Nie powinienem Ci komentować prac, gdyż mój temat świeci pustkami, a Ty się nawet nie ruszysz i tylko płaczesz, że NPC nie odpisuje. Zły Maxiu, ot co. Jestem jednak dobrym człowiekiem - znaj moją łaskę, człowieczyno...
Jellal wygląda na robotę amatora - słabe cieniowanie. Wykonanie niektórych elementów po prostu ssie.
Mathias Adler to zupełnie inna historia z pewnymi elementami poprzedniej bajki. Przy włosach mogłeś się trochę bardziej postarać - lekka zmiana konturu i cieniowania, nie sprawi, że to nie będą włosy Jellala, którego narysowałeś wcześniej, leniu. Strój za to wygląda naprawdę dobrze. Miejscami można byłoby popracować nad cieniowaniem, aczkolwiek nie dostrzegam większych błędów. Zajebiście wykonany płaszczyk.
Suprim reprezentuje naprawdę niewiarygodny skok umiejętności przy spritowaniu przez te lata. Zupełnie inne wyobrażenie starej, lekko niedorobionej postaci. Nad cieniowaniem skóry oraz zaznaczaniem mięśni OPARa wypadałoby jeszcze trochę popracować. Staraj się także nie przerywać konturu, jeżeli nie jest to konieczne. Poza tym, fajne włoski. Musze przyznać rację Bercikowi - byłoby ekstra, gdybyś rozwijał się pod kątem rysowania włosków, właśnie w tym stylu.
Isaac! Postać wykonana naprawdę przyzwoicie. Powinieneś trochę popracować nad cieniowaniem i ogólnym wyglądem "płaszczyka" - niepotrzebnie oddzieliłeś go również konturem od spodni. Przy samych nóżkach także wypadałoby dłużej posiedzieć. Myślę, że lepiej prezentowałyby się luźne spodnie a'la. "Dragon Ball" przy takim ubranku. Fajne wykonanie włosków. Ogólnie, grafika nie jest wolna od błędów, ale nie sprawiają one również, że wygląda gorzej. Twórz dalej!