moc wampirzycy i z pewnością zasługuje na miano najpotężniejszej w całym arsenale jej technik.


Energy Unite:
Nightmare Resurrection: Vocare Anima: rozwinięcie zdolności „Resurrection: Vocare Anima”, polegająca na wykorzystaniu mocy Pana Koszmarów jako zewnętrznego źródła energii, niezbędnej do wykonania techniki - ze względu na rzekomo nieograniczoną energię nadprzestrzennej istoty, możliwe jest przyzwanie nawet kilkunastu dusz jednocześnie - nie wpływa to jednak na czas ich pobytu w świecie żywych. W przypadku obydwojga użytkowników, zmęczenie wywołane zużyciem gigantycznych zasobów energii jest widoczne zaledwie po kilku minutach.
Kekkon Sphere: małżeństwo opiera się o siebie plecami, wystawiając po jednej ręce do przodu. W przypadku Silvii, przed otwartą dłonią powstaje biała kula energii, zaś u jej męża, biała. Proces łączenia obydwu sfer wymaga czasu oraz koncentracji obydwojga użytkowników - teren wokół nich również zostaje dość mocno zdewastowany uwalnianą energią. Technika jest gotowa do wystrzelenia, kiedy przybierze postać ogromnej, jasnej kuli, mającej ciemny środek - pożera gigantyczne zasoby energii, jednakże jej moc jest w stanie zniszczyć nawet kilka planet z rzędu - wymagane jest więc zachowanie szczególnej ostrożności.



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Czw Sty 12, 2017 8:30 pm, w całości zmieniany 1 raz







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

4 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:49 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Yuki
Nazwisko: Atsuko
Wiek: 8
Rasa: Hybryda
Pochodzenie: Terra, U#212

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 25
Obrona: 20
Energia: 40
Szybkość: 35
Inteligencja: 25
Siła fizyczna: 20
Koncentracja: 35

Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Spontaniczna, wesoła i szczera dziewczynka, która stara się czerpać z życia pełnymi garściami, idąc za przykładem swojego ojca. Czasami zachowuje się lekkomyślnie, nieodpowiedzialnie i miewa głupie pomysły. Treningi są jej pasją, jednak wolałaby czas wolny spędzać na normalnym życiu - bawiąc się z rówieśnikami, spędzając czas z rodziną i przyjaciółmi. Stosunkowo ciężko wyprowadzić ją z równowagi, co zapewne odziedziczyła po swojej mamie. Została również przez nią nauczona, iż podczas walki pierw należy przeanalizować ruchy i zachowanie swojego oponenta, a dopiero później podjąć odpowiednie kroki. Dzięki temu, że jest bezpośrednia oraz pewna siebie, nie ma problemów z zawieraniem nowych znajomości.

Cele:
1. Cieszyć się normalnym życiem - rozpocząć naukę w szkole podstawowej, zdobyć wielu wspaniałych przyjaciół, bawić się!
2. Ściągnąć swojego ojca do U#212, Genao.
3. Pomagać mamie w opiece nad rodzeństwem, które wkrótce przyjdzie na świat.
4. Doprowadzenie do polepszenia stosunków między Yohem, a Shigeru.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Yobusa: technika przyzwania oparta na posiadaniu odpowiedniego znamienia. W zależności od przyzwanego stworzenia, podtrzymywanie jego obecności kosztuje użytkowniczkę mniej lub więcej energii.
Hitogoroshi: przyzwanie małego, wrednego, demonicznego nietoperza. Jego głównymi zadaniami są zwykle zwiady, śledzenie i tym podobne czynności, wymagające dyskrecji.
Telekinesis: rozwinięta moc telekinezy, czyli wpływania na zachowanie materii.
Undead Beam: jasnofioletowy promień energii o dużej mocy wystrzeliwany oburącz.

Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha: potężna fala energii Ki o niebieskiej barwie.
Ki Sword: wytworzenie energetycznego ostrza o długości zależnej od użytkownika, w jednej, bądź dwóch dłoniach.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.
Galactic Donut: stworzenie pierścienia energii, którego zadanie polega na skutecznym unieruchomieniu wroga.
Super Ghost Kamikaze Attack: technika polegająca na wypluciu z ust czegoś na wzór białej pasty, która zamienia się w ducha o twarzy swojego twórcy. Po zetknięciu się z czymkolwiek, wybucha wywołując eksplozję o pokaźnych rozmiarach.
Kaio-ken: wielokrotne zwiększenie siły ciosu oraz szybkości osoby używającej. Podczas koncentracji, wokół użytkowniczki powstaje różowa, sferyczna kula. Zasadniczą wadą tej techniki jest jej wyczerpujący wpływ na organizm.

