1. Karta postaci: Viego
2. Karta postaci: Jigen Rider V
3. Karta postaci: Jigendriver
4. Karta postaci: Istoty stowarzyszone
Imię: Viego
Nazwisko: Taimatsu (używane), Insyendar (faktyczne)
Alternatywne tożsamości: Kayen Taimatsu, Kayen Tyalzan
Wiek: nieznany
Staty:
Atak - 10
Obrona - 6
Energia - 13
Szybkość - 12
Inteligencja - 13
Siła Fizyczna – 6
Cele:
- dowiedzieć się o multiwersum wszystkiego, co jest możliwe
- znaleźć tego, kto doprowadził do wojny żywiołów w jego rodzimym świecie
- w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, zabić wyżej wymienionego
- znaleźć sposób na niczym niezakłócony pokojowy rozwój w każdym możliwym wymiarze, złamać tym samym drugą zasadę termodynamiki
- nie dać się zabić (no co, to również istotny cel)
Opis postaci:
"Oaza spokoju". Trudno go sprowokować i wyprowadzić z równowagi. Zawsze myśli, zanim zacznie działać, a zwykle działa sam. Jest sarkastyczny, ma zwyczaj prowokować swoich przeciwników, by sprawdzić ich reakcję. Lubi ostre żarcie, dzięki czemu zyskał przydomek "Viego del Fuego".
Obecny stan:
Przywrócony do normalnego stanu po nasyceniu energią we wnętrzu Sol.
Historia:
- Spoiler:
- Pochodzi ze świata oznaczonego numerem 181. W wyniku pewnych wydarzeń o podłożu międzywymiarowym on i czworo jego znajomych uzyskało moce pięciu żywiołów - ognia, ziemi, powietrza, wody i pioruna. Już wtedy pojawił się pewien antagonizm między Viegiem a jego przyjacielem, który chciał przejąć moc pioruna do niekoniecznie pokojowych celów. W wyniku pierwszego sporu, tuż przed rozdysponowaniem mocy, Viego sprawił, że jego przyjaciel połączył się z żywiołem wiatru, co uniemożliwiło mu przejęcie dodatkowo pioruna. Przyjął on wkrótce imię Vento Aureo. Nie wdając się w szczegóły, Vento wkrótce zabił pozostałą trójkę, a zginął z ręki Viega. Ten, jako ostatni z tej piątki, postanowił zrobić dobry użytek ze swoich zdolności, tworząc nowe technologie, które opierały się na takim samym pozyskiwaniu energii, jakie wykorzystywał Viego. Tworzył też coś, co wkrótce miałoby się stać prototypem dla zbroi Jigen Ridera, jednak miało być wykorzystywane do pomocy społeczeństwu.
- Spoiler:
- Pewnego lipcowego wieczoru nad domem Viega otworzyło się Puerta del Mundo. Wyszła stamtąd dziewczyna z ciemnofioletowymi włosami - Calienne Chemineya (wspólnota Jigen Tankenka i język erfelański jeszcze nie powstały, dlatego to imię jest tak zapisywane). Wyjaśniła Viegowi, że jest Jigen Tankenka i przybyła, by się od niego podszkolić w kontroli ognia. Po treningu, gdy Calienne chciała opuszczać ten świat, Viego postanowił się zabrać razem z nią - uznał, że ten świat poradzi sobie już bez niego, a tyle jest do zobaczenia. Zgodziła się. Od tej pory ta dwójka, wraz ze sporadycznie dołączającymi do nich i odchodzącymi innymi osobami, była znana jako Drużyna Taimatsu, a nazwę tą Viego przyjął jako nowe nazwisko.
