Imię: Zeyron
Nazwisko: Axdavar
Pseudonim: Versil
Wiek: ~22
Rasa: Człowiek (plemię Hata)
Pochodzenie: wioska Hata Kolassa, jego świat
Sprite:
Statystyki: (80 punktów do rozdzielenia)
Atak: 8
Obrona: 6
Energia: 10
Szybkość: 10
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 6
Siła fizyczna: 7 6 na starcie
Zwinność: 9 8 na starcie
Precyzja: 7
Koncentracja: 9
Usposobienie: Neutral > Chaotic Good
Osobowość: Zeyron lubi spokój i naturę. Nie przepada za walką. Jest poniżej przeciętnej, jeśli chodzi o zdolności nawiązywania kontaktów społecznych – zbyt często mówi to, co myśli i za bardzo się nie przejmuje rezultatami. (patrz: Yu Narukami w P4tA) Potrafi jednak sprawnie współpracować z innymi. Jest bardzo ciekawski – głównie dlatego stał się członkiem Drużyny Taimatsu.
Cele:
- wypełniać swoje zadanie w Genao
- dowiedzieć się, co się stało z Siedmioma Diabłami z jego świata
Historia:
Wyposażenie:
- Worldwide Data Gatherer - przekazany Zeyronowi do umożliwienia zbierania danych i komunikacji. Wyposażony w dostęp do Biblioteki Akasha, będącej sztucznym rozwinięciem naturalnego zbirou informacji o światach, Biblioteki Quinta. Ponadto, jego WDG ma wbudowaną sztuczną inteligencję pełniącą rolę jego przewodnika, nazywającą się Hoshi.
- Perun Booster - wszczepiony mu (w sposób odwracalny) w pobliże rdzenia przedłużonego, pozwala Zeyronowi spożytkować część energii na możliwość latania przez krótką chwilę.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Uberhero’s Pledge – po swojej reinkarnacji Zeyron zyskał możliwość przemiany w formy Uberhero, łącząc się z duszami reprezentowanymi przez maski. Każda z form ma różne zdolności i w różny sposób zmienia statystyki. Oprócz tego, maski mają nieznaczny wpływ również na osobowość Zeyrona. Każda z form ma swoje zdolności aktywne automatycznie przypisane tylko tej formie (za wyjątkiem niektórych mogących być przejmowanymi przez inne) oraz zdolności, które Zeyron może sam aktywować. Te pierwsze zwane są Auto Skillami, te drugie Mask Skillami. Każda z form ma swoją specjalną technikę, Hero Mode, najczęściej będącą atakiem kończącym. Hero Mode nie są jednorazowe (z jednym wyjątkiem), mogą być przedłużane jako combo. Dwadzieścia jeden form jest podzielonych na trzy kategorie: Włócznię, Tarczę i Łuk. Formy Uberhero nie zużywają energii przez samo przebywanie w nich, jedynie przy używaniu swoich mocy. Każda z form może być aktywowana samym przyzwaniem maski lub pełną transformacją, tworzącą lekki strój bojowy.
Crest of Rythm – ta zdolność pełni trzy funkcje.
Po pierwsze, emblematy reprezentujące starożytne bębny z Pata Kolassa stanowią źródło energii pochodzącej z rytmu planety i od duszy Wszechmocnego, inkarnowanej w Zeyrona.
Po drugie, cztery emblematy są katalizatorem tworzącym wyposażenie form Zeyrona: herb Pata zapewnia wyposażenie służące do przemieszczania się – konia, wierzchowca bojowego lub rydwan. Herb Pon zapewnia broń lub bronie. Herb Chaka zapewnia tarczę lub wielką tarczę (herby Pon i Chaka mogą na siebie wzajemnie nachodzić, przejmując rolę drugiego, daje to w rezultacie dwie lub dwuręczną broń i dwuręczną tarczę). Herb Don w starożytności tworzył hełm, jednak obecnie hełm, choć istnieje, nie jest widocznym obiektem, a jedynie efektem.
Po trzecie, kombinacja emblematów tworzy efekt inicjujący Hero Mode oraz mocniejsze wersje innych technik – istnieją kombinacje przyspieszenia, ataku, obrony, wzmocnienia (ataku lub obrony), odwrotu, lotu oraz... imprezy, pełniąca rolę zdejmującą negatywne efekty.
