Spis Treści:
1.Postać główna - Aki Kimura
2.Postać towarzysząca - Kazuo Takeda
Imię: Aki
Nazwisko: Kimura
Wiek: 18lat
Rasa: Benjin/Quincy
Zamieszkuje: Wyspa Guran - dom Sakurina
Statystyki:
Atak – 6
Obrona – 6
Energia – 12
Szybkość – 18
Inteligencja – 13
Siła Fizyczna – 5
Opis postaci:
Aki jest miłym i spokojnym chłopakiem, jego zaletą, a zarazem wadą jest to, że obdarza innych zbyt szybko zaufaniem. Podczas walki skoncentrowany, cichy i zawsze opanowany, naprawdę trudno go wyprowadzić z równowagi. Zawsze najpierw obmyśla strategię przed atakiem, początkowo nie atakuje swoim całym arsenałem ataków, a tylko używa swoich podstawowych umiejętności i robi uniki.
2. Odnaleźć Haruki.
3. Dowiedzieć się kim jest wojownik, który stoi za zabiciem rodziców Akiego i wszystkich ze szkoły dla Benjinów.
4. Dowiedzieć się, jak Sakito znalazł się w jego podświadomości.
Następnym wydarzeniem jakie pamięta jest pojawienie się w szkole dla Benjinów na wyspie Sakshin. obdarzono go tam sympatią i zaakceptowano jego moce Quincy, lecz nigdy nie dowiedział się, jak zginęli jego rodzice i jak się znalazł w szkole, gdy o to pytał, albo odpowiadali, że nie wiedzą, albo zmieniali temat. Benjini są zazwyczaj pokojowo nastawieni, a swoją moc wykorzystują do pomocy innym, więc w szkole nauczano głównie technik obronnych i leczniczych, techniki ofensywne były szkolone sporadycznie. Aki zaprzyjaźnił się ze swoją rówieśniczką, koleżanką z klasy o imieniu Haruki. Każdą wolną chwilę spędzali razem.
Siedem lat później, kiedy Aki miał już ponad czternaście lat, nastąpiła kolejna bitwa, która odmieniła jego życie, pojawił się ten sam wojownik co zabił jego rodziców, Aki od razu go rozpoznał, choć nie wiele pamięta z walki, która wydarzyła się już ponad siedem lat temu, to takiej osoby się nie zapomina. Jego energia była jeszcze mroczniejsza i posępna. Mistrzowie szkoły walczyli z nim z początku na takim samym poziomie, lecz okazało się, że tak naprawdę używał on tylko nieznacznej ilości swojej energii, gdy pokazał swoją prawdziwą moc to pod napływem tak silnej energii, wiele młodszych uczniów zginęło od samego stania w pobliżu wojownika, a sam Aki zemdlał. Następnym wydarzeniem jakie pamięta to stająca nad nim ze łzą spływającą po policzku Haruki, po tym jeszcze raz zemdlał. Gdy się obudził Haruki i wojownika już nie było, wszyscy uczniowie i nauczyciele szkoły leżeli martwi na ziemi. Nie był to miły widok. Aki godzinami się upewniał czy nie ma nigdzie dziewczyny i jakiejś żywej osoby, niestety ani dziewczyny, ani nikogo ocalałego nie znalazł.
Od tej pory Aki tułał się po wyspie nie mogąc zasnąć, gdyż zawsze nawiedzał go ten sam sen, koszmar o wojowniku, który zabił wszystkie najbliższe mu osoby. Chłopiec by ponownie szukać spokoju, opuścił wyspę Sakshin. Chodź oddalił się nieznacznie, bo tylko na jej sąsiednią wyspę, wyspę Guran, to wraz z opuszczeniem Sakshin sny przestały mieć miejsce. Podczas jednej z wędrówek, Akiego ugościł pewien starzec, miał około siedemdziesiąt lat. Człowiek ten był również Quincy i odkrył u Akiego potencjał. Chłopiec opowiedział mu swoją historię okazując mu tym, swoje zaufanie do niego. Od tego czasu Sakurin, bo tak nazywał się ów starzec, został mistrzem chłopca. Trenował z nim całe dnie, nie tylko techniki Quincy, ale również równowagę, szybkość i zręczność. Niestety Quincy tak samo, jak ludzie nie żyją wiecznie i nastąpił dzień, w którym i mistrz go opuścił. Ostatnie słowa Sakurina to: "Zawsze wierz w siebie i swoich przyjaciół, bo wiara i zaufanie to niezwyciężone moce." po czym się uśmiechnął i zmarł. Aki zakopał go pod dębem, pod którym zawsze trenowali. Nauki u starca trwały trzy lata, kilka dni po jego śmierci Aki skończył siedemnaście lat.