Abyss Arrow: świetlista strzała, wokół której wiruje ciemna materia. Niezwykle szybka, zadaje średnie obrażenia.
Abyss Lance: świetlista lanca, wokół której wiruje ciemna materia. Może być wykorzystywana zarówno do walki w zwarciu, jak i na dystans. Zadaje średnie obrażenia.
Recovery: leczenie pojedynczego celu ze wszelkiego rodzaju obrażeń - technika nie odnawia utraconych kończyn.
Grim Disk: technika polegająca na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o ciemnoczerwonej barwie, tnącego dosłownie wszystko na swojej drodze.



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Czw Gru 22, 2016 8:55 pm, w całości zmieniany 5 razy







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

5 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:50 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Ayano
Nazwisko: Morioka
Wiek: 24
Rasa: Człowiek
Pochodzenie: Terra, U#212

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 120
Obrona: 140
Energia: 160
Szybkość: 150
Inteligencja: 80
Siła fizyczna: 50
Koncentracja: 150

Usposobienie: Neutral Evil
Osobowość: Ayano jest dwulicową dziewczyną. Z jednej strony potrafi być słodką, uśmiechniętą nastolatką, która często zgrywa nieśmiałą, zaś z drugiej - zimną, psychopatyczną wariatką, uciekającą do brutalnych czynów. Bardzo pewna siebie, nie potrafi zaakceptować porażki. Wyprowadzenie Morioki z równowagi nie jest ciężkim zadaniem - ma słabą i niestabilną psychikę. Jest jednak przebiegła oraz uparta - dąży do realizacji własnych celów za wszelką cenę.

Cele:
1. Zabić Shuna Horigoshi, głównie w ramach zemsty za zdradę.
2. Zabić Silvię Sawako ze względu na nieodwzajemnioną miłość, jaką darzy Yoha Atsuko.
3. Zniszczyć organizację Daishi oraz unicestwić wszystkich tych, którzy mają z nią cokolwiek wspólnego.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Shunkan Ido: technika polega na namierzeniu energii innego stworzenia, a następnie przeniesieniu się bezpośrednio do niego. Zdolność nie ma ograniczeń - można przenieść się do każdej istoty, jaka znajduje się w obrębie danej przestrzeni.
Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha: potężna fala energii Ki o niebieskiej barwie.
Ki Sword: wytworzenie energetycznego ostrza o długości zależnej od użytkownika, w jednej, bądź dwóch dłoniach.
Kienzan: technika polega na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o niebieskiej barwie, tnącego wszystko, co stanie na jego drodze.
Tsubi Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na utworzeniu dwóch energetycznych tarcz - poza nieco zwiększoną szybkością, nie różnią się praktycznie niczym od oryginału.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.

