Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Shigeru Nakatoni Empty Shigeru Nakatoni Wto Kwi 05, 2011 3:20 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: Shigeru
Nazwisko: Nakatoni
Pseudonim: White King
Wiek: Nieznany
Płeć: Mężczyzna
Wzrost: 185cm
Waga: 100kg
Rasa: Iester
Poziom mocy (PL): 8.152.900
Theme Song: My Pride
Sprite:
Shigeru Nakatoni 13956305820882249301

Statystyki:
Atak - 7
Obrona - 7
Energia - 8
Szybkość - 18
Inteligencja - 13
Siła Fizyczna - 7

Cele:
1. Za wszelką cenę chronić Sandrę, Mayu, Rin i Arisę.
2. Nie skrzywdzić rodziny i bliskich.
3. Żyć spokojnie wraz z rodziną.
4. Zemścić się na swoim złym odpowiedniku, odpowiedzialnym za śmierć bliskich i zniszczenie Iesterii.
5. Dobrze wychować dzieci.
6. Stoczyć z Yohem Atsuko walkę na poważnie.
7. Pokonać swojego brata, Scizora.


Opis postaci: Iester obecnie żyjący wraz z żoną i córkami na Terrze. Jeden z najpotężniejszych wojowników przebywających na tej planecie. Mieszka w domku znajdującym się w Eminie na ulicy Panoramio. Młodszy syn nieżyjących już Satoko i Shinozakiego Nakatonich. Sam mówi o sobie "White King". Jako Iester ma możliwość kontrolowania jednego z żywiołów. W jego wypadku jest to lód. Niegdyś zyskał także inne moce, jednak pozbył się ich podczas treningu w Room of Spirit and Time.

Osobowość: Shigeru na ogół jest cichy, spokojny i zamknięty w sobie. Jest w pewnym stopniu typem samotnika. Zazwyczaj wszystko robi sam i po swojemu. Nie lubi, gdy ktoś mu w czymś przeszkadza. Nie lubi mówić o sobie i słuchać o przeżyciach innych. Leniwy, najchętniej by tylko leżał, lub spędzał czas z rodziną. Dla obcych zimny i szorstki. Nie obchodzą go uczucia osób, które nic dla niego nie znaczą. Nienawidzi, gdy ktoś miesza się w jego sprawy, sam też stara się nie ingerować w życie pozostałych wojowników z Terry. Szanuje kobiety i dzieci. Nie znosi, gdy ktoś robi im krzywdę - zwłaszcza na jego oczach. Uważa, że osoba podnosząca rękę na kobietę lub dziecko zasługuje na karę. Kocha swoją rodzinę, do której zalicza także najbliższych przyjaciół - Maxa, Arise i Hanako. W stosunku, do nich jest otwarty i szczery. Często ulega żonie, która zmusza go do robienia rzeczy, których na ogół by się nie podjął. Nie przepada za walką i treningiem, jednak kiedy już to robi zazwyczaj daje z siebie wszystko. Preferuje samotny trening, jeśli jednak ma już z kimś trenować to może być to jedynie członek rodziny. To samo tyczy się walki. Stara się jej unikać tak długo jak to tylko możliwe. Rzadko kiedy wtrąca się w pojedynek innej osoby. Mówi o sobie White King.

Wygląd zewnętrzny: Shigeru ma ciemniejszą karnację. Jego niepoukładane włosy są koloru ciemno-brązowego. Charakterystyczną ich cechą są dwa, opadające na czoło kosmyki. Nie zasłaniają one jednak oczu o kolorze ciemno-niebieskim. Oczy zawsze ma lekko przymrużone, co wygląda jakby był wiecznie znudzony, lub zmęczony. Jest dość wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Zazwyczaj nosi biały bezrękawnik z kapturem, na którym znajdują się czarne wzorki. Warto zauważyć także, że ciuch ten jest specjalnie obciążony i waży około 150kg. Nie przeszkadza to jednak Nakatoniemu w żaden sposób. Chłopak nosi także luźne, treningowe spodnie koloru czarnego. Do całości idealnie pasują czarne buty z białymi wykończeniami oraz bandaże na dłoniach.
Do treningów chłopak zakłada czarne GI spięte w tali białym paskiem ze złota klamrą. Pod czarnym strojem nosi także białą koszulkę na krótki rękawek, która podobnie jak jego bezrękawnik waży około 150kg. Oczywiście nie brakuje także bandaży znajdujących się na jego dłoniach.


Historia: Wkrótce.

Techniki i zdolności

Techniki fizyczne:

The King Lock - Dźwignia bardziej znana jako Omoplata Crossface. Polega na obaleniu przeciwnika na ziemie i zablokowaniu jego ręki między nogami użytkownika. Następnie użytkownik oplata ręce wokół twarzy oponenta wyginając ją do tyłu sprawiając mu tym samym wielki ból.

Nakatoni's Cage - Dźwignia znana bardziej jako Kimura Lock. Polega na bolesnym zablokowaniu ręki przeciwnika między własnymi rękoma. Użytkownik jedną ręką łapie nadgarstek ofiary, po czym drugą rękę przeplata pod jego ramieniem łapiąc za swój nadgarstek tworząc tym samym dźwignie, z której praktycznie nie da się wydostać. Użytkownik często blokuje tez nogi oponenta, oplatając je swoimi.

Hall of Pain - Dźwignia bardziej znana jako STF. Pod wieloma względami podobna jest do The King Lock'a. Polega na obaleniu przeciwnika na ziemie i zablokowaniu jego nogi w kolanie między nogami użytkownika. Następnie użytkownik oplata ręce wokół twarzy, lub szyi oponenta wyginając ją do tyłu spawając mu tym samym wielki ból.

Skull Crushing Finale - Atak składający się z kombinacji kilku ciosów. Na początku użytkownik za pomocą potężnego kopnięcia posyła oponenta w powietrze, gdzie pojawia się za nim i chwyta za głowę. Trzymając go z ogromną prędkością zbliża się w stronę podłoża. Miażdży jego twarz o ziemię, po czym z całej siły zaczyna wdeptywać go w podłoże zadając jak największe obrażenia.

Amazing Impact - Atak pierwotnie stosowany przez Vegetę. Użytkownik posyła przeciwnika w powietrze kopiąc go obunóż. Wtedy pojawia się nad nim i uderza go oburącz wyprowadzając cios znad głowy. Siła ciosu posyła oponenta ponownie w stronę podłoża.

Suck It! - Atak polegający na wymierzeniu potężnego kopnięcia w podbródek. Nazwa wzięła się od gestu, który chłopak robi przed wymierzeniem ciosu. Często ten atak zapowiada Skull Crushing Finale.

Go to Sleep - Atak mający na celu ogłuszenie przeciwnika. Polega na wymierzeniu szybkiego ciosu powierzchnią wyprostowanej dłoni w szyję oponenta powodując tym samym utratę jego przytomności.

Techniki energetyczne:

Instant Transmission - Technika dzięki, której można przenieść się w dowolne miejsce we wszechświecie. Użytkownik przykłada dwa palce do czoła po czym skupia się i szuka energii istoty do której chce się przenieść. Jeżeli ją namierzy po chwili znajduje się przy niej.

Celestial Comet - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika średniego rozmiaru pocisku KI lub serii takich pocisków. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.

Celestial Beam - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika fali energii podobnej do tej jak przy ataku Kamehameha. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.

Taiyoken - Technika oślepienia. Polega na ułożeniu palców na twarzy i stanięciu "pod słońce". Atak powoduje chwilowe oślepienie osób znajdujących się w określonym obszarze od atakującego.

The Truth - Poprzez przyłożenie kciuka do czoła przeciwnika i wyzwoleniu energii użytkownik jest w stanie całkowicie zablokować moc ofiary. Czas techniki zależny jest od siły oponenta i energii wyzwolonej przez użytkownika.

Power of the King - Prawdopodobnie najpotężniejsza technika Shigeru. Opanował ją tylko dzięki wyzbyciu się mocy istot wewnętrznych. Użytkownika jak i przeciwnika otacza dość duży, biały sześcian zbudowany z czystej energii. Ściany uniemożliwiają osobom z zewnątrz oglądania tego, o dzieje się wewnątrz i odwrotnie. W środku Nakatoni przybiera energetyczną formę, przez co jest prawie nie do zranienia. Może przybierać różne kształty i kontrolować obszar wewnątrz sześcianu. Dzięki energetycznej formie jego ataki są znacznie silniejsze, a czas potrzebny na ich wykonanie krótszy. Mało który przeciwnik opuszcza sześcian żywy. Każde użycie tej techniki zostawia także bardzo poważny ślad na zdrowiu użytkownika.

Blade of Soul - Technika polegająca na wyzwoleniu swojej energii w postaci miecza przybierającego kształt, który jest odzwierciedleniem duszy użytkownika. Jest to coś pomiędzy Di Swordami a Zanpakutō .
Wygląd

Release of the Soul - Technika, dzięki której energia Blade of Soul znacznie rośnie i zmienia wygląd. Użytkownika i miecz otacza błękitna aura.
Wygląd

Looking to the future - Technika wymagająca wcześniejszego zmaterializowania Blade of Soul. Wyglądem przypomina Getsuge Tenshō z tym wyjątkiem, że cięcie podczas lotu dzieli się na kilka mniejszych.

Thousand Blades - Technika polegająca na wbiciu w ziemię Blade of Soul. Po wbiciu z ziemi, w prostej linii - od broni do przeciwnika - zaczyna się wyłaniać setka ostrzy.

Lost Soul - Technika podobna do Celestial Slash. Polega na wystrzeleniu z ostrza czystej energii w postaci fali lub półksiężyca jak w przypadku Getsugi.

Ice Control - Umiejętność pozwalająca Shigeru na kontrolowanie oraz tworzenie lodu. Chłopak może tworzyć dowolne kształty z lodu i przelewać do nich swoją energię powodując, że twory zaczną się poruszać.

Breath of Frost - Technika polegająca na uwolnieniu z ust dużego podmuchu zimnego powietrza. Jest to w sumie dość słaba aczkolwiek efektywna technika. Potrafi zamrozić słabszych przeciwników.

Hail of Bullets - Jedna ze słabszych technik polegająca na wystrzeleniu masy pocisków KI w stronę przeciwnika. Jest bardzo podobna do Renzoku Energy Dan.

Cold Wave - Atak bardzo podobny do Kamehameha. Polega na zgromadzeniu w dłoniach kuli energii, następnie wystrzeleniu jej w przeciwnika pod postacią lodowej fali energii.

Frosty Regeneration - Technika lecząca. Polega na pokryciu lodem rany lub całego ciała w zależności od obrażeń. W porównaniu do innych technik leczących czas lecenia jest dość długi.

