Mimo ,że prace nie są idelane to bardzo mi się podoba fakt ,że robisz tak różnorodne prace. Inni siedzą a tyłkach i robią po 10 razy tą samą postać ,często jest to ich OC ,a Ty jesteś wszechstronny ,oby więcej takich userów !
OTS'owe graficzki wyglądają całkiem ,całkiem ,choć brakuje im życia. Nieco jaskrawszych kolorów by się przydało. Kontury są dobre ,tylko nad cieniowaniem musisz popracować. Musisz postarać się nadać im głębi i zerwać z pillowshadingiem ,bo on zdecydowanie nie jest przyjacielem żadnego grafika. Swoją drogą czym jest ta niebieska postać ? Nic tam nie widać szczerze powiedziawszy.
Meruem nie wyszedł tak tragicznie ,za dużo jednak operowałeś czarnym kolorem jak na mój gust. Znowu mógłbyś nieco bardziej jaskrawych kolorów do neigo użyć.
Z tego całego Morgana musi być straszny pojeb ,że sobie topór z ręką zamienił
. Znowu pojawia się tu problem z pillow shadingiem ,a swoją drogą ze zbyt dużą ilością czarnego kolru użytego wewnątrz oparka. Tam gdzie się da staraj się zastępować czarny kolor wewnątrz postaci ,ciemniejszym kolorem danego elementu ( jak oddzielasz białą szczękę od skóry to użyj ciemnego szarego ... analogicznie do innych kolorów.Co do Tisted Fate'a to wygląda już zdecydowanie lepiej od reszty postaci ,choć nie ukrywam ,że nie jest wolny od błędów. Jeżeli tworzysz jakiś element ( np złote wykończenie jacketu ( o mój boże zapomniałem jak płaszcz się nazywa po polsku ... derp własnie to napisałem lol ) ,to użyj najjaśniejszego lub średniego odcienia do samego końca. Zadnego - jeden pixel jasny drugi ciemny i znowu jeden jasny ,drugi ciemny ,o ile wiez o co mi chodzi.
Generalnie oparek wygląda całkiem znośnie
@Yoh: „Oceniam Kreatywnie” +3 KP
|