Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:42 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
   Woogy Roleyo      Gabriela Lafelyes      Abanai Senado      Mari Sakai      Killu      Glacier "Roqen"   
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

95.000j62.000j85.000j45.500j15.000j30.000j
Atak: 180
Obrona: 100
Szybkość: 140
Siła fizyczna: 120
Energia: 190
Koncentracja: 140
Inteligencja: 80
Atak: 60
Obrona: 120
Szybkość: 100
Siła fizyczna: 30
Energia: 120
Koncentracja: 100
Inteligencja: 90
Atak: 135
Obrona: 135
Szybkość: 100
Siła fizyczna: 200
Energia: 100
Koncentracja: 100
Inteligencja: 80
Atak: 50
Obrona: 50
Szybkość: 80
Siła fizyczna: 30
Energia: 100
Koncentracja: 60
Inteligencja: 85
Atak: 10
Obrona: 10
Szybkość: 20
Siła fizyczna: 5
Energia: 80
Koncentracja: 20
Inteligencja: 5
Atak: 30
Obrona: 20
Szybkość: 40
Siła fizyczna: 20
Energia: 40
Koncentracja: 30
Inteligencja: 120



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Gru 28, 2016 5:19 am, w całości zmieniany 6 razy



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

2 Re: Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:43 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Imię: Woogy
Nazwisko: Roleyo
Pseudonimy: Woogbert, Magneto, Yonken, Scorpio
Rasa: Hybryda
Wiek: 28 lat
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 180
Obrona: 100
Szybkość: 140
Siła fizyczna: 120
Energia: 190
Koncentracja: 140
Inteligencja: 80

Poziom mocy: 95.000j

Osobowość:
Na ogół bardzo wesoły, spontaniczny i szczery w swoich zachowaniach. Stały żartowniś, humoru nie traci nawet podczas walki. Chwilami bywa także dziecinny, co działa niektórym na nerwy. Choć jest otwarty do ludzi to nie lubi opowiadać za wiele o sobie, czy zwierzać się innym – twierdzi, że ze swoimi problemami poradzi sobie sam. Lubi natomiast wspierać innych, gdy te ich dotykają. Zdarza się, że ma gorszy dzień i odcina się od świata zakładając swoje słuchawki i pogrążając w muzyce. Poza tym bardzo lubi walczyć – posiada spory potencjał, choć nie zawsze potrafi go wykorzystać przez własną lekkomyślność. Choć zawsze stara się zachować zimną krew to często pod wpływem emocji postępuje pochopnie. Złość nie przynosi mu żadnej korzyści, dopiero gdy dochodzi do prawdziwej furii, jego moc rośnie – choć zdarza się to bardzo rzadko.

Usposobienie: Chaotic Good

Wygląd:
Woogy jest wysokim szatynem w krótkich włosach z wiecznie potarganą grzywką. Ma zielone oczy, a na jego twarzy widnieje często głupawy, choć szczery uśmiech. Choć nie nosi brody to niejednokrotnie można zobaczyć go z trzydniowym zarostem. Jest dobrze zbudowany, a jednak nie widać po nim szczególnej muskulatury, jak to bywa w przypadku wielu wojowników. 
Ubiera się zazwyczaj w brązowy bezrękawnik z kapturem, pod którym nosi czarny podkoszulek. Spodnie najczęściej zakłada krótkie, jeansowe. Do tego chodzi w białych butach do kostek. Jego drugim zwyczajowym ubiorem jest bladoczerwona koszula z długim rękawem, miejscami przetarte jeansy w jasnym odcieniu i wysokie czarne trampki z zielonymi elementami. Zdarza się, że na głowie nosi czarną czapkę bez daszka z niewielką flagą w kolorach zielonym, żółtym i czerwonym lub okulary lustrzanki. Posiada także kilka strojów treningowych – najczęściej zakłada tradycyjne gi Szkoły Żurawia.

Ekwipunek:
Większości przedmiotów Woogy nie nosi przy sobie, a przywołuje je za pomocą techniki Handy Beam.
Telefon + MP3
Piersiówka – ze specjalnych alkoholem, niezbędnym do wykonania techniki Drunker Devastation Wave.
Pangalaktyczny Gardłogrzmot – jeden z najpotężniejszych napojów alkoholów we wszechświecie. Woogy posiada jedną butelkę tego trunku, którą dostał od Viega Insyendara na balu z okazji Tenkaichi Budokai.
Papierośnica – z samodzielnie wykonanymi skrętami, niektóre z nich zawierają specjalny susz niezbędny do wykonania techniki Smoker Shock Wave.
Fasolki Senzu – posiada ich 6, zdobył podczas wizyty w Alesvo. Całkowicie regenerują rany i przywracają energię. Jedną zjadł po eliminacyjnej walce na Tenkaichi Budokai, drugą i trzecią podarował Ayano i Ryu po walkach w finałach turnieju, zaś czwartą zjadł po walce z Shigeru w półfinale.
Zbroja Skorpiona – zdobył ją po wyprawie do Nauqit, czyni Woogyego jednym z 12 Złotych Rycerzy Ateny.
Espacran – ostrze należące kiedyś do Króla Skorpiona, Woogy zdobył je podczas wyprawy do Nauqit, gdzie pokonał strażnika Zbroi Skorpiona i poprzedniego właściciela Espacrana. Jego wygląd jest dość charakterystyczny – ma złotą zdobną rękojęść, na której końcu doczepione są elementy przypominające ogony skorpiona. Jelec i taszka także odwzorowują dwa skorpiony. Srebrne ostrze jest w bardzo specyficzny sposób zagięte, a na jego końcu widoczne są symbole o bliżej nieokreślonym znaczeniu.
Instant Traesto - otrzymana od Damensayi, specjalna odmiana kart Gyaku JigenRide, nie wymagająca terminalu pod postacią Jigendrivera (lub manipulacji kwantowych), respondująca bezpośrednio do dużego terminalu na Latającym Mieście. Pozwala każdemu, kto ma tę kartę, otworzyć portal do natychmiastowego przeniesienia się do doków na statku. Karty są aktywowane poprzez nakreślenie na nich okręgu przekreślonego krzyżykiem - powoduje to nakreślenie takiego samego symbolu nad lub przed używającym, w zależności od tego, jak zorientowana jest karta. Symbol się następnie otwiera jako natychmiastowy portal, automatycznie teleportujący to, co jest w jego zasięgu (nie trzeba samemu przechodzić przez otwarte przejście). Karty są wielokrotnego użytku, wykonano je z materiału, który przetrwa nawet Viego Insyendara. Uruchomienie drugiego terminalu w Geofroncie dało możliwość upgrade'u - oryginalna komenda "kółko-krzyżyk" otwiera portal do Latającego Miasta, a jeśli statku nie ma w Genao, otwiera portal do Geofrontu. Narysowanie okręgu z literą A bez poprzeczki w środku (lub odwróconym V) przenosi bezpośrednio do Geofrontu. Karty mają zabezpieczenie, rozpoznają energię korzystającego z nich. Da się jednak przestawić je między trybem "prywatnym" i "udostępnionym".

Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele:
- chronić bliskich
- poznać Atenę
- dowiedzieć się o przyczynie katastrofy dawnej planety Saiyan i odwiedzić nową
- zdobyć informacje o planecie Fertan i jeśli to możliwe, odwiedzić ją
- zbadać tajemnice własnej podświadomości
- spotkać i pokonać swoich dawnych najsilniejszych przeciwników (m.in. Goemona Yoemiego, Savio Aranela)

Zdolności:
Mistrz ofensywy – Woogy w walce niemal zawsze skupia się na ataku i kontrataku – zarówno fizycznym, jak i energetycznym. Dzięki temu stał się prawdziwym ekspertem w ofensywnych elementach walki.
Taesaesong – czyli „wielki mistrz kopnięć”; chłopaka zawsze fascynowały najróżniejsze techniki nożne, więc obserwował i uczył się najwymyślniejszych ich wariantów, dzięki czemu stał się prawdziwym i bezkonkurencyjnym arcymistrzem kopnięć.
Mistrz Stylu Żurawia – dziadek Woogyego – Gempachi Shinhan – jest mistrzem i nauczycielem sztuki walki nazywanej Stylem Żurawia i niemal całą swoją wiedzę przekazał wnuczkowi. Ta szkoła walki charakteryzuje się niebezpiecznymi, a czasem nawet podstępnymi technikami.
Ekspert ki i cosmo – dzięki wieloletniemu treningowi energii ki oraz ostatnimi czasy cosmo, potrafi korzystać z nich w optymalny sposób – jak najmniejsze zużycie energii z jak najlepszym skutkiem.

