Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Brygada RR Empty Brygada RR Sob Sie 08, 2015 10:57 am

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Raymond
Uruka
Horor
Rosa
Amane
Horigome
[You must be registered and logged in to see this image.]
PL: 100.000j
Statystyki:
Atak: A
Obrona: C
Energia: S
Szybkość: B
Inteligencja: D
Siła fizyczna: D
Koncentracja: B
PL: 43.000j
Statystyki:
Atak: S
Obrona: F
Energia: B
Szybkość: C
Inteligencja: C
Siła fizyczna: D
Koncentracja: B
PL: 40.000j
Statystyki:
Atak: A
Obrona: C
Energia: S
Szybkość: B
Inteligencja: S
Siła fizyczna: C
Koncentracja: S
PL: 67.000j
Statystyki:
Atak: A
Obrona: C
Energia: B
Szybkość: B
Inteligencja: A
Siła fizyczna: A
Koncentracja: A
Imię: Raymond
Nazwisko: Uruka
Ksywka: Rayem
Wiek: nieznany
Rasa: pół-saiyanin
Pochodzenie: Wyspa Dante; Terra

Poziom mocy: 100.000j

Wizerunek postaci:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 195
Obrona: 100
Energia: 256
Szybkość: 159
Inteligencja: 77
Siła fizyczna: 72
Koncentracja: 141

Usposobienie: Neutral Good

Osobowość:
Na pozór dosyć spokojna, wyważona osoba. Sympatyczny, wesoły, działający instynktownie. Jednak jego wojownicza natura powoduje, że toczy walki z przyjemnością. W walce w zwarciu jest niemalże geniuszem, gdyż już od dziecka miał do niej smykałkę. Pojedynki woli toczyć na osobności, by nie narażać innych, a w szczególności bliskich i niewinnych ludzi. Uwielbia starcia z silniejszymi od siebie przeciwnikami, kiedy to ma okazję się wykazać, jak i również dobrze zabawić. Gdy światu lub ludziom zagraża niebezpieczeństwo jest gotów porzucić dotychczasowe zajęcia i stanąć w ich obranie, kładąc na szali własne życie. Nie łatwo jest go całkowicie wyprowadzić z równowagi, lecz swoją prawdziwą moc ujawnia dopiero w gniewie.

Obecne cele:
- Odratować Terrę.
- Zrobić porządek w boskim świecie.
- Zasłużyć sobie na tytuł bohatera.
- Szukać nowych wyzwań.
- Osiągnąć limit swoich możliwości.
- Nauczyć Horora aportowania.
- Spłodzić syna.

Ukończone cele:
- Zrewanżować się Amane.
- Poznać prawdziwą naturę Ertrota.
- Zakochać się.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Ekwipunek:
Telefon komórkowy - jeden z najnowszych obecnie modeli tego typu urządzeń. Dzięki seriom modyfikacji, posiada wiele ciekawych funkcji, jakich normalny telefon mieć nie powinien.
Kapsułka Hoi Poi z patelnią - kapsułka z dosyć... nietypową zawartością. Niewielu wie o posiadaniu przez młodzieńca tej kapsułki, a tym bardziej o celu, dla którego ją przy sobie nosi.
Fasolki senzu (obecnie 3 z 12) - magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zasoby energii.
Devil Soul - pochodzenie nieznane. Niewielka, czerwona kulka, po zmiażdżeniu której użytkownik na krótki okres czasu dostaje potężnego wzmocnienia do atrybutów związanych z ofensywą. Przedmiot jednorazowego użytku.
Smoczy radar - urządzenie służące do namierzania Smoczych Kul, co bardzo pomaga w ich skompletowaniu. Młodzieniec nie oddał tego przedmiotu właścicielowi, przez co stał się on jego własnością.

Zdolności bierne:
Mistrzostwo Kamehameha - drastycznie zwiększa moc technik typu Kamehameha. Dzięki latom ciężkich treningów, Rayem do perfekcji opanował technikę sławnej Fali Uderzeniowej Genialnego Żółwia. Teraz, nawet najsłabsza, wystrzelona przez Urukę Kamehameha może wyrządzić katastrofalne szkody, toteż jej użycie zostało ogarniczone do ostateczności.