Cold Hands Warrior - Atak polegający na przelaniu do dłoni lodowej energii, następnie uwolnieniu jej przy ciągłym, bardzo szybkim uderzaniu przeciwnika.

Arcitc Blaze - Technika, dzięki której użytkownik przemienia lód w bardzo jasną substancje o stanie ciekłym. Kontakt z okiem przeciwnika pozbawia go wzroku na dość długi czas.

Aurora Thunder - Potężny atak polegający na zebraniu w dłoniach energii. Gdy tej będzie wystarczająco należy złożyć ręce nad głową i w odpowiednim momencie wystrzelić przed siebie potężny lodowy podmuch lub serię takich podmuchów.

Aurora Execution - Potężny atak podobny do Aurora Thunder z tym wyjątkiem, że zgromadzoną energię użytkownik wystrzeliwuje w niebo uderzając pięściami w górę. Energia spada praktycznie w tym samym momencie ze zdwojoną siłą i trafia wprost w przeciwnika.

Ice Lance - Technika polegająca na zmaterializowaniu lodowej lancy wyglądem podobnym do Guan dao. Użytkownik może zmieniać jej rozmiary poprzez przesyłanie do niej swojej energii. To samo tyczy się wytrzymałości, im więcej energii tym wytrzymalsza staje się broń.

Hands of God Ice - Polega na pokryciu całych, rąk lodem i ciągłym przelewaniem do niego energii. Lód może przybierać różna kształty.

Frozen Tower - Technika podobna do Some no Mai, Tsukishiro. Polega na wystawieniu ręki przed sobą i tworząc smugę lodu zakreśleniu półkola i tym samym utworzenia na ziemi białego koła, które zamraża wszystko w zasięgu swojego promienia w górę.

Avalanche - Jedna z najpotężniejszych technik Shigeru. Polega na zgromadzeniu ogromnych pokładów energii, które momentalnie zmieniają się w ogromną lawinę spadającą z nieba. Lawina jest naprawdę ogromna bo teren przykryty śniegiem wynosi kilometr kwadratowy. Energię można zbierać w nieokreślonym czasie ale im więcej jej zgromadzonej tym mocniej lawina uderza.

Ice Coffin - Chłopaka otacza potężna lodowa aura. Użytkownik wystawia otwartą rękę przed siebie i wymawia pierwszy człon techniki. Powoduje to opady śniegu. Gdy użytkownik zaciska dłoń płatki śniegu zamieniają się w pokaźnych rozmiarów lodowe lance. Po wypowiedzeniu drugiego członu techniki lance ruszają w stronę przeciwnika atakując z każdej strony. Po chwili przeciwnik zaczyna zamarzać. Lód tworzy wokół niego coś na wzór lodowej trumny. Trumna może, aczkolwiek nie musi pęknąć na tysiące malutkich kawałków, zależy to od ilości energii włożonej przez użytkownika.

Ice Tomb of a Thousand Souls - Technika wymagająca sekwencji złożonych pieczęci i uniesieniu rąk do góry. Atak polega na stworzeniu kilkuset lodowych słupów wokół przeciwnika. Po zakryciu ofiary nad słupami pojawiają się dwa błękitne dymki, które po zetknięciu z lodem tworzą jeden, wielki słup z kolcami. Całość zaczyna jasno świecić na niebiesko po czym widowiskowo eksploduje.

Frost Curse - Bardzo skomplikowana jak i czasochłonna technika. Użytkownik w trakcie walki tworzy bardzo wytrzymałe, lodowe lustro. Przy pomocy licznych pieczęci może przywołać lodowy odpowiednik swojego oponenta. Klon zna wszystkie techniki, których użył jego pierwowzór od czasu powstania lustra.

Ice Age - Słabsza wersja Morning Breeze. Poprzez uwolnienie znacznej ilości energii rozchodzącej się w każdym kierunku na obszarze 200 metrów zamraża wszystko co znajduje się na drodze, obniżając temperaturę do zera bezwzględnego.

Morning Breeze - Technika poświęcenia. Poprzez uwolnienie całej energii rozchodzącej się w każdym kierunku zamraża całą planetę i wszystko co się na niej znajduje, w tym także użytkownika obniżając temperaturę wszystkiego do zera bezwzględnego.

Stardust Revolution - Technika, która została opracowana przez Maxa i Shigeru. Aby ją wykonać potrzebna jest moc obydwóch wojowników. Max przesyła swoją energię Shigeru. Gdy ich energia się zmiesza Nakatoni wystawia prawą rękę do góry, po czym gwałtownie ją opuszcza zsyłając z nieba serię potężnych pocisków KI.
*Przy pomocy Maxa*

Galaxian Explosion - Technika, która została opracowana przez Maxa i Shigeru. Aby ją wykonać potrzebna jest moc obydwóch wojowników. Nakatoni przelewa przyjacielowi energię. Gdy ich moc zostanie wymieszana Max uwalnia ją złączając ręce przed sobą. Uwolnienie powoduje, że w stronę przeciwnika zostaje wystrzelony potężny promień. Ofiara widząc atak ma wrażenie, że naciera nią nią cała galaktyka.
*Przy pomocy Maxa*

Lightning Plasma - Atak opracowany przez Maxa i Shigeru. Aby go wykonać potrzebna jest moc obu wojowników. Poprzez otrzymaną od przyjaciela energię użytkownik ma możliwość wystrzelenia z zamkniętej ręki serii cienkich i ostrych promieni przecinających przeciwnika. Promienie są rozmieszczone chaotycznie, przez co nigdy nie wiadomo w którą stronę uskoczyć.
*Przy pomocy Maxa*

Exclamation - Atak, który powstał z dwóch innych technik Shigeru i Maxa. Nakatoni wysyła w stronę swojego przeciwnika Aurora Thunder, w tym czasie Max z ogromną prędkością, z The Final Thunder w ręku rusza za atakiem przyjaciela. W drodze wystawia rękę i łączy ataki. Poprzez połączenie w dłoni Iestera powstaje czarna kula energii, której energia porównywalna jest do Genki Damy.
*Przy pomocy Maxa*



Przedmioty:
1. Odtwarzacz MP3 - przenośne urządzenie służące do słuchania muzyki. Bardzo często używane przez Shigeru podczas drzemek.
2. Książka - od pewnego czasu Shigeru coraz częściej sięga po książki. A właściwie jedną. Jej treść jest tak naprawdę niewiadoma, jednak Nakatoni często wyciąga z niej pewne 'mądrości'.
3. Semmies - dziwne urządzenie wmontowane w oko Shigeru. Służy głównie do zapisywania informacji. Posiada także możliwość skanowania, w celu uzyskania informacji. Nazywane często przez Shigeru Seven Eye Memories ze względu na siedem specjalnych technik zawartych w tym przedmiocie.
4. Senzu Beans (x7) - magiczne fasolki, które posiadają niezwykłe właściwości lecznicze. Po spożyciu jednej, ranny lub chory wojownik odzyskuje całe swoje siły witalne i zaspokaja głód na wiele dni.
5. Mapa - Mapa, na której zaznaczony jest punkt oznaczony X.
6. Energetyczna kulka: Devil Soul - niewielka kulka o rozmiarach paznokcia, w której zamknięto "duszę diabła".



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:43 pm, w całości zmieniany 65 razy

2Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Wto Kwi 05, 2011 8:00 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Oo.. Chłopak grający kobiecą postacią? O tym jeszcze nie pomyślałem :d
Akceptuję i powodzenia w grze.

3Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Czw Kwi 21, 2011 9:10 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Semmies - Nazywane także Seven Eye Memories. Urządzenie znajduje się w prawym oku Shigeru. Bez aktywacji nie jest widoczne, gałka oczna chłopaka wygląda normalnie. Gdy Semmies jest włączone tęczówka zmienia kolor na jasno błękitny. Chłopak otrzymał to urządzenie od Escatona - Niszczyciela Światów. Poprzedni właściciel wbudował je w jakiś przedmiot podobny do scoutera przez co mógł je wymontować i oddać Shigeru. Nakatoni poprzez umieszczenie go w oku pozbawił się tej możliwości. Semmies służy głównie do zapisywania informacji, bez względu na to jaką formę mają. Urządzenie ma możliwość rejestrowania filmów, dźwięków czy też dogłębnego skanowania innych rzeczy lub osób. Potrafi odtwarzać zapisane informacje na dwa sposoby - w oku lub jako zrzut na powierzchnie płaską.

Seven Divine Secrets - Jest to siedem specjalnych możliwości Semmies. Gdyby nie one Seven Eye Memories nie różniłoby się zbytnio od zwykłego urządzenia badającego i zapisującego informacje. Podczas aktywacji tej funkcji wokół oka chłopaka pojawia się siedem, kręcących się symboli. Każdy posiada inną właściwość. Gdy chłopak wybierze jeden reszta znika a ten wybrany łączy się z okiem.

Interdimensional Window - funkcja pozwalająca otworzyć między wymiarowy portal o kształcie koła. Dzięki temu Shigeru może przenosić się pomiędzy różnymi rzeczywistościami.
Ilość możliwych użyć: 3

Only Power - funkcja zmieniająca całą energię w aspekty fizyczne. W tym stanie chłopak nie potrafi latać czy też strzelać najmniejszymi pociskami KI. Zwiększa to natomiast znacznie jego szybkość, siłę i wytrzymałość.
Ilość możliwych użyć: 7

Mirrors - funkcja zezwalająca na przejęcie wyglądu osobnika tej samej płci co użytkownik zarejestrowanego w Semmies. Niestety energia nie ulega zmianie więc łatwo wykryć, że jest to falsyfikat.
Ilość możliwych użyć: nieskończona

Last Chance - funkcja poświęcenia. Umożliwia totalne zwiększenie wszystkich umiejętności. Niestety działa tylko godzinę a po zużyciu wszystkich zasobów użytkownik umiera. Funkcja jednokrotnego użytku.
Ilość możliwych użyć: 1

Replication - funkcja dzięki, której Shigeru może stworzyć swoje dwie kopie. Energia nie ulega podziałowi więc każda z kopi jest tak samo silna jak oryginał. Niestety kopie pozostają cały czas w formie, w której zostały stworzone.
Ilość możliwych użyć: 3

Rise Power - funkcja polegająca na połączeniu użytkownika z innym osobnikiem. Jest to rodzaj fuzji. Polega na namierzeniu Semmies osobnika, z którym ma zostać przeprowadzone połączenie. Dużym plusem tej funkcji jest zwiększenie energii. Minusem natomiast czas działania gdyż trwa 48 godzin.
Ilość możliwych użyć: nieskończona

Astral Thoughts - funkcja umożliwiająca porozumiewanie się z dowolną osobą za pomocą myśli. Działą bardzo podobnie do techniki Arisy jaką jest Astral Presence. Jedynym wyjątkiem jest to, że nie działa podczas snu lub z większą ilością osób.
Ilość możliwych użyć: nieskończona



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:44 pm, w całości zmieniany 33 razy

4Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sob Kwi 23, 2011 8:56 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: Sandra
Nazwisko: Nakatoni
Pseudonim: The Night Wanderer
Wiek: Nieznany
Płeć: Kobieta
Wzrost: 167cm
Waga: 49kg
Rasa: Wampir
Poziom mocy (PL): 6.656.230
Theme Song: Flower
Sprite:
Shigeru Nakatoni 94067651568789744703

Statystyki:
Atak - 10
Obrona - 7
Energia - 10
Szybkość - 16
Inteligencja - 12
Siła Fizyczna - 5

Cele:
1. Chronić rodzinę i bliskich.
2. Żyć spokojnie wraz z rodziną.
3. Dobrze wychować dzieci.
4. Dorównać reszcie czołowych wojowników.
5. Obudzić swoją prawdziwą moc.
6. Poprawić swoje stosunki z całą rodziną Shintaro.