Moce:
Kontrola ki – już od dziecka Woogy potrafi kontrolować własną energię, głównie do walki.
Kontrola cosmo – od dłuższego czasu Woogy potrafi kontrolować także energię cosmo. 
Kindankai – jako Złoty Rycerz, rozpalił swoje cosmo do maksimum, co pozwala mu m.in. na poruszanie się z prędkością światła, utrzymuje przy życiu w krytycznym stanie lub nawet zastępuje wszystkie zmysły po ich utracie.
Kontrola metali – dzięki genom fertańskiej rasy, Roleyo ma możliwość kontroli pierwiastków metali. Może zmieniać metal we własną energię i na odwrót (tworzyć metal z własnej energii), manipulować niemal każdym metalowym obiektem oraz własnym ciałem w Meta Form.
Piętno Niguro – klątwa lidera klanu Niguro, która pozwala Woogyemu na przeistaczanie się się w Jokera i utworzyło w jego podświadomości personifikację tej mocy.
Cheater – jest to zdolność charakterystyczna dla klanu Niguro (w tym przypadku dla Woogyego w formie Jokera), która pozwala wojownikowi na częściowe łamanie niektórych praw fizyki, różnych ograniczeń, pieczęci, a także na manipulowanie rzeczywistością w niewielkim stopniu. Wiele technik Jokera opiera się na tej mocy.

Techniki:
Ki:
Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiai - technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Domination Rain – użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Woogyego, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
Razor Hurricane – kula energii przypominająca huragan wystrzelona z obu rąk. Jej siła i wielkość zależy od woli użytkownika i czasu ładowania techniki.
Razor Typhoon – potężniejsza wersja Razor Hurricane, gdzie wystrzeliwana jest fala energii przypominająca tajfun.
Destructo Disc – nad uniesioną nad głową ręką tworzy się cienki dysk, który w stanie jest przeciąć niemal każdy materiał.
Destructoboard – jest to innowacyjna wersja techniki Destructo Disc. Zaraz po wyrzuceniu dysku, użytkownik wskakuje na niego i steruje, jakby jeździł na snowboardzie.
Callin' Home – energia kumulowana w dłoni na wysokości ucha jest wystrzeliwana z wyprostowanej ręki w formie silnych, samonaprowadzających pocisków. Znikną dopiero, gdy trafią w cel.
Dodonpa – kumulowana energia na czubku palca jest wystrzelona z wyprostowanej ręki w formie zazwyczaj niedużego, ale szybkiego promienia porażającego cel. Technika wygląda niepozornie, jednak swoją siłą dorównuje niejednej fali uderzeniowej.
Kikōhō – potężna technika mogąca tworzyć wielkie kratery w ziemi. Wojownik składa przed sobą dłonie w trójkąt i wystrzeliwuje potężne promienie energii na dużą skalę, przez co trudno ich uniknąć. Niestety jest też dość niebezpieczna dla użytkownika, który wykonując ją, naraża własne zdrowie.
Shiyōken – użytkownik wykorzystuje swoją energię, by stworzyć drugą parę ramion wyrastających mniej więcej w miejscu łopatek.
Bunshin – wojownik tworzy własne kopie dzieląc swoją energię na klony. Aktualnie chłopak jest w stanie podzielić się na maksymalnie 8 takich klonów.
Meigeki – aura energii otacza wybrane części ciała (lub całe ciało) sprawiając, że każdy cios fizyczny zadaje obrażenia energetyczne.
Jibaku – technika poświęcenia; dosłownie samozniszczenie. Wojownik wywołuje potężną eksplozję, w której jest epicentrum doprowadzając do śmierci własnej i zazwyczaj wszystkiego, co znajdzie się w jej zasięgu. Najsilniejsza technika ki znana Woogyemu.
Mukerumon – gdy w stronę wojownika leci jakiś atak, otwiera on przed sobą portal, który przenosi technikę w dowolne, niedalekie miejsce (np. za plecy oponenta).
Kidam – prosta półprzezroczysta bariera, która może chronić z jednej lub wielu stron.
Mafūba – bardzo trudna do wykonania technika, wymaga dużej koncentracji i precyzji. Dzięki niej można uwięzić dowolnego przeciwnika w naczyniu bez możliwości wydostania się od wewnątrz.
Mafūba Kaeshi – technika obronna przeciwko Mafūbie – odwraca jej działanie, zamykając w naczyniu jej użytkownika. Jest jednak równie trudna do wykonania.
Bakurei – technika bardzo podobna do Kaiokena. Wielokrotnie zwiększa siłę ciosu oraz szybkość, a wokół wojownika pojawia się aura.
Spooky Jump – technika teleportacji; pozwala na przemieszczanie się bez strat czasowych, jednak na ograniczone odległości (zazwyczaj w obrębie planety). Wymaga chwili koncentracji na lokalizację miejsca docelowego lub namierzenie energii.
Handy Beam – z pomocą tej techniki wojownik potrafi zmaterializować konkretne przedmioty. Ich liczba oraz rodzaj jest ograniczony w zależności od użytkownika. Woogy najczęściej wykorzystuje to do przyzwania Espacrana, woreczka z fasolkami senzu lub utworzenie nowego ubrania.

Cosmo:
Kōsoku – dzięki rozwinięciu Kindankai, wojownik jest w stanie poruszać się z prędkością światła.
Gingadan – czysta energia cosmo, która w przypadku Woogyego przybiera krwistoczerwoną barwę. Jej siła i wielkość zależy od włożonej w to energii. 
Gingahō – potężniejsza wersja Gingadan, która przyjmuje formę fali energii cosmo.
Scarlet Needle – jest to jedna z najniebezpieczniejszych, a zarazem podstawowych technik, jakich używa Rycerz Skorpiona. Paznokieć w palcu wskazującym znacznie wydłuża się i nabiera szkarłatnej barwy. Następnie zadawany jest nim przeszywający cios w przeciwnika (bezpośrednio lub z dystansu za pomocą promienia). Wykonuje się ich maksymalnie 14 (aktualnie Woogy może wykonać 2-3 takie ataki naraz), a rany na ciele układają się na wzór konstelacji skorpiona. Każdy kolejny atak pozbawia w coraz większym stopniu wszystkich zmysłów wroga, aż któryś może okazać się śmiertelny (im słabszy przeciwnik, tym mniej ich trzeba). Jeśli tak się nie stanie przez wszystkie 14 ciosów…
Scarlet Antares – ostateczny, 15. atak Scarlet Needle, zadawany prosto w serce. Kończy się bezwzględną śmiercią przeciwnika. Wadą tej techniki jest fakt, że można go wykonać wyłącznie po uprzednich 14 Scarlet Needle.
Katakaio Needle – bliźniacza technika do Scarlet Needle, różniąca się jedynie sposobem działania. Zamiast pozbawiać przeciwnika zmysłów, trucizna z tej techniki powoduje podniesienie temperatury krwi, co może się bardzo szybko okazać śmiertelne w skutkach.
Katakaio Antares – 15. cios Katakaio Needle, który powoduje dosłowne wrzenie krwi, a co za tym idzie - śmierć.
Scerum – wyłącznie za pomocą tej techniki możliwe jest zniwelowanie działania Scarlet i Katakaio Needle. Odbywa się to przez uciśnięcie kluczowego punktu na ciele rannej osoby i zneutralizowaniu trucizny za pomocą cosmo Rycerza Skorpiona.
Crimson Brush – poprzez bezpośrednie ciosy fizyczne lub podmuchy energii z dystansu, użytkownik zadaje celowi rany, które powodują obfite krwawienie.
Pin Tempest – rozkładając ręce wysoko na boki, Rycerz tworzy obszarową zamieć, która zadaje liczne rany cięte.
Restriction – oczy zmieniają barwę na pomarańczową, a w stronę oponenta kierowane są koliste fale powodujące paraliż.
Safeguard – użytkownik krzyżuje otwarte dłonie, by stworzyć przed sobą pole ochronne. Następne ustawienie dłoni w stronę przeciwnika pozwala odbić w niego jego własny atak.
Atena Exclamation – przez swoją ogromną moc ta technika została zakazana przez samą Atenę. Możliwa do wykonania tylko przez trzech Rycerzy. Stają oni w charakterystycznym szyku, po czym skumulowane ogromne pokłady energii cosmo wystrzeliwują we wroga. Druga co do siły technika Rycerzy Ateny.
Atena Exclamation (solo) – wersja Atena Exclamation wykonywana samodzielnie. Wymaga poświęcenia ogromnych zasobów energii, a mimo to jest znacznie słabsza od pierwowzoru.

