Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Idź do strony : 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 2]

1Yoh Atsuko Empty Yoh Atsuko Sob Cze 12, 2010 6:07 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Yoh Atsuko 1a10
Spis treści:
1. Yoh Atsuko
2. Silvia Atsuko (Sawako)
3. Yuki Atsuko
4. Ayano Morioka
5. Gemmei Nobunaga
6. Haniko Yanagimoto
7. Postać towarzysząca
8. Postać towarzysząca
9. Zwierzaki, inne stworzenia
10. Transformacje
11. Świat wewnętrzny
12. Ekwipunek
13. Reputacja



Imię: Yoh
Nazwisko: Atsuko
Alternatywna tożsamość: Yūshō Setō, Ladro Campeo
Wiek: Nieznany
Rasa: Half Saiya-jin

Poziom mocy (PL): 8.435.180

Sprite:
Yoh Atsuko Yoh_at12

Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 5
Energia: 20
Szybkość: 10
Inteligencja: 10
Siła fizyczna: 5

Cele:
• zemsta na Majinie ponoszącym winę za śmierć rodziców jego, oraz Silvii.
• odnalezienie osoby odpowiedzialnej za przeprowadzanie badań genetycznych na istotach żywych.
dotrzymanie słowa danego Silvii w dzieciństwie - „Wrócę tu. Kiedy to nastąpi, już Cię nigdy nie opuszczę“.
odnalezienie sposobu na podróżowanie między zamkniętymi światami.
• osiągnięcie poziomu ostatecznego dla wojownika.
• zostanie „najsławniejszym” indywiduum w całym multiwersum.

Osobowość:
Zwykle stara się czerpać z życia pełnymi garściami. Spontaniczny, wesoły i szczery. Wielu znajomych określa go mianem „wiecznie niedojrzałego” ze względu na dziecinne zachowanie i głupie pomysły. Żywiołowy, pełen zdrowego i niezdrowego humoru. W odpowiednich sytuacjach potrafi być jednak niezwykle poważny, zaskakując tym nawet swoją rodzinę. Lubi pomagać innym bez względu na to, czy owej pomocy ktoś chce, czy też nie. Uwielbia trenować - głównie w samotności, lecz wspólne sparringi również mu nie przeszkadzają. Cierpliwy, jednak łatwo wyprowadzić go z równowagi. Leniwy oraz pewny siebie. Dawniej myślał pięć razy przed wykonaniem jakiejkolwiek akcji podczas starcia, analizując dodatkowo zachowanie, ruchy oraz siłę przeciwnika - teraz częściej działa lekkomyślnie. Nienawidzi, kiedy na jego oczach źle traktuje się kobiety oraz dzieci - prawdopodobnie uraz z czasów dzieciństwa. Rzadko można go zobaczyć naprawdę wściekłego, lecz gdy to nastąpi, używa wszelkich metod by wygrać - często zdarza się, że dopiero podczas nieprzemyślanego działania uświadamia sobie własną głupotę, nieumyślnie szkodząc swoim towarzyszom, rodzinie lub sobie samemu. Jest zboczeńcem.

Historia:
Przejdź do historii postaci.

Dodatkowe techniki, umiejętności nie uwzględnione w spricie/nie pokazane:

Umiejętności:
• Mistrz walki wręcz
• Mistrz walki bronią białą
• Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
•• „Genialny złodziej”
• Ekspert Kidō
• Ekspert Hohō
• Rozległe zasoby energii
•• „Ekstremalna hybryda”

Zdolności naturalne:
• Super Saiya-jin
• Panowanie nad mrozem
• Przejścia międzywymiarowe
•• „Key of the World”
• Zatrzymanie czasu
•• Odporność na zatrzymanie czasu

Zdolności nabyte:
• Fusion Dance
• Jinzen
• Hierro (wymagana forma: Visored Mode)
• „Chain”
• Energy Unite

Techniki fizyczne:
• Texas Ranger
• Jan-Ken-Pon:
•• Jan-Ken-Gu
•• Jan-Ken-ChoChi
•• Jan-Ken-Pa
• Tell me, Yoh!
• Your daddy! (wymagana forma: Super Saiya-jin)
• Fractured Skull (wymagana forma: Super Saiya-jin 2)
• Dragon Smash (wymagana forma: Super Saiya-jin 3)
• Cutting Twister
• Massive Cut (wymagana forma: Bankai)
• Style of a Drunken Thief

Techniki energetyczne:
• The World
• Door of the World
•• Key of the World
• Prelude
• Betsuri Gikō
• Tenjin Ichiran

• Ice Maker
• Ryk Lodowego Smoka
• Pazur Lodowego Smoka
• Kryształowe pięści Lodowego Smoka
• Sekretna technika Smoczego Władcy: Błękitny Lotos: Pięść Lodowego Smoka
• Sekretna technika Smoczego Władcy: Błękitny Lotos: Kryształowe Ostrza
• Sekretna technika Smoczego Władcy: Błękitny Lotos: Lazurowe Skrzydło Smoka
• Sekretna technika Smoczego Władcy: Błękitny Lotos: Szafirowa Eksplozja Kryształowego Smoczego Kła

• Bukujutsu
• Shunkan Ido
• Kaio-ken
•• Super Kaio-ken
• Kiaiho
• Kamehameha
•• Shunkan Ido Kamehameha (wymagana forma: Super Saiya-jin)
•• Big Bang Kamehameha (wymagana forma: Super Saiya-jin 2)
•• Ikari no Kamehameha (wymagana forma: Super Saiya-jin)
•• 10x Kamehameha (wymagana forma: Super Saiya-jin 3)
• Ki Sword
• Wild West
• Stardust Breaker (wymagana forma: Super Saiya-jin 2)
• Kienzan
•• Tsubi Kienzan
• Rezoku Energy Dan
•• Rezoku Flash Blast
• Taiyoken
• Genki Dama
• Final Flash (wymagana forma: Super Saiya-jin 2)
• Big Bang Attack
• Eye Layers
• Final Dragon Flash (wymagana forma: Super Saiya-jin 3)
• Eternal Dragon Shot (wymagana forma: Super Saiya-jin 3)

• Getsuga Tenshō
• Kuroi Getsuga Tenshō (wymagana forma: Bankai)
• Saigo no Getsuga Tenshō (wymagana forma: Bankai)
•• Mugetsu (wymagana forma: Bankai - Saigo no Getsuga Tenshō)
• Kidō
•• Bakudō
•• Hadō
• Hohō: Shunpo
•• Hohō: Senka
•• Hoho: Utsusemi
• Cero
•• Con Cuernos Cero (wymagana forma: Bankai - Visored Mode)
• Chōsoku Saisei (wymagana forma: Visored Mode)
• Garganta

• Kage Bunshin no Jutsu
•• Tajū Kage Bunshin no Jutsu
• Oiroke no Jutsu
•• Oiroke: Onna no Ko Dōshi no Jutsu
•• Hārem no Jutsu
• Kuchiyose no Jutsu
• Rasengan
•• Rasen Rengan
•• Ōdama Rasengan
•• Rasenshuriken
• Fuuton: Boefuu Senpuu no Jutsu
• Fuuton: Tatsumaki no Jutrsu
• Tailed Beast Chakra Arm (wymagana forma: Nine-Tails Chakra Mode)
• Tailed Beast Beam (wymagana forma: Tailed Beast Mode)
• Tailed Beast Ball (wymagana forma: Tailed Beast Mode)

• Telekinesis
• Bat Summon – Hitogoroshi
• Vectors (wymagana forma: Sawako Vampire: Vectors Mode)
•• Alterial Estallar (wymagana forma: Sawako Vampire: Vectors Mode)
•• Reventar Estallar (wymagana forma: Sawako Vampire: Vectors Mode)
•• Mortal Estallar (wymagana forma: Sawako Vampire: Vectors Mode)
• Vinculum Mentium (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• Undead Beam (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• Lamia Blast (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• Paralisys (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• „Good night…” (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• Regulus Bomber (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
•• Regulus Double Bomber (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• Souls Scream (wymagana forma: Sawako Vampire Form)
• Regulus Impact (wymagana forma: Sawako Vampire Form)

• Dark Maker
• Vida-ken
• Absorption (wymagana forma: Power of Azaz)
• Penitential Glance (wymagana forma: Azaz Mode)
• Lucifer Seal (wymagana forma: Nightmare Mode)
• Vascudo Crisis (wymagana forma: Power of Azaz)
• Nightmare (wymagana forma: Azaz Mode)
• Terror Eyes (wymagana forma: Nightmare Mode)
• Time Stop (wymagana forma: Azaz Mode)
• Black Hole (wymagana forma: Nightmare Mode)
• Despertar (wymagana forma: Azaz Mode)
• Dead World (wymagana forma: Azaz Mode)
• „Welcome home…” (wymagana forma: Azaz Mode)
• Nightmare Zone (wymagana forma: Nightmare Mode)
• Death Impact (wymagana forma: Azaz Mode)
• Last Judgment (wymagana forma: Azaz Mode)
• Absolution (wymagana forma: Nightmare Mode)
• Apocalypse (wymagana forma: Azaz Mode)

• Beautiful Flash
• Seven Swell

• Tenjin Ichiran, poziom pierwszy: Wiedza
• Tenjin Ichiran, poziom drugi: Słabość
• Tenjin Ichiran, poziom trzeci: Przyswojenie
• Tenjin Ichiran, poziom czwarty: Wejrzenie w przyszłość
• Tenjin Ichiran, poziom piąty: Spojrzenie Boga

• Dark Ice Maker
• Nightmare Chakra Ball (wymagana forma: ???)