- Spoiler:
- W międzyczasie natrafili na dużą grupę Jigen Tankenka, która postanowiła się osiedlić i utworzyć nową cywilizację. Dołączyli do nich na jakiś czas i zdobyli duży autorytet dzięki doświadczeniu i zdobytej wiedzy. Uczestniczyli przy tworzeniu statku-miasta, którym przemieszczali się między wymiarami, aż natrafili na jeden, gdzie na odpowiedniku Ziemi, który nazwano Beralza, nie było cywilizacji - tam zakotwiczyli statek i przekształcili w miasto, które nazwali Agisya. W międzyczasie czynnie uczestniczyli przy tworzeniu wspólnej mowy dla Jigen Tankenka - języka erfelańskiego, a Viego zaprojektował dla nich symbol - flagę erfelańską, reprezentującą jedność życia i pięciu żywiołów tworzących świat. Calienne zmieniła również pisownię swojego imienia, by pasowała do erfelańskiej - Kaylin Cemineya. Kaylin i Viego nie osiedlili się na Beralzie, ale ruszyli w dalszą podróż. Utrzymywali jednak stałe kontakty z innymi Jigen Tankenka. Po trafieniu do tego świata i wielu wydarzeniach postanowili tu zostać na dłużej, żeby pełnić funkcję łączników między Terrą a Beralzą.
Zdolności:
Viego kontroluje dwa żywioły - ogień i piorun oraz arche światła. Efektywności jego mocy dodaje fakt, że Viego nie próbuje „iść pod prąd” pola chaosu (siły przenikającej każdy z wymiarów, determinującej to, jaki typ energii wewnętrznej [nie mylić z terminem fizycznym] mogą mieć istoty świadome oraz w jaki sposób prawa fizyki mogą ulegać załamaniu [chociaż w skali multiwersum nie zachodzą żadne załamania]), więc korzystając ze swoich zdolności nie musi w znaczącym stopniu przełamywać lokalne ograniczenia fizyczne. Nie potrzebuje żadnych przemian, by wykorzystywać swoje możliwości, jednakże ma jedną, jeszcze nieopanowaną formę, która daje mu zupełnie nowe zdolności.
Oprócz tego zna jedną unikatową technikę - Worldwide Reading.
Poprzez swoją technologię jest w stanie usprawnić swoje możliwości, używając zbroi Jigen Ridera V.
(uwaga: nazwy technik/umiejętności ulegną zmianie w przyszłości, wszystkie będą po erfelańsku)
Techniki/umiejętności:
(kolor odpowiada żywiołowi. Przy więcej niż jednym zostaje wyrażony kolorowym kółeczkiem.)
Entei/Raitei/Hikōtei
Zdolność przekształcenia swojego całego ciała w niematerialną formę odpowiadającą danemu żywiołowi/arche. Pozwala to regenerować obrażenia i z oczywistego powodu daje odporność na obrażenia fizyczne, jednak utrzymywanie takiej postaci „na widoku” zużywa dużo energii. Mimo to, „pod skórą”, Viego ma cały czas aktywne Entei. Ot, dla obrony i możliwości szybkiej regeneracji. Aktywacja tej zdolności dopiero po uzyskaniu obrażeń wydłuża czas regeneracji. W krytycznych sytuacjach, gdy potrzeba szybkiego zastrzyku energii, można wyłączyć Entei. Ryzyko z tym związane jest jednak oczywiste. Posiadanie dualnej (materialnej i niematerialnej) postaci pozwala na przekazywanie informacji w obrębie ciała w praktycznie zerowym czasie, co daje odporność na działanie technik zatrzymujących czas.
Entei Henshin
Posiadanie niematerialnej formy pozwala Viegowi zmieniać kształt, umożliwiając np. upodobnienie się do kogoś innego. Niemożliwe jednak jest skopiowanie umiejętności czy specjalnych właściwości. Rozmiar również może zostać zmieniony, ale jeśli nie zmieni się wewnątrz gwiazdy, ładując swoją energię, im większy rozmiar, tym słabiej Viego jest w stanie działać przez niską gęstość energii. Około 20 m to największy wzrost, jaki może osiągnąć zachowując gęstość energii nie hamującą jego możliwości.
Zetsukyū
Zdolność pobierania ciepła z otoczenia do powiększania/uzupełniania zapasów własnej energii. W małym stopniu aktywne prawie zawsze, a światło słoneczne stanowi główne źródło energii. Analogiczne zdolności są dla ładunku elektrycznego i światła.