Kontrola metali:
Techniki Woogyego opartę na kontroli metali również zużywają jego energię ki.
Metal Bullet – metalowy pocisk utworzony z energii użytkownika, który zadaje fizyczne obrażenia.
Metachine Gun – seria metalowych pocisków wystrzeliwana jak z karabinu maszynowego.
Spike Cannon – wojownik materializuje metalowe kolce różnej wielkości, po czym wystrzeliwuje je w stronę przeciwnika.
Breakin’ Meteor – użytkownik tworzy dużą metalową kulę, którą bombarduje przeciwnika. Jest niezwykle twarda, przez co ciosy są bardzo bolesne. Może być także stosowana np. do burzenia.
Frag Rocket – pocisk w kształcie rakiety, który eksploduje przy zetknięciu z celem zadając obrażenia nie tylko od samej eksplozji, ale także od odłamków metalu powstałych w jej wyniku. Siła wybuchu zależy od włożonej w niego energii.
Alkali Torpedo – odmiana Frag Rocket, w której pocisk ekploduje dopiero w reakcji z wodą.
Jail Ring – użytkownik tworzy obręcze, które mogą unieruchomić cel (np. poprzez przygwożdżenie kończyń do ziemi).
Magnet Mark – poprzez wskazanie palcem jakiegoś punktu lub mniejszego obszaru (może być to przeciwnik), wojownik powoduje że staje się on magnesem przyciągającym wszystkie pobliskie metalowe obiekty.
Adamant Wall – technika podobna do Kidam, jednak tutaj tworzona jest ściana z nadzwyczaj wytrzymałego stopu metali.
Scrapstorm – burza metalowych obiektów atakujących z każdej strony. Możliwa do wykonania, jeśli w pobliżu użytkownika znajduje się dostatecznie dużo materiału. 
Scrapssus – wojownik wykorzystuje wiele metalowych obiektów do skonstruowania czegoś na wzór metalowego kolosa i za pomocą odpowiednich gestów steruje nim. Wymaga ogromnej koncentracji i prezycji w wykonaniu.

Jokera:
Techniki, które wymagają przemiany w Jokera. Również zużywają energię ki, ale jej zasoby są niezależne od podstawowych.
Jeer Flick – pstryknięcie palcami implikuje prostego psikusa w pobliżu użytkownika – może to być np. zmiana koloru jakiegoś obiektu, doczepienie mu czegoś lub jakiś niegroźny, losowy efekt. Technika raczej nie ma zastosowania bojowego, może jedynie drażnić przeciwnika.
Jeer Blast – bojowa wersja techniki Jeer Flick. Skoncentrowany promień energii wystrzeliwany jest z jednej ręki i jeśli dosięgnie celu to nie tylko zadaje obrażenia, ale także wywija jakiś kawał.
Shoop Da Whoop / Imma Firin Mah Lazor – jedna z ulubionych technik Jokera. Polega na wystrzeleniu zaskakującej fali energii z otwartych ust.
Flawa Da Whoop – spod kurtki, bluzy, koszulki lub jakiejkolwiek innej części garderoby, użytkownik odsłania kwiat, z którego wystrzeliwuje pocisk lub fala energii. Bardzo zaskakująca technika będąca wariacją Shoop Da Whoop.
Lazor Cube – kolejna wersja Imma Firin Mah Lazor. Użytkownik z kieszeni wyjmuje niewielkie kwadratowe pudełko, które rzuca w pobliże przeciwnika. Po zwiększeniu się rozmiarów przedmiotu, wyskakuje z niego klaun na sprężynie. Po zdekoncentrowaniu przeciwnika, z zabawki wydobywa się krzyk "IMMA FIRIN MAH LAZOR" po czym z jamy gębowej klauna wystrzeliwuje fala energii (wraz z głośnym "BLAAARGH!") wprost w zaskoczonego oponenta.
Burning Deck – użytkownik wyciąga karty do gry, doładowuje je własną energią i rzuca w cel zadając głębokie rany cięte. Ponadto karty samoistnie się zapalają i mogą poważnie poparzyć.
Murderous Surprise – wojownik tworzy jedną lub kilka malutkich kulek energii, które podrzuca potencjalnym celom (np. wrzuca za ubranie), a później je detonuje. Zadaje poważne obrażenia zwłaszcza, gdy kulki przylegają do ciała lub są bardzo blisko niego.
Hypnotizing Lollipop – spod dowolnej części garderoby, Joker wyjmuje ogromnego lizaka (niczym w magicznej sztuczce) z biało-różowym spiralnym wzorem. Można go użyć jako prostej broni obuchowej, a także zahipnotyzować nim przeciwnika (np. uśpić go, zmusić do udawania kaczki etc.).
"Woogy Boogy!" – wymawiając te słowa i patrząc w oczy przeciwnika, Joker jest w stanie przybrać postać jego największych lęków i wpłynąć na jego umysł tak, by wierzył w to, co widzi. Technika działa dopóki Joker jej nie przerwie lub przeciwnik jakimś sposobem nie wyrwie się spod jej działania.

Inne:
Drunker Devastation Wave – użytkownik po wypiciu specjalnego alkoholu wykonuje serię chwiejnych ruchów, po których mocno przechyla się na bok i wystrzeliwuje potężną falę energii podobną do Kamehameha. Efekt wypicia alkoholu znika po kilkudziesięciu sekundach. Dużym plusem tej techniki jest fakt, że użytkownik nie poświęca na nią ani trochę swojej energii.
Smoker Shock Wave – bliźniacza technika Drunkier Devastation Wave; użytkownik po zaciągnięciu się skrętem z suszem specjalnej rośliny wykonuje serię dziwnych gestów, po czym rozkłada ręce na boki i wywołuje potężną eksplozję podobną do Bakuhatsuha. Efekt upalenia mija po kilkudziesięciu sekundach. Dużym plusem tej techniki jest fakt, że użytkownik nie poświęca na nią ani trochę swojej energii.

Transformacje:
Super Saiyan
Woogy stał się Super Saiyaninem i ma możliwość transformacji nawet na trzeci poziom tego stadium. Po transformacji tęczówki zmieniają barwę na jasnozieloną, zaś włosy na złotą, jednocześnie wydłużając się z każdym kolejnym poziomem. W przypadku USSJ zwiększa się diametralnie masa mięśniowa, a w SSJ3 zanikają brwi. Spalanie energii na pierwszym poziomie (także na pierwszym drugiego stopnia) jest znikome, na drugim nieco większe, natomiast duże w przypadku trzeciego. Z każdym poziomem następuje także duży skok mocy.

Scorpio Saint
Po ciężkich zmaganiach, Woogy dostąpił zaszczytu noszenia Złotej Zbroi spod znaku Skorpiona. Zbroja jest zbudowana z jednego z najwytrzymalszych materiałów we wszechświecie, zamarznąć może dopiero w temperaturze zera bezwzględnego, a z użytkownika wyzwala ogromną moc. Po jej założeniu, Woogy korzysta z arsenału technik cosmo, których nauczył się podczas treningu przygotowawczego przed wyprawą po zbroję. Wadą tutaj jest brak możliwości korzystania z innych typów energii.

Meta Form
Jest to właściwie technika, która pozwala rozwinąć Woogyemu jego zdolność kontroli metali. Choć poziom mocy nie wzrasta, to cały pokryty jest tajemniczym metalem utworzonym z własnej energii, co czyni go wyjątkowo odpornym na ciosy. Ponadto transformacja daje mu możliwość regeneracji wszelkich ran i zdolność manipulacji własnym ciałem (zmiana kształtu, rozmiaru, stanu skupienia itp.).

Joker
Woogy posiada tzw. Piętno Niguro, które umożliwia mu przeobrażenie się w Jokera – przedstawiciela klanu Niguro i kiedyś jego lidera. Jego włosy nieznacznie się wydłużają i zmieniają kolor na zielony. Skóra staje się biała, twardówki czarne, a tęczówki czerwone. Na jego twarzy widnieje nienaturalny uśmiech, wyglądający jak blizna. Osobowość Woogyego także ulega zmianie – wyostrzają się pewne cechy charakteru i cały czas przemawia przez niego spaczone poczucie humoru. Jego pełna moc jest aktualnie nieokreślona, ale na pewno większa niż SSJ3. 