Szczegółowe informacje znajdują się na Anime Revolution Sprites PBF Wiki:
http://pl.anrevosprites-pbf.wikia.com/wiki/Yoh_Atsuko



Ostatnio zmieniony przez Yoh dnia Wto Mar 26, 2013 10:39 am, w całości zmieniany 205 razy

2Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sob Cze 12, 2010 6:21 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Pod względem zaburzeń psychicznych i usyskanych nowych mocy, chłopak uciekł i wybił brutalnie całe laboratorium.

Dobra, Wolverine, zatwierdzam xP

3Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pon Cze 14, 2010 5:04 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???


Yoh Atsuko Towarzysze

Imię: Silvia
Poprzednie nazwisko: Sawako
Nazwisko: Atsuko
Alternatywna tożsamość: Misa Setō
Wiek: Nieznany
Rasa: Wampir

Zamieszkuje: Yoh Atsuko House, Panoramio 14.
Power Level (PL): ??? PL
Reputacja: 32

Sprite:
Yoh Atsuko Silviasawako

Cele:
1. Mieć trójkę dzieci - chłopca i dwie dziewczynki - oraz dobrze je wychować.
2. Przekonać swojego brata do tego, że Yoh nadaje się na ojca i męża jak nikt inny.
3. Podróżować razem ze swoim mężem.
4. Odnaleźć osobę odpowiedzialną za przeprowadzanie badań genetycznych na niej, Yohu oraz Ayano.
5. Założyć zespół muzyczny.
6. Chronić rodzinę.


Opis postaci:
Wkrótce

Historia postaci:
Wkrótce

Dodatkowe techniki/umiejętności nie uwzględnione w Spricie/nie pokazane:
Techniki bądź umiejętności związane z energią Vampire.
Techniki bądź umiejętności związane z energią KI.
Techniki bądź umiejętności związane z energią Vida.
Techniki bądź umiejętności nie związane z energią.

Umiejętności / Zdolności:
Fusion Dance - umiejętność wykonania tańca fuzyjnego.
Blood Transfusion - możliwość transfuzji wampirzej krwi poprzez ugryzienie.
Blood Drinking - możliwość picia krwi i odnawiania za jej pomocą własnej energii.

Techniki fizyczne:
Abbys War - przyzwanie maksymalnie pięciu broni z tzw. „Otchłani Wojny”.
„Know Your Place” - kopnięcie w podbródek z ogromną siłą, lecz bez przekazywania energii.
Call me, Silvia! - kombinacja potężnych uderzeń w głowę i kopnięć w tors.
Your Mommy! - kopnięcie w kręgosłup z niesamowitą siłą.

Techniki energetyczne:
Telekinesis - rozwinięta moc telekinezy.
° Wymagana forma Half Vampire.°

Bat Summon - Hitogoroshi - przyzwanie czerwonego nietoperza, Hitogoroshiego.
Vinculum Mentium - „połączenie umysłów” przedstawicieli rasy wampirów.
° Wymagana forma Half Vampire.°

Undead Beam - jasno-fioletowy promień energii o dosyć dużej mocy.
° Wymagana forma Vampire.°

Lamia Blast - niewielka, jasno-fioletowa kula energii wielkości dłoni o dosyć dużej sile rażenia. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
° Wymagana forma Vampire.°

„Good night...” - pstryknięcie palcami wywołuje senność i uczucie zmęczenia.
° Wymagana forma Vampire.°

„Know Your Place!” - kopnięcie w podbródek z niewyobrażalną siłą i przekazaną do prawej stopy energią.
° Wymagana forma Vampire.°

Regulus Bomber - kula energii o dużej mocy i wielkości pięści. Ma czerwony kolor i przeważnie służy jako zaskoczenie dla oponenta, gdyż jest trzymana w dłoni podczas bezpośredniego uderzenia.
° Wymagana forma Vampire.°

Regulus Impact - ???
° Wymagana forma Vampire.°

Deus Subjugation - ???
° Wymagana forma Vampire.°


Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Shunkan Ido - technika polega na namierzeniu energii innego wojownika, a następnie przeniesieniu się do niego. Mistrzowskie opanowanie tej techniki umożliwia przenoszenie się do miejsc o których się pomyśli, a które znajdują się w obrębie danej rzeczywistości.
Kiai - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. Może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha - potężna fala energii KI o przeważnie niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
KI Sword - utworzenie w jednej lub w obydwu dłoniach energetycznego ostrza o różnej długości.
Kienzan - tarcza energii mknąca w kierunku oponenta i przecinająca wszystko na swej drodze.
Tsubi Kienzan - j.w., jednak z możliwością sterowania podczas lotu i utworzenia drugiego dysku.
Taiyoken - ogromny błysk oślepiający na kilkanaście sekund wszystkie istoty w promieniu kilkunastu metrów od użytkownika.
Big Bang Attack - kula energii powodująca ogromne zniszczenia po zetknięciu z celem lub czymkolwiek innym.
Eye Layers - szybkie i silne wiązki energii wystrzelone z oczu.
Galactic Donut - pierścienie energii uniemożliwiające ruch oponentowi.

Light Maker - tworzenie dowolnych kształtów ze „świętej” energii oraz światła.
Spirit Lance - dosyć silna, jasna lanca przeszywająca oponenta. Zadaje fizyczne obrażenia.
° Wymagana forma Power of Chie Lady.°

God Seal - blokowanie przepływu energii w ciele oponenta na określoną ilosć czasu. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
° Wymagana forma Power of Chie Lady.°

Kiss of Absolution - pocałunek, nakazujący wrócić uwolnionemu wszechbogowi do ludzkiej postaci, jeżeli był w niej zapieczętowany.
° Wymagana forma Power of Chie Lady.°

Bless - błogosławieństwo zwiększające chwilowo losowy aspekt fizyczny lub psychiczny wojownika.
° Wymagana forma Power of Chie Lady.°

Recovery - leczenie jednej osoby.
° Wymagana forma Power of Chie Lady.°

Unlock Potential - chwilowe odblokowanie całego, drzemiącego w wojowniku potencjału.
° Wymagana forma Chie Lady.°

Holy Cancellation - anulowanie technik używanych przez innych wszechbogów.
° Wymagana forma Chie Lady.°

Mass Recovery - leczenie grupy osób zebranych w jednym miejscu.
° Wymagana forma Chie Lady.°

Absolution Field - pole energii, przez które nie przebije się oponent mający choćby i trochę zła w sercu.
° Wymagana forma Chie Lady.°

Annihilation of Soul - ???.
° Wymagana forma Ultimate Chie Lady.°

Cuniculum Lucis - ???.
° Wymagana forma Ultimate Chie Lady.°


------------

Imię: Yuki
Nazwisko: Atsuko
Alternatywna tożsamość: Yuki Setō
Wiek: 2
Rasa: Hybryda

Zamieszkuje: Yoh Atsuko House, Panoramio 14.
Power Level (PL): ??? PL
Reputacja: 32

Sprite:
Yoh Atsuko Yukiatsuko

Cele:
1. Być szczęśliwą i zdrową dziewczynką.
2. Zdemolować kuchenną szafkę gdy rodzice będą w domu.
3. Być kochaną przez rodziców.
4. Często się bawić.


Opis postaci:
Córka Yoha Atsuko oraz Silvii Sawako. Jak to w przypadku małych dzieci bywa, jest bardzo ciekawska wszystkiego dookoła. Potrafi konstruować proste słowa, które w większości przypadków jej rodzice mogą zrozumieć. Zwykle jest uśmiechnięta i pogodna - zdarza się jednak, że gdy w pobliżu pojawi się wielka, zła energia, ona będzie płakała. Lubi denerwować innych.

Dodatkowe techniki/umiejętności nie uwzględnione w Spricie/nie pokazane:
Brak danych.

Umiejętności / Zdolności:
Brak danych.

Techniki fizyczne:
Brak danych.

Techniki energetyczne:
Brak danych.

------------

Imię: Ayano
Nazwisko: Morioka
Alternatywna tożsamość: Shikuma Setō
Wiek: 18
Rasa: Człowiek

Zamieszkuje: Yoh Atsuko House, Panoramio 14.
Power Level (PL): ??? PL
Reputacja: 32

Sprite:
Yoh Atsuko Ayanomorioka

Cele:
1. Odnaleźć swoją drugą połówkę.
2. Mieć dwójkę dzieci - dziewczynki - oraz dobrze je wychować.
3. Odnaleźć osobę odpowiedzialną za przeprowadzanie badań genetycznych na niej, Yohu oraz Silvii.
4. Nauczyć się kontrolować moc „Omega Molecule of Nightmare Lord”.
5. Odnaleźć swoich biologicznych rodziców lub przynajmniej dowiedzieć się czegoś na ich temat.
6. Chronić rodzinę.


Opis postaci:
Wkrótce

Historia postaci:
Wkrótce

Dodatkowe techniki/umiejętności nie uwzględnione w Spricie/nie pokazane:
Techniki bądź umiejętności związane z energią KI.
Techniki bądź umiejętności związane z energią Vida.
Techniki bądź umiejętności nie związane z energią.

