Więc krytykujcie ale żeby ta krytyka miała jakieś pod stawy i może jakieś rady jak robić lepiej czy coś?
So let's get going.
Zacznijmy od tempa. Klatki są ustawione albo na `13, albo na `26. Jeśli już chcesz wszystko w jednakowym czasie, wybierz `12.
Myśl o całości tak, jakby miała się wydarzyć pół metra od ciebie, w rzeczywistym świecie. Czyli jeśli postać stoi w jednym miejscu, to uznaj to za naturalne, że gdy zablokuje atak, ale się nigdzie nie przemieści, będzie dalej w tym samym punkcie. Inaczej sam widzisz, jakie będą przeskoki.
Z drugiej strony mamy kolejno następujące po sobie pozy ataku Cella, jednak poprzednie nie zostają usunięte z klatek.
I z powrotem do Księcia Wszystkich Saiyan. Jak już ma kopać w ten sposób, to niech będzie cały czas w jednym miejscu, a nie góra-dół-góra-dół bez wycinania poprzedniej klatki (jak wyżej...).
Atak z powietrza Vegety - darmowy bon na zdjęcie warna w przyszłości, jeśli mi racjonalnie wyjaśnisz, w sposób logiczny i niepodważalny...
... dlaczego pięść Vegety spowodowała odwrócenie się Cella w kierunku niezgodnym z uderzeniem i z jego poprzednim lotem? Saiyańskie pięści przyciągają pośladki?
No i widać, że Cell jest po paru głębszych, bo nawet ogłuszony spada na ziemię po linii krzywej. I zgubił nawet kawałek swojego ciała, czubki "skorup" na głowie.
W poradnikach, głównie produkcji Spaniela jest wiele rozwiązań dla błędów, które popełniłeś.
PS to Photoshop.
I nie słuchaj Takesoriego, tylko on był na tyle sobą, żeby ci zasugerować korzystanie z GIMPa lub Photoshopa podczas gdy praktycznie nie opanowałeś jeszcze Painta. Opanuj Painta, dopiero potem idź na głęboką wodę.
Spodziewałem sie jakiejś dłuższej i na yt
Popatrz sobie, czego od ciebie oczekuje i zastanów się, jak chcesz następnym razem odebrać jego komentarz.
I unikaj niepotrzebnych double postów, od tego jest opcja
edytuj. Słowne upomnienie, na następne lepiej nie liczyć.