Zdolności naturalne:
Władza nad pogodą - naturalna zdolność, jaką chłopak posiadał od urodzenia. Naukę korzystania z tego daru rozpoczął jednak dopiero po poznaniu swojej boskiej natury. Nie korzystając z żadnych transformacji, jest w stanie: wywołać deszcz, huragan i burzę lub rozpogodzić niebo. W swej boskiej postaci możliwości te ulegają znacznemu poszerzeniu - jest w stanie np.: manipulować temperaturą otoczenia, wywołać opady śniegu, gradu, a nawet deszczu ognia.

Zdolności nabyte:
Clothes Beam - promień, który materializuje lub naprawia odzież. Wbrew pozorom to całkiem przydatna umiejętność.
Ripper - umiejętność wzmacniająca Spirit Boost oraz Kiai. Umożliwia ona trwałe niszczenie komórek zdolnych do regeneracji.
Fusion Dance -  zdolność prawidłowego wykonania tańca fuzyjnego.
Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Miracle Step - zaawansowana technika szybkiego poruszania się.
Instant Transmission - technika służąca do wykrywania energii innego wojownika, a następnie umożliwiająca przeniesienie się do niego. Biegle opanowana umożliwia teleportację do dowolnego miejsca, o którym się pomyśli, a które znajduje się w obrębie danej przestrzeni.

Techniki defensywne/wspierające:
Nope! - nieprzewidywalna kontra na dowolnego rodzaju akcję przeciwnika.
Energy Shield - rodzaj frontalnej bariery służącej do ochrony siebie lub innych.

Techniki zadające obrażenia fizyczne:
Spirit Sword - otoczenie dłoni energią, tworzącą ostrze o różnej długości.
Soaring Dragon Strike - potężny podbródkowy, którego siła została zwiększona energią Ki. W efekcie, uderzeniu towarzyszy błękitna smuga energii, przypominająca kształtem smoczą głowę.
Dragon Fist - przeszycie przeciwnika na wylot przy pomocy zgromadzonej w pięści energii. W trakcie uderzenia zwykle odnosi się wrażenie, iż przez cel przelatuje szarżujący smok.

Techniki zadające obrażenia energią:
Kiai - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidocznej dla oka, czystej energii Ki.
Galactic Donut - energetyczne pierścienie unieruchamiające przeciwnika. Siłę ucisku można w każdej chwili regulować, a także doprowadzić do detonacji owych tworów.
Gekiretsu Madan - seria iskrzących pocisków, których rozmiary oraz moc wzrastają, gdy użytkownik jest zdenerwowany.
Masenko - promień energii o złotej barwie. Choć moc tej techniki nie jest szczególnie duża, to siła z jaką naciera na cel, czyni ją ciekawym wariantem obronnym, bądź możliwością kontrataku.
Burning Attack - kula energii otoczona płonącą aurą, która powoduje sporą eksplozję. Technika musi być poprzedzona serią szybkich gestów rękami.
Heat Dome - użytkownik otacza się kopułą Ki, a następnie wyrzuca zgromadzoną energię w postaci potężnego słupa złotej energii.
Big Bang Attack - kula energii, która po zetknięciu z celem, wywołuje ogromnych rozmiarów eksplozję.
Maximum Flasher - skoncentrowana wiązka energii Ki o złotej barwie, wywołująca spory wybuch.
Final Shine - jedna z najpotężniejszych technik wykonywanych przy pomocy jednej ręki. Jej barwa oscyluje w odcieniach zieleni i błękitu. Powoduje ogromne szkody, zaś jej ładowaniu towarzyszy charakterystyczny świst.
Final Flash - potężna, złota fala energetyczna, mogąca obrócić w nicość niemalże wszystko, co stanie jej na drodze. Ładowaniu techniki mogą towarzyszyć różne anomalie pogodowe, na przykład wichury, wyładowania elektryczne i atmosferyczne, powstanie ogromnego krateru pod użytkownikiem, a nawet chwilowe zaćmienie. Ataku należy używać z rozwagą, gdyż nawet minimalny błąd może być potworny w skutkach.
Stardust Breaker - tęczowa kulka, która po złapaniu przybiera postać gwiazdek. Chwilę po trafieniu w cel, dokonuje rozpadu ciała przeciwnika oraz oczyszczeniu jego duszy z negatywnej energii. Idealna do niszczenia demonów i innych złych stworzeń, lecz na skutki działania techniki trzeba niestety poczekać to kilka sekund.
Kamehameha - technika błękitnej Fali Uderzeniowej Genialnego Żółwia. Jej siła zależy od czasu ładowania oraz ilości włożonej w nią energii.

