Pod kątem cieniowania białych kosmyków, włosy wyglądają tragicznie i niekoniecznie jestem pewien, jaki efekt chciałeś uzyskać. Jeżeli natomiast poruszyć kwestię ich proporcji, to nie jest tak źle - staraj się nie zostawiać w środku tak dużego odstępu pomiędzy tylnymi, a przednimi kosmykami. Poza tym, miejscami jest jeszcze odrobinkę kwadratowo.
Nie rozumiem, dlaczego oddzielasz dłoń od reszty ręki za pomocą czarnego inline - to sprawia, że łapka postaci wygląda tak, jakby miała ona rękawiczkę z własnej, odpowiednio naciągniętej tkanki skórnej.
Cieniowanie ubranka wymaga ogromnych modyfikacji. Przede wszystkim, nie stosuj tak dużej ilości odcieni na podkoszulce - w przypadku spritów LSW, skala jest zbyt mała, żeby tak bardzo szaleć i uzyskiwać dobre efekty. Po drugie, nie stosuj pillowingu - jeżeli nie potrafisz odpowiednio wykorzystać tego rodzaju cieniowania, nie baw się nim. W ramach pocieszenia mogę Ci napisać, że nawet bardziej doświadczeni spriterzy mają problemy z tym, aby doprowadzić pillowing do zajebistej postaci. Poprzednie cieniowanie spodenek było lepsze. W kolejnych pracach postaraj się po prostu trochę bardziej na nim wzorować.
Masa mięśniowa słabo wyeksponowana.
Ogólnie rzecz biorąc, praca nie trzyma wysokiego, albo chociażby średniego poziomu. Zważając jednak na fakt, że dopiero zaczynasz swoją przygodę ze spritowaniem, nie będziemy wymagać cudów. Twórz dalej!
Liczę na jakiś komentarz w moim temacie z O-S-W... :C
http://www.anrevosprites.net/t4479p105-o-s-w-by-yoh#67610