Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1 [Gif] Walki on Sro Lut 03, 2010 8:57 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
http://illiweb.com/fa/pbucket.gif
Pierwsza walka mówcie co źle co dobrze jest krótkie ponieważ chce tylko wiedzieć jakie mam błędy i co muszę poprawić. Więc krytykujcie ale żeby ta krytyka miała jakieś pod stawy i może jakieś rady jak robić lepiej czy coś? Liczę Na Opinie Fachowców w tej dziedzinie..:) :)

2 Re: [Gif] Walki on Sro Lut 03, 2010 9:08 pm

Takesori


Zbanowany
Zbanowany
CO TO MA BYĆ???
Nie dość, że ma przeskoki to jeszcze jakąś smuge po sobie zostawiają postacie?
Spodziewałem sie jakiejś dłuższej walki i na yt, ale tak to jest jak sie robi na odwal sie, byle szybko!
Mam nadzieje, że ta smuga to nie twoja wina tylko tej strony na którą wrzuciłeś!

Po piewsze- przykładaj sie bardziej do robienia poszczególnych klatek!

Po drugie- rób na mapce!

Po trzecie ściagnij sobie Gimpa, albo Ps i dodawaj efekty ataków KI!

Za tego daje 1/10 :sparta11:



/Viego
Jak już raz napisałem i w niewyjaśnionych okolicznościach zniknęło, post się nie kwalifikuje do oceny w akcji "Oceniam Kreatywnie", bo logo ma być w podpisie, nie w poście.
I Takes... nie wierzę w zbiegi okoliczności.



Ostatnio zmieniony przez Takesori dnia Sro Lut 03, 2010 9:22 pm, w całości zmieniany 1 raz

3 Re: [Gif] Walki on Sro Lut 03, 2010 9:17 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
Zapamiętam to dobra widzę że na prawdę mi nie wyszło no ale przynajmniej wiem co muszę poprawić a ten Ps to od jakiego programu skrót bo nie kojarzę? Chodzi o Painta?

Kod:
A już wiem chyba chodzi o Photoshopa. Więc nie da rady zrobić dobrze bez Gimpa czy Ps? bo ja robiłem w paincie? a  Gimpa czy Ps nie mam za bardzo obeznanego.

/Viego
Posty połączone.

4 Re: [Gif] Walki on Sro Lut 03, 2010 9:24 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Więc krytykujcie ale żeby ta krytyka miała jakieś pod stawy i może jakieś rady jak robić lepiej czy coś?
So let's get going.

Zacznijmy od tempa. Klatki są ustawione albo na `13, albo na `26. Jeśli już chcesz wszystko w jednakowym czasie, wybierz `12.
Myśl o całości tak, jakby miała się wydarzyć pół metra od ciebie, w rzeczywistym świecie. Czyli jeśli postać stoi w jednym miejscu, to uznaj to za naturalne, że gdy zablokuje atak, ale się nigdzie nie przemieści, będzie dalej w tym samym punkcie. Inaczej sam widzisz, jakie będą przeskoki.

Z drugiej strony mamy kolejno następujące po sobie pozy ataku Cella, jednak poprzednie nie zostają usunięte z klatek.

I z powrotem do Księcia Wszystkich Saiyan. Jak już ma kopać w ten sposób, to niech będzie cały czas w jednym miejscu, a nie góra-dół-góra-dół bez wycinania poprzedniej klatki (jak wyżej...).

Atak z powietrza Vegety - darmowy bon na zdjęcie warna w przyszłości, jeśli mi racjonalnie wyjaśnisz, w sposób logiczny i niepodważalny...
... dlaczego pięść Vegety spowodowała odwrócenie się Cella w kierunku niezgodnym z uderzeniem i z jego poprzednim lotem? Saiyańskie pięści przyciągają pośladki?

No i widać, że Cell jest po paru głębszych, bo nawet ogłuszony spada na ziemię po linii krzywej. I zgubił nawet kawałek swojego ciała, czubki "skorup" na głowie.

W poradnikach, głównie produkcji Spaniela jest wiele rozwiązań dla błędów, które popełniłeś.

PS to Photoshop.
I nie słuchaj Takesoriego, tylko on był na tyle sobą, żeby ci zasugerować korzystanie z GIMPa lub Photoshopa podczas gdy praktycznie nie opanowałeś jeszcze Painta. Opanuj Painta, dopiero potem idź na głęboką wodę.

Spodziewałem sie jakiejś dłuższej i na yt
Popatrz sobie, czego od ciebie oczekuje i zastanów się, jak chcesz następnym razem odebrać jego komentarz.

I unikaj niepotrzebnych double postów, od tego jest opcja edytuj. Słowne upomnienie, na następne lepiej nie liczyć.



5 Re: [Gif] Walki on Sro Lut 03, 2010 9:35 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
heh no Dzięki nie jest to dla mnie oczywiście super ale dzięki za taka rozpiskę wszystkiego. Czasami Po prostu Nie wiem jak ustawiać te postacie żeby było bez przeskoków lub ten teleport gdy się teleportuje i znika to nie wiem gdzie ma się pojawić ten Vegeta żeby mógł trafić cella w sposób normalnie wyglądający. A i Jeszcze Jedna Kwesta gdy Cell Spada.. powiedzmy robię jak zaczyna spadać zapisuje i teraz co ile pixeli czy kratek mam go przesuwać w dól żeby uzyskać ta płynność?