Umiejętności / Zdolności:
Fusion Dance - umiejętność wykonania tańca fuzyjnego.
Jan-Ken-Pon! - odpowiednik „papier, nożyce, kamień” stosowany podczas walki.

Techniki fizyczne:
Fun, fun, fun! - seria niewiarygodnie szybkich uderzeń w samą twarz.
Jan-Ken-Gu - „kamień”. Mocne uderzenie pięścią w twarz.
Jan-Ken-ChoChi - „nożyce”. Wetknięcie dwóch palców w oczy.
Jan-Ken-Pa - „papier”. Mocne uderzenie otwartą dłonią w środek twarzy.

Techniki energetyczne:
Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Shunkan Ido - technika polega na namierzeniu energii innego wojownika, a następnie przeniesieniu się do niego. Mistrzowskie opanowanie tej techniki umożliwia przenoszenie się do miejsc o których się pomyśli, a które znajdują się w obrębie danej rzeczywistości.
Kiai - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. Może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha - potężna fala energii KI o przeważnie niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
KI Sword - utworzenie w jednej lub w obydwu dłoniach energetycznego ostrza o różnej długości.
Kienzan - tarcza energii mknąca w kierunku oponenta i przecinająca wszystko na swej drodze.
Renzoku Energy Dan - ciągłe wystrzeliwanie pocisków energii o niewielkiej mocy w stronę oponenta.
Taiyoken - ogromny błysk oślepiający na kilkanaście sekund wszystkie istoty w promieniu kilkunastu metrów od użytkownika.
Eye Layers - szybkie i silne wiązki energii wystrzelone z oczu.

Dark Maker - tworzenie dowolnych kształtów z mrocznej energii i cienia.
Absorption - absorbowanie istot żywych oraz martwych.
° Wymagana forma Molecule of Nightmare Lord.°

Vascudo Crisis - z klatki piersiowej użytkownika zostaje wystrzelone około stu promieni o czerwonym kolorze, które ścigają cel dopóki go nie trafią.
° Wymagana forma Omega Molecule of Nightmare Lord.°

Welcome Home - wokół oponenta powstaje trumna z ciemnej energii, która zmniejszając się miażdży „zawartość”.
° Wymagana forma Omega Molecule of Nightmare Lord.°

The God That Failed - ???.
° Wymagana forma Omega Molecule of Nightmare Lord.°

Hell Awaits - ???.
° Wymagana forma Omega Molecule of Nightmare Lord.°


------------

Imię: Gemmei
Nazwisko: Nobunaga
Alternatywna tożsamość: Deta Setō
Wiek: Nieznany.
Rasa: Ludzki Interfejs

Zamieszkuje: Yoh Atsuko House, Panoramio 14.
Power Level (PL): ??? PL
Reputacja: 32

Sprite:
Yoh Atsuko Gemmeinobunaga

Cele:
1. Obserwacja wojowników zamieszkujących Terrę.
2. Obserwacja „nowego pokolenia”.
3. Obserwacja zmian zachodzących w wymiarze.
4. Obserwacja wrogich istot.
5. Przekazywanie zebranych informacji do Jednostki Integracji Danych co miesiąc.


Opis postaci:
Wkrótce

Historia postaci:
Wkrótce

Dodatkowe techniki/umiejętności nie uwzględnione w Spricie/nie pokazane:
Techniki bądź umiejętności związane z energią Gemmei.
Techniki bądź umiejętności związane z energią KI.
Techniki bądź umiejętności związane nieznanym typem energii.
Techniki bądź umiejętności nie związane z energią.

Umiejętności / Zdolności:
Fusion Dance - umiejętność wykonania tańca fuzyjnego.

Techniki fizyczne:
Brak danych.

Techniki energetyczne:
Tsuppari - odepchnięcie na nieznaczną odległość za pomocą energii.
Death Magnetic - niewyobrażalnie potężna fala uderzeniowa, niszcząca wszystko w promieniu 500 metrów od używającego.

Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Shunkan Ido - technika polega na namierzeniu energii innego wojownika, a następnie przeniesieniu się do niego. Mistrzowskie opanowanie tej techniki umożliwia przenoszenie się do miejsc o których się pomyśli, a które znajdują się w obrębie danej rzeczywistości.
Kiai - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidzialnej fali energii. Może być wykonywana za pomocą rąk lub oczu.
Kamehameha - potężna fala energii KI o przeważnie niebieskiej barwie. W zależności od czasu ładowania, może być słabsza lub silniejsza.
KI Sword - utworzenie w jednej lub w obydwu dłoniach energetycznego ostrza o różnej długości.
Kienzan - tarcza energii mknąca w kierunku oponenta i przecinająca wszystko na swej drodze.
Tsubi Kienzan - j.w., jednak z możliwością sterowania podczas lotu i utworzenia drugiego dysku.
Big Bang Attack - kula energii powodująca ogromne zniszczenia po zetknięciu z celem lub czymkolwiek innym.
Eye Layers - szybkie i silne wiązki energii wystrzelone z oczu.
Special Beam Cannon - dwa promienie energii o barwie żółto-pomarańczowej. Pierwszy leci prosto, drugi wiruje wokół niego.

Code: CE.TPOS.ART.PE6010 - modyfikacja ostatnich dwudziestu sekund czasoprzestrzeni. Klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: CE.TPOS.ART.PE6009 - modyfikacja ostatnich dwóch minut czasoprzestrzeni. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: CE.TPOS.ART.PE6008 - modyfikacja ostatnich dwóch godzin czasoprzestrzeni. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: CE.TPOS.ART.PE6000: Zero - modyfikacja lub wymazanie całej czasoprzestrzeni wraz z użytkownikiem. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: MPDF.TS.U00 - dostęp do przeogromnej bazy danych zawierającej różnego rodzaju informacje. Klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: MPDF.TS.U00-S - szczegółowy skan wszystkiego w promieniu 150 metrów od użytkownika. Klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: OTG.TAD.BA.W60 - przejście do innej przestrzeni wyglądające jak energetyczne drzwi. Klasyfikowana jako technika informacyjna przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: CNS.FDO-1158A - energetyczna bariera przenosząca oponenta chwilowo do innej przestrzeni. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: CNS.FDO-1159A - energetyczna sfera w której nie można wykonać żadnego ruchu. Klasyfikowana jako technika obronna przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: TTL.GBA.FM058 - zatrzymanie upływu czasu. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: TTL.GBA.FM059 - podróż w przeszłość. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.
Code: TTL.GBA.FM060 - podróż w przyszłość. Klasyfikowana jako technika zakazana przez Jednostkę Integracji Danych.

------------

Imię: Ayako
Nazwisko: - - -
Alternatywna tożsamość: - - -
Wiek: - - -
Rasa: Sztuczna Inteligencja
Zamieszkuje: Yoh Atsuko House, Panoramio 14, Geofront, Flying City Damensaya, Unicron.

Sprite:
Yoh Atsuko Ayakow

Opis postaci:
Wkrótce

Historia postaci:
Wkrótce

Dodatkowe techniki/umiejętności nie uwzględnione w Spricie/nie pokazane:

Umiejętności / Zdolności:
Sztuczna inteligencja - Ayako, jako neuronowa sztuczna inteligencja jest w stanie przetwarzać dane z szybkością przekraczającą zdolności normalnego człowieka. Ma dzięki temu olbrzymi zasób informacji oraz mimo tego dość ludzką osobowość.
Geofront - Ayako ma pełną kontrolę nad poddziemną sferą - Geofrontem.
Hologram - W obrębie Geofrontu, Latającego miasta i na Unicronie, Ayako może bez przeszkód się pojawiać jako swój holograficzny awatar. Dodatkowo dzięki odpowiednim systemom, może kompresować powietrze w danym punkcie, dając wrażenie, że jest istotą fizyczną, a nie iluzją.
Transfer - Ayako może przenosić lub nawet rozdzielać swoją świadomość do różnych urządzeń, najczęściej jest to WDG. Może zatem wnikać do wszelkich baz danych (leżących w obrębie jej zdolności hakerskich) oraz łączyć się z innymi sztucznymi inteligencjami w celu wymiany informacji i wzmocnienia zdolności obliczeniowej.

Techniki fizyczne:
Brak danych.

Techniki energetyczne:
Brak danych.



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Kwi 28, 2012 12:58 am, w całości zmieniany 78 razy

4Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sob Cze 26, 2010 10:50 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???


Transformacje - Yoh Atsuko

Yoh Atsuko Yohvampire
1. Vampire
Formy nabyte dzięki transfuzji krwi Silvii; wampirzycy.

Plusy:
» Przebywanie w postaci wampira, nie zużywa żadnej energii.
» Możliwość używania wektorów - zasięg wynosi 15 metrów, zaś ich ilość to 6.

Minusy:
» Większa pewność siebie i tendencja do ignorowania oponenta.
» Do przebudzenia pełnej mocy Wampira wymagany jest pocałunek ukochanej, która również musi być w postaci wampirzycy.


Zużycie energii: ---

Zdolności automatyczne:
Wampirza skóra - forma wampira sprawia, iż wojownik posiada bardzo dużą odporność, na zadawane ataki fizyczne.
Wektory - możliwość używania wektorów, przejętych po formie „Diclonius”. Ich ilość to 6, zaś zasięg wynosi 15 metrów.