Mater Tree Seed – Zeyronowi zostało wszczepione nasiono Drzewa Mater. Drzewo Mater pozwalało bohaterom na regenerację oraz zmianę form. Oznaczało to, że Zeyron musiał wracać do swojej bazy za każdym razem, gdy chciał aktywować inną formę, co było bardzo uciążliwe. Nasiono Drzewa Mater pozwala mu zmieniać formy w dowolnym momencie, a powolna regeneracja zachodzi tylko i wyłącznie gdy żadna maska nie jest aktywna. Sprawia to, że bardzo trudno z takowej korzystać w trakcie starcia, bowiem wyłączanie maski może ściągnąć na niego zagrożenie.
Uberhero Kick
Formy:
Jako że przeważnie userzy tutaj uwielbiają dawać nazwy absolutnie każdemu nawet najprostszemu atakowi, takowe może dodam później. Historię dodam jutro, miałem dzisiaj 12 godzin na uczelni z małą przerwą na zrobienie sobie jajecznicy. Oczywiście później dodam również kolejne formy.
Oprócz tego dodam też różne bronie, jakie Uberhero ma do swojej dyspozycji. Załóżmy na razie, że na chwilę obecną Uberhero zaczyna z początkową włócznią i Yaridą.
Jak za starych, dobrych czasów, gdy w tle leciał ten epicki motyw przy misji prologowej...
Axdavar jest wymawiane po erfelańsku. Pochodzi od axdav, czyli srebro. Wiecie, Versil, mentorem Uberhero w grze jest Silver Hoshipon, a fakt, że Zeyron jest na misji od kogoś, przypomina pewną postać z Pokémon Adventures. Jest nią Silver. przypadek nie sądzę
Nazwisko: Axdavar
Pseudonim: Versil
Wiek: ~22
Rasa: Człowiek (plemię Hata)
Pochodzenie: wioska Hata Kolassa, jego świat
Sprite:
Statystyki: (80 punktów do rozdzielenia)
Atak: 8
Obrona: 6
Energia: 10
Szybkość: 10
Inteligencja: 10
Wytrzymałość: 6
Siła fizyczna: 7 6 na starcie
Zwinność: 9 8 na starcie
Precyzja: 7
Koncentracja: 9
Usposobienie: Neutral > Chaotic Good
Osobowość: Zeyron lubi spokój i naturę. Nie przepada za walką. Jest poniżej przeciętnej, jeśli chodzi o zdolności nawiązywania kontaktów społecznych – zbyt często mówi to, co myśli i za bardzo się nie przejmuje rezultatami. (patrz: Yu Narukami w P4tA) Potrafi jednak sprawnie współpracować z innymi. Jest bardzo ciekawski – głównie dlatego stał się członkiem Drużyny Taimatsu.
Cele:
- wypełniać swoje zadanie w Genao
- dowiedzieć się, co się stało z Siedmioma Diabłami z jego świata
Historia:
- Spoiler:
- W swoim świecie Zeyron mieszkał początkowo w niewielkiej wiosce zwanej Hata Kolassa. Nie mógł praktycznie robić absolutnie niczego ciekawego, nawet opuszczać tego osiedla, pod pretekstem zachowania jakiegoś antycznego sekretu, którego nawet nikt nie chciał mu zdradzić. Dlatego stamtąd uciekł, przez jakiś czas po prostu wędrował, aż zamieszkał w niedużym mieście. Po roku usłyszał plotkę o wiosce na całkowitym odludziu, całkowicie zrównanej z ziemią. Domyślił się, że może chodzić tylko o Hata Kolassa, więc tam się udał najszybciej jak mógł. Plotka okazała się prawdą, pozostały tylko zgliszcza i trochę krwi - żadnego ciała... oprócz jednej, jeszcze żywej osoby. Zanim ten człowiek zdołał cokolwiek powiedzieć Zeyronowi, został zastrzelony. Napastnikami była duża grupa ludzi w zielonych maskach przypominających czaszki. Gdy Zeyron próbował zrobić cokolwiek, natychmiast został nafaszerowany ołowiem i pozostawiony na śmierć. Usłyszał jednak głos, który zapewnił go, że jeśli chce, może powrócić, jednak jego życie nie będzie już takie samo. Przystał na jedyny warunek - Przysięgę Uberherosa. Jego dusza została połączona z dwiema innymi - z duchowym strażnikiem Hata Kolassa, zwanym przez nich Wszechmocnym oraz z jednym z legendarnych bohaterów - włócznikiem Yaridą. Zeyron wrócił do życia z niebieską maską na twarzy i włócznią w ręce. Wyeliminował ostatnie "zielone czaszki", które wciąż się pałętały po ruinach i uciekł w stronę gór. Tam stracił siły i przytomność. Obudził się następnego dnia, w dziwnej bazie wewnątrz góry, gdzie było kilku ludzi. Okazało się, że również są ocalonymi z Hata Kolassa. Cała reszta prawie zginęła - zmienili się w kamień w momencie śmierci, blokując odejście swojej duszy i czekając na odwrócenie procesu. Trzech młodzieńców, przedstawiających się jako Ton, Chin i Kan, wraz z ich mentorem, znanym jedynie jako "Srebrny", wyjaśniło Zeyronowi sytuację - został reinkarnowany jako kolejny Uberhero, by zatrzymać inwazję Bonedeth (zielonych czaszek) oraz prastarych demonów, które próbują przyzwać - siedmiu Archfiendów.
- Spoiler:
- Zeyron z biegiem czasu odkrywał, że Yarida nie jest jedynym bohaterem, którego formę może przybierać, po pewnym czasie odkrył, że oprócz klasy włóczników, jak Ton, może również przybierać formy obrońców i łuczników, jak Chin i Kan, jednak ta trójka nie ma dostępu do takiej mocy, jak on. Zeyron używał swoich zdolności, by powstrzymywać Bonedeth, jednak siedem Archfiendów zostało uwolnionych i utworzyli swoich generałów - siedmiu mrocznych bohaterów (lub siedem diabłów). Oznaczało to dla niego więcej trudnych walk i niemalże zero odpoczynku. Nie wdając się w większe szczegóły, w końcu udało mu się pokonać Archfiendy, jednak nie zanim przywołali swoją ostateczną broń - potężnego demona Gheek Gondorę. Udało się go pokonać dzięki temu, że siedem diabłów otrząsnęło się z prania mózgu zapewnionego przez Archfiendy wraz z maskami i przekazali tymczasowo swoje własne moce formie Charibasy Zeyrona, na krótką chwilę przekształcając go w Rising Charibasę. Siedem diabłów rozpłynęło się w powietrzu zaraz po tej ostatniej walce, a Zeyronowi pozostała tylko wiedza, że jego moce mogą wciąż ewoluować. Nie miał jednak w tym żadnego celu, bo kryzys został ostatecznie zażegnany, a resztę mocy, jaką miał pod koniec walki, wykorzystał do zdjęcia klątwy z mieszkańców Hata Kolassa.
- Spoiler:
- Pewnego dnia w jego świecie pojawiła się mała grupka podróżników, którzy się przedstawili jako Drużyna Taimatsu. Niedługo potem pojawiła się nieco mniej przyjemna brygada, którą Taimatsu wraz z Zeyronem pokonali, ponownie przywracając spokój. Zeyron postanowił wyruszyć w dalszą podróż wraz z drużyną. Zwiedził z nimi wiele światów, dużo czasu spędził na dopiero co budowanej Beralzie. Wciąż chciał wiedzieć, co się stało z siedmioma diabłami. Dało to Viegowi Insyendarowi okazję, by dać Zeyronowi małe zadanie. Nie powiedział mu dokładnie, czego dotyczy, jedynie że bardzo możliwe, że będzie mógł tam znaleźć odpowiedzi na jego pytania... oraz że zadanie się samo wyjaśni w świecie nazwanym Genao. Zeyron został wyposażony w potrzebny ekwipunek i wysłany do nowego świata. Dostał również bazę danych, która mogłaby mu pomóc się dowiedzieć, jakie granice mają jego zdolności.
Wyposażenie:
- Worldwide Data Gatherer - przekazany Zeyronowi do umożliwienia zbierania danych i komunikacji. Wyposażony w dostęp do Biblioteki Akasha, będącej sztucznym rozwinięciem naturalnego zbirou informacji o światach, Biblioteki Quinta. Ponadto, jego WDG ma wbudowaną sztuczną inteligencję pełniącą rolę jego przewodnika, nazywającą się Hoshi.
- Perun Booster - wszczepiony mu (w sposób odwracalny) w pobliże rdzenia przedłużonego, pozwala Zeyronowi spożytkować część energii na możliwość latania przez krótką chwilę.