Zetsugan
Umiejętność widzenia w innych częstotliwościach światła, głównie w podczerwieni.
Zekkai
Uwolnienie podmuchu ciepła z całego ciała, może obezwładniać słabszych przeciwników.
Enkai / Daienkai
Uwolnienie podmuchu ognia z całego ciała. Może mieć podobne zastosowanie do Zekkai bądź doładowywać przygotowywany atak.
Denkō Sekka
Metoda bardzo szybkiego poruszania się. Rozwinięciem jest Hisuisei, którym można przebić barierę dźwięku bez większych problemów.
Enken
Uderzenie pięścią doładowywane ognistą aurą.
Enken Renzoku / Taiyō Hyakuretsu Ken
Seria bardzo szybkich Enkenów.
Jitsuhō
Standardowy ognisty atak, wystrzeliwany najczęściej z jednej ręki. Może być uwarunkowany do bycia szybkim lub mocnym.
Daijitsuhō
Spora fala ognia, atak wykonywany najczęściej dwoma rękami.
Ikibaku
Podmuch ognia idący po łuku, może służyć za tarczę.
Taiyōfū
Sferyczny atak emitowany we wszystkich kierunkach.
Daikanetan
Płomień o wysokiej temperaturze, który początkowo biegnie od Viega po podłożu, by wystrzelić spod przeciwnika.
Kaen Bakushuku
Rozgrzewa powietrze wokół celu do temperatury samozapłonu, utworzone płomienie otaczają cel i spalają go, wirując.
Tatsubana
Seria ognistych pocisków wystrzeliwanych z ust.
Tatsukyō
Podmuch ognia wystrzeliwany z ust.
Tatsugan
Strumień ognia wystrzeliwany z oczu.
Enten Hanabi: Ryūseigun
By wykonać ten atak Viego ulatuje wysoko w niebo, by tam wyemitować eksplozję, która z powierzchni może wyglądać jak autodestrukcja w fajerwerkach. W rzeczywistości odłamki tworzą falangę pocisków podobnych do meteorów, z którymi Viego zlatuje w dół, uderzając w duży obszar.
Kintaiyōkage
Tworzona jest olbrzymia kula energii (nacechowana jako ogień). Najczęściej jako mała kula rzucana w niebo, by zbierała energię od słońca.
Nenshōhane
Zbierana jest dużo większa energia z otoczenia, następnie formowana na kształt wielkich skrzydeł, w których jest gromadzona. Pozwala to manewrować w danej chwili dużo większymi energiami oraz użyć dwóch potężnych ataków:
-- Shakunetsu Sengiri
Viego naciera na przeciwnika, by go złapać. Zaraz po tym skrzydła się zamykają wokół nich, tworząc sferę. Wewnątrz niej Viego zadaje setki cięć, a przeciwnik nie ma możliwości wydostania się. Gdy ich liczba osiągnie tysiąc, Viego wychodzi ze sfery, a ta pęka po drugiej stronie na pół, wracając do postaci skrzydeł. Po wypowiedzeniu nazwy ataku skrzydła odłączają się i wystrzeliwują w tył, prosto w cel.
-- Hikei: Kasaisenpū
Wokół celu w pewnej odległości wystrzeliwuje pierścień ognia, uniemożliwiając wydostanie się. Zaraz po tym z wnętrza utworzonego koła wystrzeliwuje gigantyczny wir ognia, pochłaniając cel. Skrzydła znikają po ataku.
(faktycznie każda z powyższych technik ognia może mieć swój odpowiednik w piorunie, niekoniecznie nazwany. Kilka technik jest jednak unikatowych)
Raikōshō
Viego zbiera ładunek w miejscu, w którym stoi, po czym przenosi się za przeciwnika, uwalniając przeciwny ładunek. Powoduje to przeskok potężnego (porównywalnego z piorunem) łuku elektrycznego prosto przez cel.