Świat wewnętrzny:
Woogy Roleyo jest hybrydą kilku ras i ma wiele różnych mocy, przez co posiada też wiele, często sprzecznych ze sobą, cech. Spowodowało to powstanie w jego umyśle tzw. świata wewnętrznego, będącego po prostu jego podświadomością, do której może się przenieść poprzez medytację lub wyciszenie. Istoty, które w nim żyją są wyimaginowaną przez niego personifikacją jego mocy. Prócz nich, nie istnieje w tym świecie nikt inny, choć Woogy może wymyślić jakąś postać na czas swojego przebywania w podświadomości. Podobnie jest z otoczeniem, które wtedy powstaje – zależy ono często od aktualnego stanu mentalnego Woogyego.

Istoty wewnętrzne:
Akira – jest wesołym, zakręconym nastolatkiem. Odpowiada za terrańskie geny Woogyego. Choć jest teoretycznie najsłabszy to posiada najlepszą technikę walki spośród wszystkich istot wewnętrznych Roleyo. Często korzysta z Bakurei jako wzmocnienia.
Usposobienie: Chaotic Good

Brasko – pewny siebie, chwilami arogancki Saiyanin. Przebywa cały czas na najwyższym poziomie Super Saiyana, jaką Woogy aktualnie osiąga. Dysponuje dzięki temu ogromną mocą.
Usposobienie: Chaotic Neutral

Scorpio – tajemnicza istota, która przybiera dwie formy: jedną jest Zbroja Skorpiona w formie totemu, w której pozostaje nieruchoma i pasywna, zaś drugą jest niematerialna postać, która nosi zbroję. Posiada cechy szlachetnego, choć srogiego Złotego Rycerza.
Usposobienie: Lawful Neutral

Irtin – jedyna przedstawicielka płci żeńskiej w podświadomości Woogyego. Odpowiada za jego fertańskie pochodzenie. Jest cicha i spokojna, cechuje ją wielka rozwaga i mądrość. Do każdego odnosi się z szacunkiem.
Usposobienie: Neutral Good

Joker Bukkumo – powstał przez klątwę Niguro, która wisi nad Woogym. Ma na imię tak samo, jak dawny przywódca tego klanu. Jest szaloną, a zarazem bardzo inteligentną postacią. Prawdopodobnie najpotężniejsza istota w podświadomości Roleyo, co jest powodem jego drwin z pozostałych.
Usposobienie: Chaotic Evil

Ciekawostki:
Przydomek "Magneto" wziął się od jego umiejętności kontrolowania metali, a miał nawiązywać po prostu do magnesu przyciągającego metalowego obiekty.
"Yonken" natomiast nawiązuje do techniki Shiyōken, dzięki której zyskuje dodatkową parę ramion.
Jest potomkiem alternatywnego rodu Tien Shinhana (znanego z uniwersum Smoczych Kul) w przestrzeni Genao.
Popiera legalizację marihuany na kontynencie Palan.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Pią Gru 30, 2016 3:58 am, w całości zmieniany 3 razy



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

3 Re: Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:43 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Imię: Gabriela
Nazwisko: Lafelyes
Pseudonimy: Gabi
Rasa: Terranka
Wiek: 26 lat
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 60
Obrona: 120
Szybkość: 100
Siła fizyczna: 30
Energia: 120
Koncentracja: 100
Inteligencja: 90

Poziom mocy: 62.000j

Osobowość:
Gabi jest bardzo bystrą i zaradną osobą – potrafi zatroszyć się o swoje, wykorzystując do tego własne mocne strony. Jednocześnie ma dość lekkie podejście do życia, nie przejmuje się za bardzo przeciwnościami i twardo brnie przed siebie. Często budzi sympatię i zaufanie wśród innych ludzi, dzięki czemu zawieranie nowych znajomości nie stanowi dla niej problemu, choć całkiem swobodnie czuje się dopiero w gronie najbliższych i najlepiej znanych jej osób. Unika konfliktów, a w razie potrzeby wykorzystuje swoje zdolności do wyjścia cało z opresji. Czasem nawet dla osiągnięcia swoich priorytetowych celów wychodzi z założenia, że cel uświęca środki. Bywa cwaną lisicą, ale nie są jej obce postawy godne pochwały i naśladowania, gdzie czasem nawet własnym kosztem pomaga potrzebującym.

Usposobienie: Neutral (Good)

Wygląd:
Gabriela jest średniego wzrostu zgrabną szatynką o dużych, jasnozielonych oczach, z których zazwyczaj można wyczytać radość i pewność siebie. Ma dość charakterystyczną fryzurę – z jednej strony ma swobodnie opadające dłuższe włosy, zaś z drugiej ma je ścięte krótko. Ponadto typowy dla niej jest piercing brwi, z którym można ją zobaczyć niemal zawsze.
Posiada wyraźną kobiecą figurę, lecz nie przykłada szczególnej uwagi do tego, by ją podkreślać – lubi luźniejsze ubrania i takie zazwyczaj zakłada. Najczęściej zobaczyć ją można w fioletowej bluzce ze średnim dekoltem i odsłoniętymi ramionami, jasnych jeansach i czarno-białych trampkach. Jedną z alternatyw jest biała koszulka, która odsłania jej brzuch, krótkie ciemnoniebieskie spodenki oraz jasne buty. Choć rzadko, czasami można ją zobaczyć także w długiej spódnicy i odpowiednio dobranej bluzce.

Ekwipunek:
Palmtop – bardzo nowoczesny, zmodernizowany i udoskonalony przez znajomego elektrotechnika Gabi. Posiada mnóstwo przydatnych funkcji – jest właściwie przenośnym urządzeniem wielofunkcyjnym.

Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele:
- ukończyć z jak najlepszym wynikiem studia na Uniwersytecie Yatras
- zostać najlepszą dyplomatką na arenie światowej oraz zreformować Palan i całą Terrę
- badać sekrety Genao, multiwersum, pola chaosu itp.
- poznać osobiście przynajmniej kilku bohaterów Terry

Zdolności:
Mistrzyni supportu i defensywy – Gabi zawsze szlifowała swoje umiejętności ukierunkowując się bardziej w stronę obrony, niż bezpośredniego ataku. Dzięki temu osiągnęła mistrzostwo w maksymalizowaniu obrony oraz budowaniu przewagi swojej i sojuszników w walce.
Arcymistrzyni barier – nieodłącznym elementem obrony są różnego rodzaju bariery, które są najmocniejszą stroną Gabrieli. Nie tylko posiada szeroki wachlarz ich rodzajów, ale także zoptymalizowała ich działanie – nawet dla dużo silniejszych oponentów są one nie lada wyzwaniem.
Dyplomatka – potrafi sprawnie porozumiewać się i negocjować z najbardziej sceptycznie nastawionymi osobnikami, co często wykorzystuje aby uniknąć walki lub wyciągnąć z tego inne korzyści.

Moce:
Psychokineza – tą moc Gabriela odziedziczyła po ojcu. Wlicza się w to telekineza, lewitacja i telepatia. Wiele jej technik wykorzystuje siłę umysłu.
Farseera– rozwinięta moc telepatii, która pozwala tworzyć sztuczne wspomnienia, myśli i emocje w głowach innych osób w celu manipulowania nimi. Trwałość i wiarygodność kłamstwa zależy od wielu czynników – m.in. całkowitej mocy pushera, energii w to włożonej, odporności psychicznej ofiary, czy skomplikowania kłamstwa.

Techniki:
Psi:
Push – prosta technika odpychająca dowolny cel dzięki telekinezie.
Farseer Eye– techniką tą posługuje się Gabi, aby utworzyć w głowie oponenta kłamstwo. Użytkownik nawiązuje kontakt wzrokowy z celem i wprawiając swoje źrenice w lekkie drganie, manipuluje jego umysłem.
Psi Barrier - techniki barier, posiada różne warianty
○ Shield – niewielka tarcza o promieniu maksymalnie pół metra, która służy do szybkiego blokowania słabszych technik.
○ Wall – duża bariera chroniąca zazwyczaj z jednej strony. Pozwala na swobodny ruch podczas czasu działania.
Box – wersja Wall chroniąca ze wszystkich stron.
○ Window – jednostronna bariera pozwalająca na ruch w przeciwną stronę.
○ Mirror – lustrzana bariera, która zamiast blokować, odbija uderzające w nią ataki (podobnie jak lustro światło).
Dispersal – szczególny rodzaj tarczy, który po zetknięciu się z dowolną energetyczną przeszkodą, dezaktywuje ją. Technika sama w sobie nie chroni jednak przed jakimkolwiek atakiem.
Reflection Aura – użytkownika otacza aura, która pochłania część energii nadlatującej techniki, a część odbija zwyczajnie odbija. Kosztuje dużo energii, dlatego jest często aktywowana sytuacyjnie.
Banzone – użytkownik tworzy na wybranym obszarze wokół siebie pole, w obrębie którego cały ruch ulega zatrzymaniu (co daje pozorny efekt obszarowego zatrzymania czasu). Im większa energia znajduje się w obszarze, tym trudniej zastosować na nim technikę. Możliwe jest wykonanie podczas ruchu, jednak czas działanie jest wtedy znacznie ograniczony.
Psi Armor – wokół dowolnego celu powstaje psychokinetyczny pancerz, który chroni nie tylko ciało, ale także umysł (np. przed przejęciem kontroli).