Dodatkowe techniki/umiejętności:
Uberhero’s Pledge – po swojej reinkarnacji Zeyron zyskał możliwość przemiany w formy Uberhero, łącząc się z duszami reprezentowanymi przez maski. Każda z form ma różne zdolności i w różny sposób zmienia statystyki. Oprócz tego, maski mają nieznaczny wpływ również na osobowość Zeyrona. Każda z form ma swoje zdolności aktywne automatycznie przypisane tylko tej formie (za wyjątkiem niektórych mogących być przejmowanymi przez inne) oraz zdolności, które Zeyron może sam aktywować. Te pierwsze zwane są Auto Skillami, te drugie Mask Skillami. Każda z form ma swoją specjalną technikę, Hero Mode, najczęściej będącą atakiem kończącym. Hero Mode nie są jednorazowe (z jednym wyjątkiem), mogą być przedłużane jako combo. Dwadzieścia jeden form jest podzielonych na trzy kategorie: Włócznię, Tarczę i Łuk. Formy Uberhero nie zużywają energii przez samo przebywanie w nich, jedynie przy używaniu swoich mocy. Każda z form może być aktywowana samym przyzwaniem maski lub pełną transformacją, tworzącą lekki strój bojowy.
Crest of Rythm – ta zdolność pełni trzy funkcje.
Po pierwsze, emblematy reprezentujące starożytne bębny z Pata Kolassa stanowią źródło energii pochodzącej z rytmu planety i od duszy Wszechmocnego, inkarnowanej w Zeyrona.
Po drugie, cztery emblematy są katalizatorem tworzącym wyposażenie form Zeyrona: herb Pata zapewnia wyposażenie służące do przemieszczania się – konia, wierzchowca bojowego lub rydwan. Herb Pon zapewnia broń lub bronie. Herb Chaka zapewnia tarczę lub wielką tarczę (herby Pon i Chaka mogą na siebie wzajemnie nachodzić, przejmując rolę drugiego, daje to w rezultacie dwie lub dwuręczną broń i dwuręczną tarczę). Herb Don w starożytności tworzył hełm, jednak obecnie hełm, choć istnieje, nie jest widocznym obiektem, a jedynie efektem.
Po trzecie, kombinacja emblematów tworzy efekt inicjujący Hero Mode oraz mocniejsze wersje innych technik – istnieją kombinacje przyspieszenia, ataku, obrony, wzmocnienia (ataku lub obrony), odwrotu, lotu oraz... imprezy, pełniąca rolę zdejmującą negatywne efekty.
Mater Tree Seed – Zeyronowi zostało wszczepione nasiono Drzewa Mater. Drzewo Mater pozwalało bohaterom na regenerację oraz zmianę form. Oznaczało to, że Zeyron musiał wracać do swojej bazy za każdym razem, gdy chciał aktywować inną formę, co było bardzo uciążliwe. Nasiono Drzewa Mater pozwala mu zmieniać formy w dowolnym momencie, a powolna regeneracja zachodzi tylko i wyłącznie gdy żadna maska nie jest aktywna. Sprawia to, że bardzo trudno z takowej korzystać w trakcie starcia, bowiem wyłączanie maski może ściągnąć na niego zagrożenie.
Uberhero Kick
Formy:
- Yarida:
Yarida – forma, którą Zeyron wybrał jako swoją pierwszą. W tej formie jego jedynym orężem jest włócznia. Yarida jest zdolny do tworzenia włóczni – gdy nimi rzuci, mogą eksplodować w kontakcie z celem. Niestety, Yarida może tworzyć tylko jedną broń.
Najbardziej w tej formie uwydatniają się atak i precyzja, najmniejszą wagę ta forma przykłada do obrony i siły fizycznej.
(maska Yaridy, jego strój bojowy, maska wraz ze strojem)
Auto Skille:
* Two/Three/Four/Five Spears – pozwala Yaridzie rozszczepiać swoją włócznię na dwie, trzy, cztery lub pięć, zarówno gdy ma ja w ręce, jak i po rzucie.
* Yarida może korzystać z Auto Skilli Piekrona
Mask Skille:
* Spear Attack 1/2/3/4 – wzmacniają w różnym stopniu siłę ataku włóczniami i pikami
* Peerless Spear – podwajają efekt skilli wzmacniających siłę danej broni. Zarówno Spear Attack, jak i Peerless Spear zwiększają zużycie energii, dlatego nie powinny być aktywne przez dłuższy czas. Szalone zużycie energii jest znacząco zredukowane w formie Rising Yaridy. Nie łączy się z umiejętnościami "* Master".
Hero Mode:
Fear Spear – potężny rzut włócznią, która rozszczepia się na kilka (zależnie od Auto Skilla), wywołujących dużą eksplozję przy kontakcie z celem.
