Imię: Seth
Nazwisko: Fukuda
Wiek: 21
Płeć: Mężczyzna
Wzrost: 185cm
Waga: 90kg
Rasa: Ukuryanin
Pochodzenie: Ukurya
Poziom mocy: 12 000j
Reputacja: -6
Usposobienie: Neutral Evil
Statystyki:
Atak: 10
Obrona: 7
Energia: 7
Szybkość: 9
Inteligencja: 7
Wytrzymałość: 10
Siła fizyczna: 9
Zwinność: 9
Precyzja: 9
Koncentracja: 4
Cele:
1. Nie dać się złapać i nie trafić ponownie do więzienia.
2. Nie pozwolić by Alice stała się krzywda.
3. Zarobić tyle pieniędzy by wieść dostatnie życie.
Osobowość:
Seth na pierwszy rzut oka wygląda na cichego mężczyznę, który czerpie radość ze spokoju. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Uwielbia on walkę, w której często się zatraca, jednak zawsze zachowuje trzeźwość umysłu. W trakcie pojedynku staje się żądnym krwi potworem. Jest agresywny, okrutny i brutalny, często znęca się nad swoimi ofiarami. Walka, w której nie zabije przeciwnika jest dla niego walką przegraną. Dość łatwo można go sprowokować, jednak nie rozgniewać - zawsze stara się wszystko kalkulować na spokojnie. Pomimo swojej inteligencji bywają jednak sytuacje, w których potrafi być bardzo porywczy i nieprzewidywalny. W stosunku do większości osób jest arogancki i zimny. Zazwyczaj nie okazuje szacunku rozmówcom, ubliża im i stara się ich poniżyć. Często narzeka nawet z błahych powodów. Jest też bardzo chciwy, czego dowodem są zlecenia morderstw, których się podejmuje. Jest bardzo przywiązany do Alice, choć nie zawsze to okazuje. Stara się ją chronić i nie dopuścić by stała się jej krzywda.
Wygląd zewnętrzny:
Seth jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Jego włosy są koloru czarnego, z wyjątkiem kilku, białych kosmyków znajdujących się mniej więcej z tyłu. Uniesione są ku górze, jednak jeden kosmyk swobodnie opada mu na czoło lekko przykrywając bliznę przechodzącą przez jego prawe oko. Oczy ma koloru brązowego. Na jego prawym uchu znajduję się srebrny kolczyk. Zazwyczaj ubrany jest w ciemną kamizelkę bez rękawów, pod którą nosi luźną koszulkę koloru czerwonego, z krótkimi rękawkami. Chłopak nosi także luźne, jeansowe spodnie o ciemnej barwie. Na stopach natomiast znajdują się czarne buty z białymi wykończeniami, Dodatkowym elementem jego ubioru jest pas z zaczepem na miecz, który przekłada przez ramie oraz oczywiście ogromny miecz znajdujący się na jego plecach. Posiada on też pewną pamiątkę z przeszłości, którą są praktycznie niezniszczalne kajdany z resztkami łańcucha. Zazwyczaj wiszą one swobodnie, bywa jednak i tak, że chłopak oplątuje je wzdłuż przedramienia, lub zwyczajnie wokół dłoni tworząc z nich broń podobną do kastetu.
Historia:
- Spoiler:
Narodziny
Seth urodził się na Ukuryii – planecie bardzo podobnej klimatem do Terry. Ukuryianie również niczym nie różnią się od zwykłych ludzi. Zasadniczą różnicą była sytuacja polityczna i rozwój technologiczny. Planeta podzielona była na cztery strony konfliktu – trzy wielkie królestwa i rebeliantów. Każdy z władców chciał rządzić całą planetą i wprowadzić swoje zasady. Rebelianci mieli odmienne plany, chcieli zapewnić Ukuryianom wolność. Fukuda przyszedł na świat w biednej, bezdzietnej rodzinie mieszkającej na obszarze jednego z królestw. Jego rodzice ledwo wiązali koniec z końcem i pomimo tego, że był jedynakiem nie zaznał w dzieciństwie dużo szczęścia. Matka kochała go całym sercem, jednak ojciec uważał za darmozjada i kolejną gębę do wyżywienia. W królestwie kładziono duży nacisk na wojsko, do którego ojciec Seth'a się nie dostał. Poza siłami zbrojnymi nie było zbyt dużego wyboru pracy, toteż rodzina imała się czego popadnie. Niestety nigdy nie utrzymywali się na jednym stanowisku zbyt długo.