»Techniki i umiejętności wykorzystujące Reriyoku użytkownika i Reishi zebrane z otoczenia
»Techniki i umiejętności wykorzystujące energię Hollowa
»Techniki i umiejętności wykorzystujące moc panowania nad wodą
Techniki ofensywne:
Pfeilregen - Użytkownik wyskakuje wysoko nad przeciwnika, po czym zbiera dużą ilość Reiryoku przy swoim łuku, a następnie wystrzeliwuje kilkaset strzał.
(wymagania: łuk Quincy)
Bakudantsuki - Użytkownik gromadzi energię w złożonych rękach, po czym wypuszcza energię duchową z dużą siłą.
Bala - Technika polegająca na utwardzeniu trochę Reiatsu używającego i wystrzelaniu jej następnie w formie potężnego pocisku ze swojej dłoni. Nie jest ona tak potężna jak Cero, za to pocisk porusza się 20 razy szybciej od Cero.
(wymagania: forma Vizard)
Water Fist -Pięść chłopaka otacza wirująca woda, która zwiększa siłę zadanego ciosu.
Water Jet - Użytkownik uwalnia strumień wody o dużym ciśnieniu ze swojej dłoni.
Whirlpool - Użytkownik wyciąga przed siebie rękę, która napełnia się wodą. Następnie uderza przeciwnika, wirująca woda otacza cel, po czym odrzuca go z wielką siłą i prędkością.
Techniki przedmiotów:
Heizen - Po rzuceniu dwóch ampułek w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym na wroga spada szary prostopadłościan.
Inkantacja: Czuj gniew walki i zaakceptuj ten święty kielich - Heizen!
(wymagania: dwie ampułki Gintō)
Gritz - Po rzuceniu ampułeki w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym wroga ogarnia szary "namiot" z wyrytym znakiem Krzyża Quincy, który unieruchamia go.
Inkantacja: Srebrny pręt uderza pięć palców kamiennego łóżka - Grotz!
(wymagania: jedna ampułka Gintō)
Wolke - Po rzuceniu dwóch ampułek w ziemię, tworzy się eksplozja.
Inkantacja: Plandekowy puchar na zachód - Wolke!
(wymagania: dwie ampułki Gintō)
Sprenger - Do użycia tej techniki jest potrzebne 5 Seele Schneiderów, aby utworzyć pieczęć w kształcie pięciokąta, która po aktywacji tworzy wybuch w zasięgu swojego pola. Jeśli osoba stoi w środku pieczęci, to zostaje ona unieruchomiona energią, emitującą z pięciu wbitych mieczy. Po wylaniu energii duchowej na jeden Seele Schneider, niebieska energia leci w stronę środka pieczęci z każdego miecza, po czym eksplozja zaczyna się od punktu środkowego, po czym rozszerza się, aż do swoich granic. Minusem techniki jest duża ilość czasu potrzebna do uformowania pięciokąta z Seele Schneiderów.
(wymagania: pięć Seele Schneiderów; jedna ampułka Gintō)
Techniki lecznicze:
Treatment - Polega na zgromadzeniu Reietsu w ręce/rękach, a następnie przyłożenie jej/ich do rany pacjenta. Początkowo są uleczane rany, a następnie użytkownik uzupełnia energię rannego.