Opis postaci: Jedna z potężniejszych wampirzyc chodzących po Terrze. Wywodzi się z rodu Shintaro, jest córką Selene i Eleazara. Ma starszego brata Erica i młodszą siostrę Amelię. Obecnie żyje wraz z mężem i córkami w Eminie na ulicy Panoramio. Jako czystej krwi wampir ma możliwość kontrolowania energii charakterystycznej dla tej rasy. Dziewczyna od dziecka doskonaliła swoje umiejętności.

Osobowość: Sandra na co dzień jest uśmiechniętą, miłą i życzliwą dziewczyną, która chętnie pomaga innym. Bardzo pracowita i odpowiedzialna. Zawsze stara się jak najlepiej wykonać powierzone jej zadanie. Jest otwarta wobec innych. Bardzo ceni sobie przyjaźń i choć wie, że zawsze może liczyć na przyjaciół, to niechętnie prosi ich o pomoc. Stara się być samodzielna. Uważa, że każdy zasługuje na drugą szansę. Nie lubi być w centrum uwagi, choć nie boi się tego. W trakcie walki staje się bardzo poważna i zazwyczaj stara się zrozumieć swojego przeciwnika. Twardo dąży do realizacji wyznaczonych sobie celi. Często namawia także Shigeru do rzeczy, których chłopak normalnie by nie zrobił.

Wygląd zewnętrzny: Sandra jest młodą, niezbyt wysoką kobietą o jasnej karnacji. Ma długie, jasnobrązowe włosy, które sięgają jej poniżej pasa. Trzy większe kosmyki opadają jej na czoło. Posiada duże, jasnofioletowe oczy. Ma bardzo drobną budowę ciała. Jest szczupła, jej piersi nie są duże, to samo tyczy się pupy. Zazwyczaj nosi białą bluzeczkę z jednym, długim rękawem. Bluzka jest na tyle krótka, że odsłania jej znaczną część zgrabnego brzucha. Nosi długie, czarne spodnie, które świetnie podkreślają jej figurę. W pasie ma przewiązane krótkie paero koloru białego. Buty, które nosi również są koloru czarnego z kilkoma białymi elementami, które idealnie pasują do reszty stroju dziewczyny.

Historia: Wkrótce.

Techniki i zdolności

Techniki fizyczne:

Feed me More! - Kombinacja niebywale szybkich ciosów pięścią i kopnięć zakończona wyrzuceniem przeciwnika w górę. Gdy oponent znajduje się już kilka metrów nad użytkownikiem ten teleportuje się za niego, chwyta go i wypija jego krew. Po skończonej konsumpcji zaczyna błyskawicznie lecieć w dół, by tuż przed samą powierzchnią puścić ofiarę wbijając ją w grunt. Sam użytkownik natomiast chwilę przed zderzeniem zmienia kierunek lotu.

Go to Sleep - Atak mający na celu ogłuszenie przeciwnika. Polega na wymierzeniu szybkiego ciosu powierzchnią wyprostowanej dłoni w szyję oponenta powodując tym samym utratę jego przytomności.

Techniki energetyczne:

Instant Transmission - Technika dzięki, której można przenieść się w dowolne miejsce we wszechświecie. Użytkownik przykłada dwa palce do czoła po czym skupia się i szuka energii istoty do której chce się przenieść. Jeżeli ją namierzy po chwili znajduje się przy niej.

Celestial Comet - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika średniego rozmiaru pocisku KI lub serii takich pocisków. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.

Celestial Beam - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika fali energii podobnej do tej jak przy ataku Kamehameha. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.

Hand Sonic - Technika polegająca na zmaterializowaniu ostrza na górnej powierzchni dłoni. Ostrze przybiera fizyczną postać, jednak jest tworem energetycznym. Użytkownik może materializować ostrze na jednej, lub dwóch dłoniach.
Version one - Podstawowa wersja techniki, w której ostrze jest średniej długości i szerokości. Zaletą tej wersji jest szerokość ran przez nią spowodowanych. WYGLĄD
Version two - Rozwinięta wersja poprzedniej. Ostrze staje się dłuższe, jednak znacznie zmniejsza swoją szerokość. Zaletą tej wersji jest możliwość atakowania z większych dystansów. WYGLĄD
Version three - Wersja nie przypominająca wyglądem żadnej poprzedniej. Na dłoni pojawia coś w rodzaju pancerza, z którego wyrastają dwa zakrzywione ostrza. Całość wyglądem przypomina szczypce, bądź szpony. Zaletą tej wersji jest możliwość wystrzeliwania ataków energetycznych spomiędzy ostrzy. WYGLĄD

Torpedo Phalanx - Użytkownik kumuluje energię w dłoniach po czym łączy ją wysuwając ręce przed siebie. Następnie wystrzeliwuje ją w postaci setek pocisków.

Death Spin - Polega na zgromadzeniu w uniesionej ręce wirującej energii podobnej do tej z Rasengana tylko sporo większej. Gdy kula osiąga wystarczające rozmiary użytkownik wystrzeliwuje ją w postaci dość dużego, wirującego pocisku.

Pink Blade - Atak bardzo podobny do Ki Sworda z tym wyjątkiem, że w tym wypadku ostrze pojawia się dosłownie na kilka sekund. Użytkownik gromadzi wokół dłoni energię Ki po czym uwalnia ją w postaci różowego ostrza.

Quiet Edge - Miecz, który Sandra otrzymała od Carlisle, podczas jednego z pobytów w podświadomości. Ostrze te jest niezwykle wytrzymałe, dzięki krążącej w nim energii. Sandra przywołuje broń, wyciągając dłoń przed siebie. Ostrze materializuje się niemal natychmiastowo.
WYGLĄD

Flash - Technika używana po przyzwaniu Quiet Edge. Polega na błyskawicznym wyprowadzeniu pchnięcia w przeciwnika. Pomimo swojej prostoty atak zadaje duże obrażenia dzięki energii zgromadzonej w ostrzu. Nazwa wzięła się od niesamowitej szybkości z jaką wyprowadzany jest atak oraz poświaty, która zostaje za ostrzem.

Death Bow - Technika polega na zmaterializowaniu energetycznego łuku. Działa on na zasadzie takiej jak łuki Quincy. Jednocześnie może wystrzelić maksymalnie 100 energetycznych strzał. Po przebiciu celu strzały zazwyczaj znikają, zależy to od woli użytkownika.

Vampire Blade - Technika polega na chwilowym zmaterializowaniu sporych rozmiarów miecza. Teoretycznie ostrze powinno przeciąć każdą materię słabszą od użytkownika. Najefektowniej działa na Wampiry i Wilkołaki.
*Wymagana forma Vampire Hunter*

Night Smoke - Natychmiastowa technika regenerująca polegająca na zmienieniu części ciała lub odciętych kończyn w dym i ponownym przyłączeniu ich do ciała. Regeneruje wszystko poza odcięciem głowy lub ranach po srebrnych, poświęconych kulach, ewentualnie technikach bazujących na tej zasadzie.
*Wymagana forma Vampire Hunter*

Dark Leave - Technika polega na przemieszczaniu się za pośrednictwem cienia. Użytkownik dosłownie wchodzi w cień po czym może wyjść z innego. Technika działa na obrębie 30 metrów.
*Wymagana forma Vampire Hunter*

Blood Rose - Technika polegająca na zmaterializowaniu broni palnej jaką jest Deagle z czerwonym krzyżem na obudowie. Broń używana jest do polowania na Wampiry. Strzela zazwyczaj amunicją ultrafioletową, choć można z niej strzelać także zwykłą energią.
*Wymagana forma Vampire Hunter*

Silver Fang - Technika polegająca na zmaterializowaniu bliźniaczej wersji Blood Rose z tym wyjątkiem, że na obudowie znajduje się srebrny krzyż. Broń używana jest do polowania na Wilkołaki. Strzela zazwyczaj pociskami napełnionymi azotanem srebra, choć można z niej strzelać także zwykłą energią.
*Wymagana forma Vampire Hunter*

Mirrors - Technika polegająca na otoczeniu pola walki energetycznymi lustrami. Pobierają one energię od każdego, kogo odbicie się w nich pojawi. Gdy lustra zostaną zniszczone energia trafia do użytkownika techniki. Plusem tej techniki jest to, że Sandra używa jej w formie Vampire Hunter, tym samym sama unika jej skutków. Jako wampirzyca nie ma odbicia.
*Wymagana forma Vampire Hunter*

Bloody Sun - Atak bardzo podobny do Death Ball'a. Polega na zgromadzeniu jak największej ilości energii w postaci ogromnej, krwisto-czerwonej kuli. Jest to naprawdę potężny atak potrafiący zniszczyć nawet sporą część planety.
*Wymagana forma Vampire Hunter*


Transformacje

Shigeru Nakatoni 91095629080280680096
Vampire Hunter
Forma nabyta dzięki rodzicom.
W tej formie dziewczyna zmienia się. Zmianom ulega wygląd jak i charakter. Włosy Sandry zmieniają kolor na czerwony, unoszą się lekko do góry. Cera staje się blada. Staje się bardzo pewna siebie i agresywna. Wzrasta szybkość i wytrzymałość.

+:
- Widzenie w ciemności.
- Wzrasta szybkość i wytrzymałość.
- Wyostrza się wzrok, słuch i węch.
- Przebywanie w tej formie nie zużywa energii.
- Poprzez picie krwi przeciwników pochłania ich energię zwiększając tymczasowo swoją moc.

