Anime Revolution Sprites

You are not connected. Please login or register

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down  Wiadomość [Strona 1 z 1]

1Viego Taimatsu Empty Viego Taimatsu Sob Cze 12, 2010 11:03 am

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Spis treści
1. Karta postaci: Viego
2. Karta postaci: Jigen Rider V
3. Karta postaci: Jigendriver
4. Karta postaci: Istoty stowarzyszone


Viego Taimatsu 91937570672087105145
Imię: Viego
Nazwisko: Taimatsu (używane), Insyendar (faktyczne)
Alternatywne tożsamości: Kayen Taimatsu, Kayen Tyalzan
Wiek: nieznany

Staty:
Atak - 10
Obrona - 6
Energia - 13
Szybkość - 12
Inteligencja - 13
Siła Fizyczna – 6

Cele:
- dowiedzieć się o multiwersum wszystkiego, co jest możliwe
- znaleźć tego, kto doprowadził do wojny żywiołów w jego rodzimym świecie
- w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, zabić wyżej wymienionego
- znaleźć sposób na niczym niezakłócony pokojowy rozwój w każdym możliwym wymiarze, złamać tym samym drugą zasadę termodynamiki
- nie dać się zabić (no co, to również istotny cel)

Opis postaci:
"Oaza spokoju". Trudno go sprowokować i wyprowadzić z równowagi. Zawsze myśli, zanim zacznie działać, a zwykle działa sam. Jest sarkastyczny, ma zwyczaj prowokować swoich przeciwników, by sprawdzić ich reakcję. Lubi ostre żarcie, dzięki czemu zyskał przydomek "Viego del Fuego".

Obecny stan:
Ciało zabezpieczone w systemie WORLD, regeneruje się po użyciu Quantum Firestorm. Świadomość, sprzężona z Kaylin poprzez Kaen Kagami, osadzona w tymczasowym ciele Jigen Ridera V, zmienionym przez kartę Final FormRide: Veri w tryb Worldwide Armor.
Przywrócony do normalnego stanu po nasyceniu energią we wnętrzu Sol.

Historia:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

Zdolności:
Viego kontroluje dwa żywioły - ogień i piorun oraz arche światła. Efektywności jego mocy dodaje fakt, że Viego nie próbuje „iść pod prąd” pola chaosu (siły przenikającej każdy z wymiarów, determinującej to, jaki typ energii wewnętrznej [nie mylić z terminem fizycznym] mogą mieć istoty świadome oraz w jaki sposób prawa fizyki mogą ulegać załamaniu [chociaż w skali multiwersum nie zachodzą żadne załamania]), więc korzystając ze swoich zdolności nie musi w znaczącym stopniu przełamywać lokalne ograniczenia fizyczne. Nie potrzebuje żadnych przemian, by wykorzystywać swoje możliwości, jednakże ma jedną, jeszcze nieopanowaną formę, która daje mu zupełnie nowe zdolności.
Oprócz tego zna jedną unikatową technikę - Worldwide Reading.
Poprzez swoją technologię jest w stanie usprawnić swoje możliwości, używając zbroi Jigen Ridera V.

(uwaga: nazwy technik/umiejętności ulegną zmianie w przyszłości, wszystkie będą po erfelańsku)

Techniki/umiejętności:

(kolor odpowiada żywiołowi. Przy więcej niż jednym zostaje wyrażony kolorowym kółeczkiem.)

Entei/Raitei/Hikōtei
Zdolność przekształcenia swojego całego ciała w niematerialną formę odpowiadającą danemu żywiołowi/arche. Pozwala to regenerować obrażenia i z oczywistego powodu daje odporność na obrażenia fizyczne, jednak utrzymywanie takiej postaci „na widoku” zużywa dużo energii. Mimo to, „pod skórą”, Viego ma cały czas aktywne Entei. Ot, dla obrony i możliwości szybkiej regeneracji. Aktywacja tej zdolności dopiero po uzyskaniu obrażeń wydłuża czas regeneracji. W krytycznych sytuacjach, gdy potrzeba szybkiego zastrzyku energii, można wyłączyć Entei. Ryzyko z tym związane jest jednak oczywiste. Posiadanie dualnej (materialnej i niematerialnej) postaci pozwala na przekazywanie informacji w obrębie ciała w praktycznie zerowym czasie, co daje odporność na działanie technik zatrzymujących czas.

Entei Henshin
Posiadanie niematerialnej formy pozwala Viegowi zmieniać kształt, umożliwiając np. upodobnienie się do kogoś innego. Niemożliwe jednak jest skopiowanie umiejętności czy specjalnych właściwości. Rozmiar również może zostać zmieniony, ale jeśli nie zmieni się wewnątrz gwiazdy, ładując swoją energię, im większy rozmiar, tym słabiej Viego jest w stanie działać przez niską gęstość energii. Około 20 m to największy wzrost, jaki może osiągnąć zachowując gęstość energii nie hamującą jego możliwości.

Zetsukyū
Zdolność pobierania ciepła z otoczenia do powiększania/uzupełniania zapasów własnej energii. W małym stopniu aktywne prawie zawsze, a światło słoneczne stanowi główne źródło energii. Analogiczne zdolności są dla ładunku elektrycznego i światła.

Zetsugan
Umiejętność widzenia w innych częstotliwościach światła, głównie w podczerwieni.

Zekkai
Uwolnienie podmuchu ciepła z całego ciała, może obezwładniać słabszych przeciwników.

Enkai / Daienkai
Uwolnienie podmuchu ognia z całego ciała. Może mieć podobne zastosowanie do Zekkai bądź doładowywać przygotowywany atak.

Denkō Sekka
Metoda bardzo szybkiego poruszania się. Rozwinięciem jest Hisuisei, którym można przebić barierę dźwięku bez większych problemów.

Enken
Uderzenie pięścią doładowywane ognistą aurą.

Enken Renzoku / Taiyō Hyakuretsu Ken
Seria bardzo szybkich Enkenów.

Jitsuhō
Standardowy ognisty atak, wystrzeliwany najczęściej z jednej ręki. Może być uwarunkowany do bycia szybkim lub mocnym.

Daijitsuhō
Spora fala ognia, atak wykonywany najczęściej dwoma rękami.

Ikibaku
Podmuch ognia idący po łuku, może służyć za tarczę.

Taiyōfū
Sferyczny atak emitowany we wszystkich kierunkach.

Daikanetan
Płomień o wysokiej temperaturze, który początkowo biegnie od Viega po podłożu, by wystrzelić spod przeciwnika.

Kaen Bakushuku
Rozgrzewa powietrze wokół celu do temperatury samozapłonu, utworzone płomienie otaczają cel i spalają go, wirując.

Tatsubana
Seria ognistych pocisków wystrzeliwanych z ust.

Tatsukyō
Podmuch ognia wystrzeliwany z ust.

Tatsugan
Strumień ognia wystrzeliwany z oczu.

Enten Hanabi: Ryūseigun
By wykonać ten atak Viego ulatuje wysoko w niebo, by tam wyemitować eksplozję, która z powierzchni może wyglądać jak autodestrukcja w fajerwerkach. W rzeczywistości odłamki tworzą falangę pocisków podobnych do meteorów, z którymi Viego zlatuje w dół, uderzając w duży obszar.

Kintaiyōkage
Tworzona jest olbrzymia kula energii (nacechowana jako ogień). Najczęściej jako mała kula rzucana w niebo, by zbierała energię od słońca.

Nenshōhane
Zbierana jest dużo większa energia z otoczenia, następnie formowana na kształt wielkich skrzydeł, w których jest gromadzona. Pozwala to manewrować w danej chwili dużo większymi energiami oraz użyć dwóch potężnych ataków:
-- Shakunetsu Sengiri
Viego naciera na przeciwnika, by go złapać. Zaraz po tym skrzydła się zamykają wokół nich, tworząc sferę. Wewnątrz niej Viego zadaje setki cięć, a przeciwnik nie ma możliwości wydostania się. Gdy ich liczba osiągnie tysiąc, Viego wychodzi ze sfery, a ta pęka po drugiej stronie na pół, wracając do postaci skrzydeł. Po wypowiedzeniu nazwy ataku skrzydła odłączają się i wystrzeliwują w tył, prosto w cel.
-- Hikei: Kasaisenpū
Wokół celu w pewnej odległości wystrzeliwuje pierścień ognia, uniemożliwiając wydostanie się. Zaraz po tym z wnętrza utworzonego koła wystrzeliwuje gigantyczny wir ognia, pochłaniając cel. Skrzydła znikają po ataku.

(faktycznie każda z powyższych technik ognia może mieć swój odpowiednik w piorunie, niekoniecznie nazwany. Kilka technik jest jednak unikatowych)

Raikōshō
Viego zbiera ładunek w miejscu, w którym stoi, po czym przenosi się za przeciwnika, uwalniając przeciwny ładunek. Powoduje to przeskok potężnego (porównywalnego z piorunem) łuku elektrycznego prosto przez cel.

Raiken
Analogiczny do Enkena, jednak dużo szybszy i o innych właściwościach. Absolutnie przypadkowy obserwator zauważy, że pięść się „teleportuje”. Nieco lepszy zauważy ruch pięści i towarzyszącego podmuchu rozpędzonego powietrza o podobnej sile. W rzeczywistości zachodzą trzy uderzenia jednocześnie - uderza powietrze rozpędzone przed pięścią, pięść i fala uderzeniowa za nią.

Raiken / Raigatana
Atak nie bez powodu nosi tą samą nazwę co poprzedni. Używany najczęściej po Raikenie. Viego wydaje się ładować energię w pięści i nacierać na wroga, ale tuż przed nim rozpływa się na dwa znikające obrazy. Viego wtedy już jest za celem i zgromadzoną energię uwalnia w postaci sporej wielkości cięcia.