Ciekawostki:
-



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Pią Gru 30, 2016 3:58 am, w całości zmieniany 10 razy



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

4 Re: Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:43 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Imię: Abanai
Nazwisko: Senado
Pseudonimy: Baltazar
Rasa: Kegoin
Wiek: 28 lat
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 135
Obrona: 135
Szybkość: 100
Siła fizyczna: 200
Energia: 100
Koncentracja: 100
Inteligencja: 80

Poziom mocy: 85.000j

Osobowość:
Abanaia cechuje bardzo duża pracowitość i sumienność we wszystkim co robi. Choć jest otwarty i miły dla innych to często wyraża się krytycznie o ludziach, którzy są leniwi i obojętni. Nie znosi także daleko posuniętej arogancji, która wręcz budzi w nim gniew. Mimo wszystko, lubiany jest przez swoich znajomych i znany ze swojego zapału, którym zaraża wszystkich naokoło. Podczas walki jest aktywny i zdeterminowany, lubi przejmować inicjatywę i nie zna stwierdzenia „nie mogę”, co jednak czasem może okazać się zgubne. Duży nacisk stawia na sprawność fizyczną, przede wszystkim na siłę. Szanuje niemal każdego przeciwnika, wychowując się na sztukach walki, te są dla niego czymś więcej niż zwykłym mordobiciem.

Usposobienie: Chaotic Neutral (Good)

Wygląd:
Abanai to potężnie zbudowany, średniego wzrostu mężczyzna. Choć w luźnych ubraniach, które często nosi, tak bardzo tego nie widać to ma szerokie ramiona i wyraźną muskulaturę. Ma krótkie, potargane na całej głowie, czarne włosy. Zazwyczaj jest dokładnie ogolony,  z ciemnoszarych oczu często wyczytać można determinację i chęć działania. 
Najczęściej chodzi w luźnych koszulkach bez rękawów i szerokich spodniach przewiązanych charakterystycznym czerwonym pasem. Do tego nosi zazwyczaj także frotki i duże buty, które okazują się być niewielkimi obciążnikami.

Ekwipunek:
Telefon
Katana „Kumanokiba” – tradycyjny miecz dwuręczny, który Abanai odziedziczył po dziadku. Nie ma żadnych specjalnych cech, poza tym że jest bardzo wysokiej jakości. Ma bardziej wartość sentymentalną i kolekcjonerską. Z pewnych względów, zostawił go na rodzinnej planecie.
Kapsuła kosmiczna – podobna do tych, którymi podróżują Saiyanie. Pożyczył ją od Yoha Atsuko i przez długi czas z jej pomocą podróżował po kosmosie.

Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele:
- chronić przyjaciół i słabszych
- pokonać w sparringu Woogyego
- strzec Serpentalu

Zdolności:
Mistrz stylu niedźwiedzia – szkolony przez swojego przybranego dziadka, Abanai stał się mistrzem szkoły walki nazywanej stylem niedźwiedzia, która opiera się na sile użytkownika. 
Siłacz – ważnym dla niego aspektem była zawsze siła fizyczna - osiągnał taki poziom, że potrafi wymierzać potężne ciosy bez utraty szybkości. Optymalnie rozwinął zarówno siłę statyczną, jak i dynamiczną.

Moce:
Kontrola ki – już od dziecka Abanai potrafi kontrolować własną energię, głównie do walki.
Kontrola elementu ziemi – Abanai jest Kegoinem zdolnym do kontroli żywiołu ziemi. Manipuluje ziemią i jej bliskimi pochodnymi (skały, piasek itp.) w najróżniejszy sposób, potrafi ją tworzyć lub zamieniać na własną energię.
Opieka smoczego przodka – niezwykła zdolność charakterystyczna dla jego rasy. Smoczy duch z podświadomości Abanaia jest w pewien sposób z nim zunifikowany i w razie utraty przytomności lub nawet śmierci, Cromon jest w stanie przejąć chwilową kontrolę nad jego ciałem. Trwa to jednak maksymalnie do ok. godziny, po czym istota wewnętrzna podziela los swojego gospodarza.

Techniki:
Ki:
Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiai – technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Rapid Phalanx – użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Abanaia, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
Violent Breaker – gwałtownie wystrzelona z jednej ręki fala energii o dużym zasięgu i polu rażenia.
Double Breaker – podwójna wersja techniki Violent Breaker, dwie fale łączą się w jedną, jeszcze większą i groźniejszą.
Spring Grenade – użytkownik wykonuje kilka charakterystycznych gestów (jak przy Burning Attack) i z pomiędzy palców wyprostowanych rąk wystrzeliwuje kulę energii, która przy zetknięciu z celem eksploduje na sporą skalę. Charakterystyczne dla techniki jest to, że wybuch jest bardzo efektowny i towarzyszą mu ciekawe efekty świetlne.
Disruption Missile – ciekawy i bardzo przydatny atak. Ładowany jest w rozłożonych rękach, zaś wystrzeliwany ze złączonych palcami przed sobą. Utworzony pocisk energetyczny zakłóca ładowanie i koncentrowanie energii w najbliższym otoczeniu. Uniemożliwia to na przykład na ładowanie ataku energetycznego przeciwnikowi.
Orbital Disruption – wersja Disruption Missile, która nie zadaje obrażeń, jednak może stale wisieć w powietrzu i uniemożliwiać koncentrowania energii wrogim celom.
Sataiyōgan – jedna z najpotężniejszych technik stylu niedźwiedzia. Użytkownik ładuje kulę jasnozielonej energii najpierw w jednej ręce, później dokłada drugą i wystrzeliwuje pocisk składając ręce przed sobą (podobnie jak w Kamehameha). Kula na niewielką odległość oślepia, a gdy trafia w cel powoduje ogromny rozbłysk i eksplozję, jednak tylko w jej centrum moc ataku jest na prawdę duża.
Kumahōyō – technika fizyczna polegająca na schwytaniu przeciwnika i miażdżeniu go w potężnym uścisku. Może nawet łamać kości.  
Kidam – prosta półprzezroczysta bariera, która może chronić z jednej lub wielu stron.

Ziemia:
Volant Rock – kamienny pocisk utworzony z energii użytkownika (lub pobrany z otoczenia), który zadaje fizyczne obrażenia. Może także wybuchać przy zderzeniu.
Rocking Phalanx – seria kamiennych pocisków wystrzeliwana jak z karabinu maszynowego.
Underground Strike – poprzez uderzenie ręką lub nogą w ziemię, kamienne kończyny wyrastają z ziemi przy przeciwniku, mogąc go zaatakować, przytrzymać itp.
Earthquake – poprzez uderzenie w podłoże, użytkownik powoduje wystrzelenie potężnej, niewidzialnej dawki energii w postaci słupa (prostopadłego do podłoża) lub fali (poruszającej się równolegle do podłoża), która zadaje duże obrażenia fizyczne i energetyczne.
Pyramid Prison – pozwala stworzyć kamienne więzienie wokół przeciwnika przypominające nieco piramidę.
Gravel Haze – wokół użytkownika pojawia się swego rodzaju mgła składająca się z lewitującego wokół niego żwiru, piasku, ziemi i pomniejszych kamieni. Doskonale ukrywa jego obecność i energię. 
Ground Rampart – technika podobna do Kidam, jednak tutaj tworzona jest kamienna tarcza.
Stone Armor – użytkownika pokrywa ziemia i skała, która działa jak pancerz i częściowo chroni przed obrażeniami.
Dragon Rage – wojownik wprowadza się w furię smoka, która (w tym przypadku) diametralnie podnosi statystyki fizyczne użytkownika. Po minięciu tego efektu, wojownik może być nieco oszołomiony.

Transformacje:
Super Kegoin
Abanai jako przedstawiciel starej rasy Kegoinów ma możliwość przemiany w tzw. Super Kegoina. Całe jego ciało nabiera jeszcze większej muskulatury, ręce pokrywa ziemia i kamień oraz pojawia się ogon z tych samych elementów, tęczówki i źrenice zanikają, a skóra nabiera ciemniejszego odcienia. Jego siła fizyczna oraz wytrzymałość diametralnie wzrasta, a umiejętności kontrolowania żywiołu ziemi ulegają poprawie.

