1. Karta postaci
2. Transformacje Ryu
3. Techniki
4. Towarzysz; Chisato
5. Towarzysz; Katsyuki
6. Towarzysz; Kogamaru
Renzoku energy dan
Opis:Umiejętnośc polegająca na wystrzeleniu szybkich pocisków ki, efekt podobny do karabinu maszynowego. Wygląd
Burning Attack
Opis: Atak, który używał Trunks. Wygląd
Tysiąc Uderzeń
Opis: Dzięki energii ki, Ryu jest w stanie wytworzyć bardzo skompresowaną kulę powietrza, która po wybuch daje ogromny efekt, a do tego jest mało energo-ochłonna.
Naprowadzająca Chi
Opis: Smok, wytwarza od jednego do kilkunastu kul Chi, które jest w stanie kontrolować, ich lot, czas wybuchu i wielkość.
Cięcie Ki
Opis: Ryu kumuluję energię Ki w formie kuli, po czym wyrzuca ją bardzo szybkim machnięciem ręki, dziki czemu wystrzelony pocisk ma kształt półksiężyca.
Cieniste Działo
Opis: Jest to fala uderzeniowa, która jest połączeniem ki i żywiołu cienia
+ Gdy zderza się z falą przeciwnika potrafi absorbować jej moc
- Jeżeli zaabsorbuje cudzy atak, Smokowi ciężej jest ją utrzymać
Pasożytnicze Uderzenie
Opis: Przy każdym uderzeniu przeciwnika, Ryu pobiera energię życiową, dzięki czemu Smok może leczyć własne rany.
Diinkarazan
Opis: Umiejętność tworzenia różnych rzeczy z cienia, nawet własnego klona.
- Im bardziej skomplikowany kształt, tym więcej energii zużywa.
Zbroja Cienia
Opis: Technika polegająca na skupieniu energii żywiołu, w tym cienia, wokół własnego ciała
+Gdy przeciwnik uderza w technikę, opada z sił, ponieważ jego energia zostaje wysysana i zostaje przetworzona na zbroję.
Gniew Cienia
Opis: "Gniew chaosu" Wokół użytkownika powstaje ogromny pierścień (Jego promień to ok.5-6m) każdy przeciwnik zostaje unieruchomiony. Następnie, na każdego wroga spadają słupy energii, które zabierają jego energię życiową i niszczą wszystkie organy wewnętrzne.
+ Szybkie unieszkodliwienie przeciwnika.
- Duża utrata energii.
Niszczyciel Dusz
Opis: Kolejne ulepszenie Cannona, chłopak przez dłuższy czas zbiera energię i po zebraniu odpowiedniej ilości wystrzeliwuje ogromnych rozmiarów promień samonaprowadzający. Gdy fala zaczyna lecieć w stronę celu w pewnym momencie wybucha, a z niej wylatuje 10 mniejszych, szybszych promieni. Przy zetknięciu się z celem, chociażby jednego pocisku Ki, eksplozja jest ogromna.
+ Duża prawdopodobność trafienia celu, element zaskoczenia i duże zniszczenia
- Długi czas zbierania energii, spora jej utrata.
Smocze Działo
Opis: Ulepszona technika "Shadow Cannon". Smok przez dłuższy czas zbiera energię i gdy zbierze wystarczającą ilość, chłopak wystrzeliwuje potężny atak. Wyglą ataku
+ Ogromne zniszczenie terenu, dzięki dużemu prawdopodobieństwu trafienia, może spowodować ogromne obrażenia.
- Długi czas ładowania ataku.
Kompresja Nocy
Opis:Jest odwrotnością techniki sayan, gdy chcą zmienić się w Wielkiego Goryla. Ta technika zmienia dzień danego obszaru, na noc. Im więcej Kul energii wytworzy smoku tym ciemniej będzie. 2 Wystarczą by zbliżyć się do nocy.
+ Krótki czas wytworzenia Kul, im ciemniej, tym energia smoka wzrasta.
- Im więcej kul tym większa utrata energii
Lance Erebus
Opis: Umiejętność wytworzenia z dowolnej kończyny lancy. Smok może ją wyrzucić, obracać w miejscu, jedno i drugi wbić w ziemie itd.
Gniew Ereba
Opis:"Gniew Ereba", to po prostu ulepszenie techniki, "Gniew chaosu". Wokół użytkownika powstaje ogromny pierścień (Jego promień to ok.1000m) każdy przeciwnik zostaje unieruchomiony. Następnie, na każdego wroga spadają słupy energii, które zabierają jego energię życiową i niszczą wszystkie organy wewnętrzne.
Pochłonięcie Ścierwa
Opis: Użytkownik tej umiejętności wbija rękę w dany fragment ciała przeciwnika i pochłania je. Dzięki temu potrafi wyleczyć całe swoje ciało z każdego rodzaju obrażeń, nie da się oprzeć tej technice, chyba że jest się wystarczająco szybkim. Technika ta nie ma na celu pochłonięcia energii, lecz tylko i wyłącznie ciała w celu uleczenia się.