Yoh Atsuko Yohsaiyajin
2. Super Saiya'jin
Forma nabyta dzięki eksperymentom genetycznym.

Plusy:
» Możliwość natychmiastowej przemiany na daną formę.
» Doskonale opanowana forma Super Saiya'jin - energia nie jest spalana w ogóle podczas używania transformacji.
» Dosyć duża ilość form.
» Dosyć niewielkie zużycie energii przy większości form.

Minusy:
» Super Saiya'jin 3, spala powoli, dosyć duże pokłady energii wojownika.


Zużycie energii: Ki

Zdolności automatyczne:
Duma Saiya'jin - brak możliwości poddania się czy ucieczki, w formach powyżej SSJ. Duma nie pozwala nawet na leczenie zadanych ran; wojownik sam chce zakończyć walkę, przegrywając lub wygrywając.
Determinacja Saiya'jin - podczas walki, determinacja pozwala dać z siebie więcej niż to możliwe; dzięki temu walka się dłuży i staje się coraz bardziej wymagająca.
Mastered Super Saiya'jin - opanowana do perfekcji forma Super Saiya'jin; brak zużycia energii przy jej używaniu.


Yoh Atsuko Yohvisored
3. Vizard
Forma nabyta dzięki staniu się Zastępczym Shinigami.

Plusy:
» Po założeniu maski pustego, szybkość, wytrzymałość oraz siła ataków, znacząco się zwiększają.
» Limit noszenia maski pustego, wynosi 22 godziny i 36 minut.
» Limit noszenia maski pustego w formie bankai, wynosi 5 godzin i 26 minut.
» Korzystając z mocy pustego, młodzieniec jest w stanie używać technik charakterystycznych dla pustych.

Minusy:
» Im potężniejsze techniki i ataki energetyczne wojownik przyjmie na siebie, tym szybciej maska się rozpada.
» Zdarza się, iż maska rozpadnie się po kilku minutach lub kilku godzinach.


Zużycie energii: Reiroku

Zdolności automatyczne:
Ekspert Shunpo / Sonido - dzięki połączeniu mocy postaci shinigami z mocą pustego, można uzyskać niesamowitą szybkość, nieosiągalną dla normalnych wojowników.
Natychmiastowa regeneracja - natychmiastowa regeneracja, polegająca na skupieniu się i „wyrzuceniu” z rany, białej substancji, tworzącej maskę pustych. Ów substancja, nie jest w stanie zregenerować utraconej kończyny.
Hierro - niewiarygodnie twarda skóra, mogąca czasami zablokować nawet uderzenie ostrza.


Yoh Atsuko Yohshinigami
4. Shinigami
Forma nabyta dzięki staniu się Zastępczym Shinigami.

Plusy:
» Brak konieczności przechodzenia do formy shikai; Zangetsu cały czas w niej jest.
» Bankai oraz Ni Bankai.
» Silniejsze techniki wykorzystujące Reiroku.
» Silniejsza forma Vizard.

Minusy:
» Brak możliwości korzystania z innych energii, niźli Reiroku.


Zużycie energii: Reiroku

Zdolności automatyczne:
Ekspert Shunpo / Sonido - dzięki połączeniu mocy postaci shinigami z mocą pustego, można uzyskać niesamowitą szybkość, nieosiągalną dla normalnych wojowników.
Natychmiastowa regeneracja - natychmiastowa regeneracja, polegająca na skupieniu się i „wyrzuceniu” z rany, białej substancji, tworzącej maskę pustych. Ów substancja, nie jest w stanie zregenerować utraconej kończyny.
Hierro - niewiarygodnie twarda skóra, mogąca czasami zablokować nawet uderzenie ostrza.


Yoh Atsuko Yohapocomeganightmare
5. Nightmare Lord
Forma nabyta dzięki eksperymentom genetycznym.

Plusy:
» Moc przekracza wszelkie możliwe granice; jest niepojęta.
» Możliwość absorpcji przeciwników i przejmowania niedużej części ich siły.
» Możliwość stworzenia alternatywnej, mrocznej wersji konkretnej techniki.

Minusy:
» W przypadku ApocDestroyera oraz OmegaDestroyera, szansa na przejęcie kontroli jest niewielka. W przypadku przemiany w formę Nightmare Lorda, szansa ta wynosi aż 70%.
» Po osiągnięciu ostatecznego poziomu, brak możliwości powrotu do ludzkiej postaci, za sprawą osoby, w której Vida był zapieczętowany.


Zużycie energii: Vida

Zdolności automatyczne:
Nightmare Zone - wszystko znajdujące się w czerwonej sferze stworzonej przez Vidę, jeżeli nie posiada dość silnej woli przetrwania, obraca się w nicość.
Key of the World - możliwość podróżowania po światach zamkniętych i zapieczętowanych.
Natychmiastowa regeneracja - ciemna materia, którą otoczone jest ciało Vidy, regeneruje rany.


Yoh Atsuko Yohgodofwar
6. God of War
Forma nabyta dzięki mocy Boga Wojny.

Plusy:
» Niewyobrażalna energia, jest spalana dosyć wolno.
» Utrata kontroli nad formą jest niemożliwa.
» Im więcej krwi wokół, tym silniejsza jest postać.

Minusy:
» Brak.


Zużycie energii: Brak danych.

Zdolności automatyczne:
Podrasowanie broni - możliwość „podrasowania”, jakiejkolwiek broni, by pasowała do postaci Boga Wojny.
Podrasowanie pojazdów - j/w., z tą różnicą, iż dotyczy to pojazdów.
Siła wojny - im więcej walk i cierpienia wokół Boga Wojny, tym silniejszy się on staje.


Yoh Atsuko Yohicedragonform
7. Ice Dragon Form
Forma nabyta dzięki treningowi w innej przestrzeni.

Plusy:
» Mistrzowska kontrola żywiołu lodu i żywiołu wody.
» Możliwość regeneracji obrażeń i energii, kiedy postać znajduje się w pobliżu wody lub lodu.

Minusy:
» Brak.


Zużycie energii: Brak danych.

Zdolności automatyczne:
Lodowa kończyna - możliwość stworzenia lodowej kończyny, w razie utraty własnej.
Pobieranie energii - możliwość pobierania energii z otoczenia, jeżeli w pobliżu jest oczywiście woda, lub jest bardzo zimno.


Yoh Atsuko Yohextremehybrid
8. Extreme Hybrid
???

Plusy:
» ???

Minusy:
» ???


Zużycie energii: ???

Zdolności automatyczne:
??? - ???


Yoh Atsuko Yohpowerofchika
9. Power of Chika & Kyuubi
???

Plusy:
» ???

Minusy:
» ???


Zużycie energii: ???

Zdolności automatyczne:
??? - ???


Yoh Atsuko Yohthebeastmode
10. The Beast
???

Plusy:
» ???

Minusy:
» ???


Zużycie energii: ???

Zdolności automatyczne:
??? - ???


Yoh Atsuko Myoh
11. I'm Yoh
???

Plusy:
» ???

Minusy:
» ???


Zużycie energii: ???

Zdolności automatyczne:
??? - ???


Ilość nieznanych jeszcze transformacji: ???


Transformacje - Silvia Atsuko

Yoh Atsuko Silviavampire
1. Vampire
Forma nabyta po matce.

Plusy:
» Przebywanie w postaci wampira, nie zużywa żadnej energii.
» Możliwość zwiększenia własnej mocy poprzez picie krwi.
» Możliwość przekazania komuś krwi wampira poprzez ugryzienie.
» Piersi i pośladki stają się nieco „żywsze”.

Minusy:
» Po powrocie do normalnej postaci, musi co jakiś czas bić krew by normalnie funkcjonować.
» Po powrocie do normalnej postaci, traci przytomność na piętnaście minut.
» Inna osobowość.


Zużycie energii: ---

Zdolności automatyczne:
Wampirza skóra - forma wampira sprawia, iż wojowniczka posiada bardzo dużą odporność, na zadawane ataki fizyczne.
Transfuzja krwi - czystej krwi wampir, posiada możliwość transfuzji wampirzej krwi do ciała zwykłego śmiertelnika, poprzez ugryzienie.
Inna osobowość - w postaci wampirzycy, nastolatka posiada inną osobowość. Uwielbia pić krew Yoha i dawać mu wycisk, nie bacząc na okoliczności.


Yoh Atsuko Silviachielord
2. Chie Lady
Forma nabyta dzięki eksperymentom genetycznym.

Plusy:
» Moc przekracza wszelkie możliwe granice; jest niepojęta.
» Możliwość stworzenia alternatywnej wersji konkretnej techniki.
» Możliwość opanowania niekontrolowanych bytów wewnętrznych, innych wojowników i wojowniczek.
» Nastolatka i Chie Lady świetnie się dogadują.

Minusy:
» Po osiągnięciu ostatecznego poziomu, brak możliwości powrotu do ludzkiej postaci, za sprawą osoby, w której Vida był zapieczętowany.


Zużycie energii: Vida

Zdolności automatyczne:
Key of the World - możliwość podróżowania po światach zamkniętych i zapieczętowanych.
Natychmiastowa regeneracja - jasna materia, którą otoczone jest ciało Vidy, regeneruje rany.


Yoh Atsuko Silviashinigami
3. Shinigami
Forma nabyta dzięki zostaniu Shinigami.