Dark Maker: zdolność polegająca na tworzeniu mniejszych, bądź większych tworów z czarnej materii tworzącej ciało Azaza - dzięki energii użytkownika są one w stanie nawet się poruszać.
Nightmare Tentalces: macki wytworzone z czarnej materii tworzącej ciało Pana Koszmarów, którymi może schwytać, bądź unieruchomić swój cel.
Nightmare Arms: końcówki macek zamieniają się w dłonie, którymi użytkownik może posługiwać się w bezpośredniej konfrontacji.
Absorption: absorpcja żywych, bądź martwych istot oraz różnego rodzaju artefaktów w celu zwiększania swojej mocy.
Nightmare: przerodzenie największych lęków oponenta w iluzję, która wpływa na wszystkie jego zmysły - dezaktywować technikę może jedynie jej twórca.
Vascudo Crisis: użytkowniczka wbija dłonie w klatkę piersiową, by po chwili ją rozerwać. Z jej środka wystrzeliwuje około stu cienkich promieni o złotej barwie, których jedynym zadaniem jest trafienie wskazanego celu. Są samonaprowadzające, niezwykle zwinne oraz szybkie. Po zetknięciu się z oponentem nie wybuchają, a przebijają go na wylot, by następnie zniknąć.
Dark Soul: użytkowniczka komuluje przed otwartą dłonią kulę ciemnej energii, wokół której pojawiają się co chwila złote wyładowania elektryczne. Po trafieniu w cel lub cokolwiek innego, wywołuje potężną eksplozję, zdolną do zniszczenia nawet większego miasta.
Song of Solace: technika polegająca na wydaniu z siebie niewiarygodnie głośnego dźwięku, ogłuszającego wszystkie stworzenia znajdujące się w promieniu 100 metrów od użytkowniczki.
Earthquake: użytkowniczka wykonuje potężne uderzenie pięścią w ziemię, powodując wybuch podłoża w promieniu do około 150 metrów od niej.
Soul Extinction: niezwykle potężna, dość długo ładowana fala energetyczna o fioletowej barwie, ze złotym środkiem. Po trafieniu w cel wybucha i kreuje rosnącą kulę złotej energii spalającej wszystko wokół. Jeżeli zostanie zastosowana na obiekcie naziemnym, przybierze formę półkuli - efekt będzie jednak taki sam.
Satanic Bomber: promień ciemnofioletowej energii o średniej mocy i stosunkowo niewielkim polu rażenia.
Evil Explosion: użytkowniczka wyzwala z siebie niewyobrażalne pokłady energii, tworząc sferyczny wybuch o ciemnofioletowej barwie, niszczący wszystko w promieniu do około 1 kilometra. Jest to technika bardzo energochłonna, lecz i skuteczna.
Shadow Sphere: technika polegająca na wytworzeniu wokół użytkowniczki ciemnej sfery energii, która służy za bardzo wytrzymałą barierę - zarówno przeciwko atakom fizycznym, jak i energetycznym.
Satanic Blast: użytkowniczka wyciąga jedną z rąk do góry, tworząc nad otwartą dłonią (lub palcem wskazującym) ciemnoczerwoną, masywną kulę energii. Technika ta pochłania niewyobrażalne zasoby mocy, lecz po osiągnięciu odpowiednich rozmiarów i wyrzuceniu jej we wskazany cel, powoduje gigantyczną eksplozję w postaci czerwonego filara energii - odpowiednio wycelowana może również doprowadzić do zniszczenia planety. Z pewnością najpotężniejszy atak Ayano.



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Pon Gru 26, 2016 12:13 pm, w całości zmieniany 6 razy







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

6 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:50 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Gemmei
Nazwisko: Nobunaga
Wiek: 25
Rasa: Ludzki Interfejs
Pochodzenie: -

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 50
Obrona: 50
Energia: 50
Szybkość: 150
Inteligencja: 270
Siła fizyczna: 50
Koncentracja: 230

Usposobienie: Neutral
Osobowość: W przeciwieństwie do innych obrońców Terry, Gemmei jest cichą, zamkniętą w sobie dziewczyną, która nie potrafi zawierać nowych znajomości. Pracowita i bezpośrednia - wyprowadzenie jej z równowagi jest praktycznie niemożliwe, ze względu na obojętność do świata oraz życia istot, które go zamieszkują. Wokół siebie roztacza uczucie chłodu. Nie przepada za bezsensownymi dyskusjami. Nie miesza się w walki, jeżeli nie widzi potrzeby interwencji. Rzadko się myli. Jeżeli dojdzie jednak do takiej sytuacji, nie stara się specjalnie wybrnąć z niezręcznej sytuacji, a otwarcie przyznaje się do popełnionego błędu. Uwielbia siedzieć z nosem w książkach.

Cele:
1. Obserwacja uniwersum Genao, posiadającego wyjątkowo niestabilne pole chaosu.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Zdolności fizyczne
Kobietę cechują przede wszystkim nadludzkie zdolności, takie jak zwiększona siła, wytrzymałość, szybkość czy możliwość kontrolowania własnej energii - w przestrzeni, którą przyszło jej „obserwować” jest to jednak normalne. Gemmei wydaje się być odporna zarówno na ból, jak i wszelkiego rodzaju choroby, dotykające normalnych ludzi. Wykazuje także możliwości używania stosunkowo drobnych, mało przydatnych zdolności takich jak odporność na działanie jakiegokolwiek alkoholu, wstrzymywanie powietrza przez nieokreśloną ilość czasu i tym podobne. Nobunaga ma dość dziwne wymagania pokarmowe. Czasami je z normalną szybkością i wystarczy jej zaledwie jedna kanapka, zaś innym razem pochłania jedzenie z zawrotną szybkością, wymagając więcej niż niejeden przedstawiciel rasy Saiya-jin.