Self-treatment - Samoleczenie, użytkownika spowija zielona aura a jego rany są uleczane.
Antipoison - Technika służąca do pozbycia się trucizny z ciała poszkodowanego. Użytkownik kładzie ręce na klatce piersiowej otrutego i używa swojej energii, by trucizna została wydalona przez organizm w formie energetycznej pary, sama trucizna zostaje unieszkodliwiona i w formie pary jest niegroźna dla otoczenia.
Techniki barier:
Barrier - Użytkownik wystawia ręce przed siebie, a następnie tworzy przed sobą, bądź przed inną osobą/obiektem barierę w kształcie trójkąta.
Cube of Protection - Użytkownik tworzy sześcian, który chroni osoby będące w środku.
Cubic Prison - Użytkownik tworzy sześcian w środku, którego więzi oponenta. Technika ta pobiera jednorazowo energię od użytkownika, nie musi on, cały czas podtrzymywać techniki. W zależności od tego, ile się włoży energii w stworzenie klatki, tak mocna ona będzie.
Techniki barier-lecznicze:
Cube of Treatment - Połączenie Treatment i Cube of Protection. Użytkownik tworzy sześcian, który chroni i zarazem leczy będące w środku osoby.
Techniki obezwładniające:
Inertia - Użytkownik tworzy sześć prętów, które lecą z każdej strony we wroga i związują go.
(Odpowiednik Bakudō#61: Rikujōkōrō)
1. Vizard
Forma zyskana dzięki eksperymentom nad hollowfikacją. Maska, którą zakłada Aki jest specyficzna, gdyż odkrywa jedno oko.
Plusy:
+Szybkość znacząco wzrasta;
+Wzrasta również wytrzymałość, siła fizyczna, siła ataków energetycznych i odporność na nie;
Minusy:
-Maska jest łatwa do zniszczenia;
-Ograniczenie czasowe do dziesięciu minut;
-Możliwość przejęcia przez Inner Hollowa;
Umożliwia przemiany w: ???
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: ???
Umożliwia przemiany w: Vizard
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Opanowanie ciała chłopaka
Umożliwia przemiany w: ???
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Pomoc Akiemu
Ilość: Nieznana
Seele Schneider:Miecz używany przez Quincy. Nie zostały one stworzone wyłącznie do walki wręcz, ale również do absorbowania Reiatsu, co u Quincy jest podstawą i Seele Schneider jest do tego najlepszym narzędziem. Działa jak piła łańcuchowa rozluźniając cząsteczki duchowe co ułatwia ich wykradanie. Broń jest zbudowana z Reishi, który stale wokoło się obraca 3 000 000 razy na sekundę.
Ilość: Nieznana
Tobołek BenjinaWoreczek, w którym Benjini przechowują swoje rzeczy, użytkownik może włożyć nieskończenie wiele rzeczy do tobołka, zaś ten nie zmieni ani masy, ani objętości.
Przedmioty znajdujące się w tobołku:
Rękojeść Zanpakutō - rękojeść miecza Shinigami, dawny prezent dla Sakurina od jego przyjaciela, Shinigami. Posiada dwie funkcje, pierwszą jest otwieranie bramy Senkaimon, by dostać się do Soul Society, a drugą odsyłanie dusz do Społeczeństwa Dusz. Ilość:1
Ilość: 1
Ilość: 1
1.Postać główna - Aki Kimura
2.Postać towarzysząca - Kazuo Takeda
Imię: Aki
Nazwisko: Kimura
Wiek: 18lat
Rasa: Benjin/Quincy
Zamieszkuje: Wyspa Guran - dom Sakurina
Statystyki:
Atak – 6
Obrona – 6
Energia – 12
Szybkość – 18
Inteligencja – 13
Siła Fizyczna – 5
Opis postaci:
Cele:
1. Bronić innych.2. Odnaleźć Haruki.
3. Dowiedzieć się kim jest wojownik, który stoi za zabiciem rodziców Akiego i wszystkich ze szkoły dla Benjinów.
4. Dowiedzieć się, jak Sakito znalazł się w jego podświadomości.
Historia:
Aki wraz z matką i ojcem mieszkali na wyspie Soraiti. Jego ojciec był Quincy, a matka była Benjinem. Benjini posługują się, tak samo jak Shinigami, swoim własnym Reriyoku(a nie jak Quincy, którzy posługują się również Reishi wchłoniętymi z otoczenia), zazwyczaj posiadają oni jeszcze jakąś dodatkową umiejętność jak panowanie nad żywiołem, czy psychokineza. Aki odkrył w wieku siedmiu lat swoje zdolności Quincy. Niestety niedługo po tym zdarzeniu w domu chłopca pojawili się wojownicy obdarzeni niesamowitą mroczną energią, którzy nie wiadomo dlaczego zaatakowali rodzinę. Rodzice chłopca bronili się dzielnie, udało im się nawet jednego pokonać, lecz drugi był o wiele silniejszy, sam Aki nie wiadomo jak i dlaczego przeżył. Nie wiadomo również, czemu nie pamięta większości walki, ostatnią rzeczą jaką pamięta, jest jego mama, która poświęciła się ratując go przed ostrzem wojownika.Następnym wydarzeniem jakie pamięta jest pojawienie się w szkole dla Benjinów na wyspie Sakshin. obdarzono go tam sympatią i zaakceptowano jego moce Quincy, lecz nigdy nie dowiedział się, jak zginęli jego rodzice i jak się znalazł w szkole, gdy o to pytał, albo odpowiadali, że nie wiedzą, albo zmieniali temat. Benjini są zazwyczaj pokojowo nastawieni, a swoją moc wykorzystują do pomocy innym, więc w szkole nauczano głównie technik obronnych i leczniczych, techniki ofensywne były szkolone sporadycznie. Aki zaprzyjaźnił się ze swoją rówieśniczką, koleżanką z klasy o imieniu Haruki. Każdą wolną chwilę spędzali razem.
Siedem lat później, kiedy Aki miał już ponad czternaście lat, nastąpiła kolejna bitwa, która odmieniła jego życie, pojawił się ten sam wojownik co zabił jego rodziców, Aki od razu go rozpoznał, choć nie wiele pamięta z walki, która wydarzyła się już ponad siedem lat temu, to takiej osoby się nie zapomina. Jego energia była jeszcze mroczniejsza i posępna. Mistrzowie szkoły walczyli z nim z początku na takim samym poziomie, lecz okazało się, że tak naprawdę używał on tylko nieznacznej ilości swojej energii, gdy pokazał swoją prawdziwą moc to pod napływem tak silnej energii, wiele młodszych uczniów zginęło od samego stania w pobliżu wojownika, a sam Aki zemdlał. Następnym wydarzeniem jakie pamięta to stająca nad nim ze łzą spływającą po policzku Haruki, po tym jeszcze raz zemdlał. Gdy się obudził Haruki i wojownika już nie było, wszyscy uczniowie i nauczyciele szkoły leżeli martwi na ziemi. Nie był to miły widok. Aki godzinami się upewniał czy nie ma nigdzie dziewczyny i jakiejś żywej osoby, niestety ani dziewczyny, ani nikogo ocalałego nie znalazł.
Od tej pory Aki tułał się po wyspie nie mogąc zasnąć, gdyż zawsze nawiedzał go ten sam sen, koszmar o wojowniku, który zabił wszystkie najbliższe mu osoby. Chłopiec by ponownie szukać spokoju, opuścił wyspę Sakshin. Chodź oddalił się nieznacznie, bo tylko na jej sąsiednią wyspę, wyspę Guran, to wraz z opuszczeniem Sakshin sny przestały mieć miejsce. Podczas jednej z wędrówek, Akiego ugościł pewien starzec, miał około siedemdziesiąt lat. Człowiek ten był również Quincy i odkrył u Akiego potencjał. Chłopiec opowiedział mu swoją historię okazując mu tym, swoje zaufanie do niego. Od tego czasu Sakurin, bo tak nazywał się ów starzec, został mistrzem chłopca. Trenował z nim całe dnie, nie tylko techniki Quincy, ale również równowagę, szybkość i zręczność. Niestety Quincy tak samo, jak ludzie nie żyją wiecznie i nastąpił dzień, w którym i mistrz go opuścił. Ostatnie słowa Sakurina to: "Zawsze wierz w siebie i swoich przyjaciół, bo wiara i zaufanie to niezwyciężone moce." po czym się uśmiechnął i zmarł. Aki zakopał go pod dębem, pod którym zawsze trenowali. Nauki u starca trwały trzy lata, kilka dni po jego śmierci Aki skończył siedemnaście lat.