  • Warp Kamehameha - połączenie technik Instant Transmission oraz Kamehameha. Polega na przeniesieniu się i nawet wielokrotnej zmianie położenia, na chwilę przed wystrzeleniem Fali Uderzeniowej.
  • Super Kamehameha - znacznie potężniejsza wersja zwykłej Fali Uderzeniowej Genialnego Żółwia. Jej ogromna siła zależy od czasu ładowania oraz ilości włożonej w nią energii.

Supernova - olbrzymia kula energii, na którą wpływ ma także energia termiczna znajdująca się w okolicy. Pobierając ciepło, by zwiększyć swoją moc, paradoksalnie może doprowadzić do chwilowego oziębienia otoczenia. W zależności od czasu ładowania i użytej mocy, atak może być bardziej lub mniej destrukcyjny.

Pozostałe techniki

Transformacje:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Super Saiyan
Jako pół-saiyanin, Raymond posiada możliwość przemiany w Super Wojownika. Ponieważ osiągnął tę formę już w wieku dziecięcym, za sprawą treningów zdołał przyzwyczaić do niej organizm na przestrzeni lat. Jest to dopiero pierwszy, najbardziej podstawowy poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a dzięki treningom i częstemu z niej korzystaniu, zużycie energii jest wręcz nieodczuwalne.

Statystyki:
Atak: S
Obrona: B
Energia: S+
Szybkość: A
Inteligencja: D
Siła fizyczna: C
Koncentracja: B+



Imię: Horor
Wiek: nieznany
Rasa: chowaniec
Pochodzenie: Polana Stworzeń; Świat Bogów

Poziom mocy: 43.000j

Wizerunek postaci:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 169
Obrona: 16
Energia: 61
Szybkość: 48
Inteligencja: 40
Siła fizyczna: 32
Koncentracja: 64

Usposobienie: Lawful Evil

Osobowość:
Na pozór energiczny, lekko postrzelony i przyjacielski chowaniec. W rzeczywistości, ukrywa on swoją prawdziwą naturę ze względu na swojego pana. Lubi krwawe rozwiązywanie problemów i w sporach często opowiada się za brutalnością. Nie jest jednak aż tak pracowity, na jakiego wygląda. Nie lubi brudzić sobie rąk i preferowałby, gdyby to ktoś inny odwalał za niego całą robotę. Pomimo swojej skrywanej krwiożerczości posiada dość elokwencji, by grać rolę znakomitego dyplomaty. Niestety, z tego daru korzysta jedynie, gdy zostanie o to poproszony.

Obecne cele:
- Strzec Rayema.
- Namówić bogów do gry w piłkę nożną.
- Nie dać się nauczyć aportowania.

Ukończone cele:
- Spotkać swego pana.
- Ujrzeć zagładę Terry.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Zdolności naturalne:
Hunger - Horor powinien żywić się głównie istotami władającymi elektrycznością oraz wiatrem. Wówczas, absorbuje on część ich mocy, na stałe zwiększając swoją siłę (Atak).
Fear the Predator - ruch psychologiczny, polegający na zastraszeniu ofiary samym spojrzeniem. Efekt użycia tej zdolności jest widoczny, gdy ślepia użytkownika zaczynają świecić na czerwono. Ciężko powiedzieć, co dokładnie widzi lub wyobraża sobie ofiara tej techniki.
Beast Mode - Horor ujawnia swoją prawdziwe oblicze oraz moc. Ceną korzystania z pełni sił nie jest jednak pobór energii, lecz możliwa utrata świadomości i przyjęcie kontroli przez dzikie instynkty.