Primal Kegoin
Drugie, znacznie potężniejsze stadium Super Kegoina. Abanai przybiera postać humanoidalnego, kamiennego smoka. Zyskuje dzięki temu nowe umiejętności, a poprawie ulega nie tylko jego poziom mocy, ale i percepcja. Niestety poziom ten negatywnie wpływa na zdrowie i czas przebywania w niej jest ograniczony.

Świat wewnętrzny:
Świat wewnętrzny Abanaia to po prostu pewna manifestacja jego podświadomości, która powstała dla lepszej komunikacji z jego smoczym duchem. Może się do tego świata przenieść poprzez wyciszenie lub medytację. Prócz Cromona, nie istnieje w tym świecie nikt inny, choć Abanai może wymyślić jakąś postać na czas swojego przebywania w podświadomości. Podobnie jest z otoczeniem, które wtedy powstaje – zależy ono często od aktualnego stanu mentalnego Abanaia.

Istoty wewnętrzne:
Cromon – smoczy duch Abanaia, który odpowiada za jego zdolności kontrolowania elementu ziemi. Nie jest jednak personifikacją tej mocy, lecz rzeczywistą istotą dzielącą świadomość z Abanaiem. Pełni także rolę pewnego rodzaju nauczyciela lub doradcy Senado.
Usposobienie: True Neutral

Ciekawostki:
Dwukrotnie toczył pojedynek z Woogym Roleyo i dwukrotnie zakończył się remisem.
Należy do Gwardii Serpentalu (specjalnego oddziału kegoińskiej armii) i co kilka lat ma obowiązek zgłosić się na roczną wartę na rodzinnej planecie.
Grał kiedyś w drużynie Battleballa, której aktualnie jest kibicem – Eastern Falcons.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Pią Gru 30, 2016 3:59 am, w całości zmieniany 2 razy



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

5 Re: Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:43 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Imię: Mari
Nazwisko: Sakai
Pseudonimy: brak
Rasa: Terranka
Wiek: 25 lat
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]


Statystyki:
Atak: 50
Obrona: 50
Szybkość: 80
Siła fizyczna: 30
Energia: 100
Koncentracja: 60
Inteligencja: 85

Poziom mocy: 45.500j

Osobowość:
Mari była zawsze cichą i nieśmiałą osobą, która wolała słuchać niż mówić. Zmieniało się to stopniowo dopiero po poznaniu Woogyego Roleyo oraz innych obrońców Terry, dzięki którym stała się śmielsza i pewniejsza siebie. Choć nadal jest nieco skryta i wstydzi się mówić o sobie i swojej przeszłości, to czuje się już dużo swobodniej w towarzystwie nawet obcych jej osób. Łatwo ją zawstydzić, choć jest coraz więcej osób, przy których nie krępuje się w ogóle. Przez długi czas utrzymywała bardzo dobry kontakt z Woogym, jednak ostatnio ta znajomość się trochę ochłodziła. Poza tym, Mari jest dobrze wychowaną i kulturalną dziewczyną, która zawsze stara zachować się grzecznie wobec każdej napotkanej osoby. To często daje wrażenie, jakby w ogóle nie była wojowniczką, na jaką się szkoli.

Usposobienie: Neutral Good

Wygląd:
Jest blondynką z długimi do bioder, prostymi włosami i dwoma większymi kosmykami swobodnie opadającymi na jej twarz. Ma błękitne oczy, które często przykuwają uwagę, choć sprawiają wrażenie smutku. Urodę ma bardzo delikatną, dziewczęcą i jest drobnej figury. Mierzy niespełna 160cm wzrostu.
Mari często zmienia swoją garderobę, jednak ma kilka swoich ulubionych rzeczy, w których najczęściej można ją zobaczyć. Jest to między innymi jasnozielona bluzka bez ramiączek oraz musztardowe rurki. Ostatnio także często zakłada ciemnoszare buty oraz w podobnym kolorze rękawiczki bez palców.

Ekwipunek:
Telefon
Scouter – dostała go od Woogyego wraz z kilkoma innymi rzeczami. Rzadko z niego korzysta przez umiejętność samodzielnego wyczuwania energii, jednak trzyma na wszelki wypadek, gdyby miał się kiedyś przydać.
Zwoje (z technikami Kamehameha oraz Kaioken) – dostała je również od Woogyego, jeszcze jednak z żadnego nie skorzystała.
Angel Soul – kolejny przedmiot od przyjaciela. Jest to drobna kulka, która po zgnieceniu zwiększa możliwości obronne oraz szybkość użytkownika.

Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele:
- bronić słabszych
- dowiedzieć się jak najwięcej na temat swojej matki oraz jej zaginięcia
- dorównać znajomością sztuk walki najlepszym w tej dziedzinie
- znaleźć rozwiązanie problemu nagości związanego z formą Aglais

Zdolności:
Wojowniczka Stylu Żurawia – jako uczennica Woogyego Roleyo, który jest mistrzem tej szkoły walki, Mari także stosuje niektóre jego techniki
Szybka analiza – na podstawie obserwacji Mari potrafi szybko wyciągnąć wnioski i wymyślić optymalny plan działania dostosowany do aktualnej sytuacji.

Moce:
Kontrola ki – Mari od dłuższego czasu jest zdolna do kontrolowania własnej energii ki.
Kontrola światła – tą moc Sakai odkryła stosunkowo niedawno, jednak podczas pobytu w Komnacie Ducha i Czasu cały czas nad nią pracowała, dzięki czemu swobodnie już kontroluje światło i korzysta z kilku technik na tej mocy opartych. 

Techniki:
Ki:
Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiai - technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Swift Barrage – użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Mari, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
Scatter Braid – wystrzelona z wyciągniętych przed sobą rąk fala energii, która z początku jest dość powolna, później jednak dzieli się na kilka mniejszych i dużo szybszych pocisków, które atakują kilka celów lub jeden z wielu stron.
Chasin' Flare – wyciągnięta przed siebie ręka jest podtrzymywana przez drugą w nadgarstku i wystrzeliwana jest krótka, samonaprowadzająca fala energii.
Kidam – prosta półprzezroczysta bariera, która może chronić z jednej lub wielu stron.
Dodonpa – kumulowana energia na czubku palca jest wystrzelona z wyprostowanej ręki w formie zazwyczaj niedużego, ale szybkiego promienia porażającego cel. Technika wygląda niepozornie, jednak swoją siłą dorównuje niejednej fali uderzeniowej.

Światło:
Lux – użytkownik tworzy w dłoni niewielką kulę światła, która rozjaśnia obszar wokół niego. Może także oślepić, jeśli trafi się nią w twarz przeciwnika.
Spiral Shine – doładowany energią pocisk świetlny bardzo szybko poruszający się po wąskiej spirali.
Hyperlight – użytkownik wytwarza wokół swojego ciała bardzo intensywne światło, które nie tylko uniemożliwia przeciwnikowi spojrzenie w jego kierunku, ale także chroni przed technikami opartymi na ciemności.
Solar Flare – najsilniejsza technika Mari. Wywołuje potężny rozbłysk wokół siebie, który sieje wielkie zniszczenia i pozbawia użytkownika niemal całej energii.
Lightrun – technika przemieszczania się z prędkością światła. Mari może ją stosować tylko w formie Aglais.

Transformacje:
Aglais Revelation
Mari nauczyła się uwalniać swój pełny potencjał elementalistki światła poprzez przemianę w postać energetyczną nacechowaną właśnie tym żywiołem. W tej formie jej skóra zmienia kolor na błękitny, na jej ciele pojawiają się jaskrawe tatuaże, a wokół niej pojawia się rażąca, świetlista aura. W czasie przemiany jej ciało rozpala się do takich temperatur, że ubranie ulega spaleniu – później jednak jej temperatura nieco spada.