Techniki/Umiejętności:
»Techniki i umiejętności wykorzystujące Reriyoku użytkownika i Reishi zebrane z otoczenia
»Techniki i umiejętności wykorzystujące energię Hollowa
»Techniki i umiejętności wykorzystujące moc panowania nad wodą
Umiejętności:
Absorpcja i manipulacja Reiryoku
Quincy przede wszystkim pochłaniają energię duchową z atmosfery i łączą ją z własną energią duchową w postaci broni. Łatwiej jest im gromadzić tą energię w środowiskach o wyższym stężeniu cząsteczek duchowych, w miejscach takich jak Soul Society lub Hueco Mundo.
Quincy Bow & Spirit Arrows
Wszyscy Quincy mają możliwość, by stworzyć niepowtarzalny duchowy łuk, a następnie generować duchowe strzały na łuku przy użyciu krzyża Quincy lub pentagramu. Luk i strzały są wykonane w całości z Reiryoku z okolicy użytkownika, tak długo, jak posiada wytrzymałość i kontroluje swoje Reiryoku.
Hirenkyaku
Jest techniką używaną przez Quincy do szybkiego poruszania się na średnim dystansie. Zasadniczo jest to odpowiednik Shunpo Shinigami, czy Sonído Arrancarów. Możliwe, że jest nawet szybsze od Shunpo, czy Sonído.
Tworzenie portali między lokacyjnych
Aki potrafi otworzyć portal do danej lokacji, pod warunkiem, że był już tam choć jeden raz, możliwe jest również otwarcie portalu pod wpływem wyczutej energii w danej lokacji, lecz nie ma pewności, że portal otworzy się tuż przy osobie/obiekcie wydzielającym energię czy też kilka set metrów dalej. Otwieranie portali nie pobiera energii. Jego limit to otworzenie dwóch porali naraz.
Umiejętność latania
Umiejętność poruszania się w powietrzu, nabyta poprzez geny Benjina.
Hollow Bow & Dark Spirit Arrows
Aki przenosi energię Inner Hollowa na swój łuk, pozwala to na zwiększenie szybkości oraz siły ataku strzał wystrzeliwanych z łuku.
(wymagania: forma Vizard)
Water Control
Chłopak posiada umiejętność kontrolowania wody.
Techniki:
Absorpcja i manipulacja Reiryoku
Quincy przede wszystkim pochłaniają energię duchową z atmosfery i łączą ją z własną energią duchową w postaci broni. Łatwiej jest im gromadzić tą energię w środowiskach o wyższym stężeniu cząsteczek duchowych, w miejscach takich jak Soul Society lub Hueco Mundo.
Quincy Bow & Spirit Arrows
Wszyscy Quincy mają możliwość, by stworzyć niepowtarzalny duchowy łuk, a następnie generować duchowe strzały na łuku przy użyciu krzyża Quincy lub pentagramu. Luk i strzały są wykonane w całości z Reiryoku z okolicy użytkownika, tak długo, jak posiada wytrzymałość i kontroluje swoje Reiryoku.
Hirenkyaku
Jest techniką używaną przez Quincy do szybkiego poruszania się na średnim dystansie. Zasadniczo jest to odpowiednik Shunpo Shinigami, czy Sonído Arrancarów. Możliwe, że jest nawet szybsze od Shunpo, czy Sonído.