Plusy:
» Brak konieczności przechodzenia do formy shikai; Zangetsu cały czas w niej jest.
» Silniejsze techniki wykorzystujące Reiroku.

Minusy:
» Brak możliwości korzystania z innych energii, niźli Reiroku.


Zużycie energii: Reiroku

Zdolności automatyczne:
Brak.


Ilość nieznanych jeszcze transformacji: 0


Transformacje - Ayano Morioka

Yoh Atsuko Ayanomoleculeofnightmar
1. Molecule of Nightmare Lord
Forma nabyta dzięki eksperymentom genetycznym.

Plusy:
» Możliwość absorpcji przeciwników i przejmowania niedużej części ich siły.

Minusy:
» W przypadku Omega Molecule of Nightmare Lord, szansa na przejęcie kontroli wynosi aż 90%.


Zużycie energii: Vida

Zdolności automatyczne:
Odporność na zatrzymywanie czasu i czytanie w myślach - cząsteczka mocy Vida wpływa na odporność na zatrzymywanie czasu oraz czytanie w myślach.
Natychmiastowa regeneracja - ciemna materia, którą otoczone jest ciało nastolatki, regeneruje rany.

Ilość nieznanych jeszcze transformacji: 0



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Lis 12, 2011 10:03 am, w całości zmieniany 24 razy

5Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pon Lip 26, 2010 2:11 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???


Istoty wewnętrzne - Yoh Atsuko
Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca

» Zangetsu
Opis postaci: Spokojny mężczyzna i doskonały nauczyciel. Zangetsu zdaje się być niezwykle mądry, a zarazem potężny.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: W trakcie przemiany.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Zangetsu to zanpakutō Yoha Atsuko.

______________________________________

Tensa Zangetsu
Opis postaci: W formie bankai, Zangetsu zamienia się w młodego, nieco denerwującego nastolatka. Podobnie jak Zangetsu, jest niesamowicie mądry i potężny.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: W trakcie przemiany.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Tensa Zangetsu to zanpakutō Yoha Atsuko.

______________________________________

Seishou Tensa Zangetsu
Opis postaci: Postać energetyczna, wyglądająca jak Tensa Zangetsu. W zależności od pochłoniętej energii, wygląda inaczej.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: W trakcie przemiany.
Czy posiada transformacje?: Nie.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Seishou Tensa Zangetsu to zanpakutō Yoha Atsuko.

______________________________________

» Horō Yoh
Opis postaci: Horō Yoh jest szalony i nieobliczalny. Kocha walczyć, przez cały czas trwania starcia wydaje z siebie szalone okrzyki. Jego ataki są brutalne i równie nieobliczalne jak on sam. Uwielbia dziko się śmiać, walczy jak szaleniec i nie reaguje na rany. W podświadomości Yoha, może, acz nie musi zakładać ciemnej maski pustego, z rogami. Jest osobnikiem, nad którym nie można zapanować w 100%.
Charakter: Zły
Aktualny stan: W trakcie przemiany.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Jest częścią Zangetsu. Mimo złożonej chłopakowi obietnicy, dalej pragnie przejąć kontrolę nad jego ciałem.

______________________________________

» Saiya'jin
Opis postaci: Osobnik o prostym charakterze. Uwielbia walczyć, ciągle chodzi zadowolony i jest niesamowicie porywczy. Reaguje nawet na słabe zaczepki. Mimo że nie grzeszy inteligencją, czasami ma dobre chwile by powiedzieć coś mądrego.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.

______________________________________

» Nightmare Lord
Opis postaci: Z początku, cichy i spokojny. Po pierwszym przejęciu kontroli nad ciałem Yoha, stał się zarozumiały, porywczy, agresywny i niecierpliwy. Uwielbia walczyć i znęcać się nad słabszymi od siebie przeciwnikami. Jest niesamowicie inteligentny. Jest osobnikiem, nad którym nie można zapanować w 100%.
Charakter: Zły
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.

______________________________________

» Vampire
Opis postaci: Spokojny i rozważny młodzieniec, który pomyśli pięć razy, nim zacznie działać. Jest doskonałym nauczycielem i jako pierwszy osiągnął ostateczny poziom rozwoju, pochłaniając byt wewnętrzny, odpowiadający za moc używania wektorów. Czasami bywa zarozumiały.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.

______________________________________

» Kyūbi
Opis postaci: Od czasu uwolnienia, charakteryzuje się niesamowitym spokojem i rozwagą. Jest poważny i inteligentny. Zaprzyjaźnił się z Chiką, również zamieszkującą podświadomość Yoha. Nie użycza Yohowi swojej całej mocy, a miesza ją z energią Chiki, dzięki czemu, powstaje oddzielna forma.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.

______________________________________

» Chika
Opis postaci: Chika jest pewną siebie, odważną i rozmowną kobietą. Przyjaciółka lisa o dziewięciu ogonach. Nie użycza Yohowi swojej całej mocy, a miesza ją z energią Kyūbiego, dzięki czemu, powstaje oddzielna forma.
Charakter: Dobry
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.

______________________________________

» Eichiro
Opis postaci: Eichiro jest z Yohem od urodzenia; to właśnie on odpowiada za moc kontrolowania wody i lodu. Jest on spokojny, rozważny, inteligentny i o nastolatku wie najwięcej ze wszystkich bytów zamieszkujących jego podświadomość. Ciekawostką jest również to, iż Yoh wołał na niego jako dziecko „Ichiro”, nie „Eichiro”.
Charakter: Dobry
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Eichiro to byt wewnętrzny, zamieszkujący podświadomość Yoha od urodzenia; odpowiada za moc kontrolowania żywiołu wody i lodu.


Istoty wewnętrzne - Silvia Atsuko
Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca

» Chise
Opis postaci: Porywcza, niezbyt inteligentna i zawsze uśmiechnięta wampirzyca, zamieszkująca podświadomość Silvii. Kiedy sytuacja jednak tego wymaga, to potrafi pomyśleć.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Chise to byt wewnętrzny, zamieszkujący podświadomość Silvii od urodzenia; odpowiada za jej wampirzą moc.

______________________________________

» Chie Lady
Opis postaci: W przeciwieństwie do bytu Vida, zamieszkującego podświadomość Yoha, Chie Lady jest istotą spokojną, cichą i zrównoważoną, chcącą bronić życia Silvii za wszelką cenę. Powód dla którego to robi, do tej pory pozostaje nieznany. Jest to istota, nad którą nie można zapanować w 100%.
Charakter: Dobry
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.

______________________________________

» Mitsukai Hane
Opis postaci: Spokojna, łagodna, a przede wszystkim niezwykle inteligentna dziewczyna. Lubi dyskutować na różne tematy, dlatego też najczęściej odwiedza Silvię, gdy ta odwiedzi swój świat wewnętrzny.
Charakter: Dobry
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Mitsukai Hane to zanpakutō Silvii Atsuko.

______________________________________

» Joutei Mitsukai Hane
Opis postaci: Leniwa, wesoła i niezwykle mądra dziewczynka. W formie bankai, Mitsukai Hane przybiera postać dziecka ze skrzydłami anioła; pomimo zmiany wyglądu na tak niewinny, staje się jeszcze bardziej niebezpieczna niż wcześniej.
Charakter: Neutralny
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Nie.
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Joutei Mitsukai Hane to zanpakutō Silvii Atsuko.


Istoty wewnętrzne - Ayano Morioka
Świat wewnętrzny / podświadomość - wygląd miejsca

» Harukichi
Opis postaci: Cząsteczka mocy Nightmare Lorda. Z początku, cicha i spokojna. Po pierwszym przejęciu kontroli nad ciałem Ayano, stała się zarozumiała, porywcza, agresywna i niecierpliwa. Uwielbia walczyć i znęcać się nad słabszymi od siebie przeciwnikami. Jest bardo inteligentna. Jest to istota, nad którą nie można zapanować w 100%.
Charakter: Zły
Aktualny stan: Ostateczny poziom.
Czy posiada transformacje?: Tak
Czy umożliwia przemiany postaci?: Tak.
Cel dla którego przebywa w podświadomości/świecie wewnętrznym: Nieznany.



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Lis 12, 2011 10:03 am, w całości zmieniany 24 razy

6Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Wto Sie 03, 2010 5:15 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???


Przedmioty - Yoh Atsuko
Yoh Atsuko Worldwidedatagatherer
» Worldwide Data Gatherer - urządzenie podobne do palmtopa, używane do zachowania informacji o odwiedzanych światach/wymiarach. Urządzenie nie ma zastosowania bojowego, co najwyżej naukowe.

Yoh Atsuko Genetrix
» Genetrix - Więcej po kliknięciu tutaj.