Piekielne Wrota
Opis: Technika polegająca na przywołaniu bram piekła.
+Przeciwnik zsyłany jest na wieczną tułaczkę po piekle
- Utrata całej mocy Ereba [dot. Molecule of Ereb]
Mentalna Wierza
Opis: Z ziemi powstaje ogromny słup gęstej, acz szybkiej masy łapiącej przeciwnika,
+ Bardzo dobra technika, dzięki której łatwo złapać, czy spowolnić przeciwnika
- Potężniejsi wrogowie łatwiej unikną ataku.
PiekielneDziało
Opis: Pozwala użytkownikowi zmienić kończynę w działo, dzięki któremu o wiele łatwiej i szybciej jest wystrzelić potężny promień.
PiekielnaSalwa
Opis: Z pleców Ryu wysuwa się kilka "rur", z których wystrzeliwuje ogromne ilości energii w stronę przeciwnika. Jedna taka jest zbliżona mocą do "Piekielnego Działa".
Powielenie
Opis: Z ciała użytkownika wypływa masa czarne materii z której kreuje się drugi taki sam wojownik.
Użytkownik, może powielić się tylko raz, ponieważ przy następnym powieleniu zabierze mu to 50% energii.
Demoniczna Sztuka: Bariera;
Opis: Ryu, przyzywa wokół siebie, czy danego obiektu niewidzialną tarczę, która zmniejsza zadawane obrażenia.
Demoniczna Sztuka: Namierzenie;
Opis: Chłopak strzela bardzo szybkim pociskiem, który ma na celu namierzyć, a nie zranić wroga. Technika ta jest idealna do łączenia innych umiejętności. Namiar zostaje usunięty dopiero wtedy, gdy Ryu zdezaktywuję technikę. Bądź, padnie z wyczerpania.
Demoniczna Sztuka: Podwójne uderzenie;
Opis: Przy każdym uderzeniu przeciwenika, cios jest podwajany, dzieję się to dzięki, iż chłopak otacza swoje ręce ciemną materią i ta zadaje dodatkowe obrażenia.
Demoniczna Sztuka: Smocza pięść;
Opis: Technika polegająca na wyrzucaniu ciemnej materii z rąk. Po wystrzeleniu przypominają smocze głowy. (Umiejętność ma lepszy efekt jeżeli połączy się z nią "Namierzenie")
Demoniczna Sztuka: Wybuch materii;
Opis: Chłopak w krótkim czasie, wyrzuca z siebie duże pokłady czarnej materii, idealna do odepchnięcia kilku wrogów, lecz energochłonna.
Demoniczna Sztuka: Szybka teleportacja;
Opis: Chłopak może przeniknąć do danej jednostki, jeżeli wyczuje jej energię duchową. Umiejętność lepsza od "instant transmission", ponieważ jest bardziej wyczulona na energię duchową.
Demoniczna Sztuka: Przyzwanie;
Opis: Umiejętność polegająca na przyzwaniu, demona z czeluści piekielnej. Im więcej energii się odda na przyzwanie, tym potężniejszy demon będzie. Oczywiście jeżeli Ryu, nie będzie miał energii, przyzwana istota zbuntuje się, albo wróci do miejsca skąd została przyzwana, albo zaatakuje przyzywającego.
Demoniczna Sztuka: Ucieczka;
Opis: Technika podobna do ucieczki z ciała, niczym Orochimaru. Gdy ciało użytkownika jest mocno ranne, ten może z niego "wyjść". Lecząc swe rany ale traci przy tym trochę energii, w zależności jak potężne są zadane obrażenia.
Demoniczna Sztuka: Krwawy Cień;
Opis: Chłopak wytwarza bardzo skompresowaną kulę energii, która wybucha i wytwarza ogromne ilości małych, acz szybkich promieni. Średniej klasy wojownik nie ma szans na odparcie tego ataku. Zaś wyższej klasy przeciwnik prawdopodobnie będzie miał problemy z odparciem techniki.
Demoniczna Sztuka: Kopiujący Atak;
Opis: Ryu po zetknięciu z daną techniką może wytworzyć jej kopie. Nie będzie miała takiej samej mocy czy nie będzie tak samo efektywna.
Demoniczna Sztuka, Poziom II: Trzygłowa bestia;
Opis: Technika z każdym uderzeniem zabiera kawałek duszy. Miejsce, w którym zadała obrażenia staje się bezwładne, nie odpowiada na bodźce.
Demoniczna Sztuka, Poziom II: Czarna Dziura;
Opis: Jedna z ostatecznych technik smoka i chyba z najpotężniejszych w całym pbf'ie. Ryu gromadzi ogromne zasoby energii i wyrzuca małych rozmiarów kulę. Chyba nie trzeba pisać jaki jest dalszy efekt.
Demoniczna Sztuka, Poziom II: Czarna Pieczęć;
Opis: Technika ta, wytwarza wewnątrz ciała przeciwnika klatkę, która blokuje wszystkie demoniczne moce.