Shintenraihō
Atak wystrzeliwujący jedną, gigantyczną błyskawicę, wyglądającą jak ciągła fala energii.

Raikataihō
Połączenie Daijitsuhō i Shintenraihō, ogień i piorun są ładowane w dwóch rękach, potem energia jest łączona i wystrzeliwana w postaci wirującego strumienia przeplatających się żywiołów.

Raitaiyōkage
Kintaiyōkage wzmocnione o żywioł pioruna.

Hirameku
Oślepiający błysk światła. Może być wygenerowany z całej powierzchni ciała i z dowolnego miejsca, więc nie ma potrzeby jakiegokolwiek ruchu mogącego ostrzec przeciwnika.

Kōsoku
Technika poruszania się z prędkością światła. Ruch jest możliwy jednak jedynie po prostej, Viego może również się odbijać czy rozpraszać jak promień światła.

Kōsoku: Clock Up
Rozpędza każdy jeden atom ciała do prędkości światła, dzięki czemu Viego może się w tym stanie swobodnie poruszać, a wszystko wokół wydaje się być niesamowicie spowolnione, niemal zastygłe. Nie jest to lepsze od zatrzymania czasu, bo dowolna istota osiągająca jakiś znaczący ułamek prędkości światła może choć odrobinę nadążyć.

Lanza del Fuego
Ognista włócznia, mogąca być użyta jako broń rzucana bądź do walki na krótki dystans. Pozwala również użyć ataku łączącego również arche światła - Lanza Infierno y Cielo, inną wersję Infierno y Cielo.

Infierno y Cielo
Atak łączący dopływ energii fuzyjnej ze słońca oraz geotermalnej z wnętrza planety. Każdą z nich Viego zbiera w innej ręce. Zaraz po tym są łączone, a Viego naciera na cel, by zadać mu uderzenie, najczęściej rękami ułożonymi jak do Kamehameha (rzadziej, gdy jest konieczność, ze splecionymi rękami - tak, jak swoje Hell and Heaven wykonuje Guy Shishioh pilotując GaoGaiGara). Nie ma to na celu zadanie obrażeń od zewnątrz, a przelanie całej zgromadzonej energii do wnętrza celu, gdzie energia będzie siać spustoszenie. Najpewniejszym rezultatem jest wybicie dziury po drugiej stronie celu.

Lanza Infierno y Cielo
Atak wykorzystujący Lanza del Fuego, jednak mimo nazwy nie ma tak naprawdę wiele wspólnego z Infierno y Cielo. Technika ma trzy etapy:
- Lanza Infierno: Lanza del Fuego jest rzucane w kierunku celu z dużą prędkością
- Lanza Cielo: Viego się przenosi za cel i wyciąga włócznię od tej strony
- Hikari ni nare: Przeciwnik jest osłabiony, a Viego unosi włócznię, przelewając do niej energię, co zmienia ją w młot. Tymże młotem Viego uderza cel i jeśli wpompowana energia jest wystarczająca, wybije promieniowanie ze wszystkich atomów celu, dosłownie dezintegrując go do światła.

(oprócz tego różne nienazwane techniki manipulujące tymi żywiołami, tj. jakieś promienie, pociski, w ograniczonym stopniu [czyt. wymaga opanowania] również zmiana kształtu)

Worldwide Reading / Zensekai Doku / Odczyt Wszechrzeczy
Po odblokowaniu całego potencjału, Worldwide Reading uległo dużym zmianom. Zachowana jest jednak jego ważna cecha - dostarczenie informacji w zerowym czasie. Również medium jest pośrednio zachowane, wykorzystywanym najczęściej są oczy, jednak nie jest potrzebne żadne, gdyż to energia dostarcza informacje. Medium zmysłowe pomaga jedynie zobrazować informacje mózgowi. Worldwide Reading jest teraz podzielone na poszczególne odczyty zwane Światami, z których Viego może aktywować w danej chwili najwyżej dwa, jednak zwykle nie ma potrzeby korzystania z większej ilości - jeden jest aktywowany jednym okiem, drugi drugim, a informacje się nakładają.
1. Gorący Świat - rozszerzenie i wzmocnienie Zetsugana, pokazuje nagromadzenie, przejścia i zmiany w energii cieplnej, co pozwala również widzieć przez materiały przepuszczające ciepło.
2. Falowy Świat - pozwala widzieć nagromadzenia i zmiany ładunków elektrycznych, także pól elektrycznych i magnetycznych oraz całego spektrum fal elektromagnetycznych, czyli światła.
3. Prosty Świat - pozwala skanować po prostej wychodzącej w ustalonym kierunku, ma małą szerokość widzenia, ale olbrzymi zasięg - jeśli nie jest ograniczany, może sięgać na wręcz astronomiczne odległości.
4. Zamknięty Świat - pozwala przeskanować sferyczną przestrzeń wokół Viega. Zasięg zależy od ilości włożonej w skan energii, typowy to kilkadziesiąt metrów - wewnątrz bliskiego zasięgu działania Viega. Nie można go aktywować razem z Prostym Światem z oczywistych powodów.
5. Mały Świat - skanuje obiekt lub ustaloną grupę obiektów, łącznie z ich budową wewnętrzną.
6. Liczbowy Świat - pozwala przy pomocy elektromagnetycznych zdolności Viega wnikać do cyfrowych baz danych.
7. Wewnętrzny Świat - korzystając z tych samych zdolności, co Liczbowy Świat, pozwala Viegowi odczytywać myśli, jednak tylko wtedy, gdy dana osoba będzie blisko i się skupi, gdyż normalnie impulsy nerwowe są za słabe do wykrycia, Viego musi się do nich dostroić, a to wymaga precyzji. Nie da się więc wejść do umysłu nieprzygotowanej, dowolnej osoby.
8. Kierunkowy Świat - pozwala Viegowi widzieć wszystkie interesujące go wektory wokół siebie - nie chodzi o ramiona Dicloniusów, ale o wartości fizycznych wielkości wektorowych, jak siła, prędkość, pęd, przyspieszenie, indukcja elektromagnetyczna etc. (wbrew pozorom to naprawdę przydatna umiejętność, jeśli się chwilę zastanowić)
9. Auralny Świat - pokazuje ruchy, nagromadzenia i ślady energii wokół Viega. Różni się to od Zamkniętego Świata tym, że identyfikuje również energię, co pozwala na rozpoznanie jej właściciela, jego stanu energetycznego w danym momencie, może nawet techniki, jaka jest/była użyta, a w przypadku otwarcia portalu bądź teleportacji, istnieje możliwość zlokalizowania punktu docelowego lub określenia energii, jaka tam panuje (jak otworzysz drzwi w zimie, to zimne powietrze ci wejdzie do środka, tak samo trochę energii z punktu docelowego wycieknie z drugiej strony)

Kaen Kagami
Znana i przez Viega, i Kaylin. Wykorzystuje ich częściowo niematerialną budowę ciała, by poprzez odpowiednią synchronizację (jakby byli swoimi odbiciami w lustrze), mogli się wymieniać informacjami czy energią. Mogą nawet w czasie medytacji utworzyć wspólny świat wewnętrzny, co dało początek systemowi W.O.R.L.D. Po wielu wizytach w światach, w których był Kamen Rider Double wpadli na inne zastosowanie - transfer świadomości. Świadomość jednego z nich przeszłaby do ciała drugiego wraz z energią i znanymi technikami - dwie osoby w jednym ciele. To zastosowanie ma minus - ciało tego, kto przenosi świadomość, pozostaje w stanie śpiączki do momentu powrotu - podobnie, jak "puste" ciała Shinigami. Nie ma również zwykle takiej potrzeby, więc to zastosowanie nie jest praktycznie wykorzystywane. Po prostu istnieje.

Jinka Ittai
Pewnego rodzaju rytuał, za pomocą którego Viego się łączy z danym źródłem energii (głównie cieplnej) - najlepszymi i właściwie jedynymi wartymi zachodu są jądro planety oraz gwiazdy, kolejno faza piekielna i faza niebiańska procesu. Podczas tego zjednoczenia Viego przechodzi w niematerialną formę i przekazuje źródłu swoją energię, pozwalając na wniknięcie energii z zewnątrz. W końcu energie są wyrównane i Viego jest praktycznie nieodróżnialny od otoczenia. Po Jinka Ittai z gwiazdą ciało Viega jest przesycone energią, więc wychodzi z niej znacząco większy - dla Słońca będzie to rozmiar porównywalny z Księżycem. Jest tak, gdyż gęstość energii odpowiada gęstości energii danej gwiazdy i Viego musi ją zwiększyć, by całą tą energię ścisnąć w swoim rozmiarze i wrócić do materialnej postaci. Wykonanie Jinka Ittai pozwala natychmiastowo doładowywać ataki energią z tego źródła, atak dostaje odpowiedni dodatek do nazwy (od japońskiego zwrotu „tenjō tenge”, czyli „niebo i ziemia”): dla jądra planety „Tenge”, dla gwiazdy „Tenjō”, dla obu jednocześnie „Tenjō Tenge”. Daje to również do dyspozycji jeszcze jeden atak. Do pierwotnego rytuału (faza piekielna i faza niebiańska) włączało się jedynie połączenie z jądrem planety i gwiazdy, którą planeta obiega, ale Viego może dokonać zjednoczenia z każdą inną gwiazdą, nazywa się to wtedy Jinsei Ittai.
Jinka Ittai zostało wykonane z:
- jądrem Terry
- Sol
- Y-M Laarainas / VY Canis Majoris