Tworzenie portali między lokacyjnych
Aki potrafi otworzyć portal do danej lokacji, pod warunkiem, że był już tam choć jeden raz, możliwe jest również otwarcie portalu pod wpływem wyczutej energii w danej lokacji, lecz nie ma pewności, że portal otworzy się tuż przy osobie/obiekcie wydzielającym energię czy też kilka set metrów dalej. Otwieranie portali nie pobiera energii. Jego limit to otworzenie dwóch porali naraz.
Umiejętność latania
Umiejętność poruszania się w powietrzu, nabyta poprzez geny Benjina.
Hollow Bow & Dark Spirit Arrows
Aki przenosi energię Inner Hollowa na swój łuk, pozwala to na zwiększenie szybkości oraz siły ataku strzał wystrzeliwanych z łuku.
(wymagania: forma Vizard)
Water Control
Chłopak posiada umiejętność kontrolowania wody.
Techniki:
Techniki ofensywne:
Pfeilregen - Użytkownik wyskakuje wysoko nad przeciwnika, po czym zbiera dużą ilość Reiryoku przy swoim łuku, a następnie wystrzeliwuje kilkaset strzał.
(wymagania: łuk Quincy)
Bakudantsuki - Użytkownik gromadzi energię w złożonych rękach, po czym wypuszcza energię duchową z dużą siłą.
Bala - Technika polegająca na utwardzeniu trochę Reiatsu używającego i wystrzelaniu jej następnie w formie potężnego pocisku ze swojej dłoni. Nie jest ona tak potężna jak Cero, za to pocisk porusza się 20 razy szybciej od Cero.
(wymagania: forma Vizard)
Water Fist -Pięść chłopaka otacza wirująca woda, która zwiększa siłę zadanego ciosu.
Water Jet - Użytkownik uwalnia strumień wody o dużym ciśnieniu ze swojej dłoni.
Whirlpool - Użytkownik wyciąga przed siebie rękę, która napełnia się wodą. Następnie uderza przeciwnika, wirująca woda otacza cel, po czym odrzuca go z wielką siłą i prędkością.
Techniki przedmiotów:
Heizen - Po rzuceniu dwóch ampułek w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym na wroga spada szary prostopadłościan.
Inkantacja: Czuj gniew walki i zaakceptuj ten święty kielich - Heizen!
(wymagania: dwie ampułki Gintō)
Gritz - Po rzuceniu ampułeki w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym wroga ogarnia szary "namiot" z wyrytym znakiem Krzyża Quincy, który unieruchamia go.
Inkantacja: Srebrny pręt uderza pięć palców kamiennego łóżka - Grotz!
(wymagania: jedna ampułka Gintō)
Wolke - Po rzuceniu dwóch ampułek w ziemię, tworzy się eksplozja.
Inkantacja: Plandekowy puchar na zachód - Wolke!
(wymagania: dwie ampułki Gintō)
Sprenger - Do użycia tej techniki jest potrzebne 5 Seele Schneiderów, aby utworzyć pieczęć w kształcie pięciokąta, która po aktywacji tworzy wybuch w zasięgu swojego pola. Jeśli osoba stoi w środku pieczęci, to zostaje ona unieruchomiona energią, emitującą z pięciu wbitych mieczy. Po wylaniu energii duchowej na jeden Seele Schneider, niebieska energia leci w stronę środka pieczęci z każdego miecza, po czym eksplozja zaczyna się od punktu środkowego, po czym rozszerza się, aż do swoich granic. Minusem techniki jest duża ilość czasu potrzebna do uformowania pięciokąta z Seele Schneiderów.
(wymagania: pięć Seele Schneiderów; jedna ampułka Gintō)
Techniki lecznicze:
Treatment - Polega na zgromadzeniu Reietsu w ręce/rękach, a następnie przyłożenie jej/ich do rany pacjenta. Początkowo są uleczane rany, a następnie użytkownik uzupełnia energię rannego.
Self-treatment - Samoleczenie, użytkownika spowija zielona aura a jego rany są uleczane.