Zdolności sensoryczne
Gemmei posiada bardzo wyczulony wzrok, słuch i węch. Wykazuje zdolności do określania temperatury ciała, kierunków, wyczuwania cząsteczek (również elementarnych), a nawet określania ich masy. Jest w stanie wyczuć inne organizmy, stworzone przez Jednostkę Integracji Danych lub inny Ludzki Interfejs, lecz potrzebuje czasu na przeanalizowanie zebranych danych i potwierdzenie ich obecności - w tej kwestii nie jest nieomylna. Uwielbia czytać książki z niewiarygodną dla człowieka szybkością.

Zdolności umysłowe
Dziewczyna jest w stanie zapamiętać utwór muzyczny, zdjęcie, wydarzenie itd. po ich jednorazowej obserwacji. Potrafi także bez problemu przyswoić się do gry na konkretnym instrumencie. Obsługa wszelkiego rodzaju urządzeń elektronicznych nie stanowi dla niej problemu, o ile posiada dane na temat tego, jak używać konkretnego przedmiotu. Ma trudności z obsługiwaniem bardzo prostych urządzeń i przedmiotów - na przykład, mysz komputerowa i pistolet. Jest „człowiekiem” wielozadaniowym.

Zdolności do manipulowania danymi
Jako Ludzki Interfejs, Nobunaga posiada wiele ciekawych uprawnień do manipulowania danymi. Wiele z nich (aczkolwiek nie wszystkie) wymaga użycia „inkantacji” wymawianej z niezwykłą szybkością. Kobieta może manipulować właściwościami otaczającego ją środowiska, a więc wszelkiego rodzaju obiektów, stworzeń i tak dalej - jest w stanie na przykład zmniejszyć ich masę. Posiada także podstawową zdolność determinującą bycie Jigen Tankenka, bowiem jest w stanie otwierać nadprzestrzenne portale. Za ich pomocą może przenosić się w obrębie jednego wymiaru lub pomiędzy dwoma różnymi, z czy do Korytarza oraz do przestrzeni znajdującej się pod jurysdykcją Jednostki Integracji Danych. Gemmei może używać swoich umiejętności do odtworzenia swojego ciała przed uszkodzeniem, a także - za zgodą Jednostki Integracji Danych - uleczyć inne stworzenia. Jest w stanie łączyć się z komputerami, telefonami komórkowymi i innymi urządzeniami elektrycznymi, w celu przekazywania danych. Potrafi naprawić błędy oprogramowania czy wykrywać wszelkie nieprawidłowości w działaniu zasilanych przedmiotów. Możliwe jest komunikowanie się z Jednostką Integracji Danych w celu korzystania z informacji i uprawnień uznanych za zakazane - brak odpowiedzi jest uznawany za odmowę. Uprawnienia uznawane za zabronione to na przykład modyfikacja czasoprzestrzeni. Bez wysyłania zapytania z prośbą o udostępnienie uprawnień może wykonywać jedynie proste sztuczki, dlatego też skupia się jedynie na walce wręcz, bądź z użyciem broni różnego rodzaju. Może wpływać na ludzkie wspomnienia, lecz potrzebuje do tego zgody od JID i bardzo dobrego powodu, by wykonać takie działanie.

Ograniczenia
Gemmei nie jest „Bogiem” - nie może robić wszystkiego. Nie potrafi zatrzymywać upływu czasu, przemieszczać się do przeszłości lub przyszłości. Nie jest w stanie przywrócić do życia osoby zmarłej, chyba, że uzyska zgodę na modyfikację ostatnich sekund czasoprzestrzeni, co w 99% podobnych zapytań skutkuje odmową. Nie dba o kontrolowanie własnej energii, dlatego też nie posiada żadnej techniki, która by ją wykorzystywała. Jest bytem śmiertelnym i pomimo braku odczuwania jakiegokolwiek bólu, można ją zabić, co poskutkuje transmisją jej danych do JID i wymazania istnienia ze świata lub światów, w których przebywała. Jako Ludzki Interfejs otrzymała kategoryczny zakaz do mieszania się w bitwy o przetrwanie uniwersum Genao, a więc jest bytem czysto neutralnym - chyba, że JID zdecyduje inaczej i prześle jej wskazówki na temat podjęcia dalszych działań.