Dorosłość
Po niezbyt szczęśliwym dzieciństwie chłopak w końcu wkroczył w wiek lat czternastu, co na Ukuryii równoznaczne jest z pełnoletnością. Będąc już prawnie samodzielnym opuścił rodzinny dom. Postanowił zaciągnąć się do wojska. W związku z tym rozpoczął trening w szkółce dla kadetów. Trwał on dwa lata. Fukuda nauczył się tam wszystkich podstaw walki, skradania i władania bronią. Po dwuletnim treningu przyszedł czas na egzamin wstępny. Był on bardzo brutalny, co miało na celu sprawdzić, czy przyszli żołnierze nie będą mieli obiekcji przed zbiciem wroga. Test polegał na walce z innym kadetem. Nie była to jednak zwykła walka, była to walka na śmierć i życie. Zabijesz, albo zostaniesz zabity. Takie same zasady obowiązywały na wojnie pomiędzy królestwami. Zwycięzca pojedynku automatycznie stawał się żołnierzem królewskiej armii. Seth bez większych problemów pokonał swojego przeciwnika i wykończył skręcając mu kark. To właśnie wtedy pierwszy raz poczuł żądze krwi. Straciwszy kontrolę nad sobą zabił jeszcze kilku innych kadetów używając jedynie gołych pięści. Łamał im kończyny, wyrywał trzewia, wydłubywał oczy i na koniec przebijał ich na wylot ciosem w klatkę piersiową. W końcu został powstrzymany przez jednego z egzaminatorów. Cały skąpany był we krwi, a większość kadetów spoglądała na niego jak na potwora. Byli jednak i tacy, którzy zwyczajnie uśmiechali się jakby widząc w nim bratnią duszę.
Wojsko
Po zostaniu żołnierzem Seth całkowicie odciął się od rodzinnego domu. Nie chciał mieć nic wspólnego z biednymi żebrakami. Sam natomiast błyskawicznie piął się po drabinie w wojskowej hierarchii. Był oddanym ale i przede wszystkim skutecznym żołnierzem, który nie bał ubrudzić sobie rąk. Awansował tak szybko, że stał się najmłodszym w historii członkiem oddziału cichych zabójców. Oddział ten cechował się swoją brutalnością, wyszukanymi sposobami cichego zabijania i odmienną bronią każdego członka. To właśnie tam Seth otrzymał Furye – ogromny, dwuręczny miecz. Pomimo swoich rozmiarów ostrze nie przeszkadzało mu w sprawnym wykonywaniu cichych misji. Misje najczęściej wykonywane były w parach. Partnerem Seth'a został niewiele od niego starszy Jair. Uznawani byli za jeden z najlepszych duetów cichych zabójców. Znajdując się na takim stanowisku Seth nie mógł narzekać na złe warunki życia. Czuł, że jest to rekompensata od losu za to, jak musiał żyć w dzieciństwie. Niejednokrotnie groził ojcu, który przychodził do niego po pieniądze, że go zabije. W końcu odciął się od rodzinnego domu i uważał, że tym spłacił wobec nich swój dług. Dług, który zaciągnął żyjąc pod ich dachem przez czternaście lat. Groźby jednak nie skutkowały, ojciec ciągle przychodził z nadzieją pożyczki u syna. Seth nie został gołosłowny – podczas jednej z wizyt ojca zwyczajnie przeciął go wpół przy pomocy Furyii.