Zdolności nabyte:
Lightning - przemiana w błyskawicę, dzięki czemu można szybko się przemieszczać, unikać obrażeń, a także sprawnie je zadawać.
Invisibilibity - poprawnie, nazwa tej zdolności winna brzmieć "Invisibility", lecz Horor woli nazywać ją po swojemu. Pozwala ona chowańcowi pozostać ukrytym w eterze, będąc niedostrzegalnym dla zmysłów, a słyszalnym jedynie dla tych, kogo uzna on za sojuszników.
Deployment - umiejętność do teleportacji między światem żywych, a boskim światem, z którego użytkownik pochodzi.
Welcome to My World - Horor dostał pozwolenie na wstęp do innego wymiaru. Świat ten pełni zwykle rolę terenów łowieckich chowańca, lecz teraz używa go także jako pułapkę na wrogów. Przestrzeń, o której mowa, jest dość nietypowa. Dolne partie tamtejszych terenów - do których trafiają sprowadzone dzięki technice ofiary - są spowite mrokiem. Ponadto widoczność jest mocno ograniczona. Normalnie widzialne jest tam jedynie szare, kamienne podłoże, które rozciąga się praktycznie bez granic.

Techniki defensywne/wspierające:
Barrier - wytrzymała, niebieskawa tarcza stworzona z energii.
Defibrillation - bardzo przydatna technika, gdyż dzięki niej można ocalić komuś życie.

Techniki zadające obrażenia fizyczne:
Wolf Fang Fist - chyba najbardziej zwyczajna i nieelektryczna technika chowańca. Polega na zadawaniu szybkich i bolesnych uderzeń niczym wilcze kły.
Chomp - zaciśnięcie szczęk ulepszone mocą burzy. Dzięki dodatkowemu wzmocnieniu, ostre jak maczety zęby z łatwością mogą zniszczyć nawet bardzo wytrzymały obiekt lub odgryźć komuś kończynę.
Shocking Claws - chowaniec tworzy dodatkowe, większe pazury z energii elektrycznej, by zwiększyć swoje szanse w zwarciu. 
Shocking Wheel - Horor zwija się w kulkę i otoczony wyładowaniami elektrycznymi atakuje wroga z rozpędu.
Mad Rush - wielokrotna szarża na przeciwnika. Często chaotyczna i nieprzemyślana.
Thunder Claw - potężne uderzenie pazurami ulepszone mocą burzy. Wbrew pozorom atak ma ogromną siłę przebicia.

Techniki zadające obrażenia energią:
Vanishing Lightning - tworzy błyskawice, które uderzają przeciwnika ze wszystkich stron. Kierunek nadejścia ataku jest zgodny z kierunkiem ruchu łap.
Volt Blast - fala energetyczna, która składa się z energii burzy. Technika jest ładowana w łapach chowańca.
Volt Blaster - technika podobna do Volt Blasta. Różnica jest taka, że promień ładuje się w paszczy chowańca, a jego moc jest około trzykrotnie większa.
Thunderbolt - piorun kulisty, którego moc jest zwiększana z każdą chwilą. Gdy zostanie rzucony i trafi celu, uwolni łańcuchy błyskawic, które zaczną przeskakiwać z jednego przeciwnika na następnego, rażąc w ten sposób kolejne osoby. Jeśli twór chybi celu, wywoła elektryzującą eksplozję.
Thunder Strike - zabójczy grad piorunów, który spada na przeciwnika i pewien obszar wokół niego.
Flashing Thunder - z nieba spadają złote pioruny wprost na oczy przeciwników, oślepiając ofiary i dodatkowo raniąc ich twarze.
Thunder Death Ball - olbrzymich rozmiarów burzowy Death Ball. Moc tej techniki jest naprawdę wielka. Gdy zostanie rzucona z większego dystansu, twór teleportuje się i pojawi w odległości zaledwie paru metrów od celu. W przeciwieństwie do pozostałych ataków tego typu, po trafieniu w cel wywołana zostanie implozja, nie eksplozja.

  • Thunder Death Strike - jest to kombinacja kilku burzowych Death Balli. Są one jednak mniejsze i słabsze od swych regularnych przedstawicieli, lecz ostatecznie zadadzą one znacznie większe obrażenia. Czasem, atak zwieńczony jest jedną, olbrzymią wersją powyższej techniki.

Gigantic Thunder - w chmurach gromadzą się olbrzymie ilości wyładowań elektrycznych. Po dłuższej chwili, gdy atak jest już gotowy, na wroga spada gigantyczny piorun. Poprzez swój rozmiar i moc powoduje kolosalnych rozmiarów obrażenia i szkody.
Feral Strike - używane najczęściej przy napadzie szału. Użytkownik gromadzi w sobie energię burzy, a następnie wyrzuca jej masy w postaci pocisków, które lecą gdzie popadnie.



Imię: Rosa
Wiek: nieznany
Rasa: feniks
Pochodzenie: Królestwo Feniksów

Poziom mocy: 40.000j

Wizerunek postaci:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 59
Obrona: 31
Energia: 78
Szybkość: 45
Inteligencja: 74
Siła fizyczna: 31
Koncentracja: 82

Usposobienie: Neutral Good

Osobowość:
Spokojna, cicha osoba. Nie przepada za walką, choć chętnie obserwuje tego typu widowiska. Z natury zwykła przyjmować rolę obserwatorki i stara się nie wtrącać w dyskusję. Ostrożnie dobiera sobie przyjaciół i czasem sprawia pozory, że obcy zupełnie jej nie obchodzą. W rzeczywistości to dobra, troskliwa i ciepła osoba, której można zaufać.

Obecne cele:
- Napisać książkę o wojownikach z Terry.
- Mieć dzieci.
- Znaleźć nić porozumienia z rodzicami.

Ukończone cele:
- Znaleźć miejsce dla siebie.
- Zakochać się.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Ekwipunek:
Takashi - katana nieznanego pochodzenia, znaleziona w jakichś ruinach. Ponoć broń ta niczym się nie różni od zwyczajnej klingi chyba, że trafi w ręce wprawionego szermierza.
Runy - różnego rodzaju magiczne runy, których zastosowanie jest dość szerokie. Ponadto są dość łatwo dostępne w niektórych przestrzeniach, przez co nie ma problemów z uzupełnianiem ich zapasu. 
Fasolki senzu (x39) - magiczne fasolki leczące wszelkiego rodzaju obrażenia oraz odnawiające zapasy energii.
Worldwide Data Gatherer - w skrócie WDG; urządzenie przypominające dotykowego palmtopa. Służy głównie do gromadzenia oraz pobierania informacji o odwiedzonych przestrzeniach, choć posiada także inne funkcje przenośnych urządzeń elektronicznych. Ta wersja zawiera wysuwaną klawiaturę qwerty.
Zwoje z jednorazową techniką - pozwalają na użycie techniki, których osoba normalnie nie potrafiłaby wykonać. Rosa otrzymała od Raymonda kilka takich zwojów, gdyż ten uznał, że nie będą mu do niczego potrzebne. Obecnie są to trzy kopie, które zawierają kolejno: Kaioken, Kamehameha oraz Rasengan. Przedmioty jednorazowego użytku.
Burst Decoder - gadżet autorstwa Rayema. Został zbudowany z przypadkowych części znalezionych w domu Yoha. Służył do analizy mocy Uruki i uwolnienia ich pełnego potencjału, osiągając tzw. Burst Mode. Obecnie urządzenie jest zepsute i chłopak się go pozbył, lecz zostało znalezione i przechowane przez Rosę.
Innego rodzaju pamiątki z odwiedzonych światów. Głównie jakieś posążki i artefakty, ale także rzeczy osobiste.

Zdolności naturalne:
Odrodzenie - feniksy posiadają niesamowite zdolności regeneracyjne, lecz korzystanie z nich w pełni wymaga wpierw przeszkolenia. Ojciec Rosy w ciągu kilku lat zdołał przekazać tą wiedzę swojej córce. Dzięki temu, kobieta może teraz regenerować swoje rany i odtwarzać utracone kończyny tak długo jak tylko będą jej na to pozwalać zasoby energii. Jednakże, im poważniejsze straty i uszczerbki na zdrowiu, tym więcej many trzeba przeznaczyć na ich leczenie.
Klucz do światów - technika feniksów służąca do otwierania portali i podróżowania między wymiarami.

Zdolności nabyte:
Flight - zdolność do latania.
Dimensional Storage - stosunkowo niewielki, prywatny wymiar do przechowywania różnych przedmiotów.
Rune Magic - umiejętność posługiwania się magią runiczną.

Techniki defensywne/wspierające:
Reflection - półprzeźroczysta soczewka, pozwalająca na odbicie ataków energetycznych lub zaklęć.
Cure - podstawowe zaklęcie do powolnego leczenia ran.
Hurricane - zwiększenie ruchliwości mas powietrza na danym obszarze. Dzięki temu, efektywność technik ognistych i wiatrowych wzrasta, natomiast elektrycznych nieznacznie spada.
Rune Shield - użycie odpowiedniej runy do utworzenia magicznej tarczy, chroniącej przed obrażeniami. Typ bariery jest podyktowany przez rodzaj użytej runy.

