Jest w miarę płynnie i to dobrze, jak na "stary gif".
Mimo to, gdy Neji odpala swój Kaiten, a pocisk z Housenka przelatuje, jest widoczny zawias na jedną klatkę. W ruchu powinny być 3 elementy: Saskuacz, wirująca kulka Nejiego i pocisk. Jednak przemieszcza się jedynie pocisk.
Drugi moment, gdzie coś poszło nie tak to przy Hakke Rokujūyonshō, gdy pojawia się ten wzorek na podłożu. Widzisz dziwną zmianę w tle za Nejim? Ja też ją widzę.
Kolejna rzecz to sprity. Wyglądają naprawdę dziwnie z tym rozmyciem konturów. Plus, przyjrzałem się im dokładnie na pierwszej klatce. Zostawiłeś zielone piksele z tła. Niedobrze, chłopie, niedobrze.
Mógłbym się jeszcze przyczepić do krzywo latającego Gōkakyū i do podobnej sytuacji pod jego koniec, co przy Kaiten vs Housenka. Dokładnie to klatka #139, gdzie ustawiłeś czas wyświetlania na ,22.
Akcja w miarę wartka, nie ma gadania, sama walka. A toczy się ona w miarę żwawo, bez wyraźnych zastojów, gdzie walczący tylko stoją naprzeciw siebie, gapią się i/lub gadają o dupie Maryny.
Teraz szczególiki. Ostatni kop przy Shishi Rendan. Przydałoby się właśnie tu zatrzymać na odrobinę dłużej i zrobić efekt wgniatania przeciwnika w ziemię kopnięciem.
Ogólnie względnie dobrze, ale wyłożyłeś się na szczegółach.
I dodaj credity, zanim przypadkiem mi się naciśnie, żeby dodało ci 1 warna.
/f
KP: 3