Ciekawostki:
Zginęła raz, gdy Shigeru Nakatoni zniszczył połowę kontynentu Palan po swoim powrocie z innego wymiaru wraz z Maxem Hatsutoku.
Jest orientacji biseksualnej, o czym aktualnie wie tylko Lisa Brown.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Pią Gru 30, 2016 4:00 am, w całości zmieniany 2 razy



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

6 Re: Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:43 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Imię: Killu
Pseudonimy: Pajac
Wiek: 104 lata
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 10
Szybkość: 20
Siła fizyczna: 5
Energia: 80
Koncentracja: 20
Inteligencja: 5

Poziom mocy: 15.000j

Osobowość:
Killu to wredny pajac, który uwielbia straszyć i robić sobie żarty ze wszystkich naokoło. Jedyną osobą, której słucha jest jego pan – aktualnie Woogy Roleyo jako dziedzic Jokera Bukkumo. Pomimo swojej niezbyt przyjemnej natury, czasami wywołuje śmiech u niektórych osób – szczególnie radość wzbudza u dzieci terrańskich wojowników, które ku jego nieszczęściu, wcale się go nie boją i próbują się nim bawić. Nigdy jednak nie skrzywdzi żadnego z nich ze względu na stanowczy zakaz Woogyego, na co też Killu często marudzi. Nie jest zbyt inteligentny, zazwyczaj pełnił funkcję chłopca na posyłki i przyzwyczajony był tylko do wykonywania rozkazów. Sporo jednak podczas swojego życia widział i pomimo trochę spaczonego charakteru, potrafi czasem doradzić Woogyemu. Z samej jego natury chce zawsze jak najlepiej dla swojego pana.

Usposobienie: Lawful Neutral (Evil)

Wygląd
Killu to mierzący około metra pajac o białej skórze i krwistoczerwonych włosach i tęczówkach. Niepozorny przez swój zabawkowy wygląd, jego naturę lepiej oddaje wyraz twarzy – psychodeliczny uśmiech, niemal identyczny jak ten na twarzy Jokera. Jego domyślny strój to oliwkowo-czarny kostium i czapka błazna, jednak potrafi sprawnie zmieniać swój imaż w zależności od sytuacji. 

Ekwipunek:
Złota karta Jokera – stara, trochę zniszczona karta z wizerunkiem złotego błazna. Jest symbolem posługi chowańca u swojego pana, którym jest Joker. Jeśli Woogy zdecydowałby zabrać mu ją, byłoby to jednoznaczne z podarowaniem mu wolności. To w pewnym sensie forma zapłaty za usługi chowańca Niguro.

Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele:
- wystraszyć lub zrobić sobie żarty z każdego obrońcy Terry
- nakłonić Woogyego by objął przewodnictwo nad klanem Niguro i przywrócił go do dawnej świetności
- zdobyć tytuł Straszaka 2417 wśród pajaców Niguro

Zdolności:
Mistrz zła – bezkonkurencyjnie ulubionym zajęciem KIllu jest straszenie i robienie sobie wrednych żartów ze wszystkich naokoło, a ponad 100 lat doświadczenia uczyniło go wybitnym specjalistą w tej dziedzinie.

Moce:
Kontrola ki – Killu z natury potrafi kontrolować energię ki.
Psychokineza – podstawowe umiejętności psychokinetyczne, zaliczają się do nich: telekineza, lewitacja oraz teleportacja.
Antyradar – zdolność, dzięki której może idealnie ukryć swoją obecność, nie tylko poprzez niewidzialność, ale także zatarcie śladów swojej energii. Jeśli jednak spróbuje zaatakować to automatycznie staje się wyczuwalny przez energię, którą do ataku wkłada.

Techniki:
Ki:
Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiai - technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Horror Time – pajac częściowo hipnotyzuje cele (lub cele), by wzbudzić w nich strach i uczucie grozy. Często wykorzystuje tą zagrywkę przy straszeniu innych.
Scurvy Flick – odpowiednik Jeer Flicka Jokera; pstryknięcie palcami implikuje podłego, najczęściej nieprzyjemnego dla celu, psikusa. Mogą to być np. halucynacje lub po prostu związanie sznurówek.

Doll Up:
To techniki ki, które Killu może stosować w bojowej postaci.
Kiworks - użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Killu wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
Shoop Da Whoop / Imma Firin Mah Lazor – polega na wystrzeleniu zaskakującej fali energii z otwartych ust.
Chainsaw Driver – duży energetyczny dysk o budowie podobnej do piły łańcuchowej, który przecina wszystko na swojej drodze.
Crossin’ Collar – użytkownik tworzy dwa energetyczne pierścienie – jeden niebieski, drugi czerwony, które zaciskają się na szyjach dwóch celów i dążą do połączenia się w jeden fioletowy piercień więziąc tym samym dwóch przeciwników w jednym uścisku.
Fission Prank – najniebezpieczniejsza technika Killu. Samodzielnie potrafi doprowadzić do efektu, jaki dałoby rozszczepienie ciężkich jąder atomowych. Innymi słowy, potrafi wywołać eksplozję bomby atomowej. Zużywa to jednak niemal całą energię pajaca i uniemożliwia dalsze przebywania w Doll Up.
„Wazzup?!” – Killu na kilka sekund staje się niewidzialny i niewyczuwalny, by w za chwilę gwałtwonie wyskoczyć z głośnym „Wazzup?!”. Powoduje to przeciążęnie wszystkich zdolności percepcyjnych, co oznacza ogłuszenie i dezorientację atakowanego celu.

Transformacje:
Doll Up
Bojowa forma Killu, w której poprawie ulegają nie tylko aspekty fizyczne, ale i energia pajaca. Staje się nieco wyższy, jego włosy wydłużają się aż do pasa, lecz nadal jest ekstremalnie chudy, co daje pozorne wrażenie, że jest niegroźny. Ta postać zużywa trochę energii, ale Killu jest w stanie swobodnie przebywać w niej dłuższy czas.

Ciekawostki:
Był chowańcem Jokera Bukkumo, dawnego lidera klanu Niguro. Aktualnie towarzyszy Woogyemu Roleyo, który odziedziczył moce po jego dawnym panie.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Sie 19, 2015 8:37 pm, w całości zmieniany 1 raz



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

7 Re: Jatacrew on Pon Sie 17, 2015 7:44 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Imię: Glacier
Pseudonimy: Roqen
Rasa: Changeling
Wiek: 52 lata
Sprite:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 30
Obrona: 20
Szybkość: 40
Siła fizyczna: 20
Energia: 40
Koncentracja: 30
Inteligencja: 120

Poziom mocy: 30.000j

Osobowość:
Glaciera wyróżnia duża przebiegłość i operatywność, nawet jak na demona mrozu. Wynika to z tego, że przez wiele lat musiał funkcjonować jako członek rodziny rządzącej kosmicznym imperium, gdy sam był słabszy niż wielu podwładnych jego braci oraz ojca. Posiada także cechy wspólne dla wszystkich członków swego klanu, jak np. okrucieństwo, czy też dążenie po trupach do celu. Jednak w odróżnieniu od nich, nie kieruje nim zgubna duma i pycha, której starał się wystrzegać odkąd jest zdany tylko na siebie. Roqen jest także bardzo pracowity i cierpliwy – potrafi poświęcić wiele czasu i uwagi, aby osiągnąć postawione sobie cele. Na codzień, gdy nie myśli o realizacji swoich pragnień, jest spokojną osobą o dość chłodnym usposobieniu. Często rozmawia ze swoimi podwładnymi jak równy z równym, nie lubi podlizywania się, ale wymaga bezwzględnej dyscypliny.

Usposobienie: Neutral Evil (Lawful)

Wygląd:
Wygląd Glaciera zależy właściwie od formy, w której przebywa. Najczęściej zobaczyć go można w najniższym możliwym stadium, by jego poziom mocy nie zwracał na niego zbędnej uwagi. Jest wtedy niskim humanoidem z parą zagiętych rogów na charakterystycznej dla swojej rasy czaszce oraz długim, ostro zakończonym ogonem. Na głowie, klatce piersiowej, ramionach, przedramionach, łydkach i połowie ud ma naturalny biały pancerz, a gdzieniegdzie także czerwone, kryształowe elementy. Skórę ma koloru błękitnego na twarzy, brzuchu, dłoniach i stopach, zaś fioletową w pozostałych niezasłoniętych przez pancerz miejscach. Jego tęczówki są czerwonego koloru, usta zaś fioletowego. Z jego twarzy zazwyczaj nie da się wyczytać wielu emocji.
Często nosi czarny pancerz bojowy własnego autorstwa z jasnoczerwonymi naramiennikami i ochraniaczem brzucha oraz scouter. Rzadziej można go także zobaczyć w ciemnobrązowej pelerynie z kapturem zaciągniętym na głowę.

