Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1[Sprite Fights] ...,czyli animacje QULOBA. Empty [Sprite Fights] ...,czyli animacje QULOBA. Pią Kwi 19, 2013 8:29 pm

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
Credits for Jump Ultimate Stars and Jump Super Stars.

Bleach - Ichigo vs Grimmjow:
https://www.youtube.com/watch?v=CQRaINoZvKA&feature=youtu.be

Chciałbym również uprzedzić iż jest to moja pierwsza animacja, dlatego liczę na konstruktywną krytykę, ponieważ mam zamiar się jak najlepiej poprawić.
(Teraz śmiało mogę przyznać, że to gif po dwuletniej przerwie jednak widać chyba poprawę w porównaniu do tego co kiedyś robiłem).
@Jataman
Miałem na myśli to, że mam to w planach, czyli po zrobnieniu kilkunastu animacji tzn. po treningu [Sprite Fights] ...,czyli animacje QULOBA. 933688.
-----------------------------------------------
[Sprite Fight] Bleach - Ichigo vs Renji:
https://www.youtube.com/watch?v=REDYxSJ46XY&feature=youtu.be

Tutaj nie wyszło tak jak chciałem, ale wyszło na pewno lepiej niż poprzednio.
-----------------------------------------------
[Sprite Fight] Bleach, DBZ - Ichigo vs Gotenks
https://www.youtube.com/watch?v=UyoZJDkRMUU&feature=youtu.be

Uważam, że dużo bardziej się poprawiłem i jeżeli jeszcze trochę poćwiczę to mogę zacząć robić jakąś serię :perfect: .
-----------------------------------------------
[Sprite Fight] Bleach - Ichigo vs Hitsugaya
https://www.youtube.com/watch?v=NuY3yhw9Ftk&feature=youtu.be

Następna animacja po krótkiej przerwie. Proszę o więcej ocen. Każdy post motywuje mnie do dalszej pracy.
-----------------------------------------------
Son Goku transform into ssj5 [720p HD]
https://www.youtube.com/watch?v=Z4nRethCNg4&feature=youtu.be

Credits for:
AngryBoy



Ostatnio zmieniony przez Qulob dnia Pią Maj 03, 2013 4:29 pm, w całości zmieniany 9 razy

Samey

Samey
Badass Fighter
Badass Fighter
Że niby to jest twoja pierwsza animacja? >_>
W porównaniu do mojej 1 animacji to wygląda profesjonalnie. Jest tło, efekty dźwiękowe + soundtrack. Jak dla mnie spoko, tylko:
- Getsuga jakoś tak dziwnie poszła, nie wiem może to wina sprita.
- Moment kiedy Grimmjow zlatuje z góry na Icka, trochę dziwny, nie wiem co dokładnie mi tam nie pasuje, ale coś tam jest.
- I ostatnią rzeczą wyglądającą słabo jest jak Grimmjow spada do tej dziury.

Poza tym, gif całkiem spoko. Pierwsze sekundy były najlepsze, potem już jakoś gorzej szło, ale jak na pierwszą animację to w sumie dobrze ci poszło.

P.S.
Nie znam się za bardzo na Gifach, ale co tam :P

/+2KP

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Musisz złapać trochę płynności w animacjach. Jednak nie ma co tu chyba tłumaczyć, sam do tego dojdziesz, jeśli będziesz sumiennie wyciągał wnioski po zrobieniu każdej animacji.
Jak na pierwszy raz, nie jest najgorzej. Powiedziałbym więcej - jest całkiem nieźle.
Z tego co czytałem na yt, chcesz robić serię? Odradzam, zwłaszcza na początku. Zawsze jest tak, że po zrobieniu nawet kilku odcinków, gdy Twój skill podrośnie, bardzo będą Ci przeszkadzały błędy, które popełniałeś wcześniej i będziesz chciał zaczynać od nowa. I tak wpada się w błędne koło.
Na start rób takie "jednostrzałowce", albo ew. bardzo króciutkie epizody, składające się maksymalnie z powiedzmy 2-5 części.

Ćwicz dalej, ja życzę Ci powodzenia.

/+2KP

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Kilka dźwięków na początku bym poprawił, trwają za długo i strasznie trzeszczą. Skąd wystrzasnąłeś ten głos? Fajnie że po japońsku ale brzmi jak dziecko. Ale bądź pewien jednego, jeżeli to twoje pierwsze próby tworzenia to jesteś na dobrej drodze gdyż gify bez tła i soundtracku są już za tobą;D. Tak tak wspomnieli wyżej, pracuj nad płynnością, pobaw się różnymi efektami, głównie zbliżenia, wstrząsy etc.