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Sob Sie 08, 2015 6:38 pm, w całości zmieniany 1 raz







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

7 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:50 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Haniko
Nazwisko: Yanagimoto
Wiek: 32
Rasa: Anioł
Pochodzenie: -

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 40
Obrona: 60
Energia: 50
Szybkość: 150
Inteligencja: 70
Siła fizyczna: 70
Koncentracja: 60

Usposobienie: Lawful Good
Osobowość: Haniko to pomocna, pracowita i pewna siebie kobieta, której z łatwością przychodzi zawieranie nowych znajomości. Jako anioł, bardzo chętnie wykonuje dobre uczynki oraz stara się pomagać tym, którzy owej pomocy potrzebują. Nienawidzi, gdy ktoś cierpi na jej oczach, jednak musi się z tym pogodzić, gdyż cierpienie uważa za nieodzowną część istnienia tego świata. Ciężko wyprowadzić ją z równowagi. Zwykle stara się też nie działać spontanicznie, a dokładnie przemyśleć swój ruch kilka razy, rozważając wszystkie „za” i „przeciw”. Uwielbia przebywać z dziećmi.

Cele:
1. Odnaleźć miłość swojego życia, ożenić się i założyć szczęśliwą rodzinę.
2. Ochrona bliskich osób nawet za cenę własnego życia.
3. Uzyskać moc godną do uzyskania miana archanioła.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Gust of Wind: silny podmuch wiatru wytworzony za pomocą skrzydeł.
Sanctum Mico: technika polegająca na przeniesieniu energii bezpośrednio do skrzydeł, dzięki czemu użytkowniczka może poruszać się w powietrzu ze znacznie większą prędkością.
Second Sanctum Mico: druga wersja techniki „Sanctum Mico”, polegająca na przeniesieniu do skrzydeł ogromnych zasobów mocy. Dzięki owemu zabiegowi, szybkość użytkowniczki w powietrzu wzrasta do takiego stopnia, że nie jest widzialna gołym okiem - zamiast tego, widoczny jest pas niezwykle jasnej energii.
Angel Shot: wokół ciała anioła powstaje pięć niewielkich, energetycznych kul, które są wysyłane w oponenta. Mogą zostać wystrzelone jednocześnie, bądź po kolei. Zadanie średnie obrażenia i wywołuje stosunkowo niewielkie eksplozje.
Thousand Spears: technika posiada dwa etapy - pierwszym jest czasochłonne tworzenie chmur burzowych na dużym obszarze, zaś drugim, atak. Na znak użytkowniczki, z chmur zebranych nad polem walki wystrzeliwuje nawet do kilkudziesięciu złotych piorunów. Jest to jedna z najpotężniejszych technik z arsenału Haniko, lecz posiada także pewną zasadniczą wadę - kobieta nie ma wpływu na cel potężnych wyładowań elektrycznych. Mogą więc zranić zarówno oponentów, jak i sojuszników.
Halo Impact: użytkowniczka „rysuje” w powietrzu aureolę, którą następnie wyrzuca w przeciwnika - zastosowanie jest zbliżone do techniki „Kienzan”, gdyż obiekt tnie dosłownie wszystko na swojej drodze. Jest jednak znacznie szybszy oraz mniejszy, co utrudnia wykonanie ewentualnego uniku. Kosztem zużycia większych zasobów energii, aureolą można też sterować za pomocą dłoni, co wpływa oczywiście na polepszenie jej szybkości.
Holy Lance: technika polegająca na wytworzeniu długiej, świetlistej lancy. Cechuje ją niewiarygodna szybkość, lecz może poruszać się jedynie po linii prostej bez możliwości sterowania. Zadaje dość duże obrażenia.
Holy Arrow: użytkowniczka formuje energetyczny łuk, z którego może wystrzelić nawet kilkadziesiąt strzał jednocześnie. Technika zadaje stosunkowo małe obrażenia, jednak wystrzelone strzały są niewiarygodnie szybkie.
Saint's Air: energochłonna technika polegająca na wytworzeniu gigantycznego i bardzo jasnego tornada. Poza obrażeniami, jakie otrzymuje przeciwnik lub przeciwnicy znajdujący się w jego wnętrzu, dodatkowo „wysysa” z nich energię, choć jest to proces powolny.
Heaven's Charm: Defensive: anioł formuje wokół siebie energetyczne krucyfiksy o rozmiarach przeciętnego człowieka, które działają jak bariera. Chroni zarówno przed atakami fizycznymi, jak i energetycznymi - w obydwu przypadkach, bardzo skuteczna.
Heaven's Charm: Offensive: anioł formuje przed sobą energetyczny krucyfiks o rozmiarach przeciętnego człowieka i wysyła go w kierunku oponenta. Zadaje ogromne obrażenia, lecz nie powoduje żadnych konkretnych zniszczeń poza obumieraniem roślinności, z jaką się zetknie.
Rebirth of Eden: nad polem walki powstaje gigantyczny, energetyczny dysk o białej barwie. Po upływie kilkunastu sekund, wystrzeliwuje z niego nawet do kilkuset cienkich, jasnych promieni o dużej mocy. Technika posiada jednak dwie poważne wady. Po pierwsze jest bardzo energochłonna - pochłania praktycznie całą energię użytkowniczki. Po drugie, promienie trafiają losowe cele - mogą więc zranić zarówno wrogów, jak i sojuszników. Atak powoduje niewyobrażalne zniszczenia terenu. Stosowany w ostateczności, z pewnością zasługuje na miano najpotężniejszego z arsenału technik Haniko.