Genriron
Daje dostęp do całej energii wypromieniowanej przez gwiazdę w danym momencie, jednak wymagane jest wysłanie do niej sygnału nawiązującego połączenie. Sygnał wysyłany jest z prędkością światła, więc czas oczekiwania jest odpowiednio długi. Połączenie zostaje nawiązane przez cieniutką nić (strunę) energii. Można w danym momencie utworzyć więcej niż jedno, a maksymalnie 10 łączy (każde utrzymywane na jednym palcu, nici ciągną się w górę i praktycznie są połączone z gwiazdą, ale po kilkunasty centymetrach tak naprawdę nić staje się tak cienka, że nie jest widoczna. Przejście przez nią nie rozrywa jej). Energia zostaje wyzwolona przy jej przerwaniu, a najpewniejszym sposobem użycia jest…

Tengen Toppa Shūtaiyōsen
Potężne uderzenie energii spadające z nieba prosto na cel i pochłaniające w świetle spory obszar wokół niego. Żywa tkanka jest dezintegrowana w ułamek sekundy. Na jakiś czas atak zostawia Viega niezdolnego do walki. Drugim efektem ubocznym jest ciemność, jaka spowija planetę na czas potrzebny światłu na dotarcie od gwiazdy - skoro zużyta została cała energia w danym momencie, to kolejna porcja dopiero musi dolecieć. Osiem minut bez światła i ciepła nie grozi jednak zbytnio ekosystemowi, ale może być czasami uciążliwe.
___________________

Wyposażenie

Mankaitō
Specjalna broń, która może się złożyć do przypominającego torpedę obiektu. Rozłożona tworzy długą rękojeść i stylizowaną gardę. Ostrze jest tworzone z przelanej do niego energii bądź z GaiaMemory. Można również przełączyć Mankaitō w tryb miotacza, który usprawnia przelewanie energii bądź pozwala użyć danego typu energii komuś, kto jej nie posiada. Ostrze może być tworzone w dwóch wersjach - standardowe, które wbrew nazwie jest rzadziej używane, bo tworzy ostrze normalnej wielkości oraz kolosalne, gdzie ostrze ma kilka metrów. Wewnątrz gardy jest sześć slotów na GaiaMemory - pięć tworzących okrąg i szóste pośrodku. Jest tak na wypadek krytycznej sytuacji, gdy trzeba by było połączyć poprzez miecz wszystkie pięć żywiołów (ze światłem bądź metalem jako stabilizatorem)

Specjalnie zmodyfikowane GaiaMemory
Nośniki energii przypominające pendrive’y. Każde ma na ściance stylizowaną pierwszą literę nazwy. Ich głównym zastosowaniem (poza światem Kamen Ridera Double) jest tworzenie odpowiedniego ostrza do Mankaitō. Mają dwa tryby aktywacji: Full Charge, po prostu tworzące ostrze oraz Maximum Drive, gdzie cała energia jest przelewana, często zmieniając nieco ostrze (Maximum Drive może być aktywowane przez sam miecz, gdy GaiaMemory nie jest użyte). Potwierdzone na chwilę obecną GaiaMemory:
- Flame (ogień)
- Thunder (piorun)
- Light (światło)
- Metal (no zgadnijcie)
Możliwe, ale długo nieużywane (więc mogły się „zatrzeć” i wymagają ponownego „nabicia”):
- Ocean (woda)
- Ground (ziemia)
- Cyclone (wiatr)

Worldwide Data Gatherer
Urządzenie podobne do palmtopa, służące do gromadzenia danych. Nie ma zastosowania bojowego. Ma połączenie z przenośnym wymiarem, w którym trzymane jest uzbrojenie Jigen Ridera, można je więc przez niego przywoływać. Jest też bezpośrednio połączony z systemami Latającego Miasta.

(Worldwide Linker i Jigendriver mają osobny dział)

Genesic Driver
Moduł pozwalający dostęp do energii bez względu na aktualne położenie. Zazwyczaj wykorzystywany w Korytarzu, innych wymiarach czy odległej przestrzeni kosmicznej, by wyłapywać energię od gwiazd i wszechobecnego mikrofalowego promieniowania tła, będącego pozostałością po Wielkim Wybuchu. Jest częścią Worldwide Linkera V.

Versal Upriser
Moduł umożliwiający udoskonalenie własnych form oraz form istot w okolicy. Może być łączony do tego celu z Linkerem. Użyty dwukrotnie: raz do wyzwolenia prototypowego Hypernova Phoenix Mode, drugi raz przy konstrukcji Linkera V model 2.0 do ulepszenia tej formy.

Zwoje Karien Kanshihai
Zapieczętowane przez Kaylin (wykorzystaniem mocy ognia, The World oraz Puerta del Mundo) zwoje umożliwiające przyzwanie przedmiotu z „wymiaru-magazynu”. By to zrobić trzeba rozwinąć zwój i zapalić linię biegnącą wzdłuż przez jego środek. Zwój się sam zacznie zwijać i utworzy portal, przez który przedmiot przejdzie. Zaraz po tym zwój redukuje się do postaci małego dysku - w takiej właśnie są zwykle przechowywane. Poprzez te zwoje zazwyczaj się przywołuje obiekty, które nie mają zastosowania bojowego, bronie są przyporządkowane do kart ArmoRide.

Znaczące zapieczętowane przedmioty:
- Sateo Klavius



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Sro Paź 05, 2011 2:58 pm, w całości zmieniany 38 razy

2Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Sob Cze 12, 2010 11:21 am

Feli

Feli
Zasłużony
Zasłużony
Karta przyjęta.

3Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pon Cze 28, 2010 12:02 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Spis treści
1. Karta postaci: Viego
2. Karta postaci: Jigen Rider V
3. Karta postaci: Jigendriver
4. Karta postaci: Istoty stowarzyszone


Jigen Rider V

Worldwide Linker V 2.0
Jest urządzeniem w kształcie spłaszczonego grotu strzały (dokładniej - litery V), które łączy się z duszą danej osoby i pozwala wydobyć oraz uwydatnić będącą tam moc dzięki zbroi Jigen Ridera. To działanie jest możliwe dzięki unikalnemu źródłu zasilania, jakim jest 1/7 część Hōgyoku. Może też utworzyć „pustą” zbroję, nie skierowaną na konkretną energię, wzmacniającą ogólną sprawność.
Przyczepiany jest do pasa poprzez specjalnie zmodyfikowaną sprzączkę. Tworzy wtedy własny pas z miejscami na wyposażenie. Dodatkowo na prawo (dla noszącego) wysuwa się panel z trzema przyciskami pozwalającymi zmieniać formę.
Wszystkie formy (oprócz Hypernova Phoenix) mają dodatkowo na lewym przedramieniu panel z interfejsem szybkiego dostępu. Służy do bardziej przejrzystego przeglądu danych, przejmuje wszystkie funkcje WDG, dodatkowo odblokowuje formę Hypernova Phoenix.
Wewnętrzne systemy są sterowane impulsami elektromagnetycznymi bezpośrednio z mózgu, a dodatkowe dane są wyświetlane na wizjerze hełmu.
Hełm może zostać chwilowo zdematerializowany, a wizjer odsunięty w górę (wyjątek: Blank Form, gdzie połowy rozchodzą się na bok oraz Solar Phoenix, gdzie czerwona część idzie w górę, niebieskie w bok, złote w dół). Pod zbroją Viego najczęściej cały czas jest w niematerialnej formie, dopóki jest nią zakryty. Odsunięcie hełmu ukaże normalną, fizyczną twarz.
Przemiana odbywa się poprzez wybranie (lub nie) przycisku na wysuniętym panelu i rozsunięcie lewej połowy urządzenia. Zmiana formy to zamknięcie Linkera, naciśnięcie przycisku i ponowne otwarcie. Wyjątek stanowi Hypernova Phoenix mający własny system przemiany. Przy Blank Mode Linker odpowiada komunikatem "Open Up" na otwarcie, bez reakcji na zakończenie przemiany. Wszystkie pozostałe formy zakończenie przemiany ogłaszają komunikatem "Change [nazwa formy bez "mode" na końcu]", zmienia się reakcja na otwarcie Linkera. Tryby 1 i 2 reagują na otwarcie słowami "Link Up". Tryb 12 "Connect". Tryb 3 "Arm Up". Tryb 0 "Cast Off". Hypernova Phoenix ma "Hyper Cast Off".
Tryby niełączące (1, 2 i 3) mają pewną wadę - uwydatniają jedynie jeden typ energii, pozostałe dwa blokując niemalże do bezużyteczności (są możliwe, ale efekty są osłabione). Tryb 3 jednak pozwala na użycie technik pioruna w pewnym lepszym zakresie.

- Blank Mode
Szara forma, bez żadnych specjalnych dodatków, wzmacnia jedynie sprawność fizyczną. Praktycznie wcale nie zużywa energii. Stanowi też wygodną formę przejściową między formami.

- 1: Phoenix Mode
Czerwona forma, wzmacniająca wszystkie umiejętności związane z ogniem i temperaturą.

- 2: Garuda Mode
Jasnoniebieska forma, uwydatniająca zdolności żywiołu pioruna oraz pewien zakres magnetyzmu.

- 12: Thunderphoenix Mode
Forma będąca dokładnym połączeniem trybów Phoenix i Garuda. Pozwala na użycie zdolności typowych dla obu form.

- 3: Lightknight Mode
Biało-złota forma, ciężej uzbrojona, ale mimo to bardzo szybka. Pozwala na kontrolę światła w pełnym spektrum elektromagnetycznym oraz na użycie niepełnego Clock Up*.