-:
- Zwiększa się zapotrzebowanie jak i apetyt na krew.
- Dziewczyna staje się bardziej agresywna jak i pewna siebie.


Istoty Wewnętrzne

- Carlisle
Opis postaci: Bardzo tajemnicza postać. Uwielbia się bawić, często zachowuje się jak dziecko mimo to w rzeczywistości jest bardzo inteligentna i rozważna. W niektórych sytuacjach jej charakter zmienia się diametralnie. Staje się okrutną wampirzycą.
Umożliwia przemiany w: Vampire Hunter
Cel dla którego przebywa w podświadomości: Nieznany.



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:44 pm, w całości zmieniany 10 razy

5Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Pon Maj 02, 2011 9:20 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: Mayu
Nazwisko: Nakatoni
Pseudonim: Ui
Wiek: 7
Płeć: Kobieta
Wzrost: 129cm
Waga: 23,7kg
Rasa: Half-Iester; Half-Vampire
Poziom mocy (PL): 413.200
Theme Song: Like a Wind
Sprite:
Shigeru Nakatoni 41288905634883733485

Cele:
1. Przezwyciężenie swojej wstydliwości.
2. Zostanie potężną wojowniczką.
3. Obrona najbliższych, głównie Rin.
4. Pogłębienie przyjaźni z Yuki Atsuko.
5. Poznanie nowych, potężnych technik.
6. Nie zawiedzenie rodziców.
7. Doprowadzenie do polepszenia stosunków między Shigeru a Yohem.


Opis postaci:
Mayu jest pierwszą córką Shigeru i Sandry Nakatonich. Starsza siostra Rin Nakatoni. Przedstawicielka młodego pokolenia Terrańskich obrońców. Na chwilę obecną razem z rodziną mieszka w Eminie. Dziewczynka jest w połowie Iesterką a w połowie Wampirzycą.

Osobowość:
Mayu jest nieśmiałą, zamkniętą w sobie dziewczynką, która stara się przezwyciężyć słabości. Pomimo swojej niechęci do rozmawiania z obcymi stara się poznawać nowych ludzi. Na ogół spokojna i wesoła. Prawie zawsze na jej twarzy widnieje uśmiech. Dziewczynka jest bardzo wrażliwa i opiekuńcza, nie lubi patrzeć na krzywdę innych. Często stawia sobie zbyt wygórowane cele. Jest ambitna i często przejmuje się porażkami. Szybko jednak dochodzi do wniosku, że ludzie uczą się na błędach. Zawzięta i wytrwała.

Wygląd zewnętrzny:
Mayu ma krótkie, brązowe włosy - podobne do tych, które nosiła Sandra w młodości. Dziewczynka ma duże, jasnofioletowe oczy. Ma drobną budowę ciała. Jest niska i szczupła. Podobnie jak jej mama ma bardzo jasną karnację. Zazwyczaj nosi czerwona koszulkę z krótkim rękawem, oraz długie, czarne spodnie.

Historia:
Wkrótce.

Techniki:

Techniki fizyczne:

Go to Sleep - Atak mający na celu ogłuszenie przeciwnika. Polega na wymierzeniu szybkiego ciosu powierzchnią wyprostowanej dłoni w szyję oponenta powodując tym samym utratę jego przytomności.

Techniki energetyczne:

Instant Transmission - Technika dzięki, której można przenieść się w dowolne miejsce we wszechświecie. Użytkownik przykłada dwa palce do czoła po czym skupia się i szuka energii istoty do której chce się przenieść. Jeżeli ją namierzy po chwili znajduje się przy niej.

Celestial Comet - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika średniego rozmiaru pocisku KI lub serii takich pocisków. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.

Celestial Beam - Technika polegająca na natychmiastowym wystrzeleniu w przeciwnika fali energii podobnej do tej jak przy ataku Kamehameha. Mimo krótkiego czasu ładowania atak do najsłabszych nie należy.

Taiyoken - Technika oślepienia. Polega na ułożeniu palców na twarzy i stanięciu "pod słońce". Atak powoduje chwilowe oślepienie osób znajdujących się w określonym obszarze od atakującego.

Torpedo Phalanx - Użytkownik kumuluje energię w dłoniach po czym łączy ją wysuwając ręce przed siebie. Następnie wystrzeliwuje ją w postaci setek pocisków.

Hand Sonic - Technika polegająca na zmaterializowaniu ostrza na górnej powierzchni dłoni. Ostrze przybiera fizyczną postać, jednak jest tworem energetycznym. Użytkownik może materializować ostrze na jednej, lub dwóch dłoniach.
Version one - Podstawowa wersja techniki, w której ostrze jest średniej długości i szerokości. Zaletą tej wersji jest szerokość ran przez nią spowodowanych. WYGLĄD

Gold Chain - ???

Emerald Chain - ???

Kaio-ken - Technika powodująca wielokrotne zwiększenie siły ciosu oraz szybkości używającego. Podczas koncentracji, wokół użytkownika pojawia się różowo-czerwona aura. Wadą techniki jest jej wyczerpujący wpływ na organizm.

Air Control - Poprzez przelanie do powietrza znacznej ilości energii Mayu jest w stanie wytworzyć z niego cokolwiek tylko chce. Wszystko co stworzy przybiera kolor jasnobłękitny.

Blow - Atak, dzięki któremu dziewczyna wyzwala energię z otwartej ręki pod postacią potężnego podmuchu wiatru.

Wind Blade - Mayu gromadzi wiatr wokół ręki tworząc z niego wietrzne ostrze. Przelewa do niego swoją energię, aby je wzmocnić i aby wiatr się nie rozproszył.

Air Blades - Poprzez cięcie Wind Blade w powietrzu Mayu może manipulować przezroczystymi nićmi wiatru, które tną wrogów z odległości.

Sound - Poprzez kilkukrotne cięcie Wind Blade Mayu posyła w stronę przeciwnika półksiężyce powietrza, które dzięki energii w nich zawartych nie rozpraszają się. Całości towarzyszy specyficzny dźwięk, stąd nazwa ataku.

Sky Gale - ???

All-Seeing Eye - Atak powodujący pojawienie się wokół przeciwnika kilku niewielkich tornad. Cała technika działa na tej samej zasadzie co Wind Dance. Do wiatru przelewana jest energia, dzięki której dotknięcie tornada powoduje zranienie.

Thrust - Technika identyczna do tej Kenseia. Mayu gromadzi w dłoniach energię, która przyjmuje kształt świecącej kuli. Dziewczyna odpala ją jako mocno skondensowany wybuch.

Wind Dance - Atak powodujący pokaźnych rozmiarów tornado. Wiatr powodujący je jest napełniony energią, więc dotknięcie go powoduje zranienie. Rany są małe, aczkolwiek głębokie.

Vacuum - Technika tworząca wokół przeciwnika próżnię w formie sześcianu. Jak sama nazwa wskazuje w jej wnętrzu nie ma powietrza, co z czasem prowadzi do śmierci ofiary. Uniemożliwia także używanie ataków ognistych w jej wnętrzu przez brak jednego z trzech czynników do tego potrzebnych.

Dragon Wind - ???

Lightning Control - Umiejętność pozwalająca użytkownikowi na kontrolowanie elektryczności.

Shine Shock - Potężna technika łudząco podobna do Chidori. Polega na zgromadzeniu w prawej ręce pokaźnej ilości elektrycznej energii. Gdy energia zostanie zgromadzona użytkownik z niesamowitą prędkością rusza w stronę przeciwnika w celu trafienia go techniką. W przeciwieństwie do Chidori technika ta pozwala na zmianę kierunku podczas biegu.

Shine Shock Ripper - Ulepszona wersja Shine Shock. Cechuje ją większa siła rażenia i skupienie energii. Użytkownik jest w stanie gromadzić energię w obu dłoniach, czego nie może robić w podstawowej wersji tej techniki. Gdy energia zostanie zgromadzona Mayu z niesamowitą prędkością rusza w stronę przeciwnika w celu trafienia go techniką.

Shine Rain - Użytkownik poprzez machnięcie ręką posyła w stronę przeciwnika pokaźną liczbę elektrycznych igieł. Ich ilość zależy od włożonej energii.

Thunder Sky- Użytkownik posyła w chmury promień swojej elektrycznej energii. Energia gromadzi i mnoży się w chmurach, co daje użytkownikowi możliwość zsyłania kilkunastu piorunów na każdą, żądaną lokację. Oczywiście pole rażenia zależy do wielkości chmury. Największa zaletą tej techniki jest szybkość.

Thunder Execution - Potężna i bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik czerpie moc bezpośrednio z chmur, więc nie traci energii. Niestety do jej wykonania potrzebne są burzowe chmury. Dlatego przed wykonaniem tej techniki Mayu najczęściej stosuje Thunder Sky, gromadząc w ten sposób energię w chmurach. Technika zsyła z nieba ogromnego, elektrycznego smoka, który pożera ofiarę tym samym rażąc ją ogromnym ładunkiem elektrycznym.

Water Control - Umiejętność pozwalająca użytkownikowi na kontrolowanie wody. Może on kontrolować jej kształt i objętość.

Perfect Rain - ???

Water Clone - Technika, dzięki której Mayu jest w stanie stworzyć swojego klona z wody. Mimo materiału z jakiego został on tworzony nie różni się niczym od pierwowzoru - wygląda jak żywa istota.

Ice Control - Umiejętność pozwalająca użytkownikowi na kontrolowanie oraz tworzenie lodu. Może on tworzyć dowolne kształty z lodu i przelewać do nich swoją energię powodując, że twory zaczną się poruszać.

Breath of Frost - Technika polegająca na uwolnieniu z ust dużego podmuchu zimnego powietrza. Jest to w sumie dość słaba aczkolwiek efektywna technika. Potrafi zamrozić słabszych przeciwników.

Hail of Bullets - Jedna ze słabszych technik polegająca na wystrzeleniu masy pocisków KI w stronę przeciwnika. Jest bardzo podobna do Renzoku Energy Dan.

Cold Wave - Atak bardzo podobny do Kamehameha. Polega na zgromadzeniu w dłoniach kuli energii, następnie wystrzeleniu jej w przeciwnika pod postacią lodowej fali energii.

Frozen Tower - Technika podobna do Some no Mai, Tsukishiro. Polega na wystawieniu ręki przed sobą i tworząc smugę lodu zakreśleniu półkola i tym samym utworzenia na ziemi białego koła, które zamraża wszystko w zasięgu swojego promienia w górę.

Arcitc Blaze - ???

White Tsunami - ???