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Jak ja dawno nie słyszałem Clavar la Espada.

Jataman napisał:Jednak nie ma co tu chyba tłumaczyć, sam do tego dojdziesz, jeśli będziesz sumiennie wyciągał wnioski po zrobieniu każdej animacji.
Oj zła idea. Szczególnie, że da się to bardzo krótko opisać:
Możliwie jak najmniejsze przeskoki. Im więcej klatek w jednostce czasu składa się na dany ruch, tym lepiej. Ale nie do przesady, oczywiście - przy dużej ich ilości bywa, że nawet jak je ściśniesz w czasie tak bardzo, jak tylko możliwe, wciąż ruch będzie wolniejszy niż zakładałeś. Pomijam kwestie zajmowanego miejsca na dysku, takie krótkie animacje nie miałyby takiego problemu (aż jestem ciekaw, ile zajmowałby tamten mój gif, gdybym go dokończył - w stanie niedokończonym 1757 klatek, bez wyszukanych efektów i bez dźwięku, same klatki to pół giga...).
Oczywiście, sprity nie pozwalają na zbyt dużą dokładność, ale zazwyczaj jest ona wystarczająca.
Jak już to mówili, wzoruj się na swoich pierwszych dwóch sekundach, do momentu, gdy Truskawa się teleportuje. W tym czasie było naprawdę ładnie, od tego uderzenia mieczem już mniej, za bardzo postacie skakały po przestrzeni. Zbyt nienaturalne wiszenie Ichiga w powietrzu wskazuje, że skupiłeś się wtedy na backflipie Grimmjowa i odrobinę zapomniałeś o tym, że masz jeszcze drugą postać. To się często zdarza, ale właśnie z tym trzeba walczyć. Gdy jest więcej niż jedna postać na ekranie, trzeba kontrolować poczynania wszystkich - o ile nie wymaga tego akcja, całkowicie bezczynne stanie tylko dlatego, że postać nie jest potrzebna w tej chwili... odradzam. Mówiłem, chyba że to absolutnie konieczne. Chociaż nawet wtedy byłoby ciekawym smaczkiem, gdyby w pewnym momencie postacie zaczęły jakoś minimalnie reagować na dziejące się wydarzenia - o ile zasób póz w spricie na to pozwala (nie mówię od razu gra w karty czy żonglowanie, ale jakieś ziewanie, zmiana pozycji, rozglądanie się za głównymi postaciami... o, to może być ciekawe - jeśli kiedyś będziesz robił "niewidzialną walkę" - pewnie rozumiesz, postacie są tak szybkie, że ich nie widać, ale ich zderzenia wywołują w powietrzu falę uderzeniową - niech pozostałe się rozglądają za nimi. To tak na trochę dalszą przyszłość).

Ten problem ze zgraniem w czasie widać przy wyrzucie Getsugi. Nie wiem tylko, czy to było zamierzone - równie dobrze to mogło być odpowiednikiem slow motion. Ale jeśli nie było, to tu właśnie wyszła albo zbyt duża ilość klatek, albo za długi czas wyświetlania poszczególnych. Szczególnie, że po minięciu Grimmjowa atak już poleciał szybciej.

Dalej - wiem, że może to być trudne do wykonania, szczególnie na początku, ale pamiętaj o tym, jak wygląda twoje tło. Jeśli postać ewidentnie stoi na jakiejś podłodze (Ichigo, gdy Grim' na niego zlatuje z góry), ten przeskok do bloku był bardzo dziwny. Spróbuj wyobrazić sobie, jak by to wyglądało w przestrzeni. Ichigo stoi w jednym miejscu, nagle znikąd jest parę kroków na lewo i blokuje Grimmjowa, jakby był za nim.
To już jest nieco wymagająca kwestia i zapewne wiele osób nie zwraca na to uwagi, ale ja niestety tak.
W tej sytuacji, jak na gifie, było to do uratowania. Gdybyś dał jakiś krótki fragment, w którym Ichigo by podleciał/przeskoczył na te parę kroków niżej, to nie raziłoby to aż tak i mózg by to interpretował jako "przeskoczył kawałek, żeby zrobić unik i przyblokował go po skosie".

I jak to powiedział Samey, to wpadnięcie Grimmjowa do dziury. Nie ma powodu, dla którego miałby tak wpaść z miejsca, w którym się znajdował.


Tak naprawdę wyszło na to, że głównie tylko powtórzyłem po poprzednikach. Oh well.

Feli napisał:Fajnie że po japońsku ale brzmi jak dziecko
Może po prostu high-pitched? Mogę się mylić i pewnie tak właśnie jest, ale takie mam wrażenie.

