Witam,tak jak w temacie mam problem z przeskokami. W programie ega nie wiem jaki czas wziąć na dana akcje. Np: Ataki ki 12 sec . Jeżeli ktoś mógłby podać mi takie coś byłbym bardzo wdzięczny.
2 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 11:03 am
Versil Perihelion
Site Admin
Myślę, że problem nie tyle może wynikać z czasu wyświetlania klatki, co z samego procesu ich tworzenia.
Na chwilę obecną mogę ci najwyżej polecić poradnik Spaniela pod tym linkiem.
Szczególnie tam zwróć uwagę na to, jak jest ustawiona kolejna poza Tapiona i sugeruj się tym.
Ale więcej nie damy rady pomóc dopóki nie pokażesz jakiegoś swojego gifa, żebyśmy zobaczyli, w czym rzecz.
Na chwilę obecną mogę ci najwyżej polecić poradnik Spaniela pod tym linkiem.
Szczególnie tam zwróć uwagę na to, jak jest ustawiona kolejna poza Tapiona i sugeruj się tym.
Ale więcej nie damy rady pomóc dopóki nie pokażesz jakiegoś swojego gifa, żebyśmy zobaczyli, w czym rzecz.
3 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 11:20 am
szakalissimo
Namekian
Ok dziękuję tu link do 1 gifa ;] https://2img.net/r/ihimizer/img14/5562/giftrainingkrotki.gif
4 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 12:17 pm
Versil Perihelion
Site Admin
Przeanalizowałem.
Zapoznaj się i z II częścią poradnika (do której link w moim poprzednim poście), i z III, w tym samym dziale, bo oba ci się przydadzą.
Przy locie jest za mało klatek (jak w II części), walka powinna wykorzystywać więcej niż po 1 uderzeniu dla postaci. Uderzenie powinno dosięgnąć celu (a nie, jak u ciebie, bije w powietrze i gościu poczuł). Plus, ucinasz piksele z krawędzi postaci, uważaj z tą zmianą przezroczystości.
A te przeskoki w czasie walki... Jeśli nie były zamierzone, po prostu ustawiaj postaci w jednym miejscu.
Zapoznaj się i z II częścią poradnika (do której link w moim poprzednim poście), i z III, w tym samym dziale, bo oba ci się przydadzą.
Przy locie jest za mało klatek (jak w II części), walka powinna wykorzystywać więcej niż po 1 uderzeniu dla postaci. Uderzenie powinno dosięgnąć celu (a nie, jak u ciebie, bije w powietrze i gościu poczuł). Plus, ucinasz piksele z krawędzi postaci, uważaj z tą zmianą przezroczystości.
A te przeskoki w czasie walki... Jeśli nie były zamierzone, po prostu ustawiaj postaci w jednym miejscu.
5 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 2:04 pm
szakalissimo
Namekian
Już się zapoznałem lecz chodzi mi o ten czas przeskoków w Ega przykład
Atak Ki-12 sec.
Jeżeli możesz to podaj z góry thx
Atak Ki-12 sec.
Jeżeli możesz to podaj z góry thx
6 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 3:17 pm
Versil Perihelion
Site Admin
To zależy, czy atak ma być szybki, czy nie. Dla szybkich ok. ,5 s, ale naprawdę szybkie mogą mieć i ,0.
Ale jak zamierzasz robić gify w taki sposób, jak zaprezentowałeś, tj. z małą ilością klatek w czasie lotu, nawet ustawienie na ,0 ci nie pomoże.
Ale jak zamierzasz robić gify w taki sposób, jak zaprezentowałeś, tj. z małą ilością klatek w czasie lotu, nawet ustawienie na ,0 ci nie pomoże.
7 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 6:10 pm
szakalissimo
Namekian
dobra dzięki już jest lepiej robię więcej klatek.Przed zamknięciem tematu jeszcze proszę o czas bym mógł pokazać moje lepsze dzieło.
8 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 6:22 pm
Feli
Zasłużony
Spokojnie, na razie nikt tego nie zamknie chyba że temat się przeterminuję ; )).
A swoje dzieło możesz pokazać w Dziale "Gify".
A swoje dzieło możesz pokazać w Dziale "Gify".
9 Re: Przeskoki Pią Maj 28, 2010 7:17 pm
szakalissimo
Namekian
Ok dziękuje a do działu "Gify" Wstawię swoje 3 dzieło już lepsze.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach