Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1PS Empty PS Sob Sty 30, 2010 12:30 pm

keciam

keciam
Saiyan
Saiyan
Przepraszam za spam, ale jestem początkującym w takich anime.
Prosiłbym o poradnik do PS co czym sie robi itp

2PS Empty Re: PS Sob Sty 30, 2010 12:49 pm

SmokuXD

SmokuXD
Observer
Observer

3PS Empty Re: PS Sob Sty 30, 2010 1:10 pm

keciam

keciam
Saiyan
Saiyan
No tak zaglądałem tam znalazłem pomoc do tego co mi jest poczebne, ale nie do końca, nie wiem jak w Ps, jak wkleje sprita na mapke to jest biale tlo i nie wiem ja zrobic zeby bylo przeźroczyste, nie wiem tez jak przsowac sprita. HELP

4PS Empty Re: PS Sob Sty 30, 2010 1:26 pm

Cineg

Cineg
Zoan User
Zoan User

5PS Empty Re: PS Sob Sty 30, 2010 1:32 pm

keciam

keciam
Saiyan
Saiyan
Znalazłem ten link ale nie pisze jak zrobić zeby postać zlewała się z tłem...

6PS Empty Re: PS Sob Sty 30, 2010 2:35 pm

Cineg

Cineg
Zoan User
Zoan User
Pisze. Nie wpieraj mi, że nie pisze, bo sam ten poradnik napisałem. A jeżeli dalej uważasz, że nie pisze, to się naucz czytać.

7PS Empty Re: PS Sob Sty 30, 2010 2:47 pm

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Wklej na mapke sprita, z białym tłem. I zakotwicz. Potem weź ruzge i kliknij na białe tło i następnie żeby je usunąć kliknij Delete.

8PS Empty Re: PS Nie Sty 31, 2010 6:40 am

keciam

keciam
Saiyan
Saiyan
Ok Działa dzieki.
Zrobilem gifa w PS ale nie moge go skleić Easy GIF Animatorem, HELP

9PS Empty Re: PS Nie Sty 31, 2010 11:53 am

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Jak nie możesz? Każdą klatke musisz zapisywać osobno najlepiej do jakiegoś folderu, i na koniec wrzucasz w program.

10PS Empty Re: PS Nie Sty 31, 2010 12:21 pm

Szark

Szark
Mazoku
Mazoku
Zapewne zapisales w formacie od PS. Jak chcesz zrobić gifa zawsze przy zapisywaniu musisz zmienić na PNG.

11PS Empty Re: PS Nie Sty 31, 2010 1:09 pm

Shine

Shine
Jounin
Jounin