Raiken
Analogiczny do Enkena, jednak dużo szybszy i o innych właściwościach. Absolutnie przypadkowy obserwator zauważy, że pięść się „teleportuje”. Nieco lepszy zauważy ruch pięści i towarzyszącego podmuchu rozpędzonego powietrza o podobnej sile. W rzeczywistości zachodzą trzy uderzenia jednocześnie - uderza powietrze rozpędzone przed pięścią, pięść i fala uderzeniowa za nią.
Raiken / Raigatana
Atak nie bez powodu nosi tą samą nazwę co poprzedni. Używany najczęściej po Raikenie. Viego wydaje się ładować energię w pięści i nacierać na wroga, ale tuż przed nim rozpływa się na dwa znikające obrazy. Viego wtedy już jest za celem i zgromadzoną energię uwalnia w postaci sporej wielkości cięcia.
Shintenraihō
Atak wystrzeliwujący jedną, gigantyczną błyskawicę, wyglądającą jak ciągła fala energii.
••Raikataihō
Połączenie Daijitsuhō i Shintenraihō, ogień i piorun są ładowane w dwóch rękach, potem energia jest łączona i wystrzeliwana w postaci wirującego strumienia przeplatających się żywiołów.
Raitaiyōkage
Kintaiyōkage wzmocnione o żywioł pioruna.
Hirameku
Oślepiający błysk światła. Może być wygenerowany z całej powierzchni ciała i z dowolnego miejsca, więc nie ma potrzeby jakiegokolwiek ruchu mogącego ostrzec przeciwnika.
Kōsoku
Technika poruszania się z prędkością światła. Ruch jest możliwy jednak jedynie po prostej, Viego może również się odbijać czy rozpraszać jak promień światła.
Kōsoku: Clock Up
Rozpędza każdy jeden atom ciała do prędkości światła, dzięki czemu Viego może się w tym stanie swobodnie poruszać, a wszystko wokół wydaje się być niesamowicie spowolnione, niemal zastygłe. Nie jest to lepsze od zatrzymania czasu, bo dowolna istota osiągająca jakiś znaczący ułamek prędkości światła może choć odrobinę nadążyć.
Lanza del Fuego
Ognista włócznia, mogąca być użyta jako broń rzucana bądź do walki na krótki dystans. Pozwala również użyć ataku łączącego również arche światła - Lanza Infierno y Cielo, inną wersję Infierno y Cielo.
•••Infierno y Cielo
Atak łączący dopływ energii fuzyjnej ze słońca oraz geotermalnej z wnętrza planety. Każdą z nich Viego zbiera w innej ręce. Zaraz po tym są łączone, a Viego naciera na cel, by zadać mu uderzenie, najczęściej rękami ułożonymi jak do Kamehameha (rzadziej, gdy jest konieczność, ze splecionymi rękami - tak, jak swoje Hell and Heaven wykonuje Guy Shishioh pilotując GaoGaiGara). Nie ma to na celu zadanie obrażeń od zewnątrz, a przelanie całej zgromadzonej energii do wnętrza celu, gdzie energia będzie siać spustoszenie. Najpewniejszym rezultatem jest wybicie dziury po drugiej stronie celu.
•••Lanza Infierno y Cielo
Atak wykorzystujący Lanza del Fuego, jednak mimo nazwy nie ma tak naprawdę wiele wspólnego z Infierno y Cielo. Technika ma trzy etapy:
- Lanza Infierno: Lanza del Fuego jest rzucane w kierunku celu z dużą prędkością
- Lanza Cielo: Viego się przenosi za cel i wyciąga włócznię od tej strony
- Hikari ni nare: Przeciwnik jest osłabiony, a Viego unosi włócznię, przelewając do niej energię, co zmienia ją w młot. Tymże młotem Viego uderza cel i jeśli wpompowana energia jest wystarczająca, wybije promieniowanie ze wszystkich atomów celu, dosłownie dezintegrując go do światła.
