Imię: Szark
Nazwisko: Kasiro (Kyuketsuki)
Wiek: 16.
Sprite: https://2img.net/r/ihimizer/img821/1296/szark.png
Staty (60 do rozdzielenia na te 6 statów)
Atak – 15
Obrona – 15
Energia –5
Szybkość –10
Inteligencja –10
Siła Fizyczna –5
Opis postaci: Szark jest miłym i wychowanym chłopakiem. Uwielbia jeść chipsy frytki etc. Nigdy nie lekceważy przeciwnika i najpierw musi poznać jego taktykę a potem uderzyć.
Historia: Szark urodził się w wiosce Emina. Szark ma starszego brata Butarate. W wieku 10 lat Szark wraz z swoim starszym bratem poszli nad rzekę pobawić się. Chłopcy stali na starej popękanej desce, akurat był bardzo duży prąd i jak zawsze woda była zimna. Szark stanął na desce po czym ona się zawaliła i spadł do wody. Szark płynął i płynął aż w końcu pewien mędrzec Myutsaki wyłowił go z wody. Mędrzec przygarnął Szarka. W wieku 11 lat Szark dowiedział się o swoich mocach. Mędrzec uczył Szarka nowych technik i wiele więcej. Pewnej nocy chłopak zmienił się w wielką małpę po czym Mędrzec był na 100% pewny że chłopak jest saiyanem. W krótkim czasie Szark nauczył się poziomu Ssj z czego był dumny. Po wielu treningach Szark wyruszył odnaleźć swojego brata i mu wszystko wytłumaczyć.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
SSJ:
Plusy:
-Z każdym poziomem zwiększa się szybkość i siła.
Minusy:
-Ciągła utrata energii.
Cheaser Mode:
Plusy:
-Energia wzrasta 100x.
-Jest teoretycznie niepokonany.
Minusy:
-W tej formie nie panuje nad sobą
-Zabije każdego bez opamiętania
-Żeby wyjść z tej formy trzeba pokonać samego Cheaser'a w głowie.
Nazwisko: Kasiro (Kyuketsuki)
Wiek: 16.
Sprite: https://2img.net/r/ihimizer/img821/1296/szark.png
Staty (60 do rozdzielenia na te 6 statów)
Atak – 15
Obrona – 15
Energia –5
Szybkość –10
Inteligencja –10
Siła Fizyczna –5
Opis postaci: Szark jest miłym i wychowanym chłopakiem. Uwielbia jeść chipsy frytki etc. Nigdy nie lekceważy przeciwnika i najpierw musi poznać jego taktykę a potem uderzyć.
Historia: Szark urodził się w wiosce Emina. Szark ma starszego brata Butarate. W wieku 10 lat Szark wraz z swoim starszym bratem poszli nad rzekę pobawić się. Chłopcy stali na starej popękanej desce, akurat był bardzo duży prąd i jak zawsze woda była zimna. Szark stanął na desce po czym ona się zawaliła i spadł do wody. Szark płynął i płynął aż w końcu pewien mędrzec Myutsaki wyłowił go z wody. Mędrzec przygarnął Szarka. W wieku 11 lat Szark dowiedział się o swoich mocach. Mędrzec uczył Szarka nowych technik i wiele więcej. Pewnej nocy chłopak zmienił się w wielką małpę po czym Mędrzec był na 100% pewny że chłopak jest saiyanem. W krótkim czasie Szark nauczył się poziomu Ssj z czego był dumny. Po wielu treningach Szark wyruszył odnaleźć swojego brata i mu wszystko wytłumaczyć.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
SSJ:
Plusy:
-Z każdym poziomem zwiększa się szybkość i siła.
Minusy:
-Ciągła utrata energii.
Cheaser Mode:
Plusy:
-Energia wzrasta 100x.
-Jest teoretycznie niepokonany.
Minusy:
-W tej formie nie panuje nad sobą
-Zabije każdego bez opamiętania
-Żeby wyjść z tej formy trzeba pokonać samego Cheaser'a w głowie.