Zdrada
Czas spędzony w oddziale upewniał go, że jego jedyną rodziną jest wojsko, a osobą, której może bezgranicznie ufać jest tylko Jair. Seth miał za sobą wiele udanych misji. Był wyśmienitym zabójcą, niektórzy uważali go za najlepszego z całego oddziału. Nie wszystkim jednak się to podobało. Ludzie zaczęli plotkować na jego temat. Plotki te z czasem nabrały rozmachu i były coraz bardziej niedorzeczne. Jedna z nich mówiła o tym, że Seth planuje stanąć na czele rebelii i obalić króla. Plotka ta trafiła do uszu samego władcy, który zaniepokojony rozkazał pozbyć się buntownika. Zlecenie te powierzono Jair'owi, który będąc towarzyszem Seth'a mógł podejść do niego najbliżej. Jednak przyczyna wykonania wyroku była inna niż ta prawdziwa. Seth'a oskarżono o spiskowanie z innymi królestwami i sprzedawanie im tajnych informacji. Król nie chciał stracić wizerunku przez oskarżenie jednego z najlepszych żołnierzy z powodu niepotwierdzonych informacji. Chciał za wszelką cenę zachować dobry wizerunek. Wolał dmuchać na zimne, niż uczestniczyć w wojnie domowej, przez zignorowanie plotki. Po wykonaniu jednej z misji na terenie wrogiego królestwa Jair postanowił wykonać rozkaz. Idąc za Seth'em wyciągnął z pochwy swój krótki miecz typu hauswehre o imieniu Chazver. Na szczęście Fukuda usłyszał dźwięk towarzyszący dobywania broni. Błyskawicznie się odwrócił zauważając towarzysza, który wymierza cios w jego stronę. Seth w ostatniej chwili uchylił się, jednak ostrze i tak go dosięgło. Jair trafił pionowym cięciem w okolicach prawego oka. Krwotok był tak obfity, że Fukuda musiał zamknąć oko. Natychmiastowo chwycił swój ogromny miecz, Furye. Rozpoczęła się walka pomiędzy dwójką cichych zabójców. Pomimo tak wielu wykonanych wspólnie misji żaden nie miał zamiaru się odezwać. Seth nie pytał, dlaczego jego towarzysz to zrobił, natomiast Jair nawet nie próbował się wytłumaczyć. Po prostu walczyli. Walka była niesamowicie zaciekła i wyrównana. Nie trwała jednak zbyt długo, bo zabójcy dość szybko zostali otoczeni przez wrogie wojsko. Fukudzie już nie zależało na walce z nimi, w końcu atak Jaira prawdopodobnie był rozkazem króla. Więc dlaczego Seth miałby walczyć z jego wrogami. Przy pomocy jednej z technik niepostrzeżenie opuścił pole walki zostawiając Jair'a samego z licznym oddziałem wrogów.
Zemsta
Po nieudanym zamachu ze strony towarzysza Seth został samotnym wędrowcem. Nie chciał stawać po żadnej stronie konfliktu. Przyświecał mu tylko jeden cel – zemsta. Z tego powodu całkowicie oddał się treningom. Stał się jeszcze doskonalszym i bardziej bezwzględnym zabójcą, gotowym zabić każdego kto stanie mu na drodze. Gdy uznał, że jego umiejętności są wystarczające powrócił do królestwa, w którym wcześniej mieszkał. Z jego umiejętnościami przekradnięcie się nie było czymś trudnym. Natychmiastowo ruszył do budynku, gdzie przebywali najwyżsi urzędnicy. Jego głównym celem był władca, jednak nie wykluczało to innych ofiar. Wtargnąwszy do siedziby z zimną krwią pozbył się straży i większości urzędników. Skąpany w krwi swoich ofiar udał się w kierunku królewskiego pokoju. Oczywiście zastał tam władcę z dwójką ochroniarzy uznawanych za najlepszych żołnierzy w królestwie. Być może byli najlepsi w królestwie, ale tylko dlatego, że Seth nie należał już do królestwa. Po morderczym treningu, jaki przeszedł był w stanie ich pokonać. Oczywiście walka była niesamowicie ciężka. Nie trwała jednak na tyle długo, by przybyły posiłki, lub by król zdążył bezpiecznie opuścić pomieszczenie. Wolał trząść się ze strachu w kącie. Nie powstrzymało to jednak bezwzględnego mordercy przed wykończeniem go. Zaraz po śmierci władcy w pokoju zjawił się kolejny oddział. Niestety kolejny raz Fukuda uciekł im bez większego problemu a wieść o jego czynie szybko biegła całą planetę. Po wypełnieniu zemsty częściowo stracił jakikolwiek cel w życiu. Jedyne co potrafił to zabijać, jednak przez jego przeszłość nie mógł przyłączyć się do żadnego z dwóch pozostałych królestw, czy chociażby rebeliantów. Przez pewien czas żył w spokoju jedynie trenując, jednak z każdym dniem jego żądza krwi rosła. Postanowił więc kontynuować żywot cichego zabójcy, jednak jedynie dla osobistych pobudek. Zabijał dla przyjemności, sprawiało mu to radość. Jego ofiarami najczęściej byli wysoko postawieni urzędnicy z wszystkich królestw. Stał się wrogiem publicznym numer jeden na całej planecie. Z czasem jednak stracił zainteresowanie morderstwami. Uznał, że nie są one już takim wyzwaniem, przynajmniej nie na Ukuryii. Postanowił opuścić planetę.