Shunkan Ido: technika polega na namierzeniu energii innego stworzenia, a następnie przeniesieniu się bezpośrednio do niego. Zdolność nie ma ograniczeń - można przenieść się do każdej istoty, jaka znajduje się w obrębie danej przestrzeni.
Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha: potężna fala energii Ki o niebieskiej barwie.
Ki Sword: wytworzenie energetycznego ostrza o długości zależnej od użytkownika, w jednej, bądź dwóch dłoniach.
Kienzan: technika polega na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o niebieskiej barwie, tnącego wszystko, co stanie na jego drodze.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

8 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:51 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Gensai
Pseudonim: Primero
Nazwisko: -
Wiek: 24
Rasa: Saiya-jin
Pochodzenie: Vegeta, U#212

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 25
Obrona: 15
Energia: 25
Szybkość: 70
Inteligencja: 30
Siła fizyczna: 60
Koncentracja: 25

Usposobienie: Chaotic Neutral
Osobowość: Dumny i bardzo pewny siebie przedstawiciel brutalnej rasy „kosmicznych wojowników”. Nie kieruje się żadnym kodeksem - uwielbia walkę, niezależnie od płci lub wieku swojego przeciwnika. Dodatkowo, cichy i szczery. Czasami zdecydowanie za bardzo. Niespecjalnie przejmuje się zdaniem innych. Ze względu na swoją szczerość, często uważany jest za wyjątkowo wredne indywiduum.

Cele:
1. Przekroczenie wszelkich limitów.
2. Spłodzić potomka, który odziedziczy po nim zapał do walki.
3. Ściągnąć wszystkie pieczęcie stworzone przez ojca Sary.
4. Posmakować większości Terrańskich trunków.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kienzan: technika polega na utworzeniu niezwykle szybkiego dysku energii o niebieskiej barwie, tnącego wszystko, co stanie na jego drodze.
Tsubi Kienzan: modyfikacja „Kienzan”, polegająca na utworzeniu dwóch energetycznych tarcz - poza nieco zwiększoną szybkością, nie różnią się praktycznie niczym od oryginału.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Big Bang Attack: kula energii o średniej wielkości, która powoduje ogromne zniszczenia po zetknięciu się z celem, bądź czymkolwiek innym.
Atomic Bomber: użytkownik tworzy w dłoni fioletową kulę energii, która po zatknięciu się z celem wywołuje eksplozję zbliżoną wyglądem do wybuchu bomby atomowej. Mowa oczywiście o charakterystycznym „grzybie” - działa jednak na znacznie mniejszą skalę. Średnica wybuchu nie przekracza bowiem 50 metrów od epicentrum.
Sonic Blast: średniej wielkości pocisk energii o czerwonej barwie, którego cechuje niewiarygodna szybkość. Po zetknięciu się z czymkolwiek, eksploduje na niewielkim obszarze.
Ultima Slash: zamach prawą ręką, który wysyła w kierunku przeciwnika energię w kształcie sierpa księżyca o złotej barwie - w przypadku tego ataku można położyć nacisk na ilość lub jakość wysyłanego w oponenta tworu.
Power Ball: technika polegająca na utworzeniu niewielkiej, jasnej sfery energii, która emituje światło księżyca, umożliwiając transformację w Oozaru.
Mouth Blast: potężna fala energii o niebieskiej barwie jest wystrzeliwana z ust użytkownika.
Super Saiya Bomber: technika polegająca na utworzeniu ogromnej, błękitnej kuli nad użytkownikiem, a następnie wykonaniu zamachu, aby rzucić ją we wskazany cel. Ogromny zasięg działania i energia niezbędna do użycia Super Saiya Bomber, sprawia, że jest to jedna z najbardziej niebezpiecznych technik w arsenale Gensaia.
Ancestral Spirit: technika polegająca na dziesięciokrotnym zwiększeniu siły ciosu, wytrzymałości oraz szybkości użytkownika. Podstawową wadą jej stosowania jest bardzo szybkie spalanie energii, co w efekcie prowadzi do mocno ograniczonego czasu używania.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