Techniki zadające obrażenia fizyczne:
Poise Break - seria kilku słabych cięć, zakończona silniejszym zamachem miecza znad głowy.
Blade Whirlwind - użytkownik zaczyna się obracać w okół własnej osi lub okrążać przeciwnika. W tym samym czasie zadaje rany cięte przy pomocy broni białej.
Nightsever - precyzyjne cięcie lub ich możliwie duża seria, jaką można wykonać w czasie mrugnięcia oka. Atak jest na tyle szybki, że istnieje wysokie ryzyko nie trafienia w wybrane punkty na ciele przeciwnika.
Sakura Slash - seria kilku cięć, którym towarzyszą opadające płatki kwiatów wiśni. Choć technika ta wydaje się być raczej na pokaz, może zadać solidne obrażenia.
Sakura Dance - kombinacja cięć z niemalże wszystkich możliwych kierunków, którym towarzyszy efekt opadających płatków kwiatów wiśni. To przyjemne dla oka widowisko może solidnie zranić nawet kilka celów na niewielkim obszarze.
Fire Slash - technika wykonywana najczęściej przy pomocy broni białej, choć czasem także za sprawą kopnięcia. Ostrze lub kończyna w momencie ataku pokryta zostaje ogniem, drastycznie zwiększając siłę samego uderzenia. Z trafionego miejsca, przez krótką chwilę, często ulatniają się ukształtowane z dymu czaszki.

Techniki zadające obrażenia magią:
Fireball - klasyczna kula ognia. Jej rozmiary i moc można zwiększyć kosztem większej ilości many oraz wydłużeniem czasu przygotowania.
Tornado - utworzenie potężnego tornada, będącego podatne na syntezę z innymi elementami - przyważnie ogniem.
Fire Hurricane - technika, którą można wykonań na dwa sposoby. Najczęściej używa się jej do podpalenia wybranego obszaru, tworząc tym samym ognistą burzę. Kolejnym sposobem jest zmiana zwykłego tornada w wir ognia.
Rune End - poświęcenie runy do wystrzelenia skoncentrowanej wiązki magicznej energii. 
Rune Trap - użycie jednej lub wielu run, które po aktywacji wywołują różne efekty. Rodzaj niespodzianki zależy od użytej kombinacji.



Imię: Amane
Nazwisko: Horigome
Wiek: 27
Rasa: saiyanin
Pochodzenie: nieznane

Poziom mocy: 67.000j

Wizerunek postaci:
[You must be registered and logged in to see this image.]

Statystyki:
Atak: 105
Obrona: 80
Energia: 90
Szybkość: 90
Inteligencja: 105
Siła fizyczna: 100
Koncentracja: 100

Usposobienie: Lawful Neutral

Osobowość:
Przeważnie cichy, spokojny i dumny mężczyzna. Nie mówi wiele, a na dodatek jest samotnikiem. Nie obchodzi go zdanie innych. Zdarza się jednak, że zachowuje się bardzo impulsywnie, podobnie jak większość przedstawicieli jego rasy. Często droczy się z kuzynem i jego chowańcem. Nie lubi ruszać tyłka do walki, jeśli nie ma na to ochoty, ale nie można mu zarzucić, by nie znał się na wojowaniu. Jako saiyanin pełnej krwi posiada niezwykły talent do pojedynkowania się i w porównaniu do większości przedstawicieli swojego ludu, bardzo dobrze się kontroluje i wie, kiedy odpuścić. Ostatnio zależy mu jedynie na tym, by żyć w spokoju i z pełnym portfelem.

Obecne cele:
- Mieć spokój.
- Zyskać więcej mocy.
- Odpłacić się Shigeru i pokonać go w walce.
- Poznać wuja - Tysona.

Ukończone cele:
- Odnaleźć kogoś z rodziny.
- Odejść z Tesserakt Gidayu.

Historia:
A o przeszłości... w przyszłości.