Ekwipunek:
Pancerz bojowy – strój bojowy autorstwa Glaciera wzorowany na tych, których używa OWP.
Scouter – drugie, obok pancerza, podstawowe wyposażenie członków Organizacji. Służy do pomiaru poziomu mocy oraz określania położenia jego wysokiego źródła. Ma niestety określoną wytrzymałość i po przekroczeniu pewnej ilości jednostek wybucha. Glacier posiada kilka egzemplarzy, z których korzystają także jego żołnierze.
Mały statek kosmiczny "Zguba" – nieduży statek skradziony OWP. Mieści się w nim mostek z kabiną leczniczą i małym magazynem, niewielka sala treningowa oraz dwa pomieszczenia mieszkalne – jedno należące do Glaciera, drugie dla reszty załogi. Roqen nazwał go Zgubą twierdząc, że wraz z nim dostał szansę do zemsty na swojej rodzinie.

Historia:
Wkrótce (patrz: definicja Akiego)

Cele:
- zdobyć władzę nad Organizacją Wymiany Planet oraz imperiami jego braci i ojca
- zemścić się na rodzinie i istotach z nimi współpracujących za lata upokorzeń i próbę uśmiercenia
- stworzyć własny oddział oraz podbić pierwszą planetę, tworząc tym samym fundament do własnego imperium
- stać się na tyle silnym, by móc zrealizować swoje cele

Zdolności:
Mistrz przetrwania – przedstawiciele rasy Glaciera mają niezwykłą zdolność, która pozwala im na przetrwanie nawet najgorszych obrażeń i utrzymanie funkcji życiowych w warunkach, które innym rasom zapewniłyby natychmiastową śmierć.
Brak potrzeby oddychania – demony mrozu nie mają potrzeby oddychania, co umożliwia im m.in. długie przebywanie w próżni kosmicznej.
Naukowiec – Roqen, w przeciwieństwie do swojej rodziny, jest lepszym naukowcem, niż wojownikiem. Wynalazł wiele technologii dla OWP i wciąż pracuje nad nowymi wynalazkami.

Moce:
Kontrola ki – Glacier urodził się ze zdolnością manipulacji własną energią ki.
Psychokineza – podstawowe umiejętności psychokinetyczne, zaliczają się do nich: telekineza, lewitacja oraz teleportacja. Choć Glacier lepiej rozwinął te zdolności od innych Changelingów to i tak nie są one zaawansowane, stanowią jedynie wsparcie do innych technik walki lub są wykorzystywane w celach niebojowych.

Techniki:
Ki:
Bukujutsu – podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Kiai – technika odrzucająca przeciwnika w tył. Może być wykonana za pomocą dowolnej części ciała.
Optic Heater – gorący laser wystrzeliwany z oczu. Zazwyczaj wywołuje poparzenia, jednak jest w stanie nawet przebić słabsze cele.
Pompous Treat – użytkownik wystrzeliwuje z rąk pociski energii niczym z karabinu maszynowego. Jest to stosowana przez Glaciera, potężniejsza wariacja techniki Renzoku Energy Dan.
August Blaster – w lekko uniesionej ręce użytkownik ładuje kulę ki, którą następnie wystrzeliwuje w postaci szerokiego, poziomego łuku energii poprzez zamach ramienia.
Nero Spur – po chwili koncentracji energii od wojownika rozchodzi się fala gorąca, która wywołuje wielki pożar wszystkiego, co znajdzie się w jej zasięgu.
Regicide Laser – przez innych Changelingów nazywana Death Beam, ich ulubiona technika stosowana do zabijania jednostek. Na końcu palca wskazującego powstaje niewielka kula energii, która następnie jest wystrzeliwana w postaci cienkiej wiązki. Zazwyczaj przebija na wylot zabijając cel.
Ducal Tray – nad uniesioną ręką tworzony jest cienki dysk, który zdolny jest przeciąć niemal wszystko, co znajdzie się na jego torze lotu.
Serpent Crush – zamach ogonem doładowany bezpośrednio energią ki.
Doomsday Giant – odpowiednik Death Balla (lub Supernovej) stosowany przez Glaciera. Niestety w jego przypadku wymaga długiego czasu ładowania i nie jest na tyle potężny, by niszczyć całe planety. Może jednak anihilować ogromne tereny, być może nawet kontynenty. Ładowana zazwyczaj w obu rękach z lekko zgiętymi łokciami, lecz trzymanymi nad głową.
Regal Harbor – bariera ki broniąca użytkownika przed obrażeniami ze wszystkich stron. 
Psy Lock – użytkownik zamyka przeciwnika w energetycznej kuli, a dzięki swoim psychokinetycznym zdolnościom sprawia, że więzień nie jest w stanie się ruszyć. Wymaga dużej koncentracji do utrzymywania oponenta w paraliżu, dlatego niemożliwe jest zastosowanie silnej techniki utrzymując jednocześnie działanie tej.
Ka-boom – prosta technika stosowana do eliminowania tylko najsłabszych celów. Poprzez wycelowanie palcem wskazującym w potencjalną ofiarę użytkownik może ją po chwili wysadzić.

Transformacje:
1st form
Najbardziej zredukowana postać demonów mrozu. Stosowana z różnych przyczyn, zazwyczaj ze względu na samokontrolę. Changeling jest w tym przypadku niską i trochę dziecinnie wyglądającą postacią. W stosunku do prawdziwej formy moc zredukowana jest aż 120 razy.

2nd form
Postać, która nie redukuje poziomu mocy osobnika w tak dużym stopniu, jak pierwsza forma. Skutkiem tego może być gorsze kontrolowanie się. Roqen nie ma jednak już problemów z przebywaniem w tej postaci. Demon staje się dużo większy – zarówno, jeśli chodzi o wzrost, jak i masę mięśniową, a jego moc wzrasta dziesięciokrotnie w stosunku do pierwszej formy.

3rd form
Najmniejsza z trzech redukcji poziomów, która wymaga jeszcze lepszej samokontroli, niż poprzedniczki. Z tego powodu, Glacier nie może w niej przebywać zbyt długo, inaczej zupełnie przestaje nad sobą panować. Czaszka znacznie się wydłuża i pojawia się na niej więcej rogów, naramienniki również stają się dłuższe, twarz zostaje uwypuklona, a na plecach pojawiają się kolce. Demon ma zgarbioną sylwetkę. Moc wzrasta około pięćdziesięciokrotnie w stosunku do pierwszej formy.

Roqen Tokusentai
Mały oddział pod komendą Glaciera. Są przedstawicielami różnych ras, których Roqen przekonał do przyłączenia się. Często działają jako zwiadowcy na planetach, na których chce wylądować Glacier. W chwili obecnej oddział składa się z trzech członków.
- Nanaz
- Valnud
- Tayber

Ciekawostki:
Jest najsłabszym przedstawicielem rodu demonów mrozu z Organizacji Wymiany Planet.
Przez większość jest uznany za martwego, tylko nieliczni wiedzą, że uciekł z dala od imperiów jego braci i ojca.



Ostatnio zmieniony przez Jataman dnia Sro Gru 28, 2016 4:50 am, w całości zmieniany 3 razy



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

8 Re: Jatacrew on Wto Sie 18, 2015 6:00 am

NPC

avatar
NPC
NPC
Kyogan – techniką tą posługuje się Pusher, aby utworzyć w głowie oponenta kłamstwo. Użytkownik nawiązuje kontakt wzrokowy z celem, a następnie jego tęczówki ciemnieją – im bliżej im do czerni, tym silniejsze jest działanie techniki.
Okej, aczkolwiek technika będzie zależna od Koncentracji i Inteligencji Gabrieli, zaś możliwość jej przełamania otrzymają bohaterowie z dwa razy wyższą Koncentracją. Co Ty na to?

Nie mam innych zastrzeżeń. Jak na to idziesz, akceptuję kartę postaci i życzę miłej gry.

[j]Zgadzam się. Ba! Uważam nawet, że większość technik powinno dać się w podobny sposób przełamać ;)[/j]

9 Re: Jatacrew on Sro Gru 28, 2016 3:41 am

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
Update
Kilka zmian wizualnych, poprawione nazwy i opisy technik u Woogyego oraz Gabrieli. Ich ilość i działanie pozostały bez zmian.
Przewiduję więcej takich korekt, gdy rozruszam wszystkie postaci :P

@edit
...also Glacier

@edit2
...obrazki Gabi i Abanaia



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

10 Re: Jatacrew on Nie Lut 25, 2018 6:28 pm

NPC

avatar
NPC
NPC
Punkt 14. regulaminu wewnętrznego PBF.
Zamykam, przenoszę do archiwum.

11 Re: Jatacrew on Czw Wrz 13, 2018 11:38 pm

Jataman

avatar
Moderator
Moderator
[You must be registered and logged in to see this link.]



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.