Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Maxiowe oparowanie Empty Maxiowe oparowanie Nie Maj 12, 2013 7:39 pm

Max

Max
Human Interface
Human Interface
Stworzyłem dzisiaj tego pana. Nie wiem jak to się prezentuje dlatego też wstawiam to tutaj i proszę o jakieś komentarze.
Bercik bardzo mi przy włosach pomógł i dziękuję mu za to. ;*
Maxiowe oparowanie 03338967843029286439

2Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Pon Maj 13, 2013 2:34 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Odpowiednie proporcje zostały zachowane. Brak ciekawszej koncepcji na stworzenie postaci.
Cieniowanie trzyma przeciętny poziom. Poszczególne elementy mogłyby być wykonane znacznie lepiej. O ile cienie spodni wyglądają naprawdę dobrze, tak prawdopodobnie jest to zasługa „base” na jakim pracowałeś. Widać przyzwyczajenie do „old shcool”.
Reasumując, pracuj dalej. Widać, że kiedyś w tym siedziałeś. Jeżeli teraz zaczniesz rozwijać „skilla” na nowo, efekty będą widoczne już po kilkunastu dniach. Powodzenia 4


KP: 1
/Feli

3Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Nie Maj 19, 2013 1:05 pm

Max

Max
Human Interface
Human Interface
Something new from Maxiu.
Maxiowe oparowanie 78306820197816852332

4Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Pon Maj 20, 2013 4:28 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Niepotrzebnie usuwasz kontur w niektórych miejscach.
Ciekawy pomysł, znośne cieniowanie. Popracuj nad cieniowaniem spodni oraz włosów. Spróbuj również stworzyć jakąś pracę na innym „base”.
Jestem ciekawy efektu.
A może, „revamp” Maxa Hatsutoku? ^^

KP: 1
/Feli

5Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Nie Maj 26, 2013 5:28 pm

Max

Max
Human Interface
Human Interface
A może, „revamp” Maxa Hatsutoku? ^^
Jasne, czemu nie?
Maxiowe oparowanie Maxrevamped_by_hahisaki-d66njz0

6Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Wto Maj 28, 2013 10:00 am

Sezu

Sezu
Shaman
Shaman
Przy tym mam akurat tylko kilka uwag :) Ale to tylko takie moje odczucia co powinno być inaczej. Zacznijmy od włosów, cieniowanie wygląda spoko, lecz przy tym na dole jeden kosmyk niepotrzebnie piksel dałeś szary, mógł zostać już czarny, bo tutaj prezentuje się jakby po prostu był jakiś błąd. Bluza, oraz cała górna część wygląda dobrze. Do czego mam jeszcze uwagę to są buty. Takie wielgachne się wydają. Kilka pikseli bym nieco poprawił i by wyglądały lepiej.

KP: 1
/Feli

7Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Pią Cze 13, 2014 9:07 pm

Max

Max
Human Interface
Human Interface
Trochę shitu, który z czasem się namnożył.
Jellal/Siegrain
Maxiowe oparowanie Vyiz5bs

Mathias Adler - Shingeki no Kyojin OC
Maxiowe oparowanie D4a3459ba9fb777451dd5714664e317a-d6ppwx6

Sprite this shit again - Suprim
Maxiowe oparowanie Spritethisshitagain_by_hahisaki-d7fbw7f

Isaac Nivarit ;*
Maxiowe oparowanie Isaac_by_hahisaki-d7fjk6r
C:Bercik, Yoh

@down
Nie wiem o co chodziło z tym Creditem dla Yoha. Zawsze był.



Ostatnio zmieniony przez Max dnia Nie Cze 22, 2014 12:46 pm, w całości zmieniany 1 raz

8Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Nie Cze 22, 2014 11:57 am

Mr.Bercikovsky

Mr.Bercikovsky
KOX
KOX
Biedny Maxiu, nikt nie ocenia. Bercik na ratunek! Choć nie powinienem tego robić... bo nie pożyczyłeś mi poochyeny. Może w rewanżu powinienem powiedzieć, że nie masz prawa używać moich base i dostałbyś warna? Ewentualnie cztery. Nieeee... Zwyczajnie ocenie ci pracę.
Siegrain jest słaby, o tym wiesz. Włosy są do dupy i ich cieniowanie też. Zwłaszcza tylna część.
Mathias za to ma całkiem spoko włoski i dość przyzwoicie pocieniowane. Nie mam za bardzo sie do czego przyczepić.
Suprim - jest poprawa, nie powiem, że nie. Najbardziej podobają mi się w tym oparze włoski. Fajnie by było, gdybyś na oparach szedł właśnie w tą drogę robienia włosów. Całkiem git, mnie sie podoba.
Issac - no, wygląda trochę lepiej niż poprzednia wersja. Choć przyczepię się do ubrania - zupełnie nie wyszło ci na tym base. To pewnie przez ten niebieski pasek na "środku". W dodatku noga - z naszej prawej strony - wygląda trochę krzywo. To pewnie też wina "płaszcza". Ogólnie największym plusem są włoski. Nie widzę tylko creditu dla Yoha, który tłumaczył ci jak je pocieniować. A potem Maxiu płacze, że NPC mu nie odpisuje. Najwyżej poprawiłbym tył w tych włosach.
Jest progress, rób dalej.