Wielka podróż
Opuściwszy ojczystą planetę Seth udał się w wielką podróż. Odwiedził wiele planet. Na niektórych zostawał na dłużej, inne opuszczał już po chwili. O jego wyczynach było coraz głośniej. Jego imię, niczym wirus rozprzestrzeniło się po planetach. Niektórzy zaczęli płacić mu za likwidowanie wyznaczonych osób. Z czasem stał się płatnym mordercą. Byli jednak i tacy, którzy wyznaczali za niego – martwego lub żywego. Największą jednak nagrodę wyznaczyło międzygalaktyczne więzienie. Spowodowało to, że jego tropem ruszyła ogromna liczba łowców skuszonych niemałą kwotą. Większość z nich ginęła podczas konfrontacji z Seth'em. Innym natomiast zwyczajnie uciekał. Jednak zawsze można trafić na kogoś lepszego od siebie. Pech chciał, że i Fukuda napotkał kogoś takiego na swojej drodze. Został schwytany przez pięcioosobową grupę łowców nagród. Eskortowali oni go do międzygalaktycznego więzienia i odebrali nagrodę. Zabrali również jego miecz jako trofeum. Seth bez jakiegokolwiek procesu został skazany na dożywocie i ciężkie prace na terenie więzienia.
Przeprowadzka
Seth okazał się bardzo trudnym więźniem, który nie okazywał chęci resocjalizacji. Nie zamierzał w żaden sposób współpracować z strażnikami. Utrudniał im życie, przez co niejednokrotnie był karany. Zaledwie po miesiącu pobytu z skutymi dłońmi zamordował aż siedmiu uzbrojonych strażników. Dopiero wtedy zrozumiano to, co powinno być oczywiste od początku – Seth jest zbyt niebezpieczny na trzymanie go w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Musiał trafić do jednego z najgorszych więzień we wszechświecie. Postanowiono wysłać go do Hadesu. Więzienia, gdzie warunki życia są ekstremalnie trudne. Hades uznawany jest za trzeci najgorszy środek karny znany w tej przestrzeni. Fukuda przewieziony miał być tam specjalnym statkiem z ponad setką strażników. Zakuli oni go w specjalne kajdany z praktycznie niezniszczalnego minerału i całkowicie unieruchomili. Niestety w trakcie transportu statek został zaatakowany. Wojownicy jednego z kosmicznych imperiów postanowili odbić więźnia, który transportowany był razem z Seth'em. Była to dla niego idealna okazja na ucieczkę. Gdy wszyscy strażnicy zostali wyeliminowani, a członek imperium uwolniony napastnicy ostrzelali statek. Uszkodzony pojazd zaczął być przyciągany przez pobliską planetę. Wchodząc w atmosferę zaczął nabierać prędkości i rozbił się uderzając o powierzchnię. Seth cudem wyszedł z tej katastrofy żywy. Część statku, do której został przykuty łańcuchami została doszczętnie zniszczona, przez co Fukuda był praktycznie wolny. Ranny i w kajdanach wygrzebał się z wraku. Planeta wyglądała na niezamieszkałą pustynię z bardzo ubogą fauną i florą. Po kilku tygodniach spędzonych na tej niewdzięcznej planecie zaczął wracać do zdrowia. Nadal jednak nie mógł pozbyć się łańcuchów. Zycie tu nie było proste, jednak Fukuda dość dobrze sobie radził. Z czasem przyzwyczaił się do warunków panujących na planecie. Wiedział jednak, że nie może tu zostać na zawsze. Musiał wrócić do cywilizacji pomimo, że tam znów mógł być złapany i odesłany do więzienia. Rozpoczął podróż po całej planecie w poszukiwaniu inteligentnych form życia, lub czegoś co pomoże mu się stąd wydostać. Po tygodniu wędrówki w końcu trafił na niewielką osadę. Na szczęście była ona tak wysoko rozwinięta, że posiadała statki kosmiczne. Seth bez większego problemu wykradł jeden z nich i zwyczajnie odleciał.