Antipoison - Technika służąca do pozbycia się trucizny z ciała poszkodowanego. Użytkownik kładzie ręce na klatce piersiowej otrutego i używa swojej energii, by trucizna została wydalona przez organizm w formie energetycznej pary, sama trucizna zostaje unieszkodliwiona i w formie pary jest niegroźna dla otoczenia.
Techniki barier:
Barrier - Użytkownik wystawia ręce przed siebie, a następnie tworzy przed sobą, bądź przed inną osobą/obiektem barierę w kształcie trójkąta.
Cube of Protection - Użytkownik tworzy sześcian, który chroni osoby będące w środku.
Cubic Prison - Użytkownik tworzy sześcian w środku, którego więzi oponenta. Technika ta pobiera jednorazowo energię od użytkownika, nie musi on, cały czas podtrzymywać techniki. W zależności od tego, ile się włoży energii w stworzenie klatki, tak mocna ona będzie.
Techniki barier-lecznicze:
Cube of Treatment - Połączenie Treatment i Cube of Protection. Użytkownik tworzy sześcian, który chroni i zarazem leczy będące w środku osoby.
Techniki obezwładniające:
Inertia - Użytkownik tworzy sześć prętów, które lecą z każdej strony we wroga i związują go.
(Odpowiednik Bakudō#61: Rikujōkōrō)
Transformacje:
1. Vizard
Forma zyskana dzięki eksperymentom nad hollowfikacją. Maska, którą zakłada Aki jest specyficzna, gdyż odkrywa jedno oko.
Plusy:
+Szybkość znacząco wzrasta;
+Wzrasta również wytrzymałość, siła fizyczna, siła ataków energetycznych i odporność na nie;
Minusy:
-Maska jest łatwa do zniszczenia;
-Ograniczenie czasowe do dziesięciu minut;
-Możliwość przejęcia przez Inner Hollowa;
Istoty wewnętrzne:
Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca
Sakito
Opis postaci: Młodzieniec o skrzydłach anioła, jest małomówny i bardzo spokojny. Sam nie wie kim jest i jak się znalazł w podświadomości Akiego. Znajduje się w niej już od czasu pierwszego spotkania z tajemniczym, mrocznym wojownikiem.Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca
Sakito
Umożliwia przemiany w: ???
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: ???
Inner Hollow
Opis postaci: Nieobliczalne stworzenie, które znalazło się w podświadomości chłopaka za sprawą jego eksperymentów nad Hollowfikacją, by stać się silniejszym.Umożliwia przemiany w: Vizard
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Opanowanie ciała chłopaka
Same
Opis postaci: Niebieskowłosa dziewczyna, zamieszkująca podświadomość Akiego od jego urodzenia, mimo to chłopak odkrył jej istnienie stosunkowo niedawno. Miła, spokojna a zarazem inteligentna istota. Posiada ona umiejętność panowania nad wodą.Umożliwia przemiany w: ???
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Pomoc Akiemu
Przedmioty:
Gintō:
Jest to mały, srebrny pojemnik, który przechowuje energię duchową w postaci cieczy. Są używane przez Quincy i mają podobne działanie jak Kidō, stosowane przez Shinigami. Techniki są przywoływane przez inkantacje lub bez.Gintō:
Ilość: Nieznana
Seele Schneider:
Ilość: Nieznana
Tobołek Benjina
Przedmioty znajdujące się w tobołku:
Rękojeść Zanpakutō - rękojeść miecza Shinigami, dawny prezent dla Sakurina od jego przyjaciela, Shinigami. Posiada dwie funkcje, pierwszą jest otwieranie bramy Senkaimon, by dostać się do Soul Society, a drugą odsyłanie dusz do Społeczeństwa Dusz. Ilość:1
Ilość: 1
Krzyż Quincy
Wykorzystywany przez Quincy do generowania łuku i strzał. Noszony na nadgarstku jako bransoletka.Ilość: 1
Ostatnio zmieniony przez Aki dnia Sro Lis 07, 2012 2:01 pm, w całości zmieniany 11 razy