Fire Control - Umiejętność pozwalająca użytkownikowi na kontrolę nad żywiołem ognia. Może on dowolnie zmieniać jego kształty.

Flywheel Cover - Technika obronna polegająca na wytworzeniu ściany lub powłoki z mroczno-ognistej energii. Zaletą jest to, że odpiera większość ataków jednocześnie nie wymagając dużej ilości energii.

Fiery Wave - Ognista wersja Kemehamy polegająca na zgromadzeniu energii w dłoniach. Gdy użytkownik zbierze wystarczające pokłady wysyła ją w stronę przeciwnika pod postacią ognistej fali energii.

Gusts of Destruction - Technika polegająca na uwolnieniu z ust dużego podmuchu ognia. Jest to w sumie dość słaba aczkolwiek efektywna technika.

Earth Control - ???

Earth Smash - ???

Terra Shock - ???

Earth Cannon - ???


Przedmioty:
1. Blue Scouter - Detektor określający aktualny poziom mocy celu oraz wskazujący jego dokładne położenie. Wybucha po przekroczeniu wartości 1 mln jednostek. Przydatny głównie dla wojowników, którzy nie znają technik pozwalających im na teleportacje i swobodne przemieszczanie się w obrębie danej rzeczywistości. Niespecjalnie przydatny, jeżeli chodzi o "większe" walki oraz poszukiwania różnych przedmiotów czy artefaktów.
2. Zwój z techniką Rasengan
3. Zwój z techniką Dragon Slave
4. Zwój z techniką Kaio-ken



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:44 pm, w całości zmieniany 19 razy

6Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sro Maj 04, 2011 3:50 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: Rin
Nazwisko: Nakatoni
Pseudonim: Riki
Wiek: 2
Płeć: Kobieta
Wzrost: 79cm
Waga: 12,2kg
Rasa: Half-Iester; Half-Vampire
Poziom mocy (PL): ???
Theme Song: Fun!
Sprite:
Shigeru Nakatoni 99789708316470475078

Cele:
1. Być zdrową i szczęśliwą dziewczynką.
2. Być kochaną przez bliskich.
3. Ciągle się bawić.


Opis postaci:
Rin jest młodszą córką Shigeru i Sandry Nakatonich. Ma starszą siostrę Mayu. Obecnie żyje z rodziną w domku w Eminie na ulicy Panoramio. Jako córka Wampirzycy i Iestera posiada mieszane geny obu tych ras. Moce dziewczynki jeszcze nie są znane.

Osobowość:
Rin jest zawsze uśmiechniętą, wesołą dziewczynką, która wiecznie chce się bawić. Cały czas rozpiera ją energia, nie może usiedzieć w miejscu. Wszędzie jej pełno. Podobnie jak jej starsza siostra, gdy była w jej wieku jest bardzo ciekawska. Wszystko ją interesuje. Musi wszystko zobaczyć i dotknąć. Bardzo dobrze dogaduje się ze wszystkimi, a zwłaszcza z Mayu.

Wygląd zewnętrzny:
Dziewczynka posiada krótkie, białe włosy z niebieskimi końcówkami. Jest to całkowicie naturalny kolor, z takim się urodziła. Zazwyczaj ubierana przez rodziców w czarne ubranka z niebieskimi elementami.

Historia:

Techniki:

Techniki fizyczne:

- Nieznane

Techniki energetyczne:

- Nieznane



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:45 pm, w całości zmieniany 7 razy

7Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Nie Cze 26, 2011 1:19 am

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: Arisa
Nazwisko: Tomoyuki
Wiek: 22
Płeć: Kobieta
Wzrost: 159cm
Waga: 41kg
Rasa: Człowiek
Poziom mocy (PL): 3.970.600
Theme Song: Take My Hand
Sprite:
Shigeru Nakatoni 92261623120518083440

Statystyki:
Atak - 9
Obrona - 7
Energia - 9
Szybkość - 15
Inteligencja - 14
Siła Fizyczna - 6

Cele:
1. Dobrze wychować dziecko.
2. Bronić bliskich.
3. Dorównać Shigeru.
4. Cieszyć się życiem pomimo przeciwności losu i bólu przeszłości.
5. Zebrać kolekcję maskotek Dango.
6. Opanować w pełni moce istot zamieszkujących podświadomość.


Opis postaci: Wojowniczka broniąca Terry. Na chwilę obecną mieszka w Eminie razem z Maxem Hatsutoku i Hanako Hatsutoku. Dziewczyna będąc elemetalistką jest w stanie kontrolować ogień. Jednak ten, którym się posługuje jest mroczny. Natomiast dzięki istocie zamieszkującej jej podświadomość jest w stanie używać technik bezpośrednio bazujących na mroku. Posiada także moce Shinigami, które zyskała po przebiciu jej serca przez Zanpakutou Maxa Hatsutoku.

Osobowość: Arisa jest pewną siebie, upartą dziewczyną. Zawsze stara się postawić na swoim i uważa, że nigdy się nie myli. Nie przejmuje się zdaniem innych, zwłaszcza tych, na których jej nie zależy. Pomimo tego, nie lubi, gdy ktoś ją krytykuje. Często bywa złośliwa i sarkastyczna. Lubi dogryzać innym, zwłaszcza Maxowi. Wykorzystuje innych, by osiągnąć swój cel. Jest bardzo niezdecydowana, ciężko jest jej podjąć jakąś decyzję. Nie przeszkadza jej bycie w centrum uwagi. Daje jej to okazję do pokazania swoich zalet. W większości sytuacji nie odczuwa wstydu. Jedynymi osobami, których się wstydzi są jej bliscy i przyjaciele. Często na jej twarzy widnieje uśmiech, który jest znakiem, że pogodziła się z trudami przeszłości. Jest czuła i opiekuńcza. Zależy jaj na bliskich.

Wygląd zewnętrzny: Arisa jest dość niską, młodą dziewczyną o jasnej karnacji. Ma długie, proste, blond włosy. Charakterystyczną ich cechą są dwa, większe kosmyki opadajace na czoło. Dziewczyna posiada duże, ciemnofioletowe oczy. Jest bardzo drobna i chuda. Ma niewielkie piersi i zgrabny tyłeczek. Zazwyczaj nosi czarny top bez rękawów, pod którym znajduje się biała koszulka na ramiaczka. Ma także długie, czarne spodnie. W talii obwiązany ma biały kawałek materiału służący jej za pas. Blondynka nosi białe buty. Na przedramieniu nosi coś w rodzaju czarnych rękawów, które w żaden sposób nie są połączone z resztą ubioru.

Historia: Wkrótce.

Techniki:

Techniki fizyczne:

Brak.

Techniki energetyczne:

Instant Transmission - Technika dzięki, której można przenieść się w dowolne miejsce we wszechświecie. Użytkownik przykłada dwa palce do czoła po czym skupia się i szuka energii istoty do której chce się przenieść. Jeżeli ją namierzy po chwili znajduje się przy niej.

Treatment of Astral - Technika lecząca niemalże wszystkie rany. Niestety nie działa na samego użytkownika. Polega na wystawieniu rąk przed siebie, i otoczeniu rannego zieloną barierą energii podobnej do tej Inoue. Czas leczenia jest bardzo krótki co jest plusem tej techniki.

Increasing Gravity - Ciekawa umiejętność pozwalająca na zwiększenie siły ciążenia na sporym obszarze wokół siebie. Im bliżej użytkownika tym ciążenie staje się większe jednak może być dowolnie kontrolowane.

Astral Presence - Technika komunikacyjna. Pozwala na komunikowanie się z osobą lub grupką ludzi poprzez telepatię bądź podczas snów - gdzie użytkownik dowolnie może kontrolować świat.

Fire Control - Umiejętność pozwalająca użytkownikowi na kontrolę nad żywiołem ognia. Może on dowolnie zmieniać jego kształty.

Burn - Prosta aczkolwiek śmiertelna technika. Polega na przyłożeniu ręki do twarzy przeciwnika i wystrzeleniu silnego płomienia, którego zadaniem jest spalić ofiarę.

Skylight - Polega na zmaterializowaniu mroczno-ognistego łuku z energii użytkownika. Działa on na zasadzie takiej jak łuki Quincy. Jednocześnie może wystrzelić maksymalnie 100 ognistych strzał.

Fiery Eye - Technika polegająca na wytworzeniu ogromnego, ognistego wiru nad przeciwnikiem, który może się rozszerzać. Działa na zasadzie czarnej dziury - wsysa wszystko co znajduje się pod nim po czym zamyka się na kilka chwil. Osoba będąca w środku płonie.

Flywheel Cover - Technika obronna polegająca na wytworzeniu ściany lub powłoki z mroczno-ognistej energii. Zaletą jest to, że odpiera większość ataków jednocześnie nie wymagając dużej ilości energii.

Intersecting Wings - Atak pozwala użytkownikowi na stworzenie mroczno-ognistych skrzydeł na plecach i takiego samego, cienkiego ostrza na powierzchni prawej dłoni. Efekt trwa tylko kilka sekund. Użytkownik z niesamowitą prędkością rusza na przeciwnika zadając mu cięcie.

Fiery Wave - Ognista wersja Kemehamy polegająca na zgromadzeniu energii w dłoniach. Gdy użytkownik zbierze wystarczające pokłady wysyła ją w stronę przeciwnika pod postacią ognistej fali energii.

Redirecting Fire - Dość ciekawa umiejętność pozwalająca na przekierowanie ognistej energii do jakiejkolwiek rzeczy nie powodując jednocześnie jej zniszczenia. Najczęściej jest to broń biała jak miecz.

Gusts of Destruction - Technika polegająca na uwolnieniu z ust dużego podmuchu ognia. Jest to w sumie dość słaba aczkolwiek efektywna technika.

Burning with Revenge - Jak dotąd jedna z najlepszych, ognistych technik Arisy wymagająca ogromnych pokładów energii. Czas jej ładowania jest także dość długi. Atak polega na wystrzeleniu w stronę przeciwnika ognistej energii w kształcie ogromnego Kanji ognia.
*Wymagana forma Covering the Fire*

Dragon Of The Darkness Flame - Potężny atak wymagający ogromnych pokładów energii. Polega na zgromadzeniu w prawej dłoni jak najwięcej energii w postaci niewielkiej kuli. Gdy energii jest wystarczająco zostaje ona wystrzelona w przeciwnika pod postacią mrocznego smoka. Technika podąża za przeciwnikiem dopóki go nie trafi. Cały czas rośnie gdyż po wystrzeleniu nie zostaje odłączona od źródła, czyli kuli energii w dłoni użytkownika.
*Wymagana forma Covering the Fire*

Insanity - Technika polegająca na wizualizacji totalnego chaosu. Walące się miasta, zabijający się wzajemnie ludzie, zwłoki leżące na ulicach i temu podobne rzeczy widzą osoby znajdujące się około pięćdziesięciu metrów od atakującego. Inaczej mówiąc użytkownik tworzy fałszywą rzeczywistość.