Powrót
Fukuda nie zamierzał tułać się bez sensu po przestrzeni kosmicznej. Jego najważniejszym celem było teraz odzyskanie Furyii. Trochę czasu zajęło mu namierzenie ludzi, których szuka. Jednak kiedy w końcu udało mu się znaleźć ich siedzibę bezzwłocznie się tam udał. Ostatnim razem to oni przybyli po niego, teraz było odwrotnie. Odwrotny też miał być wynik tego starcia. Tak też było, Seth pozbawił życia czterech z pięciu członków załogi. Zostawił przy życiu jedynie przywódcę łowców – Shane'a. Zrobił to tylko dlatego, że nie było go wtedy w bazie. Zbiegły więzień wykradł swój miecz i odleciał. Shane poprzysiągł zemstę na Fukudzie. Wieść o tym, że Seth żyje dość szybko obiegła galaktykę i znów ściągnęła na niego zarówno policję jak i łowców. Wiedział, że musi uciekać, jeśli ponownie nie chce trafić do więzienia. Starał się zostawiać fałszywe tropy, by wszystkich zmylić. Czując się wystarczająco bezpiecznie ruszył w kierunku jednej z planet, o której tak dużo słyszał. Planeta nazywała się Terra. Seth miał nadzieje, że zdoła się tam osiedlić na dłużej i nie będzie musiał się martwić łowcami.
Terra
Planeta okazała się doskonałym wyborem. Mieszanina tak różnych ras i rodzai energii dawała mu poczucie bezpieczeństwa. Historia planety była też na tyle ciekawa, że chciał tu zostać z nadzieją na to, że w przyszłości wydarzą równie ekscytujące rzeczy. Postanowił zamieszkać z daleka od ludzi, dlatego wybudował sobie drewniany domek w środku lasu. Początkowo żywił się tym co upolował, jednak jedzenie nie było jedyną potrzebą, którą musiał zaspokajać. Wiedział, że potrzebuje pieniędzy. Nie chciał kraść, dlatego więc wrócił do tego, co robił najlepiej – zabijania. Zabijania za pieniądze. Podobnie jak kiedyś zaczął przyjmować zlecenia od bogatych ludzi. Robił to jednak dużo dyskretniej niż kiedyś. Nie chciał, by sytuacja z przeszłości się powtórzyła. Po kilkunastu zleceniach miał wystarczająco pieniedzy na kupno umeblowania oraz zmiany wyglądu. Postanowił zaopatrzyć się w nowe ubrania. Zmienił też fryzurę. Wszystko to miało na celu odcięcie się od przeszłości. Seth żył z dnia na dzień na dość spokojnej Terrze. Co jakiś czas wykonywał zlecenia, by do kieszeni wpadło nieco grosza. Jednak podczas wykonywania jednego ze zleceń stało się coś, czego Seth się nie spodziewał. Zaraz po tym, jak wykończył grupkę wieśniaków, która go otoczyła jego oczom ukazała się mała dziewczynka. Stała naprzeciw niego zwyczajnie się wpatrując. Nie widział w jej oczach strachu. W pewnym momencie zauważył, że plama krwi zaraz dosięgnie jej bucików. Podszedł do niej i chwytając ją pod pachy uniósł i robiąc dwa kroki postawił kawałek dalej.