(oprócz tego różne nienazwane techniki manipulujące tymi żywiołami, tj. jakieś promienie, pociski, w ograniczonym stopniu [czyt. wymaga opanowania] również zmiana kształtu)
Worldwide Reading / Zensekai Doku / Odczyt Wszechrzeczy
Po odblokowaniu całego potencjału, Worldwide Reading uległo dużym zmianom. Zachowana jest jednak jego ważna cecha - dostarczenie informacji w zerowym czasie. Również medium jest pośrednio zachowane, wykorzystywanym najczęściej są oczy, jednak nie jest potrzebne żadne, gdyż to energia dostarcza informacje. Medium zmysłowe pomaga jedynie zobrazować informacje mózgowi. Worldwide Reading jest teraz podzielone na poszczególne odczyty zwane Światami, z których Viego może aktywować w danej chwili najwyżej dwa, jednak zwykle nie ma potrzeby korzystania z większej ilości - jeden jest aktywowany jednym okiem, drugi drugim, a informacje się nakładają.
1. Gorący Świat - rozszerzenie i wzmocnienie Zetsugana, pokazuje nagromadzenie, przejścia i zmiany w energii cieplnej, co pozwala również widzieć przez materiały przepuszczające ciepło.
2. Falowy Świat - pozwala widzieć nagromadzenia i zmiany ładunków elektrycznych, także pól elektrycznych i magnetycznych oraz całego spektrum fal elektromagnetycznych, czyli światła.
3. Prosty Świat - pozwala skanować po prostej wychodzącej w ustalonym kierunku, ma małą szerokość widzenia, ale olbrzymi zasięg - jeśli nie jest ograniczany, może sięgać na wręcz astronomiczne odległości.
4. Zamknięty Świat - pozwala przeskanować sferyczną przestrzeń wokół Viega. Zasięg zależy od ilości włożonej w skan energii, typowy to kilkadziesiąt metrów - wewnątrz bliskiego zasięgu działania Viega. Nie można go aktywować razem z Prostym Światem z oczywistych powodów.
5. Mały Świat - skanuje obiekt lub ustaloną grupę obiektów, łącznie z ich budową wewnętrzną.
6. Liczbowy Świat - pozwala przy pomocy elektromagnetycznych zdolności Viega wnikać do cyfrowych baz danych.
7. Wewnętrzny Świat - korzystając z tych samych zdolności, co Liczbowy Świat, pozwala Viegowi odczytywać myśli, jednak tylko wtedy, gdy dana osoba będzie blisko i się skupi, gdyż normalnie impulsy nerwowe są za słabe do wykrycia, Viego musi się do nich dostroić, a to wymaga precyzji. Nie da się więc wejść do umysłu nieprzygotowanej, dowolnej osoby.
8. Kierunkowy Świat - pozwala Viegowi widzieć wszystkie interesujące go wektory wokół siebie - nie chodzi o ramiona Dicloniusów, ale o wartości fizycznych wielkości wektorowych, jak siła, prędkość, pęd, przyspieszenie, indukcja elektromagnetyczna etc. (wbrew pozorom to naprawdę przydatna umiejętność, jeśli się chwilę zastanowić)
9. Auralny Świat - pokazuje ruchy, nagromadzenia i ślady energii wokół Viega. Różni się to od Zamkniętego Świata tym, że identyfikuje również energię, co pozwala na rozpoznanie jej właściciela, jego stanu energetycznego w danym momencie, może nawet techniki, jaka jest/była użyta, a w przypadku otwarcia portalu bądź teleportacji, istnieje możliwość zlokalizowania punktu docelowego lub określenia energii, jaka tam panuje (jak otworzysz drzwi w zimie, to zimne powietrze ci wejdzie do środka, tak samo trochę energii z punktu docelowego wycieknie z drugiej strony)
Kaen Kagami
Znana i przez Viega, i Kaylin. Wykorzystuje ich częściowo niematerialną budowę ciała, by poprzez odpowiednią synchronizację (jakby byli swoimi odbiciami w lustrze), mogli się wymieniać informacjami czy energią. Mogą nawet w czasie medytacji utworzyć wspólny świat wewnętrzny, co dało początek systemowi W.O.R.L.D. Po wielu wizytach w światach, w których był Kamen Rider Double wpadli na inne zastosowanie - transfer świadomości. Świadomość jednego z nich przeszłaby do ciała drugiego wraz z energią i znanymi technikami - dwie osoby w jednym ciele. To zastosowanie ma minus - ciało tego, kto przenosi świadomość, pozostaje w stanie śpiączki do momentu powrotu - podobnie, jak "puste" ciała Shinigami. Nie ma również zwykle takiej potrzeby, więc to zastosowanie nie jest praktycznie wykorzystywane. Po prostu istnieje.