Zdolności naturalne:
Zenkai Boost - podobno co cię nie zabije, to cię wzmocni. Saiyanie to rasa wojowników, a ich wrodzona determinacja sprawia, iż toczą walki do samego końca. Im bliżej śmierci jest przedstawiciel rasy saiyan, tym większą zyskuje on siłę.
Great Ape -  przedstawiciele rasy saiyan posiadają możliwość zmiany w wielką małpę. Bestia zwykle nie kontroluje swojego zachowania i kieruje się instynktem, choć po odpowiednim przeszkoleniu, można utrzymać się przy zdrowych zmysłach. Korzystanie z przemiany wymaga posiadania ogona oraz obecność księżyca. Przedstawiciele tej rasy opracowali jednak specjalną technikę, dzięki której mogą zignorować brak naturalnego satelity planety, tym samym wymuszając przemianę.

Zdolności nabyte:
Bukujutsu - podstawowa technika umożliwiająca latanie.
Power Ball - specjalna kula energii, emitująca świało o podobnym natężeniu do tego, które odbijane jest przez księżyc. Jeżeli wystawiony na działanie promieniowania przedstawiciel rasy saiyan posiada ogon, zmieni się on w wielką małpę.
Instant Transmission - technika służąca do wykrywania energii innego wojownika, a następnie umożliwiająca przeniesienie się do niego. Biegle opanowana umożliwia teleportację do dowolnego miejsca, o którym się pomyśli, a które znajduje się w obrębie danej przestrzeni.

Techniki defensywne/wspierające:
Barrier - pole siłowe otaczające użytkownika. Używane najczęściej do ochrony własnej.

Techniki zadające obrażenia fizyczne:
Kienzan - płaski twór przypominający kształtem dysk, który w postaci tnącej tarczy przecina wszystko, co stanie mu na drodze.
Energy Blade - otoczenie dłoni energią, tworzącą krótkie ostrze.
??? - wystrzelenie z podłoża ogromnej, kościstej ręki otoczonej złowrogą, fioletową aurą. Twór najczęściej służy do nagłego złapania celu i ciśnięciem nim w podłoże.

Techniki zadające obrażenia energią:
Ki Blast - najbardziej podstawowy atak energetyczny w postaci pocisku.

  • Renzoku Energy Dan - seria stosunkowo słabych, energetycznych pocisków.

Energy Wave - najbardziej podstawowy atak energetyczny w postaci fali energetycznej.

  • Full Power Energy Wave - skoncentrowana fala energetyczna o dużej mocy. Często mylona z techniką Kamehameha z powodu postawy, jaką zwykli przyjmować użytkownicy do jej przegotowania.

Kiai - odepchnięcie przeciwnika za pomocą niewidocznej dla oka, czystej energii Ki.

  • Spirit Boost - wyzwolenie czystej energii Ki, która odpycha wszystko, co znajduje się wokół użytkownika.

Explosive Wave - użytkownik wyrzuca z siebie masy energii, niszcząc przy tym wszystko dookoła.

  • Super Explosive Wave - potężniejsza wersja powyższej techniki. Po uprzednim zgromadzeniu sporej ilości energii, użytkownik wyrzuca z siebie jej masy, wywołując olbrzymią eksplozję.

Big Bang Attack - kula energii, która po zetknięciu się z celem wywołuje ogromnych rozmiarów eksplozję.
Maximum Flasher - skoncentrowana wiązka energii Ki o złotej barwie, wywołująca spory wybuch.
Supernova - olbrzymia kula energii, na którą wpływ ma także energia termiczna znajdująca się w okolicy. Pobierając ciepło, by zwiększyć swoją moc, paradoksalnie może doprowadzić do chwilowego oziębienia otoczenia. W zależności od czasu ładowania i użytej mocy, atak może być bardziej lub mniej destrukcyjny.
Zeta Blaster - kula energii, ładowana i wystrzeliwana z ust. Jest ona na tyle silna, by skutecznie siłować się z inną techniką energetyczną i z łatwością wygrać.
Ka-Boom - niewielkich rozmiarów kulka energii, która na zasadzie satelity zawisa w wybranym punkcie. Emituje ona specjalne fale, tworzące wokół niej przestrzeń alarmową. Po zbliżeniu się jakiegoś obiektu, twór momentalnie zwiększa swoje rozmiary, a następnie eksploduje.
Photon Flash - złoty promień skoncentrowanej energii, który zadaje spore obrażenia. Ponoć istnieje ok. 20% szans na to, że wiązka przebije przeciwnika na wylot, choć nie są to potwierdzone informacje.
Galactic Buster - niebezpieczna i stosunkowo szybka w przygotowaniu technika. Polega na wygenerowaniu, a następnie połączeniu dwóch sfer energii w jedną całość. Gotową technikę można rzucić w formie kuli lub wystrzelić w postaci fali energetycznej o zielonej barwie.