Alice
Od tamtego wydarzenia dziewczynka zaczeła z nim podróżować. Wygladało na to, że nie widzi nic złego w tym, co Fukuda robi. Początkowo praktycznie się do siebie nie odzywali. Ich relacja polegała na tym, że Alice, bo tak nazywała się dziewczynka, chodziła za nim. Po tygodniu Seth w końcu wrócił do domu. Nie zawachał się nawet przez chwile, czy aby napewno zaprowadzić tam nieznajomą. Tak jak się spodziewał, dziewczynka z nim zamieszkała. Ich stosunki zaczęły polepszać się z dnia na dzień. I choć Seth udaje względem niej obojętność to tak naprawdę zaczął się przywiązywać i martwić się o nią.
Techniki i umiejętności:
Air Step - Technika zezwalająca Seth'owi na latanie.
Silent Step - Technika cichego kroku, która niemal całkowicie wycisza dźwięk poruszania się. Pozwala użytkownikowi na zajście przeciwnika od tyłu, lub niepostrzeżone wycofanie się z pola walki.
Shadow Step - Technika pozwalająca na wtapianie się w cień - bez względu czy rzucony jest on na podłoże, czy inny obiekt. Podobnie jak Silent Step przydaje się do niepostrzeżonego ataku na ofiarę.
Gravity Step - Technika pozwalająca na zwiększenie siły ciążenia na sporym obszarze wokół siebie. Im bliżej użytkownika tym ciążenie staje się większe jednak może być dowolnie kontrolowane.
Heavy Mist - Technika spowijająca okolicę w gęstej mgle i ograniczająca widoczność. Gęstość może być kontrolowana przez użytkownika.
Death Rain - Chłopak gromadzi w dłoni energię. Następnie wystawia prawą rękę do góry, po czym gwałtownie ją opuszcza zsyłając z nieba serię potężnych pocisków KI.
Death Wave - Potężny promień o ciemnoczerwonej barwie wystrzeliwany przez użytkownika z obu dłoni.
Curse - Sporych rozmiarów kula ciemnoczerwonej energii, którą użytkownik tworzy poprzez uniesienie obu rąk do góry. Potężna technika siejąca duże zniszczenie.
Firefly - Użytkownik przelewa energię do ostrza, po czym sprawnym cięciem posyła ją w stronę oponenta pod postacią ciemnoczerwonego półksiężyca.
Quiet Edge - Użytkownik wbija miecz w ziemię, po czym uwalnia energię. Po wbiciu, z ziemi, w prostej linii - od broni do przeciwnika - błyskawicznie zaczyna się wyłaniać setka ostrzy.
Przedmioty:
Furya - Masywny, dwuręczny miecz o prostym wyglądzie ostrza i długiej rękojeści. Ostrze jest koloru czarnego z srebrną obwódką - tego samego koloru jest rękojeść. Broń jest stworzona w ten sposób, że każdy poza Seth'em odczuwa ogromny ciężar dzierżąc go - jedynie nieliczni byli w stanie go unieść. Fukuda jednak nie ma tego problemu - pomimo rozmiarów i wagi ostrza jest w stanie poruszać się z nim swobodnie. Jego specjalną właściwością jest to, że poprzez krew ofiary, która znajdzie się na ostrzu jest w stanie regenerować niewielkie ubytki i zarysowania.
WYGLĄD
Araver - Nóż do walki. Posiada zieloną rękojeść z specjalnym otworem służacym do wyciągania noża z pochwy. Ostrze jest koloru czarnego, z białym wykończeniem. Seth często używa go, gdy zachodzi ofiary do tyłu.
WYGLĄD
Imię: Alice
Nazwisko: Rain
Wiek: 8
Płeć: Kobieta
Wzrost: 130cm
Waga: 27kg
Rasa: Człowiek
Pochodzenie: Terra, Bezzar
Poziom mocy: 4 000j
Reputacja: 0
Usposobienie: Chaotic Neutral
Statystyki:
Atak: 4
Obrona: 6
Energia: 12
Szybkość: 9
Inteligencja: 13
Wytrzymałość: 3
Siła fizyczna: 4
Zwinność: 8
Precyzja: 11
Koncentracja: 11
Cele:
1. Zapomnieć o przeszłości.
2. Nigdy nie powrócić w rodzinne strony.
3. Zrobić z Seth'a lepszego człowieka.
Osobowość:
Alice pomimo swojej dziecięcej natury bywa czasem nazbyt poważna. Uwielbia zapominać o troskach przenosząc się w świat zabawy i psikusów. Na co dzień uśmiechnięta i pełna życia. Czasami jednak potrafi przesiedzieć godziny w ciszy niemal się nie ruszając. Są to najczęściej godziny, w których dziewczynka wspomina swoją niezbyt szczęśliwą przeszłość. Na szczęście nie robi tego zbyt często i stara się cieszyć życiem. Jak na swój wiek jest bardzo inteligentna. Są sytuacje, w których sięga po argumenty, z którymi miałby problem niejeden dorosły. Jest bardzo przywiązana do Seth'a i w pewnyms topniu akceptuje jego styl życia.
Wygląd zewnętrzny:
Alice jest niewysoką, drobną dziewczynką o delikatnej karnacji. Posiada ona krótkie, brąz włosy. Jeden z kosmyków opadających na czoło jest jednak koloru blond, gdyż dziewczynka pomalowała go chcąc nieco upodobnić się do Seth'a. Jej oczy są koloru jasnoniebieskiego. Zazwyczaj nosi żółtą bluzeczkę na ramiączka, pod którą znajduje się czarna koszulka na krótki rękaw. Do kompletu zakłada także czarne spodnie i żółte buty z białymi wykończeniami. Dziewczyna posiada także strój bitewno-treningowy. Składa się on z białych spodni, czarnej koszulki na ramiączka z niebieskimi elementami oraz butów i rękawic o tych samych kolorach.
Historia:
- Spoiler:
Przodkowie
Alice wywodzi się z pradawnego rodu Rainold, który od setek lat budził podziw i szacunek w mieszkańcach Terry. Jego członkowie znani byli zarówno z ogromnej siły fizycznej - u mężczyzn - jak i psychicznej - częściej u kobiet. Jednak tym, co najbardziej rozsławiło klan Rainold był ich specjalny wzrok, który budził się wśród najlepszych jego członków. Ich oczy zdolne były do błyskawicznego analizowania i kopiowania technik przeciwnika. Decay, bo tak nazywała się ta zdolność, zapewniła klanowi zwycięstwo w niejednym starciu. Wieść o ich przerażającej sile błyskawicznie rozeszła się po planecie budząc strach w innych klanach. W obawie przed Rainoldami zawarli oni sojusz. Pomimo przewagi jaką było Decay przywódca Rainoldów wiedział, że nie zdołają oni powstrzymać zjednoczonych sił pozostałych klanów. W tym celu wprowadził rygorystyczne zasady i ciężkie treningi mające na celu nauczyć członków klanu dyscypliny i posłuszeństwa. W ten sposób stali się oni świetnie wyszkolonymi wojownikami, którzy niejednokrotnie wyszli zwycięsko z walk przeciwko zjednoczonym siłom przeciwników.
Narodziny
Alice urodziła się jako drugie dziecko Ellie i Aidena. Stała się młodszą o siedem lat siostrą Axela. Przyszła na świat podczas wielkiego niżu demograficznego klanu Rainold, który nastał po przegranej wojnie z zjednoczonymi siłami wrogich rodów. Wielki niegdyś klan nie liczył teraz nawet dwudziestu członków. Choć było ich niewielu poprzysięgli oni, że odbudują klan i przywrócą mu dawną świetność. Curtis, bo tak nazywał się ówczesny przywódca klanu, postanowił wprowadzić jeszcze większy rygor. Ogłosił, że obowiązkowy trening zaczyna się już w wieku pięciu lat. W ten sposób beztroskie życie małej Alice miało zakończyć się wraz z ukończeniem piątego roku życia. Tak też zaczęły się prawdopodobnie jedyne, szczęśliwe lata jej życia.