•••Jinka Ittai
Pewnego rodzaju rytuał, za pomocą którego Viego się łączy z danym źródłem energii (głównie cieplnej) - najlepszymi i właściwie jedynymi wartymi zachodu są jądro planety oraz gwiazdy, kolejno faza piekielna i faza niebiańska procesu. Podczas tego zjednoczenia Viego przechodzi w niematerialną formę i przekazuje źródłu swoją energię, pozwalając na wniknięcie energii z zewnątrz. W końcu energie są wyrównane i Viego jest praktycznie nieodróżnialny od otoczenia. Po Jinka Ittai z gwiazdą ciało Viega jest przesycone energią, więc wychodzi z niej znacząco większy - dla Słońca będzie to rozmiar porównywalny z Księżycem. Jest tak, gdyż gęstość energii odpowiada gęstości energii danej gwiazdy i Viego musi ją zwiększyć, by całą tą energię ścisnąć w swoim rozmiarze i wrócić do materialnej postaci. Wykonanie Jinka Ittai pozwala natychmiastowo doładowywać ataki energią z tego źródła, atak dostaje odpowiedni dodatek do nazwy (od japońskiego zwrotu „tenjō tenge”, czyli „niebo i ziemia”): dla jądra planety „Tenge”, dla gwiazdy „Tenjō”, dla obu jednocześnie „Tenjō Tenge”. Daje to również do dyspozycji jeszcze jeden atak. Do pierwotnego rytuału (faza piekielna i faza niebiańska) włączało się jedynie połączenie z jądrem planety i gwiazdy, którą planeta obiega, ale Viego może dokonać zjednoczenia z każdą inną gwiazdą, nazywa się to wtedy Jinsei Ittai.
Jinka Ittai zostało wykonane z:
- jądrem Terry
- Sol
- Y-M Laarainas / VY Canis Majoris
•••Genriron
Daje dostęp do całej energii wypromieniowanej przez gwiazdę w danym momencie, jednak wymagane jest wysłanie do niej sygnału nawiązującego połączenie. Sygnał wysyłany jest z prędkością światła, więc czas oczekiwania jest odpowiednio długi. Połączenie zostaje nawiązane przez cieniutką nić (strunę) energii. Można w danym momencie utworzyć więcej niż jedno, a maksymalnie 10 łączy (każde utrzymywane na jednym palcu, nici ciągną się w górę i praktycznie są połączone z gwiazdą, ale po kilkunasty centymetrach tak naprawdę nić staje się tak cienka, że nie jest widoczna. Przejście przez nią nie rozrywa jej). Energia zostaje wyzwolona przy jej przerwaniu, a najpewniejszym sposobem użycia jest…
•••Tengen Toppa Shūtaiyōsen
Potężne uderzenie energii spadające z nieba prosto na cel i pochłaniające w świetle spory obszar wokół niego. Żywa tkanka jest dezintegrowana w ułamek sekundy. Na jakiś czas atak zostawia Viega niezdolnego do walki. Drugim efektem ubocznym jest ciemność, jaka spowija planetę na czas potrzebny światłu na dotarcie od gwiazdy - skoro zużyta została cała energia w danym momencie, to kolejna porcja dopiero musi dolecieć. Osiem minut bez światła i ciepła nie grozi jednak zbytnio ekosystemowi, ale może być czasami uciążliwe.