- Piekron:
Piekron – forma będąca w sprzężeniu z Yaridą. To również włócznik, jednak oprócz typowego oręża Yaridy, może korzystać również ze sztyletów oraz lanc, a także z tarczy. Jego ataki nie są tak widowiskowe jak Yaridy, aczkolwiek mają potencjał być silniejsze. Ataki Piekrona mogą być dodatkowo wzmocnione żywiołem błyskawicy. Piekron jest głównie mędrcem, najinteligentniejszą podstawową formą Zeyrona, jednak ta maska uwydatnia też precyzję, koncentrację, atak i energię, względnie niska wytrzymałość musi być wspomagana tarczą.
(maska Piekrona, jego strój bojowy, maska wraz ze strojem)
Auto Skille:
* Leaping Spear – umożliwia normalnie niezdolnemu do lotu (bez wspomagania) Zeyronowi wykonywać skoki, odbijając się od powietrza.
* Spear Bolt/Thunderbolt/Thunderstorm - przywołują z nieba błyskawicę, by trafiła w miejsce uderzenia włóczni. Przy bezchmurnej pogodzie możliwe jest tylko Spear Bolt, Spear Thunderbolt wymaga chmur, zaś Spear Thunderstorm deszczu.
* Piekron może korzystać z Auto Skilli Yaridy oraz Taterazaya (na razie niedostępne).
Mask Skille:
* Rain Dance – przyzywa chmury lub deszcz.
* Shield Boost/Enforce - wzmacnia tarczę.
* Stab Master - silnie wzmacnia moc ataków dźgających (włócznie, sztylety, shivy, lance) oraz wzmacnia ich precyzję.
* Peerless Frog – roztacza aurę, która niweluje ogień (w miarę możliwości energetycznych), jednak tylko gdy samemu nie jest się podpalonym. Zużycie energii jest znacząco zredukowane w formie Rising Piekrona.
Hero Mode:
Concentrate – tworzy aurę wzmacniającą siłę ataku swoją i dowolnych sojuszników w pobliżu na krótki czas. Wymaga bycia w całkowitym bezruchu w trakcie ładowania, wzmocnienie jest zależne od czasu, jednak niewspomagane nie może przekroczyć podwojenia.
- Kibadda:
Kibadda – pierwsza ciężko uzbrojona forma, nie poruszająca się na własnych nogach. Kibadda stanowi jednoosobową kawalerię - oprócz włóczni korzysta z lanc, może przyzwać również tarczę oraz konia, zapewniającego wzrost szybkości oraz możliwość ograniczonego poruszania się w powietrzu skokami i zrywem. Ta forma wspomaga zarówno atak, jak i obronę. Szybkość wzrasta nieznacznie sama z siebie (musi być wspomagana umiejętnościami), zaś precyzja jest zastępowana wytrzymałością i zwinnością.
(maska Kibaddy, jego strój bojowy, maska wraz ze strojem)
Auto Skille:
* Assault Hits/Strikes/Bashing/Charge – umożliwiają broni zadawanie większej ilości uderzeń naraz.
* Piekron może korzystać z Auto Skilli Pyokoridera oraz Taterazaya (na razie niedostępne).
Mask Skille:
* Lance Attack 1/2 – wzmacniają w różnym stopniu siłę ataku lancami.
* March For Glory - zapewnia tymczasowe przyspieszenie przemieszczania się.
* Peerless Fang – tymczasowo zwiększa wszelkie obrażenia zadawane przeciwnikom znajdującym się w powietrzu. Zużycie energii jest znacząco zredukowane w formie Rising Kibaddy.
Hero Mode:
Mad Charge – po krótkim naładowaniu się Kibadda szarżuje przed siebie, przeszywając wszystko, co stanie mu na drodze.
- Wooyari:
Wooyari – odpowiednik Yaridy, jednak nie rzuca włóczniami - używa pik do walki kontaktowej. Pomimo że jego możliwości są wzmacniane w deszczu lub obecności wody, jego Hero Mode jest standardowo nacechowany żywiołem ognia. Wooyari jest słaby defensywnie, jak Yarida, ale nadrabia atakiem, siłą fizyczną, szybkością i zwinnością. Precyzja nie jest jego wysoką kartą, bowiem jego bronie mają na tyle duży zasięg, że może sobie bez niej dobrze radzić.