Blood Shed in Battle - Technika lecząca. Gdy Użytkownik zostanie zraniony używa swojej krwi do leczenia i jednocześnie zwiększania swojej energii. Tak więc każde wymiganie się śmierci zwiększa siłę użytkownika tak jak w przypadku Saiyan.

Conflagration - Technika oparta o Kidou Kurohitsugi. Wszystko wygląda tak samo, efekt jest identyczny z tym wyjątkiem, że ofiara jest dodatkowo palona we wnętrzu trumny.
*Wymagana forma Chaos Lady*

Havoc - Atak polegający na zgromadzeniu energii w całym ciele a następnie wyzwoleniu jej. Energia rozchodzi się w każdym kierunku tworząc z użytkownika "epicentrum wybuchu" Niszczy praktycznie wszystko na swojej drodze.
*Wymagana forma Chaos Lady*

Beginning of the End - Najlepsza technika Arisy w formie Chaos Lady. Polega na uniesieniu rąk ku górze i zebraniu ogromnej ilości mrocznej energii w formie kuli. Efekt jest identyczny jak w przypadku Genki Damy.
*Wymagana forma Chaos Lady*

Jinzen - to jedyna metoda, dzięki której można komunikować się ze swoim Zanpakutō. W celu użycia należy położyć miecz na kolanach, zacząć medytować i wymusić umysł, aby wejść do wewnętrznego świata.
*Wymagana forma Shinigami*

Shunpo - to jedna z elementarnych technik szybkich kroków. Umiejętność, za którą nie potrafi nadążyć ludzkie oko. Używana przez Shinigami do szybkiego pokonywania dystansów.
*Wymagana forma Shinigami*

Kidō - to techniki których używają Shinigami, by skupić swoją energię duchową do różnych zaklęć. Poza możliwością stosowania technik Bakudō do numeru 99 włącznie i Hadō do numeru 99 włącznie Arisa może tworzyć własne Kidō. Opanowała także techniki Yudō, czyli Kidō lecznicze.
*Wymagana forma Shinigami*

Utsu - specjalna zdolność Zanpakutō Kasumi w formie Shikai jak i Bankai. Polega na zgromadzeniu Reiatsu w krawędzi ostrza, a właściwie jego 'ząbkach' i wystrzeleniu ich jako serii pocisków. Jednorazowo Arisa może wystrzelić aż 100 takich pocisków.
*Wymagana forma Shinigami*

Kudakero - specjalna zdolność Zanpakutō Kasumi w formie Shikai jak i Bankai. Ostrze miecza rozpada się przybierając formę mgły, która rozprzestrzenia się wokół użytkownika w odległości około 5 metrów. Specjalną właściwością tejże mgły jest spowalnianie ruchów przeciwnika. Jej gęstość jest dużo większa od wody.
*Wymagana forma Shinigami*

Ame Hauringu - specjalna zdolność Zanpakutō Amaya w formie Shikai jak i Bankai. Nad przeciwnikiem pojawia się energetyczny okrąg, z którego zaczynają wylatywać wydłużone pociski, kształtem przypominające sporych rozmiarów igły.
*Wymagana forma Shinigami*

Konran - specjalna zdolność Zanpakutō Amaya w formie Bankai. Ostrze otacza niewielka ilość reiatsu, niewidoczna dla oka. Gdy przeciwnik zostaje raniony ostrzem jego układ nerwowy zostaje pomieszany. Jego ciało nie współpracuje z mózgiem. Przykładowo, gdy chce ruszyć prawą ręką rusza dużym palcem u lewej nogi.
*Wymagana forma Shinigami*

Zanpakutō
Arisa posiada wyjątkowe Zanpakutō, gdyż jest ono dwoma oddzielnymi mieczami. Są to dwie, kontrastowe katany. Jedna jest cała biała, druga natomiast czarna. Posiadają one także dwie, odrębne dusze. Jedna jest kobieca, druga męska. Arisa nosi miecze poziomo na swoim plecach, zupełnie jak Suì-Fēng.
*Wymagana forma Shinigami*

Shikai
Aktywowane słowami: Leć w przestworza by po chwili spaść.
W komendzie aktywowanej słowami Arisa nie wymawia imienia żadnego z swoich Zanpakutō, przez co do swojej wyższej formy przechodzą oba. Stają się trochę krótsze i lekko zagięte.
Wygląd
*Wymagana forma Shinigami*

Shikai - Kasumi
Aktywowane słowami: Leć Kasumi
Wygląd Zanpakutō diametralnie się zmienia. Rękojeść zmienia kształt a na jej końcu pojawia się czaszka jakiegoś zwierzęcia. Ostrze również się zmienia. Wydłuża się i lekko zagina. Zmienia także barwę na srebrną. Sama krawędź staje się lekko ząbkowana. Gdy dziewczyna używa tego Shikai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
Wygląd
*Wymagana forma Shinigami*

Shikai - Amaya
Aktywowane słowami: Spadnij Amaya.
Wygląd Zanpaktutō diametralnie się zmienia. Ostrze jak i rękojeść wydłużają się. Miecz staje się dwuręczny. Przed tsubą pojawia się coś na wzór demonicznej twarzy. Samo ostrze dostaje kilku, oddalonych od siebie ząbków. Gdy dziewczyna używa tego Shikai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
Wygląd
*Wymagana forma Shinigami*

Bankai - Tsubasa Kasumi
Tsubasa Kasumi działa bardzo podobnie do Sakasama no Sekai Shinjiego. Po uwolnieniu Bankai miecz przybiera kształt identyczny jak w przypadku Shikai. Z ostrza zaczyna wydobywać się mgła. Mgła po dostaniu się do ciała przeciwnika przez jego drogi oddechowe zmienia postrzeganie świata. Góra staje się dołem i odwrotnie, lewa prawą, a nawet przód tyłem. Jest to jednak coś więcej, niż tylko zmiana postrzegania. Nawet kiedy przeciwnik zrozumie już, jak działa, odruchy jego ciała są przeciw niemu. Nieważne jak będzie doświadczony i przebiegły. Gdy dziewczyna używa tego Bankai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
*Wymagana forma Shinigami*

Bankai - Setsudan Amaya
Setsudan Amaya działa podobnie do Tsukuyomi Itachiego. Wraz z uwolnieniem Bankai przeciwnik zostaje zamknięty w fikcyjnym świecie, nad którym władzę ma Arisa. Dziewczyna może torturować przeciwnika godzinami, a nawet dniami, gdy w rzeczywistości trwa to tylko chwilę. Przeciwnik nie ma możliwości ucieczki z tego świata, jest to zwyczajnie nie możliwe. Każde użycie tego Bankai powoduje znaczną stratę energii i uszczerbek na zdrowiu, lub psychice. W przypadku Arisy zazwyczaj cierpi zmysł wzroku. Gdy dziewczyna używa tego Bankai drugi Zanpakutō zwyczajnie znika.
*Wymagana forma Shinigami*


Transformacje:

Shigeru Nakatoni 13999507194886590163
Covering the Fire
Forma nabyta dzięki genom.
Ciało Arisy pokrywają liczne płomienie, dzięki czemu dziewczyna praktycznie staje się ogniem. Moc ataków ognistych znacząco wzrasta. Niestety transformacje cechuje szybka utrata energii.

+:
- Zwiększona siła, energia, szybkość i wytrzymałość.
- Lepsza kontrola mrocznej i ognistej energii.
- Zwiększona moc ataków ognistych.

-:
- Szybka utrata energii.
- Większa podatność na wodne ataki.


Shigeru Nakatoni 15562427033782218530
Chaos Lady
Forma nabyta dzięki Holocaust Begum.
W tej postaci skóra Arisy staje się biała a włosy krótsze i czerwone. Z niewyjaśnionych przyczyn strój także ulega zmianie. W tej formie znacząco wzrasta energia jak i reszta atutów. Niestety dziewczyna nie panuje nad tą formą.

+:
- Znacząco wzrasta energia.
- Wzrastają wszystkie aspekty.
- Zwiększa się zakres technik.

-:
- Utrata kontroli nad sobą.
- Mniejsza ostrożność w walce.
- Pewność siebie, zarozumiałość, pycha, brak litości.


Shigeru Nakatoni 99789708316470475078
Shinigami
Forma nabyta dzięki otrzymaniu mocy Shinigami od Maxa.
Arisa opuszcza swoje ciało. W tej formie nosi czarny strój Shinigami, przewiązany w pasie czerwonym pasem oraz krótki bezrękawnik z czerwonymi elementami. Zyskuje także dwa Zanpakutō, które nosi w pochwach umieszczonych poziomo w niższej części pleców. Jej zwykłe KI zmienia się w Reiatsu.

+:
- Możliwość korzystania z Zanpakutō.
- Możliwość korzystania z Kidō i innych technik opartych na Reiatsu.
- Możliwość otwarcia Senkaimon.
- Reiatsu jest znacznie silniejsze, niż energia w postaci bazowej.

-:
- Brak możliwości korzystania z innych mocy niż Reiroku.
- Śmierć w tej formie równa się śmierci ostatecznej.


Istoty Wewnętrzne:

- Holocaust Begum
Opis postaci: Pewna siebie, zarozumiała i mściwa kobieta, która wie kiedy zaatakować. Jest bardo inteligentna, zawsze stara się wysługiwać innymi. Nie przepada za Nightmare Lordem i Shigeru Nakatonim.
Umożliwia przemiany w: Chaos Lady
Cel dla którego przebywa w podświadomości: Chce przejąć władzę nad ciałem Arisy w celu siania chaosu.

- Kasumi
Opis postaci: Na ogół bardzo spokojna i cicha kobieta. Jest inteligentna. Często stara się pomagać Arisie jak tylko może. Darzy ją sympatią. Lubi walczyć, i zawsze robi to honorowo. Przekonana do swoich idei.
Umożliwia przemiany w: Shikai
Cel dla którego przebywa w podświadomości: Jest jej Zanpakutō.

- Tsubasa Kasumi
Opis postaci: W tej formie dziewczyna praktycznie nigdy się nie odzywa. Bardzo spokojna i rozważna. Jest bardzo inteligentna. Często lubi przypominać jak potężną mocą dysponuje. Tak naprawę nie wiadomo co jej chodzi po głowie.
Umożliwia przemiany w: Bankai
Cel dla którego przebywa w podświadomości: Jest jej Zanpakutō.