Yoh Atsuko Senzubeans
» Senzu Beans - magiczne fasolki, leczące niemalże każdego rodzaju obrażenia, otrzymane podczas walki. Odnawiają również całą energię.
Ilość w tym uniwersum: 535
Ilość w prywatnym wymiarze: ???
Ilość przy sobie: 6

Yoh Atsuko Hoipoi
» Hoi Poi - kapsułki w różnych kolorach w których można trzymać niemalże wszystko.
Ilość w tym uniwersum: 315
Ilość w prywatnym wymiarze: ???
Ilość przy sobie: 3

Yoh Atsuko Potaraearrings
» Potara Earrings - kolczyki służące do stworzenia „stałej” fuzji. Jedna postać zakłada jeden kolczyk na prawe ucho, druga na lewe. Postaci są do siebie przyciągane, po czym następuje trwała fuzja.
Ilość w tym uniwersum: 1
Ilość w prywatnym wymiarze: 8
Ilość przy sobie: 1

Yoh Atsuko Geneticsdatagatherer
» Genetics Data Gatherer - urządzenie to ma taką samą konstrukcję jak WDG, różnicą jest zaledwie kolor obudowy i dodatkowy jej element. Służy do analizy danego DNA. Może przekazać szczegółowe dane na temat kodu genetycznego danego wojownika, uwzględniając przy tym wiele niezwykle cennych informacji.
» DNA znajdujące się w bazie danych:
• Yoh Atsuko
• Silvia Sawako
• Ayano Morioka
• Gemmei Nobunaga

Yoh Atsuko Naszyjnikzesmoczymzbem
» Naszyjnik ze smoczym zębem - naszyjnik wykonany ze smoczego zęba. Pamiątka po dosyć nietypowym zadaniu.

» Tajemniczy amulet - amulet znaleziony w ogromnej posiadłości w jednej z zamkniętych przestrzeni.

Yoh Atsuko Phoenixamulet
» Phoenix Amulet - ożywia osobę która go aktualnie nosi przy sobie, odnawiając przy tym wszelkie możliwe obrażenia. Jest jednorazowego użytku.

Yoh Atsuko Bunnysuit
» Strój króliczka dla kobiety - ciasny strój króliczka dla kobiet.
Ilość: 3
Dostępne kolory: Czerwony, Brązowy, Biały

Yoh Atsuko Wymiarprywatny
» Prywatny wymiar - młodzieniec posiada prywatny wymiar do którego nikt poza nim nie ma dostępu. Znajduje się w nim masa innych niepowtarzalnych i cennych przedmiotów. Niektóre się powtarzają, inne mniej, a niektóre wcale.
Właściwie, wszystko jest kradzione.
Znane przedmioty będące w wymiarze Yoha:
• Evangelion 01 - Not S²
• Evangelion 01 - S²
• Evangelion 02
• Evangelion 03
• Evangelion 04
• Evangelion 05
• Trunks Time Machine
• Freeza Spaceship
• Z-Sword (No broken)
• Ōken
• Hōgyoku
• Ōin
• Odznaka Zastępczego Shinigami
• ???

Yoh Atsuko Otchawojny
» Otchłań Wojny - drugi z wymiarów niedostępnych dla nikogo należący do Yoha i Silvii. Tu jednak nawet on sam nie może się dostać, bowiem jest to coś w rodzaju składu broni. Yoh przenosi dowolną ilość broni z tego wymiaru do świata w którym się znajduje.
Znane przedmioty będące w Otchłani Wojny:
• Zanpakutō:
° Zangetsu - Zangetsu cały czas przebywa w formie Shikai. Nie ma tsuby i przywodzi na myśl ogromny tasak z czarnym ostrzem ze srebrną krawędzią.
° Tensa Zangetsu (Bankai) - w odróżnieniu od większości ostatecznych uwolnień, zwykle tworzących ogromne stworzenie lub potężny efekt, Tensa Zangetsu zmniejsza się do katany z czarnym ostrzem, tsubą w kształcie manji i krótkim łańcuchem zwisającym na końcu rękojeści, zastępującym bandaż będący na rękojeści w formie Shikai.
° Seishō Tensa Zangetsu (Ni Bankai) - drugie ostateczne uwolnienie. Czarne ostrze zaczyna emanować niebieskim reiatsu, a kiedy to całe je otoczy, energia się uspokaja i pokrywa cały miecz, sprawiając że ten wygląda jak czysta energia. Tsuba zmienia się w powiększoną wersję tusby normalnej katany, osłaniając tym samym dłoń która trzyma rękojeść. Ta nie zmienia jednak jak ostrze swojego koloru. Po dwóch stronach ostrza przy samej tsubie pojawia się jakby znak manji połączony krótkim łańcuchem z tsubą ostrza. Automatyczną umiejętnością ostrza jest pochłanianie energii lub żywiołów które zostały w niego skierowane. Ostrze w formie Ni Bankai normalnie jest pokryte niebieską energią, jednak po zetknięciu z jakimś żywiołem lub innym atakiem energetycznym, absorbuje go i zmienia ostrze na przykładowo, lodowe (Kōri Tensa Zangetsu), ogniste (Hi no Tensa Zangetsu) czy wykorzystujący do ataków KI (Ki Tensa Zangetsu).

• Titania - miecz potrafiący przeciąć każdą barierę. Minusem jest to że zadaje normalne cięcia bez dodatkowych efektów.
• Rena's Chopper - tasak z dziwnym zakończeniem, jakby dodatkowym ostrzem. Skradziony od jednej dziewczyny z innego wymiaru, Yoh używa go przeważnie na zwykłych ludziach jeżeli coś mu zawinili.
• Anima Blade - ostrze to ma wyjątkowe nawet dla Yoha właściwości. Każda rana zadana tym ostrzem nie może zostać zregenerowana czy uleczona, jest to możliwe dopiero po zniszczeniu samego ostrza. Pięć pierścieni przyczepionych do niemalże czubka oznacza dosłownie pięć minut. Każdy pierścień pęka po minucie. Gdy to nastąpi, miecz dosłownie zaczyna świecić i zawiązuje się wokół ręki Yoha wtapiając się w jego skórę. Staje się częścią ciała chłopaka, a młodzieniec wpada w Berserka i traci nad sobą panowanie. Przywrócenie kontroli jest możliwe poprzez:
- pokonanie chłopaka,
- złamanie ostrza co jest niewiarygodnie trudne.
Pierścienie odnawiają się gdy ostrze przebywa w Otchłani Wojny.


Przedmioty - Silvia Atsuko
Yoh Atsuko Worldwidedatagatherer
» Worldwide Data Gatherer - urządzenie podobne do palmtopa, używane do zachowania informacji o odwiedzanych światach/wymiarach. Urządzenie nie ma zastosowania bojowego, co najwyżej naukowe.

Yoh Atsuko Otchawojny
» Otchłań Wojny - drugi z wymiarów niedostępnych dla nikogo należący do Yoha i Silvii. Tu jednak nawet ona sama nie może się dostać, bowiem jest to coś w rodzaju składu broni. Silvia przenosi dowolną ilość broni z tego wymiaru do świata w którym się znajduje.
Znane przedmioty będące w Otchłani Wojny:
• Zanpakutō:
° Mitsukai Hane (Shikai) - jedno z najpiękniej wyglądających uwolnień ShiKai w historii Soul Society. Silvia wystawia miecz przed siebie, wypowiadając powyższe słowa. Ten przyjmuje formę kilkunastu świecących piór.
° Joutei Mitsukai Hane (Bankai) - z pleców dziewczyny wyrasta para anielskich skrzydeł, natomiast Zanpakutou wraca do pierwotnych kształtów, z tą różnicą że cały czas świeci białym światłem. W Bankai wzrasta jej szybkość, siła i wytrzymałość. Dodatkową cechą Joutei Mitsukai Hane jest to, że Silvia staje się jeszcze szybsza niż Yoh jako Vizard z Tensa Zangetsu.


Przedmioty - Gemmei Nobunaga
» Substancja Gushi - niewiarygodnie silna substancja nasenna.
Ilość w tym uniwersum: 5
Ilość przy sobie: 1



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Pon Lis 14, 2011 10:18 am, w całości zmieniany 15 razy

7Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pią Sie 06, 2010 8:49 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???

Genetrix
Yoh Atsuko Genetrix

Genetrix to urządzenie znajdujące się na prawej ręce Yoha. Nie można go ściągnąć „od tak”, bowiem działa na zasadzie rozpoznawania kodu genetycznego oraz głosu. Genetrix jest przedmiotem, który umożliwia po prostu zmianę w istoty, których kod genetyczny, bądź cząsteczki pewnych elementów, znajdują się w bazie danych, która z kolei znajduje się w innej, zamkniętej przestrzeni - normalne urządzenie, nie pomieściłoby tak dużej ilości informacji. Zegarek ma również połączenie z Worldwide Data Gatherer'em, Genetics Data Gatherer'em oraz sztuczną inteligencją, Ayako.
Pomysł na stworzenie Genetrixa, nastolatek „pożyczył” od twórcy słynnego Omnitrixa; pożyczył również wszystkie szczegółowe informacje dotyczące budowy i tak dalej. Mimo to, zegarek chłopaka jest zdecydowanie lepszy od swojego pierwowzoru, bynajmniej za sprawą tego, iż Yoh, konstruując go, opierał się na technologii między-wymiarowej oraz niekiedy zakazanej.

• Każda przemiana w inną istotę, trwa około 10 minut.
• Po 10 minutach, Genetrix wyłącza się, powodując powrót tego kto go nosi do normalnej, bazowej postaci.
• Urządzenie można podłączyć do innego sprzętu elektronicznego, np. telefonu czy komputera.
• Korzystając z opcji Jigentrix Mode, przyzywanie danego wojownika/wojowniczki z innego świata może trwać od 10 do 30 minut.
• Powyższe zależne jest od mocy przyzywanej istoty; im silniejsza, tym dłużej wytrzyma. Genetrixa można w tym czasie używać.
• Każdy indeks ma 15 wybranych postaci, w które można się przemienić.