Viego Taimatsu 79123281064596113351

- 0 (1-2-3): Solar Phoenix Mode
„Właściwa” forma, łącząca wszystkie trzy żywioły i pierwsza dająca naprawdę większe możliwości bez blokowania niektórych. Przemiana w tą formę wymaga przejścia przez tryb 3. Umożliwia 100% Clock Up* dzięki odrzuceniu grubej zbroi trybu 3.

- Hypernova Phoenix Mode
Ulepszona wersja Solar Phoenix. Zbroja zostaje zmieniona, by się przystosować do użycia Hyper Clock Up* - są elementy rozsuwane (klatka piersiowa, przedramiona, uda, łydki, naramienniki) oraz „plecak” złożony z dwóch otwieranych paneli, z których przy aktywacji Hyper Clock Up mogą, lecz nie muszą się wygenerować skrzydła Nenshōhane.
Aktywacja formy:
Forma jest aktywowana przez zdjęcie ogranicznika, który jest sprzężony z panelem na przedramieniu. Należy wprowadzić kod (co Viego robi specjalną metodą - zaczyna ruszać prawą rękę, by nacisnąć przycisk, a zanim to zrobi, aktywuje Clock Up i dopiero wprowadza kod, wyłącza przyspieszenie z naciśnięciem ostatniego przycisku, co daje wrażenie wciśnięcia tylko jednego), a następnie aktywować odrzucenie panelu poprzez przejechanie po nim ręką wzdłuż w stronę lewej ręki. Panel wtedy zostaje rozbity i odrzucony (jak rękawica Sanrei Quincych) i przemiana zostaje zainicjowana. Przy zejściu do niższej formy panel może zostać przywrócony, wtedy ponowna przemiana nie wymaga już kodu, lecz samej komendy głosowej: Hyper Cast Off. Całkowite wyłączenie zbroi Jigen Ridera sprawi, że następna przemiana w Hypernova Phoenix znów będzie wymagać kodu.

Viego Taimatsu 10553411955758747188
_____
*Różnica między poszczególnymi typami Clock Up:
Teoria względności mówi, że światło porusza się z tą samą prędkością dla każdego - czyli nawet jeśli je gonimy z prędkością 99%c, ono wciąż się oddala z prędkością c.

Tryb Lightknight daje Clock Up na prędkości równej 99,999…% (skończona, ale olbrzymia liczba dziewiątek po przecinku) prędkości światła - nieco powyżej fizycznej granicy dla ciała obdarzonego masą (Viego). Dla postrzegających normalnie będzie to praktycznie bez znaczenia, różnica nie będzie zauważalna. Kōsoku wciąż jest jednak wykonywane ze 100%c. Bez przemiany Jigen Ridera Clock Up również jest zazwyczaj tak właśnie wykonywane w celu oszczędzania energii.

Solar Phoenix umożliwia jednak 100%c na Clock Up, czyli jeśli ktokolwiek mógł dogonić Viega w trybie 3, teraz nie ma szans.

Hyper Clock Up to w pewnym sensie „Clock Up wewnątrz Clock Up”, de facto prędkość nadświetlna, jednak dochodzą tutaj efekty zaginania czasoprzestrzeni umożliwiające taki efekt, więc wciąż nie są w znacznym stopniu łamane prawa fizyki. Przekroczenie prędkości światła bez tego zagięcia umożliwiłoby podróż wstecz w czasie. Wraz z nim potrzeba natomiast naprawdę niesamowicie dużej energii skupionej w małym obszarze - dlatego nie jest to nawet próbowane.
_____

Quantum Firestorm
„Prawdziwa forma Viega”, cel, dla którego stworzony został Worldwide Linker. Wyglądem jest tożsama z Entei, bo można powiedzieć, że Viego sprowadza swoją czterowymiarową duszę (tam właśnie jest dusza, drodzy państwo, u każdego) do trójwymiarowej przestrzeni, jednak Viego staje się makroskopowym obiektem kwantowym, posiada więc liczne właściwości natury kwantowej. Do utrzymania efektów kwantowych potrzebna jest albo całkowita izolacja od otoczenia (nawet większa niż zbroja Jigen Ridera), albo duża ilość energii. Forma nie została jeszcze użyta (de facto podobna już była, przy okazji walki z Shigenem, ale raz, że była wspomożona przez pieczęć Boga Wojny, a dwa, że Hypernova Phoenix, z której przejście było wykonane, było niekompletne), więc pierwsze przejście na nią poskutkuje potem ok. tygodniową utratą przytomności w celu uzupełnienia zapasów energii i ustabilizowania kwantowości ciała. Kolejne powinny dawać lepszą kontrolę, ale i tak Quantum Firestorm zużyje całą energię dostępną w danym momencie.

Forma potrzebuje przejścia przez wysokoenergetyczny stan izolacji, więc można ją na razie aktywować tylko z poziomu Hypernova Phoenix. Cała zbroja oprócz pasa (z Worldwide Linkerem, Jigendriverem, Dimenbookerem i Mankaitō) zostaje odrzucona.

Właściwości (opatrzone opisem zjawiska fizycznego, na którym są oparte):

Zasada nieoznaczoności Heisenberga
Mówi o tym, że istnieją pewne pary wielkości, których nie da się jednocześnie zmierzyć z tą samą dokładnością. Im dokładniej znamy jedną, tym mniej dokładnie znamy drugą. Takimi parami są m.in. położenie i pęd (więc prędkość) oraz energia i czas.
Wykorzystanie: Viego podaje przeciwnikowi jedną z tych wartości (dla czasu np. tworzy coś, co zachowuje się cyklicznie), dzięki czemu ten nie jest w stanie poznać drugiej.

Tunelowanie
Wynika z nieoznaczoności. Jest to przejście obiektu kwantowego przez barierę o potencjale wyższym niż energia tego obiektu. Oznacza to, że energia może się pojawić znikąd (zostać "pożyczona") i zostać wykorzystana do przełamania jakiejś bariery, o ile zostanie równie szybko "oddana". Można to sobie wyobrazić jako człowieka stojącego przed murem wysokim na 10 metrów. Nie jest w stanie go przeskoczyć. Ale gdyby był obiektem kwantowym, mógłby się znaleźć po drugiej stronie, używając tej "pożyczonej" energii.
Wykorzystanie: Chyba oczywiste.

Splątanie
Istnieją pewne cząstki, które można splątać. Wpłynięcie na jedną spowoduje natychmiastowy efekt również na drugiej, bez względu na to, jak daleko są od siebie.
Wykorzystanie: W WDG i na Latającym Mieście do komunikacji. W Quantum Firestorm również. Może dodatkowo powodować efekt podobny do telekinezy. Wymaga to jednak nawiązania splątania, to trwa krótką chwilkę.

Dualizm korpuskularno-falowy
Cząstki mogą się zachowywać jak fale, a fale jak cząstki.
Wykorzystanie: Głównie zmiana siebie samego w światło i z powrotem.

Reguła Pauliego (Zakaz Pauliego)
W danym stanie kwantowym może znajdować się tylko jeden fermion. Np. elektrony – opisuje je kilka liczb kwantowych (interpretowanych m.in. jako numer powłoki czy podpowłoki elektronowej), więc w danym "miejscu" mogą być max 2 elektrony – każdy o przeciwnych spinach. Dzięki temu właśnie nie przechodzimy przez ściany.
Wykorzystanie: W najbliższym otoczeniu Viega (do kilku metrów) nie działają moce ogniste, elektryczne lub świetlne inne niż jego własna.

Kot Schrödingera
Kot jest żywy i martwy jednocześnie, dopóki tego nie sprawdzimy. Chyba to doświadczenie jest przynajmniej po części znane.
Wykorzystanie: Jeśli nie widzisz, co się dzieje, nie wiesz, co się dzieje. Ale wiedz, że coś się dzieje.

Katastrofa w nadfiolecie
Nie jest to własność wynikająca z mechaniki kwantowej, ale nazwano tak paradoksalny wynik pewnych obliczeń, wyjaśniony dzięki Maxowi Planckowi i jego teorii kwantowej. Według katastrofy ciało doskonale czarne powinno emitować nieskończoną energię w spektrum ultrafioletowym. Oczywiście ta energia nie jest nieskończona.
Wykorzystanie: Gdy Viego leci w stronę falowego ataku energetycznego, zgodnie z efektem Dopplera obserwuje większą częstotliwość tej fali. Gdy zaobserwuje długość fali odpowiadającą ultrafioletowi, atak się rozprasza i staje dużo słabszy.

Tekkaman Quantax
Viego Taimatsu Tvq
Forma utworzona dzięki kryształowi znalezionemu w innym wymiarze. Ma na celu stabilizację i inkubację kwantowych mocy Viega - może on pozostawać w tej formie o wiele dłuższy czas niż w oryginalnym Quantum Firestorm i ma dostęp do wszystkich zdolności pochodzących od QF oraz kilku dodatkowych pochodzących od samej zbroi. Posiada też wszystkie dotychczasowe umiejętności kontroli ognia, pioruna i światła, a poza tym może wykonywać ataki oparte na czystej energii, nieukierunkowanej na żaden żywioł, a wizualnie podobnej np. do Ki. Im dłużej przebywa w tej zbroi, tym mocniejsze jest jego nieuzbrojone Quantum Firestorm - ma więcej mocy i może przebywać w niej dłużej. Może odrzucić zbroję, by przejść w Quantum Firestorm, które mimo wszystko pozostaje potężniejsze od formy uzbrojonej.