Dobra Już nie będzie Double Postów. Dopiero jak to napisałeś zauważyłem wszystkie błędy w moim "Gifie"

6 Re: [Gif] Walki on Sro Lut 03, 2010 10:14 pm

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Żeby nie było przeskoków wyrównuj nową pozę do jakiegoś punktu, np. do krawędzi obuwia, w niektórych przypadkach do dłoni, głowy.
I co jakiś czas sprawdzaj sobie, jak to wygląda, klatka po klatce.

Co do trafienia Cella, zauważ, że praktycznie sprity LSW powinny mieć co najmniej 3 pozy, w których obrywają. Łącząc to z odpowiednim obrotem, jest właściwie wystarczająco.

Wartość przesunięcia zależy od prędkości, jaką wybierzesz.
Dokładnie, jak to jest opisane pod tym linkiem.
Tylko nie przesadzaj ze zbyt małymi przesunięciami, bo wtedy przy prędkości `12 jest stanowczo za wolno, a jeśli zależy i na szybkości, i na płynności, czasem nawet ustawienie opóźnienia klatki na `0 nic nie pomaga (próbowałem. lot naprzód, przemieszczenie o 3 px, opóźnienie klatki `0, wolno jak diabli...).

Cóż, dla indywidualnych potrzeb najlepsza jest tu metoda prób i błędów. Good luck.



7 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 6:03 am

Dawid3142


Namekian
Namekian
no właśnie też raz zrobiłem co jeden to było strasznie wolno, ale przy robieniu kamehameha zrobiłem co nie pamiętam ile ale wzorowałem się na jednym z poradników. Jeszcze raz Dzięki i to na pewno nie ostatni raz kiedy uzyskam pomoc u ciebie i postaram się robić lepiej na przyszłość ;) a ten poradnik czytałem ale przeczytam jeszcze raz dzięki:)

8 [Gif] Goku Kamehameha on Czw Lut 04, 2010 6:29 am

Dawid3142


Namekian
Namekian
http://illiweb.com/fa/pbucket.gif
No myślę że chociaż to wyszło choć trochę lepiej...ale chyba niepotrzebnie dałem fade w jednym miejscu ale sami oceńcie.. :)





Credits:
- Angryboy za Goku armor

/Viego
Regulamin, punkt IV-6

6. Przysługująca ilość tematów w dziale to: 1 dla Gify, Sprity, AMV. W dziale WIPy/OPARy od 1 do 3, w zależności od zakresu zawartości (...)
Warn i łączę tematy.

9 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 7:32 am

Versil Perihelion

avatar
Site Admin
Site Admin
Warna mamy za sobą, więc gif.

Przejście od końca do pierwszej pozy oraz między 1 a 2 do poprawy. Pozy miałeś wyrównać do dolnej krawędzi obuwia, lewy but aż się o to prosił, żeby stanowić podstawę dodania nowej pozy.
Wystrzał Kamehameha dobrze, ale nieco wolno.
Pocisk i baza na początku ucięte u dołu o 1 px, potem pocisk ucięty o 2 px. To ma szczególnie znaczenie przy zmniejszaniu, bo wtedy na bazie fali widać wyraźnie, że jest nienaturalnie ścięta u dołu. Granice gifa nie są granicami świata przedstawionego.

I zostaw falę na trochę dłużej, gdy pocisk już poszedł w siną dal.



10 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 11:53 am

Xoni


Pillar Man
Pillar Man
Teraz jest o wiele lepiej ;]
Niestety ale jeszcze nie na mapce. Goku jest za duży dany w dół, i nie widać przez to kawałek buta. Ale gdy już puścił Kamehamea było dobrze. Falę dobrze zrobiłeś, poleciała do końca itd.
Drugi raz zrób coś dłuższego bez mapki, lub coś krótkiego czy długiego na mapce, a jak nie wiesz mam swój Tutek, http://anrevosprites.forumpl.net/tutoriale-f4/gif-na-mapie-by-xoni-t242.htm - proszę :) możesz inne znaleść jak chcesz. A GIF to jest całkiem dobry teraz, ale krótki, więc nie oceniam.


Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 1kp.
/f

11 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 1:04 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
Ojoj Warn. chyba popełniłem błąd nie chciałem tego tu umieszczać tylko w innym nowym temacie no ale już poszło tu nie wiem dlaczego... ale o innym chciałem napisać Xoni czytałem też ten poradnik ale skoro mi idzie tak kiepsko bez mapy to boje się myśleć co by było z mapą bo podobno na mapie się trudniej robi czy to prawda?