Techniki zadające obrażenia magią:
Vi Ictum Diaboli - silny promień magicznej energii o czerwonej barwie. Nie wiadomo, czemu technika zawdzięcza swą nazwę, ani jak dużo jej użytkownik może mieć wspólnego z demonicznymi mocami.

Transformacje:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Super Saiyan
Jako saiyanin, Amane posiada możliwość transformacji w Super Wojownika. Jest to dopiero pierwszy, najbardziej podstawowy poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a dzięki treningom i częstemu z niej korzystaniu, zużycie energii stało się wręcz minimalne.

Statystyki:
Atak: S
Obrona: B
Energia: B+
Szybkość: A
Inteligencja: A
Siła fizyczna: S
Koncentracja: A+

[You must be registered and logged in to see this image.]
Super Saiyan 2
Jako saiyanin, Amane posiada możliwość transformacji w Hiper Wojownika. Jest to drugi, bardziej zaawansowany poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to jeszcze lepiej nadaje się do każdej dziedziny walki, lecz kosztem wyostrzenia pozytywnych aspektów, zużycie energii stało się znacznie bardziej odczuwalne.

Statystyki:
Atak: S+
Obrona: A
Energia: A
Szybkość: A+
Inteligencja: A
Siła fizyczna: S+
Koncentracja: S

[You must be registered and logged in to see this image.]
Super Saiyan 3
Jako saiyanin, Amane posiada możliwość transformacji w Mega Wojownika. Jest to trzeci, a zarazem najbardziej zaawansowany poziom, jaki oferuje ten typ transformacji. Stadium to idealnie nadaje się do każdej dziedziny walki, a zdolności bojowe użytkownika zostają podniesione do granic możliwości. Kosztem tak potężnej mocy jest jednak duże zużycie energii oraz stres dla organizmu.

Statystyki:
Atak: SS
Obrona: A+
Energia: A
Szybkość: S
Inteligencja: A
Siła fizyczna: SS
Koncentracja: S



Ostatnio zmieniony przez Rayem dnia Nie Wrz 23, 2018 12:24 am, w całości zmieniany 4 razy

2Brygada RR Empty Re: Brygada RR Sob Sie 08, 2015 11:37 am

NPC

NPC
NPC
NPC
Nie mam większych zastrzeżeń.
Możesz rozpocząć grę. Akcept.

3Brygada RR Empty Re: Brygada RR Nie Lut 25, 2018 6:27 pm

NPC

NPC
NPC
NPC
Punkt 14. regulaminu wewnętrznego PBF.
Zamykam, przenoszę do archiwum.

4Brygada RR Empty Re: Brygada RR Sro Sie 22, 2018 9:47 pm

Yoh

Yoh
Site Admin
Site Admin
[You must be registered and logged in to see this link.]

Przenoszę do działu z kartami aktywnych postaci.

5Brygada RR Empty Re: Brygada RR Sro Wrz 19, 2018 7:42 pm

Rayem

Rayem
KOX
KOX
Szybka aktualizacja.
Wstawiłem na nowo grafiki i poprawiłem nieco ogólny wygląd karty. Nie skończyłem wszystkich wizerunków przez brak czasu i lenistwo, więc nowsze/pozostałe uzupełnię w przyszłości. Poprawiłem też trochę opisy niektórych umiejętności (dodałem też te najbardziej podstawowe, które dotychczas pomijałem) - mam nadzieję, że wszystko będzie teraz bardziej czytelne. Przy okazji uaktualniłem stan ekwipunku postaci. Rosie dodałem zwoje, które kiedyś dostawaliśmy w nagrodę za osiągnięcie odpowiedniego poziomu mocy/reputacji, a o których wcześniej zapomniałem. Z kolei Rayemowi usunąłem amulet feniksa, gdyż został niedawno zużyty.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Similar topics

-

» DaiGurren Brygada

Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.