Tekquan
Jest latającą deską ze spiczastymi elementami nadającymi kształt zbliżony do kryształu Viega, umożliwiającą Viegowi jedną z metod przemiany. Ma wbudowaną zapadnię na środku, na której brzegach znajdują się dodatkowe fragmenty tegoż kryształu, które interferując z kryształem, który Viego ma w swoim ciele wymiar wyżej, tworzą półprzezroczystą płaszczyznę. Viego, stojąc na desce lub lecąc w jej kierunku i wpadając przez zapadnię przelatuje przez płaszczyznę, co tworzy na jego ciele zbroję.
Po zakończeniu przemiany Tekquan może zostać przymocowany do lewego ramienia, zmniejszony i schowany w jasnoniebieskim elemencie na przedramieniu.

Viego może również się przemienić bez Tekquana, przywołując do siebie swój kryształ, ale nie robi tego, by zachowywać pozory, że Tekquan jest mu niezbędny. Komenda przemiany w obu przypadkach to "Teksetter"

Voltekka
Zbroja ma rozsuwane panele na naramiennikach i przedramionach, w każdym znajdują się potrójne emitery gromadzące energię. Viego może je wykorzystać do wyemitowania potężnego strumienia energii (Voltekka) bądź utworzenia niemal nieprzebijalnej bariery (Voltek Wall).

Phantom Ring
Poprzez kryształ Viego może tworzyć ze swojej energii pierścienie na powierzchni ciała (głównie nadgarstkach), które może wystrzelić i przywołać z powrotem na swoje ciało, przemieniając tylko jedną jego część, najczęściej ramię lub oba. Przemienienie rąk daje do dyspozycji emitery Voltekka na przedramionach, co pozwala na wystrzelenie nieco słabszego Voltekka bądź szybkie utworzenie Voltek Wall.

Uzbrojenie
Quantum Versatile Double Piercer (Mankaitō 2.0)
Nowa wersja Mankaitō. Różni się od poprzedniego przede wszystkim możliwością tworzenia dwóch ostrzy na kształt lancy Tekkamanów. Zachowuje wciąż możliwość utworzenia pojedynczego normalnego bądź kolosalnego ostrza lub miotacza. Również ma sześć slotów na GaiaMemory.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Czw Wrz 22, 2011 3:06 pm, w całości zmieniany 4 razy

4Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Czw Lip 22, 2010 5:07 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Spis treści
1. Karta postaci: Viego
2. Karta postaci: Jigen Rider V
3. Karta postaci: Jigendriver
4. Karta postaci: Istoty stowarzyszone


Jigendriver

Urządzenie przypinane z prawej strony pasa (o takim wyglądzie, jednak zabarwiony na złoto i bez symboli wokół głównego projektora, w nim samym nie ma również symbolu do czasu umieszczenia karty, oprócz tego wejście na karty nie jest po prawej, ale u góry, więc jest obrócony o 90°), pozwala na specjalne efekty związane z użyciem odpowiednich kart JigenRide. Te zaś są przechowywane w Dimenbookerze - małym urządzeniu z lewej strony pasa, które zawiera portal do wielkiej biblioteki pełnej kart JigenRide oraz różnych GaiaMemory.

Karta jest aktywowana przez włożenie jej do Jigendrivera (ten wtedy wypowiada nazwę typu karty) i obrócenie go o 90° (Driver podaje wtedy nazwę karty i wywołuje dany efekt).
Viego i Kaylin posiadają taki sam zasób kart, jednak niektóre (AttackRide: Illusion czy Invisible) są specjalnie stylizowane dla jej użytkownika.

Typy kart:

JigenRide
Podstawowy typ, pozwala na przyzwanie do wymiaru, w którym jest Viego czy Kaylin, wojownika z innego świata, by ten pomógł w walce. Zasady przyzwania:
- przyzwany może być tylko ten, kto zawarł z Viegiem lub Kaylin kontrakt poprzez przelanie swojej energii do pustej karty
- przyzwany zachowuje wolną wolę
- przyzwany nie może zginąć - zadanie mu śmiertelnych obrażeń poskutkuje odesłaniem go do jego świata
- przyzwany wróci do swojego świata dokładnie w tym samym momencie, z którego został zabrany, więc wirtualna podróż nie będzie mieć wpływu na jego świat
- wojownik nie będzie pamiętał wirtualnej podróży po powrocie do swojego świata, chyba że pojawi się tam znowu Viego/Kaylin. W przeciwnym razie te wspomnienia są dostępne tylko podczas kolejnej wirtualnej podróży
- wojownik może zostać przyzwany z dowolnego czasu, w którym ma możliwość bojową. Jeśli zostanie wezwany z czasu przed zawarciem kontraktu, nie będzie znał żadnych szczegółów dotyczących swojej przyszłości po powrocie - te wspomnienia również ulegną zatarciu.
- dla pilotów mecha oraz dla Kamen Riderów są dwa typy kart JigenRide: przyzywające go w ludzkiej postaci oraz w formie Ridera/podstawowego mecha.

- JigenRide: Yoh Atsuko
- JigenRide: Gyuahen
- JigenRide: Damensaya
- JigenRide: Jotaro Kujo
- JigenRide: Souji Tendou / Kamen Rider Kabuto
- JigenRide: Kamen Rider Double (nie ma formy "ludzkiej", bo tego Kamen Ridera tworzą dwie osoby w jednym ciele)
- JigenRide: Simon / Gurren Lagann
- JigenRide: Guy Shishioh / GaoGaiGar
- JigenRide: Soldato J-002 / J-Der
- JigenRide: Sänger Zonvolt / Grungust Reishiki
- JigenRide: Rätsel Feinschmecker / Huckebein MkIII Trombe
- JigenRide: Kyosuke Nanbu / Alteisen
- JigenRide: Excellen Browning / Weisritter
- JigenRide: Takaya Aiba / Tekkaman Blade
- JigenRide: Mega Octava [przyzywa jednocześnie ośmiu ulubionych pilotów mecha Viega: Simona (Chouginga Gurren Lagann), Guya Shishioh (Genesic GaoGaiGar), Soldato J-002 (King J-Der), Sängera Zonvolta (Dygenguar), Rätsela Feinschmeckera (Aussenseiter), Kyosuke Nanbu (Alteisen Riese), Takayę Aiba (Blaster Tekkaman Blade, wiem, że nie do końca jest to pilot mecha). Wiem, że to jest siedmiu... Zwyczajnie zapomniałem, kto miał być ósmym w Oktawie. I oczywiście, że karta zużywa sporo energii]


FormRide
Te karty pozwalają przyzwanemu wojownikowi zmienić formę bez jego wkładu energetycznego. Pozwalają również przekształcić pilota mecha w mecha, którego pilotuje, jednak z zachowaniem ludzkiej skali rozmiarów.

- FormRide: Hyper Kabuto
- FormRide: Double Xtreme
- FormRide: Arc Gurren Lagann
- FormRide: Chouginga Gurren Lagann
- FormRide: GaoFighGar
- FormRide: Genesic GaoGaiGar
- FormRide: King J-Der
- FormRide: Grungust Sanshiki
- FormRide: Dygenguar
- FormRide: Aussenseiter
- FormRide: Alteisen Riese
- FormRide: Rein Weissritter
- FormRide: Blaster Tekkaman Blade


Jigen FormRide
Karty umożliwiające przyzwanie wojownika już w konkretnej wyższej formie.


AttackRide
Dzielą się na dwa typy. Jedne aktywują jakiś efekt, nawet bez przebywania w formie Jigen Ridera (jedyne praktycznie używane to Illusion oraz Invisible, ta druga dużo rzadziej). Drugie aktywują atak wykonywany zarówno przez Viega, jak i przyzwanego wojownika jednocześnie. Najczęściej jest przy tym wykorzystywany Mankaitō odpowiednio przekształcony.
- AttackRide: Illusion (V/C)
- AttackRide: Invisible (C)


Final FormRide
Zmienia przyzwanego wojownika w broń. Dotyczy jedynie Kamen Riderów i pilotów mecha, czysto biologiczne postaci nie mogą zostać zmienione. Wojownik zazwyczaj (są wyjątki) może na powrót zmieniać się w poprzednią postać i w Final FormRide aż do aktywacji Final AttackRide. Jeden wojownik może mieć kilka Final FormRide.

- Final FormRide: Veri (Worldwide Blade/Worldwide Blaster/Worldwide Armor)


Final AttackRide
Aktywuje ostateczny atak związany ze zmienionym w broń wojownikiem. Po jego wykonaniu Final FormRide jest dezaktywowane. Mogą również być Final AttackRide nie wymagające Final FormRide, odpowiadają po prostu najmocniejszemu możliwemu AttackRide. Po wykonaniu tego typu ataku wojownik jest automatycznie odsyłany.

- Final AttackRide: Veri (Vortex Slash/Vast Blast/Volcano Barrage)


ArmoRide
Sprowadza uzbrojenie.

- ArmoRide: Ongekigen Raika
- ArmoRide: Unit Armada
- ArmoRide: Goldion Hammer
- ArmoRide: Jet Sliger


Gyaku JigenRide
Pozwala przenieść Viega wraz z dowolną liczbą innych osób do danej osoby/miejsca, w obrębie jednego wymiaru

- Gyaku JigenRide: Yoh Atsuko
- Gyaku JigenRide: Tambar Damensaya
- Gyaku JigenRide: Unicron



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:02 pm, w całości zmieniany 2 razy

5Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pią Lip 30, 2010 11:16 am

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Spis treści
1. Karta postaci: Viego
2. Karta postaci: Jigen Rider V
3. Karta postaci: Jigendriver
4. Karta postaci: Istoty stowarzyszone


Istoty stowarzyszone

Viego Taimatsu 77088456651089288268
Imię: Kaylin
Nazwisko: Cemineya
Alternatywna tożsamość: Cassacina Tiempella
Wiek: nieznany

Cele:
Brak de facto ustalonych. Podróżuje nie mając jednego konkretnego wyznaczonego celu.