9 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:52 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Imię: Sara
Nazwisko: Utsukushi
Wiek: 20
Rasa: ½ Gannin - ½ Człowiek
Pochodzenie: Terra, U#212

Sprite / rysunek:


Statystyki:
Atak: 20
Obrona: 20
Energia: 40
Szybkość: 25
Inteligencja: 30
Siła fizyczna: 20
Koncentracja: 45

Usposobienie: Neutral Good
Osobowość: Sara jest wyjątkowo wesołą i żywiołową dziewczyną, której nie interesuje zdanie innych na temat jej osoby - nie lubi psuć sobie humoru plotkami wyssanymi zwykle z palca. Nie przepada także za uczestnictwem w jakichkolwiek walkach, jednakże zdaje sobie sprawę z tego, iż czasami jest to po prostu nieuniknione. Ze względu na pracę swoich rodziców, uwielbia gotować.

Cele:
1. Zakochać się.
2. Zostać wspaniałą matką.
3. Przejąć restaurację „Pod Złotym Obłoczkiem” po swoich rodzicach.
4. Tworzyć bardzo smaczne i pożywne posiłki.


Historia:
Wkrótce...

Dodatkowe techniki/umiejętności: (jeśli jakieś są lub zamiast sprita jest OPAR/SPAR/WIP)
Opisy umiejętności, zdolności oraz opanowanych stylów walki znajdują się na PBF Wiki.

Bukujutsu: podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiaiho: odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. W zależności od sytuacji, technika może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha: potężna fala energii Ki o niebieskiej barwie.
Rezoku Energy Dan: wystrzeliwanie w przeciwnika ogromnej ilości pocisków energetycznych o stosunkowo niskiej mocy - ich podstawowym zadaniem jest odwrócenie uwagi.
Taiyoken: ogromny błysk, oślepiający wszystkie istoty znajdujące się w promieniu kilkudziesięciu metrów od użytkownika.
Greatest Blast: użytkowniczka wystawia rękę, aby wytworzyć przed sobą średniej wielkości kulę energii o złotej barwie. Kiedy zetknie się z jakimkolwiek obiektem, wywołuje eksplozję o niewielkiej średnicy.
Multi Bomber Attack: technika polega na utworzeniu od kilku do kilkunastu niewielkich kulek energii o błękitnej barwie przed sobą, a następnie wyrzuceniu ich w przeciwnika. Wbrew pozorom, owe twory mają stosunkowo dużą moc, zdolną zaszkodzić nawet doświadczonemu wojownikowi.
Omega Chariot: użytkowniczka tworzy przed sobą jasnozielony łuk energii. Pochłaniając energię otoczenia, kreuje pojedynczą strzałę, którą wysyła w ewentualnego oponenta - twór ten jest jednak niezwykle szybki, a zarazem potężny. Po zetknięciu się ze swoim celem lub czymkolwiek innym wywołuje eksplozję o naprawdę ogromnych rozmiarach.
Miyoto Sphere: energetyczna bariera otaczająca użytkowniczkę, która doskonale sprawdza się zarówno w obronie przed atakami fizycznymi, jak i energetycznymi.
Minori Blade: pokaźnych rozmiarów energetyczne ostrze o ciemnofioletowej barwie, które jest w stanie przeciąć niemalże wszystko. Minori Blade może wyglądać niepozornie, lecz jest to najpotężniejsza technika Sary, która pochłania ogromne zasoby mocy.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

10 Re: Drużyna Atsuko! on Sob Sie 08, 2015 5:53 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
DO UZUPEŁNIENIA PO UZGODNIENIU KONKRETNYCH MNOŻNIKÓW STATYSTYK!