12 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 1:35 pm

Takesori


Zbanowany
Zbanowany
No te Kamehameha trochę lepiej ci wyszło, ale mi troche coś nie pasowało, chyba to, że za wolno fala uderzeniowa leciała i weź wrzuć to gdzieś indziej na iv.pl, albo imageshack.com, bo tutaj ta smuga jakaś pozostaje i to mi psuje ogólny obraz!

13 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 1:43 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
http://iv.pl/images/xt575wb13a6xs2dsukb.gif tutaj kmehameha na dodane na innej stronie na prośbę Takesoriego. A i pytanie do ciebie ale też do innych czy robienie gifa na mapce jest trudniejsze niż bez? jeśli tak to dlaczego?

14 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 1:54 pm

Sołtys

avatar
Zasłużony
Zasłużony
Ostatni Gif:
Nic specjalnego. Puszczanie Kamehameha. Jednak na plus zasługuje zanikanie ataku. Nie wszyscy "umią" to robić lub nie wszystkim się chce. Co jeszcze mogę powiedzieć? Zmień Sprity. Na Forum jest ich mnóstwo. Te których używasz są słabej jakości. Są słabo pocieniowane lub nie są pocieniowane w ogóle.

Co do twojego pytania: Czy trudniej robi się gify na mapce? Może :d
Wszystko zależy od tego jaki ma być ten gif. Jeżeli ma to być zwykła walka,to nie różni się to praktycznie niczym :
-Sprawdzasz wymiary mapki,
-Otwierasz drugiego painta, ustawiając takie wymiary jakie ma mapka,
-Robisz klatki przy takich atrybutach i normalnie zapisujesz,
-Gdy skończysz wystarczy po kolei każdy zapisany plik otworzysz za pomocą painta,skopiujesz wszystko i wkleisz na mapkę po czym zapiszesz.
Gratuluję,masz Gifa na mapce :d

Jeśli chodzi o dłuższe gify,z rozbudowaną fabułą jest nieco trudniej ale to potem. Na razie poćwicz zwykłe walki bo to one są najważniejsze ^^



Akcja 'Oceniam Kreatywnie' - 2kp.
/f

15 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 1:56 pm

Xoni


Pillar Man
Pillar Man
Trochę lepiej.
Fala jest szybsza, ale kawałek jest jej uciętej. Nadużywasz "Fade".
To wszytko psuję, "Fade" mogłeś tylko dodać jak jeszcze kula się ładuję.
Z mapką nie jesteś trudno, tylko to trochę zajmuję, tak ok. 5-10 min. lub jak dobrze się wprawi to ok. 3 min. klatka jedna, to wiesz ;< To inne tutki przeczytaj ;)

EDIT:

Sołtys tu z tobą się nie zgodzę.
Otwiera się 3 painty.
1. Do mapki
2.Do spirta
3. Do mapki (modyfikacja i kopiowanie )
Wtedy jest o wiele łatwiej ;]

16 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 2:07 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
No Dzięki za odpowiedź wiem narazie nie będę robił z fabułą a zanikanie kamehameha wystarczy tylko przeczytać poradnik teraz muszę ćwiczyć spróbuje coś z mapką krótkiego zobaczymy co wyjdzie. Co do spritów ściągłem całą paczkę z tąt więc mam ich dużo a jakimś specjalista w ocenie jaki jest sprit nie jestem dla mnie wszystkie wyglądają fajnie użyłem pierwszego lepszego bo robiłem z poradnikiem no uczyłem się więc sprit nie był wybrany specjalnie ale osobiście to Lubie Bardzo Goku:)
A staram się właśnie teraz zrobić coś łatwego na mapce..:)
I Mam Pytanko w Twoim Poradniku dodałeś screny jakim programem zrobiłeś te screny?
i czy mógłbyś zrobić taki poradnik tylko o walce wręcz dla mnie jest trudna do ogarnięcia oczywiście jeśli będziesz miał ochotę i czas:)

17 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 4:53 pm

Xoni


Pillar Man
Pillar Man
Żadnym programem nie robiłem tych scr tylko PrintScreenSysRq.

A poradnik, no już trzeba do szkoły się wybierać, no może zrobię, ale nie obiecuję.

EDIT:
Jest taki temat:

http://anrevosprites.forumpl.net/tutoriale-f4/kurs-gifowania-iii-czas-na-walk-t236.htm

Zjedź trochę na dół i jest tam jak zrobić walkę wręcz.

18 Re: [Gif] Walki on Czw Lut 04, 2010 4:56 pm

Dawid3142


Namekian
Namekian
no właśnie scriny mi chodziło dzięki, a poradnik to jak będziesz miał czas czy jak a jak nie to trudno może kiedyś.. :D
Edit:
wiem czytałem to ale tam nie ma screnów po koleji jak np: dobrze sprity ustawiać żeby to wyglądało jak walka tam jest pokazany Gotowiec może powinienem sam do tego dojść. Ale Szkoła i nie ma Za bardzo czasu na to tylko w weekendy.

19 Re: [Gif] Walki on Wto Gru 21, 2010 11:51 pm

R.I.P


Zbanowany
Zbanowany
Nie podobalo mi sie okropne przezkoki wogole krotki gi i rob na mapie dam ci 0.5/5

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2014 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.