Tryby
» Jigentrix Mode - tryb przyzywania. Genetrix zapisuje kody genetyczne lub cząsteczki pewnych elementów innych istot. Tryb przyzywania, po prostu przyzywa wzywaną istotę z innego świata; korzystanie z Genetrixa nie ulega zmianie - jedyną różnicą jest to, że to nie wojownik się zmienia w daną postać, a to właśnie dana postać jest przenoszona z innego świata na kilka minut do świata w którym znajduje się osoba nosząca urządzenie.
Niestety, przyzwanie to przyzwanie - przyzwana osoba wszystko będzie pamiętała po powrocie do swojego świata oraz odniesie realne obrażenia.

» Genetrix Mode - tryb normalny. Genetrix zapisuje kody genetyczne lub cząsteczki pewnych elementów innych istot. Tryb pozwala na zamianę w daną istotę z kategorii „Jigentrix Mode”.

» Element Mode - tryb żywiołów. Genetrix zapisuje kody genetyczne lub cząsteczki pewnych elementów innych istot. Tryb żywiołów, daje po prostu możliwość zamiany w istotę kontrolującą jakiś konkretny żywioł. W większości przypadków, w kategorii tej nie ma ludzi, a same żywiołaki bądź też postaci czysto energetyczne, kontrolujące dany żywioł lub żywioły.

» Demon Mode - tryb demonów. Genetrix zapisuje kody genetyczne lub cząsteczki pewnych elementów innych istot. Tryb demonów po prostu daje możliwość zamiany w konkretnego demona.

» Mecha Mode - tryb mecha. Genetrix zapisuje kody genetyczne lub cząsteczki pewnych elementów innych istot. Zaiste, interesująca opcja, pozwalająca postaci organicznej na zamianę w całkowicie lub w jakiejś części zmechanizowaną postać.

W całej bazie danych Genetrixa jest dostępnych: 16 855 163 istot
Posegregowano po: 15 istot


Opcje
Genetrix to urządzenie hybrydowe, posiadające w sobie masę opcji, dostępnych w pojedynczych urządzeniach. Są to:
» Jigendriver Mode - pozwala na specjalne efekty związane z użyciem odpowiednich kart JigenRide. Niestety, Yoh nie posiada aktualnie żadnej karty - sam projekt i pomysł na taką opcję podkradł od... wiadomo kogo.
» Final Mode - opcja ta pozwala na przemianę danej istoty w jej wyższe formy. Jest również możliwość ominięcia niepotrzebnych kilku form i wejścia na formę ostateczną dla danej rasy.
» Scouter Mode - po włączeniu tej opcji, urządzenie skanuje danego wojownika lub wojowniczkę i określa jego lub jej dokładny poziom mocy.
» Dragon Radar Mode - zmodyfikowana wersja smoczego radaru, wbudowana w Genetrix. Po wybraniu tej opcji, urządzenie tworzy jakby trójwymiarowy obraz, pokazujący położenie - swoje i smoczych kul.
» ??? - reszta opcji na chwilę obecną pozostaje nieznana.


Komendy:
» 9999, aktywuj Jigenride, 1 - aktywuje opcję JigenRide.
» 3589, przejdź na tryb komend głosowych, 6 - przejście do trybu komend głosowych.
» 3589, wyłącz tryb komend głosowych, 6 - wyłączenie trybu komend głosowych.
» 6822, odłącz, 0 - Genetrix całkowicie się wyłącza i spada z ręki.
» 6822, odłącz, 6 - Genetrix wyłącza się, ale trzyma się na ręku.
» 000, włącz tryb autodestrukcji, (tu podać czas), 0 - włączenie trybu autodestrukcji. Im dłuższy czas, tym większe szkody spowoduje samozniszczenie się urządzenia.
» 000, wyłącz tryb autodestrukcji, 0 - wyłączenie trybu autodestrukcji.
» 2555, informacja dotycząca (tu podać nazwę przemiany), 6 - informacje dotyczące danej przemiany.
• Nazwa - nazwa istoty w którą się przemienia osoba nosząca Genetrix.
• Rasa - rasa istoty w którą się przemienia osoba nosząca Genetrix.
• Poziom mocy - prawdopodobny poziom mocy, możliwy do osiągnięcia dla danej przemiany.

» 2555, dostępność, (tu podać tryb), 0 - szacuje liczbę form w które można się przemienić w danym trybie.
» 3595, resetuj pamięć, 6 - czyszczenie całej pamięci Genetrixa, usunięcie wszystkich przemian, informacji i tym podobnych.
» 1558, tłumaczenie, 0 - Genetrix skanuje i tłumaczy dany tekst. Tekstu nie można tłumaczyć kiedy dany język nie jest zapisany w bazie danych Genetrixa.
» 1118, ilość form, 6 - podaje dokładną ilość form zapisanych w bazie danych Genetrixa na chwilę obecną.
» 0000, zmiana trybu, tajny kod, THE BEAST - Yoh traci swoje człowieczeństwo; poprzez zmieszanie wszystkich możliwych energii, zyskuje niewyobrażalną moc, lecz staje się maszyną do zabijania. Całość trwa pięć minut; po tym czasie, Genetrix się rozładowuje, a Yoh pada na ziemię bez energii.

Warto także wspomnieć o tym że kodów jest zdecydowanie więcej oraz o tym że Genetrix reaguje jedynie na komendy głosowe osoby która go aktualnie nosi.


Znane kody genetyczne zapisane w Bazie Danych:

Indeks #1:
Spoiler:



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Pon Lis 14, 2011 10:49 am, w całości zmieniany 12 razy

8Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Czw Sie 26, 2010 10:38 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???

Tenjin Ichiran

Yoh Atsuko Tenjinichiran
Tenjin Ichiran jest w rzeczywistości artefaktem, pochodzącym z zakazanego świata, mającym rozmiary paznokcia. Oryginalny wygląd to błękitna kulka ze złotymi zdobieniami. Według wielu mitów, należało ją rozkruszyć aby poznać przyszłość - Yoh „pożyczając” przedmiot na „wieczne oddaj”, za pomocą alchemii, wszczepił sobie artefakt w oczy. Odzyskanie Tenjin Ichiran stało się przez to niemożliwe; jedynie śmierć chłopaka i ponowne używanie alchemicznych sztuczek na jego ciele, mogłoby doprowadzić do ponownego powstania mistycznego przedmiotu. Tenjin Ichiran, wszczepiony w oczy, umożliwia używanie pięciu technik w różnych odstępach czasu.

Yoh Atsuko Reberunoichitenjinichir
Tenjin Ichiran; poziom pierwszy - „WIEDZA”
Możliwość użycia techniki: raz na 5 minut
Umożliwia szczegółowy i szybki skan danego obiektu, celu lub otoczenia.
Ilość użyć: 2

Yoh Atsuko Reberunonitenjinichiran
Tenjin Ichiran; poziom drugi - „SŁABOŚĆ”
Możliwość użycia techniki: raz na 5 godzin
Umożliwia szybki i szczegółowy skan, w celu wykrycia słabych punktów przeciwnika, luk w jego obronie i luk podczas wykonywania ataków energetycznych czy fizycznych.
Ilość użyć: 1

Yoh Atsuko Reberunosantenjinichira
Tenjin Ichiran; poziom trzeci - „PRZYSWAJANIE”
Możliwość użycia techniki: raz na 15 dni
Umożliwia szczegółowy skan, a następnie automatyczne przyswojenie danych stylów walki czy technik skanowanego obiektu.
W tym przypadku, skanowanie zawsze może obejmować tylko i wyłącznie jeden obiekt.

Ilość użyć: 0

Yoh Atsuko Reberunogotenjinichiran
Tenjin Ichiran; poziom czwarty - „WEJRZENIE W PRZYSZŁOŚĆ”
Możliwość użycia techniki: raz na 15 miesięcy
Umożliwia zajrzenie w przyszłość.
Poziom czwarty pokazuje najważniejsze wydarzenia, które mają się zdarzyć w ciągu najbliższych trzech lat.

Ilość użyć: 0

Yoh Atsuko Reberunosaigotenjinichi
Tenjin Ichiran; poziom ostateczny - „BOSKIE SPOJRZENIE”
Możliwość użycia techniki: raz na 15 lat
Po użyciu z techniką „Door of the World”, umożliwia szczegółowy skan całego omniwersum, niezależnie od tego czy pewne wymiary zostały zapieczętowane lub zamknięte i pozostają niedostępne.
Skanowanie może trwać nawet kilka godzin, jednak każda informacja jest automatycznie zapamiętywana przez używającego.

Ilość użyć: 0


Kenshin Ryoku

Kenshin Ryoku to unikalny typ technik, wymyślony i opracowany przez Yoha. Ataki mogące współpracować z „Kenshin Ryoku” są z reguły tak zwanymi - „technikami ostatecznymi”. Znaczy to tyle, że energia podczas takiego pojedynczego ataku zwiększa się do maksymalnego, możliwego dla użytkownika poziomu, lecz po użyciu techniki, cała moc znika - zostaje bezpowrotnie utracona.
Utrata danego typu energii może trwać od kilku godzin do kilkunastu dni - jest to zależne od ilości używanych energii jednocześnie.