A, btw. Dobrze wszyscy wiemy, skąd te sprity są, ale dopisz credit gdzieś tam w poście.

/+3 KP (bo to maksymalna ilość, damn)

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
Second Gif: https://www.youtube.com/watch?v=REDYxSJ46XY&feature=youtu.be
[Sprite Fight] Bleach - Ichigo vs Renji
Nie wyszedł tak jak chciałem, ale wiadomo żyje się dalej.

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Jest lepiej. Przede wszystkim, bardziej płynnie.

Co mi się nie podoba - Hihiō Zabimaru. Przeskok tam na dół, żeby aktywować, a gdy już go nie ma, powrót tam na górę. Plus samo zniknięcie Bankai. Fade lub natychmiastowe zniknięcie rzadko dają dobry rezultat w takich przypadkach.
Do czego jeszcze mógłbym się przyczepić... może do tej chmury dymu przy odpalaniu Tensa Zangetsu, odjechała na lewo.

Tak, skoro próbuję się czepiać takich szczegółów to znaczy, że istotniejszych błędów nie wyłapałem. Ktoś może dorzuci coś od siebie.

Skoro nie wyszedł tak, jak chciałeś, to znaczy tylko, że planowałeś to zrobić lepiej. Zatem good luck.



...tylko mi się w sugerowanych pokazuje soundtrack z Patapon 3, prawda?

/+1 KP

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
[Sprite Fight] Bleach, DBZ - Ichigo vs Gotenks
https://www.youtube.com/watch?v=UyoZJDkRMUU&feature=youtu.be
Uważam, że znacznie się poprawiłem, ale to moje zdanie i nie chcę być aż taki skromny więc pozostawiam wam ocenę tego, tej animacji.

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Gify nie są najgorsze, jeśli trochę poćwiczysz mogą być na wysokim poziomie. Ogólnie zauważyłem niekiedy małe przeskoki i przycinki. Chyba wiesz, o czym mówię, nie? Chodzi mi głównie o dwa pierwsze gify. w trzecim jakoś tego nie zauważyłem. Poza tym wszystko moim zdaniem dzieje się za szybko. Nie zawsze nadążam za tym cod zieje się na ekranie. jesteśmy tu, zrobię atak przejdę na wyższy poziom, zmienimy miejsce walki, kolejny atak i zmiana miejsca. No cóż... czekam na więcej. Ćwicz, bo nie jest źle.

/+1 KP

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
[Sprite Fight] Bleach - Ichigo vs Hitsugaya
https://www.youtube.com/watch?v=NuY3yhw9Ftk&feature=youtu.be

Następna animacja po krótkiej przerwie. Proszę o więcej ocen. Każdy post motywuje mnie do dalszej pracy.

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
Son Goku transform into ssj5 [720p HD]
https://www.youtube.com/watch?v=Z4nRethCNg4&feature=youtu.be

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Słabo i krótko. Widać że w AAE albo flash, Goku w trakcie przemiany gubi aure. Jeśli chodzi o wstrząsy to są za mocne, za bardzo machasz ekranem. Po przemianie praktycznie zero efektów. Nie wiem czy wiesz ale za sprity credit zawsze i wszędzie musisz dać, jak i za efekty i mapy, bo ty ich nie zrobiłeś.
Tyle ode mnie, staraj się dalej.

KP: 1
/Feli

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
@Maximus
Credity są w pierwszym poście ._.

Maximus

avatar
Dragon Slayer
Dragon Slayer
Masz je dawać w opis filmu albo w film...

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
@up
LoL! Niby czemu?

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
LoL! Niby czemu?
Siedzisz sobie na YouTube, oglądając różnego rodzaju animacje – nie masz konkretnego powodu. Po prostu się nudzisz. W pewnym momencie, uświadamiasz sobie, że twój sprit został użyty w jakimś konkretnym Video Gifie. Owszem, dałeś zgodę na jego używanie, jednakże nie dostrzegasz nigdzie „creditów”, które ci się należą. Masz jeden powód do zaraportowania konta takiego użytkownika – przecież nie wie, że umieściłeś wszystkie credity i podziękowania właśnie tutaj.
Chodzi tylko o to, żebyś miał łatwiej. Najlepiej dopisywać to wszystko pod filmikami, które wrzucasz – w opisach. A na forum?... To swoją drogą. Bardzo dobrze, że tutaj także je umieszczasz.

Maximus, nic na siłę.

Qulob

Qulob
Zbanowany
Zbanowany
Dodałem te wszystkie credity do opisu.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.