@Yoh: „Oceniam Kreatywnie”
+2 KP

9Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Wto Cze 24, 2014 6:32 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Nie powinienem Ci komentować prac, gdyż mój temat świeci pustkami, a Ty się nawet nie ruszysz i tylko płaczesz, że NPC nie odpisuje. Zły Maxiu, ot co. Jestem jednak dobrym człowiekiem - znaj moją łaskę, człowieczyno...

Jellal wygląda na robotę amatora - słabe cieniowanie. Wykonanie niektórych elementów po prostu ssie.
Mathias Adler to zupełnie inna historia z pewnymi elementami poprzedniej bajki. Przy włosach mogłeś się trochę bardziej postarać - lekka zmiana konturu i cieniowania, nie sprawi, że to nie będą włosy Jellala, którego narysowałeś wcześniej, leniu. Strój za to wygląda naprawdę dobrze. Miejscami można byłoby popracować nad cieniowaniem, aczkolwiek nie dostrzegam większych błędów. Zajebiście wykonany płaszczyk.
Suprim reprezentuje naprawdę niewiarygodny skok umiejętności przy spritowaniu przez te lata. Zupełnie inne wyobrażenie starej, lekko niedorobionej postaci. Nad cieniowaniem skóry oraz zaznaczaniem mięśni OPARa wypadałoby jeszcze trochę popracować. Staraj się także nie przerywać konturu, jeżeli nie jest to konieczne. Poza tym, fajne włoski. Musze przyznać rację Bercikowi - byłoby ekstra, gdybyś rozwijał się pod kątem rysowania włosków, właśnie w tym stylu.
Isaac! Postać wykonana naprawdę przyzwoicie. Powinieneś trochę popracować nad cieniowaniem i ogólnym wyglądem "płaszczyka" - niepotrzebnie oddzieliłeś go również konturem od spodni. Przy samych nóżkach także wypadałoby dłużej posiedzieć. Myślę, że lepiej prezentowałyby się luźne spodnie a'la. "Dragon Ball" przy takim ubranku. Fajne wykonanie włosków. Ogólnie, grafika nie jest wolna od błędów, ale nie sprawiają one również, że wygląda gorzej. Twórz dalej!

10Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Pon Cze 30, 2014 10:38 am

Zbir

Zbir
Battle Moderator
Battle Moderator
Memowe wyzwanie wyraźnie pokazuje jak bardzo się polepszyłeś - pojawiło się cieniowanie ,postać nabrała bardziej realnych kształtów ,zrobiło się kolorowe ,bogate w detale ... ,bardzo łądny progress :).

11Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Wto Maj 26, 2015 5:17 pm

Max

Max
Human Interface
Human Interface
Aoi Hinakawa
Maxiowe oparowanie Aoi_by_hahisaki-d8uqvwy
Zrobiłem ostatnio, ponieważ do PBF się przyda. Choć pewnie i tak Bercikowego revampa użyję xD

12Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Wto Maj 26, 2015 5:41 pm

Jata

Jata
Moderator
Moderator
Dziwne ma trochę włosy - z jednej strony długie, a z drugiej do wysokości oka. Plus, wydają się trochę za ciemne - rozjaśnij je trochę i skontrastuj bardziej. 
No i czarny inline jest wg mnie zupełnie zbędny, zwłaszcza przy kobiecych postaciach - zabiera dużo miejsca, które można lepiej wykorzystać i wgl daje brzydki efekt xd
Poza tym jest całkiem spoko na moje oko :)

13Maxiowe oparowanie Empty Re: Maxiowe oparowanie Sro Maj 27, 2015 4:16 am

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
Włosy wyglądają jak zbyt duży, niebieski hełm. Gdybyś nieco popracował nad konturem, który nie byłby tak kulisty to może całość prezentowałaby się znacznie ciekawiej. To samo dotyczy cieniowania. Najciemniejszy odcień proponowałbym jeszcze bardziej przyciemnić - w moim odczuciu ma raczej służyć jako inline poszczególnych kosmyków, o ile takowe są. Sam kontur postaci nie wygląda źle. Zmodyfikuj kontur lewej łapki, gdy Aoi ma na sobie podkoszulkę - niepotrzebnie zrobiłeś tam "schodek". W przypadku prawej natomiast usuń czarny kontur z nadgarstka. Reszta może być.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.