- Amaya
Opis postaci: Jest bardzo arogancki, niemiły i wredny. Walczy agresywnie, często próbując zaskoczyć przeciwnika atakiem z ukrycia. Kieruje nim żądza krwi. Niechętnie podporządkowuje się rozkazom i jest niezwykle porywczy. Jest bardzo inteligentny.
Umożliwia przemiany w: Shikai
Cel dla którego przebywa w podświadomości: Jest jej Zanpakutō.

- Setsudan Amaya
Opis postaci: W tej formie mężczyzna bardzo rzadko się odzywa. Jest w miarę spokojny i rozważny. Jego inteligencja rośnie. Zupełnie jak w przypadku Tsubasa Kasumi.
Umożliwia przemiany w: Bankai
Cel dla którego przebywa w podświadomości: Jest jej Zanpakutō.

Przedmioty:
1. Fioletowa maskotka Dango - prezent, który dziewczyna otrzymała od Maxa na ich pierwszej randce. Maskotka zawsze leży na łóżku dziewczyny.
2. Zielona maskotka Dango – prezent, który dziewczyna otrzymała od Maxa, jako spóźniony prezent urodzinowy, który chłopak podarował jej po powrocie z półtorarocznego treningu.



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:45 pm, w całości zmieniany 10 razy

8Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Pon Kwi 16, 2012 4:37 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: Keiji
Nazwisko: -
Pseudonim: Bloody Justice; Red Justice; The Immortal One; The Sinner
Wiek: ???
Płeć: Mężczyzna
Wzrost: 190cm
Waga: 98kg
Rasa: ???
Poziom mocy (PL): 5.192.900
Theme Song: Who I Am
Sprite:
Shigeru Nakatoni 08350426484868469915

Statystyki:
Atak - 10
Obrona - 6
Energia - 7
Szybkość - 12
Inteligencja - 16
Siła Fizyczna - 9

Cele:
1. Stać się potężnym i znanym wojownikiem, zyskać więcej mocy.
2. Udowodnić swoją potęgę w walce z obrońcami Terry.
3. Nie dopuścić do rozpadu The Fate.
4. Zebranie większej ilości sojuszników.
5. Udoskonalić swoje wynalazki.
6. Nie zginąć.


Opis postaci: Wojownik powstały z fuzji Keisuke i Tsuji'ego. Założyciel i jeden z liderów organizacji o nazwie The Fate. Obecnie mieszka w Zaramie - kwaterze organizacji - znajdującym się w Hueco Mundo. Mężczyzna posiada dość nietypowe zdolności, które nie są w żaden sposób charakterystyczne dla jakiejkolwiek znanej rasy. Posiada możliwość manipulacji cieczą wyglądem zbliżoną do krwi. Jest także w stanie używać mocy Inside Void pozwalającej mu na wyciąganie z ludzkich serc broni. Jest w stanie tego dokonać dzięki wszczepieniu sobie Void Genome.

Osobowość: Keiji jest pewny siebie i zdecydowany. Rzadko okazuje emocje, które i tak ukrywa za maską. Na ogół spokojny i opanowany. Jest typem osoby myślącej na przód. Sprytny i przebiegły. Potrafi manipulować ludźmi, dzięki czemu łatwiej osiąga wyznaczone cele. Dość łatwo zyskuje zaufanie innych. Zazwyczaj znajduje kilka dróg, by osiągnąć swój cel. Szanuje wszystkich członków organizacji i pokazuje im, że traktuje ich na równi z sobą. Często sarkastyczny. Mówi co myśli, bez względu na konsekwencje. Uważa, że świat potrzebuje rewolucji, gdyż zmierza w złym kierunku. Przyjaźń uważa za uczucie zbędne, które tylko hamuje rozwój umiejętności u wojowników. Kieruje się pewnymi zasadami i tego także wymaga od członków The Fate. Nie toleruje nieposłuszeństwa i braku szacunku do innych.

Wygląd zewnętrzny: Keiji jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Na jego głowie znajduje się burza puszystych włosów o kolorze ciemno-brązowym. Oczy ma koloru ciemno-niebieskiego, co wzbudza zaufanie. Zazwyczaj nosi skórzaną kurtkę z krótkimi rękawkami. Większość jest koloru czarnego, poza czerwonymi rękawami i znakami znajdującymi się na klatce piersiowej. Pod kurtką nosi białą podkoszulkę na ramiączka. Do kompletu pasują czarne, luźne spodnie z czerwonym ogniem na prawej nogawce. Chłopak nosi także czerwone buty z białymi elementami oraz białe rękawiczki bez palców. Na jego twarzy znajduje się czerwona maska, dzięki której chłopak ukrywa swoje emocje.

Historia: Wkrótce.

Techniki:

Techniki fizyczne:

Starburst Stream - Technika polegająca na bardzo szybkim i ciągłym wymierzaniu ciosów przy pomocy ostrzy Iluveos. Całość wygląda bardzo efektownie i takie też jest.

Techniki energetyczne:

Instant Transmission - Technika dzięki, której można przenieść się w dowolne miejsce we wszechświecie. Użytkownik przykłada dwa palce do czoła po czym skupia się i szuka energii istoty do której chce się przenieść. Jeżeli ją namierzy po chwili znajduje się przy niej.

Internal Scalpel - Na powierzchni dłoni powstaje energetyczne, wibrujące ostrze. Drgania są tak częste, że podczas ranienia przeciwnika istnieje duże prawdopodobieństwo, że straci on władzę nad zranioną częścią ciała. W przypadku narządów wewnętrznych jest odrobinę inaczej, zazwyczaj są niszczone.

Inside Void - Technika, którą Keiji nabył dzięki Void Genome. Pozwala ona włożyć mu rękę w duszę bądź też serce innej osoby, dzięki czemu jest w stanie z niej wyciągnąć jakikolwiek przedmiot. Wyciągnięta rzecz przepełniona jest energią. Energia przepływa także do ciała chłopaka dając mu większą moc. Każdy wyciągnięty przedmiot ma inne właściwości.
  • Long Sword - Ogromnych rozmiarów miecz. Wygląd
  • Shears of Life - Dość nietypowe i duże nożyce. Przez swój nietypowy kształt mogą służyć także jako ostrze miecza.Wygląd
  • Coward's Shield - Void początkowo jest kulką o rozmiarach piłki tenisowej, jednak potrafi znacznie się rozciągnąć tworząc wytrzymałą tarczę. Wygląd
  • Bladed Disc - Podwójny Void pod postacią dwóch dysków z których wysuwają się energetyczne ostrza. Wygląd
  • Boomerang - Dość dziwny bumerang, który zbudowany jest z ostrzy.Wygląd
  • Chain Sword - Połączenie piły mechanicznej z mieczem. Wygląd
  • King's Heart - Unikalny Void, który wyciągnięty może być tylko z samego użytkownika. Dzięki trzem energetycznym tarczom po bokach użytkownik jest w stanie niemal natychmiastowo wystrzelić potężny promień energetyczny.Wygląd

Branch of Sin - Umiejętność, dzięki której Keiji jest wstanie wytworzyć z czerwonej substancji niemal wszystko, co tylko chce. Może ona przybierać różne kształty i zmieniać swój stan skupienia.

Crow Claw - Technika, dzięki której chłopak może wytworzyć na zewnętrznej części przedramienia zakrzywione ostrze. Technika opiera się na substancji podobnej do krwi, która w tym wypadku staje się bardzo wytrzymała. Ostrza mogą się wydłużać. Inną zaletą tejże techniki jest także to, że ostrza mogą pojawić się równie dobrze na innej części ciała, z czego jednak użytkownik rzadko korzysta.

Invisible Crow - Użytkownik tworzy na zewnętrznej częsci dłoni zakrzywione ostrze z substancji przypominającej krew. Podczas tworzenia ostrza powstaje rozchodząca się fala energii, która przecina dosłownie wszystko.

Empety Flash - Użytkownik otacza znaczną część swojej ręki czerwoną substancją, po czym tworzy z niej ogromnych rozmiarów ostrze.

Slash - Atak, dzięki któremu czerwona substancja w postaci ostrych nici jest sterowana przez użytkownika. Zazwyczaj wykonuje dość chaotyczne ruchy, co jest naprawdę dobrą strategią.

Vein - Technika dość podobna do ataku Slash, z tym wyjątkiem, że nici zmieniają swoją konsystencję. Stają się lepkie i oplatając się wokół ofiary unieruchamiają ją przytwierdzając do ściany lub podłoża. Wyglądem przypomina trochę nić pająka.

Eclipse - Użytkownik tworzy w dłoni niewielkich rozmiarów, wirującą kulę energii. Kula może, jednak nie musi zostać wystrzelona w stronę przeciwnika.

Bloody Shield - Użytkownik może pokryć część, lub całe ciało substancją podobną do krwi. Substancja twardnieje tworząc bardzo odporną zbroję.

Red Angel - Użytkownikowi wyrasta para ogromnych, czerwonych skrzydeł. Dzięki tej technice wojownik zwiększa swoją szybkość dwukrotnie. Nie raz skrzydła wykorzystywane są jako tarcza.

Ultimate Execution - Użytkownikowi wyrasta czerwony ogon skorpiona całkowicie stworzony z substancji przypominającej krew. W żądle znajduje się silna trucizna, która powoduj obumarcie komórek. Ofiara traci możliwość kontroli nad użądloną kończyną.

King's Blood - Umiejętność dzięki której użytkownik jest w stanie kontrolować krew innych. Przy pomocy ruchów rękoma jest w stanie poruszać przeciwnikiem "tkając" jego krew w żyłach. Ruchy są w pełni podporządkowane użytkownikowi, a wyzwolenie się jest praktycznie niemożliwe.

Przedmioty:
1. Void Genome - szczepionka z specjalnym genomem nazwanym przez Keijiego 'Inside Void'. Genotyp ten jest kompatybilny tylko z jego DNA. Po wstrzyknięciu uwalnia w użytkowniku nową moc.
2. Sin Tattoo - specjalny tatuaż, który posiadają tylko członkowie The Fate. Tatuaż ten ma wiele zastosowań. Przede wszystkim jest przepustką do Zaramu. Jest także czymś w rodzaju lokalizatora. Dzięki niemu nieprzytomny wojownik może zostać teleportowany przy pomocy komputerów ponownie do bazy. Teleportacja działa także w obiektach blokujących energię. Ostatnią funkcją jest coś w rodzaju limitu, lub wręcz przeciwnie. Po aktywacji tatuażu użytkownik jest w stanie używać 100% swojej mocy. Całość została opracowana przez Keijiego.
3. Echo - urządzenie, które Keiji nosi na lewym nadgarstku. Jest ono wielofunkcyjne. Służy do komunikacji głosowej jak i video. Jest w stanie skanować przedmioty, osoby i budynki zyskując o nich informacje, o ile skanowana rzecz znajduje się w bazie danych. Echo Keijiego różni się od pozostałych tym, że dzięki swojemu jest w stanie wydawać rozkazy robotom.
4. Ostrza Iluveos - Potężna broń stworzona przez samych bogów. Są to dwa bliźniacze ostrza o czarnej barwie. Legenda głosi, że odpowiednio użyte są w stanie zniszczyć wszystko - stąd ich nazwa. Pomimo posiadania dwóch ostrzy Keiji zazwyczaj korzysta tylko z jednego. Drugie wyciąga tylko w wyjątkowych sytuacjach. Do ich aktywacji chłopak używa energii Azaza znającej się w jego rękawicach.