Yoh Atsuko
Super
Saiya-jin
Super
Saiya-jin 2
Super
Saiya-jin 3
Nightmare
Boost
Vida
1st Form
Vida
2nd Form
Mnożnik:
x50

Plusy:
#

Minusy:
#
Mnożnik:
#
Plusy:
#
Minusy:
#
Mnożnik:
x400
Plusy:
#
Minusy:
#
Mnożnik:
#
Plusy:
#
Minusy:
#
Mnożnik:
#
Plusy:
#
Minusy:
#
Mnożnik:
#
Plusy:
#
Minusy:
#

Silvia Atsuko (Sawako)

Vampire
Form
Holy
Boost
Vida
1st Form
Vida
2nd Form
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#

Ayano Morioka

Molecule of Vida
1st Form
Mnożnik:
#
Plusy:
#
Minusy:
#

Gensai „Primero”

Oozaru
Super
Saiya-jin
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#

Sara Utsukushi

Grand Aura
Mnożnik:
#

Plusy:
#

Minusy:
#



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Nie Gru 18, 2016 1:22 pm, w całości zmieniany 3 razy







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

11 Re: Drużyna Atsuko! on Nie Sie 09, 2015 2:35 pm

NPC

avatar
NPC
NPC
Karty postaci zaakceptowane, miłej gry.

12 Re: Drużyna Atsuko! on Nie Gru 25, 2016 3:59 pm

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Ważniejsze przedmioty, które posiadają postacie.


(nie wypisuję skradzionych przedmiotów i artefaktów, dopóki nie będą istotne w jakiś sposób dla fabuły)
- Worldwide Data Gatherer: zaprojektowana przez Viega podstawa wyposażenia każdego mieszkańca Beralzy - urządzenie podobne do palmtopa. Służy ono do zbierania oraz przetwarzania wszelkich zbieranych informacji. Umożliwia bezpośrednie połączenie z międzywymiarową bazą danych - Biblioteką Quinta, a także systemami Geofrontu i bazą jego osobistego magazynu.



- Worldwide Data Gatherer: zaprojektowana przez Viega podstawa wyposażenia każdego mieszkańca Beralzy - urządzenie podobne do palmtopa. Służy ono do zbierania oraz przetwarzania wszelkich zbieranych informacji. Umożliwia bezpośrednie połączenie z międzywymiarową bazą danych - Biblioteką Quinta, a także systemami Geofrontu.
- Golden Crucifix: magiczne artefakty doskonale znane w kręgach wampirów. Niewielkie kolczyki w kształcie złotych krucyfiksów, służące do pieczętowania prawdziwej natury kobiety oraz zmniejszenia jej mocy do takiego stopnia, by nie zagrażała otoczeniu.
- Tajemniczy Amulet: amulet, który Yoh odnalazł w zamkniętej przestrzeni, podczas poszukiwania Yuki oraz Mayu. Kobieta nie zna zastosowania owego przedmiotu - otrzymała go jako prezent od swojego męża.



Brak ważniejszych przedmiotów, bądź artefaktów.


- Pastylki Jinsei: powodują "ochłonięcie" i wyciszenie energii dziewczyny, a także uspokajają ją samą. Nie działają, gdy kobieta wpadnie w szał. Ilość: 9
- Pierścień Gidayokō: różowy pierścionek, dzięki któremu dziewczyna może przenieść się w każdej chwili do bazy Renascentis Gidayu w przestrzeni Genao. Dzięki ich barierom, energia nastolatki po teleportowaniu się będzie niewyczuwalna.



Brak ważniejszych przedmiotów, bądź artefaktów.


Brak ważniejszych przedmiotów, bądź artefaktów.


Brak ważniejszych przedmiotów, bądź artefaktów.


Brak ważniejszych przedmiotów, bądź artefaktów.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

13 Re: Drużyna Atsuko! on Sro Lut 01, 2017 7:34 am

Yoh

avatar
Site Admin
Site Admin
Jako, że blokuję grę, a zwyczajnie nie mam teraz na odpisywanie ani czasu, ani też chęci to wycofuję się. Z postaciami możecie zrobić co chcecie. Tak jak u Bercika - w razie jakichś pytań dot. poszczególnych postaci pozostaje do dyspozycji na PW. A co miałoby się z nimi stać... cóż, tu już zostawiam wolną rękę NPC.







"To co się dzieje, naprawdę nie istnieje, więc nie warto mieć niczego tylko karmić zmysły.
Będzie co ma być, już wiem, że stąd nie zwieję. Poczekam i popatrzę, nie cofnę kijem Wisły...
"

14 Re: Drużyna Atsuko! on Czw Lut 02, 2017 3:31 pm

NPC

avatar
NPC
NPC
Zamykam, przenoszę do archiwum.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.