(maska Wooyariego, jego strój bojowy, maska wraz ze strojem)
Auto Skille:
* Two/Three/Four/Five/Six Strike – pozwalają za każdym udanym ciosem w bardzo szybkim tempie wyprowadzać kolejny.
Mask Skille:
* Red Herring / River Guardian – wzmacnia atak w czasie deszczu lub blisko wody, ponadto wzmacnia odporność na magię umysłu (efekty statusowe).
* Pike Attack - znacznie wzmacnia siłę ataku pikami.
* Peerless Fish – w czasie deszczu losowo zwiększa siłę (statystyki) sobie i wybranym sojusznikom. Rising Wooyari zmniejsza zużycie energii niemal do zera, jednak losowość wciąż pozostaje.
Hero Mode:
Flamespin – Wooyari, kręcąc piką, tworzy wirujący podmuch ognia, raniący zarówno samym ogniem, jak i uderzeniami piką. Istnieje wariant tego ataku, Azure Flamespin, gdzie emisja energii ma błękitny kolor i zamiast podpalania może zamrażać. Ten wariant wymaga użycia Ice Pike.
- Cannassault:
Cannassault – forma niemalże niepasująca do swojej kategorii – Cannassault wyposażony jest w rydwan, a jego bronią jest domyślnie topór, opcjonalnie maczuga/młot lub wielki miecz. Cann’ specjalizuje się w silnych, ciężkich atakach, którymi wywołuje wstrząsy na małym obszarze. Poprawiać je może dodatkowo wjeżdżając w przeciwników kolczastymi kołami.
Rydwan wprawdzie nadaje tej formie dużą mobilność i zwinność, jednakże specyfika ataków sprawia, że nie należy ona do najszybszych. Atak wyraźnie wzrasta, tak samo (co nietypowe dla Spear Class) siła fizyczna.
Auto Skille:
* Backbone 1/2/3/4 – pozwalają Cannassaultowi być w trakcie atakowania odpornym na odrzut przy otrzymaniu ataku; na oszołomienie wywołane atakiem; na zamrożenie; na podpalenie.
* Cannassault może korzystać z Auto Skilli Pyokoridera i Grenburra (na razie niedostępne)
Mask Skille:
* Stagger Beat – sprawia, że ataki mogą dodatkowo na krótki czas oszołomić cel
* Knockback Forward – sprawia, że ataki, niezależnie od swojej siły i zadanych obrażeń, mogą odrzucić cel na znacznie większą odległość
* Battle Axe Attack – wzmacnia o połowę siłę ataku toporem.
* Peerless Deer – czyni całkowicie niepodatnym na negatywne efekty (oszołomienie, odrzucenie, podpalenie, zamrożenie, zatrucie, uśpienie) podczas ataku. Duże zużycie energii jest znacząco zredukowane w formie Rising Cannassaulta.
Hero Mode:
Ground Ripper – potężne spadające uderzenie toporem/obuchem/wielkim mieczem. Cannassault może spokojnie je przekładać w combo, używając momentu pędu topora do przekładania go za sobą do drugiej ręki. Uderzenie, które trafi w ziemię, dodatkowo wywołuje silny wstrząs. Po każdym uderzeniu możliwa jest dodatkowa szarża kolczastokołym rydwanem.
- Pyokorider:
Pyokorider – drugi po Kibaddzie przedstawiciel kawalerii Uberhero, jednak o innej specyfice. Podczas gdy Kibadda to ciężka jazda, szarżująca całym sobą na przeciwników, Pyokorider jest bardzo lekko uzbrojony, nadrabia to jednak niesamowitą szybkością i zwinnością. Pyokorider korzysta z włóczni i lanc, jak jego odpowiednik, jednak nie nosi tarczy. Może również korzystać z bitewnych wierzchowców, nadrabiających nieco swoje braki. Szybkość tej formy jest wystarczająca, do tworzenia powidoków... i nie tylko ich.
Obrona Pyokoridera stoi na przeciętnym poziomie. Atak się wyraźnie poprawia, jednak najbardziej niesamowitym atutem tej formy jest szybkość i zwinność, jakiej nie powstydziłby się nikt z Spear Class (jednakże, są formy w Archer Class szybsze nawet od niego). Sposób działania jego Hero Mode implikuje również uwydatnioną energię i koncentrację.
Auto Skille:
* Giddy Up Walk/Trot/Canter/Gallop – poprawiają w różnym stopniu możliwości wierzchowca lub pojazdu. //w grze to „2/4/6/8-level boost. Weź spróbuj to oddać tutaj...