Opis postaci:
Kaylin jest doświadczoną Jigen Tankenka. Dowodzi tego fakt, że w swojej numeracji odwiedzonych wymiarów (numeruje po kolei odwiedzone, jej własny ma numer 0. Absolutnie nie pokrywa się to z "oficjalną" notacją Jigen Tankenka) wymiar Viega ma numer 181. Pewne cechy jej charakteru pokrywają się z tymi u Viega - również sobie ceni spokój i możliwość nieograniczonego zbierania informacji, ma pewną dozę piromanii - dlatego się tak dobrze rozumieją. W odróżnieniu od stonowanego Viega, ona bardziej lubi ryzyko i rozrywkę (nie tylko Damensaya pokonała Viega w Mortal Kombat).

Historia:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

Zdolności:
Kaylin ma zdolność manipulacji żywiołem ognia, jednak jeszcze nie w aż takim stopniu, jak Viego. Potrafi przejść w niematerialną formę (Entei), ale nie utrzymuje jej stale, gdyż nie kontroluje aż takiej dużej energii.
Oprócz tego ma dwie dodatkowe zdolności manipulacji czasoprzestrzennej:

Puerta del Mundo
Podstawowa zdolność determinująca to, że Kaylin jest Jigen Tankenka. Zdolność ta pozwala otwierać przejścia poprzez wyższe wymiary. Dzięki temu może przenosić się z jednego miejsca w drugie w obrębie jednej rzeczywistości bądź pomiędzy dwoma różnymi rzeczywistościami. Drugi przypadek może zajść jako bezpośrednie przejście, które ciężko kontrolować lub poprzez przejście do przestrzeni pomiędzy rzeczywistościami zwanej Korytarzem. Przejście pomiędzy rzeczywistościami powinno być wykonywane nie częściej niż raz na tydzień. Fakt odbywania podróży wpływa na metabolizm podróżujących - wszyscy oni starzeją się znacząco wolniej, bo w Korytarzu czas płynie jedynie pozornie.

The World
Technika zatrzymywania upływu czasu. Dzięki metodzie pozyskiwania energii poznanej od Viega jest w stanie zatrzymywać czas na dłużej niż Dio Brando.

Kaylin zna praktycznie wszystkie techniki związane z ogniem znane przez Viega, jednak z wielu z nich zwyczajnie nie korzysta. Jedyne często używane przez nią ataki Viega to Hijū, Enken, Jitsuhō i Daijitsuhō. Większość jest jej własnymi:

Jiryūtan
Pocisk tworzony z energii zbieranej bezpośrednio z otoczenia, który początkowo tworzy postać przypominającą smoka, by się złożyć w solidną kulę plazmy.

Taiyōshō
Podłużny, rozpędzony pocisk zdolny do przeszywania i przecinania. Po przebiciu się do wnętrza celu może zostać normalnie zdetonowany.

Hotaruyoru
Atak wymagający użycia The World, zbliżony do Enten Hanabi. Zaczyna się od zadania jakiegoś ataku celowi, może być to uderzenie, kopnięcie lub prosty pocisk, również Viego może zaatakować i zniknąć zaraz po tym. Wtedy Kaylin ładuje trochę energii w rękach i zatrzymuje czas, rozstawiając wtedy wokół celu skierowane w niego dziesiątki pocisków, działających nieco jak małe Taiyōshō. Gdy czas rusza, Kaylin stoi jakiś kawałek od celu, a wszystkie pociski ruszają jednocześnie, uderzając go ze wszystkich stron.

Enpun
Zbliżone do Tatsukyō Viega, imitując przesłanie w powietrze pocałunku Kaylin wystrzeliwuje z ust ognisty pocisk.

Kazanbaku
Ruchem ręki w górę Kaylin wyzwala energię spod ziemi w postaci podmuchu ognia.

Enkyō
Atak będący jej własną wersją Shunkō. Z pleców, między ramionami wystrzeliwuje płomień kumulujący energię (analogicznie do zastosowania Nenshōhane). Kaylin przenosi go w przód w stronę wyprostowanej w kierunku celu ręki i wystrzeliwuje tą energię w postaci sporego pocisku.


Wyposażenie:
Worldwide Data Gatherer
Działa tak samo jak ten Viega.

Zwoje Karien Kanshihai
Oprócz samego faktu ich posiadania Kaylin może również je tworzyć.
______________________________________

Jigen Rider C

Worldwide Linker model C
Działa tak samo, jak Linker Viega, jednak ponieważ nie musi utrzymywać odpowiednich warunków kwantowych, nie ma aż takiego źródła zasilania.
Ma kształt litery C, położonej końcami do góry. Na końcach znajdują się dwa przyciski umożliwiające zmianę formy (tylko jeden ma na razie przypisane działanie, drugi to wolne miejsce).

Viego Taimatsu 49826197159477147692

- Blank Mode
Tak samo jak u Viega, jest to „pusta” zbroja.

- Phoenix Mode
Wybierany prawym przyciskiem, daje zbroję trybu Phoenix, która uwydatnia zdolności kontroli ognia ORAZ nie blokuje zdolności czasoprzestrzennych (Puerta i The World).

- Hyper Phoenix Mode

Dimenbooker
Zmodyfikowana wersja Dimenbookera, która oprócz bycia „magazynem” dla kart JigenRide oraz GaiaMemory ma dodatkową funkcję - można ją przestawić z Book Mode w Change Mode, wysuwając od dołu specjalny panel, który się nakłada na przednią ścianę urządzenia. Panel zawiera coś na kształt wajchy, po naciśnięciu której aktywuje się komenda Hyper Cast Off dająca przemianę w tryb Hyper Phoenix. Uwydatnia on i zdolności kontroli ognia, i czasoprzestrzenne - Kaylin jest w stanie bez problemu tworzyć duże liczby portali i zatrzymywać czas na dłużej oraz ponownie po krótkich odstępach czasu. Taki Dimenbooker zastępuje potrzebę wpisywania kodu i odrzucania panelu kontrolnego.

Final FormRide: Veri
Używając karty Final FormRide: Veri Kaylin może zmieniać Viega (o ile jest w tej chwili Jigen Riderem V) w trzy różne tryby, które można sklasyfikować również jako część jej wyposażenia.

- Worldwide Blade
Wielki miecz, podobny do Mankaitō, o podobnych właściwościach. Jego ostrze ma ponad 10 m długości i 1 m szerokości. Final AttackRide to Vortex Slash, które przenosi całą energię w jedno cięcie.
- Worldwide Blaster
Sporej wielkości miotacz (większy od samej Kaylin) z sześcioma obracającymi się lufami. Może być trzymany przed sobą lub na ramieniu, by działał jak bazooka. Final AttackRide to Vast Blast, wystrzeliwujące potężną falę energii, która wywołuje tak silny odrzut, że żeby Kaylin nie odleciała, musi aktywować The World dla samej siebie.
- Worldwide Armor
Zbroja, podobna nieco do saiyańskiej (wygląd wkrótce). Może zmieniać formy tak samo, jak Jigen Rider V, dając Kaylin dostęp do zdolności tych form. Daje również możliwość używania uzbrojenia Jigen Ridera V, z Mankaitō na czele, zawiera też szeregi małych dział i wysuwanych ostrz. Może być używana przez Kaylin niezależnie od tego, czy ma dodatkowo zbroję Jigen Ridera C. Final AttackRide to Volcano Barrage, które wystrzeliwuje wielką salwę pocisków energetycznych z małych dział wysuwanych ze zbroi. Jedyne Final AttackRide, które nie powoduje powrotu Viega do swojej normalnej postaci.
_________________________________________

Viego Taimatsu 29397845661271071975
Imię: Damensaya (skracane do Nsaya/Saya)
Nazwisko: brak
Wiek: bez znaczenia

Opis postaci:
Damensaya to sztuczna inteligencja utworzona przez Viega jako rozwinięcie dotychczasowego interfejsu, jaki zawierał WDG. Powstała, by zarządzać wszystkimi systemami Latającego Miasta, zbudowanego wraz z Unicronem. Jej osobowość i częściowo wygląd zostały oparte na postaci o imieniu Saya Dayme, która pomogła Viegowi i Kaylin w pewnym wymiarze, w którym poprzez dziwną technologię wszelkie nadnaturalne zdolności istot na planecie zostały zniwelowane (wtedy też, nawiasem mówiąc, Viego stracił zdolność kontroli ognia, ale w jakiś sposób obudził się żywioł pioruna, dając mu zdolność do walki mimo tych przeciwności).

Zdolności:

Sztuczna inteligencja
Damensaya, jako neuronowa sztuczna inteligencja jest w stanie przetwarzać dane z szybkością przekraczającą zdolności normalnego człowieka, możliwe, że nawet szybciej niż Viego. Ma dzięki temu olbrzymi zasób informacji oraz mimo tego dość ludzką osobowość.

Latające Miasto
Damensaya ma nad jego systemami pełną kontrolę.

Hologram
W obrębie Latającego Miasta Damensaya może bez przeszkód się pojawiać jako swój holograficzny awatar. Dodatkowo dzięki odpowiednio wbudowanym w Miasto systemom, może kompresować powietrze w danym punkcie, dając wrażenie, że jest istotą fizyczną, a nie iluzją.

Transfer
Damensaya może przenosić lub nawet rozdzielać swoją świadomość do różnych urządzeń, najczęściej jest to WDG lub systemy Jigen Riderów. Może zatem wnikać do wszelkich baz danych (leżących w obrębie jej zdolności hakerskich) oraz łączyć się z innymi sztucznymi inteligencjami w celu wymiany informacji i wzmocnienia zdolności obliczeniowej. Przy odpowiednim nakładzie energii i odpowiednich warunkach (idealne zapewnia system W.O.R.L.D.) może również wniknąć do biologicznego umysłu, jednak tego nie robi (szkoda energii).