___________________
Wyposażenie
Mankaitō
Specjalna broń, która może się złożyć do przypominającego torpedę obiektu. Rozłożona tworzy długą rękojeść i stylizowaną gardę. Ostrze jest tworzone z przelanej do niego energii bądź z GaiaMemory. Można również przełączyć Mankaitō w tryb miotacza, który usprawnia przelewanie energii bądź pozwala użyć danego typu energii komuś, kto jej nie posiada. Ostrze może być tworzone w dwóch wersjach - standardowe, które wbrew nazwie jest rzadziej używane, bo tworzy ostrze normalnej wielkości oraz kolosalne, gdzie ostrze ma kilka metrów. Wewnątrz gardy jest sześć slotów na GaiaMemory - pięć tworzących okrąg i szóste pośrodku. Jest tak na wypadek krytycznej sytuacji, gdy trzeba by było połączyć poprzez miecz wszystkie pięć żywiołów (ze światłem bądź metalem jako stabilizatorem)
Specjalnie zmodyfikowane GaiaMemory
Nośniki energii przypominające pendrive’y. Każde ma na ściance stylizowaną pierwszą literę nazwy. Ich głównym zastosowaniem (poza światem Kamen Ridera Double) jest tworzenie odpowiedniego ostrza do Mankaitō. Mają dwa tryby aktywacji: Full Charge, po prostu tworzące ostrze oraz Maximum Drive, gdzie cała energia jest przelewana, często zmieniając nieco ostrze (Maximum Drive może być aktywowane przez sam miecz, gdy GaiaMemory nie jest użyte). Potwierdzone na chwilę obecną GaiaMemory:
- Flame (ogień)
- Thunder (piorun)
- Light (światło)
- Metal (no zgadnijcie)
Możliwe, ale długo nieużywane (więc mogły się „zatrzeć” i wymagają ponownego „nabicia”):
- Ocean (woda)
- Ground (ziemia)
- Cyclone (wiatr)
Worldwide Data Gatherer
Urządzenie podobne do palmtopa, służące do gromadzenia danych. Nie ma zastosowania bojowego. Ma połączenie z przenośnym wymiarem, w którym trzymane jest uzbrojenie Jigen Ridera, można je więc przez niego przywoływać. Jest też bezpośrednio połączony z systemami Latającego Miasta.
(Worldwide Linker i Jigendriver mają osobny dział)
Genesic Driver
Moduł pozwalający dostęp do energii bez względu na aktualne położenie. Zazwyczaj wykorzystywany w Korytarzu, innych wymiarach czy odległej przestrzeni kosmicznej, by wyłapywać energię od gwiazd i wszechobecnego mikrofalowego promieniowania tła, będącego pozostałością po Wielkim Wybuchu. Jest częścią Worldwide Linkera V.
Versal Upriser
Moduł umożliwiający udoskonalenie własnych form oraz form istot w okolicy. Może być łączony do tego celu z Linkerem. Użyty dwukrotnie: raz do wyzwolenia prototypowego Hypernova Phoenix Mode, drugi raz przy konstrukcji Linkera V model 2.0 do ulepszenia tej formy.
Zwoje Karien Kanshihai
Zapieczętowane przez Kaylin (wykorzystaniem mocy ognia, The World oraz Puerta del Mundo) zwoje umożliwiające przyzwanie przedmiotu z „wymiaru-magazynu”. By to zrobić trzeba rozwinąć zwój i zapalić linię biegnącą wzdłuż przez jego środek. Zwój się sam zacznie zwijać i utworzy portal, przez który przedmiot przejdzie. Zaraz po tym zwój redukuje się do postaci małego dysku - w takiej właśnie są zwykle przechowywane. Poprzez te zwoje zazwyczaj się przywołuje obiekty, które nie mają zastosowania bojowego, bronie są przyporządkowane do kart ArmoRide.
Znaczące zapieczętowane przedmioty:
- Sateo Klavius
Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Sro Paź 05, 2011 2:58 pm, w całości zmieniany 38 razy