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:46 pm, w całości zmieniany 1 raz

9Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sro Maj 08, 2013 1:29 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: ???
Nazwisko: ???
Pseudonim: ???
Wiek: ???
Płeć: ???
Wzrost: ???
Waga: ???
Rasa: ???
Poziom mocy (PL): ???
Theme Song: ???
Sprite:
Shigeru Nakatoni 99789708316470475078

Statystyki:
Atak - ???
Obrona - ???
Energia - ???
Szybkość - ???
Inteligencja - ???
Siła Fizyczna - ???

Cele:

Opis postaci:

Osobowość:

Wygląd zewnętrzny:

Historia:

Techniki:

Techniki fizyczne:

Techniki energetyczne:

Przedmioty:



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:46 pm, w całości zmieniany 1 raz

10Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sro Maj 08, 2013 1:30 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


Imię: ???
Nazwisko: ???
Pseudonim: ???
Wiek: ???
Płeć: ???
Wzrost: ???
Waga: ???
Rasa: ???
Poziom mocy (PL): ???
Theme Song: ???
Sprite:
Shigeru Nakatoni 99789708316470475078

Statystyki:
Atak - ???
Obrona - ???
Energia - ???
Szybkość - ???
Inteligencja - ???
Siła Fizyczna - ???

Cele:

Opis postaci:

Osobowość:

Wygląd zewnętrzny:

Historia:

Techniki:

Techniki fizyczne:

Techniki energetyczne:

Przedmioty:



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:46 pm, w całości zmieniany 1 raz

11Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sro Maj 08, 2013 1:35 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Spis Treści:
1. Karta Postaci - Shigeru
2. Semmies
3. Karta Postaci - Sandra
4. Karta Postaci - Mayu
5. Karta Postaci - Rin
6. Karta Postaci - Arisa
7. Karta Postaci - Keiji
8. Karta Postaci - ???
9. Karta Postaci - ???
10. The Fate


The Fate - organizacja mająca na celu zjednoczenie wojowników z potencjałem i chęcią bycia potężnym bez względu na cenę. Założona przez Keijiego i Shuna Horigoshi.

Cele:
Głównym celem, dla którego powstała organizacja jest zyskanie większej mocy. Osoby do niej należące zazwyczaj są gotowe zapłacić każdą cenę, by stać się potężnymi. Wynika to głównie z tego, że od zawsze spychani byli na drugi plan. Czuli się niedoceniani i niepotrzebni. The Fate jest rewolucją. Przeznaczaniem, przed którym nikt nie ucieknie. Wprowadzając nowy porządek świata i eliminując tak zwanych 'obrońców Terry' oraz pozostałych potężnych wojowników członkowie organizacji mają stać się tymi najsilniejszymi istotami stąpającymi po planecie. Zyskają szacunek i będą w świetle reflektorów. Poza chęcią potęgi członkom przyświeca również zemsta. Zemsta na osobach, które stanęły na ich drodze do stania się silnymi, lub na tych, którzy ich odtrącili.

Znani członkowie:
- Keiji
- Shun Horigoshi
- Wilymask
- Cineg Onitenshi
- Kochiyo Gushiken Onitenshi

Wyposażenie:
- Zaram - siedziba organizacji The Fate znajdująca się w Hueco Mundo. Jest to ogromnych rozmiarów budowla składająca się z trzynastu pięter. Całość otoczona jest podwójną barierą, która blokuje przepływ energii z zewnątrz do wewnątrz i odwrotnie. Służy także jako bardzo dobra tarcza. Systemy ochronne opracowane są na podstawie technologii Sin Tattoo. W Zaramie niemal na każdym kroku można spotkać kamerę, która poza obrazem rejestruje także poziom mocy i ciepłotę ciała. Budynku chronią roboty.
- Sin Tattoo - technologia oparta na specjalnych tatuażach. Każdy członek The Fate posiada identyczny symbol, który służy jako znak rozpoznawczy i klucz do różnych drzwi oraz systemów. Tatuaż pełni też funkcję nadajnika, dzięki któremu można bez większego problemu określić położenie danego członka organizacji. Jednak chyba najbardziej przydatną funkcją Sin Tattoo jest możliwość teleportacji pomiędzy Zaramem a pozostałą przestrzenią. Kiedy członek straci przytomność, lub zostanie zamknięty w jakimś energetycznym więzieniu może zostać sprowadzony do siedziby za pomocą tatuażu. Teleportacja jest także przydatna do opuszczania Hueco Mundo.
- R-02l - robot bojowy strzegący Zaramu od zewnątrz. Jest to jeden z pierwszych, w pełni działających modeli, który stworzył Keiji. To właśnie R-02l można najczęściej spotkać w okolicach Zaramu. Maszyna nie jest zbyt potężna, gdyż powstała głównie do likwidacji słabszych przedstawicieli rasy Adjuchasów.
- Z-1PK - humanoidalny robot bojowy, który strzeże Zaramu od zewnątrz. Jest jednym z modeli, który najczęściej można spotkać w okolicach Zaramu. Zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz bariery. Maszyna uzbrojona jest w dwie wyrzutnie rakiet, które znajdują się na jego ramionach. Posiada także sporych rozmiarów pistolet laserowy, który ma możliwość strzelania różną amunicją. Jednak najgroźniejszą jego bronią jest jego czujnik ruchu, czyli jedno oko, z którego wystrzelić może dość potężną falę energii. Jest silniejszy niż R-02l, jednak podobnie jak on nie jest zbyt silny, gdyż został stworzony do likwidacji przedstawicieli rasy Adjuchasów. Ma odrobinę ponad dwa metry wysokości.



Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Sro Maj 08, 2013 1:46 pm, w całości zmieniany 2 razy

12Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sro Maj 08, 2013 1:38 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Lista Update'ów


21 kwiecień 2011
- Dodane po jednym wyglądzie Arisy i Keisuke.
- Dodane Arisie techniki
- Dodana Keisuke technika
- Dodana transformacja Keisuke
- Zaktualizowana liczba fiolek z Rain.
- Dodane plusy i minusy transformacji.


23 kwiecień 2011
- Zmieniony wygląd Keisuke i jego transów.
- Dodane nowe techniki Arisie
- Dodane nowe techniki Keisuke


02 maj 2011
- Zaktualizowana liczba Rain.
- Dodany został nowy towarzysz, Tsuji i jego techniki.


04 maj 2011
- Dodane cele wszystkich postaci.

26 czerwiec 2011
- Zaktualizowana liczba fiolek z Rain.

03 lipiec 2011
- Dodanie Keiji'ego. Równoznaczne z usunięciem Keisuke i Tsujiego.
- Wyznaczenie celów nowej postaci.
- Zaktualizowanie fiolek z Rainem.


13 lipiec 2011
- Zmiana wyglądu Arisy.
- Zmiana nazw technik.
- Pozbycie się technik jak i transformacji lodowych.
- Lekka modyfikacja historii.
- Lekka modyfikacja charakteru.
- Dodana nowa transformacja.
- Dodane nowe techniki.
- Dodana istota wewnętrzna.


14 lipiec 2011
- Dodany nowy cel Arisie
- Dodany do wyposażenia Dango.


02 sierpień 2011
- Usunięty Keiji

25 wrzesień 2011
- Dodanie Shigeru, jego technik i transformacji
- Shigeru awansuje na postać główną
- Dodanie Semmies
- Dodanie towarzyszy, ich transformacji i technik
- Dodanie celów każdej z postaci
- Dodanie postaci wewnętrznych
- Dodanie przedmiotów z każdej postaci
- Zmieniony wygląd każdej z postaci i ich trensformacji
- Zmiana wizualna karty.


18 październik 2011
- Dodanie ośmiu technik Shigeru.
- Dodanie techniki Sandrze
- Dodanie istoty wewnętrznej Shigeru.


30 październik 2011
- Zaktualizowany wiek każdej postaci
- Zmieniony wygląd Blade of Souls
- Aktualizacja Semmies.


16 luty 2012
- Gruntowna aktualizacja karty.
- Zmienione wyglądy wszystkich postaci.
- Zmiana liczby ataków, transformacji i istot wewnętrznych Shigeru.
- Zmiana wyglądu Blade of Souls
- Zmiana charakteru i celi Shigeru.
- Dodanie Quiet Edge Sandrze.
- Inne drobne poprawki.


3 marca 2012
- Małe, ogólne poprawki.
- Ograniczenie mocy Incubusa/usunięcie jednej z transformacji.
- Zmiana charakteru i niektórych celów Shigeru.
- Przywrócenie techniki Ice Coffin.
- Dodanie techniki Inside Void.


22 marca 2012
- Dodane Tag Teamowe techniki dla Shigeru
- Dodane techniki Mayu - dziewczynka jeszcze ich nie opanowała
- Drobne zmiany.


02 kwietnia 2012
- Dodany Keiji i jego techniki
- Dodane kilka technik Shigeru
- Kilka drobnych poprawek


08 kwietnia 2012
- Dodany kilka technik Keiji'emu
- Dodana transformacja Shinigami Arisie
- Dodane techniki Shinigami Arisie
- Dodane byty wewnętrzne Arisie


16 kwietnia 2012
- Drobne poprawki w charakterach postaci
- Dodane Theme dla każdej postaci


08 maja 2013
- generalny Update karty.
- Dodane nowe wyglądy.
- Dodane nowe techniki.
- Dodane nowe transformacje.
- Dodane nowe przedmioty.
- Dodane nowe postacie.
- Dołączenie The Fate do karty.
- Przeniesienie każdej postaci do oddzielnego posta.
- Zaktualizowane cele.

13Shigeru Nakatoni Empty Re: Shigeru Nakatoni Sro Maj 08, 2013 1:40 pm

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Update!
Poprawiony wygląd karty i ogólny update wszystkiego. Karta będzie cały czas rozwijana, gdyż nie wszędzie podane są jeszcze informacje.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.