Sztuczne ciało (JigenRide: Damensaya)
Poprzez użycie w/w karty utworzone zostaje sztuczne ciało dla Damensayi, mające pewne właściwości organicznego (nie działa jednak jak organiczne, tj. wewnątrz nie ma narządów niezbędnych do działania, jest po prostu skupioną do masy energią) dzięki transferowi energii poprzez Jigendriver. Damensaya zachowuje wtedy swoje dotychczasowe umiejętności. Korzystając z wewnętrznej fabryki Miasta zbudowała sobie mały terminal na rękę, ułatwiający komunikację z jej statkiem, niwelujący zmniejszenie efektywności transferu oraz umożliwiający przywołanie Jednostki Armada samodzielnie. Wydaje się, że Damensaya postanowiła pozostać w tym ciele, ale ma możliwość jego opuszczenia w dowolnej chwili, działa jak Gigai. Mimo wszystko, po oswojeniu się z ciałem udało jej się zachować niektóre możliwości charakterystyczne dla hologramu, szczególnie zdolność teleportacji w obrębie Latającego Miasta.
Ciało nadaje również nowe zdolności:
- zdolność lotu
- siła fizyczna przewyższająca normalnych ludzi (wystarczająca do radzenia sobie z broniami jak Mankaitō)
- możliwość generowania impulsów elektromagnetycznych
- Program Armada V1

Program Armada V1 pozwala na zwiększenie możliwości bojowych Damensayi poprzez połączenie jej z miniaturową wersją Latającego Miasta, zwaną Jednostką Armada, przywoływaną przez kartę ArmoRide: Unit Armada. Jednostka Armada dzieli się na dwie części, odpowiadające częściom Latającego Miasta: główna część tworzy zbroję, a dolny pokład latającą deskę bądź tarczę. Cała jednostka również może służyć do transportu, lata szybciej niż Damensaya.
Proces połączenia zaczyna się od Damensayi stojącej na Jednostce i wyskakującej w górę. Moduły wtedy się rozłączają - dolny pozostaje w spoczynku, by Damensaya mogła na nim stanąć, górny się rozkłada i nieco unosi, by utworzyć przednią i tylną część zbroi. Po wylądowaniu Damensayi obie części się zbliżają i zamykają na jej ciele, dając zbroję pokrywającą całe ciało poza twarzą, jednak dochodzi do tego coś w rodzaju diademu, maska na usta (a’la Sub-Zero czy Cooler) oraz zmiana koloru włosów na czerwone.

Zbroja zawiera liczne wmontowane działa, mogące służyć do ataku, jednak główna siła bojowa mieści się w tarczy-doku. Są w niej liczne miniaturowe droidy kontrolowane przez Damensayę oraz cztery główne Minicony - Gao, Van, Ido oraz Zen. Mogą się łączyć w różne kombinacje dając różne typy uzbrojenia: ostrza mocowane do przedramion, miotacze barkowe etc. oraz dwa główne, odpowiadające Mankaitō: Space Blaster oraz Space Blade - miecz, który może jak Mankaitō i Zankantō się rozłożyć do większego, 4-5-metrowego ostrza o nazwie Space Colossus (przybliżony wygląd: LINK). Wszystkie bronie są kompatybilne z GaiaMemory, Damensaya ma również wbudowany przesuwany czytnik dla kart AttackRide i ArmoRide, ale nie ma Dimenbookera.

Program Armada: Shin (V2)
System wgrany do samego Latającego Miasta, pozwalający mu na przemienienie się w tryb bojowy, przypominający powiększoną wersję Damensayi Armady. Możliwości bojowe są połączeniem możliwości samego statku i przeniesieniem w tą skalę możliwości Programu V1. Z doku mogą również startować wszystkie pojazdy serii Arbavay.
__________________________________________________________

WYGLĄD
Imię: Gyuahen
Nazwisko: ???
Wiek: nieznany

Opis:
Istota zamieszkująca podświadomość Viega, stanowiąca źródło zdolności kontroli nad ogniem. Jego własne zdolności pirokinezy stoją na dużo wyższym poziomie.
Nie wiadomo na razie, czym dokładnie jest, jednak pewne jest, że obecny wygląd nie jest jego pierwotnym.
Pojawił się w podświadomości Viega z chwilą otrzymania przez niego mocy, jednak nie wiadomo dokładnie jak i skąd się tam wziął.

Prawdopodobnie zna wszystkie te techniki, co Viego, jego ulubioną jednak jest Lanza del Fuego.

Po Jinsei Ittai wykonanym wraz z Viegiem z VY Canis Majoris/Y-M Laarainas obaj są w stanie energetycznej unii. Daje im to większą synchronizację, Viego ma dostęp do energii Gyuahena (jednak na razie w niewielkim stopniu, tą zdolność musi rozwinąć), Gyuahen może się łatwiej komunikować z Viegiem oraz łatwiej przejmować chwilową kontrolę (oczywiście Viegowi to zwykle nie przeszkadza, bo może mu tego odmówić).

Przejęcie kontroli przez Gyuahena, gdy Viego jest w trybie Phoenix Jigen Ridera V zmienia tą formę w Skeleton Phoenix Mode, gdzie zbroja ciemnieje, a „kręgosłup energetyczny” stanowiący podstawę zbroi rozszerza się na boki dając coś w rodzaju żeber. Na kończynach również pojawiają się jego przedłużenia układające się w przybliżeniu w liniach kości.
Viego Taimatsu Gaikotsuootori
Przejęcie kontroli w Blank Mode nie zmienia wyglądu. W pozostałych trybach jest niemożliwe lub mało prawdopodobne, największa szansa na jakiś efekt jest w Solar Phoenix Mode.
_________________________________________________

Viego Taimatsu Alin
Imię: Alister
Nazwisko: Zeynov
Alternatywna tożsamość: Alex Pazenov
Wiek: nieznany

Cele:
- nauczyć się kontrolować jakąkolwiek energię, która pozwoliłaby mu skutecznie walczyć bez przemiany
- stale gonić Viega i Kaylin jeśli chodzi o zdolności
- znaleźć odpowiednie miejsce dla siebie i Tetro.

Opis postaci:
Pod pewnymi względami Alister przypomina Goku - często stara się zachowywać dobry humor, ale gdy spoważnieje, ciężko go powstrzymać. często ucina drzemki i gra w Tetrisa.

Historia:
Spoiler:

Tetro
Przy akcji odblokowania u Viega pełnego Worldwide Reading, będąc wewnątrz systemu WORLD, Alister zauważył, że w jakiś sposób jego ciało synchronizuje się z mocami nadawanymi przez Tetromatrix i jest w stanie je zaabsorbować. Podczas tego roku, w którym wielu wojowników zostało zapieczętowanych, Alister opanował te nowe zdolności, a Damensaya pomogła mu stworzyć nowe medium ich wyzwalania – Arkader.

Arkader
W odróżnieniu od Tetromatrix, Arkader nie jest źródłem mocy, ale czymś, co pozwala je wyzwalać. Jest to bransoleta podzielona w poprzek na cztery elementy, z czego dwa środkowe mogą się obracać. Przy odpowiednim ustawieniu tych segmentów (co dzieje się automatycznie zgodnie z wolą Alistera) energia może przepływać, pozwalając mu na przemianę.
Arkader jest przywoływany również zgodnie z wolą Alistera.

Zdolności bez przemiany:
- lot w ograniczonym zakresie
- pewne umiejętności kontroli energii podobnej do Ki oraz ogólne jej wykrywanie
- umiejętności walki przewyższające typowego człowieka

Odpowiednie ustawienie Arkadera pozwala przybrać technicznie te same formy, jakie miał stary Kamen Rider Tetro: T-Mode, S-Mode, J-Mode, I-Mode, jednakże są one wzmocnione i stabilniejsze dzięki pochodzeniu bezpośrednio od Alistera, nie od Tetromatrix.
Formy są jednak podzielone na dwa „etapy” – Fusion oraz Equip.
Etap Fusion cechuje się pojawieniem się wzorów odpowiedniego koloru na ciele Alistera, dodatkowo podniesieniem i zmiana koloru włosów. Etap Equip dodaje do tego zbroję. Uzbrojenie Tetro jest dostępne i w Fusion, i w Equip. Dodatkowo Tetro ma możliwość normalnego korzystania z energii do różnych technik, jednak jego energia nie przybiera postaci świetlistej aury, jest natomiast zbudowana z małych, sześciennych segmentów, które dodatkowo jest w stanie materializować i kształtować (wytrzymałość zależna od formy).

Formy Fusion zostają przedstawione z szarym strojem tylko po to, by były widoczne wzory. Szary strój może być przywoływany niezależnie, pojawia się natomiast automatycznie przy przejściu w Equip.

Atak ostateczny każdej z form nosi nazwę Line Clear, w jego trakcie wzory na ciele rozjaśniają się, połyskując bardziej w odpowiednim obszarze (dla Fusion) bądź rozświetla się lekko zbroja (w Equip). Formy mają zwykle więcej niż jeden atak ostateczny, a jego wykonanie zależy od pomysłowości Alistera. (czyli na dobrą sprawę nie potrafię wypisać i nazwać wszystkich moich pomysłów)

Tenuzar Fusion, Tenuzar Equip
Viego Taimatsu 30564624665998606500
Odpowiednik T-Mode, przystosowana głównie do walki wręcz, stawia na szybkość i zwinność.
Uzbrojenie: para kastetów.