* Yarida może korzystać z Auto Skilli Kibaddy
Mask Skille:
* Attack Movement 1/2 – średnio lub silnie zwiększa szybkość Pyokoridera
* Green Step – w miejscu, gdzie atakuje Pyokorider, rośnie trawa. Byłoby to całkowicie bezużyteczne //oprócz w grze. Ohoho ta umiejętność//, gdyby nie fakt, że jest ona niesamowicie łatwopalna i długo utrzymuje ogień.
* Peerless Rabbit – //i tu mam problem. W grze ta umiejętność sprawia, że dużo łatwiej trafiamy w rytm. Na razie nie mam pomysłu, jak to tutaj przełożyć. Myślałem, że może jako zmniejszenie zużycia energii, ale Mask Skille może wyekwipować każda forma. Może zmniejszenie zużycia energii, niekompatybilne z innymi Peerless? Muszę się zastanowić.//
Hero Mode:
Illusion – pozwala utworzyć naszego „cienistego klona”, który szarżuje za nas. Ma niesamowicie daleki zasięg działania i nie otrzymuje żadnych obrażeń. Pyokorider może w tym czasie atakować na własną rękę, w innym kierunku bądź dołączyć do klona szarżując za nim. Klon nie ma żadnej osobowości, jedyne, co robi, to szarżuje przed siebie. Po tym, jak klon zniknie, Pyokorider może wygenerować kolejnego, jednak musi do tego przez krótką chwilkę zostać w bezruchu.
- Charibasa:
Charibasa – ostatnia forma Spear Class. Może nie jest tak szybki, jak Pyokorider czy tak silny jak Cannassault, ale ma jeden kluczowy atut –ma dostęp do całego mnóstwa zdolności innych Uberhero. Tak jak Cannassault korzysta z rydwanu, jednak nie atakuje w zwarciu, ale rzuca włóczniami, jak Yarida. Ponadto, podobnie jak Piekron czy Wooyari może wzmacniać atak czy obronę swoją lub sojuszników oraz nieznacznie leczyć siebie i innych w trakcie obrony. Zamiast włóczni jego alternatywną bronią są lance, a jego defensywę poprawia tarcza dzierżona w drugiej ręce.
Charibasa jest bardzo wszechstronny, poprawiając swoje statystyki w każdym kierunku, jednak jego głównymi atutami są atak, energia i precyzja, stanowiąca źródło jego najmocniejszych ataków – ta forma bowiem skupia się głównie na wyszukiwaniu słabych punktów celu i uderzaniu w nie z dużą mocą, jak Piekron.
Auto Skille:
* Chariot Attack – zwiększa wytrzymałość rydwanu siłę jego ataku
* Pyokora Spirit – daje Charibasie dostęp do Auto Skilli Pyokoridera
* Yaripon Spirit – daje Charibasie dostęp do Auto Skilli Yaridy
* Kanokyon Spirit – daje Charibasie dostęp do Auto Skilli Cannassaulta
* oprócz powyższych Charibasa ma naturalnie dostęp do Auto Skilli Taterazaya.
Mask Skille:
* Team Aid / Team Support – gdy Charibasa walczy wraz z kimś, wszelkie pomocne efekty działające na całą drużynę są wzmocnione.
* Critical Hit – silnie zwiększa celność.
* Peerless Bird – pozwala automatycznie namierzać najbardziej optymalne miejsce do uderzenia. Każdy precyzyjny atak jest dodatkowo wzmocniony. Duże zużycie energii jest znacząco zredukowane w formie Rising Charibasy.
Hero Mode:
Feather Piercer – atak podobny do Fear Spear Yaridy, jednak włócznie nie eksplodują w kontakcie z celem – przelatują przez niego na wylot, zadając uderzenia od zewnątrz i od wewnątrz. Eksplodują dopiero, gdy trafią w ziemię lub jakąś dużą barierę (jak ściana), jednak można je zdetonować gdy tylko wyjdą z drugiej strony celu.
- Taterazay:
Taterazay – podstawowa forma w Shield Class. Jego głównym atutem jest tarcza, definiująca całą klasę (chociaż spośród siedmiu form tylko dwie z takowej korzystają), nadająca mu solidnej wytrzymałości. Do atakowania Taterazay używa mieczy, szabli bądź, o dziwo, włóczni.
Atak Taterazaya jest dość słaby, jednak jego siła tkwi w niesamowitej defensywie. Jego siła fizyczna i zwinność również są niczego sobie, wytrzymałość jest jedynie nieznacznie wzmocniona.