Dzieciństwo
Dziewczynka miała bardzo szczęśliwe dzieciństwo, aż do skończenia pięciu lat. Właśnie wtedy jej dotychczasowy świat się zawalił. Nic nie było już takie jak kiedyś. Alice rozpoczęła trening razem z wszystkimi członkami poniżej szesnastego roku życia. Pomimo tego, że była ostatnim dzieckiem, które narodziło się w przeciągu ostatnich pięciu lat nie miała żadnej taryfy ulgowej. Była najmłodsza, jednak traktowano ją na równi ze wszystkimi. Ciężko trenowała i pilnie się uczyła. Powoli zaczęła zapominać o urokach dziecięcego życia. Nie było już czasu na przyjemności. Niemal każdy dzień wyglądał identycznie przez najbliższe dwa lata. Niestety treningi nie przynosiły zamierzonych efektów. Alice zdążyła przez ten czas nauczyć się jedynie najprostszej techniki, jaką była telekineza. Nie była też w stanie obudzić w sobie specjalnej zdolności rodu, jaką było Decay. Nie była głupia, nieutalentowana, czy leniwa, to po prostu metody nauczania były nieodpowiednie dla dziecka. Alice była zwyczajnie za młoda. Dziewczynka bardzo się starała. Z czasem zaczęto ją karać w nadziei, że to zmotywuje ją do działania. Niemal każdy trening kończył się tym, że wracała do domu z zadrapaniami i siniakami. W domu także nie było kolorowo. Axel uważał, że Alice przynosi rodzinie jedynie wstyd i lepiej by było, gdyby nigdy się nie narodziła.
Ucieczka
Gdy Alice miała siedem i pół roku postanowiła uciec z Bezzar, gdzie znajdowała się dzielnica klanu Rainold. Pomimo młodego wieku świetnie radziła sobie w podróży. Odwiedziła wiele nowych miast i poznała zupełnie inny świat, niż ten, który wpajany był jej przez członków klanu. Powoli zaczęła przypominać sobie uroki bycia dzieckiem. Pomimo sytuacji w jakiej teraz była, znów zaczęła prowadzić beztroskie życie. Poprzysięgła sobie, że nigdy nie wróci w rodzinne strony. Nie chciała nawet się mścić, po prostu marzyła o tym, żeby na zawsze odciąć się od przeszłości. Nie było to jednak takie proste. Co jakiś czas wspomnienia powracały i nie dawały jej spokoju. Mimo to cały czas szła przed siebie nabierając nowych doświadczeń i budując nowe, lepsze wspomnienia. Choć bywało różnie, raz lepiej, raz gorzej, nigdy się nie poddała.
Seth
Podczas podróży, w której odwiedziła już wiele miast dotarła do Tletev. Przechadzając się po centrum zauważyła grupkę tubylców. Wyglądało na to, że kogoś otoczyli. Jedyne co mogła dostrzec, to ogromny miecz. Nim zdążyła podejść bliżej usłyszała jednoczesny jęk wszystkich wieśniaków, którzy chwile potem padli jeden po drugim. Wszyscy mieli poziomą ranę na wysokości klatki piersiowej, z której sączyła się krew. Wśród okręgu ciał stał mężczyzna z wielkim mieczem. Był to Seth. Dziewczynka podeszła bliżej i zaczęła mu się przyglądać. Nie odczuwała strachu. Dostrzegła, że jego oczy, podobnie jak jej, są wypełnione smutkiem. Alice stała chwilę spoglądając na wojownika. Krew z ciał zaczęła zbliżać się do jej malutkich bucików. Wtedy mężczyzna podszedł do niej i chwytając ją pod pachy uniósł i postawił kawałek dalej. Od tego czasu Alice zaczęła z nim podróżować. Akceptowała to co robił. Początkowo ich relacje nie były najlepsze. Wcale się do siebie nie odzywali. Żadne nie zamierzało rozpocząć rozmowy. Dziewczynka tylko za nim chodziła. Po tygodniu podróżowania Seth w końcu postanowił wrócić do domu. Z czasem zaczęła tworzyć się między nimi więź oparta na rozmowach i spędzonym czasie.
Techniki i umiejętności:
Telekinesis - Alice jest w stanie przesuwać i podnosić przedmioty siłą umysłu.
Ostatnio zmieniony przez Mr.Bercikovsky dnia Nie Cze 15, 2014 7:38 pm, w całości zmieniany 9 razy