Line Clear:
» T-Spin (Rider Punch) - naładowana zostaje jedna pięść, a Alister zadaje uderzenie połączone z obrotem, zwiększające jego pęd.
» T-Spin (Rider Kick) - analogiczne do poprzedniego, jednak zadawane jest kopnięcie.
» T-Spin Double - kombinacja dwóch T-Spinów
» T-Spin Triple - dość szybka seria kilku zwykłych T-Spinów, zakończona solidnym Double.

Segonar Fusion, Segonar Equip
Viego Taimatsu 39753588755043434485
Odpowiednik S-Mode, skupiona na atakach dystansowych, szybkości ustępuje jedynie Tenuzar.
Uzbrojenie: para pistoletów/karabinów w kształcie klocka S/Z, na drugim końcu mających ostrze.

Line Clear:
» Split Burst - każda z luf wystrzeliwuje falę energii. Po dwie z każdej broni wirują wokół siebie i się łączą w jedną większą, a dwie tak utworzone jeszcze raz się wokół siebie zapętlają, tworząc jedną.
» Zap Sting (wersja 1) - Tetro umieszcza lufę jednej broni na ostrzu drugiej i wystrzeliwuje jednocześnie z obu, co tworzy dodatkowo wzmocniony atak.
» Zap Sting (wersja 2) - Tetro wbija ostrze w cel, a ostrze drugiej broni w lufę pierwszej. Odpalenie wbija całą siłę ataku w cel poprzez ostrze.

Jalinar Fusion, Jalinar Equip
Viego Taimatsu 86709686314775404658
Odpowiednik J-Mode, do walki na średni dystans. Podobnie jak J-Mode posiada trzy wersje, Mix Style, Axe Style (niebieski) oraz Sword Style (pomarańczowy).
Axe Style
Niebieski Axe Style używa głównie brutalnej siły. Jego bronią są dwa topory, każdy wyposażony w mały pierścień na końcu rękojeści. Topory mają odpowiedni kształt, by działać jak bumerangi.
Sword Style
Pomarańczowy Sword Style skupia się na zadawaniu szybkich cięć. Uzbrojony jest w dwa ostrza połączone z przedramionami, mogące się składać wzdłuż nich (na TAKIEJ właśnie zasadzie, ale nie wchodzą do wewnątrz).
Mix Style dysponuje jedną sztuką obu typów broni.

Line Clear:
» Mix Flash (wersja 1) - Tetro zadaje cięcia mieczami, po czym zmienia je w topory, po czym zadaje jeszcze jedno cięcie, puszczając je. Te lecą i zawracają, raniąc wroga jeszcze raz, a gdy Tetro je złapie, wbija je w cel.

Idegar Fusion, Idegar Equip
Viego Taimatsu 43600668281871382854
Odpowiednik I-Mode, najsilniejszy spośród czterech podstawowych, jednak nie aż tak szybki.
Uzbrojenie: znane są trzy różne zestawy.
- lanca + tarcza
- miecz + tarcza
- wielki młot

Line Clear:
» Gravity Crash - potężne spadające uderzenie młotem, które ciągnie za sobą warkocz energii. Gdy cel zostanie uderzony, bezwładność dodatkowo wbija w niego ciągniętą energię, dodatkowo dobijając.
» Clear Block - jedyne defensywne Line Clear, tarcza w nim się otwiera do pierścienia i rozszerza na długość. Pocisk, który w nią wleci, zostanie zaabsorbowany i tarcza zacznie migać aż zniknie, zostawiając płaski dysk, który po jakichś 5-7 sekundach z powrotem utworzy normalną tarczę. Energia pochłonięta przez Clear Block może zostać wyemitowana przez miecz bądź lancę w kolejnym Line Clear.

Bravo Fusion, Bravo Cross Equip
Formy łączące w sobie możliwości wszystkich czterech podstawowych, analogicznie do Solar Phoenixa u Viega. Dysponuje każdym typem broni, może również je łączyć w potężniejsze, jak np.: kolosalny miecz, miotacz, uzbrojenie ramion czy nóg.
_____
Dodatkowe umiejętności związane ze swoją energią:
- „ślizg” – może wykorzystywać swoją zmaterializowaną chmurę energii do szybszego przemieszczania w powietrzu

Wyposażenie dodatkowe
Arbavay Tetvarin
Motor zbudowany dla Tetro. Dostosowuje się do jego aktualnej formy, co pokazuje przez swój kolor, dodatkowo może się zmieniać w latającą deskę jak Delcutor oraz w quada. Co ciekawe, wszystkie trzy tryby potrafią latać, różnią się jedynie dodatkowymi możliwościami, analogicznie do pieszego, rowerzysty i kierowcy na drodze. Deska zapewnia szybki lot i wszechstronność, ale zero ochrony. Quad nie dotrze wszędzie, ale jest praktycznie jak czołg. Motor jest pośrodku.
Spoiler:
Analogicznie do Programu Armada Tetvarin może się dodatkowo łączyć ze zbroją Tetro tworząc ulepszony egzoszkielet. W trybie quada zapewnia solidną ochronę, w trybie motoru większą szybkość, w trybie deski to nie działa.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Nie Kwi 01, 2012 9:34 am, w całości zmieniany 11 razy

6Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Czw Sie 26, 2010 10:11 am

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
@edit 17/09/10
Dodałem nową kartę JigenRide, tym razem to Jotaro Kujo.

@edit 18/09/10
W 1 poście podmieniłem plik z wyglądem form Worldwide Linkera w LSW na wersję na base Ameyala, dodałem nową formę: Hypernova Phoenix.

@edit 19/09/10
Final FormRide: Kuuga Rising Ultimate.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:03 pm, w całości zmieniany 3 razy

7Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Nie Paź 17, 2010 4:20 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Zmieniony wygląd.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:03 pm, w całości zmieniany 2 razy

8Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Sro Paź 20, 2010 8:21 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Dodany Jigen Rider V.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:03 pm, w całości zmieniany 1 raz

9Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Nie Sty 23, 2011 12:18 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Dodany Gyuahen.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:03 pm, w całości zmieniany 1 raz

10Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Wto Lut 01, 2011 1:52 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Dodana Damensaya.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:03 pm, w całości zmieniany 1 raz

11Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Nie Kwi 10, 2011 6:33 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Do listy kart dodano trzy karty Gyaku JigenRide.

12Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Czw Kwi 28, 2011 9:15 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Dodana Kaylin.



Ostatnio zmieniony przez Viego dnia Pią Lip 01, 2011 4:04 pm, w całości zmieniany 2 razy

13Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Sro Maj 04, 2011 12:16 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Obecny kształt karty postaci zostanie zmieniony niedługo na estetyczniejszy. A jako że to prowizorka, nowe wymagania dam tutaj.

Cele:
- dowiedzieć się o multiwersum wszystkiego, co jest możliwe
- znaleźć tego, kto doprowadził do wojny żywiołów w jego rodzimym świecie
- w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, zabić wyżej wymienionego
- znaleźć sposób na niczym niezakłócony pokojowy rozwój w każdym możliwym wymiarze, złamać tym samym drugą zasadę termodynamiki
- nie dać się zabić (no co, to również istotny cel)

14Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pią Cze 03, 2011 4:25 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update: Kaylin jako Jigen Rider C.

Naprawdę, prędzej czy później będę musiał uporządkować tą kartę...

15Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pią Lip 01, 2011 4:06 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 225/468 (tak, to dzisiejsza data erfelańska. QWD/YYY [kwartał-tydzień-dzień/rok])

Całkowita restrukturyzacja karty postaci. Większość postów została zmieniona, żeby informacje się nie powtarzały.

Credity nieuwzględnione w odpowiednim temacie:
Do: Jigen Riderów V i C
Dla: Ameyal, Taiko554

16Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pon Lip 04, 2011 8:36 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 231/468.

Dodane wizerunki trybu Hyper Phoenix dla Jigen Rider C oraz wizerunek Damensayi oraz Damensayi Armady. Ameyal i Taiko554 wciąż mają moje podziękowania.

17Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pon Sie 01, 2011 12:07 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 271/468

Dodany aktualny stan Viega, a jego Final FormRide wrzucone do sekcji z wyposażeniem Kaylin.

18Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Pią Sie 12, 2011 7:48 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 285/468
Do karty postaci dodałem Alistera Zeynova. Chyba już jest tu wystarczająco długo, żeby to zrobić. Dane będą uzupełniane w najbliższym czasie, podobnie jak z nową zbroją Viega.

19Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Czw Wrz 22, 2011 3:11 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 313/468
Tekkaman Quantax, Entei Henshin.

20Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Sro Paź 05, 2011 2:59 pm

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 332/468
Tak teraz działa Worldwide Reading.

21Viego Taimatsu Empty Re: Viego Taimatsu Nie Kwi 01, 2012 9:37 am

Versil Perihelion

Versil Perihelion
Site Admin
Site Admin
Update 125/469
WRESZCIE znalazłem chęci, żeby wrzucić info o nowym Tetro.

Problem w tym, że wciąż nie mam chęci, by wrzucić wyglądy wszystkich nowych form czy odświeżyć zniknięte obrazki.
Bo zrobienie wyglądów pozostałych form wiązałoby się również ze zrobieniem wyglądów dla form stanowiących połączenie między Jigen Riderem V oraz Tekkamanem Quantaxem, a z tym by było w cholerę roboty.

Jasne, że jestem leniwy.

Sponsored content


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry  Wiadomość [Strona 1 z 1]

Similar topics

-

» Viego
» Ban od Viego za nic.
» Viego
» Viego
» Filek vs Viego

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

 

© 2009-2018 Anime Revolution Sprites. All rights reserved.
Design by Yoh. Thanks for Zbir and Safari.