Znane techniki:
» Saigo no Getsuga Tenshō: Kenshin Ryoku
Zmodyfikowana wersja techniki, po której użytkownik traci swoje moce Shinigami. W przypadku modyfikacji opracowanej przez Yoha, używane są wszystkie rodzaje energii jakimi chłopak dysponuje, przez co można określić tą ostateczną technikę, mianem najpotężniejszego ataku w multiwersum.
Czas utraty całej mocy to pięć dni.
Technika ma zastosowanie w walce wręcz, lecz możliwe jest także spalenie całej dostępnej mocy, na jeden, bezpośredni atak energetyczny.

» Final Dragon Flash: Kenshin Ryoku
Zmodyfikowana wersja techniki, która jest połączeniem dwóch, niesamowicie silnych ataków energetycznych. W przypadku modyfikacji opracowanej przez Yoha, używana jest jedynie energia KI.
Czas utraty energii KI to dwie godziny.
Technika ma zastosowanie w bezpośrednim ataku energetycznym. Użytkownik spala na ten atak całą, swoją moc.
Technika dostępna jest dopiero po osiągnięciu formy Super Saiya'jin 5.

» Eternal Damnation: Kenshin Ryoku
Brak informacji na temat techniki.



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Sty 28, 2012 9:01 am, w całości zmieniany 8 razy

9Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sob Sie 28, 2010 8:55 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Sty 28, 2012 9:01 am, w całości zmieniany 2 razy

10Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pią Wrz 03, 2010 5:57 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Yoh
2. Karta Postaci - Towarzysze/Towarzyszki
3. Karta Postaci - Transformacje
4. Karta Postaci - Istoty Wewnętrzne
5. Karta Postaci - Przedmioty
6. Karta Postaci - Genetrix
7. Karta Postaci - Tenjin Ichiran & Kenshin Ryoku
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Sty 28, 2012 9:02 am, w całości zmieniany 2 razy

11Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sro Wrz 15, 2010 2:58 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Aktualizacja karty,
15.09.2010.

12Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Nie Wrz 19, 2010 2:26 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Aktualizacja karty,
19.09.2010.

13Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Wto Wrz 21, 2010 2:36 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Aktualizacja karty,
21.09.2010.

14Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Czw Wrz 23, 2010 8:08 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Aktualizacja karty,
23.09.2010.

15Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pią Gru 17, 2010 1:20 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
14 Czerwiec 2010 - Aktualizacja.
* Transformacje,
* Opis i historia postaci,
* Wygląd karty postaci.


24 Czerwiec 2010 - Aktualizacja.
* Techniki,
* Wygląd karty postaci.


27 Czerwiec 2010 - Aktualizacja.
* Nowa forma - Kyuubi,
* Poprawa błędów w karcie.


26 Lipiec 2010 - Aktualizacja.
* Nowe formy - Kyuubi Four Tails & Kyuubi Five Tails, Super Saiya'jin's Forms 1, 2, 3, 4.
* Poprawa mniejszych błędów.


3 Sierpień 2010 - Aktualizacja.
* Nowe formy - uzupełnienie wszystkich transformacji poza ApocDestroyer'em.
* Dodane "Towarzysze/Towarzyszki" - Silvia oraz Ayano.


6 Sierpień 2010 - Aktualizacja.
* Nowa historia postaci.

26 Sierpień 2010 - Aktualizacja.
* Nowa technika - "The World Transfer".

28 Sierpień 2010 - Aktualizacja.
* Nowa towarzyszka - Gemmei Nobunaga.
* Opis kilku przedmiotów.


3 Wrzesień 2010 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna informacji o poszczególnych formach.
* Dodane dwie nowe formy - Death Form & ApocDestroyer.
* Dodany opis przedmiotu - "Genetics Data Gatherer".


15 Wrzesień 2010 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna informacji o poszczególnych formach.
* Skasowano kilka form.
* Nowy Sprit do gry na PBF.


19 Wrzesień 2010 - Aktualizacja.
* Nowe techniki.

21 Wrzesień 2010 - Aktualizacja.
* Dodany opis Boga Wojny.

23 Wrzesień 2010 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna karty postaci.

17 Grudzień 2010 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna karty postaci, dodane kilka informacji.

6 Styczeń 2011 - Aktualizacja.
* Aktualizacja technik postaci.
Dodane:
* 10x Kamehameha
* Final Kamehameha
* Saigo no Getsuga Tenshō
* Mugetsu

* Lekka edycja Giga Slave'a - Technika po nieodpowiednim użyciu, tworzy czarną dziurę, nie niszczy wszechświata.


25 Styczeń 2011 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna karty postaci, poprawiona estetyka.
* Dodane minusy oraz plusy do form.
* Dodane kilka technik.
* Zaktualizowany obrazek przedstawiający postać.
* Podział karty na dwie części, dodany 'Spis treści' w górnej części pierwszego posta.


28 Styczeń 2011 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna karty postaci, poprawiona estetyka.
* Skasowanie formy - 'FullPower' oraz 'Ghost Rider'.
* Dodane kilka technik.
* Zaktualizowane obrazki przedstawiające postać i transformacje.


1 Kwiecień 2011 - Aktualizacja.
* Poprawa niektórych błędów w karcie postaci.
* Dodana technika - Saigo no Getsuga Tenshō: Kenshin Ryoku.


4 Maj 2011 - Aktualizacja.
* Poprawa estetyki i wyglądu karty postaci.
* Dodane kilka technik dla Yoha w formie - "Nightmare Lord".
* Skasowane niektóre techniki.
* Dodanie stanu ciąży do karty postaci towarzyszy - 'Silvia'.
* Ogólna poprawa karty postaci towarzyszy.
* Dodana karta postaci istot wewnętrznych.
* Aktualizacja obrazków.
* Skasowanie formy "SSJ" - 'Silvia'.
* Dodana postać Shinigami - 'Silvia'.


9 Lipca 2011 - Aktualizacja.
* Całkowita zmiana i poprawa karty postaci.
* Niektóre techniki zostały skasowane i zastąpione nowymi.
* Poprawa estetyki.
* Nowe obrazki.
* Nowe formy.


28 Stycznia 2012 - Aktualizacja.
* Poprawiona ogólna estetyka „Karty Postaci”.
* Nowe sprity postaci.
* Podział transformacji na znane i nieznane.
* Zmniejszona ilość technik.
* Pewne, ważne informacje zostały nieco dokładniej opisane.



Ostatnio zmieniony przez Yoh92 dnia Sob Sty 28, 2012 9:07 am, w całości zmieniany 9 razy

16Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Czw Sty 06, 2011 10:02 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Aktualizacja karty,
06/01/2011.

17Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Wto Sty 25, 2011 2:01 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
25 Styczeń 2011 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna karty postaci, poprawiona estetyka.
* Dodane minusy oraz plusy do form.
* Dodane kilka technik.
* Zaktualizowany obrazek przedstawiający postać.
* Podział karty na dwie części, dodany 'Spis treści' w górnej części pierwszego posta.

18Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pią Sty 28, 2011 9:47 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
28 Styczeń 2011 - Aktualizacja.
* Aktualizacja ogólna karty postaci, poprawiona estetyka.
* Skasowanie formy - 'FullPower' oraz 'Ghost Rider'.
* Dodane kilka technik.
* Zaktualizowane obrazki przedstawiające postać i transformacje.

19Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Pią Kwi 01, 2011 6:36 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
1 Kwiecień 2011 - Aktualizacja.
* Poprawa niektórych błędów w karcie postaci.
* Dodana technika - Saigo no Getsuga Tenshō: Kenshin Ryoku.

20Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sro Maj 04, 2011 11:34 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
4 Maj 2011 - Aktualizacja.
* Poprawa estetyki i wyglądu karty postaci.
* Dodane kilka technik dla Yoha w formie - "Nightmare Lord".
* Skasowane niektóre techniki.
* Dodanie stanu ciąży do karty postaci towarzyszy - 'Silvia'.
* Ogólna poprawa karty postaci towarzyszy.
* Dodana karta postaci istot wewnętrznych.
* Aktualizacja obrazków.
* Skasowanie formy "SSJ" - 'Silvia'.
* Dodana postać Shinigami - 'Silvia'.

21Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sob Maj 07, 2011 5:59 pm

NPC

NPC
NPC
NPC
Wiek:
Ayano - 17 lat.
Gemmei - 18 lat.

Yoh i Silvia, jako że wiek nieznany, nie dodają nic.

22Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sob Lip 09, 2011 8:17 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
9 Lipca 2011 - Aktualizacja.
* Całkowita zmiana i poprawa karty postaci.
* Niektóre techniki zostały skasowane i zastąpione nowymi.

* Poprawa estetyki.
* Nowe obrazki.
* Nowe formy.
* Nowi towarzysze.

23Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Nie Lip 10, 2011 8:54 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
10 Lipca 2011 - Aktualizacja.
* Podział karty postaci na sześć części.
* Zaznaczone na kolorowo techniki pożerające dany typ energii.
* Niewielkie poprawki.

24Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Czw Lip 14, 2011 5:01 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
14/07/2011,
» dodane obrazki do większości przedmiotów,
» zaktualizowane dane - „Genetrix”.

25Yoh Atsuko Empty Re: Yoh Atsuko Sro Sie 10, 2011 8:05 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
10/08/2011,
» ogólna aktualizacja obrazków i niektórych informacji.
» dodane dziecko - Yuki Atsuko - do towarzyszy.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 2]

Idź do strony : 1, 2  Next

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.