Auto Skille:
* Energy Field 10%/20%/30%/40%/50% – zmniejszają w różnym stopniu obrażenia fizyczne. Nie działa to na magię.
* Cannassault może korzystać z Auto Skilli Guardiry.
Mask Skille:
* Shield Boost / Amp – wzmacnia siłę obrony tarczy lub wielkiej tarczy.
* Defence Stance – odbija słabsze ataki, o ile Taterazay przemieszcza się lub pozostaje w bezruchu – nie funkcjonuje to, jeśli atakuje lub się broni w sposób aktywny.
* Peerless Shield – pozwala zwiększyć szanse na całkowite uniknięcie obrażeń. Duże zużycie energii jest redukowane w formie Rising Taterazaya.
Hero Mode:
Energy Wall – jedno z jedynych dwóch stricte defensywnych Hero Mode. Tworzy dla siebie i sojuszników osobiste niewidoczne bariery ochronne, znacząco redukujące obrażenia. Jednakże, Taterazay nie może się przemieszczać, gdy ta umiejętność jest aktywna. Dobrą stroną jest jednak, że Taterazay nie musi stać przed sojusznikami, ani w jednej linii z nimi, żeby móc ich osłonić.
- Tondenga:
Tondenga – ciężki, powolny destruktor w armii Uberhero. Wyposażony w obuch bądź topór, a także tarczę i naramienniki mogące się rozwinąć do zbroi na klatkę piersiową, jest wprost stworzony do zadawania dużych obrażeń małą ilością ciosów.
Tondenga jest powolny, ale jego atak, wytrzymałość i siła fizyczna są niesamowite, jak na tak wczesną formę w swojej klasie.
Auto Skille:
* Big Mask 1/2/3/4 – zmniejsza zużycie energii Mask Skilli, pozwalając być aktywnej większej ich ilości naraz.
* Tondenga może korzystać z Auto Skilli Taterazaya
Mask Skille:
* Super Heavy – znacząco redukuje dystans, na jaki Tondenga jest odrzucany przy atakach.
* Club Attack – wzmacnia siłę ataków obuchami – maczugami i młotami.
* Natural Disaster – każdy atak ma szanse wywołać wstrząsy sejsmiczne, jeśli napotka na opór.
* Strike Master – silnie wzmacnia moc ataków miażdżących (młoty, maczugi, niektóre specyficzne włócznie i piki, tarcze) oraz sprawia, że nieco lepiej oszałamiają i odrzucają cele.
* Peerless Pig – zmniejsza o połowę obrażenia od przyjmowanych ciosów i cięć. Duże zużycie energii jest znacząco zredukowane w formie Rising Tondengi.
Hero Mode:
Gigantic Smash – Tondenga wykorzystuje swój moment bezwładności do rozkręcenia się z bronią w wyciągniętej ręce. Dzięki temu, mimo niedużej prędkości postępowej, zyskuje dużą prędkość obrotową i może zadawać wiele bardzo silnych uderzeń w krótkim czasie. Mimo, że wydaje się to być bardzo niekontrolowane, Tondenga jest w stanie kontrolować swój ruch i nie cierpi żadnych nieprzyjemności z długiego wirowania. Ponadto, co może być oczywiste, może wykorzystać ten rozpęd do rzucenia swoją bronią w wybranym kierunku
Jako że przeważnie userzy tutaj uwielbiają dawać nazwy absolutnie każdemu nawet najprostszemu atakowi, takowe może dodam później. Historię dodam jutro, miałem dzisiaj 12 godzin na uczelni z małą przerwą na zrobienie sobie jajecznicy. Oczywiście później dodam również kolejne formy.
Oprócz tego dodam też różne bronie, jakie Uberhero ma do swojej dyspozycji. Załóżmy na razie, że na chwilę obecną Uberhero zaczyna z początkową włócznią i Yaridą.
Jak za starych, dobrych czasów, gdy w tle leciał ten epicki motyw przy misji prologowej...
Axdavar jest wymawiane po erfelańsku. Pochodzi od axdav, czyli srebro. Wiecie, Versil, mentorem Uberhero w grze jest Silver Hoshipon, a fakt, że Zeyron jest na misji od kogoś, przypomina pewną postać z Pokémon Adventures. Jest nią Silver. przypadek nie sądzę
Ostatnio zmieniony przez Versil Perihelion dnia Sob Lut 22, 2014 12:08 am, w całości zmieniany 6 razy